Máte už dosť nudného tiketing softvéru? Aj my. S LiveAgentom sa vaše e-maily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych médiách a iné kanály ocitnú v jednom univerzálnom prijímači a vďaka pokročilým pravidlám automatizácie a integráciám sa vaša nočná mora s poskytovaním zákazníckej podpory skončí jednoduchým kliknutím na tlačidlo “Prihlásiť sa”.
Demo tiketing softvéru
00:00/03:20
Tiketový systém prevádza požiadavky zákazníkov na tikety, ktoré možno ľahko distribuovať medzi tím podpory zákazníkov. To môže výrazne zlepšiť správu tiketov, pretože agenti helpdesku môžu efektívne pristupovať k požiadavkám zákazníkov a riešiť ich z jedného miesta.
Prehliadka produktu LiveAgenta
00:00/02:24
Vylepšite schopnosti vašej helpdeskovej podpory pomocou správneho riešenia tiketov. Posilnite váš tím pre zákaznícku podporu rôznymi nástrojmi a funkciami. Pozrite si, čo získajú vaši agenti pomocou LiveAgenta.
Toto váš tím podpory získava:
Urobte svojich zákazníkov šťastnejšími a poskytnite im viac možností pre komunikáciu, pohodlie a pohodlnosť vo všetkých ohľadoch. Pozrite sa, aké výhody vaši zákazníci získajú s tiketing softvérom od LiveAgenta softvéru na správu požiadaviek.
Niečo z toho, čo získajú vaši zákazníci:
LiveAgent je IT tiketing, ktorý kombinuje viaceré kanály, ako sú e-maily, chaty, hovory a sociálne médiá, aby poskytol holistickú zákaznícku službu vašim klientom. Ale nekončí to tu. LiveAgent ponúka zákaznícky portál s podporou viacerých znalostných báz, fór a spätnou väzbou a návrhmi od zákazníkov. Objavte, čo najvyspelejší systém tiketovej pomoci má pre vašu organizáciu.
Riešenie “všetko v jednom”
Hybridné tikety
Prichádzajúci tiket môže prísť z akéhokoľvek kanála vždy, keď zákazník kontaktuje podporu. Podporný tiketing systém od LiveAgenta organizuje všetku komunikáciu, takže rozsiahle vyhľadávania nemusia byť súčasťou vašich každodenných úloh. Udržujte všetky požiadavky zákazníka v jednom helpdesk vlákne, bez ohľadu na to, či pochádza z e-mailu, live chatu alebo sociálnych médií.
Komunikácia tímu
Efektívny pracovný postup
Použite pomocné správy na často kladené otázky v zákazníckej podpore a skráťte časy odpovedania agentov. Tím helpdesku môže výrazne rýchlejšie riešiť bežné problémy a zamerať sa na náročnejšie dotazy zákazníkov. Zamerajte sa na to, čo si vyžaduje vašu pozornosť.
Manažment poznatkov
Viac informácií o báze znalostí v tiketing softvéri
Pozrite si ako tiketing môže pomôcť pri správe žiadostí zákazníkov, zvyšovaní zákazníckej záväznosti alebo zlepšovaní zákazníckej spokojnosti
Uspokojte zákazníkov
Uspokojte svojich zákazníkov s tiekting systémom, ktorý vám pomôže poskytovať rýchlejšie a úplnejšie odpovede. Ponúknite pohodlie pre vašich zákazníkov a odpovedajte cez viaceré kanály zároveň, pričom udržiavate všetko zorganizované.
80 %
zákazníkov očakáva rýchlosť a pohodlnosť
Väčšina zákazníkov považuje rýchlosť, odbornú pomoc, pohodlie a ústretovosť za dôležité prvky služieb zákazníkom.
Zvýšte návratnosť investícií
Zákazníci oceňujú dobrý zákaznícky servis v akejkoľvek firme. Zvýšte svoje zisky s rýchlejšou a spoľahlivou podporou a zároveň znížte náklady na oddelenie zákazníckej podpory pomocou jedného vyhradeného systému tiketovania.
86 %
je ochotných zaplatiť za dobrú službu
Znížte svoje náklady a zároveň zvýšte zisky. Zákazníci sú vždy ochotní zaplatiť viac za skvelú skúsenosť s obsluhou zákazníkov.
Získajte vernosť
Vďační zákazníci vždy oceňujú dobrú službu a odbornú pomoc od zástupcov zákazníckej podpory. Zlepšite svoju zákaznícku službu počas obdobia vysokého objemu tiketov a budujte si silnú zákaznícku vernosť prostredníctvom skvelých interakcií.
73%
vyššie hodnotenia spokojnosti
Poskytnite personalizované rozhovory a uspokojte svojich zákazníkov. Náš plne funkčný live chat softvér vám môže pomôcť s dosiahnutím lepšej spokojnosti zákazníkov a s vytvorením skvelých skúseností pre agentov.
Zlepšite správu svojich služieb zákazníkom za prijateľnú cenu. Získajte správne funkcie na interakciu so zákazníkmi a ušetrite peniaze na svojom tiketing systéme.
Referencie
Žiadne zmluvy, žiadne skryté poplatky – mesačná faktúra. Plne transparentné ceny, účtované len za skutočné využívanie každý mesiac. Vyberte si správny plán a začnite poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu.
Najpopulárnejšie
Ponúknite najlepšiu starostlivosť zákazníkom a zorganizujte svoje dopyty pomocou tiketing podpory
Ceny za tiketing softvér technickej podpory sa môžu pohybovať od bezplatnej verzie až po veľmi drahé. Závisí to od mnohých faktorov. Predtým, ako sa rozhodnete pre výber systému, musíte vždy zvážiť niekoľko vecí. Náklady sa môžu líšiť v dôsledku funkcií a ich kvality, počtu vlastných integrácií, popularity vybranej značky, použiteľnosti v rôznych scenároch, škálovateľnosti a mnoho ďalších faktorov. Existuje niekoľko cenových modelov, ktoré je potrebné zvážiť, aby ste sa uistili, že systém technickej podpory stojí za to a vyhovuje vášmu obchodnému modelu.
Modely cien za tiket vám umožňujú platiť za to, čo potrebujete. Tento cenový model je ideálny pre asistenčné služby s nízkym počtom zákazníckych tiketov. Najväčšou nevýhodou môže byť nedostatočná motivácia pre agentov vybavovať podporu, keďže každý spracovaný tiket sa rovná vyššej sume zaplatenej poskytovateľovi služby.
Modely cien za licencie môžu zahŕňať licencie pre jedného alebo viacerých používateľov. Každý, kto ho má, môže softvér používať neobmedzene, pokiaľ je zaplatená cena. Cena za licenciu môže byť paušálna alebo na základe predplatného.
Podobne ako pri cenovom modeli licencií môžete zaplatiť paušálnu sumu alebo poplatok za predplatné, ktorý vám umožní používať tiekting softvér na viacerých zariadeniach. Konečný súčet sa skladá z každého zariadenia používaného v helpdesku.
Model založený na agentoch je najbežnejší a najpreferovanejší, pretože vám poskytuje spravodlivé podmienky. Vaša cena závisí od počtu používateľov softvéru. Softvér môžu používať s každou platenou funkciou bez obmedzení stanovených počtom tiketov alebo behu programu.
Oboznámte sa s riešeniami tiektingu a získajte informácie o softvérových záväzkoch. Patria sem základné ceny, požiadavky na softvér alebo hardvér, vstavané funkcie, integrácie, podporované kanály komunikácie so zákazníkmi a dokonca aj zákaznícka podpora pre používateľov helpdesku. Keď získate všetky dôležité informácie, môžete urobiť rozhodnutie o tom, ktorý softvér je pre vašu situáciu najlepší.
Medzi najčastejšie problémy týkajúce sa výberu najlepšieho tiketing softvéru pre vašu firmu patria možnosti cenníka. Ceny tiketing softvéru závisia od niekoľkých faktorov, ako sú základné funkcie, integrácie, spoľahlivosť a ďalšie. Nezabudnite zvážiť všetky tieto možnosti a porovnajte cenové úrovne, aby ste sa uistili, že softvér, ktorý potrebujete, získate bez preplácania.
Akýkoľvek softvér technickej podpory by mal svojim používateľom poskytovať prvotriednu podporu. Používateľsky prívetivé možnosti samoobsluhy a možnosti priameho kontaktu sú preto nevyhnutnosťou. Zákazníci LiveAgenta môžu kedykoľvek kontaktovať našu 24/7 linku podpory prostredníctvom e-mailu, live chatu alebo telefónu. Môžete si tiež prerieť našu externú zákaznícku základňu pre samoobsluhu.
Poskytujte vynikajúce služby zákazníkom s výberom nástrojov, ktoré vám pomôžu osloviť každý dôležitý zákaznícky kanál. Dajte svojim zákazníkom napríklad možnosť kontaktovať vás prostredníctvom e-mailu, live chatu, hovorov alebo dokonca sociálne médiá. Pridaním zákazníckeho portálu a externej základne znalostí môžete zaistiť, že vaši zákazníci nájdu preferovanú možnosť.
Ste zavalení prichádzajúcimi žiadosťami? Každý dobrý tiketing softvér vám môže pomôcť rozšíriť sa, kedykoľvek je to potrebné, a pomôže vám vytvoriť priestor pre ďalších zástupcov zákazníckej podpory. Funguje to aj naopak. Neváhajte prejsť na nižšiu verziu, kedykoľvek budete mať pocit, že preplácate za funkcie, ktoré nepoužívate.
Váš tím zákazníckej podpory by mal mať všetko potrebné na poskytovanie podpory. Softvérové obmedzenia nemusia byť nevyhnutne zlé, najmä v prípade poradenských miest, ktoré nevyžadujú všetky nástroje a funkcie, ktoré softvér môže ponúknuť. Zvážte všetko, čo potrebujete, a vyberte si najlepšie možnosti za primeranú cenu
Zástupcovia zákazníckeho servisu by mali fungovať ako jednotka. Využite výhody nástrojov na spoluprácu helpdesk, zdieľajte profily zákazníkov a jednoducho spolupracujte na problémoch so zákazníkmi. Každý sa môže zúčastniť. LiveAgent vám môže pomôcť s poznámkami, štítkami, kontaktnými informáciami a v prípade potreby rozdelenie tiketov zákazníkov.
LiveAgent začal v roku 2006, pretože zakladatelia nemohli nájsť skvelý nástroj podpory zákazníkov, ktorý by umožňoval live chat, tak si jeden sami vytvorili. V roku 2011 rozšírili funkcie softvéru o helpdesk tiketing systém. Teraz má LiveAgent viac ako 45 tiketing funkcií a viac ako 200 integrácií, ako aj podporu integrácií tretích strán a ľahko sa používa a nastavuje. Funkcie podpory funkcie tiketingu zvyšujú produktivitu a zároveň zvyšujú mieru udržania zákazníkov a konverzie. Súčasťou každého plánu je voliteľná mobilná aplikácia. Môžete tiež požiadať o nastavenie vlastných integrácií.
LiveAgent je vysoko škálovateľná možnosť s robustnou úrovňou prispôsobenia a možnosťami integrácie do jedinej platformy. Vďaka veľkému množstvu funkcií a integráciám je prispôsobiteľný tak, aby vyhovoval potrebám malých aj veľkých spoločností, ktoré pokrývajú širokú škálu odvetví.
LiveAgent je silnou voľbou pre ľudí s obmedzeným rozpočtom, pretože má rozumnú cenu, dokonca aj na najvyššej úrovni. Nepodporuje však jednotné prihlásenie SAML pre podniky so stovkami zamestnancov.
V roku 2016 spustili helpdesk tiketing systém, ktorý sa integruje s mnohými aplikáciami vyvinutými spoločnosťou Zoho. Celkovo medzi množstvom aplikácií pre každú úroveň podnikania, ktoré každých pár mesiacov stále klesá, dosiahli viac ako 60 miliónov používateľov. Okrem toho majú komplexný a cenovo dostupný cloudový softvér.
Zoho Desk je škálovateľný systém: od jedného zamestnanca až po stovky. Používatelia Zoho majú tiež pridanú knižnicu produktov Zoho, ktoré sa integrujú so Zoho Desku.
Aj keď je to za rozumnú cenu, je tu možnosť pridať light agenta za dodatočných 6$ mesačne (a 50 bezplatných light agentov na najvyššej úrovni). Light agenti majú obmedzené oprávnenia v helpdesku, pretože nie sú súčasťou tímu zákazníckej podpory, ale môžu podporovať interakcie služieb zákazníkom. Chýba mu tiež jednotné prihlásenie SAML a jeho integrácia riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) je s iným produktom ako Zoho. Jednou z hlavných funkcií, ktorá ho odlišuje, je jeho AI Zia, ktorá je výkonným doplnkom podporného personálu, ale je k dispozícii iba pre najvyššiu úroveň. Okrem toho majú ďalšiu výhodu zníženej ceny, ak sa účtuje ročne
Porovnanie LiveAgenta vs Zoho Desku
HappyFox, rýchlo nastaviteľný webový helpdesk, ponúka obrovské možnosti prispôsobenia, správu a bezpečnostné funkcie, ktoré budú prínosom pre veľké podniky. Okrem toho sa ľahko používa a ponúka mnoho funkcií, ktoré umožňujú zákazníkom samoobslužné služby, ktoré odľahčia prácu vašich agentov.
Pretože neexistuje žiadna bezplatná možnosť a ich cenové možnosti začínajú na 29$ za agenta mesačne, nie je ľahké ho predať tým, ktorí majú obmedzený rozpočet. Výhodou je, že ponúkajú neobmedzené služby agentov, ale obmedzujú tikety na rok na rozsiahlejšie operácie. Spoločnosť poskytuje jednotné prihlásenie a nástroje na udržiavanie správy a zabezpečenia pre veľké podniky.
Všetky plány vyžadujú 5 agentov, ale bez znalosti cenovej štruktúry je ťažké posúdiť, či je to dobrá alebo zlá vec.
Ceny nie sú ľahko dostupné, ale ponúkajú štyri úrovne cien na základe agentov od 29$/agent/mesiac. Existujú tiež štyri úrovne neobmedzených agentov s limitmi tiketov a vlastných polí. Limity začínajú na 10 000 tiketoch za rok a desiatich vlastných poliach a najvyššia úroveň má 250 000 tiketov za rok a 200 vlastných polí.
Porovnanie LiveAgenta vs HappyFoxu
Help Scout, ktorému dôveruje viac ako 12 000 podnikov v 140 krajinách, je platforma zákazníckej podpory vytvorená s ohľadom na rastúce podniky. V dôsledku zamerania Help Scoutu na zákazníkov, tiež uľahčuje spoluprácu medzi členmi tímu, čo je niečo, čo bolo zavedené na základe desaťročných skúseností.
Help Scout je navrhnutý tak, aby rástol s vaším podnikaním a podporuje podniky všetkých veľkostí. Najnižšie úrovne začínajú širokou škálou funkcií. Služba zahŕňa pokročilejšie zabezpečenie, ako sú funkcie kompatibilné s HIPAA a možnosti jednotného prihlásenia so strednými a najvyššími plánmi.
Ponúkajú 15-dňovú skúšobnú verziu svojich dvoch nižších úrovní, ale najvyššia úroveň, hoci vykazuje robustné funkcie, ktoré by každý podnik hľadal, nemá uvedenú cenu. Help Scout je možnosť, ktorá umožňuje spoločnostiam aktualizovať svoj plán podľa toho, ako sa ich spoločnosť zväčšuje. Neponúka bezplatnú verziu.
Porovnanie LiveAgenta a Help Scoutu
Aj keď nie je taký bežný ako iné tiketing systémy v tomto zozname, KB Support sa zameriava na to, aby bol najlepším doplnkom nástroja podpory pre webové stránky WordPress a eCommerce.
Tento produkt je určený pre začínajúce webové podniky s doplnkami špeciálne pre integráciu WordPressu a elektronického obchodu.
Zatiaľ čo KB Support má nízke ročné fakturačné náklady, vyžaduje si ročnú viazanosť po zaplatení. Ponúkajú možnosť zakúpiť si špecifické doplnky zahrnuté v každej úrovni plánu, takže sa môžete rozhodnúť, čo robíte a čo nepotrebujete, aj keď balíky majú výraznú zľavu. Okrem nákladov je nevýhodou, že pri práci neexistuje žiadna technológia inteligentného priraďovania; prideľuje len náhodne alebo na základe aktívnych tiketov na používateľa.
Za jeden web, fakturovaný ročne (cena sa zvyšuje za web na neobmedzený plán):
Porovnanie LiveAgenta a Help Scoutu
Zendesk, jeden z najznámejších tiketing systémov, má veľa možností od 19€/agenta/mesačne so základnými funkciami a ich plán pripravený na podnikanie začína na 99€/agenta/mesačne. Tejto špičkovej službe dôverujú spoločnosti ako Uber a Netflix a viac ako 160 000 globálnych spoločností.
Zendesk ponúka plány pre každú veľkosť firmy a bezplatnú skúšobnú verziu pre každú úroveň.
Funkcie Zendesku sú rozsiahle, s plánmi, ktoré siahajú od malých podnikov až po korporácie. Účtuje sa ročne alebo mesiac po mesiaci, neexistuje žiadny záväzok voči spoločnosti Zendesk mimo týchto podmienok (za zrušenie alebo prechod na nižšiu verziu sa nevracajú žiadne peniaze).
Porovnanie LiveAgenta a Zendesku
Vision Helpdesk ponúka mnoho možností technickej podpory, od zákazníckeho servisu až po IT podporu, no je to tiketing systém, ktorý sa zameriava na vašich zamestnancov s funkciami spolupráce a gamifikácie, ktoré podporujú pozitívne pracovné prostredie. To však neznamená, že stratili zo zreteľa zákazníka, ponúkajú viackanálový prístup na interakciu s podporou pre zákazníka.
Tento systém vytvorí centralizovanú podporu pre vašu firmu s prispôsobiteľnými pracovnými postupmi. Hoci má rozumnú cenu, nemá takú širokú škálu funkcií, aké potrebujú niektoré väčšie podniky.
Zatiaľ čo Vision Helpdesk je k dispozícii v cloude SaaS aj v licenciách na stiahnutie, cloudová licencia pre SaaS je dostupná iba v USA, Spojenom Kráľovstve, EÚ a Indii. Majú však 30-dňovú nezáväznú bezplatnú skúšobnú verziu softvéru.
Tento systém je zameraný viac na fakturovateľné hodiny zákazníckeho servisu ako na všeobecný zákaznícky servis a funkcia live chatu sa kupuje zvlášť.
Porovnanie LiveAgenta a Vision Helpdesku
Rovnako ako ostatní na tomto zozname, HubSpot Service Hub je nastavený tak, aby rástol s vami a je to známa značka, pretože ponúka mnoho ďalších produktov. Môžete začať s bezplatným plánom od dôveryhodného mena na internete a môžete využiť flexibilnú podporu a jednoduchú registráciu, aby ste lepšie porozumeli svojim zákazníkom.
Systém HubSpot Service Hub je možnosť, ktorá sa prispôsobí vašej firme pomocou bezplatnej aj platenej verzie v závislosti od potrieb vašej spoločnosti. Vyššie úrovne ponúkajú dôležité funkcie pre veľký podnik, ktorý rastie.
Ponúkajú bezplatnú verziu s mnohými základnými funkciami, ktoré potrebujete, aby ste mohli začať. Napriek tomu automatizácia tiketov nezačne, kým plán 50$ za mesiac nezahŕňa dvoch agentov a možnosť pridať ďalších používateľov za 25$ nie je na štartovacej úrovni. Na najvyššej úrovni je to ročný záväzok.
Porovnanie LiveAgenta a Hubspot Service Hubu
Predávaný ako riešenie helpdesku, ktoré vytvára pre zákazníkov prispôsobenejšie prostredie, Front odstraňuje čísla tiketov, aby poskytol zákazníkovi osobnú odpoveď. Je to jednoduché a intuitívne a automatizácia sleduje prideľovanie požiadaviek správnemu členovi tímu podpory.
