Učte sa pomocou našich webinárov

Vitajte na našich webinároch! Naši špecialisti vás prevedú viackanálovým riešením zákazníckej podpory, ktoré obsahuje tiketovací softvér, live chat, zabudované call centrum a oveľa viac. Pomôžeme vám vykonať správne nastavenia a konfiguráciu vášho účtu a tiež odpovieme na vaše najžiadanejšie otázky. Spoznajte s nami LiveAgent a zlepšite svoje zákaznícke služby ako mnoho firiem po celom svete.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webináre

V tomto webinári si prechádzame základnými panelmi LiveAgenta, najdôležitejšími funkciami a nastaveniami, ktoré by ste si mali najskôr všimnúť.

Efektívna komunikácia transformovaná do tiketov je kľúčovou vlastnosťou LiveAgent. Zvýšte produktivitu prechodom na LiveAgent.

Používanie live chat softvéru alebo proaktívnych pozvánok je skvelým spôsobom, ako sa priamo spojiť s potenciálnymi zákazníkmi, alebo širokým publikom tak, aby sa na vašom webe nestratili.

Multi KB je najnovší prírastok do ekosystému možností zákazníckych portálov. Vďaka viacerým bázam znalostí môžete oddeliť jednotlivé bázy podľa jazyka, produktu alebo značky.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú spoločné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Uhádli ste správne … LiveAgent!

Vyskúšajte to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyWebináre
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ohúrte zákazníkov s okamžitými odpoveďami.

Vytvorte viacjazyčnú podporu a zlepšite skúsenosti zákazníkov prostredníctvom vedomostnej bázy LiveAgenta. Znížte zaťaženie zákazníckej podpory a získajte lojálnych zákazníkov.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.

Prispôsobte a vylepšite vaše pracovné postupy pomocou funkcie značiek. Tikety môžete označiť pojmami podľa vlastného výberu. Náš softvér vás limitovať nebude.

Značky

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý ponúka rôzne funkcie vrátane integrácie, podpory, migrácie dát a reportovania. Značky umožňujú organizáciu a manažovanie pracovných postupov prostredníctvom pridávania, filtrovania a reportovania tiketov.registrovať sa a začať využívať bezplatný účet.

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

Spoločnosti ako LiveAgent, Contrado a E.ON ponúkajú širokú škálu produktov a služieb, vrátane softvéru, kreatívnych produktov a energetických riešení. LiveAgent poskytuje ukážku softvéru, ktorá pomáha dosiahnuť obchodné ciele a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x