Ohúrte
zákazníkov
s okamžitými odpoveďami.

Vytvárajte úžasné úložiská bázy znalostí a často kladených otázok s ľahkosťou.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Softvér bázy znalostí pre lepšiu samoobsluhu zákazníka

Zlepšite každodennú rutinu vašej zákazníckej podpory a poskytnite zákazníkom tú najlepšiu skúsenosť s naším samoobslužným zákazníckym portálom. Využite nástroje databázy znalostí LiveAgent a poskytnite relevantné články, návody a ďalšie užitočné informácie pre potreby každého zákazníka. Vyskúšajte našu platformu vedomostnej bázy ešte dnes a uvidíte, ako môže zmeniť vašu zákaznícku podporu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Znalostná báza /
Ukážka zákazníckeho portálu

00:00/05:06

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Softvér znalostnej bázy

Čo je softvér znalostnej bázy?

Softvér znalostnej bázy je centralizovaná platforma na vytváranie, správu a zdieľanie informácií. Zefektívňuje interné zdroje, ako sú firemné pravidlá a školiace materiály, a zároveň uspokojuje potreby zákazníkov pomocou externých zdrojov, ako sú príručky, manuály a často kladené otázky.

S LiveAgentom môžu spoločnosti bezproblémovo vytvárať a spravovať vedomostné bázy, ktoré sú ľahko dostupné, čím sa zvyšuje efektívnosť spoločnosti a služby zákazníkom.

Zažite rozdiel vyskúšaním všestranného softvéru LiveAgent.

Prečo je báza znalostí dôležitá?

V dnešnom uponáhľanom svete je základom dobre štruktúrovaná vedomostná základňa. Pomocou služby LiveAgent môžete implementovať prispôsobené databázy znalostí pre svoj tím aj zákazníkov.

Vzhľadom na to, že 67 % zákazníkov uprednostňuje samoobsluhu, externá báza znalostí poskytuje rýchly prístup k často kladeným otázkam, informáciám o produktoch a sprievodcom, čím zvyšuje spokojnosť zákazníkov. Medzitým, efektívna interná vedomostná základňa zaisťuje, že váš tím môže bez námahy nájsť dôležité informácie, čím sa zvyšuje jeho efektivita.

LiveAgent's knowledge base page

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Správa bázy znalostí

Zlepšite svoju správu znalostí a poskytnite relevantné odpovede každému, kto hľadá skvelé skúsenosti so službami zákazníkom.

Lets talk

Správa znalostí pre tímy podpory

Náš intuitívny softvér na báze znalostí vám môže pomôcť spravovať firemné znalosti a sprístupniť ich každému zákazníkovi. Vyriešte problémy zákazníkov a tikety na zákaznícku podporu pomocou zdieľania znalostí a zamerajte sa na naliehavejšie problémy.

Pár príkladov využitia pre vašich agentov:

  • Píšte a poskytujte zákazníkom prepracované články pomocou nášho WYSIWYG editora
  • Externé a interné znalostné bázy pre zdieľanie znalostí
  • Prispôsobiteľné témy a krásne rozhranie pre vaše centrum vedomostí

Čo sú kľúčové funkcie softvéru znalostnej bázy?

Poskytnite jednoduché odpovede na otázky a skráťte čas odpovedí. Náš softvér ponúka viaceré typy znalostných báz,
funkcií vyhľadávania a nástrojov na tímovú spoluprácu.

Obsahový management

WYSIWYG editor

Náš Čo-vidíš-to-dostaneš (WYSIWYG) editor vám môže pomôcť vytvoriť články, príručky, návody a informačné segmenty, ktoré vám pomôžu rozšíriť vaše centrum znalostí. Zdieľanie znalostí je jednoduché s naším krásnym editorom. Formátujte svoje texty, pridávajte obrázky alebo využite ďalšie pokročilé funkcie, ktoré máte k dispozícii. Funguje tiež ako markdown editor, takže na vytváranie vlastných návrhov môžete použiť aj HTML alebo CSS.

  • Napíšte svoj vzdelávací obsah pomocou nášho editora WYSIWYG
  • Využite HTML alebo CSS na vylepšenie svojich článkov
Content management

Sledovanie návštevníkov

Fórum

Fórum LiveAgenta je neoddeliteľnou súčasťou vašej platformy znalostí. Každý zákazník alebo člen tímu zákazníckej podpory sa môže zapojiť do konverzácie na fóre. Spolu s nimi je možné riešiť problémy, ponúkať návrhy a určovať riešenia problémov. Môžete tiež využiť výhody interných fór a spolupracovať na problémoch s internou znalostnou bázou pomocou jedného riešenia znalostnej bázy.

  • Budujte vzťahy so zákazníkmi prostredníctvom fóra podpory
  • Spolupráca s kolegami a zákazníkmi na jednom mieste

Zistiť viac o fórach

Spokojnejší zákazníci

Spätná väzba a návrhy

Zhromažďovanie spätnej väzby a návrhov na čítanie od zákazníkov zlepšuje vašu vedomostnú základňu aj vašu firmu. Ak si prečítate návrhy a budete na ne reagovať, môže vám to pomôcť zlepšiť obsah vzdelávania a vybudovať lepšie vzťahy so zákazníkmi. Ponúknite svojim zákazníkom možnosť navrhnúť zmeny alebo vám dať nové nápady na zlepšenie. Pridajte a prispôsobte tlačidlo spätnej väzby podľa svojich predstáv.

  • Získajte spätnú väzbu a návrhy pomocou jedného tlačidla
  • Zlepšite vzťahy počúvaním návrhov zákazníkov

Zistiť viac o spätnej väzbe a návrhoch

Happier customers

Pokročilé vyhľadávanie

Miniaplikácia vyhľadávania

Vaši zákazníci môžu použiť vyhľadávacie pole, ktoré im pomôže rýchlo nájsť odpovede alebo konkrétne témy vo vašej znalostnej báze. S naším výkonným panelom vyhľadávacieho nástroja sa náš softvér na správu znalostí ľahko používa, najmä ak je tam veľa obsahu. Ponukou funkcie jednoduchého vyhľadávania môžete zákazníkom pomôcť pri hľadaní znalostných článkov a znížiť počet tiketov na podporu pre bežné problémy.

  • Miniaplikácia rozšíreného vyhľadávania, ktorá zákazníkom pomôže nájsť odpovede
  • Rýchlejšie riešenie problémov a spokojnejší zákazníci

Zistiť viac o widgete vyhľadávania

Intuitívne rozhranie

Používateľsky prívetivý ovládací panel

Mať efektívnu vedomostnú základňu znamená pomáhať svojim klientom s relevantným obsahom. Zabúdať by ste však nemali ani na svojich zamestnancov. Ďalšou kľúčovou vlastnosťou, ktorá môže byť často prehliadaná, je užívateľsky prívetivý ovládací panel v nástroji pre správu znalostí. Rozhranie LiveAgenta umožňuje vašim agentom vytvárať nové články s krátkym alebo žiadnym tréningovým časom. Chcete to vyskúšať? Vyskúšajte bezplatné demo a presvedčte sa sami.

  • Intuitívne rozhranie s jednoduchou navigáciou
  • Jednoduché používanie aj bez učenia sa alebo skúseností

Zistiť viac o budovaní znalostnej bázy

Intuitive interface

Jednoduchá organizácia

Kategórie

Celý zmysel vytvárania softvérového riešenia online znalostnej bázy spočíva v tom, aby sa dalo ľahko vyhľadávať. Čím viac obsahu však vaša firma vytvára, tým viac môže byť chaotická. Vďaka tomu vám LiveAgent umožňuje vytvárať kategórie pre vašich zákazníkov a v obsahu sa nestratíte. Vytvorte rôzne kategórie pre najbežnejšie témy, na ktoré je potrebné odpovedať, a obsah vzdelávania rozdeľte tak, ako uznáte za vhodné.

  • Zlepšite zdieľanie vedomostí pomocou kategórií
  • Uľahčite vyhľadávanie článkov podľa relevantných tém

Zistiť viac o kategóriach znalostnej bázy

Celosvetový dosah

Podpora viacerých jazykov

Riešenie vedomostnej bázy LiveAgenta je vynikajúcim spôsobom, ako ponúknuť možnosť samoobsluhy 24 hodín denne, 7 dní v týždni vo viacerých krajinách. Vaša firma potrebuje iba vytvárať základné články a poskytovať ich v jazykoch, ktoré vaši zákazníci potrebujú. Toto riešenie môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a tým aj spokojnosť zákazníkov. Vytvorte kategóriu pre každý jazyk, aby ste aktualizovali obsah svojej znalostnej bázy pre nové publikum.

  • Vytvorte obsah databázy znalostí pre viacero jazykov
  • Oslovte viac publika pomocou svojich verejných znalostných báz

Zistiť viac o viacjazyčnej podpore

Worldwide reach

Multi-vedomostná základňa

Podpora viacerých základní znalostí

Základňa viacerých znalostných báz je veľmi užitočná, ak vaša spoločnosť predáva niekoľko produktov, značiek alebo poskytuje niekoľko nezávislých služieb. Jediný účet LiveAgent vám dáva možnosť vytvárať neobmedzené databázy znalostí, pričom každá z nich má svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Poskytnite svojim zákazníkom vedomosti, ktoré chcú, pomocou úžasných sprievodcov.

  • Spravujte viacero externých znalostných báz
  • Vytvorte viacero súkromných znalostných báz pre agentov

Zistiť viac o multi-vedomostnej báze

Používateľské príručky

Články

Píšte komplexné články plné užitočných informácií a majte ich usporiadané, aby sa dali ľahko nájsť. Články sa píšu jednoducho pomocou editora WYSIWYG LiveAgenta. Šírte vedomosti a nechajte svojich zákazníkov, aby si našli riešenia sami. Chcete vzdelávať členov svojho tímu zákazníckej podpory? Články internej databázy znalostí môžu slúžiť ako vzdelávací materiál a môžu pomôcť vašim agentom rýchlejšie riešiť problémy.

  • Píšte komplexné články a návody na riešenie problémov
  • Vzdelávajte svoje tímy zákazníckej podpory a urobte z nich odborníkov

Zistiť viac o článkoch

User manuals

Podpora súborov

Prílohy

Chcete rozšíriť svoje písomné znalosti pomocou príloh? S pomocou softvéru pre video znalostnú bázu môžu podniky ľahko vytvárať a nahrať videá do svojej znalostnej databázy, čo zlepšuje celkový zážitok zákazníka a zvyšuje zákaznícku lojalitu voči značke. Pridajte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové súbory, ako sú nahrávky alebo dokonca videosúbory a vložte videá zo služieb, ako je YouTube.

Prílohy môžu vašim článkom uľahčiť porozumenie a čítanie, alebo ich urobiť zábavnejšími. Pridajte do svojich sprievodcov videonávody či ukážky, alebo ukážte pokyny krok za krokom so snímkami obrazovky produktu.

  • Pridajte do svojich článkov všetky dôležité typy príloh
  • Vylepšite svoje články obrázkami, videami alebo hlasovými nahrávkami

Zistiť viac o prílohách

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadny poplatok za zriadenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditnú kartu    
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek

Hladké obchodné procesy
s s platformou bázy znalostí

Svojich zákazníkov poznáte najlepšie. Poskytnite im potrebné informácie a zamerajte sa na ich spokojnosť.

Clock icon

Nedočkaví zákazníci očakávajúci pomoc

Dobre napísaný článok databázy znalostí poskytuje vašim zákazníkom najrýchlejšiu pomoc. Navrhujte a upravujte všetky články databázy znalostí pomocou editora WYSIWYG.

Stratení a zmätení zákazníci

Stratení zákazníci môžu odísť. Aby ste tomu zabránili, vytvorte FAQ (často kladené otázky) a technické príručky produktov ako súčasť vášho portálu podpory.

Preťažená zákaznícka podpora

Chcete poskytovať vynikajúce služby zákazníkom s obmedzenými zdrojmi? Znížte zaťaženie prichádzajúcich e-mailov a chatov vytvorením databázy znalostí.

Bežné dôvody, prečo spoločnosti prechádzajú na softvér znalostnej bázy

Zlepšite svoje podnikanie vo všetkých dôležitých aspektoch a začnite plniť očakávania zákazníkov pomocou správneho riešenia znalostnej bázy

Získajte výhodu

Predbehnite konkurenciu

Väčšina spoločností zameriava svoje tímy zákazníckych služieb striktne na priamu podporu. Získajte náskok so softvérom na správu databázy znalostí a poskytnite správne zdroje pre samoobslužné služby zákazníkom.

  • Napredujte s fantastickou podporou vedomostnej základne
  • Zlepšite svoje podnikanie pomocou lepších služieb zákazníkom
Chart

1%

podnikov využíva znalostné bázy

Nešetrite na samoobsluhe a získajte náskok pred konkurenciou s vedomostnou základňou pre vašu zákaznícku základňu. Poskytnite svojim zákazníkom spoľahlivú možnosť svojpomoci

Naplňte očakávania

Naplňte očakávania zákazníkov

Zákazníci očakávajú relevantné odpovede bez toho, aby museli kontaktovať tím zákazníckej podpory. Naša funkcia vyhľadávania vám môže pomôcť poskytnúť okamžité odpovede a znížiť počet zákazníckych dopytov.

  • Zvýšte spokojnosť zákazníkov pomocou vedomostnej základne
  • Poskytujte okamžité odpovede a znížte zaťaženie tiketmi
Chart

66%

zákazníkov preferuje samoobsluhu

Väčšina zákazníkov sa pred kontaktovaním zákazníckej podpory pokúša vyriešiť svoje problémy sama. Zlepšite ich spokojnosť poskytovaním výkonných nástrojov samopodpory.

Vytvorte si lojalitu medzi zákazníkmi

Zvýšte svoje zárobky

Väčšina návštevníkov vedomostnej databázy sa vďaka množstvu článkov vedomostnej základne zmení na platiacich zákazníkov. Rozšírte svoju zákaznícku základňu pomocou efektívneho softvéru vedomostnej základne.

  • Prilákajte viac zákazníkov pomocou informačného obsahu
  • Zvýšte návratnosť investícií a zárobkov
Chart

90%

zákazníkov pochádza zo znalostných báz

Články databázy znalostí vám môžu pomôcť získať viac zákazníkov a zvýšiť ich udržanie vďaka užitočným a informovaným radám

Odporúčania

Získajte LiveAgenta
a pridajte sa k 7000 spokojným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia hodnota za vaše peniaze

V našich cenových plánoch sme starostlivo vybrali funkcie, aby ste si mohli vybrať najdostupnejší plán s najlepšou hodnotou. Plaťte iba za to, čo používate, bez toho, aby ste narušili svoj rozpočet.

7 alebo 30 dní skúšobnej verzie zdarma  
Bezplatná skúšobná verzia na 7 dní s bezplatným e-mailom, alebo 30 dní s firemným e-mailom.
Bez potreby platobnej karty
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkySoftvér bázy znalostí
Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.

Správa fakturácie

Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.

Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z  LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x