Front je vysoko škálovateľný systém s až desiatimi spolupracovníkmi na spodnej úrovni, 50 na druhej a neobmedzenými na najvyššej.
Nemá tiketing systém, ale funguje tak, že podporu organizuje prostredníctvom zdieľaných priečinkov doručenej pošty a priraďuje ich prostredníctvom automatického vyrovnávania záťaže. Hoci tiketing systém neautomatizuje priradenia, môžete vytvoriť pravidlá, ktoré to urobia (vlastné pravidlá sú k dispozícii iba na úrovni 49$).
Existuje aj ročný záväzok.
Porovnanie LiveAgenta a Frontu
Tento systém je cenovo dostupnou možnosťou pre malé a stredné podniky, ktoré sa snažia zjednodušiť používanie systému technickej podpory. Ponúka možnosti prispôsobenia a integráciu aplikácií tretích strán.
Aj keď je hodnota za cenu pri Azure desku vysoká, skutočnosť, že majú iba jeden plán, ktorý nemá funkcie na podnikovej úrovni, obmedzuje jeho použiteľnosť pre malé a stredné podniky
K dispozícii je 14-dňová bezplatná skúšobná verzia. K dispozícii je však iba jedna možnosť plánu. Plán má veľa funkcií, ale rozsah škálovateľnosti je obmedzený. Neexistujú žiadne pokročilé funkcie pre podniky, ako napríklad bezpečnosť alebo správa.
SupportBee je asistenčný tiketing systém, ktorý sa ľahko nastavuje a je optimalizovaný pre mobilné zariadenia. SupportBee je flexibilný tímový systém.
Tento systém ponúka všetky základy, ktoré by ste potrebovali na spustenie tímu služieb zákazníkom. Neposkytuje však podporu, ktorú môžu potrebovať väčšie podniky.
Hoci cenovo dostupný, funkcie a funkčnosť SupportBee nie sú také rozsiahle alebo komplexné ako tie, ktoré ponúkajú iné spoločnosti za rovnakú cenu. Softvér zákazníckeho portálu je tiež dostupný len na vyššej úrovni. Celkovo však ide o zjednodušený tiketing systém, ktorý bude dobre fungovať pre menšie spoločnosti.
Porovnanie LiveAgenta a SupportBee
Freshdesk je platforma služieb zákazníkom typu všetko v jednom, ktorej dôveruje viac ako 40 000 spoločností vrátane HP, Pearson a American Express. Vďaka škálovateľnej platforme Freshdesku, domácej podpore viacerých kanálov a funkciám spolupráce môže vaša firma zefektívniť prácu a prekonať očakávania zákazníkov.
Tento systém je vytvorený na mieru s cenovo dostupnými možnosťami v rôznych obchodných podmienkach.
Existuje bezplatná verzia so základmi, ktoré spoločnosť potrebuje, aby mohla začať. Potom každá úroveň postupuje tak, aby zahŕňala funkcie, ktoré budete pri raste potrebovať. Smerovanie založené na zručnostiach však začína až na najvyššej úrovni.
Porovnanie LiveAgenta a Freshdesku
Ako podporný doplnok pre WordPress je Awesome Support jednoduchý, ľahko sa nastavuje a má veľa doplnkov zahrnutých v každej úrovni balíka. Ponúkajú „najúžasnejšiu“ podporu a doplnok podpory pre WordPress s viac ako 10 000 aktívnymi inštaláciami.
Aj keď existujú veľké weby založené na WordPresse, ako sú správy od spoločnosti Microsoft a BBC America, je vhodnejší pre menšie spoločnosti, pretože by potreboval viac funkcií zabezpečenia a správ, aby bol užitočnejší vyššie. Aj keď je pre väčšie spoločnosti zbytočný, neobmedzený počet zástupcov predstavuje obrovský predajný argument.
Hoci ponúkajú neobmedzený počet agentov a neobmedzené množstvo tiketov, budete sa musieť zaviazať, že budete produkt používať jeden rok. Výhodou je, že každá úroveň je veľmi cenovo dostupná pre akúkoľvek obchodnú úroveň, no nemajú možnosti, ktoré by potrebovali veľké firmy.
TeamSupport je webový systém zákazníckej podpory medzi podnikmi navzájom, ktorému dôverujú Fujifilm, Comcast a NBA. Má viackanálovú podporu, ktorá uľahčuje spoluprácu a zefektívňuje tikety na zákaznícku podporu integráciou so softvérom, ktorý už je vo vašej súprave nástrojov.
Služba podpory tohto systému má čo ponúknuť, no počiatočné náklady na jedného agenta za mesiac sú vysoké, čo znamená, že pre niektoré menšie spoločnosti môže byť nedostupný.
Mnoho funkcií sa zameriava na služby zákazníkom B2B a podporu IT. Nevýhodou je, že najnižšia úroveň stojí 49$ na agenta mesačne, čo je relatívne nákladné v porovnaní s niektorými inými helpdesk tiketing systémami s podobnými funkciami a nižšou cenou.
Porovnanie LiveAgenta a TeamSupportu
Freshservice je cloudové riešenie správy IT služieb. Rovnako ako jeho náprotivok na helpdesku je jednoducho použiteľný, all inclusive systém s množstvom funkcií.
Škálovateľnosť tejto platformy jej dáva možnosť pracovať pre firmy akejkoľvek veľkosti, keď rastú.
Ponúkajú 21-dňové bezplatné skúšobné obdobie so všetkými aktivovanými funkciami. Podporujú spoluprácu v rámci svojich funkcií. Poskytujú funkcie zabezpečenia, ktoré chránia údaje v cloude pomocou správy prístupu a šifrovania prenášaných údajov. Bohužiaľ neexistuje žiadna bezplatná verzia.
Vyše 100 000 organizácií ako Disney a Honda dôveruje ManageEngine pri správe ich IT. Ich systém Service desk Plus je cloudové IT riešenie, ktoré už viac ako desať rokov robí radosť IT profesionálom aj zákazníkom.
Aj keď má ManageEngine Service Desk Plus širokú škálu funkcií, bez znalosti podrobností o nákladoch je ťažké ho odporučiť podnikom konkrétnej veľkosti. Zdá sa, že cenové plány sa dobre prispôsobujú každej úrovni podnikania. Spolupracujú tiež so spoločnosťou Zoho pri využívaní ich asistenta Zia AI ako potenciálny prvý kontaktný bod pre zákazníkov.
Neponúkajú bezplatnú verziu. Pre každú inštanciu service desku je k dispozícii skúšobná doba 30 dní, ako aj ukážka.
Ide o komplexnú IT službu s výkonnými funkciami na zlepšenie služieb vašej organizácie vrátane správy aktív a problémov.
Pomocou Kayako poskytuje podporu viac ako 131 000 agentov, od Sega cez MTV až po Acer. Systém je vytvorený tak, aby bol osobný a jednoduchý. Rýchlo sa implementuje, ľahko sa používa a má jedinečné funkcie ako SingleView, ktoré implementujú na prispôsobenie cesty pre relevantného zákazníka.
Toto je systém, ktorý môžu používať všetky úrovne podnikania, pretože jeho funkcie vám umožňujú lepšie porozumieť vašej zákazníckej základni, ktorá je jedinečná pre Kayako. Je tiež veľmi cenovo dostupný pre akúkoľvek obchodnú úroveň, od 12,50$ na agenta mesačne.
Systém SingleView, ktorý sleduje cestu zákazníka naprieč vašimi stránkami, umožňuje vášmu zástupcovi poskytovať služby zákazníkom v kontexte skúsenosti vášho zákazníka. Viackanálová doručená pošta a SingleView sú dostupné v najnižšej úrovni cenových plánov.
Nemajú žiadnu bezplatnú verziu, ale existuje 14-dňová bezplatná skúšobná verzia a demo. Bohužiaľ mu chýba funkcia jednotného prihlásenia.
Porovnanie LiveAgenta a Kayako
SolarWinds je moderné riešenie správy IT služieb (ITSM), zahŕňajúci všetky funkcie služby help desk tiketingu, ktoré sú jedinečné pre tento systém.
Tento systém má cenové štruktúry pre každú obchodnú úroveň a dá sa ľahko škálovať podľa toho, ako rastiete.
30-dňová bezplatná skúšobná verzia. Ukážky na vyžiadanie. Rozumná cena. Tento systém má automatizačné nástroje, ktoré pomáhajú vložiť správny tiket do rúk správneho člena tímu. Neexistuje však žiadna bezplatná verzia.
Porovnanie LiveAgenta a SolarWinds
So softvérom používaným v spoločnostiach Adobe a Microsoft je asistenčná služba JitBit cloudová služba SaaS s jediným prihlásením a súladom s GDPR a HIPAA. Vďaka pravidlám automatizácie pomáha JitBit organizovať vaše tikety a šetriť čas vášho tímu.
Vďaka škálovateľnosti a bezpečnosti tohto systému sa môžete rozširovať a získavať služby, ktoré potrebujete, keď vaša spoločnosť rastie.
21-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu je možné v prípade potreby predĺžiť. Vytvorenie lokality, s ktorou môžete pracovať a testovať ju, trvá niekoľko sekúnd. Má konzistentnú cenu za mesiac, ale obmedzuje počet agentov na každej úrovni okrem najvyššej.
Označenie „Powered by Jitbit“ je skryté až v najvyššej úrovni. Žiadna bezplatná verzia.
Podobne ako Zoho, aj Jira je súčasťou siete aplikácií, čo znamená, že sa môže integrovať so všetkými aplikáciami pod týmto zastrešením. Produkt Jira v tomto odvetví je vytvorený pre rýchlosť, aby vám pomohol rýchlejšie odpovedať na otázky a zvýšil spokojnosť zákazníkov. Ich službu využívajú Domino, Square a Twitter, aby sme vymenovali aspoň niektoré.
Tento systém funguje dobre pre všetky úrovne podnikania a ponúka bezplatnú možnosť a cenovo dostupné úrovne, ktoré možno rozšíriť až na podniky. Každá úroveň poskytuje šifrovanie v pokoji a pri prenose.
K dispozícii je bezplatná verzia s mnohými funkciami a spoločnosti, ktoré prejavia záujem, si môžu zarezervovať živú ukážku.
Podnikové náklady sú však uzamknuté za kontaktným formulárom.
Porovnanie LiveAgenta a Jira Service Desku
Skúšobná verzia je vždy užitočná pri rozhodovaní sa medzi helpdesk tiketing systémami. Predtým, ako sa zaviažete k službe, by ste si mali vyskúšať, aké to bude používať ju každý deň. Služba môže mať všetky funkcie, ktoré hľadáte, a napriek tomu pre vás nebude vhodná. Niekedy pocit zo systému nie je správny a musíte si ho vyskúšať, aby ste to videli. Je to ako džínsy, môžu vyzerať dobre na figuríne, ale nebyť to pravé pre vás.
To isté platí pre všetkých vašich zákazníkov. Vybrali si vašu značku, pretože im sedí. Preto by ste si mali systém pred kúpou vyskúšať aj vy.
Práve teraz je LiveAgent k dispozícii na 14-dňovú skúšobnú verziu s našim all-inclusive plánom bez potreby kreditnej karty. Registrácia a spustenie testovania vám zaberie menej ako minútu.
Pokiaľ sa nechcete sústrediť len na vopred pripravené správy, vaši zamestnanci by mali byť vyškolení v základných aj pokročilých aspektoch tiketingu a zákazníckej podpory. To je dôvod, prečo by tiketing softvér mal byť ľahko naučiteľný pre každého, dokonca aj v zložitých scenároch udalostí, a mal by pomôcť vašim agentom naučiť sa používať plne vybavený softvér helpdesku. Systém LiveAgenta ponúka praktickú príručku spustenia, ktorá každého naučí, ako všetko nastaviť a začať. Akadémia je plná článkov, ktoré pokrývajú celé spektrum systémov technickej podpory, ako je tiketing, live chat, call centrum a ďalšie. Okrem toho môže vašim agentom pomôcť naučiť sa, ako sa stať plnohodnotnými odborníkmi na helpdesk a spoľahlivými agentmi zákazníckeho servisu.
Interakcia so zákazníkom si nie vždy vyžaduje každý nástroj, servisný kanál alebo pokročilú funkciu, ktorú máte k dispozícii. Rôzne podniky vyžadujú rôzne riešenia v súvislosti s tiketing problémami. Preplácanie za funkcie, ktoré nikdy nevyužijete, môže zhoršiť výkon agenta a viesť ku komplikáciám s vašou platformou služieb zákazníkom. Nezabudnite naplno využiť bezplatné skúšobné verzie, aby ste zistili, čo vám vyhovuje a čo nie.
Skúšobné verzie sú dôležité, pretože nám umožňujú vyskúšať si systém a jeho rozhranie s funkciami. Nepreskakujte bezplatnú skúšobnú verziu len kvôli pekným rozprávkam, ktoré čítate na webovej stránke. Bezplatné skúšobné verzie vám umožnia vyskúšať si základné funkcie a ukázať vám, ako zvládnuť zložité udalosti a situácie v každodennej zákazníckej podpore.
Rozhranie technickej podpory s funkciami, za ktoré v súčasnosti platíte, môže stačiť, ale zvážili ste, čo sa stane po inovácii? Väčšina robustných tiketing systémov ponúka rôzne platené plány, ktoré prichádzajú s niektorými funkciami alebo bez nich. Uistite sa, že ste si vybrali riešenie, ktoré vám v prípade potreby umožní inovovať a vyhovieť vašim potrebám.
Existuje niekoľko kľúčových vecí, ktoré sa stovky organizácií pýtajú na ukážkových hovoroch. Najprv musíte zistiť, za čo budete platiť. Opýtajte sa na podporované zákaznícke komunikačné centrum alebo možnosti kanálov, funkcie zahrnuté v plánoch a podporované integrácie tretích strán s iným softvérom. Potom prídu na rad cenové možnosti. Celkové náklady na vlastníctvo sú jednou z kľúčových priorít.
Implementácia tiketing softvéru je vo všeobecnosti jednoduchý proces, ktorý sa môže v niekoľkých ohľadoch líšiť. Hlavný rozdiel je medzi webovým a aplikačným softvérom. Vo všeobecnosti pri webových riešeniach preskočíte inštalačný proces a začnete ich ihneď používať. Všetko, čo potrebujete, je poskytnúť svoju e-mailovú adresu a zaregistrovať sa na bezplatnú skúšobnú verziu. Po potvrdení e-mailu sa môžete prihlásiť a zoznámiť sa s platformou helpdesku. Napríklad LiveAgent ponúka hneď od začiatku praktickú príručku Začíname. Každého nového používateľa prevedie niekoľkými jednoduchými krokmi, ktoré mu pomôžu nastaviť nové riešenie.
Najlepší helpdesk tiketing systém je taký, ktorý zefektívňuje vašu prevádzku a poskytuje zákazníkom samoobslužné možnosti na zníženie pracovnej záťaže vašich zamestnancov. Riešenia ako LiveAgent majú rozsiahle možnosti prispôsobenia na vytváranie pracovných postupov, ktoré sú špecifické pre vašu firmu. Najlepší systém je ten, ktorý najviac vyhovuje vašim jedinečným požiadavkám.
Keď ste malý podnik, cieľom vášho výberu by mala byť návratnosť investícií, hodnota a škálovateľnosť. Ideálnym scenárom je preto nájsť systém za prijateľnú cenu, ktorý vyhovuje vašim potrebám.
Poskytovatelia jednoduchých tiketing systémov ponúkajú bezplatnú verziu svojho softvéru s obmedzenými možnosťami. LiveAgent ponúka bezplatný plán, ktorý vám poskytne základy všetkého, čo budete potrebovať, aby ste mohli začať, ako napríklad tlačidlo chatu, základné prehľady a zákaznícky portál. Ďalšou cenovo dostupnou možnosťou je Zoho Desk, ktorý ponúka aj bezplatnú verziu. Odtiaľ sa môžete rozhodnúť prejsť na platený plán.
Vzhľadom na to, že vaša firma neustále rastie, na strednom trhu s tiekting systémami existuje viac možností, pretože viac peňazí znamená viac funkcií. V tomto bode pravdepodobne máte rastúci tím agentov helpdesku. Mali by ste sa zamerať na ich spojenie so systémami, ktoré podporujú spoluprácu a môžu sa integrovať s rôznymi aplikáciami, ktoré už máte, a tými, ktoré plánujete rozšíriť. Stále by ste sa však mali zamerať na hodnotu, pretože pravdepodobne nechcete prekročiť rozpočet pre príliš veľa funkcií.
LiveAgent dokáže na tejto úrovni integrovať viac ako 190 programov vrátane sociálnych médií. Sociálne médiá sú cenné pre vaše marketingové kampane, najmä ak ste začínajúca značka. Odpovedanie na otázky a obavy na sociálnych médiách vám pomôže rozšíriť vašu značku a vytvoriť nezabudnuteľné interakcie so zákazníkmi. Rovnako ako iné tiketing systémy, aj tento sa integruje so Slackom, aby pomohol udržiavať bezproblémovú komunikáciu medzi členmi tímu. Ďalšou skvelou možnosťou je Jira Service Desk, pretože sa môže pochváliť aj obrovským sortimentom integračných možností.
Veľké podniky môžu fungovať naplno. Teraz, keď si môžete dovoliť všetky funkcie, ktoré nie sú nevyhnutné, je čas pozrieť sa na všetky funkcie, ktoré chcete a potrebujete. Hľadanie hodnoty je však vždy tým najlepším riešením, bez ohľadu na to, s akou sumou peňazí môžete pracovať.
Veľmi silní hráči v hre, LiveAgent, Zendesk a Jira Service Desk, ponúkajú vlastnosti, ktoré iní nemajú, ako sú funkcie na spoluprácu, automatizácia a jednotné prihlásenie. Jednotné prihlásenie umožňuje používateľom pristupovať k softvéru pomocou existujúcich poverení, ako je prihlásenie pomocou účtu Google.
To neznamená, že sú to jediné možnosti. V závislosti od toho, čo ako veľký podnik potrebujete vo forme zákazníckej podpory, môže byť pre vás lepšie zvoliť si cenovo výhodnejšiu možnosť, ktorá má to, čo potrebujete. Napríklad LiveAgent má množstvo funkcií, pričom jeho najvyššia úroveň služieb má rozumnú cenu a ponúka podobnú hodnotu ako niektoré systémy technickej podpory, ktoré stoja oveľa viac.
Prešli sme si mnohé výhody helpdesk tiketing systému a tom, ako sa to týka vášho podnikania. Tiketing softvér sa stal jedným z najdôležitejších nástrojov na vybavovanie zákazníckej podpory. S rastúcim počtom online používateľov všetci očakávajú vysokokvalitný zákaznícky servis a podporu. Tento aspekt je kľúčovým rozdielom medzi udržaním a stratou zákazníka. Helpdesk tiketing systém podporuje vás a vašu firmu pri vytváraní čo najlepších zákazníckych služieb vylepšením vašich pracovných postupov pomocou automatizácie. Vytvára tiež použiteľné údaje z každej zaznamenanej zákazníckej transakcie a skracuje váš čas na jeden tiket tým, že ich dáva do rúk, ktoré sú pre danú úlohu najvhodnejšie.
Vďaka tomu, že sa spoliehate na správne komunikačné kanály a máte dobre vyškolených agentov zákazníckej podpory, helpdesk tiketing systém môže byť cenným doplnkom vašej stratégie služieb zákazníkom. Získajte ten správny tiketing softvér pre svoje oddelenie technickej podpory a jednoducho odpovedajte na servisné požiadavky.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou
Help desk softvér pre veľké podniky
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.
Creating contact groups simplifies managing technical support workflows and allows for personalized content delivery in marketing and sales. Segmenting customers and directing tickets to specific managers based on customer groups is highly effective and productive, improving response times and resolving issues quickly for customer satisfaction. LiveAgent offers software solutions for customer support and various communication channels.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team