Agenti sú tou najdôležitejšou súčasťou akéhokoľvek softvéru zákazníckej podpory. Disponujú skvelými schopnosťami a zručnosťami potrebnými na poskytovanie toho najlepšieho zákazníckeho servisu. Agenti plnia úlohu riešiteľov problémov, pomocníkov a pomáhajú vašej spoločnosti a značke neustále rásť.
Agenti sú vaši zamestnanci, ktorí poskytujú služby zákazníckej podpory. Vďaka role administrátora môžu tiež riadiť a nastavovať samotný systém help desku. Môžu sa teda postarať sa len o niektoré veci alebo o všetko to, čo sa vo vašom LiveAgente udeje, v závislosti od konkrétnych rolí.
Pojem agent predstavuje univerzálnu definíciu pre ľudí, ktorý poskytujú zákaznícku podporu a riešia problémy či otázky zákazníkov ohľadom rôznych produktov alebo služieb.
Typy používateľov:
- Agent – Agenty sa starajú o zákazníkov, riešia ich problémy, otázky prostredníctvom chatov, hovorov a iných správ. Poprípade môžu spravovať aj články bázy znalostí. Agenti nemajú prístup k nastavovaniu a konfigurácii systému.
- Administrátor – Administrátori majú možnosť konfigurovať systém, prezerať si reporty a manažovať iných užívateľov.
- Vlastník – Vlastník je špeciálnym typom administrátora, ktorý môže okrem administrátorských práv meniť a aktualizovať predplatený plán softvéru a má prístup k fakturačným údajom a samotným faktúram.
Báza znalostí