Správny helpdesk softvér
pre každú začínajúcu firmu

LiveAgent je špecializovaný viackanálový helpdesk
softvér vhodný pre spoločnosti akejkoľvek veľkosti.

Používaný

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Spravujte svoju komunikáciu
z jedného miesta

Náš tiketing systém sa stará o všetko – e-maily, live chat, call centrum, sociálne médiá, komunikačné aplikácie a portál pre zákazníkov s databázou znalostí.

LiveAgent - multichannel help desk

Výhody používania LiveAgenta
pre startup

Vynikajúci helpdesk softvér ponúka rôzne nástroje pre jednoduchšiu interakciu s klientmi

Spokojnosť zákazníka

Zlepšená interakcia so zákazníkom

Náš tiketing systém vám môže pomôcť spravovať všetky kanály zákazníckej služby z jedného panela, takže môžete poskytovať efektívnu podporu. Riešte otázky zákazníkov rýchlejšie, urobte zákazníkov šťastnejšími a rozšírte si základňu lojálnych zákazníkov pre svoj startup. LiveAgent ponúka mnoho funkcií na zlepšenie produktivity a automatizáciu úloh, aby ste si ušetrili čas.

Úspech v podnikaní

Zrýchlený rast

Poskytovanie úžasnej zákazníckej podpory od začiatku vám môže pomôcť získať lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov, získavať zákaznícku vernosť a stať sa úspešným. Zefektívnite svoj predaj a prekonajte očakávania zákazníkov pomocou nášho widgetu live chatu a použite ho na poskytovanie rád. Poskytnutie relevantných informácií môže povzbudiť zákazníkov k nákupu.

Povedomie o značke

Širší dosah a inteligentnejší marketing

LiveAgent vám môže pomôcť s každou stránkou marketingovej komunikácie. Odosielajte newslettery jednoducho vďaka e-mailovým šablónam a segmentácii zákazníkov alebo použite integráciu našich sociálnych médií na spracovanie požiadaviek na služby zákazníkom. Integrujte Facebook, Instagram, Twitter, Viber alebo WhatsApp a rozšírte svoju online komunitu.

Produktivita agenta

Účinný pracovný postup agenta

Nemusíte si predlžovať svoj pracovný deň, aby ste sa mohli venovať individuálnym zákazníkom po pracovnej dobe. Efektívne nástroje LiveAgenta vám pomôžu vysporiadať sa s prichádzajúcich tiketov a ušetriť váš drahocenný čas. Zefektívnite cestu zákazníka offline vďaka samoobslužnému portálu a vyriešte jednoduché problémy pomocou vopred definovaných odpovedí.

Čo môže LiveAgent ponúknuť vašemu podnikaniu?

Pozrite sa, čo získate, keď sa rozhodnete použiť LiveAgenta ako špecializované riešenie technickej podpory pre váš startup.

Viackanálový
helpdesk

Tiketing pomocou e-mailov, chatov, hovorov, zákazníckeho portálu a sociálnych médií – Facebook, Twitter, Instagram a Viber

Funkcie a
integrácie

Využite výhody viac ako 130 funkcií produktivity a viac ako 190 integrácií s ďalšími užitočnými softvérmi

24/7
zákaznícka podpora

Kontaktujte nás 24/7 prostredníctvom e-mailu, hovorua alebo live chatu, kedykoľvek potrebujete pomoc. Môžete si tiež prezrieť náš zákaznícky portál

Spravodlivé cenové
plány

Naše ceny nezruinujú váš rozpočet. Vyberte si jeden z našich troch plánov a získajte tú správnu súpravu nástrojov pre svoje podnikanie

Získajte našu exkluzívnu ponuku pre startupy

Kvalifikačné podmienky pre náš špeciálny startupový program:

  • Musíte byť novým zákazníkom LiveAgenta
  • Iba Angel, Pre-seed, Seed, and Series A rounds financovanie
  • Vaša spoločnosť má najviac 40 zamestnancov
  • Vaša spoločnosť má najviac 1 milión dolárov ARR
  • Musíte byť startupom online/digitálna služba

V našej špeciálnej ponuke získate toto:

  • Zadarmo 6 mesiacov nášho Large plánu až pre 40 agentov
  • Zľava na jeden z našich plánov na nasledujúcich šesť mesiacov

$49

mesiac

Large business

Všetko z plánu Medium, plus:

  • Podpora call centra
  • Video hovory
  • IVR
  • Presmerovanie a prenos volaní
  • Hardvérové IP telefóny
  • Neobmedzené nahrávky hovorov

Špeciálna ponuka pre Startupy

$0

po dobu 6 mesiacov

Large plán

Viac ako 190 CMS a platobných brán integráciís LiveAgentom

Integrujte, automatizujte, inovujte

Použitie prípadov

Ideálne na akékoľvek použitie a príležitosť

LiveAgent je vynikajúci startup softvér zákazníckych služieb pre akýkoľvek typ podnikania. Či už potrebujete zlepšiť časy odozvy, poskytnúť svojim predajným tímom viac možností komunikácie alebo jednoducho rozšíriť svoje podnikanie, LiveAgent je tu pre vás. Pozrite sa, ako môžete použiť LiveAgenta na zlepšenie rôznych oblastí vášho podnikania.

Bežné dôvody, prečo spoločnosti
prechádzajú na helpdesk softvér

Pozrite sa na niektoré z najužitočnejších dôvodov, prečo spoločnosti prechádzajú na helpdesk softvér.

Viac zákazníkov

Lepšia zákaznícka podpora vedie k viacerým zákazníkom prostredníctvom ústneho podania. Väčšina zákazníkov by po pozitívnej skúsenosti odporučila firmu známym. Rozšírte svoju zákaznícku základňu vďaka pozitívnym odporúčaniam od vašich verných zákazníkov.

  • Poskytujte pozitívne skúsenosti a získajte lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov
  • Rozšírte svoju zákaznícku základňu vďaka úžasnej podpore s LiveAgentom
Chart

77 %

odporúča podniky s vynikajúcou podporou

Zvýšte počet zákazníkov pomocou LiveAgenta. Väčšina zákazníkov by odporučila spoločnosť priateľom po pozitívnej skúsenosti s podporou zákazníkov.

Lepšie zisky

Využite svoju platformu na zvýšenie predaja poskytovaním skvelej zákazníckej podpory, rád pri nákupe a odporúčaní pri výbere. Vaši zákazníci budú vďační za vaše kvalitné služby a oveľa ochotnejšie vám posielať peniaze, keď budú cítiť podporu.

  • Zjednodušte cesty zákazníkov a zlepšite svoju podporu
  • Predávajte viac svojim zákazníkom a zvýšte svoje zárobky
Chart

86 %

zákazníkov platí viac za skvelú podporu

LiveAgent vám môže pomôcť zlepšiť vaše zárobky. Väčšina zákazníkov je ochotná minúť viac peňazí, ak na oplátku získajú skvelú zákaznícku skúsenosť.

Zvýšené udržanie

Spokojní zákazníci, ktorí dostávajú spoľahlivú podporu od svojich obľúbených spoločností, s väčšou pravdepodobnosťou u nich nakúpia znova. LiveAgent vám môže pomôcť zlepšiť udržanie zákazníkov a vybudovať silnú lojalitu zákazníkov v rámci každého vhodného zákazníckeho kanála, ktorý máte k dispozícii.

  • Dostaňte sa na silnú pozíciu na trhu a zostaňte pred konkurenciou
  • Pomôžte zákazníkom nájsť riešenia a vybudovať silný pocit lojality k vašej značke
Chart

96 %

zákazníkov si myslí, že zákaznícka podpora je dôležitá

Budujte si lojalitu zákazníkov vďaka skvelej podpore s funkciami LiveAgenta. Takmer všetci zákazníci považujú zákaznícke služby za dôležité pri výbere lojality k značke.

Medal

Začnite používať LiveAgenta už teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Bez poplatku za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nie je potrebná platobná karta    
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek

Ušetrite viac bez kompromisov

Nepreplácajte za kľúčové funkcie, ktoré zvyšujú produktivitu vašich agentov. Porovnajte softvér LiveAgenta s alternatívnymi možnosťami a zistite, ako môžete ušetriť bez ohľadu na veľkosť spoločnosti.

Referencie

Získajte LiveAgenta a pridajte sa k 7000 šťastným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia hodnota za vaše peniaze.

V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať ten najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.

14-dňová skúšobná verzia
Nie je potrebná karta
a mnoho ďalších
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení

Exkluzívna ponuka pre startupy

0$

na 6 mesiacov

Large plán

0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Často kladené otázky

Hľadáte odpovede? Prezrite si najčastejšie otázky týkajúce sa softvéru technickej podpory pre začínajúce podniky.

Čo je softvér technickej podpory pre začínajúce podniky?

Helpdesk softvér pre startupy je riešenie helpdesku, ktorého cieľom je poskytovať začínajúcim firmám správne typy nástrojov, funkcií, služieb a cenových modelov. Softvér technickej podpory pre začínajúce podniky vo všeobecnosti funguje rovnako ako iné bežné softvérové riešenia, môžu sa však líšiť v dostupných funkciách a cenách.

Aké sú výhody používania helpdesk softvéru pre startupy?

Hlavnou výhodou je zefektívnenie komunikácie so zákazníkmi. Softvér technickej podpory je známy svojimi funkciami na zvýšenie produktivity, ktoré vám pomôžu rýchlejšie komunikovať, automatizovať mnoho úloh a zefektívniť všetku vašu komunikáciu z každého kanála na jedno miesto, aby ste mali prehľad o každej správe od zákazníka.

Aký je najlepší softvér technickej podpory pre začínajúce podniky?

LiveAgent je cenovo dostupný, škálovateľný a poskytuje všetky dôležité nástroje pre akýkoľvek typ podnikania – vrátane startupov. Jeho viackanálové možnosti dokážu spracovať e-mailové konverzácie, live chatové správy, spojenia s call centrom a správu sociálnych médií, ako aj pomôcť vám vybudovať si vlastný zákaznícky portál s vedomostnou základňou a ďalšími funkciami. LiveAgent preto môže ponúknuť všetko potrebné pre začínajúci podnik na riadenie zákazníckej podpory bez prekročenia rozpočtu.

Potrebujú startupy helpdesk softvér?

Nie každý startup môže využívať helpdesk softvér. Niektorým firmám sa darí aj bez špecializovaného softvéru technickej podpory. Preto je dôležité zvážiť, ako často potrebujete komunikovať so zákazníkmi online alebo telefonicky a aké typy kanálov komunikácie so zákazníkmi musíte pokryť. Avšak aj firmy, ktoré sa starajú len o základnú komunikáciu so zákazníkmi, môžu využiť bezplatný plán LiveAgenta, ktorý obsahuje základné funkcie, ktoré vám pomôžu efektívnejšie spravovať e-maily zákazníkov.

Koľko stojí helpdesk softvér pre startupy?

LiveAgent má cenovo dostupné cenové plány, ktoré začínajú od 9$ na používateľa mesačne. Môžete si vybrať pokročilejšie plány pri rozširovaní svojho podnikania a získavaní vyšších výnosov. Ak ste však v tiesni, vždy sa môžete spoľahnúť na bezplatný plán LiveAgenta, ktorý poskytuje základné funkcie technickej podpory. Neexistujú žiadne skryté poplatky a nebudeme vás nútiť násilne prejsť na platený plán. LiveAgent je najlepšou helpdesk alternatívou

Aké sú základné vlastnosti dobrého softvéru technickej podpory pre začínajúce podniky?

Základnými funkciami sú integrácia e-mailovej schránky a tiketing systém, ktorý zhromažďuje všetku komunikáciu z vašej e-mailovej schránky (alebo iných kanálov!) a premieňa ju na tikety. Tikety môžu byť distribuované medzi agentmi podpory, vyriešené, označené alebo inak spravované. Tieto funkcie nenájdete v základnej doručenej pošte.

Spokojní zákazníci sú najlepší zákazníci

Ponúkame služby migrácie z väčšiny populárnych riešení technickej podpory na trhu.

LiveAgent's award badges

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty

V LiveAgentovi veríme, že spolupráca so startupmi je viac ako len obchodná transakcia, ide o vytvorenie komunity rovnako zmýšľajúcich jednotlivcov, ktorí zdieľajú rovnakú vášeň pre inováciu, etiku a predvídavosť. Skutočne si ceníme našich partnerstiev a zaväzujeme sa, že naše vzťahy budú stavané na vzájomnnej dôvere a úcte. Uvedomujeme si, že nie všetky obchodné praktiky sa zhodujú s našimi hodnotami a s ťažkým srdcom musíme odmietnuť žiadosti od startupov, ktoré sa zaoberajú aktivitami ako krypto, kasíno, stávky, internetové stránky pre dospelých alebo čokoľvek, čo by mohlo byť považované za sporné alebo neetické. Dúfame, že dodržiavaním našich vysokých štandardov dokážeme vytvoriť pozitívny vplyv na svet a inšpirovať ostatných k rovnakému postupu.

Related Articles to Startupy
Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2019.

Help desk softvér pre agentúry

LiveAgent ponúka viackanálové riešenie technickej podpory a oddelenia, ktoré pomáhajú klientom znižovať šírenie informácií a ušetriť čas pri opakovaných úlohách. Agentúrne podniky radi využívajú túto službu pre svojich klientov. Produkty LiveAgent zahŕňajú live chat, zákaznícky portál a pokročilé postupy pri predaji tiketov.

Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

Možno si vytvoriť účet zdarma na LiveAgent. Zasielajte novinky o produkte a promo materiály. Bezplatná skúšobná verzia na 7 alebo 30 dní, vyžaduje sa firemná e-mailová adresa. Osobné e-maily sa dajú spravovať tiketovacím softvérom. Neobmedzené úložisko a rôzne funkcie uľahčujú prácu.

Preskúmajte výber najlepších softvérov pre zákaznícku podporu na trhu. Vyberte si ideálny softvér pre vašu webovú stránku a zvýšte vašu službu zákazníkom na maximum.

Správne riešenie pre váš helpdesk

Gorgias, Salesforce Service Cloud, SysAid and Hiver are all leading software for technical support in businesses of all sizes. Gorgias helps companies increase revenue and provide great customer experiences, while Salesforce Service Cloud offers AI and integration with popular support channels. SysAid offers flexible design and automation options, and Hiver is a platform specifically designed for Google Workspace. These software options all have their own advantages and disadvantages, so it's important to research which one will best fit your company's needs.

Liveagent je najviac a najlepšie hodnotený softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2020.

Help desk softvér pre vládu

LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu na 7 alebo 30 dní. Registrácia je jednoduchá a nevyžaduje kreditné karty. Využite LiveAgent pre jednoduchšie vybavenie požiadaviek občanov a výrazne zlepšite efektivitu verejných inštitúcií.

Softver Zakaznickej Podpory Na Socialnych Sietach

Softver Zakaznickej Podpory Na Socialnych Sietach

Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru