Agenti sú tou najdôležitejšou súčasťou akéhokoľvek softvéru zákazníckej podpory. Disponujú skvelými schopnosťami a zručnosťami potrebnými na poskytovanie toho najlepšieho zákazníckeho servisu. Agenti plnia úlohu riešiteľov problémov, pomocníkov a pomáhajú vašej spoločnosti a značke neustále rásť.
Agenti sú vaši zamestnanci, ktorí poskytujú služby zákazníckej podpory. Vďaka role administrátora môžu tiež riadiť a nastavovať samotný systém help desku. Môžu sa teda postarať sa len o niektoré veci alebo o všetko to, čo sa vo vašom LiveAgente udeje, v závislosti od konkrétnych rolí.
Prehľad agenta
Pojem agent predstavuje univerzálnu definíciu pre ľudí, ktorý poskytujú zákaznícku podporu a riešia problémy či otázky zákazníkov ohľadom rôznych produktov alebo služieb.
Báza znalostí
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..