Live chat softvér

Pozdvihnite angažovanosť zákazníkov na vyšší level vďaka LiveAgentu

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Používané
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Ahoj, som Martin, ako Vám môžem pomôcť?

Rada by som zistila stav mojej objednávky.

Bez problémov, napíšte mi číslo objednávky.

Číslo objednávky je GQ34566

Live chat softvér pre okamžité pripojenie

Poskytnite skvelú zákaznícku skúsenosť s live chat platformou od LiveAgentu. Získajte prístup k rýchlej miniaplikácii živého chatu a pokročilým funkciám, vďaka ktorým bude interakcia so zákazníkmi hračkou. Premeňte návštevníkov webových stránok na zákazníkov a riešte otázky zákazníkov pomocou podpory v reálnom čase. Zlepšite zapojenie zákazníkov pomocou jedinej chatovacej aplikácie. Ušetrite čas a sústreďte sa na to, čo je dôležité s platformou služieb zákazníkom od LiveAgentu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Chat softvér

Čo je live chat softvér?

  • Live chat softvér je súčasťou softvéru na podporu zákazníkov, ktorý umožňuje agentom služieb zákazníkom poskytovať zákazníkom podporu v reálnom čase. Miniaplikáciu live chatu je možné jednoducho umiestniť na vašu webovú stránku. Zlepšite zážitok z konverzácie a zvýšte mieru udržania zákazníkov pre online podniky. Získajte prístup k jednému z najvýkonnejších chatových riešení a poskytnite úžasný zákaznícky zážitok.
  • Zvýšená miera udržania zákazníkov a zapojenie zákazníkov
  • Možnosti prispôsobenia značky a výkonná automatizácia
LiveAgent chat capabilities - mockup

Možnosti chatu

Aký druh live chat softvéru
LiveAgent ponúka?

LiveAgent ponúka najmodernejší chatovací nástroj. Dodáva sa s prémiovými funkciami, ktoré pomáhajú tímom zákazníckej podpory poskytovať skvelý zážitok z chatovania. Medzi kľúčové funkcie patrí inteligentné smerovanie chatu, proaktívne pozvánky na chat, sledovanie návštevníkov a ďalšie. Viacjazyčný chatový widget LiveAgent je jedným z najrýchlejších na trhu.

Výhody chatu softvéru na podporu

  • Spoľahlivý a rýchly chat s množstvom funkcií
  • Prístup k neobmedzenej histórii chatov a tiketov
  • Možnosti analýzy chatu a funkcie sledovania
  • Proaktívne pozvánky na chat s možnosťami vlastného dizajnu

Posilnite svoj tím podpory tým správnym live chat softvérom

Získajte úžasnú používateľskú skúsenosť pre každého agenta chatu a poskytnite skvelý zážitok z konverzácií so zákazníkmi. Naše pokročilé funkcie môžu pomôcť zástupcom zákazníckej podpory zvládnuť stovky konverzácií každý deň. Pozrite sa, čo vaši agenti technickej podpory získajú na jedinej platforme.

Zlepšite produktivitu agenta pomocou:

  • Špecializovaného a spoľahlivého riešenia chatu
  • Kľúčových funkcií, ktoré vás podporujú
  • Desiatok integrácií
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent presahuje rámec bežného live chat softvéru

LiveAgent je oveľa viac než len jednoduchý poskytovateľ živého chatu. Objavte našu platformu služieb zákazníkom, ktorá zvládne každý dôležitý komunikačný kanál. Získajte viac informácií o základných funkciách a zistite, ako fungujú.

Automatické spávy

Proaktívne pozvánky na live chat

Upútajte pozornosť zákazníkov proaktívnymi správami, ktoré pozývajú prehliadače webových stránok na rozhovor s agentom starostlivosti o zákazníkov. Prispôsobte správy a vytvorte prispôsobené prostredie ideálne pre účel vašej webovej stránky. Proaktívne pozvánky na chat sú výkonnou funkciou, ktorá dokáže z návštevníkov webu urobiť platiacich zákazníkov.

  • Pozvite zákazníkov na chat pomocou automatických správ
  • Premeňte návštevníkov webu na zákazníkov pomocou chatu
LiveAgent's proactive chat invitations feature

Sledovanie návštevníkov

Monitorovanie webu

Sledujte návštevníkov webových stránok, aby ste videli, kde trávia svoj čas. Prehľad chatu vám môže ukázať počet návštevníkov webových stránok, aktívnych agentov a každý prebiehajúci chat. Na určenie obľúbených adries URL použite monitorovanie webových stránok. Pošlite chatovú správu potenciálnym zákazníkom, ak im chcete pomôcť na ich ceste.

  • Sledujte všetkých návštevníkov webu a prebiehajúci chat
  • Určite obľúbené stránky a komunikujte s návštevníkmi

Náhľad správ

Pripravte si odpovede skôr, ako vám zákazník pošle správu. Zobrazenie písania v reálnom čase môže ukázať, čo vaši zákazníci píšu, skôr než stlačia tlačidlo Odoslať. Použite túto výkonnú funkciu na rýchlejšiu prípravu odpovedí alebo na rýchly prieskum tém a zákazníkov. Poskytnite zákaznícku podporu s bezkonkurenčnou rýchlosťou. 

  • Pozrite si správy zákazníkov pred ich odoslaním
  • Pripravte si odpovede rýchlejšie a skráťte časy vyriešenia
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Jazykové možnosti

LiveAgent môžete nastaviť na váš jazyk a jazyk vašich zákazníkov. Vyberte si z viac ako 40 jazykov, ktoré vám pomôžu poskytnúť podporu v rôznych krajinách. Prispôsobte si okná chatu a vyberte ich primárny jazyk. Ak poskytujete podporu vo viacerých oblastiach, môžete pre každú miniaplikáciu chatu nastaviť rôzne jazykové možnosti.

  • Vyberte si z viac ako 40 jazykových možností pre chatové okná
  • Vytvorte chatové widgety v rôznych jazykoch na rôzne účely

Benefity live chatu
a ako začať​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Flexibilný chat

Integrujte našu funkciu chatu s ľahkosťou

Softvér živého chatu pre webové stránky obsahuje miniaplikáciu živého chatu, ktorú si môžete prispôsobiť a umiestniť na svoj web pomocou niekoľkých riadkov vygenerovaného kódu. Nastavenia prispôsobenia miniaplikácie chatu vám umožňujú zmeniť jej vzhľad, nastaviť vlastnú značku alebo vytvoriť formulár pred chatom na zhromažďovanie kontaktných údajov. Zákazníci môžu pri prehliadaní webovej stránky kliknúť na miniaplikáciu a spojiť sa s agentom zákazníckej podpory. Chatový agent môže odpovedať aj z mobilnej aplikácie dostupnej pre Android a iOS. 

Ako môže live chat softvér pre webové stránky pomôcť
vašej firme?

Chatové konverzácie môžu pomôcť vášmu kontaktnému centru zlepšiť proces predaja a posilniť vaše online podnikanie

Ušetrite viac

Najrýchlejší chatovací widget od LiveAgenta vám pomôže vyriešiť problémy spoľahlivo a rýchlo. Ušetrite na cenách podpory pre agenta mesačne a vyriešte väčší objem chatu v kratšom čase. 

  • Ušetrite náklady na agenta za mesiac so správnym cenovým plánom
  • Oslovte viac zákazníkov pomocou rýchlejšieho chatového okna
Chart

1730%

Decrease in costs

Používanie živého chatu ako platformy na komunikáciu je lacnejšie ako hovory a rýchlejšie ako e-maily. Zažite zníženie nákladov s LiveAgentom.

Zarobte viac

Pomôžte svojim zákazníkom pri rozhodovaní o nákupe a odporučte im lepšie produkty. Premeňte viac návštevníkov webu na platiacich zákazníkov. Zvýšte svoje konverzie pomocou jednoduchého chatového okna na svojej webovej stránke.

  • Posilnite svoj predajný tím online chatom a zvýšte predaj
  • Pomôžte zákazníkom s nákupnými rozhodnutiami a poskytnite okamžité odpovede
Chart

20%

Zvýšenie konverzie

Zvýšte mieru konverzie a zarobte viac pomocou dobrej stratégie rozhovoru. Naša chatová aplikácia vám môže pomôcť premeniť návštevníkov na zákazníkov a zvýšiť návratnosť investícií.

Uspokojte zákazníkov

Zlepšite lojalitu zákazníkov a použite najrýchlejší chatovací widget na pomoc svojim zákazníkom. Znížte opúšťanie košíka pomocou užitočných funkcií a zostaňte k dispozícii pre návštevníkov webových stránok, kedykoľvek si ich prehliadajú. 

  • Zlepšiť celkovú spokojnosť a šťastie zákazníkov
  • Znížte počet opustení košíka a premeňte návštevníkov na zákazníkov
Chart

73%

Vyššia miera spokojnosti

Poskytnite svojim zákazníkom prispôsobené konverzácie. Náš plne vybavený softvér na live chat vám môže pomôcť so spokojnosťou zákazníkov a skvelými skúsenosťami agentov.

Ušetrite viac na službe živého chatu

Vyberte si úžasný softvér s funkciami chatu za dobrú cenu. Ušetrite peniaze s našou cenovou kalkulačkou a získajte
najlepšiu hodnotu za funkciu chatu.

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 14-dňovou skúšobnou verziou
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek

Odporúčania

Získajte LiveAgent
live chat softvér a pridajte sa k 7000 spokojným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia cena

Cenovo dostupný

LiveAgent je to najlepšie vo svete live chat softvéru v porovnaní kvality a ceny.

14 denná skúšobná verzia
Nevyžadujeme žiadnu kreditnú kartu
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Kompletný sprievodca najlepším live chat softvérom

Teraz, keď už máte stručnú predstavu o tom, prečo môže byť pre vašu spoločnosť užitočný live chat softvér, poďme sa ponoriť hlbšie a zistiť, ako môžete využiť silu tohto neuveriteľného nástroja.

Čo ej live chat sofvér?

Ide o online chatovací softvér, ktorý vám umožňuje spojiť sa so zákazníkmi v reálnom čase odkiaľkoľvek. Live chat softvér nielenže umožňuje vašim klientom kontaktovať vás rýchlo a bez námahy, ale tiež vám poskytuje konkurenčnú výhodu a umožňuje vám vytvárať dlhodobé dojmy na vašich zákazníkov.

Typy live chat softvéru

Zďaleka najpopulárnejším a najpoužívanejším je live chat softvér s textovým obsahom. Tento typ živého zákazníckeho chatu poskytuje neformálny chatovací zážitok pripomínajúci aplikácie na odosielanie správ ako je Facebook Messenger.

Iné typy live chat softvéru zahŕňajú video a hlasové riešenia. Zvyčajne nie sú najobľúbenejším spôsobom, ako zákazníci kontaktujú vašu firmu, ale môžu byť užitočné pri riešení zložitejších problémov, ktoré si vyžadujú podrobné vysvetlenia alebo video ukážky.

Je dôležité poznamenať, že mnohé aplikácie live chatu iba s textom umožňujú používateľom hlasový rozhovor alebo videorozhovor.

Funkcie live chat softvéru

Aké sú niektoré z hlavných vlastností a funkcií takéhoto chatového riešenia? Poďme sa rýchlo pozrieť na niektoré funkcie, ktoré sa vám môžu zdať najužitočnejšie.

  • Proaktívna správa – Je to malé vyskakovacie okno, ktoré iniciuje interakciu s návštevníkmi vášho webu. Je to výkonný nástroj na vytváranie pútavej zákazníckej skúsenosti už od začiatku.
  • Predpripravené odpovede – Odoslanie vopred nakonfigurovanej pripravenej odpovede šetrí čas agentovi chatu aj zákazníkovi .
  • Sledovanie návštevníkov – Táto funkcia chatu vám umožňuje získať hlbší prehľad o správaní sa vašich zákazníkov, keď postupujú smerom nadol v rámci predajného lievika.
  • Smerovanie chatu – online chaty môžu byť smerované k voľným agentom hneď, ako prídu, alebo môžu byť smerované na základe oddelenia, súboru zručností atď. Tým sa zabezpečí, že váš tím zákazníckej podpory nebude preťažený ani v tých najrušnejších dňoch.
  • Zobrazenie písania v reálnom čase – Možnosť nahliadnuť do správy predtým, ako zákazník klikne na odoslanie, vám umožňuje zvýšiť presnosť a rýchlosť odozvy.
  • Formulár pred chatom – vytvorte si vlastný formulár, ktorý vám umožní vopred zhromaždiť informácie o návštevníkoch.
  • Optimalizácia pre mobilné zariadenia – V dnešnej dobe sú mobilné zariadenia všadeprítomné a schopnosť poskytovať rýchlu a dostupnú podporu zvyšuje lojalitu zákazníkov.
  • Možnosti prispôsobenia – Miniaplikáciu live chatu môžete upraviť podľa dizajnu svojej webovej stránky, aby lepšie reprezentovala vašu značku.
  • Prehľady a analýzy – Môžete študovať veľké množstvo údajov, ako je história chatov, výkon agentov, podrobnosti o návštevníkoch, priemerný čas strávený na chatoch a viac. Väčšina týchto údajov je dostupná prostredníctvom služby Google Analytics.
  • Chatboti– Ide o typ softvéru, ktorý simuluje ľudské interakcie a odpovedá na jednoduché otázky zákazníkov. Môžete dokonca implementovať chatbota poháňaného AI, ktorý môže lepšie pomáhať vašim klientom pomocou spracovania prirodzeného jazyka.

Benefity live chat softvéru

Používanie aplikácie na live chatu môže výrazne zlepšiť výkonnosť vašej firmy a zároveň udržať vašich zákazníkov spokojných a zapojených.

Prečo sa nepozrieme na najvýznamnejšie výhody, ktoré môže služba live chatu priniesť vašej firme?

1. Skúsenosť zákazníka – Návštevníci vašich webových stránok môžu mať prispôsobené prostredie, keď si budú posielať správy so zástupcom podpory. Spoločnosti sa zdajú byť autentickejšie a prístupnejšie, keď hovoria so zákazníkmi v reálnom čase prostredníctvom systému live chatu.

2. Zákaznícka podpora 24/7 – Návštevníci stránky môžu poslať chatovú správu, aj keď žiadny z agentov nie je online. Svoj live chat môžete nakonfigurovať tak, aby ich presmeroval na základňu znalostí alebo na samoobsluhu.

3. Zvýšené webové konverzie – Váš predajný tím môže prezentovať vaše produkty a služby potenciálnym zákazníkom a pritom viesť uvoľnenú, no profesionálnu konverzáciu v reálnom čase.

4. Prístupný a pútavý – Zákazníci nemusia tráviť čas hľadaním vašich kontaktných informácií. Môžu jednoducho zadať svoje otázky do live chatu a okamžite dostanú pomoc. Okrem toho môžete mať viacjazyčný chatovací widget, ktorý zákazníkom umožní komunikovať v ich rodnom jazyku.

5. Buduje vzťahy– Agenti môžu sledovať tón hlasu zákazníkov, aby sa mohli prispôsobiť situácii. Môžu predviesť viac svojej osobnosti a vybudovať si dôverné a užitočné vzťahy.

6. Zvyšuje produktivitu – Zatiaľ čo jeden agent môže vybaviť iba jeden telefonický hovor naraz, chatovať môžu bez problémov aj s viacerými návštevníkmi webových stránok naraz. V kombinácii s pokročilými funkciami, ako sú vopred pripravené správy alebo automatizácia chatu, môžete ďalej zefektívniť pracovný tok kontaktného centra.

7. Zvýšenie miery vyriešenia pri prvom kontakte– Zástupca zákazníckeho servisu môže rýchlo odpovedať na otázky nových aj vracajúcich sa používateľov. Nie je potrebné mať dlhé e-mailové vlákna, keď klienti môžu dostať odpovede na svoje otázky okamžite.

8. Zber údajov – Zhromažďovanie obrovského množstva údajov vám umožňuje robiť kvalifikovanejšie rozhodnutia o vašich produktoch a službách, ako aj o predaji a marketingových stratégiach.

9. Nízke náklady– Implementácia spoľahlivej služby live chatu je oveľa lacnejšia ako zriadenie call centra.

10. Je obľúbený u vašich zákazníkov – Viac ako 81 % zákazníkov je spokojných s riešením live chatu.

Náklady na live chat softvér pre webové stránky

Vo všeobecnosti je ťažké určiť priemernú cenu live chat softvéru. Veľmi to závisí od viacerých faktorov, ako je to, či ide o službu založenú na predplatnom, cenový model konkrétneho riešenia, koľko funkcií zahŕňa atď.
Môžeme však dospieť k záveru, že vo všeobecnosti môžete zaplatiť čokoľvek medzi 16€ – 150€ mesačne na agenta.

Cenové modely live chat softvéru

Tu je niekoľko príkladov rôznych cenových modelov, ktoré možno použiť na live chat softvér na webových stránkach.

  • Za tiket – platíte za každý incident (tiket), ktorý sa vygeneruje, keď vás zákazník kontaktuje prostredníctvom live chatu
  • Za licenciu – tento model účtuje predplatiteľovi za každého používateľa softvéru
  • Za zariadenie – platíte podľa pripojených zariadení
  • Za agenta – platíte za každého agenta, ktorý službu využíva, napr. platba za mesiac na agenta 
  • Za modul – budú vám účtovaný na základe konkrétneho modulu, ktorý používate

Ako si vybrať ten najlepší live chat softvér

V prvom rade si spíšte, na čo chcete live chat softvér používať. Bude to váš primárny spôsob komunikácie so zákazníkmi? Bude hnacou silou uzatvárania obchodných dohôd? Uistite sa, že je krištáľovo jasné, čo bude hlavným prípadom použitia live chat softvéru, ktorý si osvojíte. Potom sa musíte rozhodnúť, ktorá možnosť najlepšie vyhovuje veľkosti vašej firmy a či ju možno integrovať do vašich iných podnikových aplikácií. Nezabudnite tiež skontrolovať akékoľvek obmedzenia alebo funkcie, ktoré live chat softvér nepodporuje.

Tu sú niektoré zo stratégií, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa, ktorá možnosť online chatu najlepšie vyhovuje vašim potrebám.

Podpora

Napadá mi jedna častá otázka. Budete schopní osloviť pomoc, keď ju budete potrebovať? Mať spoľahlivý kanál podpory je rozhodujúce pre to, aby mal váš live chat pozitívne skúsenosti. S technológiou sa môžu veci pokaziť naozaj rýchlo a je dôležité, aby ste mali rýchlu odpoveď a pomocnú ruku, kedykoľvek ju budete potrebovať.

Schopnosť škálovať nahor/nadol

Ako vaša firma rastie, objem chatu bude nevyhnutne rásť spolu s ňou. Musíte použiť softvér pre live chat, ktorý môžete zväčšiť alebo zmenšiť podľa potrieb vášho kontaktného centra.

Softvérové ​​obmedzenia

Niektoré možnosti softvéru neumožňujú veľké prispôsobenie a niektoré vám neumožňujú využívať pokročilé funkcie, ako je neobmedzená história chatov, štítky chatu alebo zdieľanie súborov. Je na vás, aby ste sa rozhodli, kde ste ochotní znášať nejaké nepríjemnosti.

Možnosti spolupráce

Koľko skúseností zo spolupráce môže váš tím získať? Môžu medzi sebou prenášať online chaty, zdieľať súbory, pridávať štítky viditeľné pre svojich spolupracovníkov a bezproblémovo medzi sebou komunikovať? To sú dôležité otázky, ktoré si musíte položiť pri výbere live chat softvéru pre vás a váš tím.

Integrácie

Nemôžeme dostatočne zdôrazniť, aké dôležité je, aby riešenie, pre ktoré sa rozhodnete, malo značné množstvo integrácií. Nielenže maximalizuje hodnotu vášho nákupu, ale tiež zaisťuje, že vaši zákazníci majú jednotné skúsenosti na viacerých platformách.

15 najlepších poskytovateľov live chat softvéru

1. LiveAgent

Domovská stránka Live Chat softvéru LiveAgenta

Najlepší live chat softvér pre malé a stredne veľké podniky v eCommerce, Saas atď., ktorý berie orientáciu na zákazníka vážne.

LiveAgent je webové riešenie, ktoré poskytuje rýchly a spoľahlivý widget live chatu s viacerými rozšírenými funkciami. Navyše si ho môžete prispôsobiť tak, aby dokonale zodpovedal vašej značke. Toto riešenie vám umožňuje jednoducho zmeniť návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov a poskytnúť im vynikajúce služby zákazníkom.

Kľúčové vlastnosti:

  • Proaktívny chat
  • Smerovanie chatu
  • Neobmedzená história
  • Prispôsobiteľný chat widget
  • Možnosti automatizácie
  • Zobrazenie písania v reálnom čase
  • Reporting a analytika
  • Samoobslužný portál a vedomostná základňa

Klady:

  • Intuitívne nastavenie a používanie
  • Rýchly a spoľahlivý live chat widget
  • 150+ integrácií

Zápory:

  • Nedá sa prihlásiť do dvoch prehliadačov s jedným účtom súčasne
  • Technická podpora je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale nachádza sa v EÚ
  • Veľké množstvo funkcií znamená trochu učenia

Zákazníci LiveAgenta

Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako napr Forbes, Airbus, Nascar, eSky a Slido.

Cena

LiveAgent je jedno z mála softvérových riešení, ktoré ponúka úplne bezplatnú verziu. Ak však chcete využiť jeho plný potenciál a využiť jeho ďalšie funkcie vrátane live chatu, môžete si vybrať z nasledujúcich cenových možností: 15€, 29€ a 49€ mesačne na agenta.

Môžete si však vyskúšať 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu predtým, než sa zaviažete k niektorému z plánov, aby ste si mohli urobiť predstavu o tom, čo získate.

Podrobné porovnanie LiveAgenta s live chat softvérom

2. Front

Front Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre rastúce firmy zamerané na zákazníka, ktoré chcú budovať silné vzťahy so svojimi klientmi.

Front je skvelou voľbou pre firmy, ktoré chcú zefektívniť svoju obchodnú komunikáciu. Front ponúka webový live chat, ktorý možno spravovať priamo z vašej doručenej pošty. Navyše, váš tím môže mať prehľad o svojich každodenných úlohách vďaka funkcii tímového chatu Front pre bezproblémovú spoluprácu.

Kľúčové vlastnosti:

  • Spoločný tímový chat
  • Video chat
  • Predpripravené správy
  • Samoobslužný portál
  • Smerovanie chatu
  • Zdieľanie súborov

Klady:

  • Centralizovaná komunikácia
  • Plne vybavená mobilná aplikácia na chatovanie
  • Možnosti automatizácie

Zápory:

  • Chýba komplexná báza znalostí
  • Obmedzené jazykové možnosti
  • Pomalšie rozhranie

Zákazníci Frontu

Medzi niektorých známych zákazníkov, ktorí používajú softvér Front, patria Fundraise Up, Hootsuite a Bubble.

Cena

Front ponúka svojim zákazníkom tri cenové možnosti. Medzi ne patrí možnosť 19€, 49€ a 99€. Tie sa vyplácajú mesačne na základe počtu používateľov, ktorí s nimi pracujú. Ponúkajú tiež bezplatnú 7-dňovú skúšobnú verziu, takže sa môžete dozvedieť niečo o tomto výkonnom softvéri skôr, ako sa rozhodnete predplatiť si niektorý z platených programov.

Porovnanie LiveAgenta a Frontu

3. Podium

Podium Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre miestne firmy, ktoré majú online zastúpenie aj kamenné obchody.

Podium ponúka výkonné riešenie Podium Webchat, ktoré vám môže pomôcť generovať až 11x viac prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov. Môžete zbierať informácie o potenciálnych zákazníkoch ešte predtým, než začnú chatovať, aby váš tím mohol poskytnúť najlepšiu možnú zákaznícku skúsenosť.

Kľúčové vlastnosti:

  • Smerovanie chatu
  • Zdieľanie súborov
  • Prehľady a štatistiky
  • Komplexný informačný panel

Klady:

  • Viackanálová komunikácia
  • Jednoduché použitie
  • Jednoduchá a pohodlná aplikácia pre telefón

Zápory:

  • Je ťažké komunikovať so zákazníckou podporou
  • Drahší
  • Žiadne možnosti hromadného odosielania správ

Zákazníci Podium

Niektorí zo zákazníkov Podium zahŕňajú Lunchbox., America’s Car-Mart a Bruce Titus Auto Group.

Cena

Podium ponúka tri cenové možnosti, z ktorých si môžete vybrať. Prvý začína na 289 dolároch, druhý stojí 449 dolárov a posledný 649 dolárov. Môžete si tiež vyskúšať Podium pomocou 14-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre menšie alebo stredné podniky s víziou rastu.

Zendesk poskytuje možnosť live chatu, ktorý nielen poteší zákazníkov, ale aj zefektívni pracovné postupy vašich agentov a zlepší ich zapojenie. Zendesk ponúka live chat, ktorý môže posunúť mieru spokojnosti vašich zákazníkov na ďalšiu úroveň.

Kľúčové vlastnosti:

  • Proaktívny chat
  • Smerovanie chatu
  • Offline formulár
  • Prispôsobenie značky
  • Pripravené odpovede
  • Metriky výkonnosti

Klady:

  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Viac ako 100 integrácií tretích strán
  • Rozsiahla vedomostná základňa a možnosti samoobsluhy

Zápory:

  • Neponúka veľa možností spolupráce
  • Je ťažké komunikovať so zákazníckou podporou
  • Občasné problémy s odovzdávaním a exportovaním údajov

Zákazníci Zendesku

Medzi zákazníkmi, ktorí používajú softvérové ​​riešenia help desk spoločnosti Zendesk, nájdete firmy ako BaubleBar, 99designs a Modsy.

Cena

Môžete začať s možnosťou podpory, ktorá stojí mesačne 19 dolárov na agenta. Ak chcete získať prístup k ďalším funkciám vrátane live chat softvéru, môžete si predplatiť cenu balíka, ktorá začína na 49 dolárov. Ak si chcete Zendesk vyskúšať sami, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Porovnanie LiveAgenta a Zendesku

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre väčšie spoločnosti zamerané na zákazníka s vysokým objemom interakcií so zákazníkmi.

Pre vašich zákazníkov nie je nič jednoduchšie, ako vás osloviť pomocou vstavaných chatovacích miniaplikácií Zoho Desk.

Kľúčové vlastnosti:

  • Chatbot
  • Proaktívny chat
  • Smerovanie chatu
  • Možnosti automatizácie
  • Hodnotenie chatu
  • Pripravené odpovede

Klady:

  • Vlastný informačný panel
  • Jednoduchá integrácia CRM
  • Jednoduché nastavenie a prispôsobenie

Zápory:

  • Zložité škálovanie
  • Používateľské rozhranie môže byť občas trochu mätúce
  • Žiadne upozornenia pri odovzdávaní tiketov medzi agentmi

Zákazníci Zoho Desku

Medzi spokojných zákazníkov, ktorí používajú Zoho Desk, patrí Daimler, Lycamobile a McAfee.

Cena

Zoho Desk obsahuje vo svojom cenovom pláne bezplatnú možnosť. Pre pokročilejšie funkcie si môžete vybrať z troch úrovní pozostávajúcich z 14 dolárov, 23 dolárov a 40 dolárov na agenta mesačne. Funkcia live chatu je k dispozícii za cenu 40 dolárov.

Môžete sa tiež prihlásiť na bezplatnú 15-dňovú skúšobnú verziu a vyskúšať si ho na vlastnej koži.

Porovnanie LiveAgenta a Zoho Desku

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre podniky všetkých veľkostí, ktoré sa snažia svojim zákazníkom poskytnúť príjemné zážitky.

Freshdesk Messaging (predtým známy ako Freshchat) uľahčuje komunikáciu so zákazníkmi pomocou automatizácie a robotov poháňaných AI. Softvér Freshdesk je úžasný obchodný nástroj, ktorému dôveruje viac ako 50 000 zákazníkov.

Kľúčové funkcie:

  • Jedna pohodlná schránka
  • Rôzne aplikácie na odosielanie správ (Facebook messenger, iMessage, atď.)
  • Zdieľanie súborov
  • Presmerovanie chatov
  • Samoobslužný portál

Výhody:

  • Možnosti automatizácie
  • Spoľahlivá 24/7 zákaznícka podpora
  • Jednoduchá navigácia v používateľskom rozhraní

Zápory:

  • Tikety sa môžu stratiť pri presunoch medzi tímami
  • Funkcie chýbajúce v univerzálnej doručenej pošte
  • Konfigurácia pravidiel automatizácie je náročná

Zákazníci Freshdesku

Medzi podnikmi, ktoré používajú softvér Freshdesk, nájdete Blue Nile, Travix a Klarna.

Cena

K základným funkciám Freshdesku máte prístup pomocou ich bezplatného základného plánu. Ak však chcete naplno využiť tento výkonný softvér, môžete sa zaregistrovať za 15, 39 alebo 49 dolárov mesačne na agenta. Predtým, ako sa rozhodnete pre jednu z platených možností, môžete vyskúšať Freshdesk počas 21-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.

Porovnanie LiveAgenta a Freshdesku

7. Tidio

Tidio Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre menšie podniky, ktoré chcú mať všetku komunikáciu na jednom mieste.

Tidio ponúka live chat a chatboty v jednom pohodlnom nástroji. Môžete sa pripojiť k rôznym webovým stránkam pomocou špecializovaných doplnkov bez potreby kódovania.

Kľúčové funkcie:

  • Chatbot
  • AI/strojové učenie
  • Proaktívny chat
  • Formulár offline
  • Integrácie tretích strán
  • Automatické smerovanie

Klady:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Jednoduché rozhranie
  • Prispôsobiteľné značky

Zápory:

  • Obmedzené možnosti exportu
  • Pomalšie upozornenia, keď príde nová konverzácia
  • Obmedzené alternatívy jazykovej pomoci

Zákazníci Tidio

Tidio používa široká škála spoločností vrátaneReputation, L’Occitane en Provence a LoginRadius.

Cena

Tidio umožňuje svojim zákazníkom využívať základné funkcie vrátane live chatu úplne zadarmo. Pre tých, ktorí chcú zo softvérového riešenia vyťažiť viac, majú k dispozícii cenový plán zahŕňajúci 32,50€, 65,83€ alebo 332,50€ platených ročne. Môžete tiež využiť 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste získali predstavu o tom, čo môže tento live chat softvér priniesť vašej firme.

Porovnanie LiveAgenta a Tidio

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre rastúce podniky, ktoré sa snažia budovať advokáciu a poskytovať vynikajúcu zákaznícku skúsenosť.

HubSpot live chat je softvér, ktorý zefektívňuje vaše interakcie naživo pomocou konverzácie, kde môžete plánovať následné konverzácie, plánovať stretnutia a hovory atď.

Kľúčové funkcie:

  • Integrácia s HubSpot CRM
  • Zapisovanie histórie chatov
  • Omnikanálové správy
  • Smerovanie chatu
  • Chatovacie roboty
  • Rozsiahla vedomostná základňa

Klady:

  • Jednoduché použitie
  • Možnosti automatizácie a smerovania tiketov
  • Rozsiahle možnosti prehľadov

Zápory:

  • Bezplatný plán nemá prístup k technickej podpore
  • Obmedzená funkčnosť tiketov
  • Drahší

Zákazníci HubSpot Service Hubu

Medzi klientmi, ktorí používajú produkty HubSpot Service Hub nájdete firmy ako GoFundMe, Frontify a SoundCloud.

Cena

Ak chcete zažiť malú časť softvérového riešenia live chatu HubSpot, môžete sa bezplatne zaregistrovať. Môžete si však predplatiť platený softvér HubSpot Service Hub za 45$, 450$ alebo 1200$ mesačne. Ak si ho chcete vyskúšať bez toho, aby ste sa museli zaviazať k platenému prémiovému plánu, môžete využiť 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Porovnanie LiveAgenta a HubSpot Service Hubu

9. tawk.to

tawk to Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre podniky, ktoré chcú svojim zákazníkom priniesť dostupné komunikačné nástroje.

Tawk.to je preložený do viac ako 45 jazykov a je skvelou voľbou pre všetkých, ktorí chcú potešiť zákazníkov na celom svete. S týmto softvérovým riešením live chatu vás vaši zákazníci budú môcť kontaktovať zo svojich počítačov, ako aj prostredníctvom svojich mobilných zariadení.

Kľúčové funkcie:

  • Offline formulár
  • Proaktívny chat
  • Zdieľanie obrazovky
  • Geografické cielenie
  • Smerovanie chatu
  • Pripravené odpovede

Klady:

  • Prispôsobiteľné značky
  • Vhodný pre začiatočníkov a jednoduché nastavenie
  • Zadarmo

Zápory:

  • Upozornenia na prichádzajúce chaty môžu byť trochu oneskorené
  • Nedá sa vytvoriť priamy odkaz na e-maily
  • Neponúka veľa integrácií

Zákazníci tawk.to

Medzi zákazníkmi tawk.to nájdete spoločnosti vrátane Adidas, Domino’s a Chevrolet.

Cena

tawk.to je úplne zadarmo. Bez obmedzenia počtu agentov alebo objemu chatu môžete tento live chat softvér používať úplne zadarmo. V prípade, že potrebujete odbornú pomoc, môžete si za 1$ na hodinu zohnať rodeného hovoriaceho, ktorý vám poradí so všetkým, čo potrebujete.

Porovnanie LiveAgenta a Tawku

10. LiveChat

LiveChat Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre začínajúce a stredne veľké spoločnosti vo všetkých odvetviach.

Softvérové ​​riešenie LiveChat sa dá ľahko prepojiť s inými aplikáciami vďaka viac ako 200 integráciám. Poskytnite rýchlu a jednoduchú live chat podporu pomocou tejto viackanálovej podpory jednej aplikácie.

Kľúčové funkcie:

  • Sledovanie návštevnosti webových stránok
  • Formulár offline
  • Pripravené odpovede
  • Geografické cielenie
  • Samoobslužný portál
  • Smerovanie chatu

Klady:

  • Jednoduché použitie
  • Cenovo dostupný
  • Vynikajúce prehľady a analýzy

Zápory:

  • Systém upozornení môže byť občas chybný
  • Miniaplikáciu chatu nie je možné prispôsobiť
  • Nižšia rýchlosť načítania

Zákazníci LiveChatu

Medzi firmami, ktoré sa spoliehajú na softvér LiveChat, nájdete Atlassian, 1Password a Adobe.

Cena

LiveChat ponúka cenové plány začínajúce na 16$ za miesto/mesiac účtované ročne alebo 19$ účtovaných mesačne. Ďalšou možnosťou je 33$ za miesto/mesiac účtované ročne alebo 39$ účtované mesačne. Poslednou možnosťou je 50$ za miesto/mesiac účtované ročne alebo 59$ účtovaných mesačne. LiveChat tiež ponúka plán Enterprise, o ktorom sa môžete dozvedieť prostredníctvom ukážkového hovoru. K dispozícii je tiež možnosť bezplatne si vyskúšať softvér LiveChat počas 14-dňovej skúšobnej doby.

Porovnanie LiveAgenta a LiveChatu

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre každú spoločnosť, ktorá chce zvýšiť predaj a poskytnúť úžasné služby zákazníkom.

Acquire live chat softvér uľahčuje implementáciu webhookov, zhromažďovanie údajov a prenos prichádzajúcich chatov medzi agentmi a zároveň poskytuje pohodlné komplexné riešenie pre vašu zákaznícku podporu.

Kľúčové funkcie:

  • Predpripravené odpovede
  • Formulár offline
  • Zdieľanie obrazovky
  • Samoobslužný portál
  • Prenos chatu
  • Prispôsobiteľné značky

Klady:

  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Možnosť prepnúť na videohovory priamo zo správ live chatu

Zápory:

  • Komplikovaný informačný panel
  • Chýba aplikácia na mobilný chat
  • Žiadna bezplatná skúšobná verzia

Zákazníci Acquire

Tento live chat softvér používajú firmy ako napríklad Audi, Paysafe a Samsung.

Cena

Cena je v tomto prípade individuálna. Môžete požiadať o cenovú ponuku na mieru podľa vašich potrieb. Acquire neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.

12. Intercom

Intercom Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre väčšie spoločnosti, ktoré udržujú zákazníka v popredí svojich operácií.

Toto robustné softvérové ​​riešenie pre live chat poskytuje veľa možností prispôsobenia, chatbotov, správ v aplikácii a ďalšie.

Kľúčové funkcie:

  • Automatické odpovede
  • Viackanálová komunikácia
  • Predkonfigurovaný robot
  • Automatické smerovanie
  • AI/strojové učenie
  • Pripravené správy

Klady:

  • K dispozícii je veľa návodov a videí
  • Viaceré možnosti automatizácie
  • Každá chatová konverzácia sa uloží

Zápory:

  • Používateľské rozhranie môže byť niekedy mätúce
  • Odpoveď zákazníckej podpory trvá dlhšie
  • Neflexibilný cenový model

Zákazníci Intercomu

Intercom má mnoho dobre zabehnutých zákazníkov ako New Relic, Airtable a Sotheby’s.

Cena

Od 38$ mesačne môžete používať základné funkcie Intercomu. Ak potrebujete inovovať, je tu možnosť 75$/mesiac. Okrem toho si Intercom účtuje odporúčané doplnky: vlastné roboty od 99$/mes., robot s odpoveďami od 99$/mes., prehliadky produktov od 119$/mes. a články centra pomoci od 49$/mes.

Porovnanie LiveAgenta a Intercomu

13. Birdeye

Birdeye Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre spoločnosti všetkých veľkostí, ktoré chcú zlepšiť skúsenosti zákazníkov pre všetkých svojich klientov.

Toto všetko v jednom softvérové ​​riešenie pre zákaznícku skúsenosť slúži viac ako 80 000 zákazníkom po celom svete. Okrem toho Robin, chatbot softvéru Birdeye, ušetrí čas vašim agentom a poskytne odpovede na otázky zákazníkov.

Kľúčové funkcie:

  • Chatbot
  • Cielenie na publikum
  • Pripravené odpovede
  • Proaktívny chat
  • Viacjazyčný
  • Prediktívna analýza

Klady:

  • Upozornenia na recenziu
  • Automatické generovanie recenzií
  • Jednoduché používanie hlavného panela

Zápory:

  • Nespoľahlivé používateľské rozhranie
  • Chýbajú možnosti zhromažďovania štatistík z individuálnych účtov
  • Obmedzené integrácie

Zákazníci Birdeye

Mnoho spoločností sa spolieha na softvérové ​​riešenia Birdeye, vrátane DriveTime, Eldorado Resorts a Alliance.

Cena

Musíte požiadať o cenový plán, ktorý bude prispôsobený vášmu podnikaniu. Birdseye si však môžete vyskúšať zadarmo, ak sa zaregistrujete na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Porovnanie LiveAgenta a Birdeye

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre malé a stredné podniky, ktoré chcú zlepšiť vzťahy so svojimi zákazníkmi.

ActiveCampaign dokáže automatizáciu priblížiť každému podniku, ktorý sa nebojí využiť svoj potenciál. Konverzácie ActiveCampaign môžu byť ďalším krokom vašej spoločnosti do budúcnosti.

Kľúčové funkcie:

  • Chatboti
  • Automatizované pracovné postupy chatbotov
  • Automatické odpovede
  • Jednotná doručená pošta
  • Akcie spustené udalosťou
  • Sledovanie návštevníkov webových stránok

Zápory:

  • Viac ako 500 vopred pripravených automatizácií
  • Viac ako 300 integrácií
  • Automatizácie sa jednoducho nastavujú a používajú

Zápory:

  • Pomalšia platforma
  • Strmá krivka učenia
  • Používateľské rozhranie môže byť občas mätúce

Zákazníci ActiveCampaign

Medzi podniky, ktoré využívajú softvérové ​​riešenia ActiveCampaign, patria Artivive, McCrindle a Bumper Leads.

Cena

Môžete si vybrať, či budete platiť ročne 9$, 49$ alebo 149$ mesačne, alebo môžete požiadať o vlastný cenový plán. ActiveCampaign ponúka 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste sa mohli zoznámiť s jej funkciami.

15. Drift

Drift Live Chat software homepage

Najlepší live chat softvér pre začínajúce podniky a firmy, ktoré chcú budovať silné vzťahy so zákazníkmi.

S Driftom je to všetko o začatí rozhovorov. Vďaka viacerým softvérovým riešeniam vrátane live chat softvéru viac ako 50 000 spoločností používa Drift na poskytovanie skvelých zákazníckych skúseností.

Kľúčové funkcie:

  • Chatbot
  • Offline formulár
  • Proaktívny chat
  • Zdieľanie obrazovky
  • Geografické cielenie
  • Interné poznámky

Klady:

  • Jednoduché použitie
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Dostupné možnosti automatickej komunikácie

Zápory:

  • Nedostatočná mobilná chatová aplikácia
  • Nepodporuje SMS, WhatsApp, Facebook messenger atď.
  • Chyby vo webových a mobilných aplikáciách

Zákazníci Driftu

Medzi zákazníkov, ktorí využívajú Drift patria firmy ako napr Tenable, Smartling a Zenefits.

Cena

Ak chcete získať informácie o nákladoch na softvér Drift, musíte požiadať o cenový plán. Drift však ponúka bezplatnú skúšobnú dobu, takže si ju môžete pred kúpou vyskúšať.

Porovnanie LiveAgenta a Driftu

Aký je najlepší live chat softvér?

Ako vidíte, pri hľadaní live chat softvéru pre vaše kontaktné centrum si môžete vybrať z mnohých možností.

Poďme zhrnúť 5 najlepších možností, ktoré môžu pokryť väčšinu vašich potrieb.

1. LiveAgent – najlepší pomer kvality za cenu. S hodnotením 4,7 na Capterre viete, že budete v dobrých rukách. Ponúka najrýchlejšiu prispôsobiteľnú miniaplikáciu live chatu s možnosťami automatizácie, s ktorými naozaj nič nepokazíte. Konverzia vašich chatov na tikety uľahčí vašim agentom mať prehľad o veciach bez ohľadu na pracovné zaťaženie. Navyše LiveAgent porastie s vašou firmou vďaka jednoduchej škálovateľnosti.

2. Zoho Desk – skvelá platforma pre stredné až veľké spoločnosti, ktoré udržujú svojich zákazníkov v popredí. Ako naznačuje hodnotenie Capterry 4,5, nebudete sklamaní, ak sa rozhodnete pre túto možnosť. Zoho Desk vám umožňuje prispôsobiť váš live chat softvér tak, aby sa dokonale hodil k vašej značke. Pri väčšom objeme interakcií so zákazníkmi môžete použiť chatbota na zdvihnutie záťaže z pliec vašich agentov a minimalizáciu času odozvy.

3. HubSpot Service Hub – tento softvér sa môže pochváliť hodnotením Capterra 4,4, čo vám ukazuje, ako veľmi ich klienti oceňujú túto službu. Keďže je jednoduchá integrácia s ostatnými produktmi HubSpotu, nastavenie live chatu HubSpotu nezaberie žiadny čas. Okrem toho s ním môžete zájsť ďalej, pretože poskytuje veľa prehľadov a umožňuje vám podrobne študovať vaše analýzy.

4. Intercom – s týmto zabehnutým hráčom na poli zákazníckych služieb nikdy nič nepokazíte. S hodnotením Capterra 4,5 viete, prečo majú takú lojálnu zákaznícku základňu. Vďaka mnohým možnostiam automatizácie a viackanálovej platforme si môžete byť istí, že žiadna požiadavka zákazníka nezostane nezodpovedaná.

5. Zendesk – poskytuje mnoho funkcií, ktoré budú pre vašu spoločnosť neoceniteľné. S hodnotením Capterra 4,4 si môžete byť istí, že váš live chat softvér vám pomôže poskytnúť vynikajúcu zákaznícku podporu. Vaši klienti sa budú tešiť nielen z rýchlych a prispôsobených odpovedí od agentov, ale môžu sa tiež cítiť oprávnení riešiť svoje otázky pomocou možnosti samoobsluhy a robustnú vedomostnú základňu.

Porovnanie top 5 najlepších live chat softvérov

Live chat softvér LiveAgent Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Hodnotenie Capterra
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
(približne 1000 recenzií)
4.5
(približne 1,7 tisíc recenzií)
4.4
(približne 100 recenzií)
4.5
(približne 800 hodnotení)
4.4
(približne 2.8k hodnotení)
Webový
Bezplatná verzia
LiveAgent ponúka bezplatnú verziu.
Zoho Desk ponúka bezplatnú verziu.
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú verziu.
Intercom neponúka bezplatnú verziu.
Zendesk neponúka bezplatnú verziu.
Skúška zadarmo
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Zoho Desk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
HubSpot Service Hub ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Intercom ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Cena
29$/agent/mesiac Cena live chat softvéru LiveAgenta začína na 29$ za agenta/mesiac.
58,50$/agent/month Cena live chat softvéru Zoho Desku začína na 58,50$ za agenta/mesiac.
41€/agent/mesiac Cena live chat softvéru HubSpot Service Hub začína na 41€ za agenta/mesiac.
38$/agent/mesiac Cena live chat softvéru Intercomzačína na 38$ za agenta/mesiac.
69$/agent/mesiac Cena live chat softvéru Zendesku začína na 69$ za agenta/mesiac.

Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri nákupe live chat softvéru

  • Nedostatočne vyškolený personál – Pri nákupe novej technológie sa vždy uistite, že vaši zamestnanci vedia, ako ju správne používať. V opačnom prípade môžete prísť o mnohé z jeho schopností, vaši zamestnanci môžu byť frustrovaní a čo je najdôležitejšie, vaši zákazníci nemusia dostať tie najlepšie služby, ktoré im môžete poskytnúť.
  • Žiadne potrebné funkcie – Pred nákupom si pozorne preštudujte softvér a jeho funkcie. Nechcete skončiť s niečím, čo neponúka to, čo vaše kontaktné centrum potrebuje.
  • Nevyužívanie plnej výhody skúšobnej doby – Ak máte možnosť vyskúšať bezplatný live chat softvér, určite ho naplno využite. Vyskúšajte každú funkciu, ktorú môžete, prispôsobte si každý malý kútik, ktorý je dovolený a nebojte sa ponoriť do hĺbky, aby ste mohli urobiť to najlepšie rozhodnutie.
  • Zjednávanie so zľavou – Aj keď zjednávanie je staré ako ľudstvo samo, nie je to vždy najlepší spôsob, ako pristúpiť k nákupu, ktorý by mal pomôcť vašej firme prosperovať. Namiesto toho, aby ste sa snažili získať najlepšiu ponuku, hľadajte live chat softvér, na ktorý sa môžete spoľahnúť.
  • Nepozerať sa do budúcnosti – Je skvelé, ak nájdete live chat softvér, ktorý vám v tejto chvíli vyhovuje. Určite sa však pozrite trochu ďalej do budúcnosti. Chcete, aby vaša spoločnosť rástla? Musíte sa uistiť, že softvér, ktorý používate, možno ľahko zväčšiť alebo zmenšiť podľa vašich potrieb.

Čo sa opýtať na demo hovore o live chat softvéri a spoločnosti

Ak máte záujem o kúpu live chat softvéru, tu je zoznam otázok, ktoré môžete položiť, aby ste zistili, či je pre vás ten správny.

  • Ako si môžem na svoj web nainštalovať miniaplikáciu live chatu?
  • Koľko času bude trvať nastavenie live chat softvéru?
  • Koľko miniaplikácií na chat môžem vytvoriť?
  • Môžem smerovať prichádzajúce chaty do určitých tímov?
  • Môžem prispôsobiť miniaplikáciu live chatu tak, aby vyhovovala mojej značke?

Tieto jednoduché otázky vám môžu pomôcť zistiť, či je softvérová možnosť pre vašu firmu tá správna. Demo hovory sú o tom, aby ste sa uistili, že toto je investícia, ktorú chcete urobiť. Tak sa pýtajte!

Implementácia live chat softvéru

Hoci rôzni poskytovatelia môžu mať rôzne odpovede, vo všeobecnosti je to celkom jednoduché. Najprv si musíte vybrať live chat softvér, ktorý chcete používať a zaregistrovať sa. Potom musíte na svoj web pridať tlačidlo live chatu. To sa môže líšiť v zložitosti jednotlivých poskytovateľov. Ale ak si vezmeme LiveAgent ako príklad, stačí pridať kúsok HTML kódu do tela vašej stránky. Ak sa nesnažíte výrazne prispôsobiť tlačidlo live chatu, celé nastavenie live chat softvéru LiveAgenta by nemalo trvať dlhšie ako niekoľko minút.

Koľko stojí pridanie live chat softvéru na webovú stránku?

To do značnej miery závisí od softvérového riešenia live chatu, pre ktorý sa rozhodnete. Vo vyššie uvedenom článku nájdete 15 najlepších poskytovateľov live chat softvéru, ktoré funkcie ponúkajú a koľko stoja.

Záver

  • Najlepší “všetko v jednom” live chat softvér

Existuje veľa možností a musíte skutočne zhodnotiť, čo bude pre vás najlepšie. Ak však hľadáte technológiu s jednoduchou navigáciou, na ktorú sa môžete 100% spoľahnúť, LiveAgent je to pravé pre vás.

  • Najlepší live chat softvér so vstavaným tiketingom, live chatom, call centrom

Live chat softvér LiveAgenta je úžasné všestranné riešenie pre každú firmu, ktorá chce poskytovať výbornú podporu prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov. Bez ohľadu na to, či dostanete chat, telefonát alebo zmienku zo sociálnych médií alebo upozornenie prostredníctvom iného digitálneho kanála, vďaka vstavanému systému tiketingu môžete ľahko nájsť akúkoľvek interakciu so zákazníkom vrátane chatu.

  • Najlepší bohatý na funkcie live chat softvér

Nielen množstvo, ale aj kvalita funkcií robí z live chat softvéru LiveAgenta skvelú voľbu pre všetky podniky zamerané na zákazníka.

  • Softvér live chatu s najlepším pomerom kvality za cenu

Toto je miesto, kde LiveAgent kradne show. Vďaka širokej škále funkcií a viac ako 150 integráciám, pričom je stále cenovo dostupný a prístupný, nikdy nebudete mať pocit, že o niečo prichádzate. Hoci jeho základné funkcie môžete využívať úplne zadarmo, cena 15€ je malý poplatok za všetky funkcie, ktoré tento softvér ponúka.

  • Najvyššie hodnotený live chat softvér

LiveAgent sa môže pochváliť vysokým hodnotením na stránkach ako Capterra, G2 a TrustRadius. Ak si teda ceníte názory podobne zmýšľajúcich komunít a ostatných používateľov live chat softvéru, LiveAgent môže to byť pre vás najlepšia voľba.

  • Najjednoduchší live chat softvér na nastavenie, používanie a integráciu

Bezpochyby live chat softvér, ktorý poskytuje LiveAgent. S počiatočným nastavením, ktoré netrvá dlhšie ako 5 minút, nemusíte vedieť ako kódovať, aby ste to urobili. Prispôsobenie a každodenné používanie tohto live chat softvéru je hračkou aj pre tých, ktorí sa nepovažujú za technicky zdatných. Navyše, viac ako 150 integrácií uľahčuje pripojenie k akejkoľvek platforme, ktorú potrebujete.

Súvisiace článkyLive Chat Softvér
Preskúmajte výber najlepších softvérov pre zákaznícku podporu na trhu. Vyberte si ideálny softvér pre vašu webovú stránku a zvýšte vašu službu zákazníkom na maximum.

Helpdesk softvér

Vyberte si najlepší helpdesk softvér pre vaše kontaktné centrum. Automatizujte úlohy, sledujte metriky a poskytnite efektívnu podporu zákazníkom s LiveAgentom, najlepším softvérom pre malé a stredne veľké firmy.

Urobte zo svojej komunikácie bezrizikové úsilie a vyberte si výkonný komunikačný nástroj pre svoje podnikanie – live chat od LiveAgenta.

Live chat pre veľké podninky

Optimalizujte web, znižte ceny, zlepšite komunikáciu so zákazníkmi pomocou live chat softvéru. Ten môže zvýšiť konverziu a poskytnúť zákazníkom lepšiu podporu. Keďže live chat je preferovaným kanálom pre mileniálov, pridanie ho na webovú stránku môže mať pozitívny vplyv na podnikanie. Schopnosti live chatu rozširujú úlohu komunikačného kanála a zvyšujú efektívnosť.

Zákaznícky samoobslužný softvér od LiveAgenta rozšíri vaše možnosti podpory. Umožnite vašim zákazníkom vyriešiť problémy samým 24/7.

Samoobslužný softvér

Prispôsobiteľné štítky a značky určujú prioritu pracovných postupov a automatizované tiketing systémy zjednodušujú sledovanie interakcií. Nevýhody zahŕňajú možné správy v priečinku spamu a obmedzené sledovanie e-mailov. Výhody zahŕňajú možnosť samoobsluhy pre zákazníkov. Ceny sa pohybujú od 9$ do 49$ mesačne na agenta. Zoho Desk je odporúčaný pre vysoké objemy požiadaviek a ponúka jednoduchú automatizáciu znalostných báz a správu komunikácie z viacerých kanálov. Cena sa pohybuje od bezplatnej verzie po 40$ mesačne na agenta. Intercom je odporúčaný pre stredné a veľké podniky a ponúka jednoduchú inštaláciu a možnosť chatovania s potenciálnymi zákazníkmi. Cena nie je uvedená.

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste.

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

Poskytovanie zákazníckej podpory na sociálnych sieťach je nový trend. Softvér zhromažďuje správy a interakcie z rôznych kanálov, čo je dôležité pre efektívnu komunikáciu s zákazníkmi. Sociálne siete sú nevyhnutné pre podporu zákazníkov a poskytujú možnosť rýchlej a priamej komunikácie.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x