Tiketing softvér

Zabezpečte bezproblémovú starostlivosť
o zákazníka na každom kanáli.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdeskové softvérové riešenie od LiveAgenta

Máte už dosť nudného tiketing softvéru? Aj my. S LiveAgentom sa vaše e-maily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych médiách a iné kanály ocitnú v jednom univerzálnom prijímači a vďaka pokročilým pravidlám automatizácie a integráciám sa vaša nočná mora s poskytovaním zákazníckej podpory skončí jednoduchým kliknutím na tlačidlo “Prihlásiť sa”.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Demo tiketing softvéru

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Čo je tiketing softvér?

Tiketový systém prevádza požiadavky zákazníkov na tikety, ktoré možno ľahko distribuovať medzi tím podpory zákazníkov. To môže výrazne zlepšiť správu tiketov, pretože agenti helpdesku môžu efektívne pristupovať k požiadavkám zákazníkov a riešiť ich z jedného miesta.

Prehliadka produktu LiveAgenta

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Tiketing systém s intuitívnym užívateľským rozhraním

Tiketing systém LiveAgenta automaticky sleduje a premení všetky problémy zákazníkov na tikety. Každá prichádzajúca forma komunikácie sa premení na tikety pre lepšie pohodlie a riadenie úloh. Užívateľské rozhranie je prispôsobiteľné a intuitívne.

Tiketing softvér, ktorý posilňuje váš podporný tím.

Vylepšite schopnosti vašej helpdeskovej podpory pomocou správneho riešenia tiketov. Posilnite váš tím pre zákaznícku podporu rôznymi nástrojmi a funkciami. Pozrite si, čo získajú vaši agenti pomocou LiveAgenta.

Toto váš tím podpory získava:

  • Moderný tiketing systém
  • Zvýšenú efektivitu a riadenie služieb
  • Všetky nástroje, ktoré očakávate od helpdesku
  • Rôzne funkcie a integrácie
  • 24/7 podporu od nášho helpdesk tímu
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent prekračuje rámec IT tiketing softvéru

LiveAgent je IT tiketing, ktorý kombinuje viaceré kanály, ako sú e-maily, chaty, hovory a sociálne médiá, aby poskytol holistickú zákaznícku službu vašim klientom. Ale nekončí to tu. LiveAgent ponúka zákaznícky portál s podporou viacerých znalostných báz, fór a spätnou väzbou a návrhmi od zákazníkov. Objavte, čo najvyspelejší systém tiketovej pomoci má pre vašu organizáciu.

Kľúčovou funkciou účinnej softvérovej helpdesk aplikácie je správa ticketov

Riešenie “všetko v jednom”

Univerzálna schránka

  • Nemusíte monitorovať každý komunikačný kanál samostatne. Univerzálna zdieľaná schránka zhromažďuje všetky vaše správy na jednom mieste a mení ich na tikety. Získajte svoju e-mailovú schránku a odpovedajte na prichádzajúce e-maily, telefonáty, správy zo sociálnych médií, správy z live chatu a tikety z databázy znalostí na jednom centrálnom mieste.
  • Všetky zákaznícke komunikácie na jednom mieste
  • Pohodlný jednotný používateľský panel s jednoduchou organizáciou
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hybridné tikety

Organizované interakcie s zákazníkmi

Prichádzajúci tiket môže prísť z akéhokoľvek kanála vždy, keď zákazník kontaktuje podporu. Podporný tiketing systém od LiveAgenta organizuje všetku komunikáciu, takže rozsiahle vyhľadávania nemusia byť súčasťou vašich každodenných úloh. Udržujte všetky požiadavky zákazníka v jednom helpdesk vlákne, bez ohľadu na to, či pochádza z e-mailu, live chatu alebo sociálnych médií.

  • Zachovajte všetku komunikáciu organizovanú nezávisle na kanáloch
  • Znížte čas, ktorý agenti potrebujú na odpoveď a poskytnite rýchlejšie odpovede
  • Zlepšite svoj pracovný tok a ľahko nájdite tikety od zákazníkov

Komunikácia tímu

Interné ​​tikety a poznámky

  • Vytvorte tikety, ktoré sú viditeľné iba pre vašich zákazníckych zástupcov. Použite ich ako poznámky na zaznamenávanie dôležitých informácií, pripomienok na zapamätanie, alebo na vytvorenie konkrétnych úloh v rámci konverzácie v tikete. Zdieľajte s kolegami všetko dôležité priamo cez tikety. Pre maximálnu prehľadnosť môže každá súkromná poznámka byť prístupná celému tímu.
  • Vytvorte internú poznámku a úlohu pre agentov
  • Zaznamenajte relevantné informácie o zákazníkovi
  • Vytvorte si pripomienky priamo v tiketoch
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Efektívny pracovný postup

Pomocné správy

Použite pomocné správy na často kladené otázky v zákazníckej podpore a skráťte časy odpovedania agentov. Tím helpdesku môže výrazne rýchlejšie riešiť bežné problémy a zamerať sa na náročnejšie dotazy zákazníkov. Zamerajte sa na to, čo si vyžaduje vašu pozornosť.

  • Predpripravené odpovede pre rôzne scénáre
  • Rýchlejšie riešenie s často kladenými otázkami
  • Zvýšená produktivita a zameranie agentov

Manažment poznatkov

Systém bázy vedomostí ako súčasť systému tiketovania

  • Vytvorte znalostné bázy pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú samoobslužné možnosti namiesto kontaktovania zákazníckej služby. LiveAgent ponúka prispôsobiteľný zákaznícky portál s integrovanou znalostnou databázou, ktorá podporuje vlastné značenie. Pridajte často kladené otázky a fóra pre konverzácie. Nechajte zákazníkov pomôcť si svojpomocne, keď agenti nie sú k dispozícii.
  • Uvoľnite čas vašich agentov, aby sa mohli sústrediť na náročné kritické otázky
  • Kompletné možnosti samoobslužného portálu
  • Portál pre zákazníkov, znalostná báza, fóra a často kladené otázky
LiveAgent - knowledge base software

Ako môže online tiketing softvér pomôcť vášmu podnikaniu?

Pozrite si ako tiketing môže pomôcť pri správe žiadostí zákazníkov, zvyšovaní zákazníckej záväznosti alebo zlepšovaní zákazníckej spokojnosti

Uspokojte zákazníkov

Uspokojte svojich zákazníkov s tiekting systémom, ktorý vám pomôže poskytovať rýchlejšie a úplnejšie odpovede. Ponúknite pohodlie pre vašich zákazníkov a odpovedajte cez viaceré kanály zároveň, pričom udržiavate všetko zorganizované.

  • Uspokojte zákazníkov rýchlymi a informatívnymi odpoveďami
  • Poskytujte podporu cez viacero komunikačných kanálov
  • Zvýšte udržanie zákazníkov pomocou zlepšených časov odozvy
Chart

80 %

zákazníkov očakáva rýchlosť a pohodlnosť

Väčšina zákazníkov považuje rýchlosť, odbornú pomoc, pohodlie a ústretovosť za dôležité prvky služieb zákazníkom.

Zvýšte návratnosť investícií

Zákazníci oceňujú dobrý zákaznícky servis v akejkoľvek firme. Zvýšte svoje zisky s rýchlejšou a spoľahlivou podporou a zároveň znížte náklady na oddelenie zákazníckej podpory pomocou jedného vyhradeného systému tiketovania.

  • Znížte náklady na zákaznícku podporu s LiveAgentom
  • Zvýšte zisky poskytnutím spoľahlivej podpory
Chart

86 %

je ochotných zaplatiť za dobrú službu

Znížte svoje náklady a zároveň zvýšte zisky. Zákazníci sú vždy ochotní zaplatiť viac za skvelú skúsenosť s obsluhou zákazníkov.

Získajte vernosť

Vďační zákazníci vždy oceňujú dobrú službu a odbornú pomoc od zástupcov zákazníckej podpory. Zlepšite svoju zákaznícku službu počas obdobia vysokého objemu tiketov a budujte si silnú zákaznícku vernosť prostredníctvom skvelých interakcií.

  • Vybudujte si zákaznícku lojalitu naprieč akýmkoľvek preferovaným kanálom
  • Získajte verných zákazníkov, ktorí sa opätovne vrátia k nákupu
Chart

73%

vyššie hodnotenia spokojnosti

Poskytnite personalizované rozhovory a uspokojte svojich zákazníkov. Náš plne funkčný live chat softvér vám môže pomôcť s dosiahnutím lepšej spokojnosti zákazníkov a s vytvorením skvelých skúseností pre agentov.

Ušetrite viac pri tiketing softvéri

Zlepšite správu svojich služieb zákazníkom za prijateľnú cenu. Získajte správne funkcie na interakciu so zákazníkmi a ušetrite peniaze na svojom tiketing systéme.

Referencie

Získajte tiketing softvér od LiveAgenta
a pridajte sa k 7000 šťastným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Transparentné a spravodlivé ceny

Žiadne zmluvy, žiadne skryté poplatky – mesačná faktúra. Plne transparentné ceny, účtované len za skutočné využívanie každý mesiac. Vyberte si správny plán a začnite poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu.

14 alebo 30-dňová bezplatná skúšobná verzia
Bezplatná skúšobná verzia na 7 dní s bezplatným e-mailom alebo 30 dní s firemným e-mailom
Nevyžadujeme kreditnú kartu
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Kompletný sprievodca najlepším tiketing softvérom

Ponúknite najlepšiu starostlivosť zákazníkom a zorganizujte svoje dopyty pomocou tiketing podpory

Náklady na tiketing softvér

Ceny za tiketing softvér technickej podpory sa môžu pohybovať od bezplatnej verzie až po veľmi drahé. Závisí to od mnohých faktorov. Predtým, ako sa rozhodnete pre výber systému, musíte vždy zvážiť niekoľko vecí. Náklady sa môžu líšiť v dôsledku funkcií a ich kvality, počtu vlastných integrácií, popularity vybranej značky, použiteľnosti v rôznych scenároch, škálovateľnosti a mnoho ďalších faktorov. Existuje niekoľko cenových modelov, ktoré je potrebné zvážiť, aby ste sa uistili, že systém technickej podpory stojí za to a vyhovuje vášmu obchodnému modelu.

Cenové modely tiketing softvéru

Za tiket

Modely cien za tiket vám umožňujú platiť za to, čo potrebujete. Tento cenový model je ideálny pre asistenčné služby s nízkym počtom zákazníckych tiketov. Najväčšou nevýhodou môže byť nedostatočná motivácia pre agentov vybavovať podporu, keďže každý spracovaný tiket sa rovná vyššej sume zaplatenej poskytovateľovi služby.

Za licenciu

Modely cien za licencie môžu zahŕňať licencie pre jedného alebo viacerých používateľov. Každý, kto ho má, môže softvér používať neobmedzene, pokiaľ je zaplatená cena. Cena za licenciu môže byť paušálna alebo na základe predplatného.

Za zariadenie

Podobne ako pri cenovom modeli licencií môžete zaplatiť paušálnu sumu alebo poplatok za predplatné, ktorý vám umožní používať tiekting softvér na viacerých zariadeniach. Konečný súčet sa skladá z každého zariadenia používaného v helpdesku.

Za agenta

Model založený na agentoch je najbežnejší a najpreferovanejší, pretože vám poskytuje spravodlivé podmienky. Vaša cena závisí od počtu používateľov softvéru. Softvér môžu používať s každou platenou funkciou bez obmedzení stanovených počtom tiketov alebo behu programu.

Ako si vybrať ten najlepší tiketing systém

Záväzky

Oboznámte sa s riešeniami tiektingu a získajte informácie o softvérových záväzkoch. Patria sem základné ceny, požiadavky na softvér alebo hardvér, vstavané funkcie, integrácie, podporované kanály komunikácie so zákazníkmi a dokonca aj zákaznícka podpora pre používateľov helpdesku. Keď získate všetky dôležité informácie, môžete urobiť rozhodnutie o tom, ktorý softvér je pre vašu situáciu najlepší.

Cena

Medzi najčastejšie problémy týkajúce sa výberu najlepšieho tiketing softvéru pre vašu firmu patria možnosti cenníka. Ceny tiketing softvéru závisia od niekoľkých faktorov, ako sú základné funkcie, integrácie, spoľahlivosť a ďalšie. Nezabudnite zvážiť všetky tieto možnosti a porovnajte cenové úrovne, aby ste sa uistili, že softvér, ktorý potrebujete, získate bez preplácania.

Podpora

Akýkoľvek softvér technickej podpory by mal svojim používateľom poskytovať prvotriednu podporu. Používateľsky prívetivé možnosti samoobsluhy a možnosti priameho kontaktu sú preto nevyhnutnosťou. Zákazníci LiveAgenta môžu kedykoľvek kontaktovať našu 24/7 linku podpory prostredníctvom e-mailu, live chatu alebo telefónu. Môžete si tiež prerieť našu externú zákaznícku základňu pre samoobsluhu.

Poskytnuté možnosti kontaktu

Poskytujte vynikajúce služby zákazníkom s výberom nástrojov, ktoré vám pomôžu osloviť každý dôležitý zákaznícky kanál. Dajte svojim zákazníkom napríklad možnosť kontaktovať vás prostredníctvom e-mailu, live chatu, hovorov alebo dokonca sociálne médiá. Pridaním zákazníckeho portálu a externej základne znalostí môžete zaistiť, že vaši zákazníci nájdu preferovanú možnosť.

Schopnosť škálovať nahor/nadol

Ste zavalení prichádzajúcimi žiadosťami? Každý dobrý tiketing softvér vám môže pomôcť rozšíriť sa, kedykoľvek je to potrebné, a pomôže vám vytvoriť priestor pre ďalších zástupcov zákazníckej podpory. Funguje to aj naopak. Neváhajte prejsť na nižšiu verziu, kedykoľvek budete mať pocit, že preplácate za funkcie, ktoré nepoužívate.

Softvérové ​​obmedzenia

Váš tím zákazníckej podpory by mal mať všetko potrebné na poskytovanie podpory. Softvérové ​​obmedzenia nemusia byť nevyhnutne zlé, najmä v prípade poradenských miest, ktoré nevyžadujú všetky nástroje a funkcie, ktoré softvér môže ponúknuť. Zvážte všetko, čo potrebujete, a vyberte si najlepšie možnosti za primeranú cenu

Možnosti spolupráce

Zástupcovia zákazníckeho servisu by mali fungovať ako jednotka. Využite výhody nástrojov na spoluprácu helpdesk, zdieľajte profily zákazníkov a jednoducho spolupracujte na problémoch so zákazníkmi. Každý sa môže zúčastniť. LiveAgent vám môže pomôcť s poznámkami, štítkami, kontaktnými informáciami a v prípade potreby rozdelenie tiketov zákazníkov.

20 najlepších poskytovateľov tiketing softvéru

1. LiveAgent

LiveAgent ticketing software homepage

LiveAgent začal v roku 2006, pretože zakladatelia nemohli nájsť skvelý nástroj podpory zákazníkov, ktorý by umožňoval live chat, tak si jeden sami vytvorili. V roku 2011 rozšírili funkcie softvéru o helpdesk tiketing systém. Teraz má LiveAgent viac ako 45 tiketing funkcií a viac ako 200 integrácií, ako aj podporu integrácií tretích strán a ľahko sa používa a nastavuje. Funkcie podpory funkcie tiketingu zvyšujú produktivitu a zároveň zvyšujú mieru udržania zákazníkov a konverzie. Súčasťou každého plánu je voliteľná mobilná aplikácia. Môžete tiež požiadať o nastavenie vlastných integrácií.

Odporúča sa pre podniky všetkých veľkostí

LiveAgent je vysoko škálovateľná možnosť s robustnou úrovňou prispôsobenia a možnosťami integrácie do jedinej platformy. Vďaka veľkému množstvu funkcií a integráciám je prispôsobiteľný tak, aby vyhovoval potrebám malých aj veľkých spoločností, ktoré pokrývajú širokú škálu odvetví.

Kľúčové vlastnosti

  • Predpripravené odpovede
  • Zdieľaná schránka
  • Automatizovaná distribúcia tiketov
  • Stovky domácich integrácií
  • Samoobslužná vedomostná základňa
  • Samoobslužný portál a fórum

Výhody a nevýhody

LiveAgent je silnou voľbou pre ľudí s obmedzeným rozpočtom, pretože má rozumnú cenu, dokonca aj na najvyššej úrovni. Nepodporuje však jednotné prihlásenie SAML pre podniky so stovkami zamestnancov.

Cena

  • Free
  • Small – 9$/agent/mesiac
  • Medium – 29$/agent/mesiac
  • Large – 49$/agent/mesiac

2. Zoho Desk

Zoho desk ticketing system homepage

V roku 2016 spustili helpdesk tiketing systém, ktorý sa integruje s mnohými aplikáciami vyvinutými spoločnosťou Zoho. Celkovo medzi množstvom aplikácií pre každú úroveň podnikania, ktoré každých pár mesiacov stále klesá, dosiahli viac ako 60 miliónov používateľov. Okrem toho majú komplexný a cenovo dostupný cloudový softvér.

Zoho Desk je škálovateľný systém: od jedného zamestnanca až po stovky. Používatelia Zoho majú tiež pridanú knižnicu produktov Zoho, ktoré sa integrujú so Zoho Desku.

Kľúčové vlastnosti

  • Omnikanál
  • Automatizácia pracovného toku
  • Integrácia platformy
  • Samoobslužná vedomostná základňa
  • Umelá inteligencia (AI)

Výhody a nevýhody

Aj keď je to za rozumnú cenu, je tu možnosť pridať light agenta za dodatočných 6$ mesačne (a 50 bezplatných light agentov na najvyššej úrovni). Light agenti majú obmedzené oprávnenia v helpdesku, pretože nie sú súčasťou tímu zákazníckej podpory, ale môžu podporovať interakcie služieb zákazníkom. Chýba mu tiež jednotné prihlásenie SAML a jeho integrácia riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) je s iným produktom ako Zoho. Jednou z hlavných funkcií, ktorá ho odlišuje, je jeho AI Zia, ktorá je výkonným doplnkom podporného personálu, ale je k dispozícii iba pre najvyššiu úroveň. Okrem toho majú ďalšiu výhodu zníženej ceny, ak sa účtuje ročne

Cena

  • Free
  • Standard – 20$/agent/mesiac (14$/agent/ročne)
  • Professional – 35$/agent/mesiac (23$/agent/ročne)
  • Enterprise – 50$/agent/mesačne ($40/agent/ročne)

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta vs Zoho Desku

3. HappyFox

Happyfox helpdesk ticketing system homepage

HappyFox, rýchlo nastaviteľný webový helpdesk, ponúka obrovské možnosti prispôsobenia, správu a bezpečnostné funkcie, ktoré budú prínosom pre veľké podniky. Okrem toho sa ľahko používa a ponúka mnoho funkcií, ktoré umožňujú zákazníkom samoobslužné služby, ktoré odľahčia prácu vašich agentov.

Pretože neexistuje žiadna bezplatná možnosť a ich cenové možnosti začínajú na 29$ za agenta mesačne, nie je ľahké ho predať tým, ktorí majú obmedzený rozpočet. Výhodou je, že ponúkajú neobmedzené služby agentov, ale obmedzujú tikety na rok na rozsiahlejšie operácie. Spoločnosť poskytuje jednotné prihlásenie a nástroje na udržiavanie správy a zabezpečenia pre veľké podniky.

Kľúčové vlastnosti

  • Omnikanál
  • Interná a externá vedomostná báza
  • Prispôsobenie
  • Administratívne a bezpečnostné funkcie

Výhody a nevýhody

Všetky plány vyžadujú 5 agentov, ale bez znalosti cenovej štruktúry je ťažké posúdiť, či je to dobrá alebo zlá vec.

Cena

Ceny nie sú ľahko dostupné, ale ponúkajú štyri úrovne cien na základe agentov od 29$/agent/mesiac. Existujú tiež štyri úrovne neobmedzených agentov s limitmi tiketov a vlastných polí. Limity začínajú na 10 000 tiketoch za rok a desiatich vlastných poliach a najvyššia úroveň má 250 000 tiketov za rok a 200 vlastných polí.

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta vs HappyFoxu

4. Help Scout

Help Scout help desk ticketing tool homepage

Help Scout, ktorému dôveruje viac ako 12 000 podnikov v 140 krajinách, je platforma zákazníckej podpory vytvorená s ohľadom na rastúce podniky. V dôsledku zamerania Help Scoutu na zákazníkov, tiež uľahčuje spoluprácu medzi členmi tímu, čo je niečo, čo bolo zavedené na základe desaťročných skúseností.

Help Scout je navrhnutý tak, aby rástol s vaším podnikaním a podporuje podniky všetkých veľkostí. Najnižšie úrovne začínajú širokou škálou funkcií. Služba zahŕňa pokročilejšie zabezpečenie, ako sú funkcie kompatibilné s HIPAA a možnosti jednotného prihlásenia so strednými a najvyššími plánmi.

Kľúčové vlastnosti

  • Zdieľaná schránka
  • Znalostná báza
  • Správa zákazníkov
  • Súlad s HIPAA
  • SSO/SAML
  • Bezpečnosť

Výhody a nevýhody

Ponúkajú 15-dňovú skúšobnú verziu svojich dvoch nižších úrovní, ale najvyššia úroveň, hoci vykazuje robustné funkcie, ktoré by každý podnik hľadal, nemá uvedenú cenu. Help Scout je možnosť, ktorá umožňuje spoločnostiam aktualizovať svoj plán podľa toho, ako sa ich spoločnosť zväčšuje. Neponúka bezplatnú verziu.

Cena

  • Standard – 25$/agent/mesiac (20$/agent/ročne)
  • Plus – 50$/agent/mesiac ($40/agent/ročne)
  • Enterprise – Na vyžiadanie (Len ročne)

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Help Scoutu

5. KB Support

Zoom inKb-support ticketing software homepage

Aj keď nie je taký bežný ako iné tiketing systémy v tomto zozname, KB Support sa zameriava na to, aby bol najlepším doplnkom nástroja podpory pre webové stránky WordPress a eCommerce.

Tento produkt je určený pre začínajúce webové podniky s doplnkami špeciálne pre integráciu WordPressu a elektronického obchodu.

Kľúčové funkcie

  • Formuláre na odoslanie
  • Hosťovské tiklety
  • Znalostná základňa s možnosťou obmedziť články
  • Povolenia agenta
  • Automatické priraďovanie
  • Sledovač SLA

Výhody a nevýhody

Zatiaľ čo KB Support má nízke ročné fakturačné náklady, vyžaduje si ročnú viazanosť po zaplatení. Ponúkajú možnosť zakúpiť si špecifické doplnky zahrnuté v každej úrovni plánu, takže sa môžete rozhodnúť, čo robíte a čo nepotrebujete, aj keď balíky majú výraznú zľavu. Okrem nákladov je nevýhodou, že pri práci neexistuje žiadna technológia inteligentného priraďovania; prideľuje len náhodne alebo na základe aktívnych tiketov na používateľa.

Cena

Za jeden web, fakturovaný ročne (cena sa zvyšuje za web na neobmedzený plán):

  • Starter – 74$
  • Professional – 102$
  • Enterprise – 150$

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Help Scoutu

6. Zendesk

Zendesk ticketing software homepage

Zendesk, jeden z najznámejších tiketing systémov, má veľa možností od 19€/agenta/mesačne so základnými funkciami a ich plán pripravený na podnikanie začína na 99€/agenta/mesačne. Tejto špičkovej službe dôverujú spoločnosti ako Uber a Netflix a viac ako 160 000 globálnych spoločností.

Zendesk ponúka plány pre každú veľkosť firmy a bezplatnú skúšobnú verziu pre každú úroveň.

Kľúčové funkcie

  • Live chat
  • Fóra komunity
  • Bot na odpovede
  • Znalostná báza
  • Integrácia sociálnych médií
  • Sandbox test
  • Licencie na ľahký prístup

Výhody a nevýhody

Funkcie Zendesku sú rozsiahle, s plánmi, ktoré siahajú od malých podnikov až po korporácie. Účtuje sa ročne alebo mesiac po mesiaci, neexistuje žiadny záväzok voči spoločnosti Zendesk mimo týchto podmienok (za zrušenie alebo prechod na nižšiu verziu sa nevracajú žiadne peniaze).

Cena

  • Support Team – 19$/agent/mesiac, účtované ročne
  • Support Professional – 49$/agent/mesiac, účtované ročne
  • Support enterprise – 99$/agent/mesiac, účtované ročne
  • Suite Team – 59$/agent/mesiac, účtované ročne
  • Suite Growth – 99$/agent/mesiac, účtované ročne
  • Suite Professional– 125$/agent/mesiac, účtované ročne
  • Suite Enterprise – 199$/agent/mesiac, účtované ročne

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Zendesku

7. Vision Helpdesk

Zoom inVisionhelpdesk help desk ticketing system homepage

Vision Helpdesk ponúka mnoho možností technickej podpory, od zákazníckeho servisu až po IT podporu, no je to tiketing systém, ktorý sa zameriava na vašich zamestnancov s funkciami spolupráce a gamifikácie, ktoré podporujú pozitívne pracovné prostredie. To však neznamená, že stratili zo zreteľa zákazníka, ponúkajú viackanálový prístup na interakciu s podporou pre zákazníka.

Tento systém vytvorí centralizovanú podporu pre vašu firmu s prispôsobiteľnými pracovnými postupmi. Hoci má rozumnú cenu, nemá takú širokú škálu funkcií, aké potrebujú niektoré väčšie podniky.

Kľúčové funkcie

  • Automatizácia
  • Gamifikácia
  • Fakturácia
  • Viackanálový

Výhody a nevýhody

Zatiaľ čo Vision Helpdesk je k dispozícii v cloude SaaS aj v licenciách na stiahnutie, cloudová licencia pre SaaS je dostupná iba v USA, Spojenom Kráľovstve, EÚ a Indii. Majú však 30-dňovú nezáväznú bezplatnú skúšobnú verziu softvéru.

Tento systém je zameraný viac na fakturovateľné hodiny zákazníckeho servisu ako na všeobecný zákaznícky servis a funkcia live chatu sa kupuje zvlášť.

Cena

  • Starter – 12$/agent/mesiac, účtované ročne / 15$/agent, účtované mesačne
  • Pro – 20$/agent/mesiac, účtované ročne / 25$/agent, účtované mesačne
  • Satellite Help Desk – 24$/agent/mesiac, účtované ročne / 30$/agent, účtované mesačne
  • Pro Service Desk – 32$/agent/mesiac, účtované ročne / 40$/agent, účtované mesačne
  • Ent Service Desk – 48$/agent/mesiac, účtované ročne / 60$/agent, účtované mesačne

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Vision Helpdesku

8. HubSpot

Hubspot Service Hub ticketing tool homepage

Rovnako ako ostatní na tomto zozname, HubSpot Service Hub je nastavený tak, aby rástol s vami a je to známa značka, pretože ponúka mnoho ďalších produktov. Môžete začať s bezplatným plánom od dôveryhodného mena na internete a môžete využiť flexibilnú podporu a jednoduchú registráciu, aby ste lepšie porozumeli svojim zákazníkom.

Systém HubSpot Service Hub je možnosť, ktorá sa prispôsobí vašej firme pomocou bezplatnej aj platenej verzie v závislosti od potrieb vašej spoločnosti. Vyššie úrovne ponúkajú dôležité funkcie pre veľký podnik, ktorý rastie.

Kľúčové funkcie

  • Smerovanie tiketov
  • Prieskumy NPS
  • Jednotné prihlásenie
  • Nedostatočná integrácia
  • Povolenia na úrovni poľa

Výhody a nevýhody

Ponúkajú bezplatnú verziu s mnohými základnými funkciami, ktoré potrebujete, aby ste mohli začať. Napriek tomu automatizácia tiketov nezačne, kým plán 50$ za mesiac nezahŕňa dvoch agentov a možnosť pridať ďalších používateľov za 25$ nie je na štartovacej úrovni. Na najvyššej úrovni je to ročný záväzok.

Cena

  • Free tools
  • Starter – Začína na 50$/mesiac, účtované mesačne (Od dvoch platených užívateľov)
  • Professional – Začína na 450$/mesiac, účtované mesačne (Od piatich platených používateľov)
  • Enterprise – Začína na 1,200$/mesiac, účtované 14,400$/ročne (Začína od 10 platených používateľov)

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Hubspot Service Hubu

9. Front

Front ticketing system software homepage

Predávaný ako riešenie helpdesku, ktoré vytvára pre zákazníkov prispôsobenejšie prostredie, Front odstraňuje čísla tiketov, aby poskytol zákazníkovi osobnú odpoveď. Je to jednoduché a intuitívne a automatizácia sleduje prideľovanie požiadaviek správnemu členovi tímu podpory.

Front je vysoko škálovateľný systém s až desiatimi spolupracovníkmi na spodnej úrovni, 50 na druhej a neobmedzenými na najvyššej.

Kľúčové funkcie

  • Tímové doručené pošty
  • Analytika
  • Šablóny správ
  • Pravidlá
  • Priradenia

Výhody a nevýhody

Nemá tiketing systém, ale funguje tak, že podporu organizuje prostredníctvom zdieľaných priečinkov doručenej pošty a priraďuje ich prostredníctvom automatického vyrovnávania záťaže. Hoci tiketing systém neautomatizuje priradenia, môžete vytvoriť pravidlá, ktoré to urobia (vlastné pravidlá sú k dispozícii iba na úrovni 49$).

Existuje aj ročný záväzok.

Cena

  • Starter – 19$/osobu/mesiac, účtované ročne
  • Growth – 49$/osobu/mesiac, účtované ročne
  • Scale – 99$/osobu/mesiac, účtované ročne

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Frontu

10. AzureDesk

Zoom inAzuredesk ticketing support system homepage

Tento systém je cenovo dostupnou možnosťou pre malé a stredné podniky, ktoré sa snažia zjednodušiť používanie systému technickej podpory. Ponúka možnosti prispôsobenia a integráciu aplikácií tretích strán.

Aj keď je hodnota za cenu pri Azure desku vysoká, skutočnosť, že majú iba jeden plán, ktorý nemá funkcie na podnikovej úrovni, obmedzuje jeho použiteľnosť pre malé a stredné podniky

Kľúčové funkcie

  • Správa tiketov
  • Neobmedzený inbox
  • Integrácie aplikácií
  • Prehľady
  • Spolupráca
  • Znalostná základňa

Výhody a nevýhody

K dispozícii je 14-dňová bezplatná skúšobná verzia. K dispozícii je však iba jedna možnosť plánu. Plán má veľa funkcií, ale rozsah škálovateľnosti je obmedzený. Neexistujú žiadne pokročilé funkcie pre podniky, ako napríklad bezpečnosť alebo správa.

Cena

  • One plan – 33$/užívateľ/mesiac, účtované ročne (50$/mesiac, účtované mesačne).

11. SupportBee

Zoom inSupportbee IT ticketing system homepage

SupportBee je asistenčný tiketing systém, ktorý sa ľahko nastavuje a je optimalizovaný pre mobilné zariadenia. SupportBee je flexibilný tímový systém.

Tento systém ponúka všetky základy, ktoré by ste potrebovali na spustenie tímu služieb zákazníkom. Neposkytuje však podporu, ktorú môžu potrebovať väčšie podniky.

Kľúčové funkcie

  • Zdieľaná doručená pošta
  • Znalostná základňa
  • Zákaznícky portál
  • Integrácia aplikácie

Výhody a nevýhody

Hoci cenovo dostupný, funkcie a funkčnosť SupportBee nie sú také rozsiahle alebo komplexné ako tie, ktoré ponúkajú iné spoločnosti za rovnakú cenu. Softvér zákazníckeho portálu je tiež dostupný len na vyššej úrovni. Celkovo však ide o zjednodušený tiketing systém, ktorý bude dobre fungovať pre menšie spoločnosti.

Cena

  • Startup – 15$/používateľ/mesiac alebo 13$/používateľ/mesiac, účtované ročne
  • Enterprise – 20$/používateľ/mesiac alebo 17$/používateľ/mesiac, účtované ročne<

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a SupportBee

12. Freshdesk

Freshdesk support ticketing system homepage

Freshdesk je platforma služieb zákazníkom typu všetko v jednom, ktorej dôveruje viac ako 40 000 spoločností vrátane HP, Pearson a American Express. Vďaka škálovateľnej platforme Freshdesku, domácej podpore viacerých kanálov a funkciám spolupráce môže vaša firma zefektívniť prácu a prekonať očakávania zákazníkov.

Tento systém je vytvorený na mieru s cenovo dostupnými možnosťami v rôznych obchodných podmienkach.

Kľúčové funkcie

  • Integrácia služby odosielania správ
  • Samoobslužné možnosti s robotmi a AI
  • Automatizácia
  • Funkcie spolupráce
  • Funkcie správy a zabezpečenia
  • Správa identity a prístupu

Výhody a nevýhody

Existuje bezplatná verzia so základmi, ktoré spoločnosť potrebuje, aby mohla začať. Potom každá úroveň postupuje tak, aby zahŕňala funkcie, ktoré budete pri raste potrebovať. Smerovanie založené na zručnostiach však začína až na najvyššej úrovni.

Cena

  • Free
  • Growth – 15€/agent/mesiac, účtované ročne – 18€/agent/mesiac, účtované mesačne
  • Pro – 49€/agent/mesiac, účtované ročne – 59€/agent/mesiac, účtované mesačne
  • Enterprise – 79€/agent/mesiac, účtované ročne – 95€/agent/mesiac, účtované mesačne

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Freshdesku

13. Awesome Support

Zoom inAwesome Support ticketing tool homepage

Ako podporný doplnok pre WordPress je Awesome Support jednoduchý, ľahko sa nastavuje a má veľa doplnkov zahrnutých v každej úrovni balíka. Ponúkajú „najúžasnejšiu“ podporu a doplnok podpory pre WordPress s viac ako 10 000 aktívnymi inštaláciami.

Aj keď existujú veľké weby založené na WordPresse, ako sú správy od spoločnosti Microsoft a BBC America, je vhodnejší pre menšie spoločnosti, pretože by potreboval viac funkcií zabezpečenia a správ, aby bol užitočnejší vyššie. Aj keď je pre väčšie spoločnosti zbytočný, neobmedzený počet zástupcov predstavuje obrovský predajný argument.

Kľúčové funkcie

  • Žiadne poplatky za zástupcu
  • Prispôsobiteľný
  • História tiketov
  • Sledovanie času
  • Automatické priraďovanie tiketov

Výhody a nevýhody

Hoci ponúkajú neobmedzený počet agentov a neobmedzené množstvo tiketov, budete sa musieť zaviazať, že budete produkt používať jeden rok. Výhodou je, že každá úroveň je veľmi cenovo dostupná pre akúkoľvek obchodnú úroveň, no nemajú možnosti, ktoré by potrebovali veľké firmy.

Cena

  • Standard – 149$/rok
  • Pro – 229$/rok
  • Enterprise – 289$/rok
  • Agency – 409$/rok

14. TeamSupport

TeamSupport ticketing software homepage

TeamSupport je webový systém zákazníckej podpory medzi podnikmi navzájom, ktorému dôverujú Fujifilm, Comcast a NBA. Má viackanálovú podporu, ktorá uľahčuje spoluprácu a zefektívňuje tikety na zákaznícku podporu integráciou so softvérom, ktorý už je vo vašej súprave nástrojov.

