Ocenenia a certifikáty

Získajte viacej informácií o rôznych oceneniach a certifikátoch kvality, ktoré LiveAgent získal v priebehu rokov.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty    
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Využívaný spoločnosťami ako
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent a jeho ocenenia

Naša služba sa vyznačuje špičkovou kvalitou, ktorá bola mnohokrát ocenená poprednými spoločnosťami pôsobiacimi v segmente SaaS a B2B. Medzi tieto spoločnosti patria najpopulárnejšie online platformy na hodnotenie služieb a produktov a organizácie sprostredkúvajúce hodnotenia odborníkov v oblasti help desku. LiveAgent si tak upevnil svoju pozíciu lídra v niekoľkých kľúčových kategóriách vrátane help desk a live chat softvéru, call centra či softvéru na poskytovanie podpory zákazníkov.

Select year
  • 2021-sk
  • 2020-sk

2021-sk

2020-sk

Súvisiace článkyOcenenia
Prijatím týchto podmienok alebo prístupom alebo používaním služby alebo stránky potvrdzujete, že ste si tieto podmienky prečítali, porozumeli im a súhlasíte s tým, že budete nimi viazaní.

Podmienky a ustanovenia

The TEXT discusses the importance of effective marketing strategies in today's competitive business environment and the role of social media in reaching a wider audience. It emphasizes the need for businesses to adapt and utilize digital marketing tools to stay relevant and competitive.END OF TEXT

Reviews - Call Center Software Anmeldelse

Call Center Software anmeldelse

The TEXT discusses the importance of marketing strategies in today's digital age, emphasizing the need for personalized and targeted approaches to reach consumers effectively and efficiently. It also highlights the role of data analytics and automation in optimizing marketing efforts. Overall, it stresses the significance of staying ahead of the curve in a rapidly evolving marketing landscape.

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

Preskúmajte výber najlepších softvérov pre zákaznícku podporu na trhu. Vyberte si ideálny softvér pre vašu webovú stránku a zvýšte vašu službu zákazníkom na maximum.

Helpdesk softvér

Vyberte si najlepší helpdesk softvér pre vaše kontaktné centrum. Automatizujte úlohy, sledujte metriky a poskytnite efektívnu podporu zákazníkom s LiveAgentom, najlepším softvérom pre malé a stredne veľké firmy.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x