Helpdesk softvér

Vylepšite svoju zákaznícku službu pomocou
správneho softvéru pre podporu

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdesk softvér, ktorý vám získa zákazníkov

Získajte pre vaše tímy zákazníckej podpory tie najlepšie nástroje a urobte svojich zákazníkov šťastnými. LiveAgent je jedným z najlepších helpdesk riešení dostupných na trhu, vďaka jeho jednoduchému riadeniu tiketov. Využite našu širokú škálu funkcií, integrácií, ako aj vynikajúcu podporu viacerých kanálov pre plynulé zákaznícke konverzácie.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Helpdesk riešenia

Čo je helpdesk softvér?

Helpdesk softvér zvyčajne zachytáva všetku vašu prichádzajúcu komunikáciu od zákazníkov a premieňa ju na tikety pre jednoduchšiu správu. Vaši zákazníci používajú rôzne spôsoby, ako sa s vami spojiť, ako je e-mail, telefón, messenger alebo live chat, takže ak budete mať všetku komunikáciu na jednom mieste, pomôže to vašim zástupcom služieb zákazníkom lepšie pochopiť problém a rýchlejšie odpovedať.

  • Zlepšite svoju efektivitu pomocou viackanálového riešenia

  • Spravujte všetku komunikáciu so zákazníkmi z jedného miesta
     
who-utilizes-help-desk

Využitie

Kto využíva helpdesk softvér?

Akékoľvek podniky, ktoré ponúkajú zákaznícke podporné služby, môžu využívať helpdesk softvér na ľahšiu správu zákazníckych požiadaviek. Zodpovednosť nesie tím zákazníckej podpory, ktorý je hlavným užívateľom helpdesk softvéru. Avšak helpdesk systémy často obsahujú pokročilé funkcie, ktoré umožňujú ich rozšírenie na iné oddelenia. Tím predaja môže využívať možnosti call centra alebo live chatu, zatiaľ čo IT servisný tím môže využívať e-maily a portál pre zákazníkov s databázou znalostí. Použitím bezplatného softvéru s databázou znalostí môžu vaši agenti tráviť menej času odpovedaním na opakované otázky a viac času sa venovať kritickým otázkam.

 

Z čoho pozostáva helpdesk softvér?

Vynikajúci helpdesk softvér ponúka rôzne nástroje pre jednoduchšiu interakciu so zákazníkmi.

Tiketing systém

Tiketing systém od LiveAgenta je dôležitou súčasťou softvéru pre riadenie helpdesku. Zhromažďuje správy zákazníkov a spracúva ich do tiketov pre helpdesk v univerzálnej schránke s podporou pokročilých funkcií.

  • Sústreďte všetku komunikáciu so zákazníkmi na jedno miestoe

  • Získajte organizovaný prehľad o všetkých dotazoch zákazníkov

Nahradí
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Live chat

Poskytnite úžasný zákaznícky servis pomocou nášho rýchleho live chat widgetu. Náš live chat je podporovaý podstatnými funkciami, ako sú preddefinované odpovede, sledovanie písania v reálnom čase a oveľa viac.

  • Poskytujte rýchly zákaznícky servis pre každého zákazníka

  • Jednoduché použitie a implementácia na ktorejkoľvek z vašich webových stránok

Nahradí

Call centrum

Zriaďte si call centrum a ponúknite zákazníkom osobnú skúsenosť cez telefónne hovory. Náš softvér na zákaznícky servis zabezpečuje prichádzajúce alebo odchádzajúce hovory pre jednoduchú interakciu so zákazníkmi alebo riešenie prichádzajúcich tiketov.

  • Poskytnite podporu na osobnej úrovni pomocou telefonátov

  • Spravujte prichádzajúce hovory a pozrite si údaje o zákazníkovi na jednom mieste

    
Nahradí
    
                               
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Sociálne siete

Integrácie sociálnych médií sú populárnymi funkciami pre vytváranie verných a spokojných zákazníkov. Váš tím zákazníckej podpory môže komunikovať s vašou zákazníckou základňou na sociálnych médiách z nášho tiketing systému.

  • Ukážte vašim zákazníkom pohodlnú podporu na sociálnych médiách

  • Rozšírte povedomie o svojej značke a získajte viac potenciálnych zákazníkov

Integruje

Znalostná báza

Poskytnite užitočné znalosti s našou vedomostnou základňou pre jednoduchú samopodporu. Vybavte každého zástupcu znalostnej bázy a zákazníka informáciami, ktoré potrebujú. Podeľte sa o najlepšie obchodné postupy, informačné články, návody a ďalšie informácie s naším výkonným nástrojom bázy znalostí.

  • Zdieľajte všetky typy znalostí cez články pre samostatnú podporu

  • Vybudujte si viaceré bázy znalostí a internú bázu znalostí

Zistiť viac o znalostnej databáze
Nahradí

Funkcie, ktoré potrebujete vo svojom internetovom helpdesk softvéri

Pozrite sa na niektoré z najvýznamnejších funkcií nášho nástroja pre zákaznícku podporu a získajte úplný obraz o zážitku používateľov LiveAgenta.

Správa úloh

Automatizácia pracovného postupu

Odstráňte všetky triviálne a opakujúce sa úlohy s našou funkciou Pravidiel. Nastavte jednoduché automatizácie na automatizáciu základných funkcií helpdesku a sústreďte sa na to, čo je dôležité. Použite pravidlá na presun alebo riešenie tiketov, pridajte špecifické značky a ďalšie. Automatizačné funkcie od LiveAgenta sú ideálnym časovým šetrením – môžu pomôcť agentom robiť zmysluplnú prácu a znížiť náklady na riadenie helpdesku.

  • Využite automatizáciu úloh pomocou pravidiel

  • Automatizujte opakujúce sa alebo triviálne úlohy

LiveAgent's automation feature

Podpora viacerých jazykov

Plne viacjazyčný

Náš softvér hovorí vaším jazykom. Vyberte si jazyk, ktorý chcete a prispôsobte si LiveAgenta podľa svojich preferencií. LiveAgent momentálne podporuje 43 jazykov a neustále pracujeme na pridávaní nových jazykov. Využite prispôsobiteľné widgety jazyka a hovorte jazykom vašich zákazníkov. Stačí nastaviť jazyk v nastaveniach jednotlivých widgetov a môžete začať.

Objavte všetky jazyky

Správy

Komplexná analýza

LiveAgent meria údaje vo vašom helpdesk systéme a tvorí súhrnné správy, ktoré sú ľahko dostupné z vášho užívateľského panelu. Merajte výkon jednotlivých agentov alebo agentov celkovo, výkon kanálov, vyriešené tikety, prebiehajúce rozhovory, hodnotenia agentov a ďalšie. Vyberte si, ako chcete vizualizovať údaje a použite ich na zlepšenie výkonu vášho helpdesku v každom aspekte.

Objaviť prehľad analýzy

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Správa vzťahov

Integrácie riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)

LiveAgent spolupracuje s viacerými partnermi, aby zákazníkom umožnil začleniť platformu na riadenie vzťahov so zákazníkmi. Integrovaním CRM budú vaši agenti schopní rýchlo a efektívne získať prístup k dátam zákazníkov. Riešte každú požiadavku zákazníka efektívne a súčasne vytvorte dlhotrvajúce vzťahy so zákazníkmi. LiveAgent tiež ponúka základnú funkcionalitu CRM pre tých, ktorí nepoužívajú riešenie CRM od tretích strán.

Smartphone aplikácie

Mobilná helpdesk aplikácia

Hľadáte možnosť poskytovať zákaznícku podporu a odpovedať na otázky na cestách? LiveAgent má domáce aplikácie pre Android a iOS, takže môžete odpovedať aj keď ste preč od svojho počítača. Obe aplikácie umožňujú riešenie akejkoľvek požiadavky – e-maily, hovory, online chaty a požiadavky zo sociálnych médií. Aplikácie sú zdarma pre každého používateľa LiveAgenta, takže ich môžete kedykoľvek stiahnuť.

Mobile help desk software

Ako môže helpdesk softvér pomôcť vášmu podnikaniu?

Bezplatná podpora

Zákaznícka podpora poskytovaná 24/7

Softvér pre zákaznícku podporu vám umožňuje pomáhať zákazníkom 24/7. Ako? Jednoducho vytvorením podrobných znalostných báz. Podľa našich výskumov takmer 70% zákazníkov uprednostňuje možnosť samoobsluhy. Samoobsluha je rýchla, pohodlná a môže vám poskytnúť výhodu voči vašim konkurentom. To môže byť ľahko implementované pomocou robustného softvéru pre znalostnú bázu.

LiveAgent’s multichannel support

Možnosti multikanálového prenosu

Podpora viacerých kanálov

Nestrácajte viac času prepínaním medzi platformami na odpovedanie na otázky zákazníkov. Zlepšite interakcie so zákazníkmi tým, že spojíte vašu e-mailovú službu, live chat, telefonické hovory a sociálne médiá a iné v LiveAgentovi.

Nástroje na analýzu

Štatistiky výkonnosti

Buďte vždy informovaní o výkone agentov, aby sa zlepšil každodenný chod. Údaje o výkone tímu v LiveAgentovi môžu poskytnúť vašej firme užitočné poznatky o vašej zákazníckej službe. V dôsledku toho môžete určiť, či je potrebné dodatočné školenie alebo ako zlepšiť spokojnosť zákazníkov.

Objavte štatistiky výkonnosti

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Manažment služieb

Vylepšená zákaznícka skúsenosť (CX)

Jedným spôsobom, ako zlepšiť zákaznícku skúsenosť, je osloviť zákazníkov počas ich prehliadania. Softvér pre zákaznícky servis umožňuje zákazníckym zástupcom osloviť zákazníkov pomocou proaktívnych pozvánok na chatovanie. V dôsledku toho môžu vaši agenti zabrániť vysokému percentu odchodov, zlepšiť CX a nakoniec zvýšiť zákaznícku lojalitu.

Prispôsobené pracovné postupy

Automatizácia úloh

Aby ste vytvorili vynikajúci zákaznícky servis, vaši agenti musia byť rýchli a efektívni. Avšak riešenie opakujúcich sa úloh môže spotrebovať veľa ich času. Automatizovanie úloh a tvorba e-mailových šablón/predpripravených správ prostredníctvom tiketing systému umožní agentom prideliť svoj čas zákazníkom v núdzi.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Nástroje spolupráce

Tímová práca bez námahy

Helpdesk systém umožňuje vašim kolegom spolupracovať viacerými spôsobmi. Tím zákazníckeho servisu môže komunikovať priamo v rámci podporných tiketov a rýchlo riešiť zákaznícke problémy. Okrem toho môže tím zákazníckeho servisu chatovať aj mimo podporných tiketov pomocou interné chatu. Efektívna spolupráca vyvýši vašu zákaznícku službu na profesionálnu úroveň, čo sa odzrkadlí v spokojnosti zákazníkov.

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou.

  • ✓ Žiadna poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme platobnú kartu   
  • ✓ Možnosť zrušiť kedykoľvek

Aké sú výhody helpdesk softvéru?

Helpdesk riešenie môže pomôcť vašim zákazníckym zástupcom zvládať problémy so zákazníckou podporou, rýchlejšie riešiť prichádzajúce požiadavky a získavať lepšiu spätnú väzbu od zákazníkov.

Zbavte sa oneskorených odpovedí vašim zákazníkom

Dodávajte konzistentný zákaznícky servis cez všetky kanály s rýchlejšími reakčnými časmi. Používajte SLA na priorizáciu emailov od zákazníkov.

Organizujte svoj tím pomocou nástrojov na spoluprácu

Tímy zákazníckych služieb môžu používať kolaboratívnu doručenú poštu a ďalšie nástroje na úzku vzájomnú integráciu.

Merajte výkonnosť pomocou vlastných prehľadov

Získajte dôležité údaje, využite ich na zlepšenie a poskytujte úžasný zákaznícky servis vďaka analýzam z vlastných hlásení.

Všestranné riešenie

LiveAgent sa prispôsobuje vášmu podnikaniu

LiveAgent ako helpdesk softvér sa rýchlo prispôsobí potrebám rôznych obchodných modelov. Objavte, ako môže pomôcť vašej spoločnosti s poskytovaním zákazníckej podpory.

Riešenia pre podniky

Startupy a malé a stredné podniky Podnikanie Vláda Vzdelávanie a neziskové organizácie ... a dalšie

Riešenia pre priemysel

Elektronický obchod a služby Cestovanie a hotely Marketing a telekomunikácie Zábava ... a ostatné

Bežné dôvody, prečo firmy prechádzajú na helpdesk softvér

Pozrite sa na niektoré z najprospešnejších dôvodov, prečo spoločnosti prechádzajú na helpdesk softvér.

Zákaznícka vernosť

Vernosť značke sa rovná stálemu prúdu lojálnych zákazníkov ochotných podporovať vaše podnikanie. Takmer všetci zákazníci považujú vynikajúcu zákaznícku službu za zásadný faktor pri vytváraní vernosti voči svojim obľúbeným značkám.

  • Zlepšite vernosť značke s vynikajúcou zákazníckou podporou
  • Získajte opakované predaje a udržujte zákazníkov spokojných
Chart

96 %

zákazníci uprednostňujú dobrú službu

Pokiaľ máte správne riešenia helpdesku, môžete získať vernosť väčšiny svojich zákazníkov poskytovaním vynikajúcej zákazníckej služby.

Zvýšený príjem

Väčšina zákazníkov je ochotná minúť viac peňazí, ak získavajú rýchlu, spoľahlivú a efektívnu zákaznícku službu od svojich obľúbených podnikov. Lepšia zákaznícka skúsenosť znamená viac zisku pre vás.

  • Získajte si rešpekt od zákazníkov a zvýšte svoje zisky
  • Znížte percento opustených košíkov vďaka skvelej službe
Chart

86 %

zákazníkov platí za dobrú službu

Získajte si rešpekt svojich zákazníkov a zvýšte svoje zisky pomocou správneho helpdesk softvéru.

Rýchla podpora

Takmer polovica zákazníkov očakáva rýchlu odpoveď na svoje otázky. LiveAgent ponúka jeden z najrýchlejších live chat widgetov na trhu, takže môžete poskytnúť nezrovnateľne rýchle odpovede každému návštevníkovi webovej stránky.

  • Zabezpečte rýchlejší a efektívnejší servis
  • Prekronajte očakávania zákazníkov
Chart

46%

zákazníkov očakáva rýchlu odpoveď

Mnohí zákazníci očakávajú, že spoločnosť odpovie do štyroch hodín. Získať ich dôveru a poskytnite ultra rýchle odpovede s LiveAgentom.

Referencie

Získajte LiveAgenta
a pridajte sa k 7000 spokojným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Najlepšia hodnota za vaše peniaze

Zvoľte si najvýhodnejší plán v našej cenovej ponuke. S našimi starostlivo vybranými funkciami zaplatíte iba za to, čo používate a to bez toho, aby ste prekročili rozpočet.

7 alebo 30-dňová bezplatná skúšobná verzia 
Bezplatná skúšobná verzia na 7 dní s bezplatným e-mailom, alebo 30 dní s firemným e-mailom
Nie je potrebná kreditná karta
a mnoho ďalších
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Sprievodca najlepším helpdesk softvérom

Všetci vieme, že poskytovať úžasnú zákaznícku službu je nevyhnutnosťou. Avšak digitálna transformácia ide ruka v ruke s vyšším dopytom po rýchlej, efektívnej a užitočnej podpore od spoločností. Dobrá správa je, že aj v týchto hektických časoch, spoľahlivá platforma helpdesk softvéru vám umožní vytvoriť najlepšie skúsenosti pre vašich zákazníkov. Výskum ukazuje, že 84% spoločností, ktoré sa snažia zlepšiť zákaznícku skúsenosť, vidí nárast svojich tržieb.

Takže, bez ďalšieho odkladu, pojednajme o tom, ako ho môžete použiť na prevádzku úspešného podnikania.

Ako funguje helpdesk softvér?

Ak ste niekedy kontaktovali spoločnosť, je pravdepodobné, že ste už prišli do kontaktu so softvérom technickej podpory.

Ale ako presne to funguje?

Aj keď sa zložité procesy, ktoré prebiehajú v zákulisí, môžu u rôznych poskytovateľov softvéru technickej podpory líšiť, ich jadro zostáva rovnaké.

Keď zákazník kontaktuje firmu prostredníctvom e-mailu, live chatu, správy zo sociálnych médií alebo iných komunikačných kanálov, vytvorí sa helpdesk tiket. Tiket často obsahuje informácie, ako je kanál, z ktorého interakcia pochádza, správu od zákazníka, SLA, informácie o zákazníkovi a iné, v závislosti od softvéru, ktorý používate a od toho, ako ho nakonfigurujete.

Po vytvorení sa tiket objaví v doručenej pošte. Odtiaľ je pridelený agentovi, ktorý sa stará o ďalšiu komunikáciu so zákazníkom a snaží sa problém vyriešiť podľa svojich najlepších schopností.

V prípade, že prvý zástupca zákazníckeho servisu nedokáže vyriešiť daný problém, tiket môže byť postúpený inému zástupcovi, oddeleniu alebo úrovni, ktorá je lepšie vybavená na riešenie zložitejších problémov. Tento proces sa označuje ako eskalačná cesta.

Výzvy spojené s helpdesk softvérom

Hoci je helpdesk softvér úžasný nástroj, ktorý vám umožňuje podporovať mnohých zákazníkov na celom svete, prináša aj určité výzvy. Pozrime sa na niektoré z nich a prediskutujeme možné riešenia.

Nízka miera vyriešenia pri prvom kontakte

Hoci sa to môže zdať ako jednoduchá metrika výkonnosti, nie je to tak. V kontaktných centrách je vyriešenie pri prvom kontakte dôležitým ukazovateľom spokojnosti zákazníkov a toho, či sa plnia ich očakávania. S týmto problémom sa môžete stretnúť okrem iného v dôsledku nedostatočného školenia agentov alebo veľkého počtu žiadostí o pomoc.

Riešenie: Pripravte svojich zamestnancov na zvládnutie ešte zložitejších problémov zákazníkov, na analýzu správ a údajov s cieľom určiť najlepší postup a na vytvorenie efektívneho postupu eskalácie.

Nedostatok samoobslužných možností

id="h-dokonca-aj-kontaktn-centr-s-vekm-potom-agentov-ktor-s-riadne-vykolen-mu-by-zavalen-mnostvom-otaa">

Dokonca aj kontaktné centrá s veľkým počtom agentov, ktorí sú riadne vyškolení, môžu byť zavalení množstvom otázok, ktorým sa dá predísť.

Riešenie: Vytvorte a potom nasmerujte zákazníkov na spoľahlivý a informatívny samoobslužný portál s vedomostnou základňou. Uistite sa, že vaša doručená pošta nie je zaplavená otázkami, na ktoré si zákazníci môžu ľahko odpovedať sami. Výskum ukazuje, že až 91 % respondentov by využilo vedomostnú základňu, ak by bola dostupná a prispôsobená ich potrebám.

Nepoužívate správne nástroje

Všetky firmy sú iné. Preto potrebujú rôzne softvérové ​​riešenia technickej podpory, ktoré zahŕňajú rôzne funkcie.

Riešenie: Dôkladne preskúmajte softvér tiketing systému, ktorý chcete použiť a uistite sa, že poskytuje všetko, čo vaša spoločnosť potrebuje na úspech. Preštudujte si všetky prehľady a analýzy, ktoré vám prídu pod ruku. Hovorí sa, že vedomosť je sila, takže sa uistite, že rozumiete všetkým podrobnostiam o operáciách softvéru vašej technickej podpory.

Zastarané systémy

id="h-vedeli-ste-e-a-42-agentov-nedoke-vyriei-otzky-zkaznkov-z-dvodu-zastaranch-alebo-odpojench-systmovries">

Vedeli ste, že až 42 % agentov nedokáže vyriešiť otázky zákazníkov z dôvodu zastaraných alebo odpojených systémov?

Riešenie: Vždy majte navrch, pokiaľ ide o opravy, aktualizácie a inovácie.

Časovo náročné opakujúce sa úlohy

Mnoho problémov môže prameniť len z tejto výzvy. Ak vaši agenti trávia hodiny opakovanými úlohami, sú menej zaujatí a menej produktívni a existuje väčšia šanca, že vaše kontaktné centrum zaznamená vysokú mieru fluktuácie agentov.

Riešenie: Použite AI a funkcie automatizácie. Napriek tomu buďte opatrní s jeho implementáciou. Nechcete prísť o ten „ľudský dotyk“, vďaka ktorému je zákaznícka podpora priateľská a príjemná.

Typy helpdesk softvéru

Riešenia aplikácií pre servisné strediská zahŕňajú rôzne vlastnosti a funkcie prispôsobené pre širokú škálu klientov.

Nasledujú najbežnejšie typy softvérových riešení technickej podpory.

  • Softvér internej podpory – umožňuje interným používateľom rýchlo a efektívne sledovať a riešiť interné tikety a problémy.
  • Externý softvér technickej podpory – Platiaceho zákazníka podporujú tímy zákazníckych služieb predajcu.
  • Helpodesk softvér webovej podpory – Vďaka cloudovému softvéru technickej podpory sú všetky informácie uložené na serveroch hostiteľa. Zvyčajne sa platí prostredníctvom predplatného a hostiteľ zvyčajne poskytuje technickú podporu.
  • Lokálny helpdesk softvér – všetok hardvér je umiestnený na lokálnom mieste a zákazník je zodpovedný za jeho bezproblémovú prevádzku.
  • Softvér s otvoreným zdrojovým kódom – Ide o typ softvéru, ku ktorému môže ktokoľvek pristupovať a meniť jeho kód bez potreby povolenia od jeho výrobcu. Riešenia s otvoreným zdrojom sú zvyčajne bezplatné alebo financované z darov.
  • Uzatvorený zdroj – ide o opak modelu s otvoreným zdrojom. Je chránený duševným vlastníctvom a nie je dostupný pre verejnosť.

Funkcie softvéru technickej podpory

Keď hľadáte najlepší helpdesk softvér pre vašu spoločnosť, narazíte na množstvo obľúbených funkcií, možností a integrácií, ktoré rôzne riešenia ponúkajú. Toto je však 10 najdôležitejších, ktoré by ste si mali najskôr odškrtnúť z akéhokoľvek zoznamu funkcií.

  • Kontaktné kanály – týmto spôsobom vás zákazníci kontaktujú. Tieto kontaktné miesta môžu zahŕňať e-mailovú podporu, live chat, call centrum, sociálne médiá, komunitné fóra, a ďalšie.
  • Správa tiketing systému – Ide o základný systém, ktorý organizuje interakcie zákazníckej podpory a zaznamenáva ich ako tikety. Nielen to, ale tiež umožňuje ďalšie sledovanie tiketov, čo môže pomôcť pri vyšetrovaní, vyriešení a prevencii akýchkoľvek prekážok.
  • Samoobslužný portál – Samoobslužný portál umožňuje vašim zákazníkom byť nezávislými. Vedeli ste, že až 66 % zákazníkov sa snaží vyriešiť svoje problémy samo, kým kontaktujú tímy podpory zákazníkov?
  • Znalostná báza – Bez znalostnej bázy neexistuje efektívne kontaktné centrum. Táto funkcia umožňuje vašim zákazníkom riešiť svoje problémy 24/7 bez potreby prítomnosti zástupcu. Okrem toho je interná vedomostná základňa kľúčovou súčasťou každodenných aktivít vašich agentov, pretože uchováva všetky informácie o zákazníkoch, históriu tiketov a oveľa viac.
  • Intuitívne používateľské rozhranie – Ani ten najrobustnejší a na funkcie bohatý softvér technickej podpory vám nepomôže, ak sa ťažko používa. Intuitívne používateľské rozhranie je základom hladkého fungovania kontaktného centra.
  • Prehľady a analýzy – Štúdium zostáv a analýz vám poskytne hlbší prehľad o fungovaní vášho kontaktného centra a podniku ako celku. Uistite sa, že váš nástroj technickej podpory vám môže poskytnúť dostatočné informácie.
  • Správa SLA – inteligentné riešenie technickej podpory vám umožňuje spravovať a udržiavať viacero dohôd o úrovni služieb (SLA) naraz.
  • Automatizácia – Automatizácia každodenných úloh je nevyhnutnosťou väčšinou vo veľkých spoločnostiach s mnohými klientmi.
  • Používateľské panely – táto funkcia umožňuje agentom získať rýchly prehľad o najdôležitejších údajoch po prihlásení sa do systému. Manažéri kontaktných centier tiež používajú používateľské panely na sledovanie kľúčových metrík.
  • ŠtítkyOznačenie tiketov a interakcie so zákazníkmi je nevyhnutné, ak chcete, aby vaše kontaktné centrum fungovalo hladko a efektívne. Štítky nielen pomáhajú kategorizovať tikety na podporu zákazníkov, ale tiež umožňujú agentom rýchlo získať informácie o zákazníkoch a lepšie sa orientovať vo veľkých objemoch tiketov.

Ako si vybrať najlepší helpdesk softvér

V prvom rade vám odporúčame napísať si zoznam všetkých požiadaviek, ktoré máte na váš nový online softvér technickej podpory.

Ak nemôžete nájsť prísť na potreby svojho kontaktného centra sami, porozprávajte sa so svojimi zamestnancami. Majú prehľad o každodennej prevádzke kontaktného centra, takže sú najlepším zdrojom informácií, ktoré môžete získať pri výbere softvéru, s ktorým budú nakoniec pracovať.

Aby sme vám a vašim zamestnancom pomohli pri výbere najlepšieho obchodného softvéru, nižšie uvádzame niekoľko stratégií, ktoré je potrebné zahrnúť do rozhodovania.

Podpora

id="h-aj-ke-nikto-nechce-myslie-na-to-e-sa-nieo-me-pokazi-je-dleit-ma-na-pamti-e-ak-chcete-aby-vetko-fungovalo-h">

Aj keď nikto nechce myslieť na to, že sa niečo môže pokaziť, je dôležité mať na pamäti, že ak chcete, aby všetko fungovalo hladko, je dôležité mať pohotovo k dispozícii podporu. Nikto nerád čaká hodiny alebo dokonca dni na odpoveď od tímov služieb zákazníkom, preto si pred prijatím akýchkoľvek konečných rozhodnutí skontrolujte kvalitu zákazníckej podpory dodávateľa.

Možnosť škálovania nahor/nadol

Väčšina vlastníkov firiem má svoj rast spoločnosti na začiatku ich zoznamov priorít. Nezabúdajte však, že krok musí držať aj vaše kontaktné centrum. Podobne je možné zväčšiť alebo zmenšiť aj helpdesk softvér, ktorý používate. Pri výbere softvérového riešenia technickej podpory, ktoré si chcete kúpiť, vždy skontrolujte, aké ľahké je škálovať oboma spôsobmi.

Softvérové ​​obmedzenia

id="h-nezle-na-tom-ak-asn-je-softvr-ktor-pouvate-vdy-sa-vyskytn-nejak-obmedzenia-njdite-si">

Nezáleží na tom, aký úžasný je softvér, ktorý používate, vždy sa vyskytnú nejaké obmedzenia. Nájdite si čas na preštudovanie možností softvéru, ktorý zvažujete kúpiť a rozhodnite sa, bez ktorých funkcií môžete a nemôžete žiť.

Možnosti spolupráce

V prostredí kontaktného centra je tímová práca názvom hry. Riešiť viacero problémov naraz, poskytovať chatovú podporu počas hovoru a získať zmienku na sociálnych sieťach nie je práca pre vlka samotára. Vyberte si softvér technickej podpory, ktorý umožní vášmu tímu bezproblémovú spoluprácu. Uľahčí im to prácu a zároveň zlepší celkovú produktivitu podnikania.

Integrácie

id="h-uistite-sa-e-softvr-vaej-technickej-podpory-sa-me-pripoji-k-rznym-strnkam-a-aplikcim-nielene-rob-vae-pro">

Uistite sa, že softvér vašej technickej podpory sa môže pripojiť k rôznym stránkam a aplikáciám. Nielenže robí vaše produkty a služby dostupnejšími, ale poskytuje aj vynikajúcu jednotnú zákaznícku skúsenosť vo všetkých oblastiach.

15 najlepších poskytovateľov helpdesk softvéru

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software homepage

Najlepší helpdesk softvér pre malé a stredne veľké firmy, ktoré chcú poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu klientom na celom svete.

LiveAgent je softvérové ​​riešenie technickej podpory s viac ako 150 integráciami a mnohými pokročilými funkciami. Viac ako 40 000 zákazníkov sa spolieha na tento softvér pri poskytovaní vynikajúcich zákazníckych služieb svojim klientom.

Kľúčové vlastnosti:

Výhody:

  • Intuitívne rozhranie
  • Dôveryhodná a pomocná zákaznícka podpora
  • Viackanálový zážitok

Nevýhody:

  • Zastaralý dizajn používateľského rozhrania
  • Nemožnosť prihlásiť sa dvomi prehliadačmi s jedným účtom súčasne
  • Technická podpora je k dispozícii 24/7, ale nachádza sa v EÚ

Zákazníci LiveAgenta

Niektorí z najznámejších zákazníkov tohto softvéru zahŕňajú priemyselné giganty ako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.

Cena

LiveAgent môžete používať úplne zadarmo. Ak by ste však chceli vyskúšať jeho pokročilé funkcie, môžete si vybrať z troch cenových možností vrátane 9$, 29$ a 49$ mesačne.

Ak si ho chcete vyskúšať, zaregistrujte sa na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámte sa so systémom.

Spiceworks

Spiceworks helpdesk software homepage

Najlepší helpdesk softvér pre firmy všetkých veľkostí, ktoré berú svoje IT operácie vážne.

Tento cloudový softvér technickej podpory, založený v roku 2006, zďaleka nie je nováčikom v oblasti zákazníckej podpory.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tikety
  • Prehľady a analýzy
  • Hlavný panel
  • Samoobslužný portál
  • Riadenie incidentov

Výhody:

  • Bezproblémový
  • Pokročilé možnosti správy incidentov
  • Veľa konfiguračných možností

Nevýhody:

  • Pridávania v aplikácii
  • Občasné oneskorenia
  • Problémy s presmerovaním tiketov medzi oddeleniami

Cena

Spiceworks môžete používať úplne zadarmo.

Podrobné porovnanie

Posúďte alternatívy Spiceworks.

Help Scout

Help Scout helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre malé a veľké firmy, ktoré sa snažia poskytovať úžasné služby zákazníkom.

Help Scoutu dôveruje viac ako 12 000 spoločností vo všetkých odvetviach. Vďaka mnohým integráciám vaši zákazníci nikdy nezmeškajú príležitosť kontaktovať vašu firmu.

Kľúčové funkcie:

  • Tikety
  • Integrácie tretích strán
  • SLA
  • Samoobslužný portál</li >
  • Viackanálová komunikácia

Výhody:

  • Dôveryhodná zákaznícka podpora
  • Jednoduchá inštalácia a použitie
  • Veľmi rýchla odozva

Zápory:

  • Nedostatočné prispôsobenie správ
  • Automatizácia pracovného toku je ťažká na nastavenie
  • Užívateľské rozhranie je trochu zastaralé

Zákazníci Help Scout

Niektoré zo spoločností, ktoré využívajú Help Scout, zahŕňajú OkCupid, Trello a Honey.

Cena

Help Scout ponúka trojúrovňové predplatné pre svoj softvér vrátane 20$, 35$ a 60$ na používateľa a mesačne fakturované ročne.

Ak chcete vyskúšať funkcie Help Scout predtým, ako sa zaviažete k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Podrobné porovnanie

Pozrite si alternatívy Help Scout.

Zoho Desk

Zoho Desk helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre stredne veľké a veľké spoločnosti s vysokým objemom každodenných interakcií so zákazníkmi.

Viac ako 50 000 spoločností na celom svete používa platformu technickej podpory spoločnosti Zoho Desk každý deň aktivity kontaktného centra.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tiketing
  • Nástroj na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM)
  • Sledovanie sťažností zákazníkov
  • Integrácie s aplikáciami tretích strán
  • SLA

Výhody:

  • Jednoduché prispôsobenie
  • Vynikajíci užívateľský portál
  • Jednoduché riadenie úrovní SLA

Nevýhody:

  • Chýba upozornenie pri presúvaní tiketov medzi oddeleniami
  • Občas môže mať pomalé rozhranie
  • Škálovanie môže byť komplikované

Zákazníci spoločnosti Zoho Desk

Zákaznícka základňa spoločnosti Zoho Desk zahŕňa spoločnosti ako Daimler, Land Rover a Essilor.

Cena

Môžete použiť bezplatnú verziu Zoho Desku s jej základnými funkciami. Ak by ste však chceli využiť plný potenciál tohto podnikového softvéru, môžete si vybrať jeden z cenových plánov od 14€, 23€ alebo 40€ na agenta na mesiac.

Najprv si ho môžete vyskúšať tak, že sa zaregistrujete na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Podrobné porovnanie

Pozrite sa na alternatívy Zoho Desku.

Jira helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre väčšie firmy v oblasti IT, vývoja, prevádzky a ďalších oblastí, ktoré chcú poskytnúť najlepšiu podporu.

Jira Service Management od Atlassian umožňuje vývojárom, IT Ops a ďalším oddeleniam bezproblémovú spoluprácu.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tikety
  • Riadenie incidentov
  • Nástroje na spoluprácu
  • Prehľady v reálnom čase
  • Správa pracovného toku

Výhody:

  • Jednoduchá integrácia s mnohými nástrojmi pre ITSM správu
  • Flexibilita
  • Vynikajúce sledovacie schopnosti

Nevýhody:

  • Premiestňovanie zmien z vývojového prostredia do produkcie môže byť ťažké
  • Komplikované užívateľské rozhranie
  • Prudká krivka učenia sa

Zákazníci Jira Service Management

Jira Service Management je široko používaný v podnikoch ako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.

Cena

Základné funkcie ponuky IT helpdesk softvéru Jira Service Management sú k dispozícii bezplatne. Ak chcete získať prístup k pokročilejším možnostiam, môžete si vybrať štandardné plány 20$ alebo Premium 40$ za agenta na mesiac, ktoré sa účtujú ročne. Ponúkajú tiež podnikový plán pre spoločnosti s viac ako 201 agentmi. Stojí 128 000 dolárov ročne.

Ak si ho chcete vyskúšať skôr, ako sa zaviažete k platenému plánu, môžete sa zaregistrovať na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Podrobné porovnanie

Preskúmajte Jira alternatívy.

Freshservice

Freshservice helpdesk software homepage

Najlepší helpdesk softvér pre spoločnosti vo finančných službách, školstve a vládnych organizáciách.

Freshservice je softvér pre servis, ktorý približuje inteligentnú automatizáciu ich klientom a pomáha im poskytovať vynikajúce služby zákazníkom.

Kľúčové vlastnosti:

  • Automatizácia tiketov
  • Správa incidentov
  • Nástroje na spoluprácu
  • Sledovanie problémov
  • Podpora viacerých kanálov

Výhody:

  • Používateľsky prívetivé rozhranie
  • Jednoduchá konfigurácia tokov práce
  • Jednoduché nasadenie a prispôsobenie

Nevýhody:

  • Nedostatočné správy
  • Pôvodná konfigurácia môže byť trochu skľučujúca
  • Nedostatočný používateľský panel

Zákazníci Freshservice

Medzi spoločnosťami, ktoré využívajú Freshservice, môžete nájsť VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.

Cena

Ak chcete získať prístup k funkciám Freshservice, môžete si predplatiť plány za 15, 40, 75 alebo 95$ za agenta na mesiac, fakturované ročne.

Skôr ako sa rozhodnete pre najlepší plán pre vaše podnikanie, môžete Freshservice sa skúsiť zaregistrovať do ich 21-dňového bezplatného plánu.

Freshdesk

Freshdesk helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre všetky firmy, ktoré sa snažia vybudovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi.

S viac ako 50 000 zákazníkmi po celom svete nesklame Freshdesk žiadnu firmu zameranú na zákazníka.

Kľúčové funkcie:

  • Tiketing
  • Live chat
  • Správa call centra
  • Nástrioje spolupráce
  • Používateľský panel

Výhody:

  • Dobre navrhnuté užívateľská rozhranie
  • Možnosti automatizácie
  • Spoľahlivá funkcia Live chatu

Nevýhody:

  • Tikety môžu byť stratené pri prenosoch medzi tímami
  • Obmedzené nástroje na úpravy
  • Nedostatočné správy

Zákazníci Freshdesk

Niektorí z verných zákazníkov Freshdesku zahŕňajú Decathlon, Aramex a Bridgestone.

Cena

Ak máte až 10 agentov, môžete tento podporný softvér používať bezplatne. Môžete si však zvoliť aj plány predplatného 15$, 49$ alebo 79$ za agenta na mesiac, ktoré sa účtujú ročne.

Ak si ho chcete najskôr vyskúšať, môžete využiť ich 21-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Podrobné porovnanie

Zhodnoťte Freshdesk alternatívy.

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre rastúce spoločnosti, ktoré sa snažia poskytovať úžasné služby zákazníkom.

Viac ako 160 000 spoločností dôveruje Zendesku, že im pomôže uzavrieť obchody a postarať sa o ich klientov.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tikety
  • Viackanálová komunikácia
  • CRM
  • Hlavný panel
  • Prehľady

Výhody:

  • 100+ integrácií
  • Tikety sú ľahko sledovateľné
  • Skvelá prevádzka

Nevýhody

  • Ťažké komunikovať s podporou zákazníkov
  • Používateľské panely je ťažké vytvoriť
  • Nedostatočné analytické nástroje

Zákazníci spoločnosti Zendesk

Medzi spokojnými zákazníkmi Zendesku môžete nájsť Polaris, Modsy a BoxyCharm.

Cena

Ich cenový plán začína na 19€ za agenta mesačne a pokračuje s možnosťami 49€ a 99€. Všetky sa účtujú ročne.

Pred nákupom sa môžete zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámiť sa s touto platformou service desk.

Podrobné porovnanie

Pozrite si alternatívy Zendesku.

Gorgias

Gorgias helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre spoločnosti všetkých veľkostí v elektronickom obchode a mnohých ďalších oblastiach.

Gorgias pomáha viac ako 9 000 spoločnostiam zvýšiť ich výnosy a poskytnúť skvelé skúsenosti zákazníkov s ich aplikáciou špeciálne navrhnutou pre Shopify.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tiketyy
  • Integrácie tretích strán
  • Databáza zákazníkov
  • Hlavný panel aktivity
  • Viackanálová komunikácia

Výhody:

  • Integrácia sociálnych médií
  • Jednoduché používanie
  • Užívateľské rozhranie je jednoducho konfigurovateľné

Nevýhody:

  • Ťažko prispôsobiteľné
  • Zákaznícka podpora je niekedy ťažko dosiahnuteľná
  • Chýba vstavaná kontrola spamu

Zákazníci Gorgias

Niektoré značky, ktoré sa spoliehajú na Gorgias, zahŕňajú Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.

Cena

Helpdesk softvér od spoločnosti Gorgias môžete začať používať tak, že si predplatíte jeden z ich nasledujúcich plánov: 50$, 300$ alebo 750$ mesačne. Ak by ste chceli získať vlastný cenový plán, môžete sa obrátiť na tím spoločnosti Gorgias.

Skôr ako sa zaviažete k platenej verzii, môžete Gorgias vyskúšať tak, že sa zaregistrujete na bezplatnú skúšobnú verziu.

Podrobné porovnanie

Recenzia alternatív Gorgias.

Salesforce Service Cloud

Salesforce helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre firmy všetkých veľkostí v rôznych oblastiach.

Salesforce Service Cloud vám umožňuje poskytovať holistické služby zákazníkom pomocou AI a integráciou obľúbených kanálov podpory.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tikety
  • AI
  • Samoobslužný portál
  • Nástroje na spoluprácu
  • Viackanálová komunikácia

Výhody:

  • Možnosti automatizácie
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Množstvo možností prispôsobenia

Nevýhody:

  • Platforma môže niekedy byť spomalená
  • Občasné výpadky
  • Obmedzenia uloženia

Zákazníci Salesforce Service Cloud

Medzi zákazníkmi služby Salesforce Service Cloud môžete nájsť IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.

Cebńa

Salesforce Service Cloud ponúka štyri cenové možnosti vrátane 25$, 75$, 150$ a 300$ na používateľa mesačne, fakturované ročne.

Ak si ho chcete najskôr vyskúšať, môžete sa zaregistrovať na odber 14-dňová bezplatná skúšobná verzia.

SysAid

SysAid helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre spoločnosti všetkých veľkostí vo všetkých odvetviach.

Vďaka mnohým možnostiam automatizácie SysAid môžu ich klienti spravovať každý tiket a interakciu so zákazníkom s pozornosťou, ktorú si zaslúžia.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tikety
  • Automatizácia
  • Samoobslužný portál
  • Konfigurácia pracovného toku
  • < li>Prehľady a analýzy

Výhody:

  • Možnosti automatizácie
  • Flexibilný dizajn
  • Možnosti prispôsobenia

Nevýhody:

  • Vyžaduje základné znalosti HTML
  • Nedostatočná konzola chatu
  • Prudká učebná krivka

Zákazníci SysAid

SysAid dôverujú známe spoločnosti vrátane The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.

Cena

Ak sa chcete dozvedieť o cenách SysAid, kontaktujte ich tím a získajte plán, ktorý bude vyhovovať vašim potrebám.

Ak si ho chcete vyskúšať bez akýchkoľvek obmedzení, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Podrobné porovnanie

Vyhodnoťte alternatívy SysAid.

Hiver

Hiver helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre firmy, ktoré na svoju zákaznícku podporu používajú Gmail alebo Google Apps.

Hiver je výnimočná platforma servisu vytvorená pre Google Workspace. Pomáha viac ako 1 500 spoločnostiam bezproblémovo prevádzkovať svoje kontaktné centrá z Gmailu.

Kľúčové funkcie:

  • Tikety
  • Správa pracovného toku
  • Samoobslužný portál
  • Metriky výkonnosti
  • Nástroje na spoluprácu

Výhody:

  • Bezproblémová integrácia s G Suite
  • Jedna pohodlná zdieľaná schránka
  • Jednoduché použitie

Nevýhody:

  • Nástroj pre analýzu nie je vždy presný
  • Notifikácie môžu byť niekedy oneskorené
  • Filtrovanie tiketov môže byť zložité

Zákazníci Hiver

Spoločnosti Hiver dôverujú mnohé firmy, ako napríklad Course Hero, Upwork a AppsFlyer.

Cena

Funkcie Hiver môžete začať používať za 15, 39 alebo 59$ na používateľa na mesiac.

Hiver tiež ponúka možnosť bezplatne si vyskúšať ich softvér technickej podpory, ak sa zaregistrujete na odber 7-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.

Podrobné porovnanie

Pozrite si alternatívy Hiver.

Front

Front helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre všetky firmy, ktoré chcú mať vyššiu prevádzkovú efektivitu.

Front používa viac ako 7 500 spoločností vo všetkých odvetviach vďaka úžasným nástrojom na spoluprácu a optimalizácii pracovného toku možnosti.

Kľúčové funkcie:

  • Tikety
  • Hlavný panel aktivity
  • Samoobslužný portál
  • Prehľady a analýzy</li >
  • Nástroje na spoluprácu

Výhody:

  • Interné správy v rámci e-mailov
  • Skvelé nástroje na spoluprácu v chate
  • Pokročilá funkčnosť vyhľadávania

Nevýhody:

  • Obmedzené jazykové možnosti
  • Upozornenia môžu občas meškať
  • Používateľské rozhranie môže byť oneskorené

Zákazníci Frontu

Tímy s vysokým vplyvom v rôznych spoločnostiach využívajú Front, vrátane Instructure, Culture Amp a Morningside.

Cena

Môžete si vybrať z troch cenových možností Frontu vrátane 19$, 49$ alebo 99$ na osobu a mesiac.

Je tu tiež možnosť prihlásiť sa na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste si to mohli vyskúšať ešte predtým uskutočnenie nákupu.

Podrobné porovnanie

Pozrite sa na Front alternatívy.

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub software homepage

Najlepší helpdesk softvér pre spoločnosti vo všetkých odvetviach, ktorí sú odhodlaní poskytovať zákazníkom tú najlepšiu skúsenosť.

HubSpot Service Hub pôsobí vo viac ako 120 krajinách a slúži viac ako 100 000 spokojným a šťastným zákazníkom.

Kľúčové funkcie:

  • Sledovanie interakcie
  • Viackanálová komunikácia
  • Samoobslužný portál
  • Prispôsobiteľné prehľady
  • Nástroje na spoluprácu

Výhody:

  • Robustné možnosti prezentovania výsledkov
  • Jednoduché nastavenie a použitie
  • Prispôsobiteľná vedomostná základňa

Nevýhody:

  • Obmedzené možnosti tiketovania
  • Trochu drahý
  • Bez prístupu k technickej podpore v bezplatnom pláne

Zákazníci HubSpot Service Hub

Platforma centra pomoci HubSpot Service Hub sa môže pochváliť veľkou zákazníckou základňou vrátane spoločností ako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.

Cena

Niektoré nástroje HubSpot Service Hub sú k dispozícii zadarmo. Ak však chcete naplno využiť potenciál tohto softvéru, môžete si vybrať z troch cenových plánov vrátane 41€, 414€ alebo 1 104€ mesačne.

Okrem týchto možností sa môžete zaregistrovať na bezplatnú skúšobnú verziu a rozhodnúť sa, či je to pre vás tá správna investícia do technológie.

Podrobné porovnanie

Pozrite si alternatívy HubSpot Service Hub.

TeamSupport

TeamSupport helpdesk software homepage

Najlepší softvér technickej podpory pre spoločnosti, ktoré spracúvajú tikety s nižším objemom, ale s vyššou zložitosťou.

Táto možnosť softvéru technickej podpory zameraná na B2B pomáha svojim zákazníkom poskytovať najlepšiu možnú starostlivosť o zákazníkov.

Kľúčové vlastnosti:

  • Tikety
  • SLA
  • Znalostná základňa
  • Metriky výkonnosti
  • Prispôsobiteľné značky

Výhody:

  • Intuitívne užívateľské rozhranie
  • Prispôsobenie polí
  • Jednoduché nastavenie

Nevýhody:

  • Zložitá funkčnosť prezentovania dát
  • Niekedy pomalý
  • Zložité riadenie veľkého množstva dát v hromade

Zákazníci TeamSupport

Medzi spoločnosťami, ktoré používajú platformu Service Desk TeamSupport, nájdete Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.

Cena

Ak chcete začať používať tento softvér, môžete sa rozhodnúť pre jeden z nasledujúcich plánov predplatného: 49$, 69$ alebo 119$ za agenta na mesiac.

Podrobné porovnanie

Porovnajte TeamSupport alternatívy.

Aký je najlepší softvér technickej podpory?

Môžeme súhlasiť s tým, že je na výber veľa možností, ale nebojte sa, vybrali sme pre vás 5 najlepších na porovnanie.

  • LiveAgent – S hodnotením Capterra 4,7 je to najlepšia voľba pre všetkých, ktorí hľadajú helpdesk riešenie, ktoré je cenovo dostupné a má široký repertoár funkcií. Ďalším dôvodom, prečo je LiveAgent najlepším asistenčným softvérom pre vašu firmu, je to, že pomáha zvyšovať konverzie, zvyšovať predaj a vytvárať najlepšiu zákaznícku skúsenosť bez ohľadu na odvetvie, v ktorom sa pohybujete.
  • TeamSupport – Ak sa snažíte poskytovať komplexné služby zamerané na zákazníka, TeamSupport môže byť práve pre vás riešením. S hodnotením Capterra 4,5 si môžete byť istí, že táto možnosť helpdesk softvéru vás nesklame.
  • Salesforce Service Cloud – Zavedenie AI a automatizácie do vašich operácií služieb zákazníkom nebolo nikdy jednoduchšie. Salesforce Service Cloud sa môže pochváliť hodnotením 4,5 na Capterra, takže viete, že budete investovať do softvéru najvyššej kvality.
  • Zendesk – S klientskou základňou viac ako 160 000 podnikov a hodnotením Capterra 4,4 je Zendesk úžasnou príležitosťou pre každú spoločnosť, ktorá sa snaží budujte vzťahy so svojimi zákazníkmi prostredníctvom zapojenia a skvelej zákazníckej podpory.
  • Jira Service Management – S hodnotením 4,4 na Capterra, Jira Service Management urobí implementáciu agilnej metodológie vo vašej spoločnosti hračkou.

Porovnanie top 5 helpdesk softvérov

Helpdesk softvér LiveAgent
Vyskúšajte bezplatný helpdesk softvér! Nevyžadujeme kreditnú kartu.
Zendesk Jira Service Management TeamSupport Salesforce Service Cloud
Capterra hodnotenie
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
(približne 1 000 recenzií)
4.4
(približne 2 000 recenzií)
4.4
(približne 300+ recenzií)
4.5
(približne 800 recenzií)
4.4
(približne 500 recenzií)
Webový
Bezplatná verzia
LiveAgent ponúka bezplatnú verziu.
Zendesk neponúka bezplatnú verziu.
Jira Service Management ponúka bezplatnú verziu.
TeamSupport neponúka bezplatnú verziu.
Salesforce Service Cloud neponúka bezplatnú verziu
Bezplatná skúšobná verzia
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Zendesk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Jira Service Management ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
TeamSupport neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Salesforce Service Cloud ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Cena začína od
9$/agent/m Cena helpdesk softvéru od LiveAgenta začína na 9$/agent/mesiac.
19$/agent/m Cena helpdesk softvéru od Zendesku začína na 19$/agent/mesiac.
20$/agent/m Cena helpdesk sotfvéru od Jira Service Management začína na 20$/agent/mesiac.
49$/agent/m Cena helpdesk softvéru od TeamSupport začína na 49$/agent/mesiac.
25$/agent/m Cena helpdesk softvéru od Salesforce Service Cloud začína na 25$/agent/mesiac.

Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri nákupe helpdesk softvéru

  • Nedostatočné školenie personálu – Môžete investovať do najlepšieho a najspoľahlivejšieho softvéru technickej podpory s bohatými funkciami, no ak váš tím nedokáže naplno využiť jeho potenciál, neprinesie vám to nič dobré. Uistite sa, že zástupcovia zákazníckeho servisu a ďalší zamestnanci sú riadne vyškolení a vedia pracovať so softvérom. Môžete to urobiť najatím licencovaného trénera, usporiadaním seminárov alebo dokonca štúdiom a diskusiou o dostupnej dokumentácii.
  • Žiadne potrebné funkcie – Pri výbere softvéru, ktorý si chcete kúpiť, sa neponáhľajte. Preštudujte si funkcie, ktoré ponúka. Poskytuje všetko, čo potrebujete? Existujú nejaké obmedzenia, ktoré sú pre vás prelomové? Pred nákupom sa pýtajte a buďte kritickí. Nechcete, aby ste si nakoniec uvedomili, že softvérové ​​riešenie vašej technickej podpory nemá dostatok funkcií na to, aby ste boli úspešní.
  • Nevyužívate všetky výhody skúšobného obdobia – ak poskytovateľ, ktorého sa rozhodnete využiť, ponúka skúšobné obdobie, využite ho na maximum. Vyskúšajte všetko, čo môžete, študujte softvér, robte chyby a poučte sa z nich. O tom je bezplatné skúšobné obdobie. Uistite sa, že ste si všimli všetky funkcie a výkonné funkcie, ako aj zvláštnosti, s ktorými softvér nevyhnutne prichádza.
  • Obchodovanie so zľavou – povedzme si úprimne, všetci máme radi, keď vieme vyjednať dobrú cenu. Pri produkte, ktorý je tak hlboko zakorenený vo vašich každodenných aktivitách kontaktného centra, si však treba dávať pozor a všímať si, za čo sa oplatí zaplatiť vyššiu cenu.
  • Nehľadieť do budúcnosti – Prevádzka úspešného kontaktného centra je maratón, nie šprint. Myslite na budúcnosť. Rozhodnite sa pre online helpdesk softvér, ktorý vám bude slúžiť nielen teraz, ale stane sa cennou súčasťou vášho podnikania v budúcnosti na základe vašich plánov na neskoršie rozšírenie.

Čo sa opýtať na demo hovore o helpdesk softvéri a spoločnosti

Niektoré z najčastejších otázok kladených na demo hovoroch v súvislosti so softvérom technickej podpory sú:

  • Prečo je vaše riešenie lepšie ako vašich konkurentov?
  • Aký je rozdiel medzi vami a ostatnými?
  • Ako funguje vaša fakturácia?
  • Koľko agentov môžem prideliť do oddelenia?
  • Môžem vytvoriť vlastnú rolu agenta?
  • Existuje možnosť mať agenta na inom pláne?
  • Ako sa môžem vyhnúť vyberaniu len toho najlepšieho?
  • Kde môžem vidieť štatistiky agentov?
  • Existuje nejaký limit na počet pripojených e-mailových účtov?
  • Môžem tiket zlúčiť?
  • Môžem tiket rozdeliť?
  • Je možné tiketu odložiť?
  • Ako dlho sú údaje uložené?

Implementácia helpdesk softvéru

Implementáciu helpdesk softvéru od LiveAgenta je možné vo všeobecnosti vykonať pomerne rýchlo.

Tu sú kroky, ktoré musíte urobiť, aby všetko fungovalo.

  • Identifikujte všetky komunikačné kanály, ktoré chcete použiť
  • Načrtnite, ktoré oddelenia, stavy a toky tiketov budete potrebovať
  • Zarezervujte si ukážkový hovor alebo konzultáciu s poskytovateľom helpdesk softvéru, aby ste pochopili, ako môže nástroj vyhovovať vášmu prípadu použitia
  • Vytvorte si bezplatný skúšobný účet
  • Pridajte testovacích agentov
  • Nastavte kanály: pripojte e-maily, vytvorte tlačidlá rozhovoru, pripojte čísla VoIP atď.
  • Založte si zákaznícky portál
  • Nastavte automatizáciu kategorizácie a smerovanie tiketov

Záver

Najlepší všetko v jednom helpdesk softvér

Aj keď je určenie najlepšieho komplexného softvéru zákazníckych služieb pre každú firmu trochu zložité, ten, na ktorý sa môžete najviac spoľahnúť, je helpdesk softvér od LiveAgenta. Ponúka nielen veľké množstvo základných a pokročilých funkcií, ale má aj viac ako 150 integrácií, takže viete, že môžete vytvoriť jednotné prostredie pre svojich klientov a zlepšiť udržanie zákazníkov.

Najlepší softvér technickej podpory so vstavaným tiketingom, live chatom a call centrom

id="h-liveagent-je-v-tejto-kategrii-jasnm-vazom-ponka-skutone-viackanlov-zitok-so-vstavanm-tiketing-softvrom-najr">

LiveAgent je v tejto kategórii jasným víťazom. Ponúka skutočne viackanálový zážitok so vstavaným tiketing softvérom, najrýchlejším chat widgetom na trhu a výnimočné riešenie call centra.

Najlepší softvér technickej podpory s bohatými funkciami

Rôzne podniky majú rôzne požiadavky. Softvér online pomoci LiveAgenta je však najlepší na základe kvantity aj kvality svojich funkcií. Pomôže vám zvýšiť produktivitu agentov a zároveň udržať zákazníka v centre pozornosti vašich obchodných operácií.

Najlepšia hodnota za cenu helpdesk softvéru

id="h-op-tu-iari-liveagent-vaka-bezplatnej-monosti-je-skutone-dostupn-pre-kadho-bez-ohadu-na-to-i-prevdzkujete-mal-st">

Opäť tu žiari LiveAgent. Vďaka bezplatnej možnosti je skutočne dostupný pre každého, bez ohľadu na to, či prevádzkujete malý startup alebo nadnárodnú spoločnosť. Môžete dokonca zväčšiť alebo zmenšiť podľa svojich potrieb, takže si môžete byť istí, že vždy dostanete presne to, čo potrebujete.

Najvyššie hodnotený softvér technickej podpory

LiveAgent sa neustále pýši vysokými hodnoteniami na stránkach ako Capterra, TrustRadius a G2. Komunita využíva širokú škálu funkcií a integrácií za prijateľnú cenu.

Najjednoduchší helpdesk softvér na nastavenie, používanie a integráciu

Ak hľadáte helpdesk softvér, ktorý sa ľahko nastavuje, LiveAgent je pre vás tou správnou voľbou. Nemusíte sa obávať zapojenia svojho IT oddelenia, ani nemusíte vedieť, ako kódovať. Toto riešenie technickej podpory je ľahko dostupné pre každého vrátane tých, ktorí sa nepovažujú za mimoriadne technicky zdatných.

Súvisiace článkyHelpdesk softvér
Preskúmajte výber najlepšieho live chat softvéru na trhu. Vyberte si ideálny live chat softvér pre svoj web a posuňte svoje služby zákazníkom na Mesiac.

Live chat softvér

Drift je softvér pre live chat, ktorý využívajú spoločnosti ako Tenable, Smartling a Zenefits. Jeho cenu musíte požiadať o cenový plán, ale ponúka bezplatnú skúšobnú dobu. Pri porovnaní s LiveAgentom, Zoho Desk, HubSpot Service Hub, Intercom a Zendeskom, LiveAgent ponúka najlepší pomer kvality a ceny, s najrýchlejšou prispôsobiteľnou miniaplikáciou chatu a jednoduchou škálovateľnosťou pre rast vašej firmy. Zoho Desk je skvelou voľbou pre stredné a veľké spoločnosti.

Zákaznícky samoobslužný softvér od LiveAgenta rozšíri vaše možnosti podpory. Umožnite vašim zákazníkom vyriešiť problémy samým 24/7.

Samoobslužný softvér

Prispôsobiteľné štítky a značky určujú prioritu pracovných postupov a automatizované tiketing systémy zjednodušujú sledovanie interakcií. Nevýhody zahŕňajú možné správy v priečinku spamu a obmedzené sledovanie e-mailov. Výhody zahŕňajú možnosť samoobsluhy pre zákazníkov. Ceny sa pohybujú od 9$ do 49$ mesačne na agenta. Zoho Desk je odporúčaný pre vysoké objemy požiadaviek a ponúka jednoduchú automatizáciu znalostných báz a správu komunikácie z viacerých kanálov. Cena sa pohybuje od bezplatnej verzie po 40$ mesačne na agenta. Intercom je odporúčaný pre stredné a veľké podniky a ponúka jednoduchú inštaláciu a možnosť chatovania s potenciálnymi zákazníkmi. Cena nie je uvedená.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x