Značky

Značky sú jednoduché, krátke slová alebo pojmy, ktoré môžete používať na označovanie svojich tiketov. Značky poskytujú neobmedzenú flexibilitu na organizovanie a manažovanie vašich pracovných postupov.

Prehľad značiek

Príklad

Ak by ste chceli pridať všetkým tiketom, týkajúcim sa vašich obchodov a objednávok, značku “predaje” alebo “obchod”, môžete tak spraviť prostredníctvom niekoľkých kliknutí.

Tu sú uvedené niekoľké možnosti používania značiek:

  • Pridanie značiek do tiketov, manuálne alebo automaticky a používanie týchto značiek na vytváranie jednoduchých procesov.
  • Vyhľadávanie tiketov podľa značiek.
  • Používanie značiek pri pravidlách (PravidláSLA pravidláČasové pravidlá) na zjednodušenie procesov.
  • Vytváranie prehľadov a reportov podľa značiek.

Poznámka:

V našom softvéri máte možnosť pridať niekoľko značiek do jedného tiketu.

Zoznam možných prispôsobení:

Popri vytváraní značky si ju môžete prispôsobiť podľa seba.

  • Názov
  • Farba textu
  • Farba pozadia

ZnačkyPrispôsobovanie značiek

Pridávanie značiek do tiketov

Ak by ste chceli pridať všetkým tiketom, týkajúcim sa vašich obchodov a objednávok, značku “predaje” alebo “obchod”, môžete tak spraviť prostredníctvom niekoľkých kliknutí.

Pridávanie značky

Filtrovanie tiketov podľa značiek

Môžete si vyfiltrovať všetky tikety týkajúce sa urgentných alebo obchodných problémov prostredníctvom filtrovania značiek “urgentné” a “obchod”.

Filtrovanie podľa značiek

Report značiek

LiveAgent poskytuje report pridaných značiek všetkých tiketov za určité časové obdobie. Jednotlivé vstupy môžu byť zoradené podľa času, oddelenia, kanála, či agenta. Report značiek môže byť vyexportovaný do CSV súboru.

Report značiek

Report značiek vám zobrazí vaše údaje v týchto typoch grafov:

  • Plošný graf

  • Čiarový graf

  • Stĺpcový graf

  • Koláčový graf

Report značiek zobrazuje možnosti (stĺpce):

  • Značka
  • Odpoveď
  • Priemer. čas novej odpovede
  • Priemer. čas otvorenej odpovede
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Prevolané minúty
  • Chatové správy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Priemer. čas prebrania chatu
  • Priemer. čas chatu
  • Neohodnotený
  • Neohodnotený %
  • Odmeny
  • Odmeny %
  • Pokarhania
  • Pokarhania %
  • Prichádzajúce správy
  • Prichádzajúce hovory
  • Ukončené hovory
  • Prichádzajúce chaty
  • Ukončené chaty
  • Poznámky
  • Vytvorené tikety
  • Vyriešené tikety

Používajte report značiek s API

Use LiveAgent REST API na vyvolanie hodnôt z reportov značiek.

Báza znalostí

Zistite viac

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..