Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hybridný tok tiketov

Tikety vyzerajú úplne rovnako bez ohľadu na komunikačný kanál (napr. chat, email, hovor, formulár so spätnou väzbou, tweet, správa na Facebooku a iné), prostredníctvom ktorého so zákazníkom komunikujte. Pomáhajte svojim zákazníkom na každom dostupnom kanály, no pracujte stále v tom istom hybridnom tikete. Majte všetky dôležité informácie o vašich zákazníkoch dostupné na jednom miestne.

Už sa nemusíte báť, že znova zabudnete odpísať vášmu zákazníkovi. Každý email je automaticky ukladaný do tiketu, ktorý je následne priradený tomu správnemu oddeleniu a nakoniec aj agentovi vašj zákazníckej podpory.

Príklad chatovania a odosielania emailu z jedného rovnakého hybridného tiketu:

Návštevník začal chatovať s agentom.

Hybridný tok tiketov
Chatovanie s návštevníkom

Návštevník zatvoril chat.

Hybridný tok tiketov
Uzatvorený chat

Agent odosiela email návštevníkovi.

Email bol odoslaný z rovnakého tiketu.

Hybridný tok tiketov
Email odoslaný z rovnakého tiketu

Aj napriek tomu, že komunikácia so zákazníkom prebiehala prostredníctvom dvoch rôznych kanálov (chat a e-mail), stále sa ukladá do toho istého hybridného tiketu s jedným a tým istým referenčným číslom (ID).

Dostupné komunikačné kanály

Zákazníci aj agenti budú môcť pokračovať v konverzácii v tom istom tikete prostredníctvom:

  • Emailu
  • Telefónu
  • Chatu
  • Facebooku
  • Twitteru
  • Kontaktného formulára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru