Používaný
6 mesiacov nášho plánu Large zdarma
Ďalších 6 mesiacov s 50% zľavou
Poskytujte najlepšiu zákaznícku skúsenosť s LiveAgentom – multikanálovou platformou zákazníckej podpory. Zvýšte spokojnosť zákazníkov pomocou e-mailu, live chatu, sociálnych médií, hovorov alebo samoobslužného portálu.
Kvalifikačné podmienky pre našu špeciálnu startupovú ponuku:
Náš tiketing systém sa stará o všetko – e-maily, live chat, call centrum, sociálne médiá, komunikačné aplikácie a portál pre zákazníkov s databázou znalostí.
Vynikajúci helpdesk softvér ponúka rôzne nástroje pre jednoduchšiu interakciu s klientmi
Spokojnosť zákazníka
Náš tiketing systém vám môže pomôcť spravovať všetky kanály zákazníckej služby z jedného panela, takže môžete poskytovať efektívnu podporu. Riešte otázky zákazníkov rýchlejšie, urobte zákazníkov šťastnejšími a rozšírte si základňu lojálnych zákazníkov pre svoj startup. LiveAgent ponúka mnoho funkcií na zlepšenie produktivity a automatizáciu úloh, aby ste si ušetrili čas.
Úspech v podnikaní
Poskytovanie úžasnej zákazníckej podpory od začiatku vám môže pomôcť získať lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov, získavať zákaznícku vernosť a stať sa úspešným. Zefektívnite svoj predaj a prekonajte očakávania zákazníkov pomocou nášho widgetu live chatu a použite ho na poskytovanie rád. Poskytnutie relevantných informácií môže povzbudiť zákazníkov k nákupu.
Povedomie o značke
LiveAgent vám môže pomôcť s každou stránkou marketingovej komunikácie. Odosielajte newslettery jednoducho vďaka e-mailovým šablónam a segmentácii zákazníkov alebo použite integráciu našich sociálnych médií na spracovanie požiadaviek na služby zákazníkom. Integrujte Facebook, Instagram, Twitter, Viber alebo WhatsApp a rozšírte svoju online komunitu.
Produktivita agenta
Nemusíte si predlžovať svoj pracovný deň, aby ste sa mohli venovať individuálnym zákazníkom po pracovnej dobe. Efektívne nástroje LiveAgenta vám pomôžu vysporiadať sa s prichádzajúcich tiketov a ušetriť váš drahocenný čas. Zefektívnite cestu zákazníka offline vďaka samoobslužnému portálu a vyriešte jednoduché problémy pomocou vopred definovaných odpovedí.
Pozrite sa, čo získate, keď sa rozhodnete použiť LiveAgenta ako špecializované riešenie technickej podpory pre váš startup.
Tiketing pomocou e-mailov, chatov, hovorov, zákazníckeho portálu a sociálnych médií – Facebook, Twitter, Instagram a Viber
Využite výhody viac ako 130 funkcií produktivity a viac ako 190 integrácií s ďalšími užitočnými softvérmi
Kontaktujte nás 24/7 prostredníctvom e-mailu, hovorua alebo live chatu, kedykoľvek potrebujete pomoc. Môžete si tiež prezrieť náš zákaznícky portál
Naše ceny nezruinujú váš rozpočet. Vyberte si jeden z našich troch plánov a získajte tú správnu súpravu nástrojov pre svoje podnikanie
Kvalifikačné podmienky pre náš špeciálny startupový program:
V našej špeciálnej ponuke získate toto:
Najobľúbenejší
mesiac
Všetko z plánu Medium, plus:
Špeciálna ponuka pre Startupy
po dobu 6 mesiacov
Large plán
Integrujte, automatizujte, inovujte
Použitie prípadov
LiveAgent je vynikajúci startup softvér zákazníckych služieb pre akýkoľvek typ podnikania. Či už potrebujete zlepšiť časy odozvy, poskytnúť svojim predajným tímom viac možností komunikácie alebo jednoducho rozšíriť svoje podnikanie, LiveAgent je tu pre vás. Pozrite sa, ako môžete použiť LiveAgenta na zlepšenie rôznych oblastí vášho podnikania.
Pozrite sa na niektoré z najužitočnejších dôvodov, prečo spoločnosti prechádzajú na helpdesk softvér.
Viac zákazníkov
Lepšia zákaznícka podpora vedie k viacerým zákazníkom prostredníctvom ústneho podania. Väčšina zákazníkov by po pozitívnej skúsenosti odporučila firmu známym. Rozšírte svoju zákaznícku základňu vďaka pozitívnym odporúčaniam od vašich verných zákazníkov.
77 %
odporúča podniky s vynikajúcou podporou
Zvýšte počet zákazníkov pomocou LiveAgenta. Väčšina zákazníkov by odporučila spoločnosť priateľom po pozitívnej skúsenosti s podporou zákazníkov.
Lepšie zisky
Využite svoju platformu na zvýšenie predaja poskytovaním skvelej zákazníckej podpory, rád pri nákupe a odporúčaní pri výbere. Vaši zákazníci budú vďační za vaše kvalitné služby a oveľa ochotnejšie vám posielať peniaze, keď budú cítiť podporu.
86 %
zákazníkov platí viac za skvelú podporu
LiveAgent vám môže pomôcť zlepšiť vaše zárobky. Väčšina zákazníkov je ochotná minúť viac peňazí, ak na oplátku získajú skvelú zákaznícku skúsenosť.
Zvýšené udržanie
Spokojní zákazníci, ktorí dostávajú spoľahlivú podporu od svojich obľúbených spoločností, s väčšou pravdepodobnosťou u nich nakúpia znova. LiveAgent vám môže pomôcť zlepšiť udržanie zákazníkov a vybudovať silnú lojalitu zákazníkov v rámci každého vhodného zákazníckeho kanála, ktorý máte k dispozícii.
96 %
zákazníkov si myslí, že zákaznícka podpora je dôležitá
Budujte si lojalitu zákazníkov vďaka skvelej podpore s funkciami LiveAgenta. Takmer všetci zákazníci považujú zákaznícke služby za dôležité pri výbere lojality k značke.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou
Nepreplácajte za kľúčové funkcie, ktoré zvyšujú produktivitu vašich agentov. Porovnajte softvér LiveAgenta s alternatívnymi možnosťami a zistite, ako môžete ušetriť bez ohľadu na veľkosť spoločnosti.
V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať ten najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.
Najpopulárnejšie
Exkluzívna ponuka pre startupy
na 6 mesiacov
Large plán
Hľadáte odpovede? Prezrite si najčastejšie otázky týkajúce sa softvéru technickej podpory pre začínajúce podniky.
Helpdesk softvér pre startupy je riešenie helpdesku, ktorého cieľom je poskytovať začínajúcim firmám správne typy nástrojov, funkcií, služieb a cenových modelov. Softvér technickej podpory pre začínajúce podniky vo všeobecnosti funguje rovnako ako iné bežné softvérové riešenia, môžu sa však líšiť v dostupných funkciách a cenách.
Hlavnou výhodou je zefektívnenie komunikácie so zákazníkmi. Softvér technickej podpory je známy svojimi funkciami na zvýšenie produktivity, ktoré vám pomôžu rýchlejšie komunikovať, automatizovať mnoho úloh a zefektívniť všetku vašu komunikáciu z každého kanála na jedno miesto, aby ste mali prehľad o každej správe od zákazníka.
LiveAgent je cenovo dostupný, škálovateľný a poskytuje všetky dôležité nástroje pre akýkoľvek typ podnikania – vrátane startupov. Jeho viackanálové možnosti dokážu spracovať e-mailové konverzácie, live chatové správy, spojenia s call centrom a správu sociálnych médií, ako aj pomôcť vám vybudovať si vlastný zákaznícky portál s vedomostnou základňou a ďalšími funkciami. LiveAgent preto môže ponúknuť všetko potrebné pre začínajúci podnik na riadenie zákazníckej podpory bez prekročenia rozpočtu.
Nie každý startup môže využívať helpdesk softvér. Niektorým firmám sa darí aj bez špecializovaného softvéru technickej podpory. Preto je dôležité zvážiť, ako často potrebujete komunikovať so zákazníkmi online alebo telefonicky a aké typy kanálov komunikácie so zákazníkmi musíte pokryť. Avšak aj firmy, ktoré sa starajú len o základnú komunikáciu so zákazníkmi, môžu využiť bezplatný plán LiveAgenta, ktorý obsahuje základné funkcie, ktoré vám pomôžu efektívnejšie spravovať e-maily zákazníkov.
LiveAgent má cenovo dostupné cenové plány, ktoré začínajú od 9$ na používateľa mesačne. Môžete si vybrať pokročilejšie plány pri rozširovaní svojho podnikania a získavaní vyšších výnosov. Ak ste však v tiesni, vždy sa môžete spoľahnúť na bezplatný plán LiveAgenta, ktorý poskytuje základné funkcie technickej podpory. Neexistujú žiadne skryté poplatky a nebudeme vás nútiť násilne prejsť na platený plán. LiveAgent je najlepšou helpdesk alternatívou
Základnými funkciami sú integrácia e-mailovej schránky a tiketing systém, ktorý zhromažďuje všetku komunikáciu z vašej e-mailovej schránky (alebo iných kanálov!) a premieňa ju na tikety. Tikety môžu byť distribuované medzi agentmi podpory, vyriešené, označené alebo inak spravované. Tieto funkcie nenájdete v základnej doručenej pošte.
Ponúkame služby migrácie z väčšiny populárnych riešení technickej podpory na trhu.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
V LiveAgentovi veríme, že spolupráca so startupmi je viac ako len obchodná transakcia, ide o vytvorenie komunity rovnako zmýšľajúcich jednotlivcov, ktorí zdieľajú rovnakú vášeň pre inováciu, etiku a predvídavosť. Skutočne si ceníme našich partnerstiev a zaväzujeme sa, že naše vzťahy budú stavané na vzájomnnej dôvere a úcte. Uvedomujeme si, že nie všetky obchodné praktiky sa zhodujú s našimi hodnotami a s ťažkým srdcom musíme odmietnuť žiadosti od startupov, ktoré sa zaoberajú aktivitami ako krypto, kasíno, stávky, internetové stránky pre dospelých alebo čokoľvek, čo by mohlo byť považované za sporné alebo neetické. Dúfame, že dodržiavaním našich vysokých štandardov dokážeme vytvoriť pozitívny vplyv na svet a inšpirovať ostatných k rovnakému postupu.
Help desk softvér pre agentúry
LiveAgent ponúka viackanálové riešenie technickej podpory a oddelenia, ktoré pomáhajú klientom znižovať šírenie informácií a ušetriť čas pri opakovaných úlohách. Agentúrne podniky radi využívajú túto službu pre svojich klientov. Produkty LiveAgent zahŕňajú live chat, zákaznícky portál a pokročilé postupy pri predaji tiketov.
Help desk softvér pre podnikateľov
Možno si vytvoriť účet zdarma na LiveAgent. Zasielajte novinky o produkte a promo materiály. Bezplatná skúšobná verzia na 7 alebo 30 dní, vyžaduje sa firemná e-mailová adresa. Osobné e-maily sa dajú spravovať tiketovacím softvérom. Neobmedzené úložisko a rôzne funkcie uľahčujú prácu.
Správne riešenie pre váš helpdesk
Gorgias, Salesforce Service Cloud, SysAid and Hiver are all leading software for technical support in businesses of all sizes. Gorgias helps companies increase revenue and provide great customer experiences, while Salesforce Service Cloud offers AI and integration with popular support channels. SysAid offers flexible design and automation options, and Hiver is a platform specifically designed for Google Workspace. These software options all have their own advantages and disadvantages, so it's important to research which one will best fit your company's needs.
Softver Zakaznickej Podpory Na Socialnych Sietach
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch