Prehliadka
LiveAgenta

Preskúmajte a zistite, čo robí
LiveAgenta správnym helpdesk
softvérom pre vaše obchodné potreby.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Lepšie zákaznícke skúsenosti s LiveAgentom

LiveAgent vám môže pomôcť budovať lepšie vzťahy so zákazníkmi a pomôcť vašej službe zákazníkom poskytovať lepšiu službu vo všetkých ohľadoch. Zlepšite čas na vyriešenie vašich požiadaviek a konverzácie so zákazníkmi bez toho, aby ste vyčerpali svoju kreditnú kartu na maximum.

Softvér tiketing LiveAgenta ponúka nástrojovú súpravu pre viac-kanálové riešenia, ktorá vám pomôže poskytovať podporu prostredníctvom každého populárneho kanála na služby zákazníkom. Využite viac než 130 funkcií a 200+ integrácií, ktoré vám môžu pomôcť na každom kroku. Začnite s našou bezplatnou 30-dňovou skúškou a začnite zlepšovať komunikáciu so zákazníkmi ešte dnes!

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru

Všetky podporné kanály pod jednou strechou

LiveAgent dokáže efektívne spravovať komunikáciu so zákazníkmi vašej spoločnosti.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Preskúmajte našu širokú škálu nástrojov a funkcií

Objavte, ako vám naše nástroje môžu pomôcť zlepšiť vaše schopnosti komunikovať.

New HelpDesk Tour

Helpdesk softvér

LiveAgent má všetko, čo moderný helpdesk vyžaduje. Náš najmodernejší softvér je plný efektívnych funkcií, ktoré vám pomôžu okamžite zmeniť stav každého tiketu z otvoreného na vyriešený.

Objavte riešenie helpdesku

New Ticketing Tour

Tiketing

LiveAgent sa spolieha na najmodernejší systém tiketovania, ktorý dokáže spravovať a organizovať Vašu komunikáciu so zákazníkom.

Objavte tiketing

Sociálne médiá

Zabezpečte pohodlnú podporu a spravujte požiadavky cez Facebook, Twitter, Instagram, Viber a WhatsApp.

Objavte sociálne médiá

New Socials Tour
New LiveChat Tour

Live chat

Jeden z najrýchlejších dostupných live chatov je vybavený funkciami, ktoré vám pomôžu predávať viac a rýchlejšie odpovedať.

Objavte live chat

Báza znalostí

Vytvorte zákaznícky portál s bázou znalostí plnou užitočných článkov, návodov, fór a dokonca aj odpovedí na často kladené otázky.

Objavte bázu znalostí

New Knowledgebase Tour
New Call Center Tour

Call centrum

Call centrum LiveAgenta dokáže spracovať prichádzajúce a odchádzajúce hovory a prichádza s funkciami ako IVR a spätné volania.

Objavte call centrum

LiveAgent sa hodí do akéhokoľvek typu podnikania.

Nástroje a funkcie LiveAgenta sú vhodné na použitie v mnohých typoch podnikov v akomkoľvek odvetví.

Obchodné riešenia

LiveAgent je vhodný pre každú oblasť a akýkoľvek typ podnikania. Zistite, čo môže urobiť pre rôzne typy firiem a ako vám môže pomôcť zlepšiť sa.

Priemyselné riešenia

Ak hľadáte ten správny systém helpdesku pre vašu startup firmu, ste na správnom mieste. Pozrite si, prečo by ste mali zvoliť LiveAgent.

Prípady použitia

LiveAgent prináša pozitívnu zmenu mnohým spoločnostiam na celom svete. Prečítajte si príbehy našich zákazníkov a zistite, ako zlepšili svoje podnikanie s LiveAgentom.

Zobraziť prípady použitia

Viac ako 190 CMS a platobných brán integráciís LiveAgentom

Integrujte, automatizuujte, inovovujte

Zistite viac s LiveAgentom.

LiveAgent je viac než len softvér pre služby. Pomáhame podnikom učiť sa a poskytujeme riešenia pre tímy zákazníckej podpory zadarmo.

Príbeh za LiveAgentom

Zistite viac o tíme, ktorý stojí za softvérom podpory LiveAgenta a o našom úspechu.

O nás

LiveAgent tím

Náš tím sa venuje vytváraniu cenovo dostupného a efektívneho softvéru technickej podpory pre akýkoľvek typ podnikania. Sme presvedčení, že poskytovanie vynikajúcich zákazníckych služieb by malo byť štandardnou praxou, bez ohľadu na veľkosť firmy alebo zameranie. V LiveAgentovi sa snažíme inovovať a rozvíjať naše riešenia. Snažíme sa pomáhať tímom podpory zákazníkov na celom svete robiť čo najlepšie a vytvárať spokojných zákazníkov.

Spoznajte tím LiveAgenta

Ocenenia

Naše úspechy

Všetci členovia nášho tímu sú hrdí na to, že každý rok vylepšujú náš produkt, a každý robí maximum, aby uspel. LiveAgent získal množstvo ocenení od najpopulárnejších webových stránok s recenziami softvéru vo viacerých kategóriách. Stali sme sa jedným z lídrov v odvetví a získali po sebe nasledujúce víťazstvá vo viacerých kategóriach.

  • Víťaz viacerých ocenení od obľúbených webov s recenziami
  • Víťaz ceny za softvér za najrýchlejšiu implementáciu

Dlhodobé benefity

Prečo spoločnosti
dôverujú LiveAgentovi

Softvér helpdesku LiveAgent používajú oddelenia služieb zákazníkom po celom svete. Zlepšite svoju podporu pomocou rýchleho poskytovania služieb, bezproblémovej komunikácie prostredníctvom viacerých kanálov a ďalších.

Výhody pre podnikanie

  • Zrýchlený čas odpovede
  • Viackanálová komunikácia
  • Funkcie automatizácie a organizácie
  • Jednoduchší pracovný postup s funkciami a integráciami

Pozitívny efekt

  • Spokojnejší a šťastnejší zákazníci
  • Lepšie hodnotenia zákazníkov
  • Väčšia lojalita zákazníkov
  • Rýchlejšia komunikácia a spokojnosť

Vyše 30 000 firiem sa nemôže mýliť

Pozrite si naše príbehy o úspechu a referencie a zistite, ako môže LiveAgent zvýšiť vašu zákaznícku podporu a zvýšiť spokojnosť vašich obchodných partnerov.

„Pozrite si naše úspešné príbehy a referencie a zistite, ako môže LiveAgent zvýšiť vašu zákaznícku podporu.“

Inšpirujte sa našimi úspešnými príbehmi

Transparentné a férové ​​ceny

Žiadne zmluvy, žiadne skryté poplatky, iba mesačná fakturácia. Plne transparentné ceny, účtované len za skutočné použitie každý mesiac. Vyberte si ten správny plán a začnite poskytovať najlepšiu zákaznícku podporu.

$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár
Súvisiace článkyPrehliadka
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

Podnik - Velke Podniky

Help desk softvér pre veľké podniky

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z  LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Monitorovanie sociálnych sietí je skvelým nástrojom na proaktívne riešenie problémov. Získajte kompletný prehľad o tom, čo sa dnes hovorí o vašom biznise.

Hľadáte nástroj na monitorovanie sociálnych sietí?

Monitorovanie sociálnych sietí je efektívna stratégia na získanie pravdivých recenzií od zákazníkov. LiveAgent ponúka integráciu a vysokú úroveň automatizácie pre podporu zákazníkov.

Would you like to learn more about LiveAgent? Request a free demo to learn more about LiveAgent and how it can help you succeed.

Naplánujte si ukážku softvéru

The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x