Bezplatná skúšobná verzia

Help desk softvér pre poskytovanie lepších služieb zákazníkom

Skvelá zákaznícka podpora je založená na dobrom multifunkčnom help desk softvéri. Pomôžte vašim zákazníkom spojiť sa s vami prostredníctvom najnovších technológií. LiveAgent vás spojí so všetkými vašimi zákazníkmi prostredníctvom e-mailov, chatov, telefonátov a sociálnych sietí. Spravujte všetky komunikačné platformy a premieňajte všetku komunikáciu na tikety v jednej zdieľanej a univerzálnej schránke s neobmedzenou históriou prehliadania.

logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Spoznajte pokročilé funkcie help desk softvéru

LiveAgent ako help desk softvér uľahčuje komunikáciu so zákazníkmi naprieč viacerými komunikačnými kanálmi a zjednocuje ich do jednej univerzálnej schránky

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Zoznámte sa s LiveAgentom - viackanálovou komunikačnou platformou

Poskytnite svojmu tímu zákazníckej podpory správny nástroj, aby ste zvýšili jeho produktivitu a trávili menej času riešením opakujúcich sa požiadaviek zákazníkov. Vďaka softvéru LiveAgent vás môžu zákazníci kontaktovať rôznymi spôsobmi. Nezáleží na tom, či vám zákazníci chcú poslať e-mail, chat, zavolať alebo vás kontaktovať prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent vám umožňuje odpovedať na všetky ich požiadavky z jedného miesta.

Pokročilé funkcie pre zachovanie organizovanosti tímu

LiveAgent poskytuje viacero funkcií, ktoré majú obrovský vplyv na celkovú výkonnosť vášho tímu zákazníckej podpory.

Automaticky distribuujte vaše emaily, chaty a hovory na základe vami preddefinovaných pravidiel. Prečítajte si viac…

Pravidlá sú zoskupenia spúšťačov, ktoré sa uskutočnia, keď sú vopred stanovené podmienky splnené. Prečítajte si viac…

Využite možnosti automatických spätných volaní a zvýšte tak spokojnosť zákazníkov ešte viac. Prečítajte si viac… 

Poskytnite svojim agentom všetky informácie, ktoré potrebujú na zabezpečenie dôkladných a prispôsobených zákazníckych služieb v každom kontaktnom bode. Zistite viac…

Pomocné správy a preddefinované odpovede vám pomôžu rýchlejšie odpovedať na otázky zákazníkov. Prečítajte si viac…

Spájajte viaceré rovnaké či súvisiace tikety z rôznych zdrojov do jedného vlákna. Prečítajte si viac…

Najlepšia a najvýhodnejšia možnosť

LiveAgent je najrecenzovanejší, najodporúčanejší a hodnotený ako najlepší help desk softvér pre MSP za rok 2019 aj 2020. Zostaňte bližšie pri vašich zákazníkoch a pomáhajte im rýchlejšie vďaka softvéru LiveAgent.

Tiket plán

Pre malé podniky a profesionálnych marketérov

$15 /mesiac

Tiket+Chat plán

Pre malé podniky a profesionálnych marketérov

$29 /mesiac
Mobile help desk application

Mobilná aplikácia help desku

Nainštalujte si aplikáciu LiveAgent do vášho Androidu či iOS a odpovedajte na otázky vašich zákazníkov aj mimo vášho počítača. Nezáleží na tom, či potrebujete odpovedať na emaily či hovory, vaša mobilná aplikácia vám umožní odpovedať na všetky otázky zákazníkov.

Viacjazyčný softvér

Umožnite vašim agentov zákazníckej podpory a zákazníkom používať ich rodný jazyk, aby sa pri komunikácii cítili čo najpríjemnejšie. LiveAgent je preložený do  viac než 40 jazykov a navyše vám umožňuje plne prispôsobiť každé slovo v aplikácii.

Multilingual support included

Funkcie, ktoré potrebujete

LiveAgent ponúka tú správnu porciu funkcií help desku, ktoré zahŕňajú výkonný tiketovací systém s automatizáciou, pravidlá SLA, live chat, správu sociálnych sietí, call centrum, IVR, kontaktné formuláre a centrum podpory. Viac než 180 funkcií help desku a viac než 40 integrácií je momentálne k dispozícií!

LiveAgent sa prispôsobí vašej spoločnosti

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa vie pružne prispôsobiť potrebám každého podniku. Zistite, ako môže pomôcť aj práve vašej spoločnosti pri poskytovaní špičkových zákazníckych služieb.

Business pages

Riešenia pre podniky

Startupy a korporácie

Veľké podniky

Vládne inštitúcie

Vzdelávacie a neziskové organizácie

Industry Solutions

Riešenia pre rôzne odvetvia

Ecommerce a služby

Cestovanie a ubytovanie

Marketing a telekomunikácie

Zábava

Prezrite si najčastejšie dôvody, prečo si spoločnosti zaobstarali náš help desk softvér

Má vaša spoločnosť podobný problém ako väčšina našich zákazníkov, ktorí k nám prešli z iných softvérov zákazníckej podpory?

help desk lost emails in outlook mailboxes

Stratené emaily v Outlooku

Zabudol váš kolega odpovedať na dôležitý email? Nebuďte závislý od viacerých rôznych aplikácií a softvérov – presuňte sa do jednej univerzálnej zdieľanej schránky.

help desk late replies to your customers

Neskoré odpovede vašim zákazníkom

Zabúdate na dôležité termíny a strácate sa v hromade doručenej pošty? Nastavte si SLA pravidlá pre e-maily s vysokou prioritou.

help desk impossible collaboration across emails

Nemožná spolupráca prostredníctvom e-mailov

Je váš kolega na dovolenke a vy musíte prevziať aj jeho zodpovednosti? Univerzálna schránka je pre vás aj váš podnik spôsob, ako sa s tým jednoducho vysporiadať.

help desk no clue about team performance

Žiadne vedomosti o výkone vášho tímu

Neviete, čo sa deje vo vašom tíme? Analyzujte všetky odpovede, ktoré plynú skrz vašu spoločnosť, na jednom mieste.

Viac než 30 000 spoločností sa nemôže mýliť

Pozrite si úspešné príbehy našich zákazníkov a ich odporúčania. Zistite, ako môže LiveAgent vylepšiť vašu zákaznícku podporu a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

Čo je to help desk softvér?

Help desk softvér zachytáva všetku prichádzajúcu komunikáciu od zákazníkov a transformuje ju do tiketov, pre jej jednoduchšie spracovanie. Vaši zákazníci využívajú rôzne spôsoby pri komunikácii – e-maily, telefonické hovory, messenger či live chat, takže zoskupovanie všetkej komunikácie na jedno miesto dokáže vašim agentom zákazníckej podpory pomôcť lepšie porozumieť problémom zákazníkov a rýchlejšie odpovedať na ich otázky.

What is help desk software
How to choose the right help desk software

Ako si vybrať správny help desk softvér

Existujú desiatky rôznych softvérov zákazníckej podpory. Rozdiely medzi nimi v tom, čo ponúkajú, sú však výrazné. Výber najlepšieho softvéru zákazníckej podpory by mal byť vždy prepojený s vašimi osobnými a firemnými potrebami. Väčšina poskytovateľov help desku ponúka základné funkcie, ktoré zahŕňajú tiketovanie, live chat či analytický panel. Tí pokročilejší, ponúkajú automatizáciu, viac systémov podpory na základe bázy znalostí alebo inú kombináciu nástrojov pre spoluprácu. Softvér LiveAgent sme však posunuli na ešte vyššiu úroveň a vytvorili sme aj call centrum softvér, ktorý je súčasťou komplexného viackanálového softvéru LiveAgent. V softvéri LiveAgent sme umožnili jeho užívateľom aj zhromažďovanie správ a komentárov zo sociálnych sietí. Náš tiketovací systém taktiež zefektívňuje všetky formy komunikácie a transformuje ich do jedného formátu – teda tiketu.

Porovnanie help desk softvérov

Existuje pomerne málo dobrých softvérov zákazníckej podpory, a teda výber toho správneho môže byť pre každého výzvou. Preto sme pre vám uľahčili výber toho najlepšieho – nakombinovali sme jednoduché užívateľské rozhranie, pokročilé funkcie a spravodlivé nízke ceny do jedného balíka.

Help desk software comparison

Všetky komunikačné kanály pod jednou strechou

LiveAgent, cloudový help desk softvér, môžete integrovať s viacerými komunikačnými kanálmi a využiť takmer 200 funkcií.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Často kladené otázky

Čo je to help desk?

Help desk softvér je softvér, ktorý pomáha tímu zákazníckej podpory spravovať a organizovať všetky prichádzajúce dotazy a žiadosti.

Čo je to help desk softvér?

Help desk softvér je softvér, ktorý pomáha tímu zákazníckej podpory spravovať a organizovať všetky prichádzajúce dotazy a žiadosti.

Čo je to tiketovací systém?

Tiketovací systém je nástroj pre spracovanie a archivovanie všetkých požiadaviek a otázok zákazníkov do takzvaných tiketov. Tiketovací systém by mal byť jednoduchý pre užívateľa a mal by dokázať ukladať všetky potrebné údaje.

Aký je rozdiel medzi zákazníckou podporou a zákazníckym servisom?

Pojmy ako zákaznícka podpora a zákaznícky servis sa veľmi často zamieňajú, avšak majú rôzne významy. Zákaznícka podpora sa viacej zameriava priamo na riešenie problémov zákazníkov a pomoc, zatiaľ čo sa zákaznícky servis zameriava na poskytovanie služieb (žiadosti o nové služby), pomoci a rôznych informácií (napr.: Ako TO spravím?)

Kto využíva help desk softvér?

Help desk softvér je určený pre každého jednotlivca či spoločnosť, ktorí chcú poskytovať špičkovú podporu zákazníkom naprieč rôznymi komunikačnými kanálmi. Tento typ softvéru teda de-facto využívajú živnostníci, malé a stredné podniky, no zároveň aj veľké nadnárodné korporácie. Na trhu je dostupných viacero možností a plánov, je teda už len na vás, pre ktorý z nich sa rozhodnete.

Aké sú výhody používania help desk softvéru?

Medzi hlavné výhody implementácie help desk softvéru je možné zaradiť zvýšenú spokojnosť zákazníkov, ušetrené náklady či lepšiu efektivitu oddelenia zákazníckej podpory, nakoľko agenti môžu odpovedať na podnety z rôznych komunikačných kanálov z jedného rozhrania. Navyše tým, že využívajú funkcie a možnosti univerzálnej schránky, značne šetria čas nielen sebe, ale aj zákazníkom, čo v konečnom dôsledku zlepšuje ich skúsenosť. Spokojnosť zákazníka je prioritným cieľom help desk softvéru. Spokojní zákazníci sa takto môžu stať vernými zákazníkmi.

Aké sú základné charakteristiky help desk softvéru?

Predtým, než sa rozhodnete pre ktorýkoľvek help desk softvér, mali by ste vyhodnotiť vlastnosti a funkcie jednotlivých riešení. Je tu niekoľko dôležitých aspektov, ktorým by ste mali venovať väčšiu pozornosť, napríklad automatickému rozdeleniu tiketov, pravidlám SLA, interným tiketom a poznámkam, pomocným správam, automatizáciou a možnosťami integrácia s tretími stranami.

Prečo potrebujeme tiketovací systém?

Tiketovacie systémy sú nevyhnutné na poskytovanie efektívnej podpory zákazníkom. Udržiavanie prítomnosti na sociálnych sieťach, live chate, e-mailoch či telefonických hovoroch je príliš časovo náročné, neefektívne a nehospodárne riešenie. Tiketovacie systémy zhromažďujú všetku komunikáciu do jednej univerzálnej schránky vo forme tiketov. Tento spôsob poskytuje agentom zákazníckej podpory skvelý prehľad o komunikácií zo všetkých kanálov so všetkými zákazníkmi a dokáže zvýšiť efektivitu a predaje.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha či O2? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšajte si to bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru