Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent cenník
Fakturujeme iba v mene USD a konečná suma je založená na aktuálnom konverznom kurze USD / EUR odo dňa vytvorenia vášho účtu.
Viackanálový help desk softvér obsahujúci pokročilé funkcie automatizácie, zabudované call centrum a live chat a integrácou so sociálnymi sieťami
14-dňová skúšobná verzia
Nevyžadujeme kreditné karty
Prejdite na platenú verziu a plaťte podľa potreby
Bez akýchkoľvek kontraktov
Nulový poplatok za nastavenie
Možnosť zrušenia kedykoľvek
Ticket

Ticket

Nevyhnutný prostriedok na organizáciu emailov a tiketov

15$/agent/mesiac
12€/agent/mesiac
  • Neobmedzená história tiketov
  • Neobmedzené emailové adresy
  • Pokročilé funkcie reportovania
  • Zákaznícky portál + fórum
  • API + integrácie
  • Pravidlá a časové pravidlá
  • Zákaznícky servis
  • Kompletné nastavenie našimi expertmi
Ticket+Chat

Ticket+Chat

Robustné riešenie obsahujúce live chat a tiketovanie

29$/agent/mesiac
24€/agent/mesiac

Všetko z Ticket plánu a navyše:

  • Neobmedzené chatové tlačidlá
  • Manažment spätnej väzby
  • Monitoring návštevníkov webu v reálnom čase
  • Proaktívne pozvánky na chat
  • Prieskumy spokojnosti s chatom
  • Sociálne siete*
  • Sledovanie času*
  • Audit log*
All-inclusive

All-inclusive

Výkonný viackanálový help desk softvér so 180+ funkciami

39$/agent/mesiac
32€/agent/mesiac

Všetko obsiahnuté v Ticket+Chat pláne a navyše:

  • Zabudované call centrum
  • Videohovory
  • IVR
  • Smerovanie hovorov a ich presmerovanie
  • Hardware IP phone
  • Neobmedzené nahrávky hovorov
  • Všetky služby označené hviezdičkou z predchádzajúcich balíkov sú v tomto balíku bezplatné
Free

Free

Navždy bezplatný účet s určitými obmedzeniami

0$/agent/mesiac
0€/agent/mesiac
  • 7-dňová história tiketov
  • 1 chatové tlačidlo
  • 1 telefónne číslo
  • 1 e-mailová adresa
  • Základné reporty
  • Zákaznícky portál + fórum
  • Neobmedzená história tiketov Majte všetky tikety a komunikáciu so zákazníkmi vždy po ruke, kedykoľvek ich potrebujete. LiveAgent ukladá všetky vaše tikety na neobmedzenú dobu.
  • Neobmedzené e-mailové adresy Pripojte k svojmu LiveAgent účtu neobmedzený počet e-mailových adries (napríklad pre oddelenie predaja, marketingu či technickej podpory), aby ste zaistili bezproblémovú podporu celej spoločnosti.
  • Pokročilé funkcie reportovania Vytvárajte pokročilé reporty (napríklad reporty za jednotlivé oddelenia, agentov, komunikačné kanály či za dodržiavanie SLA pravidiel...) vo forme stĺpcových, koláčových, plošných či spojnicových grafov.
  • Zákaznícky portál + fórum Využite funkcie zákazníckeho portálu a vytvorte si svoju vlastnú bázu znalostí. Vyplňte ho fórami, článkami s postupmi, často kladenými otázkami či priestorom na poskytovanie spätnej väzby a návrhov na zlepšenie.
  • API + integrácie Integrujte svoje obľúbené aplikácie do nášho help desk softvéru prostredníctvom nášho jedinečného kľúča API. Pripojte systémy na správu fakturácie, CRM systém, nástroje na spoluprácu a ďalšie.
  • Pravidlá a časové pravidlá Vytvorte si vlastné pravidlá alebo časovo podmienené automatizačné pravidlá, aby ste urýchlili opakujúce sa úlohy, ktoré nevyžadujú plnú pozornosť vašich agentov.
  • Zákaznícky servis Ak potrebujete pomoc, kontaktujte nás na ktoromkoľvek z našich komunikačných kanálov. Ponúkame celoročne nepretržitú zákaznícku podporu.
  • Kompletné nastavenie expertmi Pohodlne sa usaďte a oddýchnite si, kým vám nastavíme váš LiveAgent účet. Prihláste sa do help desk systému plne pripraveného na použitie, ktorý zvýši produktivitu vašich agentov a zlepší kvalitu vašich služieb zákazníkom.

Všetko obsiahnuté v Ticket pláne a navyše:

  • Neobmedzené chatové tlačidlá Umiestnite na svoje webové stránky neobmedzený počet chatových tlačidiel na rôznych URL adresách. Zobrazte alebo skryte každé tlačidlo podľa konkrétnych spúšťacích prvkov.
  • Manažment spätnej väzby Povzbuďte svojich zákazníkov, aby vám posielali nové nápady a spätnú väzbu pre budúci vývoj.
  • Monitoring návštevníkov webu v reálnom čase Sledujte, čo zamýšľajú a robia návštevníci vášho webu. Zistite, ktoré adresy URL majú otvorené, ako dlho prehliadajú jednotlivé stránky či získajte notifikácie, keď prejdú na novú stránku na vašom webe.
  • Proaktívne pozvánky na chat Oslovte návštevníkov svojich webových stránok proaktívnymi pozvánkami na chat. Povedzte im, že ste online a pripravený pomôcť, ak to budú potrebovať.
  • Prieskum spokojnosti s chatom Získajte okamžitú spätnú väzbu po každej relácii live chatu. Zistite, ako sa môžete zlepšiť, čo bolo dobré a správne, a sledujte spokojnosť zákazníkov v priebehu času.
  • Sociálne siete* Získajte späť kontrolu nad svojimi sociálnymi sieťami. Integrujte LiveAgent s Facebookom, Instagramom, Twitterom či Viberom, aby ste mali pohromade všetky komentáre, správy a zmienky priamo vo svojom help desk softvéri vo forme tiketov.
  • Sledovanie času* Sledujte svoje pracovné návyky. Zistite, ako dlho trvá, kým odpoviete na každý tiket alebo aké dlhé boli vaše prestávky.
  • Audit log* Našli ste niečo podozrivé? Skontrolujte protokol auditu a zistite, aké akcie vykonal každý agent počas konkrétneho časového obdobia.

Všetko obsiahnuté v Ticket+Chat pláne a navyše:

  • Zabudované call centrum Vytvorte plne funkčné virtuálne call centrum doplnené o automatickú distribúciu hovorov, IVR, pokročilé možnosti spätného volania a ďalšie.
  • Videohovory Chcete byť viac prístupní a osobnejší? Začnite videohovor a poskytnite zákazníkom jedinečnú a prispôsobenú podporu.
  • IVR Zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom komplexných stromov interaktívnych hlasových odpovedí (IVR), ktoré ich nasmerujú na správne oddelenie podpory alebo agenta.
  • Smerovanie hovorov a ich presmerovanie Náš softvér call centra je vybavený automatickou distribúciou hovorov a efektívnym odovzdávaním hovorov. Vychutnajte si bezproblémový prechod hovorov od jedného agenta k druhému.
  • Hardware IP phone Cítite sa pohodlnejšie pri používaní klasického hardvérového telefónu? Žiaden problém! Pripojte ho k účtu LiveAgent, aby ste cez neho mohli odpovedať na hovory. Nie je potrebné používať smartfóny ani odpovedať na hovory v prehliadači, pokiaľ tieto možnosti nepoužívate.
  • Neobmedzené nahrávky hovorov Všetky prichádzajúce a odchádzajúce hovory uskutočnené pomocou služby LiveAgent sa pre vaše pohodlie automaticky nahrávajú. K záznamom hovorov máte prístup kedykoľvek z dôvodu zabezpečenia kvality, školenia alebo právnych dôvodov.
  • Všetky služby označené hviezdičkou z predchádzajúcich balíkov sú v tomto balíku bezplatné
  • 7-dňová história tiketov Každý tiket je možné prezerať maximálne 7 dní od jeho prijatia. Po 7 dňoch už daný tiket nebude k dispozícii.
  • 1 chatové tlačidlo Pridajte chatové tlačidlo na jednu URL adresu podľa vášho výberu.
  • 1 telefónne číslo Pripojte jedno telefónne číslo, aby ste mohli uskutočňovať a prijímať hovory prostredníctvom svojho virtuálneho call centra.
  • 1 e-mailová adresa Pripojte jednu e-mailovú adresu k nášmu tiketovaciemu softvéru, aby ste mohli včas usporiadať, sledovať a odpovedať na všetky e-mailové podnety.
  • Základné reporty Získajte komplexný prehľad o analytike a výkonnosti agenta. Generujte reporty vo viacerých formátoch vrátane stĺpcových grafov, koláčových grafov alebo čiarových grafov.
  • Zákaznícky portál + fórum Využite funkcie zákazníckeho portálu a vytvorte si svoju vlastnú bázu znalostí. Vyplňte ho fórami, článkami s postupmi, často kladenými otázkami a priestorom na poskytovanie spätnej väzby a návrhov.
  • Zákaznícky servis Zákaznícku podporu ponúkame nepretržite po celý rok. Kontaktujte nás prostredníctvom live chatu, e-mailu, hovorov, sociálnych sietí alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho portálu.
* Služba je spoplatnená podľa cenníka, ktorý nájdete v úplnom porovnaní plánov nižšie
Porovnanie plánov
Prezrite si naše porovnanie plánov a vyberte si ten najlepší pre vás

Ticket

Ticket+Chat

All-inclusive

Free

Ticket

Ticket

15$/agent/mesiac
12€/agent/mesiac
Ticket+Chat

Ticket+Chat

29$/agent/mesiac
24€/agent/mesiac
All-inclusive

All-inclusive

39$/agent/mesiac
32€/agent/mesiac

Free

Free

0$/agent/mesiac
0€/agent/mesiac
Komunikačné kanály
Zákaznícky portál
Vytvorte zákaznícky portál doplnený o bázu znalostí, fórum, často kladené otázky a priestor na poskytovanie spätnej väzby.Funkcia zákazníckeho portálu
Kontaktné formuláre
Dajte svojim zákazníkom možnosť obrátiť sa na vás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý je umiestnený priamo na vašom webe.Funkcia kontaktného formulára
Slack notifikácie
Dostávajte Slack notifikácie zakaždým, keď dostanete nový tiket alebo odpoveď na existujúci tiket v LiveAgente. Funkcia Slack notifikácií
Zákaznícke fórum
Vytvorte online komunitné fórum pre svojich zákazníkov. Podporte ich, aby si navzájom pomáhali, odpovedali na otázky a viedli diskusie. Funkcia zákazníckeho fóra
E-mail tiketovanie (e-mailové adresy)
Náš inteligentný nástroj na tiketovanie zaručuje, že sa žiadne e-maily nestratia ani nezodpovedajú. Náš tiketovací systém tiež zabraňuje duplicitným reakciám pomocou funkcie detekcie kolízií agentov.Funkcia tiketovania
Neobmedzené
Neobmedzené
Neobmedzené
1 e-mailová adresa
Live chat
Získajte dôveru zákazníkov a poskytujte im podporu prostredníctvom prispôsobených služieb v reálnom čase. Live chat
Neobmedzené
Neobmedzené
1 chatové tlačidlo
Proaktívne pozvánky na chat
Zaujmite návštevníkov svojich webových stránok pozvánkou na chat s vašimi agentmi.Proactive chat invitations feature
Manažment spätnej väzby
Nabádajte zákazníkov, aby vám posielali nové nápady a spätnú väzbu pre budúci vývoj. Funkcia spätnej väzby a návrhov
Instagram
Zefektívnite komunikáciu so zákazníkmi na Instagrame manažmentom všetkých zmienok a komentárov o vašej stránke. Odpovedajte im priamo z LiveAgenta z jedného panela. Funkcia Instagramu
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Viber
Odpovedajte na Viber správy priamo z vášho LiveAgent panela. Funkcia Viberu
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Twitter
Sledujte jedinečné kľúčové slová a odpovedajte na tweety, ktoré si vyžadujú vašu pozornosť a akciu. Všetky odpovede z LiveAgenta sa posielajú ako tweety. Funkcia Twitteru
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Facebook
Odpovedajte na správy, príspevky, komentáre alebo zmienky na Facebooku priamo z LiveAgenta. Funkcia Facebooku
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$39 / mesiac / za účet 32€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Zabudované call centrum
Vyberte si svojho poskytovateľa VoIP služieb z nášho zoznamu partnerov, nastavíte neobmedzené množstvo zariadení a začnite odpovedať na hovory priamo z prehliadača. Zabudované call centrum
1 telefónne číslo
Videohovory
Zvýšte objem predaja a zlepšite spokojnosť zákazníkov pomocou našej funkcie videohovoru. Buďte osobný a nezabudnite sa usmievať! Funkcia videohovorov
Vedenie konverzácie
História tiketov
Všetky tikety a prepisy chatu sú uložené na neobmedzenú dobu. Prístup ku všetkým tiketom, live chatom a nahrávkam hovorov máate kedykoľvek na účely zabezpečenia kvality, školenia nových zamestnancov či právne účely.
Neobmedzené
Neobmedzené
Neobmedzené
7 dní
Zlúčenie tiketov
Dostali ste viacero tiketov týkajúcich sa rovnakého problému a chcete ich skombinovať? Žiaden problém! Využite našu funkciu zlúčenia tiketov.
Vlastné polia tiketov
Dozvedeli ste sa nejaké cenné informácie? Vytvorte vlastné polia tiketov a pridajte ich na panel s informáciami o tikete.Funkcia vlastných polí tiketov
Rozdelenie tiketov
Dostali ste tiket obsahujúci viacero požiadaviek a problémov? Rozdeľte tiket na dve časti a každú z nich priraďte inému agentovi / oddeleniu. Funkcia rozdelenia tiketov
Interné tikety
Vytvorte internú poznámku pre svojich kolegov. Poznámky sú viditeľné iba pre agentov, takže sa nemusíte obávať, že vaše súkromné poznámky uvidia iní koncoví používatelia alebo zákazníci. Funkcia interných tiketov
Prílohy
Ľahko presuňte prílohy (obrázky, hudbu, video, dokumenty atď.) a zdieľajte ich so svojimi zákazníkmi. Funkcia príloh
Hromadné akcie
Vyberte viac tiketov naraz a ušetrite si čas hromadnými akciami. Pomocou tejto funkcie môžete jediným kliknutím vyriešiť, preniesť alebo odstrániť viac tiketov. Funkcia hromadných akcií
Tlačidlo „Na riešenie“
Automaticky prioritizujte tikety na základe ich dôležitosti podľa pravidiel SLA, času prijatia či času, kedy majú byť vyriešené. Funkcia tlačidla „Na riešenie“
Prieskum spokojnosti s tiketmi
Automaticky odosielajte zákazníkom e-maily po každej interakcií s vašou spoločnosťou, kde budete zisťovať ich spokojnosť s poskytnutými službami či prístupom agentov.
Vlastné značky
Pridávajte vlastné značky ku tiketom, aby ste zvýšili prehľadnosť vašaej univerzálnej schránky a uľahčili filtrovanie. To všetko s možnosťou náhľadu obsahu jednotlivých tiketov.
Vlastné filtre tiketov
Vytvárajte jedinečné filtre, aby ste si uľahčili navigáciu, vyhľadávanie a filtrovanie. Funkcia vlastných filtrov tiketov
Poznámky agenta v tiketoch
Pridávajte súkromné poznámky do tiketov. Tieto poznámky sú viditeľné len pre agentov, nemusíte sa teda obávať, že by ich videli zákazníci či iní koncoví užívatelia. Funkcia poznámok agenta v tiketoch
Panely v reálnom čase
Štatistiky dostupné v reálnom čase, ktoré vám poskytnú prehľad o výkone.
Transfery tiketov
Presúvajte tikety konkrétnym agentom či oddeleniam tak, aby boli vyriešené čo najskôr a najlepšie. Stačí vám len jeden klik!.
WYSIWYG editor
Využite náš vstavaný WYSIWYG editor na úpravu vašich e-mailov, e-mailových šablón či článkov v báze znalostí. Funkcia WYSIWYG editora
Viaceré karty tiketov
Riešite práve viac tiketov naraz? Žiadny problém! Otvorte si viacero kariet a prepínajte medzi nimi s úplnou ľahkosťou. Funkcia viacerých kariet tiketov
Pracovné hodiny
Ste dostupný len počas určitého časového okna? Dajte svojim zákazníkom vedieť pomocou funkcie pracovných hodín
Oddelenia
Vytvorte oddelenie predaja, marketingu a technickej podpory pre jednoduchšie smerovanie tiketov a rozdelenie zodpovedností. Funkcia oddelení
Pomocné správy
Urýchlite svoje odpovede využívaním pomocných správ. Funkcia pomocných správ
Kontakty a skupiny
Segmentujte zákazníkov podľa záujmov, veku, národnosti alebo akejkoľvek inej metriky. Funkcia kontaktov a funkcia skupín
Preddefinované odpovede
Vytvárajte preddefinované odpovede na časté podnety zákazníkov, na ktoré je možné odpovedať pomocou všeobecnej odpovede. Funkcia preddefinovaných odpovedí
Prepisy chatu
Potrebujú vaši zákazníci kópiu konverzácie, ktorú s vami viedli? Poskytnite im prepisy chatu prostredníctvom e-mailu.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Zdieľanie súborov cez chat
Náš live chat podporuje zdieľanie súborov vo formátoch JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF, and TXT.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Okno chatu v mobilnom zobrazení
Naše live chat widgety pružne reagujú na konkrétne používané zaradenie - zákazníci môžu ľahko začať chatovať na mobilných alebo stolových počítačoch.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Nastavenie uvítacej správy chatu
Rozposielajte uvítacie správy vašim novým návštevníkom webu, aby ste ukázali, že ste online a k dispozícii, aby ste im pomohli podľa potreby.
Obmedzené na 1 chatové tlačidlo
Monitoring návštevníkov v reálnom čase
Sledujte, čo zamýšľajú a robia návštevníci vášho webu. Zistite, ktoré adresy URL majú otvorené, ako dlho prehliadajú jednotlivé stránky či získajte notifikácie, keď prejdú na novú stránku na vašom webe.
Prieskumy spokojnosti s chatom
Získajte okamžitú spätnú väzbu po každej relácii live chatu. Zistite, ako sa môžete zlepšiť, čo bolo dobré a správne, a sledujte spokojnosť zákazníkov v priebehu času. Funkcia hodnotenia agentov
Sledovanie času
Sledujte svoje pracovné návyky. Zistite, ako dlho trvá, kým odpoviete na každý tiket alebo aké dlhé boli vaše prestávky. Získajte hlbší prehľad o výkonnosti vášho oddelenia zákazníckej podpory sledovaním pracovných návykov agentov. Funkcia sledovania času
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Poradie hovorov
V prípade, že sú všetci agenti zaneprázdnení prebiehajúcimi hovormi, LiveAgent automaticky vytvorí poradie novo prichádzajúcich hovorov. Funkcia poradia hovorov
Obmedzené na 1 telefónne číslo
IVR
Zlepšite skúsenosť zákazníkov s vaším call centrom vytvorením komplexného stromu Interaktívnej hlasovej odozvy (IVR), ktorý ich nasmeruje do konkrétneho oddelenia alebo na špecifického zákazníka. Funkcia IVR
Neobmedzené nahrávky hovorov
Neobmedzené nahrávky hovorov vám zaručia, že máte vaše hovory k dispozícií vždy, keď ich potrebujete. Funkcia neobmedzených nahrávok hovorov
Smerovanie a presmerovanie hovorov
Náš softvér call centra je vybavený ACD a funkciou presmerovania hovorov. Už dnes si môžete vychutnať plynulé smerovnaie hovorov z jedného oddelenia alebo agenta na druhého. Funkcia smerovania hovorov a funkcia presmerovania hovorov
Customization
API
Prepojte rôzne programy, softvér alebo nástroje s LiveAgentom a automatizujte nespočetné množstvo úloh. Funkcia API
Šablóny zákazníckych e-mailov
Nakonfigurujte šablóny e-mailov pre svojich zákazníkov a agentov. Všetky e-mailové šablóny odoslané z LiveAgenta môžu byť formátované ako e-maily vo formáte HTML alebo obyčajný text. Funkcia šablón zákazníckych e-mailov
Pravidlá a časové pravidlá
Vytvorte vlastné spúšťače, pravidlá a časové pravidlá, aby ste urýchlili opakujúce sa úlohy, ktoré nevyžadujú plnú pozornosť vašich agentov. Funkcia pravidiel a časových pravidiel
Gamifikácia
Motivujte, zabávajte, zvyšujte produktivitu a podporujte spoluprácu v tímoch. Funkcia gamifikácie
Prispôsobenie widgetov kontaktného formulára
Vyberte si widget kontaktného formulára z našej galérie šablón a upravte ho tak, aby zodpovedal estetike a dizajnovému jazyku vašej spoločnosti.
Obmedzené na 1 formulár
Prispôsobenie widgetov chatu
Vyberte si chat widget z našej galérie šablón a prispôsobte ho tak, aby zodpovedal farebnej palete vašej spoločnosti.
Obmedzené na 1 chatové okno
Prispôsobenie widgetov pozvánok na chat
Vyberte si dizajn pozvánky na chat z našej galérie šablón a upravte si ho podľa svojich potrieb.
Nastavenie zvuku
Prispôsobte alebo zakážte všetky zvuky upozornení, ktoré budete počuť v službe LiveAgent. Vyberte si z našich existujúcich zvukov alebo nahrajte svoje vlastné súbory. Funkcia nastavenia zvuku
$5 / mesiac / za účet 5€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Vyhľadať a nahradiť
LiveAgent môže pred zobrazením alebo uložením v databáze automaticky vyhľadať konkrétne reťazce v každej prichádzajúcej správe a nahradiť ich niečím iným. Funkcia vyhľadať a nahradiť
$9 / mesiac / za účet 9€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Prispôsobenie widgetov hovorov
Vytvorte atraktívne widgety na volanie alebo si vyberte z našej galérie šablón. Prispôsobte si akýkoľvek existujúci dizajn podľa svojich potrieb..
Obmedzené na 1 tlačidlo hovoru
Prispôsobenie widgetov videohovorov
Vytvorte atraktívne widgety na videohovory alebo vyberte existujúci dizajn z našej galérie šablón. Prispôsobte si akúkoľvek existujúcu šablónu podľa svojich potrieb.
Dodatočná báza znalostí
Dodatočná báza znalostí* vám dáva príležitosť vytvoriť neobmedzené množstvo samostatných zákazníckych portálov, kde každý z nich môže mať svoj vlastný jedinečný dizajn, nastavenia a obsah. Funkcia dodatočnej bázy znalostí
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Branding free
Odstráňte logo LiveAgenta z okien live chatu, bázy znalostí, zákazníckeho portálu, tlačidiel, kontaktných formulárov či e-mailových šablón.
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
$19 / mesiac / za účet 15€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Reportovanie
Základné reporty
Prehľad analytík
Získajte prehľad o svojej zákazníckej podpore. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou, a sledujte služby, ktoré dostáva. Funkcia prehľadu analytík
Report výkonu
Monitorujte výkonnosť svojich agentov. Zistite, kto je najproduktívnejší, kto uprednostňuje e-maily pred live chatom a kto prináša konzistentné výsledky v priebehu času. Funkcia reportu výkonu
Pokročilé reportovanie
Report agenta
Vytvárajte reporty agentov o pracovnom čase, odpovedaných lístkoch, live chatoch, hovoroch, predajoch, hodnoteniach a ďalších ukazovateľoch v konkrétnom časovom rozmedzí. Funkcia reportu agenta
Hodnotenie agentov
Vytvárajte reporty o hodnotení agentov spolu s komentármi zákazníkov. Funkcia hodnotenia agentov
Report oddelenia
Generujte reporty o počte odpovedí na tikety, chaty, hovory a ďalšie informácie každého oddelenia v konkrétnom časovom rozmedzí. Funkcia reportu oddelenia
Report kanálu
LiveAgent vám poskytuje podrobné informácie o každom komunikačnom kanáli: e-mail, live chat, call centrum, kontaktné formuláre, Instagram, správy z Facebooku, Tweety atď. Funkcia reportu kanálu
Report značiek
Generujte reporty značiek z určitého časového obdobia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Funkcia reportu značiek
História tiketov
Filtrujte tikety podľa dňa, týždňa, mesiaca, roku alebo vlastného rozsahu dátumov a vygenerujte prehľad histórie lístkov. Zistite, ktoré oddelenia mali najviac pridelených tiketov, ktorí agenti ich vyriešili, ich aktuálny stav a ďalšie.
Časový report
Zistite, ako dlho trvalo odpovedať na lístky z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa agenta, lístka, zákazníka, spoločnosti, dátumu správy, fakturovaného dátumu, typu (manuálne, automaticky). Time report feature
Report mojej práce
Generujte prehľady o práci, ktorú ste vykonali za deň, týždeň, mesiac, rok alebo počas vlastného rozsahu. Zistite, koľko tiketov vám bolo pridelených, z ktorého kanála pochádzajú a ich aktuálny stav.
Dostupnosť agentov na hovoroch, chatoch, tiketoch
Monitorujte dostupnosť svojich agentov a presne sledujte, kedy sú online (dátum, hodiny, od, do). Funkcia dostupnosti agentov
Dostupnsť na chatoch a hovoroch
Generujte reporty o dostupnosti každého agenta, aby mohli promptne odpovedať na chaty a rozhovory. Objavte, kto je najviac zapojený a kto musí zvýšiť svoju aktivitu.
Zaťaženie hovormi, chatmi
Zistite, ktorí agenti mali priradených najviac tiketov, hovorov a chatov, aby ste mohli porovnať a optimalizovať pracovné zaťaženie vášho agenta.
SLAs s reportami
Hovory, chaty, tikety dodržiavajúce SLA
LiveAgent ponúka reporty o splnených a nesplnených pravidlách SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa oddelenia, agenta a dátumu. Funkcia dodržiavania SLA
Hovory, chaty, tikety SLA protokolu
LiveAgent ponúka protokol splnených a nesplnených pravidiel SLA z konkrétneho časového rozsahu a oddelenia. Jednotlivé položky je možné triediť podľa žiadateľa, ID tiketu, času SLA, oddelenia, agenta, dátumu splatnosti, dátumu ukončenia a času zostávajúceho / oneskoreného SLA. Funkcia logu SLA
Integrácie
Squarespace
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Squarespace. Squarespace integrácia
1 Chat button
Weebly
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Weebly. Weebly integrácia
1 Chat button
Wix
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Wix. Wix integrácia
1 chatové tlačidlo
WordPress
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše WordPress webové stránky alebo blog. Premeňte svoj web na výkonný WordPress help desk alebo live chat WordPress s LiveAgentom. WordPress integrácia
1 chatové tlačidlo
PipeDrive
Zaregistrujte nové objednávky z PipeDrive a zobrazte všetky registrované objednávky týkajúce sa zákazníka, ktorému pomáhate. PipeDrive integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
ActiveCampaign
Integrujte ActiveCampaign s LiveAgentom na automatizáciu procesov, ako je vytváranie nových ponúk, aktualizácia kontaktov a ďalšie. ActiveCampaign integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Mailchimp
Prihláste a odhláste kontakty na odber newslettra z MailChimpu priamo v LiveAgentovi. MailChimp integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Jira
Prepojte aplikáciu Jira s vašim LiveAgent účtom, aby ste si mohli pozrieť tikety súvisiace s Jira úlohami, zlúčiť úlohy s tiketmi od konkrétnych zákazníkov a vyhľadať Jira tikety v LiveAgentovi. Jira integrácia
Google Analytics
Sledujte udalosti relácií live chatu v službe Google Analytics. Vďaka týmto údajom môžete vyhodnotiť vplyv live chatu na konverzie alebo vplyv vašich agentov na predaj spoločnosti. Google Analytics integrácia
Zapier
Pripojte Zapier k svojmu účtu LiveAgent a nastavte vlastné spúšťače, ktoré vykonávajú požadované akcie. Zapier integráca
Magento 2
Získajte informácie o predchádzajúcich objednávkach vašich zákazníkov z vášho obchodu Magento priamo z LiveAgent panela. Magento 2 integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Prestashop
Umiestnite widget live chatu na svoj web Prestashop a prezerajte si objednávky svojich zákazníkov priamo z LiveAgent panela. Prestashop integrácia
Shopify
Umiestnite tlačidlo live chatu do obchodu Shopify. Shopify integrácia
1 chatové tlačidlo
Bigcommerce
Umiestnite tlačidlo live chatu do obchodu Bigcommerce. Bigcommerce integrácia
Opencart
Umiestnite tlačidlo live chatu do obchodu Opencart. Opencart integrácia
Salesforce (soon)
Pridajte nové alebo upravte existujúce ponuky vo svojom systéme SalesForce priamo z informačného panela tiketov LiveAgent. Znížte duplicitné zadávanie údajov v rôznych aplikáciách a namiesto toho sa zamerajte na poskytovanie bezproblémovej podpory pre vašich najcennejších zákazníkov.
CMS
SpringBuilder
Pridajte na svoju webovú stránku SpringBuilder tlačidlo live chatu, aby ste urýchlili riešenie problémov a zlepšili komunikáciu so svojimi zákazníkmi. SpringBuilder integrácia
1 chatové tlačidlo
Joomla!
Ak chcete pridať jedno z našich tlačidiel live chatu na svoju webovú stránku Joomla, môžete tak urobiť vložením kódu tohto tlačidla do päty Joomla. Joomla! integrácia
1 chatové tlačidlo
Adobe Business Catalyst
Integrácia LiveAgenta s Adobe Business Catalyst vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na web Adobe Business Catalyst. Adobe Business Catalyst integrácia
1 chatové tlačidlo
Drupal
Spojte sa so svojimi zákazníkmi v reálnom čase umiestnením tlačidla live chatu na svoju webovú stránku Drupal. Využite offline formuláre a ostatné možnosti help desku Drupal integrácia
1 chatové tlačidlo
ExpressionEngine
Umiestnite tlačidlo live chatu na svoje webové stránky ExpressionEngine. ExpressionEngine integrácia
1 chatové tlačidlo
GoDaddy
Integrácia LiveAgenta s GoDaddy vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na váš web GoDaddy. GoDaddy integrácia
1 chatové tlačidlo
Squarespace
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše webové stránky Squarespace. Squarespace integrácia
1 chatové tlačidlo
SpringBuilder
Pridajte na svoju webovú stránku SpringBuilder tlačidlo live chatu, aby ste urýchlili riešenie problémov a zlepšili komunikáciu so svojimi zákazníkmi. href="/integrations/springbuilder/">SpringBuilder integrácia
1 Chat button
uKit
Integrácia LiveAgenta s uKit vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na váš web uKit. uKit integrácia
1 chatové tlačidlo
Web.com
Integrácia LiveAgenta s Web.com vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na váš web Web.com. Web.com integrácia
1 chatové tlačidlo
Wix
Integrácia LiveAgenta s Wix vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu na váš web Web.com. Wix integrácia
1 chatové tlačidlo
WordPress
LiveAgent vám umožňuje umiestniť tlačidlá live chatu na vaše WordPress webové stránky alebo blog. Premeňte svoj web na výkonný WordPress help desk alebo live chat WordPress s LiveAgentom. WordPress integrácia
1 chatové tlačidlo
CRM
Salesflare
Extrahujte údaje o zákazníkoch z chatov a formulárov a uložte ich priamo do Salesflare z LiveAgenta. Salesflare integrácia
PipeDrive
Zaregistrujte nové objednávky z PipeDrive a zobrazte všetky registrované objednávky týkajúce sa zákazníka, ktorému pomáhate. PipeDrive integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Vectera
Naplánujte si schôdzky, triedy alebo dokonca osobné hovory so zákazníkmi priamo z LiveAgenta. Vectera integrácia
Highrise
Aktivujte integráciu Highrise a začnite spravovať dáta Highrise v rámci LiveAgenta (a naopak). Evidujte nové objednávky, upravujte existujúce ponuky a ďalšie. Highrise integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
SharpSpring
Synchronizácia LiveAgenta so SharpSpring umožňuje automatickú synchronizáciu kontaktných informácií na oboch platformách. SharpSpring integrácia
Salesforce (soon)
Pridajte nové alebo upravte existujúce ponuky vo svojom systéme SalesForce priamo z informačného panela LiveAgenta. Znížte duplicitné zadávanie údajov v rôznych aplikáciách a namiesto toho sa zamerajte na poskytovanie bezproblémovej podpory pre vašich najcennejších zákazníkov.
Email marketing
ActiveCampaign
Integrujte ActiveCampaign s LiveAgentom na automatizáciu procesov, ako je vytváranie nových ponúk, aktualizácia kontaktov a ďalšie. ActiveCampaign integrácia
Obmedzené
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Klaviyo
Prihláste svojich zákazníkov na odber newslettrov z aplikácie Klaviyo priamo v rámci LiveAgenta. Integrujte dva nástroje, aby ste znížili množstvo úsilia a času, ktoré musíte venovať správe databázy. Klaviyo integrácia
Obmedzené
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
SpamAssassin
Filtrujte prichádzajúce e-maily prostredníctvom spamového filtra SpamAssassin. Upozorňujeme, že e-mailové adresy označené ako spam sa stále nachádzajú v tiketoch označených ako spam. SpamAssassin integrácia
AWeber
Aktivácia pluginu AWeber vám umožní prihlásiť a zrušiť odber newslettra priamo z LiveAgenta. AWeber integrácia
Obmedzené
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
GetResponse
Pridajte zákazníkov do svojich e-mailových zoznamov GetResponse priamo z LiveAgenta. Aby ste sa vyhli odosielaniu nevyžiadaných e-mailov, kontaktom je odoslaný e-mail s potvrdením, keď ich pridáte do nového zoznamu adries. (Odoberanie newslettra musí byť potvrdené priamo kontaktom). GetResponse integrácia
Obmedzené
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Mailchimp
rihláste a odhláste kontakty na odber newslettra z MailChimpu priamo v LiveAgentovi. MailChimp integrácia
Obmedzené
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Sociálne siete
GIPHY
GIPHY Search vám umožní okamžite nájsť presný GIF, ktorý hľadáte, a vložiť ho do tela tiketu. GIPHY integrácia
Socialbakers
Integrácia Socialbakers s LiveAgentom vám pomôže so správou sociálnych sietí a tiketovaním. Socialbakers integrácia
Telefón
Cloudtalk
CloudTalk zobrazuje kontaktné údaje, históriu hovorov, poznámky a tikety spojené s volajúcim a synchronizuje ich s LiveAgentom. Cloudtalk integrácia
Chatbot
Quriobot
Vytvorte si intuitívneho chatbota, ktorý bude neustále komunikovať s vašimi zákazníkmi. Quriobot chatbot môžete použiť na poskytovanie zákazníckej podpory či získavanie spätnej väzby. Quiobot integrácia
Trackovanie
Clockify
Pomocou aplikácie Clockify môžete sledovať čas, ktorý strávite riešením tiketov a úpravou článkov bázy znalostí. Zlepšite svoju produktivitu, ziskovosť a sledujte denníky tímových aktivít. Clockify integrácia
Jira
Prepojte aplikáciu Jira s vašim LiveAgent účtom, aby ste si mohli pozrieť tikety súvisiace s Jira úlohami, zlúčiť úlohy s tiketmi od konkrétnych zákazníkov a vyhľadať Jira tikety v LiveAgentovi. Jira integrácia
Google Analytics
Sledujte udalosti relácií live chatu v službe Google Analytics. Vďaka týmto údajom môžete vyhodnotiť vplyv live chatu na konverzie alebo vplyv vašich agentov na predaj spoločnosti. Google Analytics integrácia
Pracovný postup
Bold BI
Použite údaje z LiveAgenta na vytvorenie interaktívneho informačného panela s dátami o prichádzajúcich podnetoch v reálnom čase. Bold BI integrácia
CloudApp
Urobte snímku obrazovky, napíšte si poznámky a pošlite ju ako prílohu pomocou aplikácie CloudApp. Pomôžte svojim zákazníkom presne pochopiť, čo od nich potrebujete, aby mohli efektívne riešiť svoje problémy. CloudApp integrácia
Zapier
Prepojte aplikáciu Zapier so svojím LiveAgent účtom a nastavte si vlastné spúšťače, ktoré budú vykonávať požadované úlohy. Zapier integrácia
Pabbly
Použite spúšťače, logické pravidlá, filtre a podmienky Pabbly na zefektívnenie procesov predaja, marketingu a podpory naprieč rôznymi platformami. Pabbly integrácia
Spätná väzba
Klaus
Ohodnoťte výkon svojho agenta, poskytnite spätnú väzbu podľa rôznych kritérií, zlepšite svoj pracovný postup a ďalšie. Klaus integrácia
Nicereply
Viete, čo si zákazníci myslia o vašich službách? Sledujte ich kvalitu s Nicereply - nástrojom na zisťovanie spokojnosti zákazníkov ako stvoreným pre LiveAgenta. Nicereply integrácia
eCommerce
CS-Cart
Integrácia CS-Cart s LiveAgentom vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu CS-Cart. CS-Cart integrácia
1 chatové tlačidlo
Fortune 3
Integrácia Fortune 3 s LiveAgentom vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu CS-Cart. Fortune 3 integrácia
1 chatové tlačidlo
Magento 2
Získajte informácie o predchádzajúcich objednávkach vašich zákazníkov z vášho obchodu Magento priamo z LiveAgent panela. Magento 2 integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
Oxatis
Začnite poskytovať lepšiu zákaznícku podporu umiestnením tlačidla live chatu do svojho obchodu Oxatis. Oxatis integrácia
1 chatové tlačidlo
Post Affiliate Pro
Začnite poskytovať viac prispôsobenú zákaznícku podporu umiestnením tlačidla live chatu na registračnú stránku či stránku opisujúcu váš partnerský program. Post Affiliate Pro integrácia
Prestashop
Umiestnite live chat widget na svoj web Prestashop a prezerajte si objednávky svojich zákazníkov priamo z LiveAgent panela. Prestashop integrácia
Shopify
Umiestnite tlačidlo live chatu do obchodu Shopify. Shopify integrácia
1 chatové tlačidlo
Volusion
Začnite poskytovať prispôsobenú zákaznícku podporu umiestnením tlačidla live chatu do vášho obchodu Volusion. Volusion integrácia
X-Cart
Integrácia X-Cart s LiveAgentom vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu X-Cart. X-Cart integrácia
1 chatové tlačidlo
3dcart
Integrácia 3Dcart s LiveAgentom vám umožňuje umiestniť tlačidlo live chatu do vášho obchodu 3Dcart. 3dcart integrácia
Bigcommerce
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu Bigcommerce. Bigcommerce integrácia
CoreCommerce
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu CoreCommerce. Corecommerce integrácia
1 chatové tlačidlo
Opencart
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu Opencart. Opencart integrácia
Monitoring
NetCrunch
Konvertujte upozornenia NetCrunch na tikety a prijímajte ich priamo do svojho účtu LiveAgent. NetCrunch integrácia
LDAP
Importujte agentov z adresárovej štruktúry LDAP alebo agentov prihlásenia pomocou metódy autentifikácie LDAP. Ak služba LDAP nie je k dispozícii, LiveAgent použije svoju vlastnú predvolenú metódu autorizácie. LDAP integrácia
Migračné pluginy
Help Desk Migration by Relokia
Preneste si svoje údaje medzi lokálnymi a cloudovými systémami technickej podpory pomocou služby Relokia. Údaje, ktoré možno presunúť, zahŕňajú tikety, agentov, skupiny, kontakty, štítky, prílohy, poznámky a vlastné polia tiketov. Relokia integrácia
Billing management
ChargeDesk
Prezerajte si posledné platby, refundácie alebo trvalé príkazy vášho zákazníka bez toho, aby ste sa museli prihlásiť do svojho účtu ChargeDesk. Integrácia ChargeDesk s LiveAgentom urýchli vašu podporu a umožní vám získať viac informácií o každom zákazníkovi. ChargeDesk integrácia
Braintree
Zrušte a vráťte platby priamo z LiveAgent panela. Braintree integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
2Checkout
Umiestnite tlačidlo live chatu do svojho obchodu 2Checkout. 2Checkout integrácia
Projektový manažment
ClickUp
Konvertujte e-maily na úlohy, spájajte tikety s existujúcimi úlohami a spravujte projekty priamo z účtu LiveAgent. ClickUp integrácia
Limited
V bezplatnom pláne tento doplnok nie je k dispozícií, externá integrácia cez Zapier je však k dispozícii.
ProjectManager.com
ProjectManager.com vám pomáha spravovať agentov a oddelenia vytváraním nových úloh, časových výkazov alebo projektov, keď sa k LiveAgentu pripoja noví zákazníci. ProjectManager.com integrácia
Podpora a služby
Zákaznícky servis
Zákaznícku podporu ponúkame nepretržite po celý rok. Kontaktujte nás na live chate, e-maile, telefóne, sociálnych sieťach alebo prostredníctvom nášho zákazníckeho portálu. Ponúkame tiež viacjazyčnú podporu.
24/7
24/7
24/7
24/7
Kompletné nastavenie expertmi
Pohodlne sa usaďte a oddýchnite si, kým vám nastavíme váš LiveAgent účet. Prihláste sa do help desk systému plne pripraveného na použitie, ktorý zvýši produktivitu vašich agentov a zlepší kvalitu vašich služieb zákazníkom.
Báza znalostí
Vytvárajte kategórie na svojom zákazníckom portáli na základe svojich produktov, služieb alebo typov zákazníkov. Vytvárajte widgety na vyhľadávanie v báze znalostí a poskytujte zákazníkom ľahký prístup k informáciám a vašim článkom aj keď ste offline. Funkcia bázy znalostí
iPhone/Android aplikácie
Ponúkame LiveAgent aplikáciu pre operačné systémy Android aj iOS. iPhone/Android aplikácie
Viacjazyčná podpora
LiveAgent v súčasnosti podporuje preklady do 45 jazykov a pravidelne sú pridávané nové. Funkcia viacjazyčnej podpory
Podpora viacerých webových stránok
Máte viac firiem, produktov alebo subdomén s jedinečným obsahom? Žiadny problém, LiveAgent dokáže spracovať všetky tikety a uložiť ich jedného účtu LiveAgent.
Podpora viacerých značiek
Vytvorte viac báz znalostí pre každý zo svojich produktov, značiek alebo skupín používateľov.
Hardware IP phone
Cítite sa pohodlnejšie pri používaní klasického hardvérového telefónu? Žiaden problém! Pripojte ho k účtu LiveAgent, aby ste cez neho mohli odpovedať na hovory. Nie je potrebné používať smartfóny ani odpovedať na hovory v prehliadači, pokiaľ tieto možnosti nepoužívate .
Security & permissions
EU/US/UK/SG data centrá
V súčasnosti máme viac dátových centier po celom svete. Naše zákaznícke účty inštalujeme na čo najlepší serverový bod v závislosti od toho, kde sa nachádzajú, a zohľadňujeme ich národné zákony. Data centrá po celom svete
SPAM filtre
Ušetrite čas a bojujte proti spamu pomocou automatického filtrovania spamu. LiveAgent implementuje antispamovú platformu SpamAssassin, ktorá sa o všetko postará. Funkcia SPAM filtrov
Obmedzenie prístupu k panelu agentov
Obmedzte množstvo IP adries, ktoré majú prístup do vášho panela agentov.
Správa politiky hesiel
LiveAgent vám napovie, či heslo, ktoré ste si vybrali pre svoj účet, bolo v minulosti zneužité.
Dvojstupňové overenie
Chráňte svoj účet LiveAgent heslom a dodatočným kódom z mobilnej aplikácie Google Authenticator. Funkcia dvojstupňového overenia
Šifrovanie HTTPS
Všetky účty hosťované na serveroch LiveAgenta fungujú na zabezpečenom pripojení pomocou protokolu HTTPS. Funkcia šifrovania HTTPS
Zoznam zakázaných návštevníkov
Spamuje vás niekto alebo je protivný? Zakážte im ich IP adresy, aby ste im zabránili v četovaní. Odstráňte zákaz, keď si budete myslieť, že je všetko v poriadku, a skontrolujte zoznam návštevníkov, ktorí majú zakázaný prístup k vášmu chatu.
Protokol auditu
Našli ste niečo podozrivé? V protokole auditu uvidíte, aké akcie vykonal každý agent počas konkrétneho časového obdobia. Funkcia protokolu auditu
$9 / mesiac / za účet 9€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Maskovanie kreditných kariet
Maskovanie kreditných kariet zaisťuje, že citlivé informácie nebudú uložené v archívoch chatu a prepisoch. Funkcia vyhľadať a nahradiť
$9 / mesiac / za účet 9€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)
Automatické mazanie / redigovanie údajov
Posielajú vám zákazníci citlivé údaje? Použite našu funkciu vyhľadávania a výmeny na redigovanie údajov pred ich uložením do databázy. Funkcia vyhľadať a nahradiť
$9 / mesiac / za účet 9€ / mesiac / za účet
Dodatočný mesačný poplatok za funkciu. (Počet ďalších agentov vo vašom účte tento mesačný poplatok nezvyšuje ani neznižuje.)

Potrebujete pomoc pri rozhodovaní?

Každá spoločnosť je iná. Náš tím zákazníckej potreby je pripravený vám pomôcť s akýmkoľvek špecifickým problémom či nastavením.

Často kladené otázky

Každá skúšobná verzia má sprístupnený najvyšší All-Inclusive plán, ktorý vám poskytne prístup ku všetkým funkciám LiveAgentu na 14 dní. Počas registrácie nevyžadujeme kreditnú kartu. Ak máte záujem používať svoj účet naďalej, musíte prejsť na ktorýkoľvek spoplatnený plán a v procese inovácie zadať údaje o kreditnej karte.

Bohužiaľ, prechod z úplne bezplatného účtu na 14-dňovú skúšobnú verziu nie je technicky možný. Nerobte si však starosti, z bezplatného účtu môžete kedykoľvek prejsť na spoplatnené plány. Upozorňujeme však, že spätný proces na bezplatný plán zo spoplatneného nie je možný. Majte taktiež na pamäti: Bezplatné účty majú zavedené isté obmedzenia, takže komplexné testovanie všetkých dostupných funkcií bude možné až po prechode na spoplatnený plán alebo vytvorením si novej, 14-dňovej skúšobnej verzie.

Samozrejme! Chceme, aby sa spoločnosti akejkoľvek veľkosti využívali naše služby, a mali tak prístup k základným funkciám help desk softvéru. Zároveň však potrebujeme mať nastavené určité limity a obmedzenia, aby sme predišli nadmernému využívaniu či zneužívaniu. Týmto spôsobom môžeme pomôcť aj mikropodnikom s ich zákazníckym servisom, rastom a neskôr im ponúknuť prechod na spoplatnené plány.

V skratke, nie. Neexistujú žiadne zmluvy či viazanosť, našich zákazníkov fakturujeme na mesčnej báze. Môžete kedykoľvek prejsť na vyšší či nižší plán, alebo pridať / odstrániť agentov podľa potreby. Taktiež neexistujú žiadne poplatky za nastavenie a naše zákaznícke služby a aktualizácie produktov sú dostupné zadarmo. Navždy.

Áno. V prípade, že ste veľký podnik, nadnárodná spoločnosť či korporácia, obráťte sa na nás, aby ste sa dozvedeli viacej informácií o konkrétnych ponukách. Prípadne si pozrite naše ceny pre veľké podniky, alebo nám odošlite žiadosť o vystavenie cenovej ponuky.

Akceptujeme všetky hlavné platobné karty vrátane Mastercard, VISA, Diners a American Express. Prijímame taktiež platby prostredníctvom PayPal. V prípade, že máte záujem využiť iný spôsob platby, kontaktujte našu zákaznícku podporu na adrese support@liveagent.com.

Poskytujete zákaznícky servis len počas určitého obdobia a potrebujete upraviť počet agentov? Žiaden problém! Fakturovať vám budeme len skutočné využívanie našich služieb.

Chceme zaistiť, aby všetci naši zákazníci mali prístup ku službám a mohli ich efektívne využívať bez ohľadu na to, z akých podmienok prichádzajú. V prípade, že niektorí zákazníci budú nadmerne využívať naše služby a toto využívanie bude mať vplyv aj na iných užívateľov, vyhradzujeme si právo týchto zákazníkov kontaktovať a žiadať zmenu využívania. Vyhradzujeme si tiež právo meniť limity účtov bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia.

Rozhodne áno! Poskytujeme najmodernejšie spôsoby zabezpečenia. Účty zákazníkov sú hostované v renomovaných dátových centrách chránených 24-hodinovým dohľadom. Spolupracujeme tiež s viacerými bezpečnostnými výskumníkmi a expertmi, aby sme zaistili, že naše produkty budú držať krok s najnovšími bezpečnostnými štandardmi. Všetky účty obsahujú šifrovanie SSL tak, aby boli vaše údaje v bezpečí.

Aby sme vedeli poskytovať bleskurýchle služby, vaše údaje sa budú nachádzať v najbližšom dátovom centre na základe vaše geografickej polohy. Momentálne máme dátové centra v Dallase (USA), Newarku (USA), Londýne (UK), Frankfurte nad Mohanom (Nemecko) a v Bratislave (Slovensko). Údaje našich európskych zákazníkov sa nachádzajú v jednom z našich európskych dátových centier a sú v súlade s praktikami GDPR.

Sme tu pre vás! Nebojte sa nás osloviť prostredníctvom live chatu alebo nám pošlite e-mail na adresu support@liveagent.com. Naša zákaznícka podpora funguje nepretržite, vrátane sviatkov a radi vám pomôžeme s požiadavkami či otázkami. Sme tiež online na live chate a sme k dispozícii telefonicky počas pracovnej doby vo väčšine časových pásiem.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo klienti forbes
logo klienti airbus
logo klienti nascar
logo klienti usc
logo esky color
slido zelené

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.