Služba podpory tohto systému má čo ponúknuť, no počiatočné náklady na jedného agenta za mesiac sú vysoké, čo znamená, že pre niektoré menšie spoločnosti môže byť nedostupný.

Kľúčové funkcie

  • Účelovo vytvorený pre B2B
  • Správa tiketov
  • Správa zákazníkov
  • Integrácie
  • Zákaznícky samoobslužný portál

Výhody a nevýhody

Mnoho funkcií sa zameriava na služby zákazníkom B2B a podporu IT. Nevýhodou je, že najnižšia úroveň stojí 49$ na agenta mesačne, čo je relatívne nákladné v porovnaní s niektorými inými helpdesk tiketing systémami s podobnými funkciami a nižšou cenou.

Cena

  • Essential Support – 49$/agent/mesiac
  • Enterprise Support – 69$/agent/mesiac
  • Complete Customer Support Suite – 119$/agent/mesiac

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a TeamSupportu

15. Freshservice

Freshservice It ticketing system homepage

Freshservice je cloudové riešenie správy IT služieb. Rovnako ako jeho náprotivok na helpdesku je jednoducho použiteľný, all inclusive systém s množstvom funkcií.

Škálovateľnosť tejto platformy jej dáva možnosť pracovať pre firmy akejkoľvek veľkosti, keď rastú.

Kľúčové funkcie

  • Automatizácia
  • AI chatboty
  • Integrácie
  • Rýchla implementácia
  • Platforma bez kódu

Výhody a nevýhody

Ponúkajú 21-dňové bezplatné skúšobné obdobie so všetkými aktivovanými funkciami. Podporujú spoluprácu v rámci svojich funkcií. Poskytujú funkcie zabezpečenia, ktoré chránia údaje v cloude pomocou správy prístupu a šifrovania prenášaných údajov. Bohužiaľ neexistuje žiadna bezplatná verzia.

Cena

  • Starter: 15€/agent/mesiac, účtované ročne
  • Growth: 40€/agent/mesiac, účtované ročne
  • Pro: 80€/agent/mesiac, účtované ročne
  • Enterprise: 405€/agent/mesiac, účtované ročne

16. ManageEngine Service Desk Plus

Zoom inManageEngine Service Desk Plus IT ticketing software homepage

Vyše 100 000 organizácií ako Disney a Honda dôveruje ManageEngine pri správe ich IT. Ich systém Service desk Plus je cloudové IT riešenie, ktoré už viac ako desať rokov robí radosť IT profesionálom aj zákazníkom.

Aj keď má ManageEngine Service Desk Plus širokú škálu funkcií, bez znalosti podrobností o nákladoch je ťažké ho odporučiť podnikom konkrétnej veľkosti. Zdá sa, že cenové plány sa dobre prispôsobujú každej úrovni podnikania. Spolupracujú tiež so spoločnosťou Zoho pri využívaní ich asistenta Zia AI ako potenciálny prvý kontaktný bod pre zákazníkov.

Kľúčové funkcie

  • Osvedčené postupy pracovných postupov ITSM
  • Inteligentná automatizácia
  • Integrácia
  • Prispôsobenie bez kódu
  • Prehľady

Výhody a nevýhody

Neponúkajú bezplatnú verziu. Pre každú inštanciu service desku je k dispozícii skúšobná doba 30 dní, ako aj ukážka.

Ide o komplexnú IT službu s výkonnými funkciami na zlepšenie služieb vašej organizácie vrátane správy aktív a problémov.

Cena

  • Standard – 12$/technik/mesiac, účtované mesačne (10$/technik, účtované ročne)
  • Professional – 23$/technik/mesiac, účtované mesačne (21$/technik, účtované ročne)
  • Enterprise – 58$/technik/mesiac, účtované mesačne (50$/technik, účtované ročne)

17. Kayako

Kayako ticketing system homepage

Pomocou Kayako poskytuje podporu viac ako 131 000 agentov, od Sega cez MTV až po Acer. Systém je vytvorený tak, aby bol osobný a jednoduchý. Rýchlo sa implementuje, ľahko sa používa a má jedinečné funkcie ako SingleView, ktoré implementujú na prispôsobenie cesty pre relevantného zákazníka.

Toto je systém, ktorý môžu používať všetky úrovne podnikania, pretože jeho funkcie vám umožňujú lepšie porozumieť vašej zákazníckej základni, ktorá je jedinečná pre Kayako. Je tiež veľmi cenovo dostupný pre akúkoľvek obchodnú úroveň, od 12,50$ na agenta mesačne.

Kľúčové funkcie

  • SingleView
  • Live chat
  • Samoobsluha
  • Spolupráca
  • integrácie

Výhody a nevýhody

Systém SingleView, ktorý sleduje cestu zákazníka naprieč vašimi stránkami, umožňuje vášmu zástupcovi poskytovať služby zákazníkom v kontexte skúsenosti vášho zákazníka. Viackanálová doručená pošta a SingleView sú dostupné v najnižšej úrovni cenových plánov.

Nemajú žiadnu bezplatnú verziu, ale existuje 14-dňová bezplatná skúšobná verzia a demo. Bohužiaľ mu chýba funkcia jednotného prihlásenia.

Cena

  • Gold Support Plan – 12,50$/agent/mesiac
  • Platinum Support Plan – 25$/agent/mesiac

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Kayako

18. SolarWinds

Solarwinds support ticketing system homepage

SolarWinds je moderné riešenie správy IT služieb (ITSM), zahŕňajúci všetky funkcie služby help desk tiketingu, ktoré sú jedinečné pre tento systém.

Tento systém má cenové štruktúry pre každú obchodnú úroveň a dá sa ľahko škálovať podľa toho, ako rastiete.

Kľúčové funkcie

  • Správa incidentov
  • Správa IT aktív
  • Portál služieb pre zamestnancov
  • Základňa znalostí
  • Správa zmien
  • Viacfaktorové overenie

Výhody a nevýhody

30-dňová bezplatná skúšobná verzia. Ukážky na vyžiadanie. Rozumná cena. Tento systém má automatizačné nástroje, ktoré pomáhajú vložiť správny tiket do rúk správneho člena tímu. Neexistuje však žiadna bezplatná verzia.

Cena

  • Team – 19€/agent/mesiac, ďalších 0,10€ za zariadenie mesačne
  • Business – 39€/agent/mesiac, ďalších 0,30€ za zariadenie mesačne
  • Professional – 69€/agent/mesiac, ďalších 0,50€ za zariadenie mesačne
  • Enterprise – 89€/agent/mesiac, ďalších 0,70€ za zariadenie mesačne.

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a SolarWinds

19. JitBit

Jitbit ticketing software homepage

So softvérom používaným v spoločnostiach Adobe a Microsoft je asistenčná služba JitBit cloudová služba SaaS s jediným prihlásením a súladom s GDPR a HIPAA. Vďaka pravidlám automatizácie pomáha JitBit organizovať vaše tikety a šetriť čas vášho tímu.

Vďaka škálovateľnosti a bezpečnosti tohto systému sa môžete rozširovať a získavať služby, ktoré potrebujete, keď vaša spoločnosť rastie.

Kľúčové funkcie

  • Jednoduché prihlásenie
  • Súlad s HIPAA
  • Tiket Grid
  • Znalostná základňa
  • Predpripravené odpovede

Výhody a nevýhody

21-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu je možné v prípade potreby predĺžiť. Vytvorenie lokality, s ktorou môžete pracovať a testovať ju, trvá niekoľko sekúnd. Má konzistentnú cenu za mesiac, ale obmedzuje počet agentov na každej úrovni okrem najvyššej.

Označenie „Powered by Jitbit“ je skryté až v najvyššej úrovni. Žiadna bezplatná verzia.

Cena

  • Freelancer: stojí 29$ a zahŕňa 1 agenta.
  • Startup: stojí 69$ a zahŕňa do 4 agentov.
  • Company: stojí 129$ zahŕňa do 7 agentov.
  • Enterprise: stojí 249$ a zahŕňa do 9 agentov, plus 29$ za extra agenta.

20. Jira Service Desk

Jira ticketing system homepage

Podobne ako Zoho, aj Jira je súčasťou siete aplikácií, čo znamená, že sa môže integrovať so všetkými aplikáciami pod týmto zastrešením. Produkt Jira v tomto odvetví je vytvorený pre rýchlosť, aby vám pomohol rýchlejšie odpovedať na otázky a zvýšil spokojnosť zákazníkov. Ich službu využívajú Domino, Square a Twitter, aby sme vymenovali aspoň niektoré.

Tento systém funguje dobre pre všetky úrovne podnikania a ponúka bezplatnú možnosť a cenovo dostupné úrovne, ktoré možno rozšíriť až na podniky. Každá úroveň poskytuje šifrovanie v pokoji a pri prenose.

Kľúčové funkcie

  • Správa zmien
  • Správa konfigurácie
  • Správa problémov
  • Aktívy manažment
  • Riadenie znalostí
  • Bezpečnosť a dodržiavanie predpisov

Výhody a nevýhody

K dispozícii je bezplatná verzia s mnohými funkciami a spoločnosti, ktoré prejavia záujem, si môžu zarezervovať živú ukážku.

Podnikové náklady sú však uzamknuté za kontaktným formulárom.

Cena

  • Free – Up to 3 agents
  • Standard – 21$/agenta (priemerne) za mesiac
  • Premium – 47$/agenta (priemerne) za mesiac
  • Enterprise – Fakturované ročne, k dispozícii s 201 alebo viac agentmi

Podrobné porovnanie

Porovnanie LiveAgenta a Jira Service Desku

Je skúšobná verzia tiketing systému technickej podpory užitočná?

Skúšobná verzia je vždy užitočná pri rozhodovaní sa medzi helpdesk tiketing systémami. Predtým, ako sa zaviažete k službe, by ste si mali vyskúšať, aké to bude používať ju každý deň. Služba môže mať všetky funkcie, ktoré hľadáte, a napriek tomu pre vás nebude vhodná. Niekedy pocit zo systému nie je správny a musíte si ho vyskúšať, aby ste to videli. Je to ako džínsy, môžu vyzerať dobre na figuríne, ale nebyť to pravé pre vás.

To isté platí pre všetkých vašich zákazníkov. Vybrali si vašu značku, pretože im sedí. Preto by ste si mali systém pred kúpou vyskúšať aj vy.

Práve teraz je LiveAgent k dispozícii na 14-dňovú skúšobnú verziu s našim all-inclusive plánom bez potreby kreditnej karty. Registrácia a spustenie testovania vám zaberie menej ako minútu.

Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri nákupe tiketing softvéru

Nevyškolený personál

Pokiaľ sa nechcete sústrediť len na vopred pripravené správy, vaši zamestnanci by mali byť vyškolení v základných aj pokročilých aspektoch tiketingu a zákazníckej podpory. To je dôvod, prečo by tiketing softvér mal byť ľahko naučiteľný pre každého, dokonca aj v zložitých scenároch udalostí, a mal by pomôcť vašim agentom naučiť sa používať plne vybavený softvér helpdesku. Systém LiveAgenta ponúka praktickú príručku spustenia, ktorá každého naučí, ako všetko nastaviť a začať. Akadémia je plná článkov, ktoré pokrývajú celé spektrum systémov technickej podpory, ako je tiketing, live chat, call centrum a ďalšie. Okrem toho môže vašim agentom pomôcť naučiť sa, ako sa stať plnohodnotnými odborníkmi na helpdesk a spoľahlivými agentmi zákazníckeho servisu.

Viac funkcií nerovná sa lepší produkt

Interakcia so zákazníkom si nie vždy vyžaduje každý nástroj, servisný kanál alebo pokročilú funkciu, ktorú máte k dispozícii. Rôzne podniky vyžadujú rôzne riešenia v súvislosti s tiketing problémami. Preplácanie za funkcie, ktoré nikdy nevyužijete, môže zhoršiť výkon agenta a viesť ku komplikáciám s vašou platformou služieb zákazníkom. Nezabudnite naplno využiť bezplatné skúšobné verzie, aby ste zistili, čo vám vyhovuje a čo nie.

Naplno nevyužiť všetky výhody skúšobnej verzie

Skúšobné verzie sú dôležité, pretože nám umožňujú vyskúšať si systém a jeho rozhranie s funkciami. Nepreskakujte bezplatnú skúšobnú verziu len kvôli pekným rozprávkam, ktoré čítate na webovej stránke. Bezplatné skúšobné verzie vám umožnia vyskúšať si základné funkcie a ukázať vám, ako zvládnuť zložité udalosti a situácie v každodennej zákazníckej podpore.

Nepremýšľať dopredu o expanzii

Rozhranie technickej podpory s funkciami, za ktoré v súčasnosti platíte, môže stačiť, ale zvážili ste, čo sa stane po inovácii? Väčšina robustných tiketing systémov ponúka rôzne platené plány, ktoré prichádzajú s niektorými funkciami alebo bez nich. Uistite sa, že ste si vybrali riešenie, ktoré vám v prípade potreby umožní inovovať a vyhovieť vašim potrebám.

Čo sa opýtať na ukážke o IT tiketing systémoch

Dotazy zákazníkov

Existuje niekoľko kľúčových vecí, ktoré sa stovky organizácií pýtajú na ukážkových hovoroch. Najprv musíte zistiť, za čo budete platiť. Opýtajte sa na podporované zákaznícke komunikačné centrum alebo možnosti kanálov, funkcie zahrnuté v plánoch a podporované integrácie tretích strán s iným softvérom. Potom prídu na rad cenové možnosti. Celkové náklady na vlastníctvo sú jednou z kľúčových priorít.

Implementácia helpdesk tiketing systému

Implementácia tiketing softvéru je vo všeobecnosti jednoduchý proces, ktorý sa môže v niekoľkých ohľadoch líšiť. Hlavný rozdiel je medzi webovým a aplikačným softvérom. Vo všeobecnosti pri webových riešeniach preskočíte inštalačný proces a začnete ich ihneď používať. Všetko, čo potrebujete, je poskytnúť svoju e-mailovú adresu a zaregistrovať sa na bezplatnú skúšobnú verziu. Po potvrdení e-mailu sa môžete prihlásiť a zoznámiť sa s platformou helpdesku. Napríklad LiveAgent ponúka hneď od začiatku praktickú príručku Začíname. Každého nového používateľa prevedie niekoľkými jednoduchými krokmi, ktoré mu pomôžu nastaviť nové riešenie.

Aký je najlepší tiketing nástroj?

Najlepší helpdesk tiketing systém je taký, ktorý zefektívňuje vašu prevádzku a poskytuje zákazníkom samoobslužné možnosti na zníženie pracovnej záťaže vašich zamestnancov. Riešenia ako LiveAgent majú rozsiahle možnosti prispôsobenia na vytváranie pracovných postupov, ktoré sú špecifické pre vašu firmu. Najlepší systém je ten, ktorý najviac vyhovuje vašim jedinečným požiadavkám.

Najlepší tiketing systém pre malé podniky

Keď ste malý podnik, cieľom vášho výberu by mala byť návratnosť investícií, hodnota a škálovateľnosť. Ideálnym scenárom je preto nájsť systém za prijateľnú cenu, ktorý vyhovuje vašim potrebám.

Poskytovatelia jednoduchých tiketing systémov ponúkajú bezplatnú verziu svojho softvéru s obmedzenými možnosťami. LiveAgent ponúka bezplatný plán, ktorý vám poskytne základy všetkého, čo budete potrebovať, aby ste mohli začať, ako napríklad tlačidlo chatu, základné prehľady a zákaznícky portál. Ďalšou cenovo dostupnou možnosťou je Zoho Desk, ktorý ponúka aj bezplatnú verziu. Odtiaľ sa môžete rozhodnúť prejsť na platený plán.

Najlepší tiketing systém pre stredné podniky

Vzhľadom na to, že vaša firma neustále rastie, na strednom trhu s tiekting systémami existuje viac možností, pretože viac peňazí znamená viac funkcií. V tomto bode pravdepodobne máte rastúci tím agentov helpdesku. Mali by ste sa zamerať na ich spojenie so systémami, ktoré podporujú spoluprácu a môžu sa integrovať s rôznymi aplikáciami, ktoré už máte, a tými, ktoré plánujete rozšíriť. Stále by ste sa však mali zamerať na hodnotu, pretože pravdepodobne nechcete prekročiť rozpočet pre príliš veľa funkcií.

LiveAgent dokáže na tejto úrovni integrovať viac ako 190 programov vrátane sociálnych médií. Sociálne médiá sú cenné pre vaše marketingové kampane, najmä ak ste začínajúca značka. Odpovedanie na otázky a obavy na sociálnych médiách vám pomôže rozšíriť vašu značku a vytvoriť nezabudnuteľné interakcie so zákazníkmi. Rovnako ako iné tiketing systémy, aj tento sa integruje so Slackom, aby pomohol udržiavať bezproblémovú komunikáciu medzi členmi tímu. Ďalšou skvelou možnosťou je Jira Service Desk, pretože sa môže pochváliť aj obrovským sortimentom integračných možností.

Najlepší tiekting systém pre veľké podniky

Veľké podniky môžu fungovať naplno. Teraz, keď si môžete dovoliť všetky funkcie, ktoré nie sú nevyhnutné, je čas pozrieť sa na všetky funkcie, ktoré chcete a potrebujete. Hľadanie hodnoty je však vždy tým najlepším riešením, bez ohľadu na to, s akou sumou peňazí môžete pracovať.

Veľmi silní hráči v hre, LiveAgent, Zendesk a Jira Service Desk, ponúkajú vlastnosti, ktoré iní nemajú, ako sú funkcie na spoluprácu, automatizácia a jednotné prihlásenie. Jednotné prihlásenie umožňuje používateľom pristupovať k softvéru pomocou existujúcich poverení, ako je prihlásenie pomocou účtu Google.

To neznamená, že sú to jediné možnosti. V závislosti od toho, čo ako veľký podnik potrebujete vo forme zákazníckej podpory, môže byť pre vás lepšie zvoliť si cenovo výhodnejšiu možnosť, ktorá má to, čo potrebujete. Napríklad LiveAgent má množstvo funkcií, pričom jeho najvyššia úroveň služieb má rozumnú cenu a ponúka podobnú hodnotu ako niektoré systémy technickej podpory, ktoré stoja oveľa viac.

Záver

Prešli sme si mnohé výhody helpdesk tiketing systému a tom, ako sa to týka vášho podnikania. Tiketing softvér sa stal jedným z najdôležitejších nástrojov na vybavovanie zákazníckej podpory. S rastúcim počtom online používateľov všetci očakávajú vysokokvalitný zákaznícky servis a podporu. Tento aspekt je kľúčovým rozdielom medzi udržaním a stratou zákazníka. Helpdesk tiketing systém podporuje vás a vašu firmu pri vytváraní čo najlepších zákazníckych služieb vylepšením vašich pracovných postupov pomocou automatizácie. Vytvára tiež použiteľné údaje z každej zaznamenanej zákazníckej transakcie a skracuje váš čas na jeden tiket tým, že ich dáva do rúk, ktoré sú pre danú úlohu najvhodnejšie.

Vďaka tomu, že sa spoliehate na správne komunikačné kanály a máte dobre vyškolených agentov zákazníckej podpory, helpdesk tiketing systém môže byť cenným doplnkom vašej stratégie služieb zákazníkom. Získajte ten správny tiketing softvér pre svoje oddelenie technickej podpory a jednoducho odpovedajte na servisné požiadavky.

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadne poplatky za zriadenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nie je potrebná kreditná karta
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek
Súvisiace článkyTiketing softvér
Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Rozbehnite svoj projektový manažment s pomocou schopností a integrácií pre riadenie projektu od LiveAgenta. Plánujte úlohy a spravujte agentov a oddelenia.

Riadenie projektu

LiveAgent je softvér pre začínajúce podniky na správu e-mailov a zákazníckej podpory. Poskytuje rôzne funkcie a integrácie pre efektívne riadenie podniku vrátane chatovej podpory a interných znalostných báz. Možnosť naplánovania ukážky softvéru a ďalších komunikačných kanálov.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.

Priraďte špecifické časové pravidlá, pridajte viacero kontaktov do jednej skupiny, prehliadajte si tikety, kontakty a spoločnosti podľa skupín kontaktov.

Skupiny kontaktov

Creating contact groups simplifies managing technical support workflows and allows for personalized content delivery in marketing and sales. Segmenting customers and directing tickets to specific managers based on customer groups is highly effective and productive, improving response times and resolving issues quickly for customer satisfaction. LiveAgent offers software solutions for customer support and various communication channels.

Univerzálna schránka je inteligentnejšia verzia vášho e-mailu, ktorá zjednocuje e-maily, live chaty, hovory a správy zo sociálnych médií do jednej doručenej pošty.

Univerzálna schránka

Univerzálna schránka LiveAgenta zjednocuje správy z rôznych kanálov do jedného ovládacieho panela, čo je nevyhnutný nástroj pre oddelenia zákazníckej podpory. Poskytuje automatické priraďovanie tiketov, pravidlá automatizácie a značkovanie správ, čím zvyšuje produktivitu a efektívnosť.

Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.

Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)

Poznanie zákazníkov a ich preferencií je kľúčom k úspechu. CRM a prehľady zákazníkov vám pomôžu zvýšiť predaj a poskytovať personalizované služby. LiveAgent ponúka viac ako 40 integrácií tretích strán, aby sa zvýšila efektivita podpory zákazníkov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x