Multi báza znalostí* vám umožňuje vytvárať neobmedzené množstvo samostatných portálov pre zákazníkov, kde každý z nich môže mať vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Toto je veľmi užitočné pre firmy, ktoré chcú odlíšiť svoje portály zákazníckej podpory a dodržiavať zásady budovania svojej značky.
Ako povoliť multi bázu znalostí
Uistite sa, že prepínač je zelený – to vám dáva na javo, že je aktívny. Druhým krokom je vytvorenie ďalšej bázy znalostí. Keď prejdete na “Portál zákazníkov” vo svojom admin paneli, uvidíte nové tlačidlo – “Vytvoriť”. Kliknutím naň sa spustí celý proces. Postupujte podľa nášho sprievodcu krok za krokom, aby ste mali čo najlepší prehľad.
Každá báza znalostí obsahuje rovnaké typy dostupného obsahu: články, fóra, nástenky so spätnou väzbou, widgety.
*Každá ďalšia báza znalostí je ohodnotená v predpredajovej cene, $19.
Zdroje znalostnej bázy
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.
Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.
Help desk softvér pre veľké podniky
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.