Funkcia zlúčenia tiketov je užitočná v prípadoch, ak ste dostali viac podnetov od jedného zákazníka týkajúcich sa rovnakého problému. Práve táto funkcia vám umožní ich spojiť do jedného tiketu a šetrí tak čas.
V prípade, že ste dostali viac tiketov ohľadom rovnakého problému a chcete ich skombinovať alebo potrebujete nejakým spôsobom spojiť rôzne tikety, môžete tak urobiť pomocou funkcie zlúčenia tiketov.
Funkcia zlúčenia umožňuje zlúčiť tikety tak, aby ste uľahčili prácu svojim agentom. Táto funkcia nielenže zlučuje text, ale aj značky spojené s tiketom. Použitím funkcie zlúčenia sa pôvodný tiket odstráni. Tento postup je nezvratný, takže tikety zlúčte, iba ak je to nevyhnutne potrebné.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.