Tikety vyzerajú úplne rovnako bez ohľadu na komunikačný kanál (napr. chat, email, hovor, formulár so spätnou väzbou, tweet, správa na Facebooku a iné), prostredníctvom ktorého so zákazníkom komunikujte. Pomáhajte svojim zákazníkom na každom dostupnom kanály, no pracujte stále v tom istom hybridnom tikete. Majte všetky dôležité informácie o vašich zákazníkoch dostupné na jednom miestne.
Už sa nemusíte báť, že znova zabudnete odpísať vášmu zákazníkovi. Každý email je automaticky ukladaný do tiketu, ktorý je následne priradený tomu správnemu oddeleniu a nakoniec aj agentovi vašj zákazníckej podpory.
Návštevník začal chatovať s agentom.
Návštevník zatvoril chat.
Agent odosiela email návštevníkovi.
Email bol odoslaný z rovnakého tiketu.
Aj napriek tomu, že komunikácia so zákazníkom prebiehala prostredníctvom dvoch rôznych kanálov (chat a e-mail), stále sa ukladá do toho istého hybridného tiketu s jedným a tým istým referenčným číslom (ID).
Zákazníci aj agenti budú môcť pokračovať v konverzácii v tom istom tikete prostredníctvom:
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..