Test rýchlosti písania

Aká je optimálna rýchlosť písania?

Neexistuje jednoznačná odpoveď, ktorá by definovala správnu rýchlosť písania. Priemerná rýchlosť písania je však pre väčšinu ľudí približne 40 slov za minútu (Words Per Minute = WPM). V prípade kandidátov uchádzajúcich sa o prácu, ktorá vyžaduje veľa písania na počítači (napríklad zástupca zákazníckej podpory chatujúci s klientami prostredníctvom live chatu) je potrebné, aby zvládli aspoň 60-80 slov za minútu. Niektoré ostatné špecializované povolania (napríklad osobní asistenti, sekretárky či prepisovatelia) vyžadujú rýchlosť písania na úrovni až 100 slov za minútu.

Prečo je dôležité mať dobrú rýchlosť písania?

Spoločnosti uprednostňujú zamestnancov, ktorí dokážu písať na počítači rýchlejšie, nakoľko zvládnu viac práce za kratší čas. Je však dôležité, aby presnosť písania nebola obetovaná na úkor rýchlosti. Ak píšete rýchlo, ale v procese urobíte veľa chýb, budete sa musieť vrátiť späť a opraviť všetko, čo ste napísali, čo zďaleka nie je efektívne. Ak urobíte veľa chýb, zvážte zdokonalenie svojich schopností rýchleho a presného písania na počítači pomocou nášho testu.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Test rýchlosti písania na počítači od LiveAgenta

LiveAgent je de-facto prvý softvér na poskytovanie zákazníckej podpory a live chatu, ktorý sa dostal na trh. Existuje už od roku 2003 a pomáha podnikom poskytovať bezchybnú podporu svojim zákazníkom.

Ste pripravení nás vyskúšať?

Zahltení podnetmi od zákazníkov?

Chcete zlepšiť svoju rýchlosť písania na počítači a znížiť tak množstvo tiketov? Žiaden problém.

Využite svoju sadu nástrojov LiveAgent a prekvapte svojich zákazníkov bleskurýchlymi odpoveďami, ktoré sú trefné a personalizované.

Vďaka LiveAgentu je poskytovanie zákazníckej podpory na svetovej úrovni jednoduché.

knowledge-base

Ako môže test písania na počítači pomôcť vášmu podnikaniu?

Zvyšuje produktivitu agentov

Rýchlosť písania na počítači sa priamo úmerne zvyšuje s produktivitou agenta. Čím rýchlejšie agenti píšu, tým rýchlejšie dokážu vyriešiť tikety a prejsť tak na ďalšie úlohy.

Rýchlejšie časy riešenia podnetov

Rýchlejšie písanie na počítači znamená kratší čas riešenia problémov. Prekvapte svojich zákazníkov bleskurýchlymi odpoveďami na live chate alebo na sociálnych sieťach zlepšením rýchlosti písania pomocou nášho testu.

Zvýšenia spokojnosť zákazníkov

Zákazníci požadujú, aby ich otázky boli zodpovedané čo najskôr. Potešte ich vysokou rýchlosťou písania a časmi riešenia ich podnetov a súčasne zvyšujte spokojnosť zákazníkov.

Zlepšite konverzie a objemy predajov

Vysoká rýchlosť písania na počítači vám môže pomôcť premeniť návštevníkov webových stránok na platiacich zákazníkov. Kombinujte svoje schopnosti rýchleho písania s proaktívnymi pozvánkami na live chate a máte vyhrané!

FAQ

Test rýchlosti písania je test, ktorý meria počet slov a znakov, ktoré môžete napísať za minútu. Okrem rýchlosti sa pri testoch písania meria aj presnosť.

Priemerná rýchlosť písania sa v jednotlivých odvetviach líši, avšak v prípade profesionálov sa pohybuje medzi 65 – 70 slovami za minútu.

Skratka WPM znamená Words Per Minute. Kedykoľvek absolvujete test písania na počítači, mali by ste sa snažiť napísať medzi 65 – 70 slovami za minútu.

Skratka CPM predstavuje počet znakov, ktoré zadáte za minútu, vrátane všetkých vašich chýb.

Ak chcete na počítači písať rýchlejšie, je dôležité pravidelne si precvičovať písanie a zistiť na klávesnici správnu polohu prstov. Zo začiatku sa nesústreďte na rýchlosť písania. Namiesto toho sa skúste zamerať na stlačenie správnych klávesov bez toho, aby ste sa dívali na klávesnicu. Keď zistíte polohu každého klávesu, skúste postupne zrýchľovať. Skvelým spôsobom, ako zvýšiť rýchlosť písania, je absolvovať praktické testy, aby ste zistili, ako postupujete v priebehu času.

Požiadanie potenciálnych a súčasných zamestnancov o absolvovanie testu rýchlosti písania na počítači môže pomôcť zvýšiť produktivitu, spokojnosť zákazníkov a taktiež aj výnosy spoločnosti. Čím rýchlejšie budú vaši zamestnanci schopní vyriešiť podnety zákazníkov, tým spokojnejší budú vaši zákazníci. Vysoká miera spokojnosti zákazníkov zase zvýši vaše príjmy a ich lojalitu.

Rýchlosti písania je v zákazníckej podpore dôležitá, pretože čím rýchlejšie dokáže agent písať, tým viac tiketov dokáže spracovať. V konečnom dôsledku to znižuje množstvo tiketov, zvyšuje produktivitu a zvyšuje spokojnosť zákazníkov.

Osvojenie si klávesových skratiek po zvládnutí základných schopností písania vám môže pomôcť zvýšiť produktivitu a efektívnosť, pretože znižujú počet kliknutí, ktoré musíte vykonať pri vykonávaní určitých funkcií.

Test rýchlosti písania by ste mali absolvovať aspoň raz mesačne. Pretože presnosť a rýchlosť vášho písania závisí od svalovej pamäte, je dobré trénovať ho a cvičiť s náhodne generovanými slovami.

Na rýchlosti písania záleží, pretože udáva, ako rýchlo a presne dokážete písať. Mnoho firiem používa ako porovnávaciu rýchlosť rýchlosť písania na to, aby zistili, či by ste sa dobre hodili na určité pracovné pozície, ako napríklad zástupca zákazníckeho servisu alebo sekretárka.

Najlepším spôsobom, ako si rýchlejšie precvičiť písanie, je opakovať testy písania. Spočiatku je dôležité zamerať sa na svoju svalovú pamäť, umiestnenie prstov a uprednostniť presnosť pred rýchlosťou. Postupom času, keď sa vaša svalová pamäť zlepší a pri písaní stlačíte správne klávesy, sa môžete začať sústreďovať na rýchlosť.

Test rýchlosti písania od LiveAgenta je zadarmo. Chceli sme vytvoriť nástroj, ktorý môžete opakovane používať na precvičovanie a zdokonaľovanie svojich schopností.

Neexistuje úplne ideálne umiestnenie prstov. Vaše prsty by sa však v prvom rade mali cítiť pohodlne. Mierne zakrivenie prstov a jemné položenie rúk tak, aby boli pripravené na pohyb je odporúčaným umiestnením.

Ak si chcete zachovať presnosť a súčasne písať rýchlo, je dôležité zdržať sa pozerania na klávesnicu a dôverovať svojim zmyslom a svalovej pamäti. Ak sa začnete pozerať na klávesnicu, vaše prsty môžu vypadnúť zo synchronizácie a taktu.

Nie každému zamestnávateľovi bude záležať na vašej rýchlosti písania, avšak ak sa uchádzate o prácu, ktorej podstatou bude písania na počítači, môže byť rýchlosť a presnosť zlomová. Všeobecne musia mať zástupcovia zákazníckej podpory, sekretárky, copywriteri alebo administratívni pracovníci priemernú alebo nadpriemernú rýchlosť písania.

Budete v dobrých rukách!

Súvisiace článkyTest písania
Funkcie - Zakaznicke Forum

Fórum

Fóra umožnia vašim zákazníkom pomáhať si navzájom. Vytvorte si fórum prostredníctvom softvéru LiveAgent a uľahčite si prácu. Prečítajte si viac v článku.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.

Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.

Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.

Ak sa chcete vyhnúť zadávaniu rovnakej odpovede na opakujúci sa problém, využite preddefinované odpovede. Vytvorte si vlastné a používajte ich vždy, keď to potrebujete.

Predefinované odpovede

Preddefinované odpovede sú vopred napísané správy, ktoré urýchľujú proces spracovania tiketov a čas odpovede. Slúžia agentom zákazníckej podpory, ale aj predajcom a marketingovým zástupcom.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x