Zlepšite každodennú rutinu vašej zákazníckej podpory a poskytnite zákazníkom tú najlepšiu skúsenosť s naším samoobslužným zákazníckym portálom. Využite nástroje databázy znalostí LiveAgent a poskytnite relevantné články, návody a ďalšie užitočné informácie pre potreby každého zákazníka. Vyskúšajte našu platformu vedomostnej bázy ešte dnes a uvidíte, ako môže zmeniť vašu zákaznícku podporu.
Znalostná báza /
Ukážka zákazníckeho portálu
00:00/05:06
Softvér znalostnej bázy
Softvér znalostnej bázy je centralizovaná platforma na vytváranie, správu a zdieľanie informácií. Zefektívňuje interné zdroje, ako sú firemné pravidlá a školiace materiály, a zároveň uspokojuje potreby zákazníkov pomocou externých zdrojov, ako sú príručky, manuály a často kladené otázky.
S LiveAgentom môžu spoločnosti bezproblémovo vytvárať a spravovať vedomostné bázy, ktoré sú ľahko dostupné, čím sa zvyšuje efektívnosť spoločnosti a služby zákazníkom.
Zažite rozdiel vyskúšaním všestranného softvéru LiveAgent.
V dnešnom uponáhľanom svete je základom dobre štruktúrovaná vedomostná základňa. Pomocou služby LiveAgent môžete implementovať prispôsobené databázy znalostí pre svoj tím aj zákazníkov.
Vzhľadom na to, že 67 % zákazníkov uprednostňuje samoobsluhu, externá báza znalostí poskytuje rýchly prístup k často kladeným otázkam, informáciám o produktoch a sprievodcom, čím zvyšuje spokojnosť zákazníkov. Medzitým, efektívna interná vedomostná základňa zaisťuje, že váš tím môže bez námahy nájsť dôležité informácie, čím sa zvyšuje jeho efektivita.
Zlepšite svoju správu znalostí a poskytnite relevantné odpovede každému, kto hľadá skvelé skúsenosti so službami zákazníkom.
Náš intuitívny softvér na báze znalostí vám môže pomôcť spravovať firemné znalosti a sprístupniť ich každému zákazníkovi. Vyriešte problémy zákazníkov a tikety na zákaznícku podporu pomocou zdieľania znalostí a zamerajte sa na naliehavejšie problémy.
Pár príkladov využitia pre vašich agentov:
Naša databáza znalostí vám môže pomôcť znížiť objem tiketov tým, že vám poskytne samoobslužnú platformu pre všetkých zákazníkov. Poskytujte ešte rýchlejšie odpovede, vzdelávací obsah a znalostné články na jednom mieste, aby boli zákazníci spokojnejší.
Pár príkladov toho, čo zákazník získa:
Poskytnite jednoduché odpovede na otázky a skráťte čas odpovedí. Náš softvér ponúka viaceré typy znalostných báz,
funkcií vyhľadávania a nástrojov na tímovú spoluprácu.
Obsahový management
Náš Čo-vidíš-to-dostaneš (WYSIWYG) editor vám môže pomôcť vytvoriť články, príručky, návody a informačné segmenty, ktoré vám pomôžu rozšíriť vaše centrum znalostí. Zdieľanie znalostí je jednoduché s naším krásnym editorom. Formátujte svoje texty, pridávajte obrázky alebo využite ďalšie pokročilé funkcie, ktoré máte k dispozícii. Funguje tiež ako markdown editor, takže na vytváranie vlastných návrhov môžete použiť aj HTML alebo CSS.
Sledovanie návštevníkov
Fórum LiveAgenta je neoddeliteľnou súčasťou vašej platformy znalostí. Každý zákazník alebo člen tímu zákazníckej podpory sa môže zapojiť do konverzácie na fóre. Spolu s nimi je možné riešiť problémy, ponúkať návrhy a určovať riešenia problémov. Môžete tiež využiť výhody interných fór a spolupracovať na problémoch s internou znalostnou bázou pomocou jedného riešenia znalostnej bázy.
Zistiť viac o fórach
Spokojnejší zákazníci
Zhromažďovanie spätnej väzby a návrhov na čítanie od zákazníkov zlepšuje vašu vedomostnú základňu aj vašu firmu. Ak si prečítate návrhy a budete na ne reagovať, môže vám to pomôcť zlepšiť obsah vzdelávania a vybudovať lepšie vzťahy so zákazníkmi. Ponúknite svojim zákazníkom možnosť navrhnúť zmeny alebo vám dať nové nápady na zlepšenie. Pridajte a prispôsobte tlačidlo spätnej väzby podľa svojich predstáv.
Zistiť viac o spätnej väzbe a návrhoch
Pokročilé vyhľadávanie
Vaši zákazníci môžu použiť vyhľadávacie pole, ktoré im pomôže rýchlo nájsť odpovede alebo konkrétne témy vo vašej znalostnej báze. S naším výkonným panelom vyhľadávacieho nástroja sa náš softvér na správu znalostí ľahko používa, najmä ak je tam veľa obsahu. Ponukou funkcie jednoduchého vyhľadávania môžete zákazníkom pomôcť pri hľadaní znalostných článkov a znížiť počet tiketov na podporu pre bežné problémy.
Zistiť viac o widgete vyhľadávania
Intuitívne rozhranie
Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná, je užívateľsky prívetivý ovládací panel v nástroji pre správu znalostí. Rozhranie LiveAgenta umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatné demo a presvedčte sa sami.
Zistiť viac o budovaní znalostnej bázy
Jednoduchá organizácia
Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online znalostnej bázy spočíva v tom, aby sa dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. Vďaka tomu vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie pre vašich zákazníkov a v obsahu sa nestratíte. Vytvorte rôzne kategórie pre najbežnejšie témy, na ktoré je potrebné odpovedať, a obsah vzdelávania rozdeľte tak, ako uznáte za vhodné.
Zistiť viac o kategóriach znalostnej bázy
Celosvetový dosah
Riešenie vedomostnej bázy LiveAgenta je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách. Vaša firma potrebuje iba vytvárať základné články a poskytovať ich v jazykoch, ktoré vaši zákazníci potrebujú. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov. Vytvorte kategóriu pre každý jazyk, aby ste aktualizovali obsah svojej znalostnej bázy pre nové publikum.
Zistiť viac o viacjazyčnej podpore
Multi-vedomostná základňa
Základňa viacerých znalostných báz je veľmi užitočná, ak vaša spoločnosť predáva niekoľko produktov, značiek alebo poskytuje niekoľko nezávislých služieb. Jediný účet LiveAgent vám dáva možnosť vytvárať neobmedzené databázy znalostí, pričom každá z nich má svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Poskytnite svojim zákazníkom vedomosti, ktoré chcú, pomocou úžasných sprievodcov.
Zistiť viac o multi-vedomostnej báze
Používateľské príručky
Píšte komplexné články plné užitočných informácií a majte ich usporiadané, aby sa dali ľahko nájsť. Články sa píšu jednoducho pomocou editora WYSIWYG LiveAgenta. Šírte vedomosti a nechajte svojich zákazníkov, aby si našli riešenia sami. Chcete vzdelávať členov svojho tímu zákazníckej podpory? Články internej databázy znalostí môžu slúžiť ako vzdelávací materiál a môžu pomôcť vašim agentom rýchlejšie riešiť problémy.
Zistiť viac o článkoch
Podpora súborov
Chcete rozšíriť svoje písomné znalosti pomocou príloh? S pomocou softvéru pre video znalostnú bázu môžu podniky ľahko vytvárať a nahrať videá do svojej znalostnej databázy, čo zlepšuje celkový zážitok zákazníka a zvyšuje zákaznícku lojalitu voči značke. Pridajte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové súbory, ako sú nahrávky alebo dokonca videosúbory a vložte videá zo služieb, ako je YouTube.
Prílohy môžu vašim článkom uľahčiť porozumenie a čítanie, alebo ich urobiť zábavnejšími. Pridajte do svojich sprievodcov videonávody či ukážky, alebo ukážte pokyny krok za krokom so snímkami obrazovky produktu.
Zistiť viac o prílohách
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou
Svojich zákazníkov poznáte najlepšie. Poskytnite im potrebné informácie a zamerajte sa na ich spokojnosť.
Dobre napísaný článok databázy znalostí poskytuje vašim zákazníkom najrýchlejšiu pomoc. Navrhujte a upravujte všetky články databázy znalostí pomocou editora WYSIWYG.
Stratení zákazníci môžu odísť. Aby ste tomu zabránili, vytvorte FAQ (často kladené otázky) a technické príručky produktov ako súčasť vášho portálu podpory.
Chcete poskytovať vynikajúce služby zákazníkom s obmedzenými zdrojmi? Znížte zaťaženie prichádzajúcich e-mailov a chatov vytvorením databázy znalostí.
Zlepšite svoje podnikanie vo všetkých dôležitých aspektoch a začnite plniť očakávania zákazníkov pomocou správneho riešenia znalostnej bázy
Získajte výhodu
Väčšina spoločností zameriava svoje tímy zákazníckych služieb striktne na priamu podporu. Získajte náskok so softvérom na správu databázy znalostí a poskytnite správne zdroje pre samoobslužné služby zákazníkom.
1%
podnikov využíva znalostné bázy
Nešetrite na samoobsluhe a získajte náskok pred konkurenciou s vedomostnou základňou pre vašu zákaznícku základňu. Poskytnite svojim zákazníkom spoľahlivú možnosť svojpomoci
Naplňte očakávania
Zákazníci očakávajú relevantné odpovede bez toho, aby museli kontaktovať tím zákazníckej podpory. Naša funkcia vyhľadávania vám môže pomôcť poskytnúť okamžité odpovede a znížiť počet zákazníckych dopytov.
66%
zákazníkov preferuje samoobsluhu
Väčšina zákazníkov sa pred kontaktovaním zákazníckej podpory pokúša vyriešiť svoje problémy sama. Zlepšite ich spokojnosť poskytovaním výkonných nástrojov samopodpory.
Vytvorte si lojalitu medzi zákazníkmi
Väčšina návštevníkov vedomostnej databázy sa vďaka množstvu článkov vedomostnej základne zmení na platiacich zákazníkov. Rozšírte svoju zákaznícku základňu pomocou efektívneho softvéru vedomostnej základne.
90%
zákazníkov pochádza zo znalostných báz
Články databázy znalostí vám môžu pomôcť získať viac zákazníkov a zvýšiť ich udržanie vďaka užitočným a informovaným radám
V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.
Najpopulárnejšie
Help desk softvér pre veľké podniky
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team