Naplánujte si ukážku softvéru

requestDemo
Čo sa dozviete počas ukážky softvéru
  • Ako dosiahnuť svoje obchodné ciele pomocou LiveAgenta – či už ide o zlepšenie spokojnosti zákazníkov alebo zvýšenie objemov predaja.
  • Ako LiveAgent funguje. Prevedieme vás službou a jej funkcionalitami, aby ste získali predstavu o tom, ako sa pracuje s našim softvérom.
  • Odpovede na všetky vaše otázky týkajúce sa nacenenia, služieb, dostupných integrácií a funkcií.

“Pristupujte ku každému zákazníkovi s tým, že mu chcete pomôcť vyriešiť jeho problém alebo dosiahnuť cieľ, nie predať svoj produkt alebo službu.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Manažér predaja

Frequently asked questions

What is a LiveAgent demo call?

LiveAgent demo call offers a flexible way to discuss your use case and needs from the help desk software with the sales specialist. You can ask questions and get answers about pricing, tools, features, integrations, and much more. It’s a great way to get introduced to our software and get information about how it can benefit your customer support.

Is it possible to invite others from my company to the demo call?

Yes, of course, you can also invite more people - your colleagues or anyone from your company who wants to get to know LiveAgent. Our current limit is 100 people. You can also request a recording of the video calls to go through LiveAgent customer support features later.

Is the demo presentation general or personalized?

This decision is entirely up to you. Demo presentations are always personalized according to your business niche and help desk requirements. You can be sure that our team will always show you relevant features without wasting your time.

How much time should I put aside for the demo?

Demo calls usually take around 30 minutes, but we can be flexible. If you want to see more of LiveAgent’s helpdesk features in action, we can offer additional 5-10 minutes. We can also show you how to integrate other apps with LiveAgent, set up your features, and much more.

Do I need a trial account to schedule a free demo call?

You don’t have to register for a trial before scheduling a demo call, but it’s highly beneficial to do so. Having a trial means that you can try out the features yourself during the demo call. You can request a help desk software demo for free and without any obligation to buy the customer support software. Furthermore, our trial accounts don't require any credit card information during registration.

What is the difference between a demo call, setup session, and training session?

We offer all of the above for free in a different stage of new customer onboarding. The initial demo call is for any page visitor interested to know more about what LiveAgent has to offer and how it can work for specific customer use-case. The setup session will assist you with the initial setup of your free LiveAgent trial account according to your needs. And the training session is to train and help your future LiveAgent admin get fluent in LiveAgent configuration and use.

Related Articles to Naplánujte si ukážku softvéru
Vďaka live chatu môžu zákazníci spoločnosti Atomer kontaktovať technickú podporu v reálnom čase a okamžite tak dostať odpoveď. Spokojnosť ich zákazníkov rapídne vzrástla.

Atomer | LiveAgent

Spoločnosť Quality Unit, LLC ponúka softvér zákazníckej podpory, telefónne systémy VoIP a ďalšie produkty. Súčasťou ponuky je aj partnerský program, šablóny, blog, akadémia a kalkulačka nákladov. Okrem toho má firma kontakty na oddelenie predaja a sociálne siete. LiveAgent je softvér na zákaznícku podporu, ktorý firmy môžu využívať aj ako samoobslužný softvér pre správu e-mailov a help desk softvér pre začínajúce podniky. Na web stránke sa nachádza aj informačná tabuľa, pomocou ktorej si firmy môžu vytvoriť vlastný účet na LiveAgent.

Prezrite si najlepšie alternatívy call centra pre rok 2021 na základe ceny, funkcií, funkčnosti a hodnotení zákazníkov od spoločností Captterra, G2 a ďalších!

Najlepšie alternatívy call centra pre rok 2021 - LiveAgent

Viacero spokojných zákazníkov odporúča LiveAgent ako skvelý nástroj na poskytovanie podpory, komunikáciu so zákazníkmi a zvyšovanie spokojnosti zákazníkov. LiveAgent je spoľahlivý a cenovo efektívny, pričom dokáže riešiť veľký počet požiadaviek z rôznych kanálov a má množstvo užitočných funkcií prehľadov.

Webináre zákazníckych služieb LiveAgenta sa zameriavajú na viackanálové riešenie technickej podpory. Zahrnutý je live chat, tiketovací softvér, zabudované call centrum a oveľa viac. Bbezplatná skúšobná verzia LiveAgenta je dostupná na 14 dní.

Webináre - LiveAgent

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér na zlepšenie zákazníckej podpory. Okrem tohto softvéru ponúka aj rôzne ďalšie možnosti, ako napríklad telefónne systémy a samoobslužný softvér. LiveAgent má aj partnerský program a je to vyhľadávaný dodávateľ softvéru pre začínajúce podniky. Spoločnosť dostáva rôzne ocenenia a certifikáty a má aj oddelenie predaja v rôznych krajinách. LiveAgent ponúka odpoveď na žiadosť o predloženie návrhu.

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcie

LiveAgent ponúka široké spektrum funkcií a nástrojov pre zlepšenie a zjednodušenie zákazníckej podpory. Agenti sa môžu organizovať do oddelení, využívať filtre a hromadné akcie a sledovať čas strávený pracou na tiketo. Vďaka šablónam e-mailov a pravidlám môžete automtizovať pracovné postupy. Existuje tiež možnosť integrácie s rôznymi platformami, ako je Slack, Facebook, Viber a Instagram. LiveAgent je zameraný aj na podporu online fóra a komunity.

Zistite, aké benefity poskytuje náš help desk softvér a naplánujte si online telefonát - ukážku LiveAgent softvéru s jedným z našich špecialistov už dnes.

Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát

Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát s agentmi zákazníckej podpory LiveAgent. Zistite, ako funguje a aké benefity prináša. LiveAgent ponúka rôzne produkty z oblasti zákazníckej podpory, ako napríklad softvér na správu e-mailov, help desk a systém správy sťažností. Kontaktujte oddelenie predaja alebo prihláste sa ku odberu noviniek pre aktualizácie a zľavy.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..