Získajte pre vaše tímy zákazníckej podpory tie najlepšie nástroje a urobte svojich zákazníkov šťastnými. LiveAgent je jedným z najlepších helpdesk riešení dostupných na trhu, vďaka jeho jednoduchému riadeniu tiketov. Využite našu širokú škálu funkcií, integrácií, ako aj vynikajúcu podporu viacerých kanálov pre plynulé zákaznícke konverzácie.
Helpdesk riešenia
Helpdesk softvér zvyčajne zachytáva všetku vašu prichádzajúcu komunikáciu od zákazníkov a premieňa ju na tikety pre jednoduchšiu správu. Vaši zákazníci používajú rôzne spôsoby, ako sa s vami spojiť, ako je e-mail, telefón, messenger alebo live chat, takže ak budete mať všetku komunikáciu na jednom mieste, pomôže to vašim zástupcom služieb zákazníkom lepšie pochopiť problém a rýchlejšie odpovedať.
Zlepšite svoju efektivitu pomocou viackanálového riešenia
Využitie
Akékoľvek podniky, ktoré ponúkajú zákaznícke podporné služby, môžu využívať helpdesk softvér na ľahšiu správu zákazníckych požiadaviek. Zodpovednosť nesie tím zákazníckej podpory, ktorý je hlavným užívateľom helpdesk softvéru. Avšak helpdesk systémy často obsahujú pokročilé funkcie, ktoré umožňujú ich rozšírenie na iné oddelenia. Tím predaja môže využívať možnosti call centra alebo live chatu, zatiaľ čo IT servisný tím môže využívať e-maily a portál pre zákazníkov s databázou znalostí. Použitím bezplatného softvéru s databázou znalostí môžu vaši agenti tráviť menej času odpovedaním na opakované otázky a viac času sa venovať kritickým otázkam.
Vynikajúci helpdesk softvér ponúka rôzne nástroje pre jednoduchšiu interakciu so zákazníkmi.
Tiketing systém od LiveAgenta je dôležitou súčasťou softvéru pre riadenie helpdesku. Zhromažďuje správy zákazníkov a spracúva ich do tiketov pre helpdesk v univerzálnej schránke s podporou pokročilých funkcií.
Sústreďte všetku komunikáciu so zákazníkmi na jedno miestoe
Získajte organizovaný prehľad o všetkých dotazoch zákazníkov
Poskytnite úžasný zákaznícky servis pomocou nášho rýchleho live chat widgetu. Náš live chat je podporovaý podstatnými funkciami, ako sú preddefinované odpovede, sledovanie písania v reálnom čase a oveľa viac.
Poskytujte rýchly zákaznícky servis pre každého zákazníka
Jednoduché použitie a implementácia na ktorejkoľvek z vašich webových stránok
Zriaďte si call centrum a ponúknite zákazníkom osobnú skúsenosť cez telefónne hovory. Náš softvér na zákaznícky servis zabezpečuje prichádzajúce alebo odchádzajúce hovory pre jednoduchú interakciu so zákazníkmi alebo riešenie prichádzajúcich tiketov.
Poskytnite podporu na osobnej úrovni pomocou telefonátov
Spravujte prichádzajúce hovory a pozrite si údaje o zákazníkovi na jednom mieste
Integrácie sociálnych médií sú populárnymi funkciami pre vytváranie verných a spokojných zákazníkov. Váš tím zákazníckej podpory môže komunikovať s vašou zákazníckou základňou na sociálnych médiách z nášho tiketing systému.
Ukážte vašim zákazníkom pohodlnú podporu na sociálnych médiách
Rozšírte povedomie o svojej značke a získajte viac potenciálnych zákazníkov
Poskytnite užitočné znalosti s našou vedomostnou základňou pre jednoduchú samopodporu. Vybavte každého zástupcu znalostnej bázy a zákazníka informáciami, ktoré potrebujú. Podeľte sa o najlepšie obchodné postupy, informačné články, návody a ďalšie informácie s naším výkonným nástrojom bázy znalostí.
Zdieľajte všetky typy znalostí cez články pre samostatnú podporu
Vybudujte si viaceré bázy znalostí a internú bázu znalostí
Pozrite sa na niektoré z najvýznamnejších funkcií nášho nástroja pre zákaznícku podporu a získajte úplný obraz o zážitku používateľov LiveAgenta.
Správa úloh
Odstráňte všetky triviálne a opakujúce sa úlohy s našou funkciou Pravidiel. Nastavte jednoduché automatizácie na automatizáciu základných funkcií helpdesku a sústreďte sa na to, čo je dôležité. Použite pravidlá na presun alebo riešenie tiketov, pridajte špecifické značky a ďalšie. Automatizačné funkcie od LiveAgenta sú ideálnym časovým šetrením – môžu pomôcť agentom robiť zmysluplnú prácu a znížiť náklady na riadenie helpdesku.
Využite automatizáciu úloh pomocou pravidiel
Automatizujte opakujúce sa alebo triviálne úlohy
Podpora viacerých jazykov
Náš softvér hovorí vaším jazykom. Vyberte si jazyk, ktorý chcete a prispôsobte si LiveAgenta podľa svojich preferencií. LiveAgent momentálne podporuje 43 jazykov a neustále pracujeme na pridávaní nových jazykov. Využite prispôsobiteľné widgety jazyka a hovorte jazykom vašich zákazníkov. Stačí nastaviť jazyk v nastaveniach jednotlivých widgetov a môžete začať.
Objavte všetky jazyky
Správy
LiveAgent meria údaje vo vašom helpdesk systéme a tvorí súhrnné správy, ktoré sú ľahko dostupné z vášho užívateľského panelu. Merajte výkon jednotlivých agentov alebo agentov celkovo, výkon kanálov, vyriešené tikety, prebiehajúce rozhovory, hodnotenia agentov a ďalšie. Vyberte si, ako chcete vizualizovať údaje a použite ich na zlepšenie výkonu vášho helpdesku v každom aspekte.
Objaviť prehľad analýzy
Správa vzťahov
LiveAgent spolupracuje s viacerými partnermi, aby zákazníkom umožnil začleniť platformu na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Integrovaním CRM budú vaši agenti schopní rýchlo a efektívne získať prístup k dátam zákazníkov. Riešte každú požiadavku zákazníka efektívne a súčasne vytvorte dlhotrvajúce vzťahy so zákazníkmi. LiveAgent tiež ponúka základnú funkcionalitu CRM pre tých, ktorí nepoužívajú riešenie CRM od tretích strán.
Smartphone aplikácie
Hľadáte možnosť poskytovať zákaznícku podporu a odpovedať na otázky na cestách? LiveAgent má domáce aplikácie pre Android a iOS, takže môžete odpovedať aj keď ste preč od svojho počítača. Obe aplikácie umožňujú riešenie akejkoľvek požiadavky – e-maily, hovory, online chaty a požiadavky zo sociálnych médií. Aplikácie sú zdarma pre každého používateľa LiveAgenta, takže ich môžete kedykoľvek stiahnuť.
Bezplatná podpora
Softvér pre zákaznícku podporu vám umožňuje pomáhať zákazníkom 24/7. Ako? Jednoducho vytvorením podrobných znalostných báz. Podľa našich výskumov takmer 70% zákazníkov uprednostňuje možnosť samoobsluhy. Samoobsluha je rýchla, pohodlná a môže vám poskytnúť výhodu voči vašim konkurentom. To môže byť ľahko implementované pomocou robustného softvéru pre znalostnú bázu.
Možnosti multikanálového prenosu
Nestrácajte viac času prepínaním medzi platformami na odpovedanie na otázky zákazníkov. Zlepšite interakcie so zákazníkmi tým, že spojíte vašu e-mailovú službu, live chat, telefonické hovory a sociálne médiá a iné v LiveAgentovi.
Nástroje na analýzu
Buďte vždy informovaní o výkone agentov, aby sa zlepšil každodenný chod. Údaje o výkone tímu v LiveAgentovi môžu poskytnúť vašej firme užitočné poznatky o vašej zákazníckej službe. V dôsledku toho môžete určiť, či je potrebné dodatočné školenie alebo ako zlepšiť spokojnosť zákazníkov.
Objavte štatistiky výkonnosti
Manažment služieb
Jedným spôsobom, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť, je osloviť zákazníkov počas ich prehliadania. Softvér pre zákaznícky servis umožňuje zákazníckym zástupcom osloviť zákazníkov pomocou proaktívnych pozvánok na chatovanie. V dôsledku toho môžu vaši agenti zabrániť vysokému percentu odchodov, zlepšiť CX a nakoniec zvýšiť zákaznícku lojalitu.
Prispôsobené pracovné postupy
Aby ste vytvorili vynikajúci zákaznícky servis, vaši agenti musia byť rýchli a efektívni. Avšak riešenie opakujúcich sa úloh môže spotrebovať veľa ich času. Automatizovanie úloh a tvorba e-mailových šablón/predpripravených správ prostredníctvom tiketing systému umožní agentom prideliť svoj čas zákazníkom v núdzi.
Nástroje spolupráce
Helpdesk systém umožňuje vašim kolegom spolupracovať viacerými spôsobmi. Tím zákazníckeho servisu môže komunikovať priamo v rámci podporných tiketov a rýchlo riešiť zákaznícke problémy. Okrem toho môže tím zákazníckeho servisu chatovať aj mimo podporných tiketov pomocou interné chatu. Efektívna spolupráca vyvýši vašu zákaznícku službu na profesionálnu úroveň, čo sa odzrkadlí v spokojnosti zákazníkov.
Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou.
Helpdesk riešenie môže pomôcť vašim zákazníckym zástupcom zvládať problémy so zákazníckou podporou, rýchlejšie riešiť prichádzajúce požiadavky a získavať lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov.
Dodávajte konzistentný zákaznícky servis cez všetky kanály s rýchlejšími reakčnými časmi. Používajte SLA na priorizáciu emailov od zákazníkov.
Tímy zákazníckych služieb môžu používať kolaboratívnu doručenú poštu a ďalšie nástroje na úzku vzájomnú integráciu.
Získajte dôležité údaje, využite ich na zlepšenie a poskytujte úžasný zákaznícky servis vďaka analýzam z vlastných hlásení.
Všestranné riešenie
LiveAgent ako helpdesk softvér sa rýchlo prispôsobí potrebám rôznych obchodných modelov. Objavte, ako môže pomôcť vašej spoločnosti s poskytovaním zákazníckej podpory.
Pozrite sa na niektoré z najprospešnejších dôvodov, prečo spoločnosti prechádzajú na helpdesk softvér.
Zákaznícka vernosť
Vernosť značke sa rovná stálemu prúdu lojálnych zákazníkov ochotných podporovať vaše podnikanie. Takmer všetci zákazníci považujú vynikajúcu zákaznícku službu za zásadný faktor pri vytváraní vernosti voči svojim obľúbeným značkám.
96 %
zákazníci uprednostňujú dobrú službu
Pokiaľ máte správne riešenia helpdesku, môžete získať vernosť väčšiny svojich zákazníkov poskytovaním vynikajúcej zákazníckej služby.
Zvýšený príjem
Väčšina zákazníkov je ochotná minúť viac peňazí, ak získavajú rýchlu, spoľahlivú a efektívnu zákaznícku službu od svojich obľúbených podnikov. Lepšia zákaznícka skúsenosť znamená viac zisku pre vás.
86 %
zákazníkov platí za dobrú službu
Získajte si rešpekt svojich zákazníkov a zvýšte svoje zisky pomocou správneho helpdesk softvéru.
Rýchla podpora
Takmer polovica zákazníkov očakáva rýchlu odpoveď na svoje otázky. LiveAgent ponúka jeden z najrýchlejších live chat widgetov na trhu, takže môžete poskytnúť nezrovnateľne rýchle odpovede každému návštevníkovi webovej stránky.
46%
zákazníkov očakáva rýchlu odpoveď
Mnohí zákazníci očakávajú, že spoločnosť odpovie do štyroch hodín. Získať ich dôveru a poskytnite ultra rýchle odpovede s LiveAgentom.
Zvoľte si najvýhodnejší plán v našej cenovej ponuke. S našimi starostlivo vybranými funkciami zaplatíte iba za to, čo používate a to bez toho, aby ste prekročili rozpočet.
Najpopulárnejšie
Všetci vieme, že poskytovať úžasnú zákaznícku službu je nevyhnutnosťou. Avšak digitálna transformácia ide ruka v ruke s vyšším dopytom po rýchlej, efektívnej a užitočnej podpore od spoločností. Dobrá správa je, že aj v týchto hektických časoch, spoľahlivá platforma helpdesk softvéru vám umožní vytvoriť najlepšie skúsenosti pre vašich zákazníkov. Výskum ukazuje, že 84% spoločností, ktoré sa snažia zlepšiť zákaznícku skúsenosť, vidí nárast svojich tržieb.
Takže, bez ďalšieho odkladu, pojednajme o tom, ako ho môžete použiť na prevádzku úspešného podnikania.
Ak ste niekedy kontaktovali spoločnosť, je pravdepodobné, že ste už prišli do kontaktu so softvérom technickej podpory.
Ale ako presne to funguje?
Aj keď sa zložité procesy, ktoré prebiehajú v zákulisí, môžu u rôznych poskytovateľov softvéru technickej podpory líšiť, ich jadro zostáva rovnaké.
Keď zákazník kontaktuje firmu prostredníctvom e-mailu, live chatu, správy zo sociálnych médií alebo iných komunikačných kanálov, vytvorí sa helpdesk tiket. Tiket často obsahuje informácie, ako je kanál, z ktorého interakcia pochádza, správu od zákazníka, SLA, informácie o zákazníkovi a iné, v závislosti od softvéru, ktorý používate a od toho, ako ho nakonfigurujete.
Po vytvorení sa tiket objaví v doručenej pošte. Odtiaľ je pridelený agentovi, ktorý sa stará o ďalšiu komunikáciu so zákazníkom a snaží sa problém vyriešiť podľa svojich najlepších schopností.
V prípade, že prvý zástupca zákazníckeho servisu nedokáže vyriešiť daný problém, tiket môže byť postúpený inému zástupcovi, oddeleniu alebo úrovni, ktorá je lepšie vybavená na riešenie zložitejších problémov. Tento proces sa označuje ako eskalačná cesta.
Hoci je helpdesk softvér úžasný nástroj, ktorý vám umožňuje podporovať mnohých zákazníkov na celom svete, prináša aj určité výzvy. Pozrime sa na niektoré z nich a prediskutujeme možné riešenia.
Hoci sa to môže zdať ako jednoduchá metrika výkonnosti, nie je to tak. V kontaktných centrách je vyriešenie pri prvom kontakte dôležitým ukazovateľom spokojnosti zákazníkov a toho, či sa plnia ich očakávania. S týmto problémom sa môžete stretnúť okrem iného v dôsledku nedostatočného školenia agentov alebo veľkého počtu žiadostí o pomoc.
Riešenie: Pripravte svojich zamestnancov na zvládnutie ešte zložitejších problémov zákazníkov, na analýzu správ a údajov s cieľom určiť najlepší postup a na vytvorenie efektívneho postupu eskalácie.
Dokonca aj kontaktné centrá s veľkým počtom agentov, ktorí sú riadne vyškolení, môžu byť zavalení množstvom otázok, ktorým sa dá predísť.
Riešenie: Vytvorte a potom nasmerujte zákazníkov na spoľahlivý a informatívny samoobslužný portál s vedomostnou základňou. Uistite sa, že vaša doručená pošta nie je zaplavená otázkami, na ktoré si zákazníci môžu ľahko odpovedať sami. Výskum ukazuje, že až 91 % respondentov by využilo vedomostnú základňu, ak by bola dostupná a prispôsobená ich potrebám.
Všetky firmy sú iné. Preto potrebujú rôzne softvérové riešenia technickej podpory, ktoré zahŕňajú rôzne funkcie.
Riešenie: Dôkladne preskúmajte softvér tiketing systému, ktorý chcete použiť a uistite sa, že poskytuje všetko, čo vaša spoločnosť potrebuje na úspech. Preštudujte si všetky prehľady a analýzy, ktoré vám prídu pod ruku. Hovorí sa, že vedomosť je sila, takže sa uistite, že rozumiete všetkým podrobnostiam o operáciách softvéru vašej technickej podpory.
Vedeli ste, že až 42 % agentov nedokáže vyriešiť otázky zákazníkov z dôvodu zastaraných alebo odpojených systémov?
Riešenie: Vždy majte navrch, pokiaľ ide o opravy, aktualizácie a inovácie.
Mnoho problémov môže prameniť len z tejto výzvy. Ak vaši agenti trávia hodiny opakovanými úlohami, sú menej zaujatí a menej produktívni a existuje väčšia šanca, že vaše kontaktné centrum zaznamená vysokú mieru fluktuácie agentov.
Riešenie: Použite AI a funkcie automatizácie. Napriek tomu buďte opatrní s jeho implementáciou. Nechcete prísť o ten „ľudský dotyk“, vďaka ktorému je zákaznícka podpora priateľská a príjemná.
Riešenia aplikácií pre servisné strediská zahŕňajú rôzne vlastnosti a funkcie prispôsobené pre širokú škálu klientov.
Nasledujú najbežnejšie typy softvérových riešení technickej podpory.
Keď hľadáte najlepší helpdesk softvér pre vašu spoločnosť, narazíte na množstvo obľúbených funkcií, možností a integrácií, ktoré rôzne riešenia ponúkajú. Toto je však 10 najdôležitejších, ktoré by ste si mali najskôr odškrtnúť z akéhokoľvek zoznamu funkcií.
V prvom rade vám odporúčame napísať si zoznam všetkých požiadaviek, ktoré máte na váš nový online softvér technickej podpory.
Ak nemôžete nájsť prísť na potreby svojho kontaktného centra sami, porozprávajte sa so svojimi zamestnancami. Majú prehľad o každodennej prevádzke kontaktného centra, takže sú najlepším zdrojom informácií, ktoré môžete získať pri výbere softvéru, s ktorým budú nakoniec pracovať.
Aby sme vám a vašim zamestnancom pomohli pri výbere najlepšieho obchodného softvéru, nižšie uvádzame niekoľko stratégií, ktoré je potrebné zahrnúť do rozhodovania.
Aj keď nikto nechce myslieť na to, že sa niečo môže pokaziť, je dôležité mať na pamäti, že ak chcete, aby všetko fungovalo hladko, je dôležité mať pohotovo k dispozícii podporu. Nikto nerád čaká hodiny alebo dokonca dni na odpoveď od tímov služieb zákazníkom, preto si pred prijatím akýchkoľvek konečných rozhodnutí skontrolujte kvalitu zákazníckej podpory dodávateľa.
Väčšina vlastníkov firiem má svoj rast spoločnosti na začiatku ich zoznamov priorít. Nezabúdajte však, že krok musí držať aj vaše kontaktné centrum. Podobne je možné zväčšiť alebo zmenšiť aj helpdesk softvér, ktorý používate. Pri výbere softvérového riešenia technickej podpory, ktoré si chcete kúpiť, vždy skontrolujte, aké ľahké je škálovať oboma spôsobmi.
Nezáleží na tom, aký úžasný je softvér, ktorý používate, vždy sa vyskytnú nejaké obmedzenia. Nájdite si čas na preštudovanie možností softvéru, ktorý zvažujete kúpiť a rozhodnite sa, bez ktorých funkcií môžete a nemôžete žiť.
V prostredí kontaktného centra je tímová práca názvom hry. Riešiť viacero problémov naraz, poskytovať chatovú podporu počas hovoru a získať zmienku na sociálnych sieťach nie je práca pre vlka samotára. Vyberte si softvér technickej podpory, ktorý umožní vášmu tímu bezproblémovú spoluprácu. Uľahčí im to prácu a zároveň zlepší celkovú produktivitu podnikania.
Uistite sa, že softvér vašej technickej podpory sa môže pripojiť k rôznym stránkam a aplikáciám. Nielenže robí vaše produkty a služby dostupnejšími, ale poskytuje aj vynikajúcu jednotnú zákaznícku skúsenosť vo všetkých oblastiach.
Najlepší helpdesk softvér pre malé a stredne veľké firmy, ktoré chcú poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu klientom na celom svete.
LiveAgent je softvérové riešenie technickej podpory s viac ako 150 integráciami a mnohými pokročilými funkciami. Viac ako 40 000 zákazníkov sa spolieha na tento softvér pri poskytovaní vynikajúcich zákazníckych služieb svojim klientom.
Niektorí z najznámejších zákazníkov tohto softvéru zahŕňajú priemyselné giganty ako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.
LiveAgent môžete používať úplne zadarmo. Ak by ste však chceli vyskúšať jeho pokročilé funkcie, môžete si vybrať z troch cenových možností vrátane 9$, 29$ a 49$ mesačne.
Ak si ho chcete vyskúšať, zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámte sa so systémom.
Najlepší helpdesk softvér pre firmy všetkých veľkostí, ktoré berú svoje IT operácie vážne.
Tento cloudový softvér technickej podpory, založený v roku 2006, zďaleka nie je nováčikom v oblasti zákazníckej podpory.
Spiceworks môžete používať úplne zadarmo.
Posúďte alternatívy Spiceworks.
Najlepší softvér technickej podpory pre malé a veľké firmy, ktoré sa snažia poskytovať úžasné služby zákazníkom.
Help Scoutu dôveruje viac ako 12 000 spoločností vo všetkých odvetviach. Vďaka mnohým integráciám vaši zákazníci nikdy nezmeškajú príležitosť kontaktovať vašu firmu.
Niektoré zo spoločností, ktoré využívajú Help Scout, zahŕňajú OkCupid, Trello a Honey.
Help Scout ponúka trojúrovňové predplatné pre svoj softvér vrátane 20$, 35$ a 60$ na používateľa a mesačne fakturované ročne.
Ak chcete vyskúšať funkcie Help Scout predtým, ako sa zaviažete k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Pozrite si alternatívy Help Scout.
Najlepší softvér technickej podpory pre stredne veľké a veľké spoločnosti s vysokým objemom každodenných interakcií so zákazníkmi.
Viac ako 50 000 spoločností na celom svete používa platformu technickej podpory spoločnosti Zoho Desk každý deň aktivity kontaktného centra.
Zákaznícka základňa spoločnosti Zoho Desk zahŕňa spoločnosti ako Daimler, Land Rover a Essilor.
Môžete použiť bezplatnú verziu Zoho Desku s jej základnými funkciami. Ak by ste však chceli využiť plný potenciál tohto podnikového softvéru, môžete si vybrať jeden z cenových plánov od 14€, 23€ alebo 40€ na agenta na mesiac.
Najprv si ho môžete vyskúšať tak, že sa zaregistrujete na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Pozrite sa na alternatívy Zoho Desku.
Najlepší softvér technickej podpory pre väčšie firmy v oblasti IT, vývoja, prevádzky a ďalších oblastí, ktoré chcú poskytnúť najlepšiu podporu.
Jira Service Management od Atlassian umožňuje vývojárom, IT Ops a ďalším oddeleniam bezproblémovú spoluprácu.
Jira Service Management je široko používaný v podnikoch ako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.
Základné funkcie ponuky IT helpdesk softvéru Jira Service Management sú k dispozícii bezplatne. Ak chcete získať prístup k pokročilejším možnostiam, môžete si vybrať štandardné plány 20$ alebo Premium 40$ za agenta na mesiac, ktoré sa účtujú ročne. Ponúkajú tiež podnikový plán pre spoločnosti s viac ako 201 agentmi. Stojí 128 000 dolárov ročne.
Ak si ho chcete vyskúšať skôr, ako sa zaviažete k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Preskúmajte Jira alternatívy.
Najlepší helpdesk softvér pre spoločnosti vo finančných službách, školstve a vládnych organizáciách.
Freshservice je softvér pre servis, ktorý približuje inteligentnú automatizáciu ich klientom a pomáha im poskytovať vynikajúce služby zákazníkom.
Medzi spoločnosťami, ktoré využívajú Freshservice, môžete nájsť VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.
Ak chcete získať prístup k funkciám Freshservice, môžete si predplatiť plány za 15, 40, 75 alebo 95$ za agenta na mesiac, fakturované ročne.
Skôr ako sa rozhodnete pre najlepší plán pre vaše podnikanie, môžete Freshservice sa skúsiť zaregistrovať do ich 21-dňového bezplatného plánu.
Najlepší softvér technickej podpory pre všetky firmy, ktoré sa snažia vybudovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi.
S viac ako 50 000 zákazníkmi po celom svete nesklame Freshdesk žiadnu firmu zameranú na zákazníka.
Niektorí z verných zákazníkov Freshdesku zahŕňajú Decathlon, Aramex a Bridgestone.
Ak máte až 10 agentov, môžete tento podporný softvér používať bezplatne. Môžete si však zvoliť aj plány predplatného 15$, 49$ alebo 79$ za agenta na mesiac, ktoré sa účtujú ročne.
Ak si ho chcete najskôr vyskúšať, môžete využiť ich 21-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Zhodnoťte Freshdesk alternatívy.
Najlepší softvér technickej podpory pre rastúce spoločnosti, ktoré sa snažia poskytovať úžasné služby zákazníkom.
Viac ako 160 000 spoločností dôveruje Zendesku, že im pomôže uzavrieť obchody a postarať sa o ich klientov.
Medzi spokojnými zákazníkmi Zendesku môžete nájsť Polaris, Modsy a BoxyCharm.
Ich cenový plán začína na 19€ za agenta mesačne a pokračuje s možnosťami 49€ a 99€. Všetky sa účtujú ročne.
Pred nákupom sa môžete zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámiť sa s touto platformou service desk.
Pozrite si alternatívy Zendesku.
Najlepší softvér technickej podpory pre spoločnosti všetkých veľkostí v elektronickom obchode a mnohých ďalších oblastiach.
Gorgias pomáha viac ako 9 000 spoločnostiam zvýšiť ich výnosy a poskytnúť skvelé skúsenosti zákazníkov s ich aplikáciou špeciálne navrhnutou pre Shopify.
Niektoré značky, ktoré sa spoliehajú na Gorgias, zahŕňajú Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.
Helpdesk softvér od spoločnosti Gorgias môžete začať používať tak, že si predplatíte jeden z ich nasledujúcich plánov: 50$, 300$ alebo 750$ mesačne. Ak by ste chceli získať vlastný cenový plán, môžete sa obrátiť na tím spoločnosti Gorgias.
Skôr ako sa zaviažete k platenej verzii, môžete Gorgias vyskúšať tak, že sa zaregistrujete na bezplatnú skúšobnú verziu.
Recenzia alternatív Gorgias.
Najlepší softvér technickej podpory pre firmy všetkých veľkostí v rôznych oblastiach.
Salesforce Service Cloud vám umožňuje poskytovať holistické služby zákazníkom pomocou AI a integráciou obľúbených kanálov podpory.
Medzi zákazníkmi služby Salesforce Service Cloud môžete nájsť IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud ponúka štyri cenové možnosti vrátane 25$, 75$, 150$ a 300$ na používateľa mesačne, fakturované ročne.
Ak si ho chcete najskôr vyskúšať, môžete sa zaregistrovať na odber 14-dňová bezplatná skúšobná verzia.
Najlepší softvér technickej podpory pre spoločnosti všetkých veľkostí vo všetkých odvetviach.
Vďaka mnohým možnostiam automatizácie SysAid môžu ich klienti spravovať každý tiket a interakciu so zákazníkom s pozornosťou, ktorú si zaslúžia.
< li>Prehľady a analýzy
SysAid dôverujú známe spoločnosti vrátane The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.
Ak sa chcete dozvedieť o cenách SysAid, kontaktujte ich tím a získajte plán, ktorý bude vyhovovať vašim potrebám.
Ak si ho chcete vyskúšať bez akýchkoľvek obmedzení, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.
Vyhodnoťte alternatívy SysAid.
Najlepší softvér technickej podpory pre firmy, ktoré na svoju zákaznícku podporu používajú Gmail alebo Google Apps.
Hiver je výnimočná platforma servisu vytvorená pre Google Workspace. Pomáha viac ako 1 500 spoločnostiam bezproblémovo prevádzkovať svoje kontaktné centrá z Gmailu.
Spoločnosti Hiver dôverujú mnohé firmy, ako napríklad Course Hero, Upwork a AppsFlyer.
Funkcie Hiver môžete začať používať za 15, 39 alebo 59$ na používateľa na mesiac.
Hiver tiež ponúka možnosť bezplatne si vyskúšať ich softvér technickej podpory, ak sa zaregistrujete na odber 7-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.
Pozrite si alternatívy Hiver.
Najlepší softvér technickej podpory pre všetky firmy, ktoré chcú mať vyššiu prevádzkovú efektivitu.
Front používa viac ako 7 500 spoločností vo všetkých odvetviach vďaka úžasným nástrojom na spoluprácu a optimalizácii pracovného toku možnosti.
Tímy s vysokým vplyvom v rôznych spoločnostiach využívajú Front, vrátane Instructure, Culture Amp a Morningside.
Môžete si vybrať z troch cenových možností Frontu vrátane 19$, 49$ alebo 99$ na osobu a mesiac.
Je tu tiež možnosť prihlásiť sa na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste si to mohli vyskúšať ešte predtým uskutočnenie nákupu.
Pozrite sa na Front alternatívy.
Najlepší helpdesk softvér pre spoločnosti vo všetkých odvetviach, ktorí sú odhodlaní poskytovať zákazníkom tú najlepšiu skúsenosť.
HubSpot Service Hub pôsobí vo viac ako 120 krajinách a slúži viac ako 100 000 spokojným a šťastným zákazníkom.
Platforma centra pomoci HubSpot Service Hub sa môže pochváliť veľkou zákazníckou základňou vrátane spoločností ako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.
Niektoré nástroje HubSpot Service Hub sú k dispozícii zadarmo. Ak však chcete naplno využiť potenciál tohto softvéru, môžete si vybrať z troch cenových plánov vrátane 41€, 414€ alebo 1 104€ mesačne.
Okrem týchto možností sa môžete zaregistrovať na bezplatnú skúšobnú verziu a rozhodnúť sa, či je to pre vás tá správna investícia do technológie.
Pozrite si alternatívy HubSpot Service Hub.
Najlepší softvér technickej podpory pre spoločnosti, ktoré spracúvajú tikety s nižším objemom, ale s vyššou zložitosťou.
Táto možnosť softvéru technickej podpory zameraná na B2B pomáha svojim zákazníkom poskytovať najlepšiu možnú starostlivosť o zákazníkov.
Medzi spoločnosťami, ktoré používajú platformu Service Desk TeamSupport, nájdete Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.
Ak chcete začať používať tento softvér, môžete sa rozhodnúť pre jeden z nasledujúcich plánov predplatného: 49$, 69$ alebo 119$ za agenta na mesiac.
Porovnajte TeamSupport alternatívy.
Môžeme súhlasiť s tým, že je na výber veľa možností, ale nebojte sa, vybrali sme pre vás 5 najlepších na porovnanie.
Helpdesk softvér | LiveAgent
Vyskúšajte bezplatný helpdesk softvér! Nevyžadujeme kreditnú kartu.
|
Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
|
4.7
(približne 1 000 recenzií)
|
4.4
(približne 2 000 recenzií)
|
4.4
(približne 300+ recenzií)
|
4.5
(približne 800 recenzií)
|
4.4
(približne 500 recenzií)
|
Webový |
|
|
|
|
|
Bezplatná verzia |
LiveAgent ponúka bezplatnú verziu.
|
Zendesk neponúka bezplatnú verziu.
|
Jira Service Management ponúka bezplatnú verziu.
|
TeamSupport neponúka bezplatnú verziu.
|
Salesforce Service Cloud neponúka bezplatnú verziu
|
Bezplatná skúšobná verzia |
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Jira Service Management ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
TeamSupport neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Salesforce Service Cloud ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
|
Cena začína od |
9$/agent/m
Cena helpdesk softvéru od LiveAgenta začína na 9$/agent/mesiac.
|
19$/agent/m
Cena helpdesk softvéru od Zendesku začína na 19$/agent/mesiac.
|
20$/agent/m
Cena helpdesk sotfvéru od Jira Service Management začína na 20$/agent/mesiac.
|
49$/agent/m
Cena helpdesk softvéru od TeamSupport začína na 49$/agent/mesiac.
|
25$/agent/m
Cena helpdesk softvéru od Salesforce Service Cloud začína na 25$/agent/mesiac.
|
Niektoré z najčastejších otázok kladených na demo hovoroch v súvislosti so softvérom technickej podpory sú:
Implementáciu helpdesk softvéru od LiveAgenta je možné vo všeobecnosti vykonať pomerne rýchlo.
Tu sú kroky, ktoré musíte urobiť, aby všetko fungovalo.
Aj keď je určenie najlepšieho komplexného softvéru zákazníckych služieb pre každú firmu trochu zložité, ten, na ktorý sa môžete najviac spoľahnúť, je helpdesk softvér od LiveAgenta. Ponúka nielen veľké množstvo základných a pokročilých funkcií, ale má aj viac ako 150 integrácií, takže viete, že môžete vytvoriť jednotné prostredie pre svojich klientov a zlepšiť udržanie zákazníkov.
LiveAgent je v tejto kategórii jasným víťazom. Ponúka skutočne viackanálový zážitok so vstavaným tiketing softvérom, najrýchlejším chat widgetom na trhu a výnimočné riešenie call centra.
Rôzne podniky majú rôzne požiadavky. Softvér online pomoci LiveAgenta je však najlepší na základe kvantity aj kvality svojich funkcií. Pomôže vám zvýšiť produktivitu agentov a zároveň udržať zákazníka v centre pozornosti vašich obchodných operácií.
Opäť tu žiari LiveAgent. Vďaka bezplatnej možnosti je skutočne dostupný pre každého, bez ohľadu na to, či prevádzkujete malý startup alebo nadnárodnú spoločnosť. Môžete dokonca zväčšiť alebo zmenšiť podľa svojich potrieb, takže si môžete byť istí, že vždy dostanete presne to, čo potrebujete.
LiveAgent sa neustále pýši vysokými hodnoteniami na stránkach ako Capterra, TrustRadius a G2. Komunita využíva širokú škálu funkcií a integrácií za prijateľnú cenu.
Ak hľadáte helpdesk softvér, ktorý sa ľahko nastavuje, LiveAgent je pre vás tou správnou voľbou. Nemusíte sa obávať zapojenia svojho IT oddelenia, ani nemusíte vedieť, ako kódovať. Toto riešenie technickej podpory je ľahko dostupné pre každého vrátane tých, ktorí sa nepovažujú za mimoriadne technicky zdatných.
Drift je softvér pre live chat, ktorý využívajú spoločnosti ako Tenable, Smartling a Zenefits. Jeho cenu musíte požiadať o cenový plán, ale ponúka bezplatnú skúšobnú dobu. Pri porovnaní s LiveAgentom, Zoho Desk, HubSpot Service Hub, Intercom a Zendeskom, LiveAgent ponúka najlepší pomer kvality a ceny, s najrýchlejšou prispôsobiteľnou miniaplikáciou chatu a jednoduchou škálovateľnosťou pre rast vašej firmy. Zoho Desk je skvelou voľbou pre stredné a veľké spoločnosti.
Prispôsobiteľné štítky a značky určujú prioritu pracovných postupov a automatizované tiketing systémy zjednodušujú sledovanie interakcií. Nevýhody zahŕňajú možné správy v priečinku spamu a obmedzené sledovanie e-mailov. Výhody zahŕňajú možnosť samoobsluhy pre zákazníkov. Ceny sa pohybujú od 9$ do 49$ mesačne na agenta. Zoho Desk je odporúčaný pre vysoké objemy požiadaviek a ponúka jednoduchú automatizáciu znalostných báz a správu komunikácie z viacerých kanálov. Cena sa pohybuje od bezplatnej verzie po 40$ mesačne na agenta. Intercom je odporúčaný pre stredné a veľké podniky a ponúka jednoduchú inštaláciu a možnosť chatovania s potenciálnymi zákazníkmi. Cena nie je uvedená.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team