Ahoj, som Martin, ako Vám môžem pomôcť?
Rada by som zistila stav mojej objednávky.
Bez problémov, napíšte mi číslo objednávky.
Číslo objednávky je GQ34566
•
•
•
Live chat softvér od LiveAgentu je rýchly, spoľahlivý, zvyšuje ziskovosť vášho podnikania a pomáha vašim tímom zákazníckej podpory byť produktívnejší.
Používajte live chat softvér na získavanie si nových zákazníkov. Tento softvér vám pomôže ohúriť návštevníkov vašich webových stránok v priebehu niekoľkých sekúnd. Používajte automatizácie či inteligentné priraďovanie tiketov, ktoré umožňuje návštevníkom chatovať s tými najlepšími agentmi.
Vďaka pokročilým funkciám LiveAgent ušetríte množstvo času a zdrojov, ktoré môžete investovať do dôležitejších oblastí — napríklad do vytvárania plnohodnotných vzťahov so zákazníkmi.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
LiveAgent bol stvorený aby vám ušetril vzácny čas. Jednoduchá (skopíruj a prilep, tzv. copy & paste) integrácia vás spojí s vašimi zákazníkmi behom sekúnd. LiveAgent nasmeruje prichádzajúcie chaty ku tým pravým členom vašej zákazníckej podpory a dynamicky prispôsobí dostupnosť live chatu podľa toho, či sú vaši agenti v službe alebo mimo nej.
Live chat softvér zákazníckej podpory je kľúčovou súčasťou komplexného help desk softvéru, ktorý spoločnosti umožňuje komunikovať v reálnom čase so svojimi zákazníkmi. Vďaka softvéru LiveAgent si môžete jednoducho nainštalovať live chat modul (alebo inými slovami live chat widget) na vaše webové stránky. Za neskutočne krátky čas môžete začať komunikovať s vašimi zákazníkmi a návštevníkmi stránok.
Živý chat zvyčajne predstavuje iba riešenie chatu, čo znamená, že komunikácia prebieha iba prostredníctvom kanálov správ. Riešenia chatu však môžu zahŕňať aj hlasové a video komponenty. Čo to znamená? Vaša spoločnosť môže okrem poskytovania klasických chatovacích služieb ponúknuť aj videohovor.
Videohovor je skvelým doplnkom live chatu. Umožňuje vám efektívne vyriešiť problémy vďaka zdieľaniu obrazoviek, čo môže byť skutočne užitočné v odvetviach zameraných na služby.
Softvér pre webový chat je platforma na komunikáciu so zákazníkmi, ktorá umožňuje bezproblémovú komunikáciu zákazníkov so zákazníckou podporou. Keď sa zákazník spojí cez chatovaciu aplikáciu, vaši agenti obdržia nový tiket do univerzálnej schránky LiveAgentu. Vďaka tomu môžu agenti rýchlo odpovedať a zlepšiť angažovanosť zákazníkov.
Väčšina vašich zákazníkov od vás očakáva okamžité odpovede na ich otázky a problémy. Live chat vám poskytuje spôsob, ako sa s nimi spojiť čo najrýchlejšie.
Zaujíma vás, prečo toľko návštevníkov opúšťa vaše webové stránky bez toho, aby si u vás niečo zakúpili? Komunikujte s nimi naživo a získajte si ich pozornosť.
Vyriešte problémy vašich zákazníkov ešte pred tým, než sa znepokoja a začnú hľadať iné alternatívy vášho produktu alebo služby. Zvýšte ich spokojnosť a lojalitu voči vašej značke.
Jeden jediný agent používajúci live chat softvér dokáže odpovedať v tom istom čase viacerým zákazníkom. LiveAgent vám pomôže zvýšiť vašu produktivitu a zároveň aj spokojnosť zákazníkov.
Pozrite sa, ako sme integrovali live chat do jednej komunikačnej platformy. LiveAgent je live chat softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka všetky potrebné funkcie vrátane unikátnych a jedinečných výhod, o ktorých sa vám pri iných softvéroch môže iba snívať. Chatovacia funkcia softvéru LiveAgent jednoducho obsahuje všetko to, čo potrebujete.
Nastavte pravidlá na automatické pozývanie návštevníkov na online chat a premenu návštevníkov na zákazníkov. Proaktívne pozvánky na chat umožňujú vašim agentom kontaktovať návštevníkov prostredníctvom chatového okna. Chatové upozornenia zlepšujú lojalitu zákazníkov, pretože interakcia s nimi je rýchla a efektívna. Zistiť viac…
Sledujte svojich návštevníkov, ako sa pohybujú po vašom webe, a interagujte s nimi. Funkcia monitorovania webových stránok vám umožňuje zobraziť cestu zákazníka, konkrétne adresy URL, na ktorých sa nachádzajú. V prípade potreby môže váš zákaznícky servis kedykoľvek kontaktovať potenciálneho zákazníka. Zistiť viac…
Umožnite svojim agentom pripraviť si odpovede skôr, ako zákazník odošle svoju prvú správu. Táto funkcia umožní vášmu teamu vidieť náhľad správ počas toho, ako ich zákazník píše. Vďaka tomu môžu reprezentanti vašej zákazníckej podpory poskytnúť promptné riešenia a zlepšiť tak používateľskú skúsenosť. Zistiť viac…
Poskytujete podporu vo viacerých jazykoch? LiveAgent vám umožňuje nastaviť preferovaný jazyk pre vaše okno chatu, aby ste mohli poskytnúť skvelý zážitok z chatovania. Zistiť viac…
LiveAgent je to najlepšie vo svete live chat softvéru v porovnaní kvality a ceny.
Live chat je ako funkcia dostupný v mnohých softvéroch. Avšak to, čo by malo byť pre vás dôležité, sú pokročilé funkcie chatu, ktoré by mali byť integrované do komplexného systému zákazníckej podpory. LiveAgent vám ich všetky ponúka. Vyberte si z ponuky 4 plánov na základe vašich potrieb. Ak budete potrebovať live chat aplikáciu, náš Tiket+Chat plán je to pravé, po čom by ste mali siahnuť. All-Inclusive plán navyše ponúka zabudované cloudové call centrum a funkciu pre video hovory. Taktiež poskytuje možnosť načítania príspevkov a správ zo sociálnych sietí do softvéru LiveAgent.
LiveAgent poskytuje pokročilé funkcie help desk softvéru, vrátane výkonného tiketovacieho systému s automatizáciou, live chatom, integráciami so sociálnymi sieťami, call centrom a centrom podpory. Spoločnostiam poskytujeme viac než 180 výkonných help desk funkcií!
Výber a používanie správneho live chat softvéru môže viesť až k 29% zvýšeniu miery konverzie.
LiveAgent vám pomôže rapídne znížiť čas riešenia problémov a sťažností vašich zákazníkov.
Zvýšte spokojnosť vašich zákazníkov s nakupovaním na vašich stránkach prostredníctvom poskytovania rýchlej pomoci.
Livechat softvér LiveAgent sa integruje s viacerými komunikačnými kanálmi a ponúka takmer 200 pozoruhodných funkcií.
Live chat poskytuje ten najrýchlejší spôsob komunikácie s vašim klientom alebo zákazníkom. Agentom zákazníckej podpory umožňuje odpovedať na otázky zákazníkov okamžite a poskytovať hviezdne služby. Live chat v podstate predstavuje jednoduché chatovacie okno, v ktorom zákazník aj agent komunikujú za zámerom vyriešenia špecifického problému týkajúceho sa produktu alebo služby, ktorú spoločnosť poskytuje. Je jednou z mnohých možností poskytovania zákazníckej podpory.
Live chat umožňuje zákazníkovi priamo kontaktovať agenta zákazníckej podpory. Keď sa zákazník spojí s agentom prostredníctvom live chatu, komunikácia sa začne okamžite a prebieha v reálnom čase. Live chat eliminuje potrebu zákazníka čakať na svoju odpoveď veľmi dlhú dobu. Klient môže kontaktovať vášho agenta prostredníctvom kliknutia na tlačidlo chatu umiestnené na vašom webe. Klient vyplní jednoduchý formulár a okamžite začne konverzáciu s agentom zákazníckej podpory. Live chat v podstate predstavuje okno rozhovoru, v ktorom komunikuje zákazník s vašim agentom za zámerom vyriešenia svojho problému.
Na zabezpečenie priamej a okamžitej zákazníckej podpory vašich klientov je potrebné si zaobstarať live chat. Live chat je jedným z najrýchlejších a najpohodlnejších spôsobov, ako umožniť vašim klientom, aby vás rýchlo kontaktovali. Poskytnutím rýchleho spôsobu komunikácie s vašou spoločnosťou môžete zvýšiť vaše ROI. Zákazníci vždy ocenia rýchlu odpoveď týkajúcu sa ich problémov či otázok, čo zase zvyšuje ich lojalitu a spokojnosť. Verný a spokojný zákazník sa k vám s väčšou pravdepodobnosťou vráti aj v budúcnosti a udrží vaše podnikanie v chode.
Poskytovanie rýchlej a efektívnej podpory udržuje vašich klientov šťastnými a lojálnymi k vašej značke a spoločnosti. V súčasnosti ľudia nie sú natoľko trpezliví, aby čakali na nespoľahlivú podporu. Rýchlou podporou môžete zvýšiť počet verných zákazníkov, ktorí si s väčšou pravdepodobnosťou kúpia váš produkt alebo službu aj v budúcnosti.
Live chat softvér vám umožní si jednoducho prispôsobiť už existujúce chat tlačidlá alebo si vytvoriť svoje vlastné. Po samotnej tvorbe tlačidla si ho musíte integrovať na web prostredníctvom umiestnenia (kopírovať-prilepiť) vygenerovaného kódu na vybrané miesto na vašej stránke.
Live chat predstavuje funkciu, ktorá umožňuje zákazníkom spojiť sa s vašou spoločnosťou v reálnom čase. Na komunikáciu so zákazníkom jednoducho umiestnite chatovací modul na svoju stránku a začnite chatovať.
Ak chcete byť dobrým agentom, musíte byť k vašim zákazníkom priateľský, trpezlivý, musíte byť informovaný, dôkladný, ochotný pomôcť a predovšetkým rýchly. Ako dobrý agent musíte zaistiť, aby boli vaši zákazníci vždy spokojní a mali poskytnutý dobrý zákaznícky servis.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch