Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Značky

Značky sú jednoduché, krátke slová alebo pojmy, ktoré môžete používať na označovanie svojich tiketov. Značky poskytujú neobmedzenú flexibilitu na organizovanie a manažovanie vašich pracovných postupov.

Prehľad značiek

Príklad

Ak by ste chceli pridať všetkým tiketom, týkajúcim sa vašich obchodov a objednávok, značku “predaje” alebo “obchod”, môžete tak spraviť prostredníctvom niekoľkých kliknutí.

Tu sú uvedené niekoľké možnosti používania značiek:

  • Pridanie značiek do tiketov, manuálne alebo automaticky a používanie týchto značiek na vytváranie jednoduchých procesov.
  • Vyhľadávanie tiketov podľa značiek.
  • Používanie značiek pri pravidlách (PravidláSLA pravidláČasové pravidlá) na zjednodušenie procesov.
  • Vytváranie prehľadov a reportov podľa značiek.

Poznámka:

V našom softvéri máte možnosť pridať niekoľko značiek do jedného tiketu.

Zoznam možných prispôsobení:

Popri vytváraní značky si ju môžete prispôsobiť podľa seba.

  • Názov
  • Farba textu
  • Farba pozadia

ZnačkyPrispôsobovanie značiek

Pridávanie značiek do tiketov

Ak by ste chceli pridať všetkým tiketom, týkajúcim sa vašich obchodov a objednávok, značku “predaje” alebo “obchod”, môžete tak spraviť prostredníctvom niekoľkých kliknutí.

Pridávanie značky

Filtrovanie tiketov podľa značiek

Môžete si vyfiltrovať všetky tikety týkajúce sa urgentných alebo obchodných problémov prostredníctvom filtrovania značiek “urgentné” a “obchod”.

Filtrovanie podľa značiek

Report značiek

LiveAgent poskytuje report pridaných značiek všetkých tiketov za určité časové obdobie. Jednotlivé vstupy môžu byť zoradené podľa času, oddelenia, kanála, či agenta. Report značiek môže byť vyexportovaný do CSV súboru.

Report značiek

Report značiek vám zobrazí vaše údaje v týchto typoch grafov:

  • Plošný graf

  • Čiarový graf

  • Stĺpcový graf

  • Koláčový graf

Report značiek zobrazuje možnosti (stĺpce):

  • Značka
  • Odpoveď
  • Priemer. čas novej odpovede
  • Priemer. čas otvorenej odpovede
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Prevolané minúty
  • Chatové správy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Priemer. čas prebrania chatu
  • Priemer. čas chatu
  • Neohodnotený
  • Neohodnotený %
  • Odmeny
  • Odmeny %
  • Pokarhania
  • Pokarhania %
  • Prichádzajúce správy
  • Prichádzajúce hovory
  • Ukončené hovory
  • Prichádzajúce chaty
  • Ukončené chaty
  • Poznámky
  • Vytvorené tikety
  • Vyriešené tikety

Používajte report značiek s API

Use LiveAgent REST API na vyvolanie hodnôt z reportov značiek.

Báza znalostí

Zistite viac

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru