Komunikujte s vašimi zákazníkmi prostredníctvom live chat softvéru

Používajte live chat softvér na získavanie si nových zákazníkov. Tento softvér vám pomôže ohúriť návštevníkov vašich webových stránok v priebehu niekoľkých sekúnd. Používajte automatizácie či inteligentné priraďovanie tiketov, ktoré umožňuje návštevníkom chatovať s tými najlepšími agentmi.

Vďaka pokročilým funkciám LiveAgent ušetríte množstvo času a zdrojov, ktoré môžete investovať do dôležitejších oblastí — napríklad do vytvárania plnohodnotných vzťahov so zákazníkmi. A to len vďaka the 
najlepšiemu live chat softvéru.

Prečo sa mnohé spoločnosti rozhodli používať práve live chat softvér?

Väčšina vašich zákazníkov od vás očakáva okamžité odpovede na ich otázky a problémy. Live chat vám poskytuje spôsob, ako sa s nimi spojiť čo najrýchlejšie.

live chat increase sales

Zvýšte vaše predaje a zisky

Zaujíma vás, prečo toľko návštevníkov opúšťa vaše webové stránky bez toho, aby si u vás niečo zakúpili? Komunikujte s nimi naživo a získajte si ich pozornosť.

live chat become proactive

Staňte sa proaktívnymi

Nečakajte, kým sa vaši zákazníci s vami spoja. Pozvite ich k chatu s vašimi agentmi zákazníckej podpory prostredníctvom proaktívnych pozvánok.

live chat improve satisfaction

Zvýšte spokojnosť vašich zákazníkov

Vyriešte problémy vašich zákazníkov ešte pred tým, než sa znepokoja a začnú hľadať iné alternatívy vášho produktu alebo služby. Zvýšte ich spokojnosť a lojalitu voči vašej značke.

live chat cut costs

Znižujte podiel vašich nákladov

Jeden jediný agent používajúci live chat softvér dokáže odpovedať v tom istom čase viacerým zákazníkom. LiveAgent vám pomôže zvýšiť vašu produktivitu a zároveň aj spokojnosť zákazníkov.

Poskytujeme spoločnostiam spôsob, akým môžu chatovať so zákazníkmi

Pozrite sa, ako sme integrovali live chat do jednej komunikačnej platformy. LiveAgent je live chat softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka všetky potrebné funkcie vrátane unikátnych a jedinečných výhod, o ktorých sa vám pri iných softvéroch môže iba snívať. Chatovacia funkcia softvéru LiveAgent jednoducho obsahuje všetko to, čo potrebujete.

Funkcie inteligentného live chatu zákazníckej podpory

LiveAgent obsahuje nástroje live chatu na webových stránkach, bohatú sadu funkcií a je plne prispôsobiteľný vašim potrebám.

Návštevníkom vašich webových stránok stačí iba raz kliknúť, aby sa spojili s vaším tímom zákazníckej podpory. Prečítajte si viac…

Nastavte pravidlá na automatické pozývanie návštevníkov do online chatu. Zistite viac…

Sledujte pohyby návštevníkov na vašich webových stránkach a spojte sa s nimi. Zistite viac…

Nemrhajte drahocenným časom. Umožnite vašim agentom zákazníckej podpory si pripraviť odpovede a riešenia problému ešte pred tým, než sa ich samotný zákazník niečo spýta. Zistite viac…

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Jednoduchá integrácia na webové stránky

LiveAgent bol vytvorený k tomu, aby šetril váš drahocenný čas. Jednoduchá (copy & paste) integrácia vás spojí s vašimi zákazníkmi v priebehu niekoľkých sekúnd. LiveAgent priraďuje prichádzajúce správy či chaty tým správnym členom vášho tímu a dynamicky prispôsobuje dostupnosť chatu v čase, keď sa agenti prihlasujú a odhlasujú počas ich zmeny.

Live Chat Softvér

Live Chat Softvér

Live Chat Softvér

Live Chat Softvér

Dostupné ceny

LiveAgent ponúkana trhu live chat softvérov ten najlepší možný produkt za veľmi atraktívnu a prijateľnú cenu.

Tiket+Chat

Funkcie live chatu na vrchole štandardných funkcií zákazníckej podpory.

$29 /mesiac

All-Inclusive

Všetky funkcie tiketovania a live chatu sú zahrnuté do call centrum softvéru.

$39 /mesiac

Čo je to live chat softvér?

Live chat softvér zákazníckej podpory je kľúčovou súčasťou komplexného help desk softvéru, ktorý spoločnosti umožňuje komunikovať v reálnom čase so svojimi zákazníkmi. Vďaka softvéru LiveAgent si môžete jednoducho nainštalovať live chat modul (alebo inými slovami live chat widget) na vaše webové stránky. Za neskutočne krátky čas môžete začať komunikovať s vašimi zákazníkmi a návštevníkmi stránok.

Čo je to live chat softvér
Ako si vybrať správny live chat softvér?

Ako si vybrať správny live chat softvér?

Live chat je ako funkcia dostupný v mnohých softvéroch. Avšak to, čo by malo byť pre vás dôležité, sú pokročilé funkcie chatu, ktoré by mali byť integrované do komplexného systému zákazníckej podpory. LiveAgent vám ich všetky ponúka. Vyberte si z ponuky 4 plánov na základe vašich potrieb. Ak budete potrebovať live chat aplikáciu, náš Tiket+Chat plán je to pravé, po čom by ste mali siahnuť. All-Inclusive plán navyše ponúka zabudované cloudové call centrum a funkciu pre video hovory. Taktiež poskytuje možnosť načítania príspevkov a správ zo sociálnych sietí do softvéru LiveAgent.

Live chat softvér je súčasťou help desk softvéru LiveAgent

LiveAgent poskytuje pokročilé funkcie help desk softvéru, vrátane výkonného tiketovacieho systému s automatizáciou, live chatom, integráciami so sociálnymi sieťami, call centrom a centrom podpory. Spoločnostiam poskytujeme viac než 180 výkonných help desk funkcií!

Live chat softvér je súčasťou help desk softvéru LiveAgent

Výhody používania live chat softvéru

live chat increase conversion rate

Zvýšená miera konverzií

Výber a používanie správneho live chat softvéru môže viesť až k 29% zvýšeniu miery konverzie.

live chat decrease resolution time

Znížený čas riešenia problémov

LiveAgent vám pomôže rapídne znížiť čas riešenia problémov a sťažností vašich zákazníkov.

ticketing software increased satisfaction

Znížená miera opúšťania nákupného košíka

Zvýšte spokojnosť vašich zákazníkov s nakupovaním na vašich stránkach prostredníctvom poskytovania rýchlej pomoci.

live chat improve customer happiness

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Zákazníci od vašej spoločnosti požadujú, aby sa ich problémy vyriešili okamžite. Live chat je tým najlepším nástrojom pre okamžitú pomoc.

FAQ

Čo je to live chat zákaznícka podpora?

Live chat poskytuje ten najrýchlejší spôsob komunikácie s vašim klientom alebo zákazníkom. Agentom zákazníckej podpory umožňuje odpovedať na otázky zákazníkov okamžite a poskytovať hviezdne služby. Live chat v podstate predstavuje jednoduché chatovacie okno, v ktorom zákazník aj agent komunikujú za zámerom vyriešenia špecifického problému týkajúceho sa produktu alebo služby, ktorú spoločnosť poskytuje. Je jednou z mnohých možností poskytovania zákazníckej podpory.

Ako live chat funguje?

Live chat umožňuje zákazníkovi priamo kontaktovať agenta zákazníckej podpory. Keď sa zákazník spojí s agentom prostredníctvom live chatu, komunikácia sa začne okamžite a prebieha v reálnom čase. Live chat eliminuje potrebu zákazníka čakať na svoju odpoveď veľmi dlhú dobu. Klient môže kontaktovať vášho agenta prostredníctvom kliknutia na tlačidlo chatu umiestnené na vašom webe. Klient vyplní jednoduchý formulár a okamžite začne konverzáciu s agentom zákazníckej podpory. Live chat v podstate predstavuje okno rozhovoru, v ktorom komunikuje zákazník s vašim agentom za zámerom vyriešenia svojho problému.

Prečo potrebujete live chat?

Na zabezpečenie priamej a okamžitej zákazníckej podpory vašich klientov je potrebné si zaobstarať live chat. Live chat je jedným z najrýchlejších a najpohodlnejších spôsobov, ako umožniť vašim klientom, aby vás rýchlo kontaktovali. Poskytnutím rýchleho spôsobu komunikácie s vašou spoločnosťou môžete zvýšiť vaše ROI. Zákazníci vždy ocenia rýchlu odpoveď týkajúcu sa ich problémov či otázok, čo zase zvyšuje ich lojalitu a spokojnosť. Verný a spokojný zákazník sa k vám s väčšou pravdepodobnosťou vráti aj v budúcnosti a udrží vaše podnikanie v chode.

Dokáže live chat zvýšiť vaše predaje?

Poskytovanie rýchlej a efektívnej podpory udržuje vašich klientov šťastnými a lojálnymi k vašej značke a spoločnosti. V súčasnosti ľudia nie sú natoľko trpezliví, aby čakali na nespoľahlivú podporu. Rýchlou podporou môžete zvýšiť počet verných zákazníkov, ktorí si s väčšou pravdepodobnosťou kúpia váš produkt alebo službu aj v budúcnosti.

Ako získam live chat pre moje webové stránky?

Live chat softvér vám umožní si jednoducho prispôsobiť už existujúce chat tlačidlá alebo si vytvoriť svoje vlastné. Po samotnej tvorbe tlačidla si ho musíte integrovať na web prostredníctvom umiestnenia (kopírovať-prilepiť) vygenerovaného kódu na vybrané miesto na vašej stránke.

Čo predstavuje live chat na vašom webe?

Live chat predstavuje funkciu, ktorá umožňuje zákazníkom spojiť sa s vašou spoločnosťou v reálnom čase. Na komunikáciu so zákazníkom jednoducho umiestnite chatovací modul na svoju stránku a začnite chatovať.

Ako sa môžem stať dobrým live chat agentom?

Ak chcete byť dobrým agentom, musíte byť k vašim zákazníkom priateľský, trpezlivý, musíte byť informovaný, dôkladný, ochotný pomôcť a predovšetkým rýchly. Ako dobrý agent musíte zaistiť, aby boli vaši zákazníci vždy spokojní a mali poskytnutý dobrý zákaznícky servis.

Budete v dobrých rukách!

Viete čo majú spoločné značky ako Huawei, BMW, Yamaha, O2 či Univerzita Oxford? Áno, tipujete správne… je to LiveAgent!

Vyskúšajte si to bezplatne Nevyžadujeme kreditné karty

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.