Značky sú jednoduché, krátke slová alebo pojmy, ktoré môžete používať na označovanie svojich tiketov. Značky poskytujú neobmedzenú flexibilitu na organizovanie a manažovanie vašich pracovných postupov.
Prehľad značiek
Príklad
Ak by ste chceli pridať všetkým tiketom, týkajúcim sa vašich obchodov a objednávok, značku “predaje” alebo “obchod”, môžete tak spraviť prostredníctvom niekoľkých kliknutí.
Tu sú uvedené niekoľké možnosti používania značiek:
- Pridanie značiek do tiketov, manuálne alebo automaticky a používanie týchto značiek na vytváranie jednoduchých procesov.
- Vyhľadávanie tiketov podľa značiek.
- Používanie značiek pri pravidlách (Pravidlá, SLA pravidlá, Časové pravidlá) na zjednodušenie procesov.
- Vytváranie prehľadov a reportov podľa značiek.
Poznámka:
V našom softvéri máte možnosť pridať niekoľko značiek do jedného tiketu.
Zoznam možných prispôsobení:
Popri vytváraní značky si ju môžete prispôsobiť podľa seba.
- Názov
- Farba textu
- Farba pozadia
Prispôsobovanie značiek
Pridávanie značiek do tiketov
Ak by ste chceli pridať všetkým tiketom, týkajúcim sa vašich obchodov a objednávok, značku “predaje” alebo “obchod”, môžete tak spraviť prostredníctvom niekoľkých kliknutí.
Pridávanie značky
Filtrovanie tiketov podľa značiek
Môžete si vyfiltrovať všetky tikety týkajúce sa urgentných alebo obchodných problémov prostredníctvom filtrovania značiek “urgentné” a “obchod”.
Filtrovanie podľa značiek
Report značiek
LiveAgent poskytuje report pridaných značiek všetkých tiketov za určité časové obdobie. Jednotlivé vstupy môžu byť zoradené podľa času, oddelenia, kanála, či agenta. Report značiek môže byť vyexportovaný do CSV súboru.
Report značiek
Report značiek vám zobrazí vaše údaje v týchto typoch grafov:
- Plošný graf
- Čiarový graf
- Stĺpcový graf
- Koláčový graf
Report značiek zobrazuje možnosti (stĺpce):
- Značka
- Odpoveď
- Priemer. čas novej odpovede
- Priemer. čas otvorenej odpovede
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Prevolané minúty
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemer. čas prebrania chatu
- Priemer. čas chatu
- Neohodnotený
- Neohodnotený %
- Odmeny
- Odmeny %
- Pokarhania
- Pokarhania %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Ukončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Ukončené chaty
- Poznámky
- Vytvorené tikety
- Vyriešené tikety
Používajte report značiek s API
Use LiveAgent REST API na vyvolanie hodnôt z reportov značiek.
Báza znalostí
Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.
Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.
Help desk softvér pre veľké podniky
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.