Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Bezproblémovýhelp desk softvér
Bezproblémový help desk softvér s viac ako 130 funkciami a 200 integráciami. LiveAgent je ideálny pre všetky kanály a pomáha zvýšiť zárobky o 48%.
Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát
Zistite, aké benefity poskytuje náš help desk softvér a naplánujte si online telefonát - ukážku LiveAgent softvéru s jedným z našich špecialistov už dnes.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..