Tikety vyzerajú úplne rovnako bez ohľadu na komunikačný kanál (napr. chat, email, hovor, formulár so spätnou väzbou, tweet, správa na Facebooku a iné), prostredníctvom ktorého so zákazníkom komunikujte. Pomáhajte svojim zákazníkom na každom dostupnom kanály, no pracujte stále v tom istom hybridnom tikete. Majte všetky dôležité informácie o vašich zákazníkoch dostupné na jednom miestne.
Už sa nemusíte báť, že znova zabudnete odpísať vášmu zákazníkovi. Každý email je automaticky ukladaný do tiketu, ktorý je následne priradený tomu správnemu oddeleniu a nakoniec aj agentovi vašj zákazníckej podpory.
Príklad chatovania a odosielania emailu z jedného rovnakého hybridného tiketu:
Návštevník začal chatovať s agentom.

Návštevník zatvoril chat.

Agent odosiela email návštevníkovi.
Email bol odoslaný z rovnakého tiketu.

Aj napriek tomu, že komunikácia so zákazníkom prebiehala prostredníctvom dvoch rôznych kanálov (chat a e-mail), stále sa ukladá do toho istého hybridného tiketu s jedným a tým istým referenčným číslom (ID).
Dostupné komunikačné kanály
Zákazníci aj agenti budú môcť pokračovať v konverzácii v tom istom tikete prostredníctvom:
- Emailu
- Telefónu
- Chatu
- Facebooku
- Twitteru
- Kontaktného formulára