Prepojte vaše sociálne média s LiveAgentom a organizujte všetky požiadavky na zákaznícku službu v jednom spoľahlivom riešení. Tiketing systém od LiveAgenta vám umožňuje spravovať tikety z Facebooku, Instagramu, Twitteru, Viberu a WhatsApp v jednom pohodlnom mieste. S plne funkčnou komunikačnou platformou a nástrojom technickej podpory v jednom, udržíte vaše sociálne interakcie na vysokej úrovni.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Sociálna podpora
Zákaznícka podpora pre sociálne siete je relatívne nové softvérové odvetvie. Tento systém vám umožňuje účinne komunikovať s vašim publikom tým, že zhromažďuje všetky správy a zmienky o vašej značke na rôznych sociálnych sieťach na jednom mieste.
Hlavnou výhodou viackanálového helpdesk systému je, že vám umožňuje vidieť interakcie zákazníkov z iných kanálov zákazníckej podpory na jednom paneli. Okrem toho sa každá správa zbiera do univerzálnej schránky a potom sa transformuje do jednotných tiketov pomocou hybridného toku tiketov.
Najlepšie riešenia
Najdôležitejšie je zvážiť všetky vaše požiadavky a očakávania. Prvým krokom je skontrolovať, či chcete pridať ďalšie komunikačné kanály do svojho komunikačného systému a či chcete zjednotiť svoju komunikáciu na jednom mieste. Druhým krokom je skontrolovať, či potrebujete live chat, emailovú, telefónnu podporu alebo zákaznícke portály. Ďalším dôležitým faktorom sú funkcie a integrácie.
Nakoniec porovnajte ceny, aby ste našli najlepšiu možnú hodnotu.
Spojte účty zo všetkých populárnych sociálnych médií a nechajte LiveAgenta spravovať vaše účty
Správa publika
Pripojte svoje účty na Facebooku a sledujte všetko bez prepínavania medzi kartami alebo účtami. LiveAgent vám môže pomôcť spravovať podporu zákazníkov prostredníctvom sociálnych médií z vašej univerzálnej schránky. Integrácia je jednoduchá. Stačí v konfigurácii pripojiť svoje stránky na Facebooku k doručenej pošte LiveAgenta a začať. Akékoľvek komentáre a „páči sa mi“ z vašich sociálnych príspevkov, ako aj otázky zákazníkov, sa automaticky premietajú do tiketov. Vytvorte si publikum a poskytnite skvelý zákaznícky zážitok s populárnou sociálnou platformou.
Efektívne posielanie správ
Dbajte o každú súkromnú správu na Facebooku s Messengerom, ktorý je zahrnutý vo vašej schránke prijatých správ. LiveAgent dokáže zhromaždiť všetky správy a pomôcť vám jednoducho riešiť akýkoľvek problém zákazníka. Je kompatibilný s našimi funkciami produktivity, takže odpovedanie pomocou LiveAgenta je oveľa organizovanejšie, spoľahlivejšie a rýchlejšie ako predtým. Trieďte si správy a pohodlne odpovedajte z našej univerzálnej schránky. Využite výhody širokej škály ľahko dostupných tiketing funkcií, ktoré sa bez problémov premietnu do Messenger tiketov.
00:00/03:02
00:00/06:38
Sledujte tweety
Integrácia Twitteru s LiveAgentom umožňuje monitorovať všetky @zmienky vašej stránky alebo ľubovoľné #hashtagy, ktoré si zvolíte. Jednoducho prepojte svoj Twitter účet s ovládacím panelom LiveAgenta a vyberte si, ktoré hashtagy a zmienky chcete sledovať. Všetky monitorované hashtagy a zmienky sa automaticky skonvertujú na tikety, ktoré sa automaticky priradia ktorémukoľvek oddeleniu, ktoré si vyberiete. LiveAgent automaticky načíta všetky tweety s vašimi sledovanými kľúčovými slovami a vy na ne môžete začať odpovedať z hlavného panela.
Spravujte sledovateľov
Vaša stratégia zákazníckej služby môže dobre fungovať s vašou stratégiou sociálnych médií na Instagrame. Povoľte Instagram v LiveAgentovi a odpovedzte na akýkoľvek príspevok, zmienku, komentár alebo priamu správu, ktorú dostanete. Zvýšte čas odozvy pomocou špeciálneho tiketing systému a poskytnite tímu služieb zákazníkom tie správne funkcie. Instagram sa môže stať jednou z najlepších sociálnych platforiem, ktoré môžete použiť na vybavovanie požiadaviek zákazníkov. Nezabudnite ho použiť na propagáciu svojej značky, keď ste tam a poskytujete podporu.
00:00/04:03
00:00/01:45
Odoslané správy v doručenej pošte
Agenti môžu tiež riešiť problémy so službami zákazníkom prostredníctvom Viberu, v súčasnosti jednej z najpopulárnejších platforiem na odosielanie správ. LiveAgent zefektívni všetky správy z tejto platformy do vášho tiketing systému, kde sa premenia na tikety. Môžete na ne jednoducho odpovedať z univerzálnej schránky. Viber funguje dobre ako doplnok vašich sociálnych kanálov pre zákazníkov, ktorí uprednostňujú platformy na odosielanie správ. Odpovedanie na správy z Viberu funguje bezproblémovo s ostatnými komunikačnými kanálmi vo vašom tiketing systéme.
Upozornenia na Slacku
Ak používate Slack na socializáciu so svojimi kolegami, využite našu integráciu. Udržujte sa informovaní o nových zákazníckych tiketoch alebo zmenách v stave tiketov. V LiveAgente máte zabudovaný Slack plugin, takže nezmeškáte nič dôležité. Jednoducho stlačte prepínač v nastaveniach a dostávajte upozornenia z LiveAgenta na vyhradenom kanáli Slacku. Táto integrácia je veľmi prispôsobiteľná – môžete špecifikovať aký typ informácií chcete získať a vybrať pravidlá pre odosielanie upozornení konkrétnym kontaktom alebo kanálom.
WhatsApp podpora
WhatsApp je najpopulárnejšia služba sociálnych správ na svete. Naša integrácia umožňuje agentom zákazníckeho servisu využívať ďalší dôležitý komunikačný kanál so zákazníkmi. Premeňte svoje správy na tikety, ktoré sa dajú ľahko vyriešiť, a zostaňte obľúbení u svojej zákazníckej základne vďaka ich obľúbenej službe na posielanie správ. Všetko, čo musíte urobiť, je pridať svoj účet WhatsApp do služby LiveAgent a môžete začať odpovedať na správy od svojich zákazníkov. Integrácia WhatsApp funguje dobre s našimi tiketing funkciami, takže môžete poskytovať rýchlejšiu a spoľahlivejšiu podporu.
Agenti môžu jednoducho zodpovedať otázky zákazníkov s našou plnohodnotnou univerzálnou schránkou. Pripojte svoje Facebook, Twitteru, Instagram, WhatsApu a Viber účty a poskytnite kvalitné služby starostlivosti o zákazníkov s lepšou efektivitou.
Vylepšite zážitok zákazníkov s:
Sociálne médiá sú vynikajúce na účely zákazníckej podpory. Budujte vernosť zákazníkov, riešte problémy alebo poskytujte svojmu publiku poradenstvo pri nákupoch. LiveAgent vám môže pomôcť spravovať zákaznícke rozhovory s množstvom funkcií a organizovaným pracovným postupom.
Vylepšite zákaznícku cestu pomocou:
Jednoducho pridajte všetky dôležité sociálne kanály pre zákaznícku podporu. Pripojte svoje sociálne účty, spravujte svoje sociálne profily a vytvoríte vernú zákaznícku základňu na ich obľúbenej platforme.
Preskúmajte všetky kľúčové funkcie, ktoré vám pomôžu poskytnúť vynikajúcu zákaznícku podporu a zlepšiť vaše schopnosti riadenia sociálnej komunity
Zorganizovaná komunikácia
Akákoľvek súkromná správa z akejkoľvek platformy sociálnych médií je usporiadaná v univerzálnej doručenej pošte. Najlepšie na tom je, že univerzálna schránka zefektívňuje komunikáciu zo všetkých komunikačných kanálov a pomáha vám zhromažďovať komunikáciu so zákazníkmi do vlákien tiketov. Všetky procesy zákazníckej podpory sú jednoduchšie, keď sú informácie na správnom mieste.
Efektívny pracovný postup
Efektívne služby zákazníkom možno ďalej zlepšiť pomocou vlastných pravidiel pre automatizáciu. Tie vám môžu pomôcť zabezpečiť rýchlejšie a efektívnejšie interakcie so zákazníkmi a zároveň vám pomôcť s opakujúcimi sa a všednými úlohami. Pravidlá je možné prispôsobiť a použiť na rôzne situácie a úlohy, čo vám pomôže vytvoriť lepší pracovný postup a rýchlejšie triediť správy od zákazníkov.
Kategorizácia
Tímy zákazníckej podpory prichádzajú s rôznymi špecializáciami. Rozdeľte svojich zástupcov zákazníckeho servisu do oddelení a priveďte svojich zákazníkov vždy k tým správnym odborníkom. Môžete tiež použiť štítky na označenie zákazníckych otázok alebo komentárov zákazníkov. Štítky slúžia ako kategórie pre vašu doručenú poštu, takže vždy viete, akým typom problému sa budete zaoberať.
Funkcie tiketu
Znížte časy odozvy a zlepšite služby zákazníkom pomocou vopred pripravených správ a preddefinovaných odpovedí. LiveAgent podporuje rôzne typy príloh pri odpovedaní na tiket. Neváhajte zanechať v tiketoch poznámky pre svojich kolegov agentov a informovať ich o obavách zákazníkov alebo pozitívnych interakciách, kedykoľvek to budete potrebovať.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou
Zistite, prečo spoločnosti začali využívať sociálne médiá ako jeden z hlavných kanálov svojho zákazníckeho servisu.
Neviete, o čom ste sa bavili s predchádzajúcim zákazníkom, pretože to bolo na inom kanáli? LiveAgent to sleduje.
Prepínate často medzi rôznymi typmi softvéru? Nechajre to na LiveAgenta.
Spravujete viacero profilov na rôznych sociálnych sieťach? S LiveAgentom ich môžete všetky spravovať z jedného hlavného panela.
Pozrite si niektoré z najdôležitejších štatistík o podpore zákazníkov na sociálnych médiách a zistite, prečo by ste mali využívať sociálne médiá pre podporu zákazníkov.
Sociálna prítomnosť
Starostlivosť o zákazníkov sociálnych médií sa vo svete podnikania stáva nevyhnutnosťou. Oslovte existujúcich aj potenciálnych zákazníkov pomocou svojich sociálnych stránok. Poskytnite svojmu publiku poradenstvo pri nákupe a sociálne služby zákazníkom.
63%
zákazníkov očakáva služby cez sociálne siete
Sociálne siete sa stali nevyhnutnosťou pre zákaznícky servis. Zlepšite svoju prítomnosť na sociálnych médiách a buďte tam pre svoje publikum.
Spokojnosť zákazníka
Výskum ukazuje, že spravovanie sťažností a žiadostí zákazníkov cez sociálne siete má vysokú mieru spokojnosti. Zlepšite spokojnosť zákazníkov s LiveAgentom a vylepšite svoju zákaznícku podporu.
70%
miera spokojnosti
Vysoký podiel zákazníkov je spokojných s tým, ako sa ich problémy riešia prostredníctvom sociálnych médií. Neobmedzujte kvalitnú starostlivosť o zákazníkov socialných sietí a zlepšite ju už dnes.
Vytvorte si lojalitu
Oveľa rýchlejšie zvládajte interakcie so zákazníkmi pomocou LiveAgenta ako svojho riešenia sociálnych médií. Odpovedajte rýchlo a poskytujte konzistentne užitočné rady a odpovede naprieč vašimi sociálnymi kanálmi.
79%
zákazníkov očkakáva odpoveď do 24 hodín
Získajte najlepšie výsledky v prieskumoch spokojnosti zákazníkov a poskytnite rýchlu aktivitu v službách zákazníkom na sociálnych médiách.
Nájdite softvér podpory na sociálnych sieťach, ktorý vám prináša najlepšiu hodnotu a šetrí váš rozpočet. Začnite porovnávať a nájdite správne funkcie za správnu cenu.
V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať ten najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.
Najpopulárnejšie
Ak máte otázky, máme odpovede. Pozrite si najčastejšie otázky týkajúce sa cenovej kalkulačky helpdesku.
Podpora na sociálnych sieťach sa vzťahuje na poskytovanie zákazníckej podpory prostredníctvom akejkoľvek siete sociálnych médií, kde sú prítomné obchodné účty aj zákazníci. Najbežnejšie a najobľúbenejšie sociálne siete na poskytovanie zákazníckej podpory sú Facebook, Twitter a Instagram. Stránky ako Quora alebo Reddit sa často používajú rovnakým spôsobom.
Softvér na podporu na sociálnych sieťach je typ softvéru na podporu zákazníkov, ktorý sa priamo zameriava na pomoc agentom podpory zákazníkov poskytovať efektívne služby prostredníctvom sociálnych médií. Všetky obchodné účty sociálnych médií sa zhromažďujú na jednom mieste a vytvárajú sa tikety na komentáre, tweety, priame správy a inú komunikáciu prostredníctvom sociálnych médií. Komunikáciu možno efektívne distribuovať agentom, ktorí dokážu rýchlejšie uspokojiť potreby zákazníkov.
LiveAgent predstavuje skvelé riešenie podpory na sociálnych médiach vďaka svojim funkciám Facebook, Twitter, Instagram, Viber a WhatsApp. Prepojte svoje účty sociálnych médií a sledujte všetko, čo sa deje na vašich obchodných stránkach, v rámci spoľahlivého tiketing systému od LiveAgenta. Každá interakcia so zákazníkom bude bezpečne uložená, organizovaná a distribuovaná medzi dostupných agentov.
Používanie platformy sociálnych médií celosvetovo neustále rastie a preto je dôležité, aby spoločnosti boli prítomné presne tam, kde ich zákaznícka základňa trávi veľa času. Poskytovanie podpory na sociálnych médiach je pre zákazníkov výhodné a umožňuje podnikom uspokojiť ich potreby, čo im následne pomáha predávať viac produktov alebo služieb.
Je dôležité definovať si cieľové publikum, aby ste poskytli najlepší typ podpory na sociálnych sieťach. To zahŕňa vek, demografiu, záujmy a názory na konkrétne produkty. Sociálne médiá majú tendenciu priťahovať mladších ľudí, ktorí majú tendenciu tráviť veľa času na sieťach a očakávajú odpoveď od podpory do 24 hodín. Začnite s prieskumom svojich sledovateľov a podľa toho upravte komunikáciu so zákazníckou podporou.
Najjednoduchším spôsobom je zamerať vašu zákaznícku podporu alebo určité oddelenia zákazníckej podpory výlučne na sociálne médiá. Medzi ďalšie spôsoby patrí rozšírenie tímu zákazníckej podpory o ďalších agentov, zníženie počtu iných komunikačných kanálov, ktoré vyčerpávajú efektivitu alebo sa z dlhodobého hľadiska ukazujú ako nedostatočné.
Hlavnými výhodami sú rýchlosť, efektívnosť a spoľahlivosť. Softvér na podporu na sociálnych sieťach umožňuje aj menším tímom poskytovať plnohodnotnú zákaznícku podporu vďaka organizovanej komunikácii a transparentnému jednoduchému použitiu. Firemné účty sociálnych médií môžu rásť vďaka spoľahlivej podpore, ktorá môže tiež zvýšiť výkon v iných aspektoch, ako je napríklad predaj.
LiveAgent prichádza s plateným plánom, ktorý podporuje neobmedzený počet Facebook, Messenger, Instagram a Viber účtov za primeranú cenu. Získate tiež prístup k najmodernejšiemu tiketing systému, spoľahlivému widgetu live chatu, funkcií call centra a zákazníckemu portálu s vedomostnou základňou za 49$ na agenta mesačne.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch