Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.
Help desk softvér pre veľké podniky
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.
Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?
Monitorovanie sociálnych sietí je efektívna stratégia na získanie pravdivých recenzií od zákazníkov. LiveAgent ponúka integráciu a vysokú úroveň automatizácie pre podporu zákazníkov.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
LiveAgent is a customer support software offered by Quality Unit LLC. It includes features such as live chat, VoIP phone systems, and multi-channel support. The software is also available as a self-service email management and help desk tool. LiveAgent offers advanced ticketing procedures, a customer portal, and templates. It is a reliable and cost-effective solution that helps businesses increase their productivity and sales conversion rates. The software has received positive reviews from satisfied customers and is a popular choice among digital agencies.
Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?
Zlepšite marketingovú stratégiu odpovedaním a spracúvaním zákazníckych podnetov na sociálnych sieťach a pomocou help desk softvéru, ktorý vám pomôže udržať prehľad. Snažte sa vytvoriť dobrý prvý dojem a zlepšiť svoje predajné taktiky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..