Už ste uvažovali niekedy o tom, ako pracovať s tiketom, v ktorom zákazník potrebuje vyriešiť viac problémov vhodných pre rôzne oddelenia či agentov? Vďaka funkcii rozdelenia tiketov môžete tieto situácie vyriešiť rýchlejšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým.
Ako to funguje?
Keď dostanete tiket, v ktorom chce zákazník vyriešiť dva alebo viac rôznych problémov, jednoducho kliknite na tlačidlo rozdeliť. Takto vytvoríte kópiu pôvodného tiketu s novým referenčným číslom a môžete ho spracovať ako všetky bežné tikety. Pozrime sa na schému, ako to funguje:
Príklad
Váš zákazník Dávid sa pýta, ako nastaviť a nakonfigurovať jeho predvolenú e-mailovú adresu na e-mailovú komunikáciu so zákazníkmi a tiež sa chce informovať či existuje možnosť prispôsobiť tlačidlá chatu dizajnérmi. Jasne vidíme, že ide o prípad vhodný pre dve rôzne oddelenia. Váš agent teraz použije funkciu rozdeliť tiket na rozdelenie a priradenie tiketu iným, vhodnejším agentom / oddeleniam.
Tlačidlo rozdeliť jednoducho duplikuje tiket s novým referenčným číslom a agent ho môže priradiť k správnemu oddeleniu.
Komunikácia v tikete A, týkajúca sa nastavenia a konfigurácie e-mailovej adresy, bude pokračovať v pôvodnom tikete. Komunikácia ohľadne možností dizajnu bude riešená v tikete B s novým referenčným číslom a priradeným agentom.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Články bázy znalostí
LiveAgent je softvér pre správu e-mailov s cenníkom, funkciami integrácie, alternatívami a podporou. Produkt ponúka aj portál zákazníckej podpory a systém správy sťažností. Spoločnosť získala ocenenia a certifikáty a má partnerský program. LiveAgent poskytuje osobné údaje GDPR a ponúka bezpečnostnú politiku.
Poskytujte skvelýzákaznícky servis.
Firma LiveAgent má veľa pozitívnych recenzií od rôznych zákazníkov, ktorí chvália jeho schopnosť integrovať sa so sociálnymi sieťami a telefónmi a pomôcť s rôznymi požiadavkami. Zákazníci tiež uvádzajú, že LiveAgent pomáha kategorizovať povahu tiketov a sledovať, čo zákazníci najviac potrebujú. LiveAgent zvyšuje produktivitu a zefektívňuje služby zákazníkom. Zákazníci odporúčajú LiveAgent pre rýchle online podnikanie.
Automatická distribúcia tiketov
The LiveAgent helpdesk software offers various automated ticket distribution methods to ensure optimal ticket management for incoming tickets, calls, and chats. These methods include ringing all agents, maximizing usage, average usage, random assignment, and prioritizing agents. LiveAgent also allows agents to redirect calls to personal devices and enables automatic ticket distribution for emails, social media queries, and knowledge base tickets. By providing exceptional support through excellent live chat, ticketing, and automation, LiveAgent enhances customer and employee satisfaction. Interested customers can take advantage of a 14-day free trial to experience LiveAgent's all-in-one help desk solution.
Preťažený? Znížte nápor tiketov s LiveAgentom!
Ponúkame služby migrácie technickej podpory a snažíme sa mať spokojných zákazníkov. LiveAgent má robostný systém tiketovania, ktorý zjednodušuje všetky podnety do jednej doručenej pošty pre agentov a umožňuje aj live chat.