Vytvorte pozitívny CX, o ktorom budú vaši zákazníci hovoriť.
Zlepšite mieru prvej odozvy pomocou automatizovaného smerovania tiketov.
Znížte prílev tiketov podpory pomocou znalostnej databázy.
Objavte, ako sa LiveAgent prispôsobuje potrebám rôznych priemyselných odvetví. Zistite prípady použitia a referencie našich súčasných zákazníkov z viacerých priemyselných oblastí. Zistite, ako LiveAgent dokáže vyhovieť vašim požiadavkám, a vylepšite tak aj svoju zákaznícku podporu pomocou správneho help desk softvéru.
Identifikujte potenciálnych zákazníkov v reálnom čase pomocou analýzy správania a údajov zákazníkov, navštívených stránok a odkazov na stránky.
Vytvorte si virtuálne showroomy a poskytnite personalizované nákupné zážitky pomocou pokročilých funkcií, ako je chat v reálnom čase a videohovory v HD kvalite.
Vytvorte si komplexné profily zákazníkov a komunikujte so svojimi klientmi prostredníctvom mnohých kanálov, ako je e-mail alebo živý chat.
Vytvorte flexibilný systém podpory pre svojich zákazníkov tým, že im umožníte kedykoľvek začať konverzáciu prostredníctvom viacerých kanálov.
Spojte sa so svojimi zákazníkmi vo veľkom rozsahu a poskytnite im podporu prostredníctvom kanálov, ktoré používajú najčastejšie, z jednej prehľadnej aplikácie.
Zvýšte predaj sledovaním správania návštevníkov webu a vytváraním personalizovaných odporúčaní produktov v reálnom čase.
Zlepšite svoj nábor pomocou správnych automatizovaných pracovných postupov a zamerajte sa na budovanie trvalých vzťahov.
Sledujte svoju výkonnosť a ukazovatele rastu pomocou našej robustnej analytiky, komplexných prehľadov a hodnotných integrácií.
Poskytovanie výnimočných služieb zákazníkom pomocou možností podpory v reálnom čase a samoobslužných centier.
Nadviažte kontakt s potenciálnymi klientmi, poskytnite im personalizovanú podporu a premeňte návštevnosť webu na rastúci tok príjmov.
Zhromažďujte informácie o zákazníkoch a používajte ich na vytváranie personalizovaných odporúčaní a nezabudnuteľných zážitkov z nákupov.
Poskytujte inteligentnejšiu zákaznícku podporu prostredníctvom živého chatu, technológie interaktívnej hlasovej odozvy (IVR) a jedinečných poznatkov CRM.
Podporujte celoživotnú vernosť značke poskytovaním personalizovaných skúseností s predajom, nástupom a podporou.
Pomocou značiek a hlásení o značkách môžete identifikovať opakujúce sa problémy a vytvárať akčné poznatky a plány na zlepšenie.
Pridajte sa k neustále rastúcemu zoznamu podnikov, ktoré sa spoliehajú na LiveAgent a pochádzajú z rôznych priemyselných prostredí. Zistite, ako využívajú výhody multikanálovej komunikačnej platformy a ako z nej môže profitovať aj vaša spoločnosť.
LiveAgent dokáže splniť požiadavky viacerých oblastí podnikania. Spoznajte ako, pozrite sa na jeho vplyv a choďte za zmenou.
Máte už dosť svojho softvéru na podporu sociálnych médií?
Objavte najlepšie alternatívy help desku sociálnych médií pre sledovanie a správu podnetov. Porovnajte hodnotenia, funkcie a ďalšie.
Softvér na podporu sociálnych médii
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Hodnotný v každom jednom odvetví
Zaujímate sa, čo robí z LiveAgenta dobrou voľbou pre softvérové vývojové spoločnosti? Tu sú tri dôvody, prečo si vyberajú práve nás.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team