Softvér call centra

Vychutnajte si krištáľovo čisté zvuky a
bezhardvérovú podporu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Váš kompletne vybavený softvér call centra čaká

Spojte sa so svojimi zákazníkmi bez námahy vo všetkých kanáloch. LiveAgent, viackanálový cloudový softvér call centra je všetko, čo kedy budete potrebovať na poskytovanie spoľahlivých a prispôsobených služieb svojim zákazníkom.

Náš telefónny systém VoIP (Voice over Internet Protocol) pre call centrá je vybavený pokročilými funkciami, ako sú IVR, požiadavky na spätné volanie, ACD, inteligentné smerovanie hovorov, prepojovanie hovorov, neobmedzené nahrávanie hovorov a videohovory v HD rozlíšení – a to je len začiatok.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Call centrum softvér vo vašom helpdesku

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Čo je call centrum softvér?

Softvérové ​​riešenia pre call centrá sú systémy, ktoré umožňujú agentom call centier spracovávať prichádzajúce a odchádzajúce hovory. Tieto riešenia sú ideálne na osobnejšie riadenie vzťahov so zákazníkmi a na poskytovanie rýchlej zákazníckej podpory.

Demo softvéru call centra

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Preskúmajte náš softvér call centra

Vyskúšajte si naše kľúčové funkcie pomocou bezplatnej skúšobnej verzie LiveAgenta a zistite, aké to je poskytovať profesionálne služby s naším riešením. Pozrite sa, aké ľahké je zriadiť call centrum, pridať čísla VoIP alebo nakonfigurovať IVR pomocou nášho výkonného nástroja.

Poskytnite svojim agentom tkontaktného centra tie správne nástroje pomocou LiveAgenta

Pozrite sa, ako môže LiveAgent zlepšiť komunikáciu s vašimi zákazníkmi a vytvoriť skvelú skúsenosť s agentom. Naše flexibilné riešenie funguje hladko, takže sa môžete sústrediť na to, aby boli vaši zákazníci spokojní.

Čo získajú vaši agenti kontaktného centra:

  • Vyššia rýchlosť riešenia problémov citlivých na čas
  • Monitorovanie v reálnom čase a metriky call centra
  • Viac konverzačných kanálov v jednom rozhraní
LiveAgent call center support

Kompletný prehľad o riešení vášho call centra

Ľahko spravujte prevádzku centra zákazníckej podpory vďaka nášmu komplexnému riešeniu. Dostaňte produktivitu svojho call centra na najvyššiu úroveň a zlepšite kvalitu interakcií so zákazníkmi pomocou LiveAgenta.

Funkcie call centrum softvéru

Výkonné funkcie, ktoré vám pomôžu zlepšiť komunikáciu po telefóne a poskytovať výnimočné služby zákazníkom.

Interné hovory

Interné hovory sú funkciou, ktorá umožňuje komunikovať s kolegami počas ich smeny v prípade potreby, prípadne umožňuje prepájať hovory.

Zistite viac o interných hovoroch

Viackanálový help desk softvér

Náš viackanálový softvér call centra zvládne obsluhovať viac kanálov – naše call centrum, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, zákaznícky portál, e-mail a ďalšie.

Zistite viac o help desk softvéri

Možnosť volania na kliknutím a odosielanie e-mailov

Naše webové call centrum má možnosť volať na ľubovoľné webové číslo. Kliknite na číslo, na ktoré chcete zavolať, a LiveAgent sa postará o zvyšok. Môže tiež využívať protokoly mail-to.

Zistite viac o tlačidlách pre volanie

Prenosy hovorov

Naše call centrum má k dispozícii účastnícke a konzultačné hovory. Prepájanie s účasťou zvyšuje spokojnosť zákazníkov a zaisťuje, že volajúci je spojený s agentom pred ukončením hovoru.

Zistite viac o prenosoch hovorov

Telefónny systém VoIP pre call centrá

Call centrum LiveAgenta sa integruje s viac ako 99% poskytovateľov VoIP s protokolom SIP Trunk. Nevidíte svojho preferovaného partnera VoIP? Kontaktujte nás a my ho radi pridáme do nášho zoznamu.

Zistite viac o VoIP partneroch

Funkcia spätného volania

Zvýšte spokojnosť zákazníkov tým, že im dáte možnosť vyžiadať si spätné volanie, keď nemajú čas čakať alebo keď sú vaši agenti príliš zaneprázdnení, aby odpovedali.

Zistite viac o funkcii spätného volania

Softvér call centra odchádzajúcich hovorov

Podporte svojich zákazníkov tým, že ich oslovíte pomocou nášho manuálneho centra odchádzajúcich hovorov. Zlepšite vzťahy so zákazníkmi a optimalizujte interakcie so zákazníkmi.

Zistite viac o softvéri call centra odchádzajúcich hovorov

Smerovanie hovorov na osobné zariadenie

Agenti majú možnosť presmerovať prichádzajúce hovory na osobné zariadenie, napríklad mobilný telefón. Použite naše presmerovanie na telefónne číslo GSM alebo našu aplikáciu LivePhone.

Zistite viac o smerovaní hovorov

Podpora viacerých zariadení a telefónnych čísel

Pripojte k riešeniu call centra neobmedzený počet zariadení a telefónnych čísel. LiveAgent je kompatibilný s hardvérovými aj virtuálnymi volacími zariadeniami, ako sú softvérové ​​telefóny.

Zistite viac o podporovaných zariadeniach

Pracovná viackanálová plocha agenta

Komplexné riešenie call centra LiveAgenta ponúka kontextovo bohatú pracovnú plochu. Poskytnite svojmu call centru prechody medzi vybavovaním hovorov a vyhľadávaním klientskych údajov.

Zistite viac o univerzálnej schránke

Natívna integrácia a integrácia CRM tretích strán

Priestor vášho kontaktného centra môže zaistiť, že vaši agenti budú vždy poskytovať personalizované služby, a to vďaka jednej z našich troch integrácií CRM. Môžete tiež využiť naše natívne nástroje CRM.

Zistite viac o CRM integraciách

Integrácia počítačového volania (CTI)

Integrujte svoje počítače, notebooky a hardvérové ​​telefóny s aplikáciou LiveAgenta. Ľahko prijímajte a uskutočňujte hovory a zároveň poskytnite svojim zákazníkom skvelú zákaznícku podporu.

Zistite viac o integrácii počítačového volania

Push upozornenia v aplikácii

Povoľte si v aplikácii LivePhone push oznámenia a aplikácia vás upozorní push oznámením zakaždým, keď zazvoní chat, hovor alebo prichádzajúci tiket.

Zistite viac o push oznámeniach v aplikácii

Protokoly hovorov

Pozrite si interakcie o uskutočnených, prijatých, zdvihnutých alebo zmeškaných hovoroch agentov. Získajte kontext o histórii zákazníkov vďaka protokolom hovorov a funkciám histórie.

Zistite viac o záznamoch podrobností o hovoroch

Interaktívna hlasová odozva (IVR)

Softvér call centra LiveAgenta podporuje stromy IVR. Nahrávajte vlastné správy alebo do systému hlasovej odozvy LiveAgenta nahrajte vopred nahrané súbory pre inteligentné smerovanie.

Zistite viac o interaktívnej hlasovej odozve

Automatická distribúcia hovorov (ACD)

Naša aplikácia call centra rozdeľuje hovory podľa priority agenta alebo náhodného priradenia. Vyberte si, ktoré nastavenie vám vyhovuje, a tiež vlastné nastavenia, ako je napríklad doba pauzy.

Zistite viac o automatickej distribúcii hovorov

Nahrávanie hovorov

Získajte kontext o histórii zákazníkov vďaka neobmedzenému nahrávaniu hovorov, ktoré ukladá každý hovor. Kedykoľvek si ich môžete prehrať a zistiť, ako poskytnúť výnimočnú zákaznícku skúsenosť.

Zistite viac o nahrávaní hovorov

Softvérové ​​telefóny

Náš softvér pre firemné call centrá je kompatibilný s mnohými cloudovými telefónnymi systémami VoIP. Pripojte ich k svojmu call centru LiveAgenta a volajte pomocou zariadení, ktoré preferujete.

Zistite viac o softvéri pre softphone

Softvér call centra prichádzajúcich hovorov

Naše komplexné riešenie call centra dokáže spravovať viacero zariadení pre hovory. Systém vás upozorní zakaždým, keď sa vám niekto snaží dovolať na ľubovoľné číslo./p>

Zistite viac o softvéri call centra prichádzajúcich hovorov

Vstavaná znalostná databáza

Poskytujte podporu 24/7 a zvyšujte spokojnosť zákazníkov, aj keď sú vaši agenti offline. Využite našu znalostnú databázu pre offline podporu.

Zistite viac o vstavanej znalostnej báze

Historické reporty

Využite naše historické prehľady na zlepšenie služieb zákazníkom. Používajte grafy alebo tabuľky a segmentujte dáta ľubovoľným spôsobom. Sledujte hovory, dobu nečinnosti a ďalšie údaje.

Zistite viac o reportoch

Softvér pre videohovory

Náš webový softvér pre call centrá umožňuje agentom kontaktných centier videohovory so zákazníkmi. Videohovory podporujú video, hlas a chat bez možnosti nahrávania.

Zistite viac o softvéri pre videohovory

Rýchle riešenia

Spojte sa so zákazníkmi rýchlejšie

Call centrum LiveAgenta sa jednoducho nastavuje a jednoducho používa. Vďaka plnej integrácii s naším tiketing systémom môžete telefonovať a prijímať hovory rýchlejšie. Krátky priemerný čas dosahu vám môže pomôcť vyriešiť problémy oveľa rýchlejšie.

  • Poskytnite rýchlejšiu podporu s kratším čakaním a vytvorte si šťastnejších zákazníkov
  • Riešte problémy zákazníkov rýchlo a na osobnej úrovni
Chart

20 sekúnd

Priemerný čas dosahu

Integrujte svoj viackanálový tiketing softvér s aplikáciami, ktoré používate denne. Prostredníctvom pluginov máme k dispozícii viac ako 150 integrácií.

Lepší dosah

Rozšírte svoj dosah a zlepšite svoju podporu

Hovory sú stále jedným z najpopulárnejších spôsobov, ako sa spojiť s podporou, vďaka čomu sú hovory jedným z najrýchlejších spôsobov, ako uspokojiť svojich zákazníkov. Získajte jeden z najpopulárnejších komunikačných kanálov so zákazníkmi a oslovte viac zákazníkov.

  • Získajte obľúbený komunikačný kanál so zákazníkmi pre váš help desk
  • Oslovte viac zákazníkov, vyriešte viac problémov a zvýšte návratnosť investícií
Chart

50 %

zákazníkov volá

Polovica vašej zákazníckej základne môže čakať na možnosť zavolať vám namiesto odosielania e-mailov. Aj niekoľko telefónnych liniek môže zvýšiť spokojnosť zákazníkov.

Kvalita podpory

Poskytujte kvalitnú zákaznícku podporu

Riešte problémy na osobnej úrovni skutočným rozhovorom a porozumením. Hovory vám môžu pomôcť jednať so zákazníkmi na inej úrovni a zároveň vám umožnia vyhnúť sa zdĺhavým konverzáciám prostredníctvom e-mailov. Môžete tiež použiť videohovory. 

  • Časovo náročné problémy riešte osobne telefonicky 
  • Pridajte videohovory a volajte so zákazníkmi tvárou v tvár
Chart

70 %

Priemerná miera vyriešenia

Výskum ukazuje, že hovory sú jedným z najspoľahlivejších kanálov na riešenie problémov. Inovujte svoju súpravu nástrojov pre časovo náročné problémy alebo hovory s dôležitými klientmi.

Ušetrite viac na softvéri call centra

Získajte softvér cloudového call centra, ktorý vám prináša najväčšiu hodnotu. Porovnajte funkcie a ceny pre používateľa za mesiac pomocou kalkulačky cien.

Medal

Začnite používať LiveAgenta teraz!

Vyskúšajte všetko, čo ponúkame, s bezplatnou 30-dňovou skúšobnou verziou

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7
  • ✓ Nie je potrebná žiadna platobná karta
  • ✓ CMožnosť kedykoľvek zrušiť

Viac ako 60 poskytovateľov VoIP integrations
with LiveAgent

Integrujte, automatizujte, inovujte

LiveAgent VoIP providers

Zostaňte v bezpečí so softvérom call centra LiveAgenta

Softvér call centra LiveAgent je v súlade s GDPR, je šifrovaný HTTPS a úspešne prešiel overovacím auditom rozhrania Google OAuth API.

Ochrana produktu

Náš cloudový softvér pre telefonické hovory VoIP beží na zabezpečenom pripojení pomocou protokolu HTTPS. Všetka komunikácia medzi vaším prehliadačom a cloudovým kontaktným centrom je šifrovaná, vrátane vašich live chatov, hovorov z call centra a e-mailovej komunikácie.

Zabezpečenie dátového centra

Servery LiveAgent sú hosťované v zariadeniach kompatibilných s Tier III+ alebo IV alebo PCI DSS, SSAE-16 alebo ISO 27001. Zariadenia nášho dátového centra sú v zabezpečenom obvode s viacúrovňovými bezpečnostnými zónami, 24/7 bezpečnosťou s obsluhou, CCTV video dohľadom, multifaktorovou identifikáciou a ďalšími.

Web icon

Zabezpečenie siete

Naša sieť je chránená redundantnými firewallmi, najlepšou technológiou smerovača vo svojej triede, zabezpečeným prenosom HTTPS cez verejné siete a technológiami detekcie a/alebo prevencie prienikov do siete (IDS/IPS), ktoré monitorujú a/alebo blokujú škodlivú prevádzku a sieťové útoky.

Poskytujte podporu vo všetkých dôležitých
zákazníckych kanáloch

LiveAgent social media support

Naše integrácie vám môžu pomôcť získať sociálne siete a poskytnúť prispôsobenú zákaznícku skúsenosť na dôležitých sociálnych kanáloch. Náš tiketing systém podporuje bezproblémovú integráciu s vašimi službami Facebook, Instagram a Twitter. S našou Viber integráciou zvládnete dokonca aj textovú komunikáciu.

LiveAgent's live chat in real time

Poskytnite výnimočnú zákaznícku skúsenosť s naším live chatom. Je to jedna z najrýchlejších dostupných miniaplikácií na rozhovor v reálnom čase a dá sa jednoducho integrovať do vašich webových stránok. Budujte zmysluplné vzťahy so zákazníkmi a premeňte návštevníkov webu na zákazníkov. Náš chat vám môže pomôcť skrátiť časy spracovania a stať sa cenným nástrojom v akomkoľvek pracovnom priestore agenta.

Obohaťte svoje kontaktné centrum o komplexnú znalostnú databázu. Ľahko vytvárajte užitočné články, informačné sekcie a návody typu „urob si sám“ pre zákazníkov, ktorí radšej hľadajú riešenie na vlastnú päsť. Poskytnite odpovede na bežné otázky pomocou často kladených otázok alebo vytvorte fóra, kde sa ľudia môžu spojiť s agentmi alebo inými zákazníkmi a získať podporu.

Zvládajte operácie zákazníckeho servisu jednoducho vďaka najmodernejšiemu tiketing systému. Všetky digitálne kanály sú prepojené, takže môžete jednoducho vidieť všetky konverzácie zákazníkov na jednom mieste. Použite štítky na usporiadanie tiketov, zanechajte poznámky pre seba alebo iných agentov a vytvorte oddelenia zodpovedné za konkrétne otázky.

Odporúčania

Získajte LiveAgenta a pridajte sa k 7000 šťastným klientom

  • Roman Bosch
    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.
    David Chandler Volterman

Kompletný sprievodca najlepším softvérom call centra

V oblasti služieb zákazníkom môže byť kľúčom k vášmu úspechu spoľahlivý softvér riešenia call centra. V nasledujúcom článku sa pozrieme na výhody a nevýhody rôznych platforiem a systémov call centier, aby ste sa mohli rozhodnúť, ktorý z nich je pre vás najlepší.

Ako funguje softvér call centra?

Softvér call centra je v prvom rade nástroj na správu hovorov, ktorý automatizuje tok prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov.

Kvalita podpory call centra, ktorú poskytujete, je úzko spätá s kvalitou systému call centra, ktorý používate.

Tento typ softvéru zvyčajne uľahčuje nasledujúce operácie:

  • kontrola firemnej databázy na identifikáciu volajúceho
  • priradenie volajúceho k jeho profilu CRM, ak taký existuje, a zobrazenie jeho informácií zástupcovi zákazníckej podpory
  • radenie prichádzajúcich hovorov – to závisí od konfigurácie softvéru (IVR, ACD, atď.)
  • uľahčenie telefonickej interakcie medzi zákazníkom a agentom
  • na základe výsledku konverzácie softvér umožňuje agentovi zmeniť stav tiketu
  • umožnenie dokončenia všetkých činností po hovore – zmena údajov o zákazníkovi, prihlásenie interakcie do iných firemných aplikácií atď.

To samozrejme nie sú všetky operácie call centra, ktoré tento typ softvéru umožňuje. Väčšina softvéru pre automatizované call centrum má ďalšie funkcie, ako je nahrávanie hovorov, poskytovanie analýzy, vytáčanie atď.

Prečo využiť riešenie call centra?

Softvér call centra umožňuje vašim zákazníkom kontaktovať oddelenie starostlivosti o zákazníkov, ako aj členov vášho predajného tímu a rozprávať sa s nimi v reálnom čase. Hoci niektorí môžu namietať, že v tejto modernej dobe existujú aj iné spôsoby, ako kontaktovať firmu, faktom je, že 50 % zákazníkov rôznych vekových skupín stále používať telefóny na riešenie svojich otázok.

Všetky firmy zamerané na zákazníka si uvedomujú, že poskytovanie vynikajúcej zákazníckej skúsenosti je to, čo podporuje konverziu, pomáha uzatvárať obchody a znižuje odchod zákazníkov. Spoľahlivý softvér call centra v tomto oddelení ohromne pomáha. Umožňuje vašim zástupcom zákazníckeho servisu riešiť problémy zákazníkov rýchlo a efektívne a zároveň poskytuje vysokú úroveň personalizovaných služieb.

Integrácia riešenia callcentra s inými obchodnými aplikáciami zjednoduší prevádzku vášho call centra. A naopak, zvýšite svoje KPI, zvýšite konverzie, zlepšíte udržanie zákazníkov a poskytnete lepšie služby.

Kto používa call centrum softvér?

Každé call centrum používa nejaký typ systému call centra bez ohľadu na to, či slúži len na jeho integráciu počítačového volania (CTI) na uskutočňovanie a prijímanie hovorov, alebo pre moderný automatizovaný zážitok.

Keďže trh softvéru pre kontaktné centrá neustále rastie a vyvíja sa, rôzne kontaktné centrá majú rôzne potreby a požiadavky na aplikácie call centier. Preto je dôležité, aby ste vykonali prieskum a vyhodnotili, ktoré softvérové ​​riešenie call centra je to, ktoré bude pre vaše podnikanie najviac prospešné.

Typy softvéru call centra

Keďže call centrá môžu byť také rozmanité, existujú rôzne typy softvéru pre call centrá, ktoré vyhovujú potrebám každého.

Nižšie sú uvedené riešenia pre call centrá založené na spôsobe uloženia ich technológií:

  • Hosťované riešenia call centra– softvér má na starosti poskytovateľ
  • Softvérové ​​riešenia cloudového call centra– softvér call centra so všetkými jeho technológiami je uložený v cloude a hosťovaný dodávateľom
  • On-premise riešenia call centra– všetka potrebná technológia je umiestnená on-premise

A toto sú typy riešení pre call centrá na základe ich prevádzky:

  • Softvér call centra pre prichádzajúce hovory – umožňuje spoločnostiam spravovať prichádzajúce hovory
  • Softvér call centra odchádzajúcich hovorov – umožňuje firmám osloviť svojich potenciálnych zákazníkov a potenciálnych zákazníkov prostredníctvom studených hovorov, zákazníckych prieskumov atď.
  • Zmiešaný softvér call centra– tento typ softvéru call centra umožňuje agentom uskutočňovať prichádzajúce aj odchádzajúce hovory a spracovávať otázky zákazníkov prostredníctvom viacerých komunikačných kanálov

Výhody softvéru call centra

Pozrime sa na niektoré z výhod, ktoré môže vášmu podnikaniu priniesť systém call centra.

Výborná zákaznícka skúsenosť

Pravdou je, že zdvihnúť telefón a porozprávať sa s odborníkom je oveľa rýchlejšie a jednoduchšie ako písanie dlhých e-mailov s cieľom nájsť riešenie. Zákazníci oceňujú rýchle vyriešenie ich otázok bez toho, aby museli čakať hodiny, niekedy aj dni, na odpoveď od vášho tímu služieb zákazníkom. Pridajte trochu personalizovanej starostlivosti a prívetivosti personálu a budete sa pozerať na spokojných zákazníkov, ktorí sa budú tešiť na opätovné obchodovanie s vami.

Zvýšené konverzie

Vedeli ste, že zainteresovaní zákazníci nakupujú o 90% častejšie a sú ochotní minúť viac za transakciu? Spoľahlivý softvér call centra pomáha udržať vašich klientov spokojných a zapojených do vášho podnikania.

Nákladovo efektívne

So softvérom agenta call centra platíte nižšiu cenu za robustnú sadu funkcií. Môžete ľahko prevádzkovať 24/7 kontaktné centrum, o ktoré sa stará výlučne vzdialený tím zástupcov starostlivosti o zákazníkov.

Vylepšené riadenie služieb zákazníkom

Softvér call centra, ktorý pracuje ruka v ruke s inými obchodnými aplikáciami, vám umožňuje mať vždy prehľad o interakciách so zákazníkmi, riešeniach ich problémov a podobne. Pomáha vášmu tímu zostať organizovaný a sústredený aj v rušných dňoch.

Buduje vzťah so zákazníkmi

Je potrebné udržiavať profesionálny, no stále priateľský imidž. Umožňuje vám budovať vzťahy s vašimi zákazníkmi a dokonca podporuje ústny marketing.

Viackanálová podpora

Rôzny softvér call centra je možné pripojiť k e-mailu, live chatu, SMS, sociálnym médiám a ďalším, čo vám pomôže poskytnúť holistickú zákaznícku skúsenosť.

Zvýšená produktivita

Nielenže môžete poskytovať službu 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale aj pokročilé funkcie, ako je interaktívna hlasová odozva (IVR), automatická distribúcia hovorov (ACD), automatické spätné volanie, smerovanie založené na zručnostiach a prediktívne vytáčanie, ktoré zvyšujú produktivitu vašich agentov kontaktného centra.

Lepšia bezpečnosť

Udržiavanie údajov o zákazníkoch v bezpečí je jedným z najdôležitejších aspektov úspešného podnikania. Väčšina softvéru call centra poskytuje integrované bezpečnostné funkcie a vykonáva akcie, ako je okamžité zálohovanie v cloude.

Vyššie KPI

Metriky call centra, ako je priemerný čas spracovania (AHT), miera vyriešenia prvého kontaktu, miera opustenia hovoru, priemerný čas zdržania a mnohé ďalšie priamo súvisia so softvérom telefónu call centra, ktorý používate. Napríklad vďaka prepojeniu vášho systému call centra s riadením vzťahov so zákazníkmi (CRM) sa miera riešenia prvého kontaktu v call centre sa pohybuje medzi 70 – 75 %.

Analýza hovorov

Čím viac informácií získate, tým lepšie. Poskytovanie pokročilých analýz a správ vám umožňuje študovať výkonnosť call centra, využitie agentov, priemernú rýchlosť odpovedí a iné. To vám pomôže nielen optimalizovať operácie vášho call centra, ale tiež identifikuje akékoľvek odľahlé hodnoty medzi vašimi agentmi.

Ako si vybrať najlepší softvér call centra

Aby ste mohli identifikovať špičkový softvér call centra, odporúča sa napísať si zoznam potrieb a požiadaviek na riešenie vášho kontaktného centra.

Chcete pridať telefonickú podporu do možností kontaktu? Sú telefonické interakcie primárnym spôsobom, ako kontaktovať vašu firmu? Plánujete v budúcnosti rozširovať svoje call centrum?

Položte si toľko otázok, koľko vás napadne. Pomôžu vám robiť kvalifikovanejšie rozhodnutia a vybrať si softvér pre call centrum, ktorý skutočne pokryje všetky vaše obchodné potreby.

Nasleduje niekoľko stratégií, ktoré môžete použiť pri výbere softvéru na správu call centra.

Podpora

Nikto neočakáva, že sa dostanete do problémov, ale je lepšie si byť istý, ako ľutovať. Pri výbere softvéru pre call centrum si vyberte taký, ktorý má spoľahlivú zákaznícku podporu, ktorá dokáže rýchlo vyriešiť všetky potenciálne problémy. Majte na pamäti, že ak čakáte na podporu poskytovateľa, vaši zákazníci môžu čakať na vašu.

Bezpečnosť

Dobre sa pozrite na to, aké robustné sú bezpečnostné prvky. Nechcete podceniť dôležitosť uchovávania všetkých súkromných informácií a údajov o zákazníkoch v bezpečí.

Schopnosť škálovať nahor/nadol

Je len prirodzené, že keď vaša firma rastie, rastie aj objem interakcií so zákazníkmi. Vyberte si systém call centra, ktorý môžete škálovať nahor alebo nadol podľa svojich potrieb, aby ste mohli rozšíriť svoje podnikanie bez toho, aby ste sa museli obávať nedostatočných možností call centra.

Softvérové ​​obmedzenia

Žiadny softvér nie je dokonalý. Existujú určité obmedzenia, s ktorými sa budete musieť vysporiadať, bez ohľadu na to, aký robustný alebo drahý je softvér, ktorý si vyberiete. Možno mu chýba prispôsobiteľná populárna funkcia, ktorú by ste chceli preskúmať. Alebo možno je pre vás problémom fakt, že neexistuje monitorovanie telefonátov v reálnom čase. Rozhodnite sa, ktoré softvérové ​​obmedzenia sú prelomové a s ktorými sa môžete naučiť žiť.

Možnosti spolupráce

V prostredí kontaktného centra musí byť váš tím schopný bezproblémovo spolupracovať. Pri výbere softvéru na volanie sa pozrite na funkcie, ktoré uľahčujú spoluprácu. Aké ľahké je preniesť hovor od jedného agenta k druhému? Môžu zdieľať interné poznámky a uskutočňovať interné hovory alebo posielať interné správy? Funkcie, ako sú tieto, majú tendenciu byť prehliadané, ale ovplyvňujú produktivitu kontaktných centier viac, ako si ľudia uvedomujú.

Spoľahlivosť siete

Vaše každodenné operácie v call centrách do veľkej miery závisia od spoľahlivosti siete, ktorú používate. Nezabudnite skontrolovať spoľahlivosť siete softvéru kontaktného centra, ktorý zvažujete zakúpiť.

Integrácie

Schopnosť poskytnúť jednotný zážitok svojim zákazníkom je to, čo robí rozdiel. Ponúkanie skvelých možností integrácie je to, čo umožňuje vášmu softvéru prepojiť sa s rôznymi stránkami, aby ste pre svojich klientov mohli vytvoriť hladké a konzistentné prostredie.

Top 25 poskytovateľov platforiem call centier

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre podniky v oblasti eCommerce, poisťovníctva, SaaS atď., ktoré hľadia na budúcu expanziu.

LiveAgent je riešenie helpdesku, ktoré používa viac ako 40 000 zákazníkov na celom svete a ktoré poskytuje spoľahlivý softvér pre call centrá a mnoho ďalších pokročilých funkcií. Vďaka viacerým možnostiam automatizácie a veľkému počtu dostupných integrácií nebudete mať nikdy problémy s poskytovaním vynikajúcich služieb zákazníkom.

Kľúčové vlastnosti:

  • Call centrum pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory
  • IVR
  • ACD
  • Automatické spätné volanie
  • Tikety
  • Neobmedzené nahrávanie hovorov
  • Správa call centra
  • Integrácia CRM
  • Samoobslužný portál a báza znalostí
  • Analytika a prehľady

Výhody:

  • Viackanálový zážitok
  • Viac ako 60 integrácií poskytovateľov VoIP
  • Jednoduché nastavenie a používanie

Nevýhody:

  • Technická podpora je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni, ale nachádza sa v EÚ
  • Nedá sa prihlásiť do dvoch prehliadačov s jedným účtom súčasne
  • Žiadne monitorovanie hovorov v reálnom čase

Zákazníci LiveAgenta

Medzi najznámejších zákazníkov tohto softvéru patria priemyselní giganti ako Forbes, Huawei, Nascar, BMW a Yamaha.

Cenník

LiveAgent ponúka úplne bezplatnú verziu. Ak však chcete využiť jeho ďalšie funkcie, môžete si vybrať z troch cenových možností vrátane 9 USD, 29 USD a 49 USD mesačne. Posledná možnosť zahŕňa vynikajúce možnosti call centra.

Predtým, ako sa zaviažete k niektorému z platených plánov, môžete sa zaregistrovať na 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu, aby ste mohli preskúmať, čo získate.

2. RingCentral

Ringcentral Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre firmy všetkých veľkostí.

Kontaktné centrum RingCentral je cloudové riešenie, ktoré ponúka robustnú sadu funkcií, ktoré sú obsiahnuté v jednej pohodlnej aplikácii. So známymi zákazníkmi vo všetkých odvetviach si môžete byť istí, že dostanete tie najkvalitnejšie služby.

Kľúčové vlastnosti:

  • Virtuálne call centrum
  • Automatické vytáčanie
  • Plánovanie spätného volania
  • Zapisovanie a monitorovanie hovorov
  • Prehľady v reálnom čase
  • Nahrávanie hovorov

Výhody:

  • Viac ako 500 integrácií na Zapier
  • Jednoduché prepínanie hovorov medzi zariadeniami
  • Užívateľsky prívetivé používateľské rozhranie

Nevýhody:

  • Je ťažké komunikovať so zákazníckou podporou
  • Žiadne aktualizácie v reálnom čase
  • Občas môže byť zabugovaný

Zákazníci RingCentral

Medzi zákazníkmi RingCentral nájdete Bennett International, Lush Cosmetics a Chatterkick.

Cenník

Za služby RingCentral môžete platiť mesačne alebo ročne. Už od 14,99 USD mesačne môžete získať to podstatné vrátane neobmedzeného volania v USA a Kanade. Pre pokročilejšie funkcie si môžete zvoliť plány vrátane 20,99 USD, 26,24 USD a 37,49 USD mesačne.

Kontaktné centrum RingCentral môžete vyskúšať zadarmo, ak sa zaregistrujete na 15-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu. Toto obdobie si môžete predĺžiť využitím 30-dňovej bezrizikovej záruky vrátenia peňazí.

3. Genesys

Genesys Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre všetky spoločnosti, ktoré hľadajú jednoducho použiteľné cloudové riešenie call centra.

Môžete byť jedným z viac ako 70 000 zákazníkov na celom svete, ktorí dôverujú spoločnosti Genesys v súvislosti s prevádzkou kontaktného centra.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Prediktívne vytáčanie
  • Plánovanie spätného volania
  • ACD
  • IVR
  • Automatické vytáčanie

Výhody:

  • Jednoduché nastavenie IVR
  • Gamifikácia
  • Používateľský panel v reálnom čase

Nevýhody:

  • Neintuitívne používateľské rozhranie
  • Ťažkosti s používaním softvérových telefónov v systéme Linux
  • Ťažká komunikácia so zákazníckou podporou

Zákazníci Genesys

Genesys je dôverovaný mnohými spoločnosťami vrátane Xerox, Uplift a Heineken Mexico.

Cenník

Genesys môžete začať používať za 75 USD za agenta mesačne a potom prejsť na plány s cenou 110 a 150 USD. Všetky tieto cenové možnosti sa účtujú ročne.

Genesys si môžete vyskúšať zadarmo s ich 30-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou.

Alternatívne možnosti softvéru

Vyhodnoťte alternatívy Genesys

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre stredne veľké spoločnosti, ktoré sa zameriavajú na rast.

CloudTalk ponúka viac ako 70 pokročilých funkcií volania. Tento softvér call centra sa zvyčajne používa na predaj a odchádzajúce hovory s mnohými pokročilými funkciami, ako je smerovanie založené na zručnostiach, automatizácia a neobmedzené fronty hovorov.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • VoIP
  • Možnosti automatizácie
  • Smerovanie založené na zručnostiach
  • Prehľady v reálnom čase
  • Automatické vytáčanie, power dialer, automatická voľba

Výhody:

  • Manažment kvality
  • Viac ako 2500 integrácií aplikácií
  • Neobmedzené fronty hovorov

Nevýhody:

  • Iba Custom zahŕňa zmluvy SLA
  • Nedostupné multimediálne správy
  • Audiokonferencie sú obmedzené na tri osoby

Zákazníci CloudTalk

CloudTalk sa môže pochváliť veľkou klientskou základňou vrátane DHL, Yves Rocher a Rosenberg.

Cenník

CloudTalk ponúka tri cenové plány vrátane 25 USD, 30 USD a 50 USD. Môžete tiež kontaktovať ich tím a požiadať o vlastný cenový plán, aby presne vyhovoval vašim potrebám.

Môžete sa zaregistrovať na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu a zoznámiť sa s ich možnosťami.

5. HubSpot

Hubspot Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre rastúce tímy v podnikoch vo všetkých odvetviach.

HubSpot ponúka svoje rozsiahle služby viac ako 100 000 podnikom vo viac ako 120 krajinách, takže si môžete byť istí, že tento etablovaný poskytovateľ softvéru sa dobre postará o vaše obchodné operácie.

Kľúčové vlastnosti:

  • Široká databáza zákazníkov
  • Nástroje na spoluprácu
  • Správa kontaktov
  • Integrácie tretích strán
  • Samoobslužný portál
  • Rozsiahle prehľady a analýzy

Výhody:

  • Zjednodušený proces hlásení a sledovania
  • Vizualizácia údajov
  • Skvelá zákaznícka podpora

Nevýhody:

  • Bezplatný plán nemá prístup k technickej podpore
  • Strmá krivka učenia
  • Funkcia tiketingu je obmedzená

Zákazníci HubSpot

Celosvetová zákaznícka základňa HubSpot zahŕňa spoločnosti ako DocPlanner, SoundCloud a GoFundMe.

Cenník

Niektoré zo štandardných funkcií HubSpot sú dostupné zadarmo. Môžete si však predplatiť platený softvér HubSpot Service Hub za 41 EUR, 414 EUR alebo 1104 EUR mesačne. Tieto ceny sú však flexibilné vzhľadom na poplatky za zriadenie a vstup.

Ak si ho chcete vyskúšať, môžete sa zaregistrovať na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne možnosti softvéru

Pozrite sa na alternatívy HubSpot.

6. Five9

Five9 Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre firmy, ktoré sú pripravené na prechod z lokálnych riešení do cloudu.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center využíva silu praktickej umelej inteligencie (AI) na zvýšenie miery spokojnosti zákazníkov pre viac ako 2000 klientov.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Náhľad vytáčania
  • Praktické nástroje AI
  • Collaboration tools
  • IVR
  • Predictive analytics

Výhody:

  • Inteligentné smerovanie
  • >Sledovanie hovorovCall screening
  • Minimálne požiadavky na softvér

Nevýhody:

  • Obmedzená schopnosť zastaviť nevyžiadané hovory
  • Neintuitívne používateľské rozhranie
  • Občasné chyby pripojenia

Zákazníci Five9

Medzi zákazníkmi Five9 nájdete firmy vrátane Zevas, Rochester Institute of Technology a Bakkt.

Cenník

Five9 ponúka štyri cenové plány pozostávajúce z plánov za 149 USD, 169 USD, 199 USD a 229 USD, účtovaných mesačne.

7. Zendesk

Zendesk Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre menšie a stredne veľké podniky, ktoré sa zaviazali poskytovať tie najlepšie služby zákazníkom.

Zendesk poskytuje softvér call centra, ktorý je plne integrovaný s platformou helpdesku. So svojou veľkou klientskou základňou si môžete byť istí, že Zendesk sa postará o vaše potreby call centra.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Natívne možnosti integrácie
  • WorkRiadenie pracovného tokuflow management
  • ACD
  • IVR
  • Metriky výkonnosti

Výhody:

  • Viac ako 100 integrácií tretích strán
  • Rozsiahla vedomostná základňa a možnosti samoobsluhy
  • Skvelá dostupnosť

Nevýhody:

  • Nie je veľa možností spolupráce
  • Žiadny spôsob, ako uprednostniť tikety
  • Ťažká komunikácia so zákazníckou podporou

Zákazníci Zendesk

Modsy, BoxyCharm, and Vimeo are some of the clients that use Zendesk’s software.

Cenník

Zendesk ponúka tri cenové možnosti pozostávajúce z 19 USD, 49 USD a 99 USD mesačne na používateľa, fakturované ročne.

Ak si ho chcete vyskúšať, môžete sa zaregistrovať na ich 30-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne možnosti softvéru

Pozrite si alternatívy Zendesku.

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre spoločnosti, ktoré zamestnávajú minimálne 5 agentov, ktorí chcú zlepšiť vzťahy so svojimi zákazníkmi.

Cloudový softvér call centra Talkdesk ponúka viac ako 25 integrácií s rôznymi obchodnými nástrojmi, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj a poskytnúť vynikajúcu zákaznícku podporu.

Kľúčové vlastnosti:

  • Riešenie call centier pre odchádzajúce a prichádzajúce hovory
  • VoIP
  • IVR
  • Plánovanie spätného volania
  • ACD
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Užívateľsky prívetivý
  • Spoľahlivosť hovoru
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora

Nevýhody:

  • Nedostatočná vedomostná základňa
  • Chýba možnosť zmeniť vyzváňací tón
  • Nedostatočná mobilná aplikácia

Zákazníci Talkdesks

Vo všetkých odvetviach sa klienti ako ClickPay, Canon a Accenture spoliehajú na softvér Talkdesk.

Cenník

Okrem vlastného cenového plánu má Talkdesk na výber tri možnosti vrátane 75 USD, 95 USD a 125 USD na používateľa za mesiac.

Ak by ste si ich softvér chceli pred kúpou pozrieť, môžete sa zaregistrovať na bezplatnú skúšobnú verziu.

9. Vonage

Vonage Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre veľké podniky, ktoré kladú skúsenosti zákazníkov a tímovú spoluprácu do popredia.

Vonage ponúka viac ako 40 obchodných funkcií, ktoré uľahčia správu vašich hovorov a videokonferencií.

Kľúčové vlastnosti:

  • VoIP
  • Streamovanie prezentácie
  • Hlasová pošta
  • IVR
  • Nahrávanie
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Skvelá kvalita hlasu
  • Spoľahlivá mobilná aplikácia
  • Jednoduché použitie

Nevýhody:

  • Niektoré medzinárodné čísla môžu byť zablokované až do odoslania žiadosti o ich povolenie
  • Nastavenia oneskorenej histórie
  • Ťažká komunikácia so zákazníckou podporou

Zákazníci Vonage

Mnoho spoločností ako Key Travel, Cambly a Apptivo používa produkty a služby Vonage.

Cenník

Vonage ponúka svojim zákazníkom cenové plány od 19,99 USD, 29,99 USD a 39,99 USD za riadok za mesiac plus dane a poplatky.

Môžete si ho tiež vyskúšať zadarmo, keď sa zaregistrujete na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu Vonage.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center software homepage

Najlepší softvér pre call centrá pre spoločnosti vo všetkých odvetviach, ktorých cieľom je poskytnúť zákazníkom úžasný zážitok.

Freshdesk je uznávaná platforma v oblasti zákazníckej podpory s viac ako 50 000 zákazníkmi po celom svete.

Kľúčové vlastnosti:

  • Správa call centra
  • Smerovanie
  • Tiketing
  • Samoobslužný portál
  • Nástroje na spoluprácu
  • Riadenie pracovnej sily

Výhody:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora 24/7
  • Optimalizácia pracovnej sily
  • Cenovo dostupný

Nevýhody:

  • Obmedzené funkcie hlásení
  • Počas presunu medzi tímami sa tikety môžu stratiť
  • Nedostatok možností prispôsobenia

Zákazníci Freshdesk

Medzi klientov Freshdesku patria Netflix, Evernote a Optimum Financial Solutions.

Cenník

Ak chcete používať základné funkcie Freshdesku, zaregistrujte sa na ich bezplatný plán. Ak by ste chceli zažiť celú škálu možností softvéru, môžete si zvoliť mesačné plány agenta v hodnote 15 EUR, 39 EUR alebo 49 EUR.

Okrem toho môžete vyskúšať Freshdesk počas 21-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.

Alternatívne možnosti softvéru

Pozrite si alternatívy Freshdesku.

11. Avaya

Avaya Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre firmy, ktoré sa snažia prehĺbiť spojenie so svojimi zákazníkmi.

Avaya je cloudové softvérové ​​riešenie, vďaka ktorému budú vaše virtuálne konferencie skutočne zábavné.

Kľúčové vlastnosti:

  • Správa kontaktov
  • Automatizované smerovanie
  • IVR
  • Nahrávanie hovorov
  • Hlasová pošta
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Jednoduché použitie
  • Jednoducho škálovateľné
  • Prispôsobiteľné rozhranie

Nevýhody:

  • Nedostatok samoobsluhy
  • Žiadna viacjazyčná zákaznícka podpora
  • Nedostatočná integrácia tretej strany

Zákazníci Avaya

Možno poznáte niektorých zákazníkov spoločnosti Avaya, vrátane Datamark, Fiber Industries a Treated.com.

Cenník

Ak zvažujete predplatenie služieb Avaya, kontaktujte ich obchodných zástupcov a nechajte si pripraviť cenový plán.

12. CallHippo

CallHippo Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre podniky všetkých veľkostí s cieľom podporiť rast.

CallHippo pomáha viac ako 5000 spoločnostiam na celom svete poskytovať svojim zákazníkom tie najlepšie zákaznícke služby.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • IVR
  • ACD
  • Prediktívne a automatické vytáčanie
  • Telemarketingový manažment
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Prehľadný a užívateľsky prívetivý panel
  • Jednoduché nastavenie
  • Cenovo dostupný

Nevýhody:

  • Občasné problémy s pripojením
  • Ťažká komunikácia so zákazníckou podporou
  • Obmedzené možnosti prehľadov

Zákazníci CallHippos

Medzi firmami, ktoré používajú CallHippo, nájdete Brioso Technologies, Aspire a Altvalora.

Cenník

CallHippo ponúka štyri cenové plány, z ktorých si môžete vybrať, vrátane 15 EUR, 22 EUR, 36 EUR a 45 EUR na používateľa na mesiac. Môžete si tiež zakúpiť ďalšie doplnky.

13. 3CX

3CX Call Center software homepage

Najlepší softvér pre call centrá pre širokú škálu spoločností, ktoré chcú znížiť svoje náklady na telekomunikácie a zároveň zachovať vysokú úroveň spokojnosti zákazníkov.

3CX dôveruje viac ako 600 000 spoločností vo všetkých odvetviach, takže si môžete byť istí, že budete v dobrých rukách.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Smerovanie hovorov
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konferencie
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Mobilné aplikácie pre iOS a Android
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora

Nevýhody:

  • Občasné problémy s pripojením
  • Navigácia v denníkoch hovorov môže byť náročná
  • Nedostatok možností prispôsobenia

Zákazníci 3CX

3CX má mnoho rôznych zákazníkov vrátane Toyota, Wilson a American Express.

Cenník

Niektoré zo softvérových funkcií 3CX môžete používať bezplatne. Ak by ste však chceli využiť ich pokročilejšie funkcie, môžete sa prihlásiť na jeden z nasledujúcich plánov: 150€, 235€ alebo 270€ za ich hosťovanú možnosť. Ak by ste chceli využiť samoobslužné riešenie, môžete zaplatiť 135€ alebo 170€.

Prvý rok používania softvéru 3CX sa považuje za bezplatné skúšobné obdobie.

Alternatívne možnosti softvéru

Vyhodnoťte alternatívy 3CX.

14. Dialpad AI

Dialpad AI Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre firmy všetkých veľkostí, ktoré sa neboja inovácií.

Dialpad ponúka spoľahlivé softvérové ​​riešenie, ktoré ponúka automatizovaný, no vysoko personalizovaný zážitok.

Kľúčové vlastnosti:

  • IVR
  • ACD
  • Prichádzajúce a odchádzajúce riešenie call centra
  • Automatizované smerovanie
  • Power dialer
  • Správa výkonu

Výhody:

  • Veľa možností konfigurácie
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Prepínanie živých hovorov medzi zariadeniami

Nevýhody:

  • Nedostatočné návody
  • Občasné problémy s pripojením
  • Chýbajú niektoré funkcie internej komunikácie

Zákazníci Dialpad AI

Dialpad má veľkú zákaznícku základňu vrátane spoločností ako Fenway Health, Uber a Clear Capital.

Cenník

Môžete použiť softvér Dialpad za 20€ alebo 25€ na používateľa mesačne, alebo môžete požiadať o vlastný cenový plán, ktorý presne zodpovedá vašim potrebám.

Toto softvérové ​​riešenie môžete vyskúšať zadarmo, ak sa zaregistrujete na 14-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

15. Bitrix24

Bitrix24 Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre malé spoločnosti so vzdialenými tímami, ktoré chcú efektívne spolupracovať.

Bitrix24 je ideálnym riešením pre spoločnosti, ktoré chcú zvýšiť svoje tržby, či už sú v kancelárii alebo na druhom konci sveta. Bitrix24 poskytuje cloudové aj lokálne riešenia, takže sa dokonale hodí pre vašu firmu.

Kľúčové vlastnosti:

  • Call centrum pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory
  • ACD
  • IVR
  • Automatizované smerovanie
  • Prediktívne vytáčanie a automatické vytáčanie
  • Metriky výkonnosti

Výhody:

  • Jednoduchá integrácia
  • Prispôsobiteľné používateľské rozhranie
  • Spoľahlivá aplikácia pre Android

Nevýhody:

  • Nedostatočné zdieľanie súborov
  • Obtiažna dostupnosť technickej podpory
  • Strmá krivka učenia

Zákazníci Bitrix24

Spoločnosti, ktoré používajú softvér Bitrix24, zahŕňajú PC Pulse, Cargo a Compara.

Cenník

S bezplatným plánom Bitrix24 môžete zažiť niektoré zo základných funkcií úplne zadarmo. Ak však chcete využiť ich ďalšie funkcie, vrátane softvéru call centra, môžete si predplatiť plán za 39, 79 alebo 159 dolárov mesačne. Ak dávate prednosť on-premise systému, môžete si zakúpiť jednorazovú licenciu v cene 2990 USD alebo 24990 USD pre podniky.

Predtým, ako sa zaviažete k akémukoľvek z týchto platených plánov, si môžete vyskúšať Bitrix24 pomocou ich 30-dňovej bezplatnej skúšobnej verzie.

Alternatívne možnosti softvéru

Pozrite sa na alternatívy Bitrix24.

16. Aircall

Aircall Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre všetky spoločnosti, ktoré realizujú predaj a podporu cez telefón.

Viac ako 9 000 zákazníkov dôveruje cloudovému softvéru call centra Aircall pri operáciách kontaktného centra.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • ACD
  • IVR
  • Správa call centra
  • Nahrávanie hovorov
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Jednoduché nastavenie
  • Dobrá kvalita hovoru
  • Rozsiahla vedomostná základňa

Nevýhody:

  • Nedostatok prispôsobenia
  • Neprijíma textové správy
  • Občas sa môže zasekávať

Zákazníci Aircall

Medzi firmami, ktoré používajú softvér Aircall, nájdete Avocado, Jobilla a Birdies.

Cenník

Základný plán Aircall začína na 30€ mesačne fakturovaných ročne. Ak by ste chceli získať prístup k viacerým funkciám, budete platiť 50€ mesačne aj fakturované ročne. Okrem toho môžete kontaktovať Aircall a získať vlastný cenový plán, ktorý bude dokonale vyhovovať vašim potrebám.
Predtým, ako sa rozhodnete predplatiť si platený plán, môžete si Aircall vyskúšať zadarmo so 7-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou.

Alternatívne možnosti softvéru

Pozrite si alternatívy Aircall.

17. Twilio

Twilio Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre spoločnosti všetkých veľkostí, ktoré potrebujú spoľahlivé softvérové ​​riešenie call centra.

Twilio je platforma na zapojenie zákazníkov, ktorá vám umožňuje poskytovať skutočne personalizovanú podporu vašim klientom.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video konferencie
  • Nástroje na spoluprácu
  • Smerovanie hovorov

Výhody:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Možnosti automatizácie
  • Rozsiahla vedomostná základňa

Nevýhody:

  • Vyžaduje pokročilé IT zručnosti
  • Nedostatočné analýzy a prehľady
  • Nedostatok mobilných aplikácií

Zákazníci Twilio

Niektoré zo známych spoločností, ktoré používajú Twilio, zahŕňajú DoorDash, Allergan a Lyft.

Cenník

Cena Twilio za iniciovanie hovorov začína na 2 centoch za minútu. Ak chcete prijímať hovory, cena začína na 1 USD mesačne za telefónne číslo a 1 cent za minútu.

Twilio si môžete vyskúšať zadarmo, keď sa zaregistrujete na 45-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

18. Dixa

Dixa Call Center software homepage

Najlepší softvér pre call centrá pre firmy všetkých veľkostí, ktoré sa snažia svojim zákazníkom poskytnúť úžasný zážitok.

Dixa umožňuje svojim zákazníkom poskytovať skutočne multikanálový zážitok svojim zákazníkom v malých alebo veľkých kontaktných centrách.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • VoIP
  • IVR
  • Viackanálový zber dát
  • Nástroje na spoluprácu
  • Monitorovanie činnosti zamestnancov

Výhody:

  • Znalostná základňa optimalizovaná pre AI
  • Dobrá dostupnosť
  • Používateľské rozhranie je jednoduché na navigáciu

Nevýhody:

  • Občasné problémy s presmerovaním hovorov
  • Nedostatočná analýza
  • Žiadny prepis hovorov

Zákazníci Dixa

Medzi spokojných zákazníkov spoločnosti Dixa patria Organic Basics, Rapha a Too Good To Go.

Cenník

Môžete kontaktovať predajný tím spoločnosti Dixa, aby ste si zarezervovali demo hovor a získali prispôsobený cenový plán.

Ak si ho však chcete vyskúšať, môžete sa prihlásiť na ich bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne softvérové ​​možnosti

Pozrite si alternatívy Dixa.

19. Nextiva

Nextiva Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre väčšie podniky, ktoré hľadajú spoľahlivé podnikové softvérové ​​riešenie.

Nextiva ponúka spoľahlivý a bezpečný softvérový systém call centra, na ktorý sa spolieha viac ako 80 000 spoločností na celom svete.

Kľúčové vlastnosti:

  • IVR
  • ACD
  • Hlavný panel aktivity
  • Audio/videokonferencie
  • Prediktívna voľba a automatická voľba
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Spoľahlivá mobilná aplikácia
  • Skvelá dostupnosť
  • Jednoduchá správa

Nevýhody:

  • Strmá krivka učenia
  • Nahrávanie zvukových súborov môže byť niekedy náročné
  • Niekedy je obtiažna dostupnosť technickej podpory

Zákazníci Nextiva

Možno poznáte niektorých zákazníkov spoločnosti Nextiva vrátane Taco Bell, Pac-12 a Buffalo Bills.

Cenník

Môžete si predplatiť jeden z troch cenových plánov, ktoré Nextiva ponúka, vrátane 18,95 USD, 22,95 USD alebo 32,95 USD na používateľa za mesiac. Všetky tieto možnosti je možné účtovať mesačne alebo ročne.

Môžete si vyskúšať niektoré funkcie Nextiva prihlásením sa na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

20. Nice CXone

Nice CXone Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre spoločnosti všetkých veľkostí, ktoré chcú zlepšiť vzťahy so svojimi klientmi.

Nice CXone umožňuje svojim klientom využívať schopnosti AI a automatizácie na poskytovanie čo najlepšej zákazníckej skúsenosti.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Automatizované smerovanie
  • Progresívne vytáčanie
  • Správa tiketov
  • Nahrávanie hovorov
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Jednoduchá navigácia v užívateľskom rozhraní
  • Dobrá kvalita hovoru
  • Jasný a užívateľsky prívetivý panel

Nevýhody:

  • Chýba prispôsobenie
  • Systém môže občas byť pomalý
  • Nedostatok vlastných hlásení

Zákazníci Nice CXone

Nice CXone dôveruje mnoho zákazníkov vrátane Columbia Sportswear, Radisson Hotels a Teleflora.

Cenník

Funkcie Nice CXone môžete využiť už od 100 $ mesačne za funkciu.

Ak si ho chcete pred nákupom vyskúšať, môžete sa zaregistrovať na ich 60-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

21. UJET

UJET Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre stredne veľké a veľké spoločnosti, ktoré chcú svojim klientom priniesť najlepšiu podporu.

Ak zamestnávate aspoň 50 agentov kontaktného centra, UJET je pre vás vynikajúci softvér call centra.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • IVR
  • ACD
  • Smerovanie hovorov
  • Nahrávanie hovorov
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Jednoduchá integrácia so systémom Linux
  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Užitočné nástroje na sledovanie

Nevýhody:

  • Nedostatočná funkcia natívnych prehľadov
  • Systém môže občas byť pomalý
  • Občasné problémy s pripojením

Zákazníci UJET

Medzi podnikmi, ktoré používajú softvér UJET, nájdete Wag!, Instacart a Zettle.

Cenník

Softvér UJET je možné zakúpiť za 65, 69, 99 alebo 120 dolárov mesačne.

Ak si chcete vyskúšať UJET bez toho, aby ste sa zaviazali k platenému odberu, môžete sa zaregistrovať na bezplatnú skúšobnú verziu.

22. Ringover

UJET Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre malé a stredné podniky vo všetkých odvetviach.

Ringover je softvér s jednoduchou implementáciou a používaním s viac ako 40 obchodnými nástrojmi, ktoré vám umožňujú mať všetky informácie o zákazníkoch po ruke.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Nástroje na spoluprácu
  • ACD
  • IVR
  • Video konferencia
  • Hlásenia a analytika

Výhody:

  • Intuitívne používateľské rozhranie
  • Funkcie tieňovania
  • Prehľadný a ľahko použiteľný informačný panel

Nevýhody:

  • Upozornenia môžu občas meškať
  • Občasné problémy s pripojením
  • Občasné meškania

Zákazníci Ringover

Ringover má viac ako 10 000 klientov vrátane Sherpany, Klaxoon a Clausematch.

Cenník

Ringover si môžete predplatiť za 19€ alebo 39€ na používateľa mesačne. Ak chcete získať vlastný cenový plán, môžete kontaktovať predajný tím spoločnosti Ringover.

Okrem toho môžete toto softvérové ​​riešenie vyskúšať zadarmo, ak sa zaregistrujete na 7-dňovú bezplatnú skúšobnú verziu.

23. VICIdial

VICIdial Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre každú firmu, ktorá neoceňuje viazanosť dodávateľa.

VICIdial je open source softvér kontaktného centra, ktorý používa viac ako 140 000 zákazníkov po celom svete.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • IVR
  • Prediktívne vytáčanie
  • ACD
  • Smerovanie hovorov
  • Nahrávanie hovorov

Výhody:

  • Bezplatný
  • Jednoducho škálovateľný
  • Kompatibilný so systémom Linux

Nevýhody:

  • Strmá krivka učenia
  • Zastarané rozhranie
  • Ťažké nastavenie bez pokročilých IT zručností

Zákazníci VICIdial

VICIdial používajú klienti ako Directo, Homebase a PROS.

Cenník

Softvér call centra VICIdial môžete používať úplne zadarmo.

24. Channels

VICIdial Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre firmy všetkých veľkostí v elektronickom obchode a online maloobchode.

Channels je cloudový dátový podnikový telefónny systém, ktorý vám umožňuje jednoducho sa spojiť s vašimi klientmi.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Plánovanie spätného volania
  • IVR
  • Panel aktivity
  • Nahrávanie hovorov
  • Smerovanie hovorov

Výhody:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Jednoduché nastavenie
  • Cenovo dostupný

Nevýhody:

  • Pomalé sťahovanie z cloudu
  • Občas môže byť závadný
  • Nedostatok vlastných prehľadov

Zákazníci Channels

Channels dôveruje veľa zákazníkov vrátane Kodakit, InstaForex a DocPlanner.

Cenník

Channels vám umožňuje využívať ich základné funkcie vrátane softvéru call centra bezplatne. Ak chcete využiť ich pokročilé možnosti, môžete si ich softvér predplatiť za 24 dolárov alebo 62 dolárov mesačne.

Pred rozhodnutím o kúpe plateného balíka sa môžete prihlásiť na bezplatnú skúšobnú verziu.

Alternatívne možnosti softvéru

Vyhodnoťte alternatívy Channels.

25. Avoxi

Avoxi Call Center software homepage

Najlepší softvér call centra pre veľké podniky vo všetkých odvetviach kdekoľvek na svete.

Avoxi má viac ako 20 rokov skúseností v medzinárodnej komunikácii. Vďaka pokrytiu viac ako 170 krajín si môžete byť istí, že vás vaši zákazníci budú môcť kedykoľvek zastihnúť.

Kľúčové vlastnosti:

  • Zmiešané call centrum
  • Hlásenia a analytika
  • IVR
  • Video konferencia
  • Nahrávanie hovorov
  • Smerovanie hovorov

Výhody:

  • Spoľahlivá zákaznícka podpora
  • Jednoduché nastavenie a používanie
  • Možnosti prispôsobenia

Nevýhody:

  • Pomalé sťahovanie z cloudu
  • Mobilná aplikácia môže byť občas nefunkčná
  • Nedostatočná samoobsluha

Zákazníci Avoxi

Možno poznáte niektorých klientov Avoxi ako Moncler, Marriott International a Black & Decker.

Cenník

Niektoré funkcie Avoxi môžete začať používať zadarmo. Ak však chcete využiť ich ďalšie funkcie, môžete si vybrať z nasledujúcich možností: 19,99 USD za používateľa alebo 39,99 USD za používateľa.

Okrem toho sa môžete zoznámiť s funkciami Avoxi počas 7-dňového skúšobného obdobia.

Aký je najlepší softvér call centra?

Existuje veľa možností softvéru pre call centrá, z ktorých si môžete vybrať. Poďme sa rýchlo pozrieť na top 5.

  • LiveAgent – Vďaka schopnostiam call centra je LiveAgent tým najlepším, čo môžete získať za prijateľnú cenu. LiveAgent sa môže pochváliť hodnotením Capterra 4,7 a obsahuje funkcie, ako sú možnosti automatizácie, viac ako 150 integrácií a robustná vedomostná základňa so samoobslužným portálom. Je to vynikajúca možnosť pre všetky podniky, ktoré sa snažia poskytovať čo najlepšie služby zákazníkom.
  • Genesys – S viac ako 70 000 zákazníkmi po celom svete je Genesys uznávaným hráčom v oblasti služieb zákazníkom. S hodnotením Capterra 4,2 si môžete byť istí, že o prevádzku vášho kontaktného centra bude dobre postarané.
  • Talkdesk – Ak hľadáte softvér call centra, ktorý pomôže vášmu tímu posilniť zákaznícke zapojenie, spojiť sa so svojimi klientmi a uzatvoriť viac obchodov, už nehľadajte. Hodnotenie 4,5 na Capterre ukazuje, že riešenie Talkdesk vás nesklame bez ohľadu na to, v akom odvetví sa pohybujete.
  • Five9 – Tento softvér call centra ponecháva len málo požiadaviek. S hodnotením 4,2 na Capterre nie je pochýb o tom, že riešenie Five9 vás nesklame. Ak sa snažíte budovať povedomie o značke a silné vzťahy s klientskou základňou, môže to byť pre vás skvelá voľba.
  • UJET – Ak si ceníte softvér, ktorý je dostupný a kompatibilný s mobilnými platformami, UJET môže byť to pravé pre vás. Hodnotenie 4,5 na Capterre dokazuje, že UJET je robustné riešenie call centra pre spoločnosti, ktoré majú orientáciu na zákazníka na prvom mieste v zozname priorít.

Top 5 porovnávaných softvérov call centra

Softvér call centra LiveAgent
Vyskúšajte špičkový softvér call centra zadarmo! Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.
Genesys Talk desk Five9 UJET
Hodnotenie Capterra
Celkové hodnotenia softvéru od overených používateľov na Capterre.
4.7
(približne 1000 recenzií)
4.4
(približne 100+ recenzií)
4.5
(približne 600 recenzií)
4.2
(približne 400 recenzií)
4.5
(približne 100+ recenzií)
Webový
Bezplatná verzia
LiveAgent ponúka bezplatnú verziu.
Genesys neponúka bezplatnú verziu.
Talk desk neponúka bezplatnú verziu.
Five9 neponúka bezplatnú verziu.
UJET neponúka bezplatnú verziu.
Skúška zadarmo
LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Genesys ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Talk desk ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Five9 neponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
UJET ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.
Počiatočná cena
$49/agent/month Ceny softvéru call centra LiveAgenta začínajú na 49 USD/agenta/mesiac.
$75/agent/month Ceny softvéru call centra Genesys začínajú na 75 USD/agenta/mesiac.
€75/agent/month Ceny softvéru call centra Talk desk začínajú od 75 EUR/agenta/mesiac.
$149/agent/month Ceny softvéru pre call centrá Five9 začínajú na 149 USD/agenta/mesiac.
$65/agent/month Ceny softvéru call centra UJET začínajú na 65 USD/agenta/mesiac.

Chyby, ktorým sa treba vyhnúť pri nákupe softvéru pre call centrum

  • Nedostatočné zaškolenie personálu – Nezáleží na tom, aký výkonný alebo spoľahlivý je váš softvér call centra, keď ho vaši agenti nedokážu správne používať. Nájdite si čas na zaškolenie svojich zamestnancov a nechajte ich, aby sa zoznámili s novou technológiou. Môžete to urobiť rezerváciou odborníka od predajcu, naplánovaním seminárov alebo preštudovaním dostupnej dokumentácie.
  • Žiadne potrebné funkcie – Pred zakúpením softvérového balíka call centra si nájdite čas a oboznámte sa so všetkými funkciami a možnosťami, ktoré ponúka. Posledná vec, ktorú chcete, je uskutočniť nákup a potom zistiť, že neposkytuje to, čo potrebujete.
  • Nevyužívanie skúšobnej doby naplno – Bezplatná skúšobná verzia je pre vás možnosťou, ako urobiť kvalifikované rozhodnutie, ak sa chcete zaviazať ku konkrétnemu riešeniu. Je to čas, kedy môžete preskúmať a spoznať produkt alebo službu, aby ste sa mohli rozhodnúť, či je to niečo, do čoho by ste chceli investovať.
  • Obchodovanie so zľavou – Všetci máme radi dobrý obchod. Niekedy však skutočne dostanete to, za čo zaplatíte, takže sa uistite, že riešenie, ktoré si vyberiete, je nielen cenovo výhodné, ale má aj všetky možnosti, ktoré vaše call centrum vyžaduje.
  • Nepozerať na budúcnosť – Pred nákupom by ste mali mať nejaký plán do budúcnosti. Uistite sa, že softvér, ktorý používate, je možné škálovať nahor alebo nadol podľa potrieb vašej firmy.

Čo sa opýtať na demo hovore o softvéri call centra a spoločnosti

Ukážkový hovor je váš čas a miesto, kde môžete klásť otázky a získať informácie z prvej ruky od predajcu. Aj keď niekedy to môže byť trochu ohromujúce a môžete zabudnúť na otázky, ktoré ste plánovali položiť.

Nebojte sa, máme pre vás všetko pripravené.

  • Ako môžem nakonfigurovať svoj softvér call centra?
  • Koľko času bude trvať nastavenie softvéru call centra?
  • Ako dlho si môžem uchovávať nahrávky hovorov?
  • Môžem odstrániť nahrávku hovoru?
  • Môžem nahrávať iba prichádzajúce alebo odchádzajúce hovory?
  • Môžem počúvať hovor v reálnom čase?
  • Môžem smerovať prichádzajúce hovory na určité tímy?
  • Môžem presmerovať hovory na externé čísla?

Implementácia softvéru call centra

Presné kroky a akcie závisia od poskytovateľa vášho softvérového riešenia pre automatizáciu call centra, od úrovne prispôsobenia, ktorú umožňujú, od počtu integrácií, ktoré musíte nastaviť, a od mnohých ďalších.

Osobe bez predchádzajúcich skúseností s IT môže trvať pol hodiny alebo môže skúsenému technicky zdatnému personálu trvať celé popoludnie, kým všetko správne nakonfiguruje.

Najdôležitejšia a úprimne jediná vec, ktorú skutočne potrebujete na nastavenie softvéru call centra LiveAgenta, je číslo VoIP, ktoré podporuje SIP trunking. Aj keď je to pre niekoho hračka, ak potrebujete poradiť alebo pomôcť, náš úžasný tím vám pomôže všetko nastaviť.

Ak by ste sa však chceli ponoriť hlboko do procesu nastavenia svojho call centra, vrátane softvéru call centra, môžete použiť naše kontrolné zoznamy nastavenia call centra, ktoré vám pomôžu udržať si poriadok a zabezpečiť, aby ste na nič dôležité nezabudli.

Záver

  • Najlepší všetko v jednom softvér call centra

Hoci je ťažké určiť najlepší softvér call centra pre každú firmu, najspoľahlivejším je softvér pre call centrum LiveAgenta. Vďaka robustnej sade funkcií si môžete byť istí, že vám nebude chýbať nič, čo by vaša firma mohla potrebovať teraz alebo v budúcnosti.

  • Najlepší softvér call centra so vstavaným tiketing systémom a live chatom

Softvér call centra LiveAgent ponecháva len málo požiadaviek. Pri každej interakcii so zákazníkom, či už ide o hovor, správu live chatu alebo zmienku na sociálnych sieťach prmenené na tiket, nemusíte sa nikdy báť, že by ste niečo zmeškali. Takto sa vaši zákazníci budú cítiť vypočutí a ocenení zakaždým, keď vás oslovia.

  • Najlepší softvér pre call centrum s bohatými funkciami

Ak hľadáte softvér call centra plný úžasných funkcií, ktoré posunú vašu zákaznícku podporu na vyššiu úroveň, už nehľadajte. Softvér call centra LiveAgent je pre vás tým správnym riešením.

  • Najlepšia hodnota za cenu softvéru call centra

V kategórii úspory je LiveAgent jasným víťazom. Tento softvér call centra vám nielen umožňuje uskutočňovať prichádzajúce a odchádzajúce hovory, používať automatizáciu, využívať výkon rozsiahle hlásenia a zvýšenie konverzií, ale je tiež prístupný všetkým firmám, ktoré chcú potešiť svojich zákazníkov a zároveň udržať nízke náklady.

  • Najvyššie hodnotený softvér call centra

Na stránkach s recenziami ako Capterra, G2 a TrustRadius sa LiveAgent môže pochváliť vysokým hodnotením a skvelými recenziami. Takže ak ste ten, kto počúva hlasy klientov LiveAgenta, možno ste na správnej ceste k nájdeniu najlepšieho softvéru pre call centrum.

  • Najjednoduchší softvér call centra na nastavenie, používanie a integráciu

LiveAgent je bezpochyby správna cesta, ak hľadáte spoľahlivý softvér, ktorý sa navyše ľahko implementuje. Môžete ho nakonfigurovať, prispôsobiť a integrovať okamžite bez toho, aby ste museli vedieť, ako kódovať.

Často kladené otázky

Čo je softvér call centra?

Softvér call centra je riešenie, ktoré pomáha firmám spravovať prichádzajúce telefónne hovory od ich zákazníkov. Môže disponovať množstvom funkcií, ako sú centralizované telefónne hovory z pevných liniek alebo webových stránok, inteligentné smerovanie, automatické vytáčanie alebo dokonca nahrávanie hovorov. Softvér call centra by mal tiež pomôcť agentom call centra získať prístup k dôležitým informáciám o svojich zákazníkoch, ako je história objednávok, kontaktné informácie a predchádzajúce tikety.

Ako funguje softvér call centra?

Softvér call centra funguje tak, že centralizuje a smeruje hovory z pevných liniek alebo webových stránok do vášho softvéru. Ak zákazník zavolá, softvér prehľadá databázu zákazníkov, aby zistil, či má nejaké predchádzajúce informácie o volajúcom. K týmto informáciám má potom prístup agent a pred prijatím hovoru ich skontroluje. Medzitým sa hovor zaradí do frontu. Po prijatí hovoru sa hovory zaznamenajú na účely školenia a kvality.

Čo je IVR v prostredí call centra?

IVR je interaktívna technológia hlasovej odozvy. IVR umožňuje počítačom komunikovať s ľuďmi pomocou hlasových príkazov alebo tónov z klávesnice. IVR sa používa v prostredí call centra na smerovanie hovorov príslušným agentom alebo oddeleniam. IVR možno použiť aj na získanie informácií o účte alebo poskytnutie spätnej väzby. Preto je to skvelé riešenie pre podniky.

Čo hľadať v softvéri call centra?

Medzi najdôležitejšie aspekty softvéru call centra by ste mali preskúmať bezpečnosť a spoľahlivosť siete. Okrem toho by ste v závislosti od potrieb vášho podnikania mali hľadať škálovateľnosť softvéru call centra, počet integrácií, ktoré ponúka, dostupnosť zákazníckej podpory, obmedzenia softvéru a nástroje na spoluprácu, ktoré poskytuje.

Aká je funkcia call centra?

Hlavnou funkciou call centra je umožniť zákazníkom volať do firiem s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa produktov, pravidiel, vrátenia tovaru, funkčnosti, riešenia problémov alebo spätnej väzby.

Na čo je softvér call centra najlepší?

Softvér call centra vám umožňuje prevádzkovať call centrum kedykoľvek a kdekoľvek vás vaši zákazníci potrebujú. Od studeného volania až po zodpovedanie zložitých technických otázok, softvér call centra je to, čo umožňuje poskytnúť vašim zákazníkom úžasnú personalizovanú podporu a zároveň sa učiť z každej interakcie a každého zákazníckeho prehľadu o tom, ako poskytnúť najlepšiu starostlivosť o zákazníka.

Koľko stojí softvér call centra?

Cena závisí od kvality softvéru, ktorý si vyberiete. LiveAgent je všetko v jednom help desk riešenie, ktoré zahŕňa aj call centrum. Cena je odvodená od toho, koľko agentov vaša spoločnosť mesačne potrebuje. Naše All-inclusive predplatné obsahuje kompletné call centrum, čo je 49 USD mesačne na agenta.

Aké sú výhody softvéru call centra?

Medzi výhody softvéru call centra patrí lepšia efektivita agentov, zapojenie zákazníkov, zákaznícka skúsenosť a zvýšený predaj. Môžete vyskúšať bezplatný softvér call centra a zažiť výhody z prvej ruky.

Čo je potrebné na nastavenie softvéru call centra pre podnikanie?

Jediné, čo potrebujete, je VoIP číslo, ktoré podporuje SIP trunking. To je všetko, čo potrebujete na nastavenie jednoduchého call centra vrátane softvéru call centra pre vašu firmu.

Súvisiace článkyNajlepší softvér call centra

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x