Hybridný tok tiketov

Tikety vyzerajú úplne rovnako bez ohľadu na komunikačný kanál (napr. chat, email, hovor, formulár so spätnou väzbou, tweet, správa na Facebooku a iné), prostredníctvom ktorého so zákazníkom komunikujte. Pomáhajte svojim zákazníkom na každom dostupnom kanály, no pracujte stále v tom istom hybridnom tikete. Majte všetky dôležité informácie o vašich zákazníkoch dostupné na jednom miestne.

Už sa nemusíte báť, že znova zabudnete odpísať vášmu zákazníkovi. Každý email je automaticky ukladaný do tiketu, ktorý je následne priradený tomu správnemu oddeleniu a nakoniec aj agentovi vašj zákazníckej podpory.

Príklad chatovania a odosielania emailu z jedného rovnakého hybridného tiketu:

Návštevník začal chatovať s agentom.

Hybridný tok tiketov
Chatovanie s návštevníkom

Návštevník zatvoril chat.

Hybridný tok tiketov
Uzatvorený chat

Agent odosiela email návštevníkovi.

Email bol odoslaný z rovnakého tiketu.

Hybridný tok tiketov
Email odoslaný z rovnakého tiketu

Aj napriek tomu, že komunikácia so zákazníkom prebiehala prostredníctvom dvoch rôznych kanálov (chat a e-mail), stále sa ukladá do toho istého hybridného tiketu s jedným a tým istým referenčným číslom (ID).

Dostupné komunikačné kanály

Zákazníci aj agenti budú môcť pokračovať v konverzácii v tom istom tikete prostredníctvom:

  • Emailu
  • Telefónu
  • Chatu
  • Facebooku
  • Twitteru
  • Kontaktného formulára

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.