LiveAgent Cenník

Bezplatný plán

Bezplatný účet s obmedzeniami

$0 /agent/mesiac
  • Vlastná doména
  • E-mailové tiketovanie
  • Kontaktné formuláre
  • Automatizácia, SLA, API
  • Fórum a báza znalostí
  • iOS a Android aplikácia

Tiket plán

Výkonné tiketovanie

$15 /agent/mesiac
  • Všetky funckie z plánu Tiket +
  • Live chat
  • Monitorovanie návštevníkov
  • Pozvánky na chat
  • Manažment spätnej väzby
  • Podpora viacerých značiek
  • Reporty chatov

Tiket+Chat plán

Live chat spolu s výkonným tiketovaním

$29 /agent/mesiac
  • Všetky funkcie z plánu Tiket+Chat +
  • *NOVINKA* Cloudové Call Centrum
  • Pokročilá funkcia monitoringu sociálnych sietí
  • Sledovanie času
  • Denník auditu
  • Pokročilé reporty
  • Gamifikácia

All-inclusive

Všetky funkcie v jednom balíčku

$39 /agent/mesiac
  • Všetky funkcie z plánu Tiket+Chat +
  • *NOVINKA* Cloudové Call Centrum
  • Pokročilá funkcia monitoringu sociálnych sietí
  • Sledovanie času
  • Denník auditu
  • Pokročilé reporty
  • Gamifikácia
Zoznam všetkých funkcií > > > >
Cena za jedného agenta $0/mesiac $15/mesiac $29/mesiac $39/mesiac
História tiketov 7 dní Neobmedzene Neobmedzene Neobmedzene
E-mailové tiketovanie 1 Emailová adresa Neobmedzene Neobmedzene Neobmedzene
Live chat 1 Chatovacie tlačidlo Neobmedzene Neobmedzene
Call centrum podpora 1 Telefónne číslo Neobmedzene
Parkovanie vlastnej domény
Kontaktné formuláre
Zlučovanie tiketov
Rozdelovanie tiketov
Prispôsobiteľné emailové šablóny
Hromadné akcie
Export tiketov
Emailové oznámenia
Voliteľné polia tiketu
Algoritmus riešenia tiketov
Pracovné hodiny
Interné tikety
SPAM-ové filtre
Prílohy
Klasické reporty
Báza znalostí
Zákaznícke fórum
Zákaznícky portál
Dotazník spokojnosti zákazníka
iPhone/Android aplikácia
Manažment spätnej väzby
EU/US/UK/SG Dátové centrum
Pomocné správy
Klasické a časové pravidlá
Oddelenia
Pokročilé reportovanie
Pravidlá SLA a reporty
Podpora viacerých značiek
Kontakty a skupiny kontaktov
Načítanie údajov z CRM systému
API a integrácie
Manažment spätnej väzby
Monitorovanie návštevníkov v reálnom čase
Pozvánky na chat
Dotazníky spokojnosti zákazníkov s chatom
Video hovor
IVR
Presmerovania hovorov
Hardvérový IP telefón
Neobmedzené úložisko hovorov
Gamifikácia
Konfigurácia zvukov $5/mesiac/účet
Facebook $39/mesiac/účet
Twitter $39/mesiac/účet
Instagram $39/mesiac/účet
Viber $39/mesiac/účet
Denník auditu $9/mesiac/účet
Vyhľadať a nahradiť $9/mesiac/účet
Sledovanie času $19/mesiac/účet
Dodatočná báza znalostí $19/mesiac/účet $19/mesiac/účet $19/mesiac/účet
Voľný branding $19/mesiac/účet $19/mesiac/účet $19/mesiac/účet
Zákaznícky servis 24/7 24/7 24/7 24/7
Špičková pomoc pri nastavovaní softvéru

Potrebujete softvér úplne zadarmo?

Náš bezplatný plán zahŕňa neobmedzené množstvo agentov s najpoužívanejšími a najdôležitejšími kanálmi podpory (emaillive chat,  báza znalostí a kontaktné formuláre), 7-dňovú históriu tiketov, 24/7 zákaznícku podporu.

Free
Rezervujte si ukážku softvéru LiveAgent

Potrebujete pomoc pri rozhodovaní?

Každá spoločnosť je iná. Náš tím zákazníckej potreby je pripravený vám pomôcť s akýmkoľvek špecifickým problémom či nastavením.

Najčastejšie otázky

Každá skúšobná verzia v sebe zahŕňa All-inclusive plán a poskytuje vám prístup ku všetkým funkciám softvéru LiveAgent na celých 14 dní zadarmo. Pri registrácii ku skúšobnej verzie nevyžadujeme zadávanie údajov kreditnej karty. Ak budete mať záujem aj naďalej používať váš účet LiveAgent, budete môcť zadať údaje vašej kreditnej karty dodatočne a jednoducho prestúpiť na platenú verziu.

Technicky nie je možné prechádzať z bezplatnej verzie na 14-dňovú skúšobnú verziu softvéru a naopak. Nemajte však strach, kedykoľvek môžete prejsť z tejto bezplatnej verzie na platenú. Avšak upozorňujeme vás, že po tomto kroku nebude možné vrátiť sa na bezplatnú verziu. Majte na pamäti: bezplatné verzie účtov sú limitované z hľadiska dostupných funkcií. Pre odskúšanie plnohodnotnej verzie softvéru LiveAgent a jeho všetkých funkcií je potrebné prejsť na platenú verziu alebo si vytvoriť účet pre 14-dňovú bezplatnú verziu.

Samozrejme, že áno! Naším cieľom je, aby sa spoločnosti v prípade záujmu registrovali a v pokoji využívali bezplatnú verziu softvéru LiveAgent. Táto verzia však ponúka obmedzený počet funkcií, aby sme zabránili prípadnému zneužitiu. Malým firmám preto pomáhame rásť a potenciálne inovovať naše neobmedzené plány so všetkými dostupnými funkciami.

Nie. Žiadne zmluvy. My vám budeme faktúrovať používanie softvéru na mesačnej báze. Váš plán si môžete kedykoľvek zvýšiť alebo znížiť o úroveň či pridať alebo odobrať niekoľko agentov. Neúčtujeme si žiadne dodatočné poplatky za nastavenie vášho softvéru, za poskytovanie zákazníckej podpory či za aktualizácie nášho produktu.

Yes we do. If you are an enterprise company, please do reach out to us to learn more about the options. Alternatively, check our enterprise pricing or submit request for proposal

Akceptujeme všetky bežne používané kreditné karty, vrátane Mastercard, VISA, Diners a American Express. Taktiež akceptujeme platby prostredníctvom PayPal-u. Ak si prajete zaplatiť inou platobnou metódou, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na support@liveagent.com. 

Poskytujete iba sezónnu zákaznícku podporu? Máte potrebu pridať či odobrať agentov v určitom časovom období? My vám budeme faktúrovať iba reálne použitie softvéru.

Našim cieľom je zabezpečiť, aby všetci naši zákazníci mohli pokojne a s radosťou využívať naše služby a softvér za každých podmienok. Ak niektorý z našich zákazníkov používa až príliš veľa dát alebo porušuje naše podmienky, čím ovplyvňuje aj ostatných používateľov, môžeme ho kontaktovať s prosbou o zmene spôsobu užívania či zrušení účtu. Vyhradzujeme si tiež práva meniť limity účtov bez predchádzajúcich upozornení.

Samozrejme! Poskytujeme to najmodernejšie zabezpečenie vašich dát. Všetky účty sú hostené v renomovaných dátových centrách, ktoré sú chránené 24 hodín denne. Taktiež spolupracujeme s mnohými výskumnými pracovníkmi z oblasti bezpečnosti pre zaistenie toho najmodernejšieho a najnovšieho zabezpečenia aplikácie v súlade so všetkými bezpečnostnými normami. Všetky účty sú taktiež zabezpečené šifrovaním SSL.

Na zaistenie najrýchlejších služieb help desku budú vaše údaje uložené v dátovom centre nachádzajúcom sa čo najbližšie k vašej geografickej lokalite. V súčasnosti vlastníme dátové centrá v Dallasi (USA), Newarku (USA), Londýne (UK), Frankfurte (Nemecko) a Bratislave (Slovensko). Čiže dáta našich európskych zákazníkov sú vždy ukladané v jednom z našich európskych dátových centier na základe zásad GDPR.

Sme tu pre vás! Neváhajte a začnite s nami komunikovať prostredníctvom live chatu alebo nám pošlite e-mail na adresusupport@liveagent.com. Naša zákaznícka podpora pracuje 24 hodín denne, 7 dní v týždni, vrátane sviatkov. Radi vám na vaše otázky čo najrýchlejšie odpovieme. Sme neustále online, k dispozícii aj prostredníctvom telefónu počas pracovných hodín vo väčšine časových pásiem. 

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..