Agenti

Agenti sú tou najdôležitejšou súčasťou akéhokoľvek softvéru zákazníckej podpory. Disponujú skvelými schopnosťami a zručnosťami potrebnými na poskytovanie toho najlepšieho zákazníckeho servisu. Agenti plnia úlohu riešiteľov problémov, pomocníkov a pomáhajú vašej spoločnosti a značke neustále rásť.

Agenti sú vaši zamestnanci, ktorí poskytujú služby zákazníckej podpory. Vďaka role administrátora môžu tiež riadiť a nastavovať samotný systém help desku. Môžu sa teda postarať sa len o niektoré veci alebo o všetko to, čo sa vo vašom LiveAgente udeje, v závislosti od konkrétnych rolí.

AgentiPrehľad agenta

Pojem agent predstavuje univerzálnu definíciu pre ľudí, ktorý poskytujú zákaznícku podporu a riešia problémy či otázky zákazníkov ohľadom rôznych produktov alebo služieb.

Typy používateľov:

  • Agent – Agenty sa starajú o zákazníkov, riešia ich problémy, otázky prostredníctvom chatov, hovorov a iných správ. Poprípade môžu spravovať aj články bázy znalostí. Agenti nemajú prístup k nastavovaniu a konfigurácii systému.
  • Administrátor – Administrátori majú možnosť konfigurovať systém, prezerať si reporty a manažovať iných užívateľov.
  • Vlastník – Vlastník je špeciálnym typom administrátora, ktorý môže okrem administrátorských práv meniť a aktualizovať predplatený plán softvéru a má prístup k fakturačným údajom a samotným faktúram.

Báza znalostí

Zistite viac

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.