Báza znalostí

Vytvorte kategórie vo vašom zákazníckom portáli založené na vašich produktoch, službách alebo typoch zákazníkov. Pridajte články znalostnej bázy, fóra alebo nástenky pre spätnú väzbu. Vytvorte vyhľadávacie widgety pre všeobecnú znalostnú bázu a poskytnite zákazníkom jednoduchý prístup k vašim článkom. Widgety pre vyhľadávanie sú prispôsobiteľné a môžu byť umiestnené kdekoľvek na stránkach znalostnej bázy.

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Vyberte si tému vášho zákazníckeho portálu z preddefinovaných šablón alebo vytvorte novú s vlastným CSS a HTML. Pridajte vlastné logo, nadpis, sledovacie kódy, hlavičku a pätu. Naša bezplatná softvérová platforma pre znalostnú bázu umožňuje jednoduché vytváranie obsahu založeného na znalostiach, ktorý môžu jednoducho používať agenti aj zákazníci.

Zákaznícky portál

4 preddefinované témy:

  • Klasický
  • Materiál
  • Minimalista
  • Montana

Môžete prispôsobiť farby pre:

  • Hlavička
  • Hlavné tlačidlo akcie
  • Hlavné tlačidlo akcie – Ukázať náhľad
  • Sekundárne tlačidlo akcie
  • Sekundárne tlačidlo akcie – Ukázať náhľad
  • Pravý box
  • Kategória ikony
  • Ikona článku
  • Farba položky
  • Farba názvu
Prispôsobenie bázy znalostí

Rozličný obsah pre agentov a zákazníkov.

Môžete pridať samostatné články a kategórie do vášho softvéru znalostnej bázy pre help desk, ktoré nie sú prístupné pre vašich zákazníkov, ale môžu byť viditeľné len pre agentov (interné články, kategórie).

create-articles-knowledge-base-LiveAgent

Zdroje znalostnej bázy

Zistite viac podrobností

Create multiple self-service portals

Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.

Multi báza znalostí vám umožňuje vytvárať neobmedzený počet portálov pre zákazníkov s rôznymi informáciami, dizajnmi a nastaveniami.

Multi báza znalostí

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory a call centier, ktorý ponúka rôzne integrácie a funkcie vrátane bázy znalostí, vizuálnych návodov a podpory zákazníckeho portálu. Softvér znižuje počet zbytočných otázok a zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a je k dispozícii pomocou telefonických konzultácií. Vývojári sa snažia zákazníkom poskytnúť najlepšiu podporu.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Vizuálne návody, snímky obrazovky a iné materiály sú užitočné pre vytvorenie bázy znalostí, ktorá pomôže zákazníkom. LiveAgent software poskytuje nezávislý prístup k informáciám, ktorý zlepšuje komunikáciu so zákazníkmi a znižuje zbytočné otázky. Existujú aj ďalšie možnosti, ako pomôcť zákazníkom, napríklad vytvorením online komunity. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné obdobie a je k dispozícii aj pomocou telefonických konzultácií.

Webináre zákazníckych služieb LiveAgenta sa zameriavajú na viackanálové riešenie technickej podpory. Zahrnutý je live chat, tiketovací softvér, zabudované call centrum a oveľa viac. Bbezplatná skúšobná verzia LiveAgenta je dostupná na 14 dní.

Webináre - LiveAgent

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér na zlepšenie zákazníckej podpory. Okrem tohto softvéru ponúka aj rôzne ďalšie možnosti, ako napríklad telefónne systémy a samoobslužný softvér. LiveAgent má aj partnerský program a je to vyhľadávaný dodávateľ softvéru pre začínajúce podniky. Spoločnosť dostáva rôzne ocenenia a certifikáty a má aj oddelenie predaja v rôznych krajinách. LiveAgent ponúka odpoveď na žiadosť o predloženie návrhu.

Reviews - Knowledge Base

Knowledge Base Software reviews

Reviews - Knowledge Base

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru