Bezplatná skúšobná verzia
LiveAgent cenník
Poplatok za služby fakturujeme v USD a konečná suma je založená na konverznom kurze USD / EUR odo dňa vytvorenia účtu.
Viackanálový help desk softvér obsahujúci pokročilé funkcie automatizácie, zabudované call centrum a live chat s možnosťami integrácie so sociálnymi sieťami
14-dňová skúšobná verzia
Nevyžadujeme kreditné karty
Prejdite na platenú verziu a plaťte podľa potreby
Bez akýchkoľvek kontraktov
Nulový poplatok za nastavenie
Možnosť zrušenia kedykoľvek
Ticket

Ticket

Nevyhnutný prostriedok na organizáciu emailov a tiketov

15$/agent/mesiac
12€/agent/mesiac
  • Neobmedzená história tiketov
  • Neobmedzené emailové adresy
  • Pokročilé funkcie reportovania
  • Zákaznícky portál + fórum
  • API + integrácie
  • Pravidlá a časové pravidlá
  • Zákaznícky servis
  • Kompletné nastavenie našimi expertmi
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Robustné riešenie obsahujúce live chat a tiketovanie

29$/agent/mesiac
24€/agent/mesiac

Všetko z Ticket plánu a navyše:

  • Neobmedzené chatové tlačidlá
  • Manažment spätnej väzby
  • Monitoring návštevníkov webu v reálnom čase
  • Proaktívne pozvánky na chat
  • Prieskumy spokojnosti s chatom
  • Sociálne siete*
  • Sledovanie času*
  • Audit log*
All-Inclusive

All-Inclusive

Výkonný viackanálový help desk softvér so 180+ funkciami

39$/agent/mesiac
32€/agent/mesiac

Všetko obsiahnuté v Ticket+Chat pláne a navyše:

  • Zabudované call centrum
  • Videohovory
  • IVR
  • Smerovanie hovorov a ich presmerovanie
  • Hardware IP phone
  • Neobmedzené nahrávky hovorov
  • Všetky služby označené hviezdičkou z predchádzajúcich balíkov sú v tomto balíku bezplatné
Free

Free

Navždy bezplatný účet s určitými obmedzeniami

0$/agent/mesiac
0€/agent/mesiac
  • 7-dňová história tiketov
  • 1 chatové tlačidlo
  • 1 telefónne číslo
  • 1 e-mailová adresa
  • Základné reporty
  • Zákaznícky portál + fórum
  • Neobmedzená história tiketov Majte všetky tikety a komunikáciu so zákazníkmi vždy po ruke, kedykoľvek ich potrebujete. LiveAgent ukladá všetky vaše tikety na neobmedzené časovú obdobie.
  • Neobmedzené e-mailové adresy Pripojte k svojmu LiveAgent účtu neobmedzený počet e-mailových adries (napríklad oddelenie predaja, marketingu či technickej podpory), aby ste zaistili bezproblémovú podporu celej spoločnosti.
  • Pokročilé funkcie reportingu Vytvárajte pokročilé reporty (napríklad za jednotlivé oddelenia, agentov, komunikačné kanály či za dodržiavanie SLA pravidiel...) vo forme stĺpcových, koláčových, plošných či spojnicových grafov.
  • Zákaznícky portál + fórum Využite funkcie zákazníckeho portálu a vytvorte si svoju vlastnú bázu znalostí. Vyplňte ho fórami, článkami s postupmi, často kladenými otázkami či priestorom na poskytovanie spätnej väzby a návrhov na zlepšenie.
  • API + integrácie Integrujte svoje obľúbené aplikácie do nášho helpdeskového softvéru prostredníctvom nášho jedinečného kľúča API. Pripojte systémy na správu fakturácie, CRM, nástroje na spoluprácu a ďalšie.
  • Pravidlá a časové pravidlá Vytvorte si vlastné pravidlá alebo časovo podmienené automatizačné pravidlá, aby ste urýchlili opakujúce sa úlohy, ktoré nevyžadujú plnú pozornosť vašich agentov.
  • Zákaznícky servis Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na ktoromkoľvek z našich komunikačných kanálov. Ponúkame celoročne nepretržitú zákaznícku podporu.
  • Kompletné nastavenie expertmi Pohodlne sa usaďte a oddýchnite si, kým vám nastavíme váš LiveAgent účet. Prihláste sa do help desk systému plne pripraveného na použitie, ktorý zvýši produktivitu vašich agentov a zlepší kvalitu vašich služieb zákazníkom.

Všetko obsiahnuté v Ticket pláne a navyše:

  • Neobmedzené chatové tlačidlá Umiestnite na svoje webové stránky neobmedzený počet chatových tlačidiel na rôznych URL adresách. Zobrazte alebo skryte každé tlačidlo podľa konkrétnych spúšťacích prvkov.
  • Manažment spätnej väzby Povzbuďte svojich zákazníkov, aby vám posielali nové nápady a spätnú väzbu pre budúci vývoj.
  • Monitoring návštevníkov webu v reálnom čase Sledujte, čo zamýšľajú a robia návštevníci vášho webu. Zistite, ktoré adresy URL majú otvorené, ako dlho prehliadajú jednotlivé stránky či získajte notifikácie, keď prejdú na novú stránku na vašom webe.
  • Proaktívne pozvánky na chat Oslovte návštevníkov svojich webových stránok proaktívnymi pozvánkami na chat. Povedzte im, že ste online a pripravení pomôcť, ak to budú potrebovať.
  • Prieskum spokojnosti s chatom Získajte okamžitú spätnú väzbu po každej relácii live chatu. Zistite, ako sa môžete zlepšiť, čo bolo vykonané správne, a sledujte spokojnosť zákazníkov v priebehu času.
  • Sociálne siete* Získajte späť kontrolu nad svojimi sociálnymi médiami. Integrujte LiveAgent s Facebookom, Instagramom, Twitterom či Viberom, aby ste mali pohromade všetky komentáre, správy a zmienky priamo vo svojom help desk softvéri vo forme tiketov.
  • Sledovanie času* Sledujte svoje pracovné návyky. Zistite, ako dlho trvá, kým odpoviete na každý tiket alebo aké dlhé boli vaše prestávky.
  • Audit log* Našli ste niečo podozrivé? Skontrolujte protokol auditu a zistite, aké akcie vykonal každý agent počas konkrétneho časového obdobia.

Všetko obsiahnuté v Ticket + Chat pláne a navyše:

  • Zabudované call centrum Vytvorte plne funkčné virtuálne call centrum doplnené o automatickú distribúciu hovorov, IVR, pokročilé možnosti spätného volania a ďalšie.
  • Videohovory Chcete byť viac prístupní a osobnejší? Začnite videohovor a poskytnite zákazníkom jedinečnú a prispôsobenú podporu.
  • IVR Zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom call centra navrhnutím komplexných stromov interaktívnych hlasových odpovedí (IVR), ktoré ich nasmerujú na správne oddelenie podpory alebo agenta.
  • Smerovanie hovorov a ich presmerovanie Náš softvér call centra je vybavený automatickou distribúciou hovorov a efektívnym odovzdávaním hovorov. Vychutnajte si bezproblémový prechod hovorov od jedného agenta k druhému.
  • Hardware IP phone Cítite sa pohodlnejšie pri používaní klasického hardvérového telefónu? Žiaden problém! Pripojte ho k účtu LiveAgent, aby ste cez neho mohli odpovedať na hovory. Nie je potrebné používať smartfóny ani odpovedať na hovory v prehliadači, pokiaľ tieto možnosti nepoužívate.
  • Neobmedzené nahrávky hovorov Všetky prichádzajúce a odchádzajúce hovory uskutočnené pomocou služby LiveAgent sa pre vaše pohodlie automaticky nahrávajú. K záznamom hovorov máte prístup kedykoľvek z dôvodu zabezpečenia kvality, školenia alebo právnych dôvodov.
  • Všetky služby označené hviezdičkou z predchádzajúcich balíkov sú v tomto balíku bezplatné
  • 7-dňová história tiketov Každý tiket je možné prezerať maximálne 7 dní od jeho prijatia. Po 7 dňoch už daný tiket nebude k dispozícii.
  • 1 chatové tlačidlo Pridajte chatové tlačidlo na jednu URL adresu podľa vášho výberu.
  • 1 telefónne číslo Pripojte jedno telefónne číslo, aby ste mohli uskutočňovať a prijímať hovory prostredníctvom svojho virtuálneho call centra.
  • 1 e-mailová adresa Pripojte jednu e-mailovú adresu k nášmu tiketovému softvéru, aby ste mohli včas usporiadať, sledovať a odpovedať na všetky e-mailové podnety.
  • Základné reporty Získajte komplexný prehľad o analytike a výkonnosti agenta. Generujte správy vo viacerých formátoch vrátane stĺpcových grafov, koláčových grafov alebo čiarových grafov.
  • Zákaznícky portál + fórum Využite funkcie zákazníckeho portálu a vytvorte si svoju vlastnú bázu znalostí. Vyplňte ho fórami, článkami s postupmi, často kladenými otázkami a priestorom na poskytovanie spätnej väzby a návrhov.
  • Zákaznícky servis Zákaznícku podporu ponúkame nepretržite po celý rok. Kontaktujte nás prostredníctvom live chatu, e-mailu, hovorov, sociálnych sietí alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho portálu.
* Služba je spoplatnená podľa cenníka, ktorý nájdete v úplnom porovnaní plánov nižšie
Porovnanie plánov
Nižšie si prezrite porovnanie plánov LiveAgent a vyberte si ten najlepší for you
Ticket

Ticket

15$/agent/mesiac
12€/agent/mesiac
Ticket+Chat

Ticket+Chat

29$/agent/mesiac
24€/agent/mesiac
All-Inclusive

All-Inclusive

39$/agent/mesiac
32€/agent/mesiac
Free

Free

0$/agent/mesiac
0€/agent/mesiac
Komunikačné kanály
Zákaznícky portál
Vytvorte si zákaznícky portál doplnený o bázu znalostí, fórum a často kladené otázky.Funkcia zákazníckeho portálu
Kontaktné formuláre
Dajte svojim zákazníkom možnosť spojiť sa s vami prostredníctvom kontaktného formulára umiestneného priamo na vašom webe.Funkcia kontaktného formulára
Slack notifikácie
Dostávajte upozornenie na Slack zakaždým, keď dostanete nový tiket alebo odpoveď na tiket v službe LiveAgent.Funkcia Slack notifikácií
Zákaznícke fórum
Vytvorte online komunitné fórum pre svojich používateľov. Poskytnite im priestor na kladenie otázok, pridávanie odpovedí a vedenie diskusií.Funkcia zákazníckeho fóra
E-mail tiketovanie (e-mailové adresy)
Inteligentné funkcie tiketovania zaručia, že sa už žiadne e-maily nestratia ani nezostanú nezodpovedané. Náš tiketovací systém tiež zabraňuje duplicitným odpovediam pomocou funkcie detekcie kolízií agentov. Funkcia tiketovania
Neobmedzené Neobmedzené Neobmedzené 1 e-mailová adresa
Live chat
Získajte vyššiu dôveru zákazníkov a zvýšte objeme predaja pomocou prispôsobenej podpory zákazníkom prostredníctvom live chatu v reálnom čase. Funkcia live chatu
Neobmedzené Neobmedzené 1 chatové tlačidlo
Proaktívne pozvánky na chat
Zaujmite návštevníkov svojich webových stránok pozvaním na chat s vašimi agentmi.Funkcia proaktívnych pozvánok na chat
Manažment spätnej väzby
Podporte zákazníkov, aby vám posielali nové nápady a spätnú väzbu pre budúci vývoj.Funkcia spätnej väzby a návrhov
Instagram
Zjednodušte manažment svojej stránky na Instagrame a odpovedajte na všetky komentáre a zmienky priamo zo svojho LiveAgent účtu. Instagram integrácia
+39$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za danú funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento ďalší mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Viber
Posielajte správy vybraným skupinám zákazníkov a odpovedajte na Viber správy priamo z vášho LiveAgent účtu. Viber integrácia
+39$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za danú funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento ďalší mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Twitter
Sledujte jedinečné kľúčové slová a odpovedajte na tweety, ktoré si vyžadujú akciu a pozornosť. Všetky odpovede z účtu LiveAgent sa posielajú ako tweety. Twitter integrácia
+39$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za danú funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento ďalší mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Facebook
Odpovedajte na správy, príspevky, komentáre alebo zmienky z Facebooku priamo z účtu LiveAgent. Facebook feature
+39$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za danú funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento ďalší mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Zabudované call centrum
Vyberte si svojho poskytovateľa VoIP služieb zo zoznamu našich partnerov, nastavte si zariadenia s neobmedzeným počtom agentov a začnite odpovedať na telefónne hovory priamo z vášho prehliadača. Zabudované call centrum
1 telefónne číslo
Videohovory
Zvýšte objemy predajov a zlepšite spokojnosť zákazníkov pomocou našej funkcie videohovoru. Buďte osobní a nezabudnite sa usmievať! Funkcia videohovorov
Vedenie konverzácie
História tiketov
Uložte si všetky tikety a prepisy chatu na neurčitú dobu. Kedykoľvek získajte prístup k všetkým minulým tiketom, rozhovorom a nahrávkam hovorov na účely zlepšenia kvality či školenia zamestnancov.
Neobmedzené Neobmedzené Neobmedzené 7 dní
Zlúčenie tiketov
Dostali ste viacero tiketov týkajúcich sa rovnakého problému a chcete ich skombinovať? Žiaden problém! Využite našu funkciu zlúčenia tiketov
Vlastné polia tiketov
Dozvedeli ste sa cenné informácie? Vytvorte vlastné pole tiketu a pridajte ho na panel s informáciami o tikete. a href="https://www.liveagent.com/features/ticket-fields/">Funkcia vlastného poľa tiketov
Rozdelenie tiketov
Dostali ste tiket s viacerými požiadavkami? Rozdeľte ho na dve časti a každú z nich priraďte inému agentovi / oddeleniu. Funkcia rozdelenia tiketov
Interné tikety
Vytvorte internú poznámku pre svojich kolegov. Poznámky sú viditeľné iba pre agentov, takže sa nemusíte obávať, že vaše súkromné poznámky uvidia iní koncoví používatelia alebo zákazníci. Funkcia interných tiketov
Prílohy
Jednoducho presuňte prílohy (obrázky, hudbu, video, dokumenty atď.) a zdieľajte ich so svojimi zákazníkmi. Funkcia príloh
Hromadné akcie
Vyberte viac tiketov naraz a ušetrite čas hromadnými akciami. Pomocou tejto funkcie môžete jediným kliknutím vyriešiť, preniesť alebo odstrániť viac tiketov. Funkcia hromadných akcií
Tlačidlo "Na riešenie"
Automaticky uprednostňuje tikety, ktoré je potrebné vyriešiť podľa dohôd o úrovni služieb (SLA) a dátumu a času, kedy boli prijaté. Tlačidlo "Na riešenie"
Prieskum spokojnosti s tiketmi
Po každej interakcii automaticky odosielajte e-maily s prieskumami spokojnosti, aby ste zákazníkom zaistili čo najkvalitnejšie služby.
Vlastné značky
Pridajte vlastné značky na usporiadanie a filtrovanie lístkov pri súčasnom prezeraní ich obsahu.
Vlastné filtre tiketov
Vytvorte jedinečné filtre tiketov, ktoré vám uľahčia vyhľadávanie a filtrovanie. Funkcia vlastných filtrov tiketov
Poznámky agenta v tiketoch
Pridajte si do tiketov súkromné poznámky. Súkromné poznámky sú viditeľné iba pre agentov, takže sa nemusíte obávať, že ich uvidia vaši zákazníci alebo iní koncoví používatelia. Funkcia poznámok agenta v tiketoch
Panely v reálnom čase
Prehľad štatistík vášho používania v reálnom čase.
Transfery tiketov
Presuňte tikety agentom alebo jednotlivým oddeleniam tak, aby ste zabezpečili čo najlepšie vyriešenie problému. Všetko jedným klikom
WYSIWYG editor
Pomocou nášho editora WYSIWYG môžete upravovať obsah svojich e-mailov, šablón e-mailov a článkov bázy znalostí. Funkcia WYSIWYG editora
Viaceré karty tiketov
Riešite viac ako jeden tiket naraz? Žiaden problém! Otvorte vo svojom LiveAgent účte viac kariet tiketov a podľa potreby ich prepínajte tam a späť. Funkcia viacerých kariet tiketov
Pracovné hodiny
Kedy ste k dispozícii na pomoc zákazníkom? Dajte im vedieť pomocou funkcie pracovných hodín.
Oddelenia
Vytvorte oddelenia predaja, marketingu či technickej podpory pre jednoduchšie preraďovanie tiketov a rozdelenie zodpovedností.Funkcia oddelení
Pomocné správy
Urýchlite svoje odpovede pomocou preddefinovaných sekvencií textu. Funkcia pomocných správ
Kontakty a skupiny
Segmentujte zákazníkov podľa záujmov, veku, národnosti alebo akejkoľvek inej metriky. Funkcia kontaktov & Funkcia skupín
Preddefinované odpovede
Vytvárajte preddefinované odpovede na rôzne podnety, na ktoré je možné odpovedať pomocou všeobecnej odpovede Funkcia preddefinovaných odpovedí
Prepisy chatu
Potrebujú vaši zákazníci kópiu konverzácie, ktorú s vami viedli? Poskytnite im prepisy rozhovorov prostredníctvom e-mailu.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Zdieľanie súborov cez chat
Náš live chat podporuje zdieľanie súborov vo formátoch JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF a TXT.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Okno chatu v mobilnom zobrazení
Naše widgety live chatu sú responzívne - zákazníci môžu ľahko začať chatovať na mobilných zariadeniach alebo stolových počítačoch.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Nastavenie uvítacej správy chatu
Automaticky rozposielajte uvítacie správy novým návštevníkom vašich webových stránok, aby ste ukázali, že ste online a k dispozícii.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Monitoring návštevníkov v reálnom čase
Sledujte, čo zamýšľajú a robia návštevníci vášho webu. Zistite, ktoré adresy URL majú otvorené, ako dlho prehliadajú jednotlivé stránky či získajte notifikácie, keď prejdú na novú stránku na vašom webe.
Prieskumy spokojnosti s chatom
Získajte okamžitú spätnú väzbu po každej interakcii so zákazníkmi. Zistite, ako sa môžete zlepšiť, čo bolo správne, a sledujte spokojnosť zákazníkov v priebehu času.Funkcia hodnotenia agentov
Sledovanie času
Získajte hlbšie poznatky o výkonnosti vašej technickej podpory sledovaním pracovných návykov agentov. Zistite, ako dlho im trvá, kým zareagujú na každý tiket, ako dlho boli online alebo aké dlhé boli ich prestávky. Funkcia sledovania času
+19$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Poradie hovorov
Ak sú všetci online agenti zaneprázdnení prebiehajúcimi hovormi, LiveAgent automaticky vytvorí poradie hovorov pre nových volajúcich. Indikátor poradia hovorov
Obmedzené na 1 telefónne číslo
IVR
Zlepšite skúsenosti zákazníkov navrhnutím komplexných stromov interaktívnych hlasových odpovedí (IVR), ktoré ich nasmerujú na správne oddelenie podpory alebo agenta. Funkcia IVR
Neobmedzené nahrávky hovorov
Neobmedzené nahrávky hovorov zaisťujú, že budete vždy chránení vysoko kvalitnými záznamami vašich hovorov, kedykoľvek ich budete najviac potrebovať. Funkcia neobmedzených nahrávok hovorov
Smerovanie a presmerovanie hovorov
Náš softvér call centra je vybavený automatickou distribúciou hovorov a odovzdávaním hovorov. Už dnes si môžete vychutnať plynulé odovzdanie hovorov z jedného oddelenia alebo agenta na druhého. Funkcia smerovania hovorov a funkcia presmerovania hovorov
Prispôsobenie
API
Prepojte rôzne programy, softvér alebo nástroje s LiveAgentom a automatizujte nespočetné množstvo úloh. Funkcia API
Šablóny zákazníckych e-mailov
Nakonfigurujte šablóny e-mailov pre svojich zákazníkov a agentov. Všetky e-mailové šablóny odosielané z LiveAgent môžu byť formátované ako e-maily vo formáte HTML alebo obyčajný text. Funkcia šablón zákazníckych emailov
Pravidlá a časové pravidlá
Vytvorte vlastné spúšťače, automatizačné pravidlá a časové pravidlá na urýchlenie opakujúcich sa úloh, ktoré nevyžadujú plnú pozornosť vašich agentov. Pravidlá a časové pravidlá
Gamifikácia
Motivujte, zabávajte, zvyšujte produktivitu a podporujte spoluprácu v tímoch. Funkcia gamifikácie
Prispôsobenie widgetov kontaktného formulára
Vyberte si widget kontaktného formulára z našej galérie šablón a upravte ho tak, aby zodpovedal estetike vašej firmy.
Obmedzené na 1 formulár
Prispôsobenie widgetov chatu
Vyberte si widget chatu z našej galérie šablón a upravte ho tak, aby zodpovedal farebnej palete vašej firmy.
Obmedzené na 1 chatové okno
Prispôsobenie widgetov pozvánok na chat
Vyberte si dizajn pozvánky na chat z našej galérie šablón a upravte si ho podľa svojich potrieb.
Nastavenie zvuku
Prispôsobte alebo zakážte všetky zvuky upozornení, ktoré počujete v službe LiveAgent. Vyberte si z našich existujúcich zvukov alebo nahrajte svoje vlastné súbory Funkcia nastavenia zvuku
+5$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Vyhľadať a nahradiť
LiveAgent môže pred zobrazením alebo uložením v databáze automaticky vyhľadať konkrétne reťazce v každej prichádzajúcej správe a nahradiť ich niečím iným. Funkcia hľadania a nahradenia
+9$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Prispôsobenie widgetov hovorov
Vytvorte si atraktívne widgety hovorov alebo si vyberte z našej galérie šablón. Prispôsobte si akýkoľvek existujúci dizajn podľa svojich potrieb.
Obmedzené na 1 tlačidlo hovoru
Prispôsobenie widgetu videohovorov
Vytvorte atraktívne widgety videohovorov alebo vyberte existujúci dizajn z našej galérie šablón. Prispôsobte si akúkoľvek existujúcu šablónu podľa svojich potrieb.
Dodatočná báza znalostí
Viacero báz znalostí* vám dáva príležitosť vytvoriť neobmedzené množstvo samostatných zákazníckych portálov, kde každý z nich môže mať svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah.Funkcia dodatočnej bázy znalostí
+19$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
+19$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje).
+19$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje).
Reportovanie
Základné reporty
Prehľad analytík
Získajte prehľad o svojej zákazníckej podpore. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou, a sledujte služby, ktoré dostáva. Funkcia prehľadu analytík
Report výkonu
Monitorujte výkonnosť svojich agentov. Zistite, kto je najproduktívnejší, kto uprednostňuje e-maily pred live chatmi a kto prináša konzistentné výsledky v priebehu času. Funkcia reportu výkonu
Pokročilé reportovanie
Report agenta
Vytvárajte prehľady agentov o ich pracovnom čase, odpovedaných tiketoch, rozhovoroch, telefonických hovoroch, predajoch, hodnoteniach a ďalších v konkrétnom časovom rozmedzí Funkcia reportu agenta
Hodnotenie agentov
Generujte správy o hodnotení agentov spolu s komentármi zákazníkov. Funkcia hodnotenia agentov
Report oddelení
Generujte reporty o počte odpovedí na tikety, chaty, hovory a ďalšie informácie každého oddelenia v konkrétnom časovom rozmedzí. Funkcia reportu oddelení
Report kanálu
LiveAgent vám poskytuje podrobné informácie o každom komunikačnom kanáli: e-mail, live chat, call centrum, kontaktné formuláre, Instagram, správy z Facebooku, tweety atď. Funkcia reportu kanálu
Report značiek
Generujte reporty značiek z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Funkcia reportu značiek
História tiketov
Filtrujte tikety podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku alebo vlastného rozsahu dátumov a vygenerujte prehľad histórie tiketov. Zistite, ktoré oddelenia mali najviac pridelených tiketov, ktorí agenti ich vyriešili, ich aktuálny stav a ďalšie.
Časový report
Zistite, ako dlho trvalo odpovedať na lístky z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu správy, fakturovaného dátumu, typu (manuálne, automaticky). Funkcia časového reportu
Report mojej práce
Generujte reporty o práci, ktorú ste vykonali za deň, týždeň, mesiac, rok alebo počas vlastného rozsahu dátumov. Zistite, koľko tiketov vám bolo pridelených, z ktorého kanála pochádzajú a ich aktuálny stav.
Dostupnosť agentov na hovoroch, chatoch, tiketoch
Monitorujte dostupnosť svojich agentov a presne sledujte, kedy sú online (dátum, hodiny, od, do). Funkcia dostupnosti agenta
Dostupnsť chatov a hovorov
Generujte reporty o každom agentovi a ich dostupnosti odpovedania na hovory a chaty. Zistite, kto je najviac zapojený a kto musí zvýšiť svoju produktivitu.
Zaťaženie hovormi, chatmi a tiketmi
Zistite, ktorí agenti mali priradených najviac tiketov, hovorov a chatov, aby ste mohli porovnať a optimalizovať pracovné zaťaženie vášho agenta.
SLAs s reportami
Hovory, chaty, tikety dodržiavajúce SLA
LiveAgent ponúka reporty o naplnených a nenaplnených pravidiel SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa oddelenia, agenta a dátumu. Funkcia dodržiavania pravidiel SLA
Hovory, chaty, tikety SLA protokolu
LiveAgent ponúka protokol naplnených a nenaplnených pravidiel SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľa, ID tiketu, času začiatku SLA, oddelenia, agenta, dátumu splatnosti, dátumu ukončenia a času zostávajúceho / oneskoreného SLA. Funkcia protokolu SLA
Integrácie
CMS
SpringBuilder
Pridajte na svoju webovú stránku SpringBuilder tlačidlo live chatu, aby ste urýchlili riešenie problémov a komunikáciu so svojimi zákazníkmi. Integrácia so SpringBuilder
Joomla!
Ak chcete pridať jedno z našich tlačidiel live chatu na svoju webovú stránku Joomla, môžete to urobiť vložením kódu tohto tlačidla do pätičky v Joomle!. Integrácia s Joomla!
Adobe Business Catalyst
Integrácia LiveAgents s programami Adobe Business Catalyst vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na webovú lokalitu Adobe Business Catalyst. Integrácia s Adobe Business Catalyst
Drupal
Spojte sa so svojimi zákazníkmi v reálnom čase umiestnením tlačidla live chatu na svoju webovú stránku Drupal. Využite tiež možnosti offline formulárov. Integrácia s Drupal
ExpressionEngine
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky ExpressionEngine. Integrácia s ExpressionEngine
GoDaddy
Integrácia LiveAgent s GoDaddy vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na váš web GoDaddy. Integrácia s GoDaddy
Squarespace
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Squarespace. Integrácia so Squarespace
SpringBuilder
Pridajte na svoju webovú stránku SpringBuilder tlačidlo live chatu, aby ste urýchlili riešenie problémov a komunikáciu so svojimi zákazníkmi. Integrácia so SpringBuilder
uKit
Integrácia LiveAgent s uKit vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu uKit. Integrácia s uKit
Web.com
Integrácia služby LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Web.com. Integrácia s Web.com
Weebly
Integrácia LiveAgenta s Weebly vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Weebly. Integrácia s Weebly
Wix
Integrácia LiveAgenta s Wix vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Wix. Integrácia s Wix
WordPress
Integrácia LiveAgenta s WordPress vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na váš web alebo blog WordPress. Premeňte svoj web na výkonný WordPress Help Desk nástroj alebo live chat WordPress prostredníctvom LiveAgent. Integrácia s WordPress
CRM
Salesflare
Extrahujte údaje o zákazníkoch z chatov a formulárov a uložte ich priamo do Salesflare z informačného panela tiketov z LiveAgent. Integrácia so Salesflare
PipeDrive
Zaregistrujte nové objednávky PipeDrive a zobrazte všetky registrované objednávky týkajúce sa zákazníka, ktorému pomáhate. Integrácia s PipeDrive
Vectera
Naplánujte si schôdzky, skupinové hovory alebo dokonca osobné hovory so zákazníkmi priamo z LiveAgent. Integrácia s Vectera
Highrise
Aktivujte integráciu Highrise a začnite spravovať dáta Highrise v rámci LiveAgent (a naopak). Registrujte nové objednávky, upravujte existujúce objednávky a ďalšie. Integrácia s Highrise
SharpSpring
Synchronizácia LiveAgent a SharpSpring umožňuje automatickú synchronizáciu kontaktných informácií na oboch platformách. Integrácia s SharpSpring
Salesforce (čoskoro)
Pridajte nové alebo upravte existujúce objednávky vo svojom kanáli SalesForce priamo z informačného panela tiketov v účte LiveAgent. Znížte duplicitné zadávanie údajov v rôznych aplikáciách a namiesto toho sa zamerajte na poskytovanie bezproblémovej podpory pre vašich najcennejších zákazníkov.
E-mail marketing
ActiveCampaign
Integrujte ActiveCampaign s LiveAgent na automatizáciu procesov, ako je vytváranie nových objednávok, aktualizáciu kontaktov a ďalšie. Integrácia s ActiveCampaign
Klaviyo
Prihláste svojich zákazníkov na odber do svojich zoznamov adries Klaviyo v rámci služby LiveAgent. Integrujte dva nástroje, aby ste znížili množstvo úsilia a času, ktoré musíte venovať správe databázy. Integrácia s Klaviyo
SpamAssassin
Filtrujte prichádzajúce e-maily prostredníctvom spamového filtra SpamAssassin. E-mailové adresy označené ako spam sa stále nachádzajú v tiketoch označených ako spam. Integrácia so SpamAssassin
AWeber
Aktivácia pluginu AWeber vám umožní prihlásiť sa na odber a zrušiť odber kontaktov do a z vašich zoznamov adries priamo z LiveAgent. Integrácia s AWeber
GetResponse
Pridajte si zákazníkov do svojich e-mailových zoznamov GetResponse z informačného panela tiketov. Ak sa chcete vyhnúť odosielaniu nevyžiadaných e-mailov, kontaktom sa odošle e-mail s prihlásením, keď ich pridáte do nového zoznamu adries. (Pridanie na odber musí byť potvrdené kontaktom). Integrácia s GetResponse
Mailchimp
Prihláste na odber a odoberte kontakty zo svojich zoznamov adries MailChimp priamo z LiveAgent. Integrácia s MailChimp
Sociálne aspekty
GIPHY
GIPHY Search vám umožní okamžite nájsť presný GIF, ktorý hľadáte, a vložiť ho do tela tiketu. Integrácia s GIPHY
Socialbakers
Integrácia Socialbakers a LiveAgent vám môže pomôcť so správou sociálnych médií a tiketovaním. Integrácia so Socialbakers
Telefón
Cloudtalk
CloudTalk zobrazuje kontaktné údaje, históriu hovorov, poznámky a tikety spojené s volajúcim a synchronizuje ich s LiveAgentom. Integrácia s Cloudtalk
Chatboty
Quriobot
Intuitívne si vytvorte chatbota, ktorý bude neustále komunikovať s vašimi zákazníkmi. Quriobot chatbot je nápomocný pri poskytovaní jednoduchej podpory či získavaní spätnej väzby. Integrácia s Quiobot
Sledovanie
Clockify
Pomocou aplikácie Clockify môžete sledovať čas, ktorý strávite riešením tiketov a úpravou článkov bázy znalostí. Zlepšite svoju produktivitu, ziskovosť a sledujte tímovú aktivitu. Integrácia s Clockify
Jira
Prepojte Jira s vašim účtom LiveAgent, aby ste si mohli pozrieť tikety súvisiace s úlohami Jira, zlúčiť úlohy s tiketmi od konkrétnych zákazníkov a vyhľadať Jira tikety v LiveAgent. Integrácia s Jira
Google Analytics
Sledujte udalosti jednotlivých relácií live chatu v službe Google Analytics. Vďaka týmto údajom môžete vyhodnotiť vplyv live chatu na konverzie alebo vašich agentov na objemy predaja poločnosti. Integrácia s Google Analytics
Pracovný tok
Bold BI
Použite údaje z LiveAgent na vytvorenie informačného panela s informáciami o prichádzajúcich podnetoch v reálnom čase. Integrácia s Bold BI
CloudApp
Nasnímajte obrazovku, pridajte do nej poznámky a pošlite ju v prílohe pomocou CloudApp. Pomôžte svojim zákazníkom presne pochopiť, čo od nich potrebujete, aby ste mohli efektívne vyriešiť ich problémy. Integrácia s CloudApp
Zapier
Pripojte Zapier k svojmu účtu LiveAgent a nastavte vlastné spúšťače, ktoré vykonávajú požadované akcie. Integrácia so Zapier
Meetingbird
Pomocou aplikácie Meetingbird môžete prezerať svoj kalendár, vytvárať udalosti v kalendári a vkladať potenciálne časy stretnutí priamo do e-mailu. Integrácia s Meetingbird
Pabbly
Použite Pabbly spúšťače, logické pravidlá, filtre a podmienky na zefektívnenie procesov predaja, marketingu a podpory naprieč rôznymi platformami. Integrácia s Pabbly
Spätná väzba
Klaus
Ohodnoťte výkon svojho agenta, poskytnite spätnú väzbu podľa rôznych kritérií, zlepšite svoj pracovný postup a ďalšie. Integrácia s Klaus
Nicereply
Viete, čo si zákazníci myslia o vami poskytovaných službách? Sledujte kvalitu svojich služieb s Nicereply, nástrojom na zisťovanie spokojnosti zákazníkov, šitým ako na mieru pre LiveAgent. Integrácia s Nicereply
eCommerce
CS-Cart
Integrácia CS-Cart s LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu CS-Cart. Integrácia s CS-Cart
Fortune 3
Integrácia s Fortune3 vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu Fortune3. Integrácia s Fortune 3
Magento 2
Získajte informácie o predchádzajúcich objednávkach vašich zákazníkov z vášho obchodu Magento priamo z panela s podrobnosťami lístka LiveAgent. Integrácia s Magento 2
Oxatis
Začnite poskytovať lepšiu zákaznícku podporu umiestnením tlačidla live chatu do svojho obchodu Oxatis. Integrácia s Oxatis
Post Affiliate Pro
Začnite poskytovať viac prispôsobenú zákaznícku podporu umiestnením tlačidla live chatu do panelu partnerského programu a na stránky registrácie. Integrácia s Post Affiliate Pro
Prestashop
Umiestnite widget live chatu na svoju stránku Prestashop a prezerajte si objednávky svojich zákazníkov priamo z panela detailov tiketu v účte LiveAgent. Integrácia s Prestashop
Shopify
Umiestnite tlačidlo live chatu do obchodu Shopify. Integrácia so Shopify
Volusion
Začnite poskytovať prispôsobenú zákaznícku podporu umiestnením tlačidla live chatu do svojho obchodu Volusion. Integrácia s Volusion
X-Cart
Integrácia X-Cart a LiveAgent vám umožní umiestniť tlačidlo live chatu do vašich obchodov X-Cart. Integrácia s X-Cart
3dcart
Integrácia 3dcart s účtom LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu 3dcart. Integrácia s 3dcart
Bigcommerce
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu Bigcommerce. Integrácia s Bigcommerce
CoreCommerce
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu CoreCommerce. Integrácia s Corecommerce
Opencart
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu Opencart. Integrácia s Opencart
Monitorovanie
NetCrunch
Konvertujte upozornenia NetCrunch na tikety a prijímajte ich priamo do svojho helpdesku LiveAgent. Integrácia s NetCrunch
LDAP
Importujte agentov z adresárovej štruktúry LDAP alebo agentov prihlásenia pomocou metódy autentifikácie LDAP. Ak služba LDAP nie je k dispozícii, LiveAgent použije svoju vlastnú predvolenú metódu autorizácie. Integrácia s LDAP
Migračné pluginy
Help Desk Migration od spoločnosti Relokia
Migrujte svoje dáta medzi lokálnymi a cloudovými systémami technickej podpory pomocou služby Relokia. Migrovateľné údaje zahŕňajú tikety, agentov, skupiny, kontakty, štítky, prílohy, poznámky a vlastné polia. Integrácia s Relokia
Správa fakturácie
ChargeDesk
Prezrite si posledné platby, refundácie alebo trvalé príkazy vášho zákazníka bez toho, aby ste sa museli prihlásiť do svojho účtu ChargeDesk. Integrácia ChargeDesk s LiveAgentom urýchli vašu podporu a umožní vám získať viac informácií o každom zákazníkovi. Integrácia s ChargeDesk
Braintree
Zrušte a vráťte platby priamo z informačného panela tiketov v účte LiveAgent. Integrácia s Braintree
2Checkout
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu 2Checkout. Integrácia s 2Checkout
Projektový manažment
ClickUp
Konvertujte e-maily na úlohy, spájajte tikety s existujúcimi úlohami a spravujte projekty z účtu LiveAgent. Integrácia s ClickUp
ProjectManager.com
Project Manager vám pomáha spravovať agentov a oddelenia vytváraním nových úloh, časových výkazov alebo projektov, keď sa k LiveAgent pripoja noví zákazníci. Integrácia s ProjectManager.com
Podpora a služby
Zákaznícky servis
Zákaznícku podporu ponúkame nepretržite po celý rok. Kontaktujte nás na live chate, e-maile, telefóne, sociálnych sieťach alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho portálu.
24/7 24/7 24/7 24/7
Komplexné nastavenie expertmi
Pohodlne sa usaďte a oddýchnite si, kým vám nastavíme váš LiveAgent účet. Prihláste sa do help desk systému plne pripraveného na použitie, ktorý zvýši produktivitu vašich agentov a zlepší kvalitu vašich služieb zákazníkom.
Báza znalostí
Vytvárajte kategórie na svojom zákazníckom portáli na základe svojich produktov, služieb alebo typov zákazníkov. Vytvárajte widgety na vyhľadávanie v znalostnej databáze a poskytnite zákazníkom ľahký prístup k vašim článkom v báze znalostí. Funkcia bázy znalostí
IPhone/Android appky
Ponúkame aplikáciu LiveAgent pre operačné systémy Android aj iOS. iPhone/Android mobilné aplikácie
Viacjazyčná podpora
LiveAgent v súčasnosti podporuje preklady do 45 jazykov a pravidelne sa pridávajú nové. Funkcia viacjazyčnej podpory
Podpora viacerých webových stránok
Máte viacero firiem, produktov alebo subdomén s jedinečnými webovými stránkami? Žiadny problém, služba LiveAgent dokáže načítať všetky tikety do jedného účtu LiveAgent.
Podpora viacerých značiek
Vytvorte viacero báz znalostí pre každý zo svojich produktov, značiek alebo skupín používateľov.
Hardware IP phone
Cítite sa pohodlnejšie pri používaní klasického hardvérového telefónu? Žiaden problém! Pripojte ho k účtu LiveAgent, aby ste cez neho mohli odpovedať na hovory. Nie je potrebné používať smartfóny ani odpovedať na hovory v prehliadači, pokiaľ tieto možnosti nepoužívate.
Zabezpečenie a povolenia
EU/US/UK/SG data centrá
V súčasnosti máme po celom svete niekoľko dátových centier. Naše zákaznícke účty inštalujeme na čo najlepší serverový bod v závislosti od toho, kde sa nachádzajú, a zohľadňujeme ich národné zákony. Viaceré dátové centrá
SPAM filtre
Ušetrite čas a bojujte proti spamu pomocou automatického filtrovania spamu. LiveAgent implementuje antispamovú platformu SpamAssassin, ktorá blokuje spam. Funkcia filtrov SPAMu
Obmedzenie prístupu k panelu agentov
Obmedzte počet IP adries, ktoré majú prístup k vášmu agenta panelu.
Správa politiky hesiel
LiveAgent sa uisťuje, že pri predchádzajúcich porušeniach údajov nedošlo k zneužitiu hesla, ktoré ste si vybrali pre svoj účet.
Dvojstupňové overenie
Chráňte svoj účet LiveAgent heslom a ďalším kódom z mobilnej aplikácie Google Authenticator. Funkcia dvojstupňového overenia
Šifrovanie HTTPS
Všetky účty hosťované na serveroch LiveAgent fungujú na zabezpečenom pripojení pomocou šifrovaného protokolu HTTPS. Funkcia šifrovania HTTPS
Zoznam zakázaných návštevníkov
Spamuje vás niekto alebo je protivný? Zakážte im ich IP adresy, aby ste im zabránili v spustení chatu. Zrušte zákaz, keď budete pripravení, a skontrolujte zoznam návštevníkov, ktorým je zakázaný prístup do chatov.
Protokol auditu
Našli ste niečo podozrivé? Skontrolujte protokol auditu a zistite, aké akcie vykonal každý agent počas konkrétneho časového obdobia. Funkcia protokolu auditu
+9$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje).
Maskovanie kreditných kariet
Maskovanie kreditných kariet zaisťuje, že citlivé informácie nebudú uložené v archívoch a prepisoch chatov. Funkcia vyhľadávania a nahradenia
+9$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje).
Automatické mazanie / redigovanie údajov
Posielajú vám zákazníci citlivé údaje? Použite našu funkciu vyhľadávania a nahradenia na redigovanie údajov pred ich uložením do databázy. Funkcia vyhľadávania a nahradenia
+9$ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento dodatočný mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje).
Rezervujte si ukážku softvéru LiveAgent

Potrebujete pomoc pri rozhodovaní?

Každá spoločnosť je iná. Náš tím zákazníckej potreby je pripravený vám pomôcť s akýmkoľvek špecifickým problémom či nastavením.

Frequently Asked Questions

Ako funguje 14-dňová skúšobná verzia?

Každá skúšobná verzia má sprístupnený najvyšší All-Inclusive plán, ktorý vám poskytne prístup ku všetkým funkciám LiveAgentu na 14 dní. Počas registrácie nevyžadujeme kreditnú kartu. Ak máte záujem používať svoj účet naďalej, musíte prejsť na ktorýkoľvek spoplatnený plán a v procese inovácie zadať údaje o kreditnej karte.

Ako funguje prechod medzi bezplatným a spoplatneným plánom?

Bohužiaľ, prechod z úplne bezplatného účtu na 14-dňovú skúšobnú verziu nie je technicky možný. Nerobte si však starosti, z bezplatného účtu môžete kedykoľvek prejsť na spoplatnené plány. Upozorňujeme však, že spätný proces na bezplatný plán zo spoplatneného nie je možný. Majte taktiež na pamäti: Bezplatné účty majú zavedené isté obmedzenia, takže komplexné testovanie všetkých dostupných funkcií bude možné až po prechode na spoplatnený plán alebo vytvorením si novej, 14-dňovej skúšobnej verzie.

Je bezplatný plán skutočne bez akýchkoľvek poplatkov?

Jednoznačne! Chceme, aby sa spoločnosti akejkoľvek veľkosti využívali naše služby, a mali tak prístup k základným funkciám help desk softvéru. Zároveň však potrebujeme mať nastavené určité limity a obmedzenia, aby sme predišli nadmernému využívaniu či zneužívaniu. Týmto spôsobom môžeme pomôcť aj mikropodnikom s ich zákazníckym servisom, rastom a neskôr im ponúknuť prechod na spoplatnené plány.

Existujú nejaké zmluvy?

V skratke, nie. Neexistujú žiadne zmluvy či viazanosť, našich zákazníkov fakturujeme na mesčnej báze. Môžete kedykoľvek prejsť na vyšší či nižší plán, alebo pridať / odstrániť agentov podľa potreby. Taktiež neexistujú žiadne poplatky za nastavenie a naše zákaznícke služby a aktualizácie produktov sú dostupné zadarmo. Navždy.

Ponúkate váš produkt aj pre veľké podniky či korporácie?

Áno. V prípade, že ste veľký podnik, nadnárodná spoločnosť či korporácia, obráťte sa na nás, aby ste sa dozvedeli viacej informácií o konkrétnych ponukách. Prípadne si pozrite naše ceny pre veľké podniky, alebo nám odošlite žiadosť o vystavenie cenovej ponuky.

Aké platobné metódy podporujete?

Akceptujeme všetky hlavné platobné karty vrátane Mastercard, VISA, Diners a American Express. Prijímame taktiež platby prostredníctvom PayPal. V prípade, že máte záujem využiť iný spôsob platby, kontaktujte našu zákaznícku podporu na adrese support@liveagent.com

Alikvotná fakturácia príležitostných agentov

Poskytujete zákaznícky servis len počas určitého obdobia a potrebujete upraviť počet agentov? Žiaden problém! Fakturovať vám budeme len skutočné využívanie našich služieb.

Zásady spravodlivého využívania

Chceme zaistiť, aby všetci naši zákazníci mali prístup ku službám a mohli ich efektívne využívať bez ohľadu na to, z akých podmienok prichádzajú. V prípade, že niektorí zákazníci budú nadmerne využívať naše služby a toto využívanie bude mať vplyv aj na iných užívateľov, vyhradzujeme si právo týchto zákazníkov kontaktovať a žiadať zmenu využívania. Vyhradzujeme si tiež právo meniť limity účtov bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia.

Sú moje údaje v bezpečí?

Rozhodne áno! Poskytujeme najmodernejšie spôsoby zabezpečenia. Účty zákazníkov sú hostované v renomovaných dátových centrách chránených 24-hodinovým dohľadom. Spolupracujeme tiež s viacerými bezpečnostnými výskumníkmi a expertmi, aby sme zaistili, že naše produkty budú držať krok s najnovšími bezpečnostnými štandardmi. Všetky účty obsahujú šifrovanie SSL tak, aby boli vaše údaje v bezpečí.

Kde sú moje dáta uložené?

Aby sme vedeli poskytovať bleskurýchle služby, vaše údaje sa budú nachádzať v najbližšom dátovom centre na základe vaše geografickej polohy. Momentálne máme dátové centra v Dallase (USA), Newarku (USA), Londýne (UK), Frankfurte nad Mohanom (Nemecko) a v Bratislave (Slovensko). Údaje našich európskych zákazníkov sa nachádzajú v jednom z našich európskych dátových centier a sú v súlade s praktikami GDPR.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido cierne
logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..