Multi báza znalostí

Multi báza znalostí* vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo samostatných portálov pre zákazníkov, kde každý z nich môže mať vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Toto je veľmi užitočné pre firmy, ktoré chcú odlíšiť svoje portály zákazníckej podpory a dodržiavať zásady budovania svojej značky.

Ako povoliť multi bázu znalostí

Uistite sa, že prepínač je zelený – to vám dáva na javo, že je aktívny. Druhým krokom je vytvorenie ďalšej bázy znalostí. Keď prejdete na “Portál zákazníkov” vo svojom admin paneli, uvidíte nové tlačidlo – “Vytvoriť”. Kliknutím naň sa spustí celý proces. Postupujte podľa nášho sprievodcu krok za krokom, aby ste mali čo najlepší prehľad.

Každá báza znalostí obsahuje rovnaké typy dostupného obsahu: články, fóra, nástenky so spätnou väzbou, widgety.

*Každá ďalšia báza znalostí je ohodnotená v predpredajovej cene, $19.

Zdroje znalostnej bázy

Zistite viac podrobností

Stylize knowledge base articles with ease

Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.

Stavitel bázy znalostí, vám pomôže vytvárať kategórie v zákazníckom portáli a poskytnúť vašim zákazníkom znalosti, ktoré si môžu nájsť sami.

Báza znalostí

Zákaznícke portály môžu byť dvakrát účinné, ak ich správne využijete. Vytvorte vlastné kategórie a pridajte články s cennými informáciami pre vašich zákazníkov. Využite konfigurovateľné widgety a prispôsobite témy vášho portálu. LiveAgent ponúka bezplatnú softvérovú platformu pre znalostnú bázu, ktorú môžu používať aj agenti a zákazníci. Môžete pridať samostatné články a interné kategórie pre agentov.

Softvér bázy znalostí je nevyhnutnosťou pri poskytovaní podpory vašim zákazníkom. LiveAgent ponúka nielen to, ale aj viac. Zistite, prečo by ste si mali vybrať LA.

Posilnite zákazníkov pomocou softvéru bázy znalostí

Báza znalostí môže zlepšiť zákaznícku skúsenosť a spokojnosť. Je vhodné vytvoriť kategóriu pre každý jazyk. Nadnárodné spoločnosti môžu informovať zamestnancov o novinkách spoločnosti, produktoch a službách prostredníctvom bázy znalostí. Dobre napísané články bázy znalostí poskytujú potrebné informácie pre náročných zákazníkov.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Vizuálne návody, snímky obrazovky a iné materiály sú užitočné pre vytvorenie bázy znalostí, ktorá pomôže zákazníkom. LiveAgent software poskytuje nezávislý prístup k informáciám, ktorý zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a znižuje zbytočné otázky. Existujú aj ďalšie možnosti, ako pomôcť zákazníkom, napríklad vytvorením online komunity. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a je k dispozícii aj pomocou telefonických konzultácií.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie. Spoločnosť ponúka rôzne typy podpory vrátane online chatu alebo telefonického hovoru. Softvér LiveAgent je k dispozícii v platenom alebo bezplatnom režime a ponúka možnosti migrácie dát a produktové zmeny. Spoločnosť sa môže pochváliť oceneniami a certifikátmi a má aj partnerský program. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu prostredníctvom svojho softvéru.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru