Spoločnosť Quality Unit, LLC ponúka softvér zákazníckej podpory, telefónne systémy VoIP a ďalšie produkty. Súčasťou ponuky je aj partnerský program, šablóny, blog, akadémia a kalkulačka nákladov. Okrem toho má firma kontakty na oddelenie predaja a sociálne siete. LiveAgent je softvér na zákaznícku podporu, ktorý firmy môžu využívať aj ako samoobslužný softvér pre správu e-mailov a help desk softvér pre začínajúce podniky. Na web stránke sa nachádza aj informačná tabuľa, pomocou ktorej si firmy môžu vytvoriť vlastný účet na LiveAgent.
Najlepšie alternatívy call centra pre rok 2021 - LiveAgent
Viacero spokojných zákazníkov odporúča LiveAgent ako skvelý nástroj na poskytovanie podpory, komunikáciu so zákazníkmi a zvyšovanie spokojnosti zákazníkov. LiveAgent je spoľahlivý a cenovo efektívny, pričom dokáže riešiť veľký počet požiadaviek z rôznych kanálov a má množstvo užitočných funkcií prehľadov.
Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér na zlepšenie zákazníckej podpory. Okrem tohto softvéru ponúka aj rôzne ďalšie možnosti, ako napríklad telefónne systémy a samoobslužný softvér. LiveAgent má aj partnerský program a je to vyhľadávaný dodávateľ softvéru pre začínajúce podniky. Spoločnosť dostáva rôzne ocenenia a certifikáty a má aj oddelenie predaja v rôznych krajinách. LiveAgent ponúka odpoveď na žiadosť o predloženie návrhu.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.
LiveAgent ponúka široké spektrum funkcií a nástrojov pre zlepšenie a zjednodušenie zákazníckej podpory. Agenti sa môžu organizovať do oddelení, využívať filtre a hromadné akcie a sledovať čas strávený pracou na tiketo. Vďaka šablónam e-mailov a pravidlám môžete automtizovať pracovné postupy. Existuje tiež možnosť integrácie s rôznymi platformami, ako je Slack, Facebook, Viber a Instagram. LiveAgent je zameraný aj na podporu online fóra a komunity.
Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát
Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát s agentmi zákazníckej podpory LiveAgent. Zistite, ako funguje a aké benefity prináša. LiveAgent ponúka rôzne produkty z oblasti zákazníckej podpory, ako napríklad softvér na správu e-mailov, help desk a systém správy sťažností. Kontaktujte oddelenie predaja alebo prihláste sa ku odberu noviniek pre aktualizácie a zľavy.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..