Softvér bázy znalostí pre lepšiu samoobsluhu zákazníka

Relevantné a spoľahlivé informácie majú v súčasnosti cenu zlata. Umožnite svojim zákazníkom, aby si mohli pomôcť sami a uľahčili tým každodennú rutinu vašich agentov zákazníckej podpory vytvorením inteligentnej a prispôsobiteľnej bázy znalostí.

LiveAgent je najrecenzovanejším a najobľúbenejším softvérom zákazníckej podpory pre malé a stredné podniky za roky 2019 a 2020. Zostaňte bližšie pri svojich zákazníkoch a pomáhajte im rýchlejšie so softvérom LiveAgent.

Vylepšite vaše pracovné postupy vďaka
softvéru bázy znalostí

Zákazníci si mnohokrát hľadajú odpovede na svoje otázky aj sami. Dobre štruktúrovaná báza znalostí
dokáže znížiť počet tiketov a zlepšiť vašu celkovú efektivitu. 

 

Softvér bázy znalostí LiveAgent

Prečo spoločnosti potrebujú
bázu znalostí?

Len a len vy poznáte svojich zákazníkov najlepšie. Poskytnite im všetky potrebné informácie a zamerajte sa na zvyšovanie ich spokojnosti.

nedočkavý zákazník požadujúci pomoc

Nedočkaví zákazníci očakávajúci pomoc

Dobre napísané články bázy znalostí poskytujú tú najrýchlejšiu pomoc pre vašich zákazníkov. Pripravte si, nadizajnujte a upravte všetky vaše články bázy znalostí pomocou WYSIWYG editora.

help desk verlorene emails in outlook mailboxes

Stratení a zmätení zákazníci

Stratení zákazníci dokážu znížiť vaše predaje. Aby ste tomu zabránili, vytvorte si v rámci svojho portálu podpory FAQ (často kladené otázky) a technické príručky k produktom.

preťažená zákaznícka podpora

Preťažená zákaznícka podpora

Chceli by ste poskytovať hviezdnu zákaznícku podporu aj napriek limitovaným zdrojom? Znížte zaťaženie vašich zamestnancov prichádzajúcimi emailami a chatmi vytvorením bázy znalostí.

nízka produktivita zamestnancov

Nízka produktivita zamestnancov

Vytvorte pre vašich zamestnancov internú bázu znalostí a udržujte všetky dôležité informácie na jednom mieste.

4 jednoduché kroky nastavenia vášho softvéru bázy znalostí

Platforma bázy znalostí môže zohrávať kľúčovú úlohu vo vašej zákazníckej podpore.

Softvér bázy znalostí

Softvér bázy znalostí

Softvér bázy znalostí

Softvér bázy znalostí

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Viacstranná báza znalostí

Viacstranná báza znalostí dokáže byť veľmi užitočnou v prípade, že vaša spoločnosť predáva viacero druhov produktov, vlastní viacero značiek alebo poskytuje viacero nezávislých služieb. Len jeden jediný účet v softvéri LiveAgent vám poskytne príležitosť vytvoriť neobmedzený počet báz znalostí, pričom každá z nich môže mať svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah.

Poskytujte vašim zákazníkom informácie, ktoré chcú a potrebujú, prostredníctvom jednoduchých príručiek.

Predurčené a preddefinované šablóny
Výkonný WYSIWYG Editor

Výkonný WYSIWYG editor

Vytvorenie bázy znalostí nie je vôbec ťažké. Všetko, čo musíte urobiť, je vytvoriť konkrétne kategórie, ktoré pomôžu zákazníkovi zorientovať sa v báze znalostí. Do týchto kategórií vložíte obsah pomocou zabudovaného editora WYSIWYG. Upravíte ho podľa vašich preferovaných farieb, štýlov a vytvoríte pre svoje články lepšiu štruktúru. Byť prístupný pre vašich zákazníkov nemusí byť vôbec ťažké.

Spravodlivý a spoľahlivý softvér bázy znalostí

Relevantné a spoľahlivé informácie majú v súčasnosti cenu zlata. Poskytovanie informácií vašim zákazníkom vás však nemusí stáť stovky dolárov. Naše ceny sú nastavené s ohľadom na túto skutočnosť, a aj preto je softvér bázy znalostí súčasťou nášho najlacnejšieho plánu.

Tiket

Pre malé podniky a profesionálnych marketérov

$15 /mesiac

Tiket+Chat

Pre malé podniky a profesionálnych marketérov

$29 /mesiac

Ostatné kľúčové funkcie softvéru LiveAgent

Portál bázy znalostí je iba špičkou ľadovca. Dosiahnite svoj plný potenciál pomocou viackanálového softvéru zákazníckej podpory LiveAgent.

Vďaka softvéru LiveAgent sa vaše e-maily, chaty, hovory, komentáre a zmienky o vás na sociálnych sietiach zhromaždia do jednej univerzálnej schránky. Prečítajte si viac…

Podpora prostredníctvom live chatu je kľúčovou súčasťou úspešnej stratégie získavania zákazníkov akejkoľvek spoločnosti. Prečítajte si viac…

Virtuálne call centrum je súčasťou nášho viackanálového riešenia zákazníckej podpory. LiveAgent zhromažďuje telefónne hovory z vašich webových stránok či pevných liniek na jedno miesto pre lepšiu orientáciu a rýchlejšie spracovanie. Prečítajte si viac…

Integrujte vaše účty na sociálnych sieťach do softvéru LiveAgent a odpovedajte na komentáre, súkromné správy alebo Tweety priamo z vášho LiveAgenta. Prečítajte si viac…

Viac než 30 000 spoločností sa nemôže mýliť

Pozrite si úspešné príbehy spoločností používajúcich LiveAgent a odporúčania našich spokojných zákazníkov. Zistite, ako môže LiveAgent posunúť vašu zákaznícku podporu na vyšší level a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

Prečo práve softvér bázy znalostí?

70% zákazníkov hľadá odpovede na svoje otázky ešte pred kontaktovaním zákazníckej podpory spoločnosti. Vytvorte si bázu znalostí prostredníctvom niekoľkých jednoduchých nastavení. Vytvorte kategórie, pridajte články a na záver ich prispôsobte dizajnu vašej spoločnosti bez potreby kódovania.

023 bag

Výhody na strane spoločnosti

Poskytujte svojim zákazníkom offline pomoc

Bezproblémový zákaznícky servis a starostlivosť

Interné znalosti v rámci spoločnosti

tiketovanie softvér výkonný spolupráca

Výhody na strane zákazníka

K dispozícii 24/7/365

Schopnosť pomôcť si samostatne

Najrýchlejšia podpora zákazníkov

Čo je to softvér bázy znalostí?

Softvér bázy znalostí zachytáva, ukladá a zdieľa všetky dôležité informácie na jednom mieste, ktoré sú pre vašich zákazníkov ľahko dostupné. Táto online samoobslužná databáza poskytuje najrýchlejšiu a najpohodlnejšiu pomoc každému, kto hľadá informácie o vašich produktoch.

Vďaka podpore vašich zákazníkov aj počas toho, keď sú vaši agenti offline, dobre organizovaná báza znalostí môže vašej spoločnosti ušetriť veľké množstvo zdrojov.

Čo je to softvér bázy znalostí
Ako si vybrať ten správny nástroj pre bázu znalostí

Ako si vybrať správny nástroj pre správu bázy znalostí

Možnosti prispôsobenia, schopnosť vytvárať organizované štruktúry a ľahkosť pridávania nového obsahu. To sú len niektoré z hlavných komponentov, ktoré spoločnosti uvažujú pri výbere správneho softvéru bázy znalostí. Správne zvolený softvér sa hladko integruje do ostatných súčastí zákazníckej podpory a zákazníkom poskytuje bezproblémový zážitok. Softvér bázy znalostí LiveAgent je súčasťou zákazníckeho portálu, ktorý je súčasťou tohto softvéru.

Pridajte sa do klubu úspešných

Pripojte sa k tisíckam spoločností, ktoré využívajú softvér LiveAgent na zdieľanie ich vedomostí s ich zákazníkmi.

víťazi ao2o

FAQ

Čo sú to nástroje bázy znalostí?

Nástroje bázy znalostí sú prostriedky, ktoré umožňujú vašim zákazníkom nájsť tie správne odpovede na svoje otázky, bez potreby kontaktovať váš tím zákazníckej podpory. Bázy znalostí je možné nájsť na stránkach spoločností vo forme FAQ (najčastejšie dopytovaných otázok), fóra, príručiek alebo článkov.

Čo je to správa bázy znalostí?

Správu bázy znalostí predstavuje softvér navrhnutý priamo na manažovanie databáz a podporu vašich používateľov. Bázy znalostí poskytujú mnoho vedomostných článkov, FAQ a fóra.

Ako si vytvoriť bázu znalostí?

Prvým krokom k vytvoreniu si dobrej bázy znalostí je rozhodnúť sa, aké informácie prostredníctvom nej budete chcieť poskytnúť. Po tomto rozhodnutí je potrebné si určiť jej štruktúru a začať písať vaše prvé články. Pridajte vizuálne objekty, ako screenshoty, obrázky či video postupy, aby ste vytvorili čo najpriateľskejší obsah. Pridajte FAQ (často kladené otázky) a fóra. Zverejnite svoju bázu znalostí a prijímajte spätnú väzbu, odporúčania či návrhy na zlepšenie od vašich zákazníkov.

Prečo je báza znalostí dôležitá?

Báza znalostí je pre každú spoločnosť veľmi dôležitá, pretože dokáže znížiť pracovné zaťaženie pracovníkov zákazníckej podpory a zároveň ušetriť čas zákazníkom. Namiesto potreby kontaktovať zákaznícku podporu a čakať na odpoveď si môžu zákazníci okamžite nájsť správnu odpoveď na ich otázky, bez potreby kontaktovania spoločnosti a jej zamestnancov.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 či Univerzita Oxford? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšajte si to bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.