Vytvorte kategórie vo vašom zákazníckom portáli založené na vašich produktoch, službách alebo typoch zákazníkov. Pridajte články znalostnej bázy, fóra alebo nástenky pre spätnú väzbu. Vytvorte vyhľadávacie widgety pre všeobecnú znalostnú bázu a poskytnite zákazníkom jednoduchý prístup k vašim článkom. Widgety pre vyhľadávanie sú prispôsobiteľné a môžu byť umiestnené kdekoľvek na stránkach znalostnej bázy.

Vyberte si tému vášho zákazníckeho portálu z preddefinovaných šablón alebo vytvorte novú s vlastným CSS a HTML. Pridajte vlastné logo, nadpis, sledovacie kódy, hlavičku a pätu. Naša bezplatná softvérová platforma pre znalostnú bázu umožňuje jednoduché vytváranie obsahu založeného na znalostiach, ktorý môžu jednoducho používať agenti aj zákazníci.

4 preddefinované témy:
- Klasický
- Materiál
- Minimalista
- Montana

Môžete prispôsobiť farby pre:
- Hlavička
- Hlavné tlačidlo akcie
- Hlavné tlačidlo akcie – Ukázať náhľad
- Sekundárne tlačidlo akcie
- Sekundárne tlačidlo akcie – Ukázať náhľad
- Pravý box
- Kategória ikony
- Ikona článku
- Farba položky
- Farba názvu

Rozličný obsah pre agentov a zákazníkov.
Môžete pridať samostatné články a kategórie do vášho softvéru znalostnej bázy pre help desk, ktoré nie sú prístupné pre vašich zákazníkov, ale môžu byť viditeľné len pre agentov (interné články, kategórie).

Zdroje znalostnej bázy
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
5 jednoduchých krokov na vybudovanie nového podnikania s AI
Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Majú partnerský program a zabezpečujú ochranu osobných údajov.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.