Skvelá zákaznícka podpora je založená na dobrom multifunkčnom help desk softvéri.
Pomôžte vašim zákazníkom spojiť sa s vami prostredníctvom najnovších technológií.
LiveAgent vás spojí so všetkými vašimi zákazníkmi prostredníctvom e-mailov, chatov, telefonátov a sociálnych sietí. Spravujte všetky komunikačné platformy a premieňajte všetku komunikáciu na tikety v jednej zdieľanej a univerzálnej schránke s neobmedzenou históriou prehliadania.
Spracúvame vaše údaje...
Svojou registráciou súhlasím s pravidlami a podmienkami užívania a zásadami ochrany osobných údajov.
Má vaša spoločnosť podobný problém ako väčšina našich zákazníkov, ktorí k nám prešli z iných softvérov zákazníckej podpory?
Zabudol váš kolega odpovedať na dôležitý email? Nebuďte závislý od viacerých rôznych aplikácií a softvérov – presuňte sa do jednej univerzálnej zdieľanej schránky.
Zabúdate na dôležité termíny a strácate sa v hromade doručenej pošty? Nastavte si SLA pravidlá pre e-maily s vysokou prioritou.
Je váš kolega na dovolenke a vy musíte prevziať aj jeho zodpovednosti? Univerzálna schránka je pre vás aj váš podnik spôsob, ako sa s tým jednoducho vysporiadať.
Neviete, čo sa deje vo vašom tíme? Analyzujte všetky odpovede, ktoré plynú skrz vašu spoločnosť, na jednom mieste.
Poskytnite svojmu tímu ten správny softvér zákazníckej podpory. Zvýšite tým ich produktivitu a zároveň znížite čas strávený riešením problémov a otázok zákazníkov. Vďaka softvéru LiveAgent sa k vám budú môcť dostať vaši zákazníci odkiaľkoľvek. Nezáleží na tom, či vás vaši zákazníci chcú kontaktovať e-mailom, chatom, telefonicky alebo prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent vám umožní odpovedať na všetky ich žiadosti a otázky z jedného miesta.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
LiveAgent spokytuje viacero malých funkcií, ktoré však majú obrovský vplyv na celkovú výkonnosť vášho tímu zákazníckej podpory.
Automaticky distribuujte vaše emaily, chaty a hovory na základe vami preddefinovaných pravidiel. Prečítajte si viac…
Pravidlá sú zoskupenia spúšťačov, ktoré sa uskutočnia, keď sú vopred stanovené podmienky splnené. Prečítajte si viac…
Pomocné správy a preddefinované odpovede vám pomôžu rýchlejšie odpovedať na otázky zákazníkov. Prečítajte si viac…
Spájajte viaceré rovnaké či súvisiace tikety z rôznych zdrojov do jedného vlákna. Prečítajte si viac…
LiveAgent je najrecenzovanejší, najodporúčanejší a hodnotený ako najlepší help desk softvér pre MSP za rok 2019 aj 2020. Zostaňte bližšie pri vašich zákazníkoch a pomáhajte im rýchlejšie vďaka softvéru LiveAgent.
Nainštalujte si aplikáciu LiveAgent do vášho Androidu či iOS a odpovedajte na otázky vašich zákazníkov aj mimo vášho počítača. Nezáleží na tom, či potrebujete odpovedať na emaily či hovory, vaša mobilná aplikácia vám umožní odpovedať na všetky otázky zákazníkov.
Umožnite vašim agentov zákazníckej podpory a zákazníkom používať ich rodný jazyk, aby sa pri komunikácii cítili čo najpríjemnejšie. LiveAgent je preložený do viac než 40 jazykov a navyše vám umožňuje plne prispôsobiť každé slovo v aplikácii.
LiveAgent ponúka tú správnu porciu funkcií help desku, ktoré zahŕňajú výkonný tiketovací systém s automatizáciou, pravidlá SLA, live chat, správu sociálnych sietí, call centrum, IVR, kontaktné formuláre a centrum podpory. Viac než 180 funkcií help desku a viac než 40 integrácií je momentálne k dispozícií!
Pozrite si úspešné príbehy našich zákazníkov a ich odporúčania. Zistite, ako môže LiveAgent vylepšiť vašu zákaznícku podporu a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.
LiveAgent as a help desk software quickly adapts to the needs of different business models. Discover how it can help your company with the customer support.
Startupy a korporácie
Veľké podniky
Vládne inštitúcie
Vzdelávacie a neziskové organizácie
Ecommerce a služby
Cestovanie a ubytovanie
Marketing a telekomunikácie
Zábava
Help desk softvér zachytáva všetku prichádzajúcu komunikáciu od zákazníkov a transformuje ju do tiketov, pre jej jednoduchšie spracovanie. Vaši zákazníci využívajú rôzne spôsoby pri komunikácii – e-maily, telefonické hovory, messenger či live chat, takže zoskupovanie všetkej komunikácie na jedno miesto dokáže vašim agentom zákazníckej podpory pomôcť lepšie porozumieť problémom zákazníkov a rýchlejšie odpovedať na ich otázky.
Existujú desiatky rôznych softvérov zákazníckej podpory. Rozdiely medzi nimi v tom, čo ponúkajú, sú však výrazné. Výber najlepšieho softvéru zákazníckej podpory by mal byť vždy prepojený s vašimi osobnými a firemnými potrebami.
Väčšina poskytovateľov help desku ponúka základné funkcie, ktoré zahŕňajú tiketovanie, live chat či analytický panel. Tí pokročilejší, ponúkajú automatizáciu, viac systémov podpory na základe bázy znalostí alebo inú kombináciu nástrojov pre spoluprácu.
Softvér LiveAgent sme však posunuli na ešte vyššiu úroveň a vytvorili sme aj call centrum softvér, ktorý je súčasťou komplexného viackanálového softvéru LiveAgent. V softvéri LiveAgent sme umožnili jeho užívateľom aj zhromažďovanie správ a komentárov zo sociálnych sietí. Náš tiketovací systém taktiež zefektívňuje všetky formy komunikácie a transformuje ich do jedného formátu – teda tiketu.
Existuje pomerne málo dobrých softvérov zákazníckej podpory, a teda výber toho správneho môže byť pre každého výzvou. Preto sme pre vám uľahčili výber toho najlepšieho – nakombinovali sme jednoduché užívateľské rozhranie, pokročilé funkcie a spravodlivé nízke ceny do jedného balíka.
Help desk, alebo teda zákaznícka podpora, je špecializované oddelenie spoločnosti, ktoré sa zaoberá riešením technických aj obchodných otázok a problémov svojich zákazníkov.
Help desk softvér je softvér, ktorý pomáha tímu zákazníckej podpory spravovať a organizovať všetky prichádzajúce dotazy a žiadosti.
Tiketovací systém je nástroj pre spracovanie a archivovanie všetkých požiadaviek a otázok zákazníkov do takzvaných tiketov. Tiketovací systém by mal byť príjemný pre samotného užívateľa a mal by dokázať ukladať všetky potrebné údaje.
Pojmy ako zákaznícka podpora a zákaznícky servis sa veľmi často zamieňajú, avšak majú rôzne významy. Zákaznícka podpora sa viacej zameriava priamo na riešenie problémov zákazníkov a pomoc, zatiaľ čo sa zákaznícky servis zameriava na poskytovanie služieb (žiadosti o nové služby), pomoci a rôznych informácií (fx: Ako TO spravím?)
Tiketovacie systémy sú nevyhnutné na poskytovanie efektívnej podpory zameranej na zákazníka. Udržiavanie reálnej prítomnosti na sociálnych sieťach, live chate, emailoch či hovoroch je príliš časovo náročné, neefektívne a nehospodárne. Tiketovacie systémy zhromažďujú všetku komunikáciu do jednej univerzálnej schránky vo forme tiketov. Tento spôsob poskytuje agentom zákazníckej podpory skvelý prehľad komunikácie zo všetkých kanálov so všetkými zákazníkmi a dokáže nesmierne zvýšiť vašu efektivitu a predaje.
Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 či Univerzita Oxford? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..