Rozdeliť tikety

Už ste uvažovali niekedy o tom, ako pracovať s tiketom, v ktorom zákazník potrebuje vyriešiť viac problémov vhodných pre rôzne oddelenia či agentov? Vďaka funkcii rozdelenia tiketov môžete tieto situácie vyriešiť rýchlejšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým.

Ako to funguje?

Keď dostanete tiket, v ktorom chce zákazník vyriešiť dva alebo viac rôznych problémov, jednoducho kliknite na tlačidlo rozdeliť. Takto vytvoríte kópiu pôvodného tiketu s novým referenčným číslom a môžete ho spracovať ako všetky bežné tikety. Pozrime sa na schému, ako to funguje:

Príklad

Váš zákazník Dávid sa pýta, ako nastaviť a nakonfigurovať jeho predvolenú e-mailovú adresu na e-mailovú komunikáciu so zákazníkmi a tiež sa chce informovať či existuje možnosť prispôsobiť tlačidlá chatu dizajnérmi. Jasne vidíme, že ide o prípad vhodný pre dve rôzne oddelenia. Váš agent teraz použije funkciu rozdeliť tiket na rozdelenie a priradenie tiketu iným, vhodnejším agentom / oddeleniam.

Tlačidlo rozdeliť jednoducho duplikuje tiket s novým referenčným číslom a agent ho môže priradiť k správnemu oddeleniu.

Komunikácia v tikete A, týkajúca sa nastavenia a konfigurácie e-mailovej adresy, bude pokračovať v pôvodnom tikete. Komunikácia ohľadne možností dizajnu bude riešená v tikete B s novým referenčným číslom a priradeným agentom.

Solve problems more efficiently

Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.

Články bázy znalostí

Viac informácií

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru