Samoobslužný softvér

Urobte dojem na svojich zákazníkov a zvýšte ich spokojnosť.
  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie   
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditné karty    
  • ✓ Možnosť zrušenia kedykoľvek
Animácia záhlavia
Helpdesk software

Samoobslužný softvér je populárne riešenie pre spoločnosti, ktoré sa snažia znížiť náklady a zlepšiť spokojnosť zákazníkov. Zákaznícky samoobslužný softvér poskytuje databázy znalostí a samoobslužné portály, takže podniky môžu automaticky pomáhať používateľom 24/7. V tomto článku sa dozviete, prečo tieto systémy fungujú a ktorý je pre vás najlepší.

Čo je to zákaznícky samoobslužný softvér?

Zákaznícky samoobslužný softvér je typ zákazníckej služby, ktorá umožňuje zákazníkom, aby si sami pomáhali. Tento výraz sa používa pre systémy zákazníckej podpory, ktoré sú väčšinou automatizované, s malým ľudským zásahom. K samoobslužnému softvéru môžete pristupovať prostredníctvom rôznych médií, ako je napríklad live chat na webových stránkach alebo v mobilných aplikáciách. Tento softvér zvyčajne poskytuje odpovede na často kladené otázky a zdroje, ktoré umožňujú zákazníkom vyriešiť ich problémy bez toho, aby potrebovali pomoc od zástupcov spoločnosti.

Zákaznícky samoobslužný softvér je nevyhnutný, pretože znižuje čas odozvy, šetrí čas, peniaze a umožňuje spoločnostiam poskytovať lepšiu podporu svojim zákazníkom. Keďže sa priority firmy posúvajú smerom k poskytovaniu výnimočných skúseností naprieč všetkými kanálmi, je pre úspech nevyhnutná pohodlná a kvalitná zákaznícka skúsenosť. To ponúka zákaznícky samoobslužný softvér. Tento softvér sa poskytuje vo viacerých platobných plánoch a väčšina služieb ponúka bezplatnú skúšobnú verziu.

Ako funguje samoobslužný softvér?

Väčšina samoobslužných softvérových riešení poskytuje zákazníkom zákazníkom fakturáciu, zásady a všeobecné znalosti o produktoch. To sa deje prostredníctvom interaktívnej hlasovej odozvy (IVR), textových správ, e-mailu, portálu podpory, mobilných aplikácií, online chatu a sociálnych médií. Používatelia môžu okrem samoobslužných portálov a znalostných databáz pristupovať k relevantným informáciám 24 hodín denne, 7 dní v týždni pomocou vyššie uvedených funkcií.

Komponenty samoobslužného softvéru

Hlavné komponenty samoobslužného softvéru sú funkcia vyhľadávania, tiketing systém, integrácia telefonovanie cez počítač a znalostná báza. Tieto nástroje vám umožňujú publikovať informácie, ku ktorým majú používatelia jednoduchý prístup 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Pred výberom samoobslužného softvérového riešenia by ste sa mali oboznámiť so všetkými jeho dôležitými komponentmi.

Tiketing

Tiketing je bežnou funkciou samoobslužných softvérových aplikácií. Tento komponent umožňuje používateľom odosielať požiadavky a spolupracovať s profesionálmi IT podpory pri riešení problémov. Po odoslaní tiketu sa stane viditeľným pre jedného alebo viacerých technikov, ktorí problém vyriešia za používateľa. Komponent tiketingu riadi životný cyklus od jeho vytvorenia cez aktualizácie stavu, vyriešenie problému a uzavretie. V niektorých systémoch môžu tikety obsahovať aj prílohy, ako sú snímky obrazovky alebo protokoly, ktoré pomôžu technikom pochopiť problém. Po vyriešení problému je tiket uzavretý.

Support-ticketing-software-LiveAgent-1

Live chat softvér

Live chat softvér vám umožňuje rýchlo chatovať so zákazníkmi, keď majú problém. Live chat softvér využíva automatizáciu a pomáha vašim zákazníkom automatickou odpoveďou alebo spojení s príslušným zástupcom služieb zákazníkom. Najlepší samoobslužný softvér v roku 2023 poskytuje automatizované riešenia cez live chat a v prípade potreby spája s agentmi. Okrem toho môžete live chat integrovať do mnohých platforiem tretích strán.

Softvér pre call centrá

Časť samoobslužného softvéru pre call centrum umožňuje vášmu tímu hovoriť so zákazníkmi v prípade potreby, ak automatické riešenia nevyriešia ich problém. V call centre sa hovory rozdeľujú k dostupným agentom hneď, ako prichádzajú. Bez call centra možno nebudete môcť prijímať prichádzajúce hovory alebo primerane vyslať zamestnancov.

call-center-management-call-history

Zákaznícky portál

Zákaznícke portály umožňujú zákazníkom pristupovať k vašej znalostnej báze. Ceze tieto portály môžete so zákazníkmi zdieľať informácie a zároveň riešiť sťažnosti. Okrem toho môžete skrátiť čas zákazníka strávený rozhovormi s vašimi agentmi vytvorením komunitných fór, informačnej databázy a sekcie často kladených otázok na vašom zákazníckom portáli. Znalý zákaznícky portál je v najlepšom samoobslužnom softvéri nevyhnutný .

Kľúčové vlastnosti samoobslužného softvéru

Samoobslužný softvér vám poskytuje prístup ku všetkým vašim údajom z jednej platformy. To znamená, že keď používateľ narazí na problém, môže vyhľadať riešenie vo svojom centre podpory typu všetko v jednom. Ak používatelia nemôžu nájsť uspokojivú odpoveď, majú k dispozícii možnosti eskalácie, ako je e-mailová podpora, live chat, vedomostná základňa a samoobslužný portál. Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

Správa sociálnych sietí

Komponent správa sociálnych sietí najlepších samoobslužných softvérových systémov sa spája so zákazníkmi na sociálnych médiách. Spravovaním svojej prítomnosti na sociálnych médiách môžete vidieť, kde a ako môžete používateľom najlepšie poskytnúť informácie. Tieto informácie môžete použiť na ďalšie spracovanie svojej digitálnej prítomnosti a zlepšenie skúseností so službami zákazníkom.

Pripojte Twitter k helpdesk softvéru - LiveAgent.

Báza znalostí

Najlepší samoobslužný softvér zahŕňa vedomostnú základňu. Čo je to znalostná báza? Ide v podstate o centralizované centrum informácií, ku ktorým majú používatelia kedykoľvek prístup. Báza znalostí obsahuje všetku dokumentáciu a zdroje potrebné na to, aby sa používatelia zorientovali v softvéri a jeho funkciách. Znalostná báza môže napríklad pozostávať z videí, znalostných článkov a sekcií často kladených otázok.

Prispôsobenie bázy znalostí v softvéri zákazníckeho portálu - LiveAgent

Live chat widget

Ďalšou bežnou funkciou softvéru samoobsluhy je live chat s agentmi, čo znamená, že používatelia môžu začať video hovor alebo poslať správu agentovi kedykoľvek potrebujú pomoc. Live chat eliminuje čakanie na druhom konci telefónu alebo v rade na recepcii so všetkými otázkami spravovanými online.

Funkcia ukotvenia okna chatu v live chat softvéri - LiveAgent.

Automatizácia 24/7

Vďaka automatizovanému systému spustenému na firemnej webovej stránke alebo intranete môžu zákazníci pristupovať k službe 24 hodín denne, 7 dní v týždni, odkiaľkoľvek, kde je internetové pripojenie. Nepretržitá automatizácia znižuje množstvo potrebného personálu a zároveň zvyšuje vaše zisky. Pred kontaktovaním zákazníckej podpory sa 66 % zákazníkov pokúša vyriešiť svoje problémy nezávisle. Na automatizáciu systému môžete použiť predpripravené správy, preddefinované odpovede a viaceré znalostné bázy.

Portál samoobsluhy

Do svojho samoobslužného portálu môžete pridať automatické funkcie, aby zákazníci mohli získať odpovede na svoje otázky 24 hodín denne, 7 dní v týždni. To môže zahŕňať vedomostné články, inštruktážne videá, komunitné fóra a ďalšie. Váš samoobslužný portál by mal byť miestom, kde zákazníci hľadajú odpovede predtým, ako oslovia agentov.

Softvér pre portál zákazníka - LiveAgent

Find what's right for you!

Are you looking for self-service software that will best suit needs of your company? LiveAgent presents you with plenty of useful functions! Curious?

Ako si vybrať najlepší samoobslužný softvér

Pri rozhodovaní sa, ako implementovať samoobslužný softvér do vášho podnikania, je ľahké sa nechať zahltiť. Ak chcete nájsť to, čo najlepšie vyhovuje potrebám vašej firmy, musíte sa pozrieť na niekoľko oblastí a zvážiť ich. Okrem toho musíte pred výberom najlepšieho softvéru zvážiť funkcie, škálovateľnosť, záväzky a investície do hardvéru.

Záväzky

Záväzky sa môžu líšiť od jedného typu softvéru k druhému. Samoobslužný softvér, ktorý vyžaduje prispôsobenie vývojárom, bude výrazne drahší ako ten, ktorý to nevyžaduje. Medzi ďalšie záväzky patrí čas školenia, ktorý zamestnanci potrebujú, kým sa zorientujú v používaní softvéru. Povedzme, že zamestnanci v prvej línii spoločnosti majú vysokú fluktuáciu v dôsledku prepúšťania alebo povýšení. V takom prípade sa k tejto situácii lepšie hodí aplikácia, ktorú sa rýchlo naučíte a ľahko sa používa. Vysoká úroveň stability systému je nevyhnutná pre spoločnosti, ktoré sa spoliehajú na chod dôležitých programov 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Cena

Náklady na implementáciu samoobslužného riešenia závisia od rôznych faktorov, ako sú školenie zamestnancov, dizajn, implementácia, údržba, náklady na infraštruktúru a podpora. V dôsledku toho sú k dispozícii rôzne modely cien pre softvér pre samoobsluhu, vrátane modelov platieb za použitie, mesačných a ročných modelov platieb v závislosti od potrieb organizácie.

Podpora

Pri výbere samoobslužného softvéru chcete zabezpečiť, aby váš tím mohol zákazníkom s nástrojmi podpory rýchlo pomôcť. Výber samoobslužného softvéru s 24/7 podporou a chatom je užitočný, najmä ak máte veľký tím alebo tím pracujúci z domu v rôznych časových pásmach. Preto chcete hľadať možnosti podpory, ktoré spĺňajú vaše obchodné ciele a potreby.

Schopnosť škálovať nahor alebo nadol

Bez ohľadu na aktuálnu veľkosť vašej firmy si chcete vybrať samoobslužný softvér, ktorý spĺňa súčasné a budúce potreby vašej firmy. Vyberte si samoobslužný softvér, ktorý môže zvýšiť alebo znížiť vaše mesačné predplatné – čo vám umožní jednoducho upraviť predplatné softvéru, keď je váš biznis pomalý alebo zaneprázdnený. Mali by ste zvážiť škálovateľnosť, aby ste sa uistili, že máte tie správne funkcie a cenovú úroveň pre vaše potreby.

Obmedzenia softvéru

Poznať obmedzenia každého samoobslužného softvéru vám pomôže vybrať ten najlepší. Uistite sa, že sa pozriete na aktuálny počet zamestnancov a aké funkcie sú pre vás najdôležitejšie. Napríklad kontaktné kanály, prichádzajúce hovory, podpora videí a programy textového chatu môžu byť obmedzené softvérom, ktorý si vyberiete, a hardvérom, ktorý máte. Majte to na pamäti pred zakúpením samoobslužného softvéru.

Možnosti spolupráce

Pomohlo by vám, keby ste si vybrali samoobslužný softvér, ktorý spolupracuje s viacerými nástrojmi, ako je telefón, chat, databázy znalostí a video. Pomocou viackanálového softvéru môžete spolupracovať naprieč viacerými kanálmi. Mali by ste si vybrať softvér, ktorý umožňuje jednoduchú komunikáciu cez interné aj externé kanály.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Výhody použiívania samoobslužného softvéru

Ponúkanie možnosti samoobsluhy v rámci softvéru môže pomôcť zamestnancom vykonávať prácu s nižšími nákladmi a zvýšiť spokojnosť zákazníka. Značné výhody používania samoobslužného softvéru sú znížené náklady, zvýšená produktivita a spokojnosť zákazníka pomocou automatizovaných akcií.

  • Znížené náklady – Implementácia samoobslužného softvéru ponúka podstatne znížené náklady prostredníctvom menšieho počtu potrebných školení a menej agentov potrebných na riešenie problémov zákazníkov. Samoobslužný softvér môže tiež zefektívniť vaše interné školenia pomocou článkov z databázy znalostí.
  • Zvýšená produktivita – Samoobslužné softvéry môžu zvýšiť produktivitu, ak sú adekvátne implementované. Výsledkom je rýchlejšie uspokojenie zákazníkov a riešenie problémov, ktoré si vyžadujú pozornosť zo strany agentov.
  • Zákaznícka spokojnosť – Samoobslužný softvér zvyšuje úroveň spokojnosti zákazníkov vďaka schopnosti poskytovať prístup 24/7. 27% zákazníkov hovorí, že nedokázali kontaktovať zákaznícky servis prostredníctvom ich preferovaného kanálu, čo prispelo k zlému zážitku zákazníka. Vyhnite sa tomu a zlepšite vzťahy so zákazníkmi a ich spokojnosť.

Očakáva sa, že zákaznícky samoobslužný softvér porastie v priemere o 15 % ročne do roku 2027. Aby ste čo najlepšie využili samoobslužný softvér, musíte identifikovať trendy zákazníkov v údajoch o ich nákupoch a potrebu podpory, aby ste mali aktuálne informácie. Samoobslužný softvér sa stáva čoraz dôležitejším aj pre prácu z domu. Použitím umelej inteligencie v samoobslužnom softvéri môžete využívať konverzačný marketing a zároveň pomáhať zákazníkom riešiť ich problémy.

Implementácia zákazníckeho samoobslužného softvéru

Implementácia softvéru na samoobslužnú podporu zákazníkov je dosť zložitá v porovnaní s tradičnými kanálmi podpory produktov. Pri implementovaní samoobslužného softvéru sa musí zohľadniť niekoľko krokov. Je užitočné poslať prieskumy, aby sa zistilo, čo si zákazníci myslia o nových prístupoch alebo ako s vašou firmou komunikujú.

Produktoví administrátori môžu pomôcť vytvoriť sériu produktových školiacich manuálov pre zákazníkov, keď sú implementované samoobslužné systémy. Fáza implementácie samoobslužného softvéru produktu zvyčajne trvá menej ako dva týždne. IT pracovníci a externí predajcovia musia koordinovať svoj prístup počas nasadenia; v opačnom prípade môže byť problémom výpadok.

Náklady na zákaznícky samoobslužný softvér

Cenový rozsah zákazníckeho samoobslužného softvéru sa výrazne líši a závisí od rôznych faktorov, ako je povaha podnikania. Skúsené spoločnosti s dlhou históriou zvyčajne účtujú vyššie ceny za svoje produkty. Zákaznícky samoobslužný softvér môže stáť stovky až tisíce alebo viac v závislosti od funkcií a podpory systému. Posledné uvedené je obzvlášť dôležité v prípade veľkých webových stránok elektronického obchodu, ktoré majú tendenciu mať počas špičiek veľkú návštevnosť. Open source riešenia sú zvyčajne bezplatné a nevyžadujú si licenčné poplatky, ale môžu mať obmedzenú funkčnosť. Spoločnosti môžu účtovať poplatky za užívateľskú licenciu a dokonca majú mesačné platby, ale ponúkajú vynikajúce funkcie.

Čo si zákazníci myslia o samoobslužnom zákazníckom softvéri LiveAgent všetko v jednom?

“Schopnosť mať naše e-maily, live chat, tiketing systém a sociálne siete na jednom mieste výrazne uľahčuje život našej firme, keď rastieme. Tiketing systém je moja obľúbená funkcia, pretože sa tak ľahko organizuje. Je dobré, že môžeme prispôsobiť vzhľad našich vlastných stránok a chatu.”

Sara Owen

LiveAgent poskytuje softvér „všetko v jednom“ vrátane výkonnej samoobsluhy. Môže ho používať ktokoľvek s internetovým pripojením a nevyžaduje žiadnu inštaláciu. Zákazníci si užívajú jednoduchosť schopností “všetko v jednom” od LiveAgenta, ktoré ich firmám umožňujú zvládnuť všetky aspekty zákazníckych služieb. S automatizovanými funkciami, viackanálovou komunikáciou, kompletným call centrom a ďalšími. LiveAgent dokáže jednoducho spravovať akúkoľvek požiadavku používateľa a má priemernú používateľskú recenziu 4,7 hviezdičiek.

Top 20 poskytovateľov zákazníckeho samoobslužného softvéru

Aby váš malý, stredný alebo veľký podnik mohol ponúkať čo najlepšie samoobslužné možnosti, zostavili sme zoznam 20 najlepších samoobslužných softvérov v roku 2023. K dispozícii je alternatíva, ktorá spĺňa potreby vášho podniku s rôznymi funkciami, výhodami a nevýhodami a cenové možnosti.

1. LiveAgent

Domovská stránka LiveAgenta

LiveAgent je softvér určený pre webové stránky, ktoré poskytujú zákaznícku službu prostredníctvom e-mailu, chatu, telefónu a ďalších spôsobov. Softvér LiveAgent je možné nainštalovať na server spoločnosti alebo na servery LiveAgenta, ako je to u väčšiny webových aplikácií. S LiveAgentom môžete spravovať všetko od samoobslužných možností až po vaše call centrum a tímy služieb zákazníkom.

LiveAgent môžu využívať podniky akejkoľvek veľkosti, od malých až po veľké podniky. Vďaka komplexným funkciám a vynikajúcej kvalite systému je LiveAgent ideálnym riešením služieb zákazníkom. Každý môže používať softvér LiveAgenta vďaka konkurenčným cenám a bezplatným skúšobným plánom.

Kľúčové vlastnosti

LiveAgent sa odlišuje od ostatných systémov ponukou viac ako 190 integračných možností pre jednoduché používanie softvéru.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Správa úloh
  • Funkcia nahrávania na požiadanie
  • Live chat
  • Báza znalostí
  • Portál samoobsluhy
  • Prichádzajúce hovory
  • Výkonná analytika

Výhody

  • Možnosť samoobsluhy pre zákazníkov
  • Prispôsobiteľné štítky a značky určujú prioritu pracovných postupov
  • Automatizované tiketing systémy zjednodušujú sledovanie interakcií

Nevýhody

  • Zriedkavo môžu správy skončiť v priečinku spamu
  • Žiadne otvorené sledovanie e-mailov

Cena

Okrem bezplatnej skúšobnej verzie ponúka LiveAgent aj bezplatnú verziu. Zákazníci majú možnosť vybrať si z viacerých úrovní služieb a cenových plánov, vrátane 9$, 29$ a 49$ na agenta za mesiac. Na registráciu v službe LiveAgenta nie je potrebná žiadna platobná karta.

2. Zoho Desk

Domovská stránka Zoho desk

Zoho Desk umožňuje akejkoľvek firme alebo značke spravovať interakcie so zákazníkmi a poskytovať samoobslužné možnosti, keď vaši agenti nie sú zastihnuteľní. Zoho Desk vám môže pomôcť so všetkými vašimi potrebami, od samoobsluhy až po vzťahy so zákazníkmi.

Zoho Desk sa odporúča pre malé a stredné podniky, ktoré dostávajú niekoľko požiadaviek. Používaním Zoho Desk budú mať vaši používatelia neustále prístup k spoľahlivým samoobslužným funkciám.

Kľúčové vlastnosti

Zoho Desk je jedinečný vďaka svojej schopnosti spravovať imidž značky a interakcie so zákazníkmi prostredníctvom automatizovaných funkcií.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Schopnosť spolupracovať naprieč tímami
  • Analytika pre prehľad a vplyv.
  • Užívateľský panel pre agentov a manažérov.
  • ZIA, kontextová umele inteligencia.
  • Automatizácia jednoduchých a opakujúcich sa úloh.

Výhody

  • Jednoduchá automatizácia znalostných báz
  • Možnosť získať všetky kroky a históriu pre každý tiket
  • Spravujte komunikáciu z viacerých digitálnych kanálov pomocou jedného systému

Nevýhody

  • Tikety nemožno zoradiť podľa účtu
  • Žiadne upozornenia, keď sa tiket prenáša od zástupcu k zástupcovi
  • Obmedzená prispôsobiteľnosť webových formulárov

Cena

Zoho Desk má štyri úrovne služieb, bezplatnú verziu s obmedzenými funkciami, možnosť 14$, 23$ a 40$ mesačne na agenta. Je tu tiež 15-dňová bezplatná skúšobná verzia Zoho Desk.

3. Intercom

Domovská stránka Intercom

Softvér pre komunikáciu s Intercom vám umožňuje poskytnúť personalizované zážitky zákazníkom počas celého zákazníckeho procesu.

Intercom sa používa po celom svete spoločnosťami ako New Relic, Sotheby a Shopify na správu svojich potrieb týkajúcich sa samoobslužného softvéru.

Kľúčové vlastnosti

Intercom sa odlišuje od ostatných systémov tým, že poskytuje efektívnejší spôsob škálovania vašich obchodných operácií.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Integrácia sociálnych médií
  • Proaktivný chat
  • Správa radu
  • Hlásenie a analýzy
  • Akcie spustené udalosťou

Výhody

  • Jednoduchá inštalácia
  • Ukladá odpovede zákazníka
  • Jednoduché chatovanie s potenciálnymi zákazníkmi

Nevýhody

  • Obmedzená zákaznícka podpora
  • Rozhranie API nemôže segment archivovať
  • Obmedzené hlásenia


Cena

Funkcie Intercomu môžete využívať prostredníctvom možnosti 38 alebo 75$. Odpovedacie roboty a vlastné roboty začínajú na 99$, zatiaľ čo prehliadky produktov začínajú na 119$ a články centra pomoci od 49$. Všetky ceny sú za mesiac a k dispozícii je aj bezplatná skúšobná verzia. Pre ďalšiu cenovú ponuku ich musíte priamo kontaktovať.

4. Help Scout

Help Scout poskytuje hlásenia, robustné API a integrovanú vedomostnú základňu. Umožňuje vám to zamerať svoj čas na služby zákazníkom a obchodné ciele, nie na menšie problémy so zákazníkmi.

Funkcie a jednoduché používanie Help Scoutu sa odporúčajú organizáciám s viac ako 500 používateľmi. Ich samoobslužné potreby dokážu držať krok s vašou firmou a nezničia ju.

Kľúčové vlastnosti

Help Scout sa odlišuje svojím zameraním na zlepšovanie skóre spokojnosti zákazníkov.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Správa odoziev
  • Prieskumy a spätná väzba
  • Chat a správy
  • Správa call centra
  • Funkcia predpripravených odpovedí

Výhody

  • Jednoduchá implementácia
  • Riešenie “všetko v jednom”
  • Jednoduché použitie

Nevýhody

  • Zameraný na tikety
  • Obmedzená integrácia webovej stránky
  • Obmedzená prispôsobivosť

Cena

Help Scout ponúka balíky za 15$, 25$ a 40$ na každého agenta mesačne. Ak sa platí ročne, cena je nižšia. Môžete si tiež vyskúšať Help Scout zadarmo.

5. Whatfix

Whatfix je samoobslužný softvér, ktorý umožňuje používateľom samostatne riešiť jednoduché IT problémy prostredníctvom aplikácie, minimalizuje použitie vašej podpory tímu zatiaľ čo zvyšuje spokojnosť zákazníkov.

Samoobslužný softvér Whatfix redukuje čas potrebný na spustenie, zvyšuje produktivitu zamestnancov a zaručuje pozitívnu návratnosť investícií do softvéru vďaka svojim automatizovaným funkciám.

Kľúčové vlastnosti

Whatfix sa vyznačuje množstvom platforiem, s ktorými pracuje, ako napríklad Salesforce, Office 365, Oracle CRM a ďalšie.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Nástroje samoobsluhy
  • Cielenie na publikum
  • Kontrola kvality údajov
  • Školenie v aplikácii
  • Viacjazyčný
  • Vytváranie obsahu

Výhody

  • Odozva zákazníckej podpory
  • Jednoduché použitie
  • Vytvoriť príručky v rôznych jazykoch

Nevýhody

  • Nie je k dispozícii na mobilných zariadeniach
  • Obmedzená analytika
  • Nie je ideálny pre veľké webové stránky

Cena

Whatfix má bezplatnú skúšobnú verziu a bezplatný softvér. Avšak, pre cenovú ponuku ich samoobslužného softvéru ich musíte kontaktovať priamo.

6. Zendesk

Domovská stránka Zendesku

Zendesk softvér pre samoobslužné služby poskytuje spôsob, ako zjednodušiť riadenie zákazníckej podpory a ponúkať možnosti samoobsluhy z jedného nástroja.

Zendesk samoobslužný softvér je flexibilný s výkonnými nástrojmi automatizácie, čo vám umožní zamerať sa na poskytovanie lepšej zákazníckej služby namiesto toho, aby ste celý čas odpovedali na otázky zákazníkov. Malé podniky môžu mať veľkú výhodu z funkcií Zendesku.

Kľúčové vlastnosti

Zendesk sa odlišuje od iných samoobslužných systémov svojou integráciou chatbotov, ktoré rýchlo riešia záležitosti zákazníkov 24/7 pre akýkoľvek typ firmy.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Virtuálny asistent
  • Monitorovanie sociálnych médií
  • IVR a hlasové rozpoznávanie
  • Správa úloh
  • Správa negatívnej spätnej väzby

Výhody

  • Bohatý na funkcie
  • K dispozícii v 40 jazykoch
  • Jednoduché použitie

Nevýhody

  • Komplikované licencovanie
  • Obmedzená zákaznícka podpora
  • Vyžaduje školenie agentov

Cena

Zendesk má ceny len za podporu, ktoré začínajú na 19,99$ na agenta za mesiac a ceny pre balíky začínajú na $49.99 na agenta za mesiac. Zendesk má verziu bezplatnej skúšky. Musíte ich kontaktovať priamo pre cenovú ponuku.

7. Gladly

Gladly je personalizovaný samoobslužný softvér bez samostatných integrácií a bezproblémovou telefónnou podporou, ktorá umožňuje vašej firme rýchlo a jednoducho začať poskytovať samoobslužné možnosti.

S Gladly môžu zákazníci využiť bezproblémové a rýchle voľby samoobsluhy priamo v ich softvéri. Gladly softvér by bol prospešný pre odvetvia ako pohostinstvo a cestovný ruch vďaka jeho jednoduchosti použitia.

Kľúčové vlastnosti

Vďaka svojim vlastným zabudovaným samoobslužným funkciám sa spoločnosť Gladly odlišuje od konkurencie a poskytuje malým podnikom a začínajúcim firmám nástroje, ktoré potrebujú, bez potreby ďalších integrácií.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Personalizácia
  • Portál samoobsluhy
  • Manažment znalostí
  • Sledovanie problémov
  • Hlásenie a analýzy
  • Analýza textu

Výhody

  • Jednoduché použitie
  • Mnoho funkcií
  • Organizovaná prezentácia informácií

Nevýhody

  • Obmedzená zákaznícka podpora
  • Novší softvér
  • Chyby hovorov

Cena

Gladly ponúka bezplatnú verziu, ako aj možnosti za 38 a 150$ na každého agenta mesačne.

8. HubSpot

HubSpot umožňuje firmám všetkých veľkostí zvyšovať zapojenie zákazníkov prostredníctvom blogov, sociálnych médií, vstupných stránok, e-mailových kampaní, správy obsahu webu, webovej analytiky a hláseniam.

Hubspot sa odporúča pre firmy, ktoré využívajú e-mailový marketing. Hubspot umožňuje 24/7 samoobslužné riešenia a zároveň poskytuje funkcie pre e-mailový marketing, vďaka čomu je vhodný pre ľudí z rôznych oblastí e-marketingu.

Kľúčové vlastnosti

Hubspot je jedinečný tým, že ponúka prístup k prispôsobeným e-mailovým riešeniam a riešeniam zákazníckych služieb v jednej aplikácii. Hubspot je spočiatku drahší ako iné možnosti, ale má širokú škálu možností, vďaka čomu je Hubspot dostupnejší pre stredné a veľké podniky.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Analýza v reálnom čase
  • Portál samoobsluhy
  • Akcie spustené udalosťou
  • Integrácia Google Analytics
  • Správa viacerých účtov
  • Správa SEO

Cena

Hubspot ponúka bezplatnú verziu a bezplatnú skúšobnú verziu. Okrem toho má možnosti ako 50$/mesiac, 600$/rok, 1,780$/mesiac, alebo 19,200$/rok, a 4,000$/mesiac, alebo 48,000$/rok.

9. Ada

Ada kombinuje nástroje jednoducho použiteľnej platformy na správu zákazníkov s vašimi obľúbenými nástrojmi CRM.

S Adou môžu firmy vytvárať pohlcujúce a pútavé marketingové kampane optimalizované pre mobilné zariadenia. Vďaka tomu je Ada vynikajúcim riešením pre malé a mikro podniky.

Kľúčové vlastnosti

Ada sa líši od ostatných poskytovateľov vďaka svojmu dôrazu na mobilné riešenia, ktoré posilňujú vašu zákaznícku službu.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Sociálny marketing
  • Samostatné riešenia
  • Prispôsobiteľné CTA (výzva na akciu)
  • Správa kanálov
  • Dynamický obsah
  • Správa potenciálnych zákazníkov

Výhody

  • Zjednodušuje marketingovú prácu
  • Praktický a jednoduchý na použitie
  • Na báze cloudu

Nevýhody

  • Nástroje pre e-mail môžu byť vylepšené
  • Žiadna integrácia s Instagramom
  • Minimálne telefónne funkcie

Cena

Ada má bezplatnú skúšobnú verziu a plány začínajúce na 40$ mesačne za každého agenta. Okrem toho Ada ponúka 40% zľavu s ročným predplatným, ale pre cenovú ponuku ich musíte kontaktovať priamo.

10. Document360

Document360 vám umožňuje vytvárať články bázy znalostí na zníženie požiadaviek na podporu až o 50%.

Document360 je vynikajúci pre malé až veľké firmy, ktoré chcú vytvoriť a publikovať užitočné znalostné bázy, ktoré zodpovedajú vašej značke. Z týchto dôvodov získavajú z Document360 maximum malé a stredné firmy.

Kľúčové vlastnosti

Dôvod, prečo sa Document360 líši od iných samoobslužných poskytovateľov, je ten, že rôzne inštitúcie, ako napríklad Harvard, dôverujú jeho softvéru znalostnej bázy.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Správa obsahu
  • Spolupracovné nástroje
  • Správa znalostnej bázy
  • Diskusie a fóra
  • Celotextové vyhľadávanie

Výhody

  • Nápomocná zákaznícka podpora
  • Centrálne centrum informácií
  • Možnosť použiť ako internú alebo externú znalostnú bázu

Nevýhody

  • Obmedzené funkcie
  • Žiadna kontrola pravopisu
  • Žiadna mobilná aplikácia

Cena

Document360 ponúka možnosti za 49$, 149$ a 299ô mesačne, okrem toho aj bezplatnú skúšobnú verziu. Okrem toho existuje aj podnikový plán plus, ale na cenovú ponuku musíte kontaktovať priamo ich.

11. Hornbill Service Manager

Hornbill Service Manager ponúka 100% prostredie bez kódu s silnou automatizáciou procesov, ktoré umožňuje rýchle poskytovanie služieb a zároveň úsporu nákladov.

Hornbill Service Manager odstraňuje obmedzenia kódovania samoobslužného softvéru, ktorý využíva automatické aktualizácie a vyhradené zdroje.

Kľúčové vlastnosti

Hornbill Service Manager sa vyznačuje svojou automatizáciou a ľahko použiteľným samoobslužným softvérom, ktorý môže pomôcť malým firmám rásť.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Správa vydania
  • Správa znalostnej bázy
  • Správa o službách
  • Problémový manažment
  • Správa konfigurácie
  • Sledovanie majetku

Výhody

  • Intuitívne použiteľný
  • Jednoduchosť nastavenia
  • Nastaviteľné procesy

Nevýhody

  • Obmedzené funkcie ako funkcionalita prehľadu
  • Správy môžu byť ťažké na implementovanie
  • Nemožno zmeniť typ tiketu po jeho vytvorení

Cena

Hornbill Service Manager ponúka bezplatnú skúšobnú verziu. Pre viac informácií ohľadom ceny sa obráťte priamo na nich.

12. Freshdesk Contact Center

Freshdesk domovská stránka

Freshdesk transformuje agentov na zástancov zákazníkov pomocou integrácie so sociálnymi médiami ako Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn a ďalšie.

Freshdesk Contact Center spravuje a zefektívňuje telefonické rozhovory najlepšie v odvetviach mimovládnych organizácií, neziskových organizácií, bankovníctva, finančných služieb a poisťovníctva tým, že ponúka udržateľné samoobslužné riešenia.

Kľúčové vlastnosti

Freshdesk Contact Center sa odlišuje vďaka schopnosti ľahko spravovať a optimalizovať prevádzku v samostatných prevádzkach stredných a veľkých podnikov.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Virtuálne call centrum
  • Hlásenie a analýzy
  • Monitorovanie aktivity zamestnanca
  • Nástroje na spoluprácu
  • Zlúčené kontaktné centrum
  • Možnosti samoobsluhy

Výhody

  • Analyzuje týždenný objem hovorov
  • Sleduje a zaznamenáva záležitosti zákazníkov
  • Jednoduchá inštalácia

Nevýhody

  • Každá tiket je presmerovaný na manažéra účtu
  • Pomalá reakcia zákazníckej podpory
  • Tok hovorov nie je ľahko nastaviteľný

Cena

Ponúka bezplatnú verziu a navyše aj možnosť platiť 15 alebo 39$ mesačne za každého agenta. Tiež je k dispozícii skúšobná verzia systému zdarma.

13. Helpshift

Platforma Helpshift integruje automatizáciu, roboty, správy a AI v škálovateľnej platforme zákazníckej podpory.

Navrhnutý pre malé a stredné podniky, Helpshift ponúka telefónne a webové chatovanie so zákazníckou podporou s unikátnym platobným plánom založeným na interakciách zákazníkov.

Kľúčové vlastnosti

Helpshift je jedinečný vďaka svojim skúsenostiam so spracovaním samoobslužných riešení pre mobilné platformy a mobilné hry pomocou AI, vďaka čomu je Helpshift ideálny pre podnikateľov v oblasti digitálnej tvorby.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Chatbot
  • Správa znalostnej bázy
  • Vzdialený prístup a kontrola
  • Predpripravené odpovede
  • Správa tiketov
  • Portál samoobsluhy

Cena

Platobný model Helpshift je založený na dokončenej komunikácii so zákazníckym servisom, čo znamená, že platíte len za problémy, ktoré vyriešite. Helpshift ponúka bezplatnú skúšobnú verziu aj bezplatnú verziu svojho softvéru. Pre cenovú ponuku ich však budete musieť kontaktovať.

14. TeamSupport

TeamSupport domovská stránka

Teamsupport využíva efektívne spravovanie tiketov a viackanálovú podporu na poskytovanie samoobslužných možností naprieč viacerými digitálnymi kanálmi, čo umožňuje spoločnostiam jednoduchú škálovateľnosť a zároveň poskytuje vynikajúce služby zákazníkom.

Navrhnutý špeciálne pre spoločnosti, ktoré potrebujú škálovať svoje nástroje na riešenie problémov na vysokej úrovni, Teamsupport je to správne riešenie.

Kľúčové vlastnosti

Teamsupport je jedinečný, pretože umožňuje veľkým tímom sledovať ďalšie informácie o tikete, nielen problém. Okrem toho môžete zefektívniť možnosti samoobsluhy pre vašu firmu.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Multikanálová komunikácia
  • Portál samoobsluhy
  • Správa call centra
  • Nastavenie toku práce
  • Hlásenie a analýzy
  • Chat v reálnom čase

Výhody

  • Zákaznícka podpora 24/7
  • Správa tímu a toku práce
  • Intuitívna funkčnosť

Nevýhody

  • “Zamotaný” softvér
  • Nastavenie môže byť mätúce
  • Obmedzená prispôsobivosť

Cena

Teamsupport ponúka bezplatnú skúšobnú verziu navyše k plánu 50 a 69$ za agenta na mesiac. Teamsupport poskytuje bezplatnú skúšobnú verziu svojho softvéru.

15. Kustomer

Kustomer vám umožňuje automatizovať 40% vašich rozhovorov bez kompromisovania kvality služieb, ktoré ponúkate.

Kustomer umožňuje užívateľom vytvárať prispôsobiteľných botov, ktorí môžu asistovať pri tokoch práce a interakciách so zákazníkmi – zjednodušujúc vaše operácie a znižuje náklady spoločnosti.

Kľúčové vlastnosti

Jedinečným aspektom Kustomeru je jeho systém vychýlenia s podporou AI, ktorý funguje ako vaša prvá obranná línia pri jednaní so zákazníkmi. Kustomer navyše dobre spolupracuje s malými a strednými podnikmi.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Hlásenia a analytika
  • Chat v reálnom čase
  • Virtuálny asistent
  • Monitorovanie sietí
  • Kolekcia dát viacerých kanálov

Cena

Softvér od spoločnosti Kustomer je k dispozícii za cenu 89 a 139$. Nie je k dispozícii žiadna bezplatná skúšobná verzia ani bezplatná verzia softvéru.

16. Airkit

Airkit sa integruje do backendu vašej webovej stránky, aby ponúkal samoobslužné možnosti a zároveň poskytoval digitálny zážitok vašim zákazníkom.

Airkit umožňuje inžinierskym tímom implementovať dodatočné funkcie zákazníckej služby do backendu webovej stránky bez potreby najímať ďalších zamestnancov.

Kľúčové vlastnosti

Narozdiel od iných poskytovateľov, Airkit ponúka prispôsobenú automatizáciu, ktorá môže byť integrovaná do vašho backendu. Preto je vynikajúcou voľbou pre stredné a veľké podniky.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Hlásenie a analýzy
  • Možnosti samoobsluhy
  • API
  • Integrácie tretích strán
  • Zber dát
  • Prispôsobiteľné šablóny

Výhody

  • Jednoduché použitie
  • Podpora zákazníckeho servisu
  • Samoobslužné funkcie

Nevýhody

  • Obmedzené funkcie
  • Nový softvér
  • Žiadne integrovanie Google Analytics

Cena

Airkit si môžete vyskúšať zadarmo, ale musíte ich kontaktovať priamo pre cenovú ponuku prispôsobenú vášmu biznisu.

17. LiveHelpNow

LiveHelpNow ponúka na svojom helpdesk softvéri viacero funkcií, ako napr. live chat, databázu znalostí a správu e-mailov.

LiveHelpNow sa odporúča pre svoj ocenený live chat softvér, ktorý môže pomôcť malým a stredným podnikom s rôznymi funkciami.

Kľúčové vlastnosti

LiveHelpNow sa vyznačuje svojím zameraním na zlepšenie spokojnosti zákazníkov prostredníctvom samoobslužných riešení a zvýšenie predaja prostredníctvom generovania potenciálnych zákazníkov.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Portál samoobsluhy
  • Prispôsobiteľné a vložené okná
  • Multikanálová komunikácia
  • Geografické zacielenie
  • Správa call centra
  • Predpripravené odpovede
  • Správa IT asset

Výhody

  • Jednoduchá implementácia
  • Pomocné analytické nástroje
  • Automatizácia zákazníckej služby

Nevýhody

  • Obmedzená zákaznícka podpora
  • Obmedzená prispôsobivosť
  • Obmedzené funkcie a užívateľské rozhranie

Cena

LiveHelpNow ponúka správu e-mailových tiketov, možnosti live chatu a znalostnú databázu začínajúcu na 21$. Okrem toho, neponúkajú bezplatnú verziu, iba bezplatnú skúšobnú verziu.

18. Replicant

Domovská stránka Replicantu

Replicant poskytuje softvér na riešenie problémov zákazníkov, ktorý využíva AI na to, aby sa so zákazníkmi prirodzene rozprával a odpovedal na otázky bez meškania vo vašej odpovedi.

Replicant môže pomôcť najväčším firmám automatizovať ich zákaznícke služby pomocou hlasových hovorov AI. Všetky aspekty zákazníckych hovorov je možné spravovať spolu so znalostnými databázami, ktoré poskytujú okamžité riešenia. Replicant poskytuje zákaznícku podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni prostredníctvom hlasovej AI cez telefón na rýchle a prirodzené riešenie problémov zákazníkov.

Kľúčové vlastnosti

Replicant je jedinečný v tom, že dokáže využívať podporu hlasového AI na automatizáciu vašej zákazníckej služby.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Syntéza reči
  • Chatbot
  • Kontextové vedenie
  • Live chat
  • Multikanálová komunikácia
  • Viacjazyčný

Výhody

  • Nápomocná zákaznícka služba
  • Hlasové hovory umelej inteligence (AI)
  • Softvér orientovaný na zákazníka

Nevýhody

  • Obmedzené funkcie
  • Krivka učenia
  • Obmedzená prispôsobivosť

Cena

Spoločnosť Replicant ponúka bezplatnú ukážku svojho autonómneho kontaktného centra, ale pre cenovú ponuku ich musíte kontaktovať priamo.

19. Apty

Apty pomáha s produktivitou zamestnancov, nižšími nákladmi na školenia a zvýšenou návratnosťou investícií do softvéru pomocou platformy navádzania na obrazovke.

Apty pomáha firmám zlepšovať ich súčasný produkt a prijímať zákaznícky prívetivé funkcie pomocou ich SaaS produktu.

Kľúčové vlastnosti

Apty sa odlišuje od ostatných poskytovateľov schopnosťou ponúkať zákazníkovi priateľské funkcie za nižšiu cenu než iní poskytovatelia. Apty sa tak stáva riešením zákazníckej služby pre malé a stredné podniky.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Registrácia používateľa
  • Správa spúšťania
  • Školenie v aplikácii
  • Kontextové vedenie
  • Vytváranie obsahu
  • Prieskumy a spätná väzba

Výhody

  • Štatistiky a údaje
  • Pomáha pri registrácii používateľa
  • Nápomocná zákaznícka podpora

Nevýhody

  • Krivka učenia pre používateľov
  • Obmedzená integrácia softvéru
  • Žiadne online fórum ani komunita

Cena

Apty ponúka bezplatnú skúšobnú verziu a bezplatnú verziu svojho softvéru. Ak chcete využiť všetky ich funkcie, kontaktujte priamo Apty, aby ste si vytvorili vlastný plán a získali cenovú ponuku, ktorá vám vyhovuje.

20. Solvvy

Solvvy je cloudové riešenie, ktoré automatizuje vaše podnikanie pomocou sledovania výkonu a podpory pracovných tokov pomocou chatbotov na podporu vašich potrieb služieb zákazníkom.

Solvvy ponúka škálovateľnú prispôsobenú zákaznícku skúsenosť pomocou automatizačných funkcií a chatbota novej generácie, vďaka čomu je dokonalým riešením pre malé aj veľké podniky, ktoré chcú automatizovať operácie.

Kľúčové vlastnosti

Solvvy sa odlišuje od ostatných poskytovateľov pomocou svojho chatbota novej generácie na automatizáciu zákazníckych skúseností.

Medzi kľúčové vlastnosti patrí:

  • Chatbot
  • Samoobslužné funkcie
  • Vopred nakonfigurovaný bot
  • Multikanálová komunikácia
  • Báza znalostí
  • Pracovné postupy

Cena

Solvvy ponúka tri úrovne služieb:

Still didn't make up your mind?

LiveAgent offers you free trial so you can try all those features and integrations for yourself. Curious about all the opportunities?

Je skúšobná verzia samoobslužného softvéru užitočná?

Najlepší samoobslužný softvér má skúšobnú verziu, ktorá umožňuje zamestnancom otestovať ho pred zakúpením alebo implementáciou do svojej spoločnosti. To dáva zamestnávateľovi možnosť monitorovať, ako ich zamestnanci používajú softvér z prvej ruky, aby zistili, či potrebujú špecifické funkcie alebo nie.

Výhody demo verzie samoobslužného softvéru

  • Bezplatné skúšobné verzie vám môžu pomôcť určiť, či je konkrétny produkt vhodný pre vaše obchodné účely.
  • Bezplatná skúšobná verzia vám umožní niečo vyskúšať bez toho, aby ste museli investovať peniaze. Ak sa vám po skúšobnej dobe nebude páčiť, môžete ho jednoducho odinštalovať.
  • Demo verzia minimalizuje plytvanie peniazmi a časom na nákupy, ktoré nie sú vhodné pre vašu firmu.
  • Demo verzia umožňuje firmám vidieť, ako celý ich tím zapadá do každého modulu v rámci softvéru bez toho, aby museli kupovať rôzne verzie.

Získajte skúšobnú verziu samoobslužného softvéru

Možete sa zaregistrovať na bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu samoobslužného softvéru od LiveAgenta. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta, takže je jednoduchšie ako kedykoľvek predtým vyskúšať softvér zadarmo a zistiť, či vyhovuje vašim potrebám.

Záver

Ak vlastníte firmu, viete, aké dôležité sú služby zákazníkom. Okrem všetkých vašich ostatných povinností a zodpovedností môže byť náročné poskytovať podporu 24 hodín denne, 7 dní v týždni. V tom môže pomôcť samoobslužný softvér. Jedným z takýchto systémov je LiveAgent, ktorý bol navrhnutý špeciálne pre podniky, ktoré hľadajú jednoduchý spôsob, ako zbaviť svojich agentov odpovedania na opakujúce sa otázky, čo im umožní sústrediť sa na kvalitné služby a zložitejšie problémy. Zákazníci budú môcť nájsť odpovede sami bez toho, aby museli kontaktovať niekoho vo vašej organizácii – ušetria čas im aj vám. LiveAgent ponúka bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu, takže si ju môžete pred kúpou vyskúšať, aby ste sa uistili, že váš samoobslužný softvér vyhovuje vášmu tímu.

Frequently asked questions

Čo je to zákaznícky samoobslužný softvér?

Zákaznícky samoobslužný softvér je online služba, ktorá umožňuje spoločnostiam komunikovať so svojimi zákazníkmi. Dokáže automatizovať mnohé procesy spojené so zákazníckym servisom, ako je aktualizácia záznamov v reálnom čase, umožňuje používateľom prezerať si informácie o účte a odpovedať na bežné otázky. Zákaznícky samoobslužný softvér je pohodlný spôsob interakcie so službami spoločnosti ako osobná alebo telefonická komunikácia. E-mailové správy a ich automatické odpovede sa ukladajú na servery pre neskoršie použitie, vďaka čomu je samoobslužný softvér jednoduchší ako opätovné prechádzanie cez oddelenie služieb zákazníkom.

Ako funguje samoobslužný softvér?

Samoobslužný softvér je softvér, ktorý poskytuje špecifické služby priamo spotrebiteľom bez ľudskej interakcie. Samoobslužný softvér môže znížiť pracovné zaťaženie pre spoločnosti poskytujúce službu aj pre samotných zákazníkov, pretože dokáže odpovedať na e-maily, chatovať so zákazníkmi online alebo presne prechádzať digitálnymi platformami a poskytovať požadované informácie. Ak problémy so zákazníkmi nie je možné vyriešiť prostredníctvom samoobslužných systémov, môžete ich nasmerovať na tím podpory zákazníkov.

Aké sú kľúčové vlastnosti samoobslužného softvéru?

Samoobslužný softvér vám poskytuje prístup ku všetkým vašim údajom z jednej platformy. To znamená, že keď používateľ narazí na problém, môže hľadať riešenie vo svojom centre podpory typu všetko v jednom. Ak používatelia nemôžu nájsť uspokojivú odpoveď, majú k dispozícii možnosti eskalácie, ako je e-mailová podpora alebo live chat.

Ako si vybrať najlepší samoobslužný softvér?

Na výber správneho samoobslužného riešenia je potrebné zodpovedať niekoľko jednoduchých otázok. Opýtajte sa sami seba, koľko technológií chcete spravovať a podporovať. Zvážte, s akými typmi servisných incidentov sa vaši používatelia stretávajú najčastejšie a akú úroveň prístupu potrebujú na samostatné riešenie problémov. Keď identifikujete kritické funkcie pre vaše prostredie, je ľahké nájsť bezplatné skúšobné softvérové ​​riešenia, ktoré vyhovujú vašej firme a používateľom.

Aké sú výhody používania samoobslužného softvéru?

Používanie samoobslužného softvéru má viacero výhod. Jedným z nich je pohodlie, ktoré vašim zákazníkom umožňuje ušetriť čas a získať prístup k informáciám, ktoré potrebujú 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Okrem zabezpečenia kvality zákazníckych služieb budete udržiavať aktualizované záznamy o svojich zákazníkoch prostredníctvom ich samoobslužných interakcií. Tieto nové informácie a automatizácia znížia náklady na potreby vašich služieb zákazníkom.

Aké sú trendy týkajúce sa zákazníckeho samoobslužného softvéru v roku 2023?

Očakáva sa, že veľkosť trhu zákazníckeho samoobslužného softvéru porastie v ročnom priemere o 15 % do roku 2027. Aby ste čo najlepšie využili samoobslužný softvér, musíte identifikovať trendy zákazníkov v ich nákupných údajoch, potrebách podpory a mať vždy aktuálne informácie. informácie. Rastie počet domácich kancelárií, ktoré potrebujú využívať samoobslužný softvér a malé podniky. Použitím umelej inteligencie v samoobslužnom softvéri môžu tieto podniky využiť konverzačný marketing na zníženie nákladov a zvýšenie spokojnosti zákazníkov.

Ako implementovať samoobslužný softvér?

Samoobslužný softvér možno jednoducho implementovať do vášho podnikania. Presný spôsob závisí od softvéru, ktorý máte. Niektoré samoobslužné softvéry umožňujú vytváranie, ako aj implementáciu znalostných báz. Aby bol softvér úplne funkčný, budete musieť nahrať tento softvér do svojich zariadení, integrovať tento softvér do svojej webovej lokality a prispôsobiť informácie pre svojich zákazníkov.

Je samoobslužný zákaznícky softvér drahý?

Zákaznícky samoobslužný softvér môže byť drahý, zatiaľ čo iné budú cenovo dostupnejšie. Možnosti škálovania s plánmi vám umožňujú získať iba funkcie, ktoré potrebujete pre členov tímu, za zníženú cenu, ktorá zodpovedá vášmu rozpočtu. Pomohlo by vám, keby ste sa oboznámili s platobným plánom samoobslužného softvérového systému, o ktorom uvažujete.

Je skúšobná verzia samoobslužného softvéru užitočná?

Áno! Bezplatná skúšobná verzia samoobslužného softvéru vám umožňuje otestovať softvér pred jeho zakúpením. Umožní vám zistiť, či sa jeho rôzne funkcie zhodujú so samoobslužnými potrebami vašej spoločnosti pred ich zakúpením.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Spoločnosť Quality Unit, LLC sa zaoberá softvérom pre zákaznícku podporu, telefónne systémy VoIP a iné. Poskytuje aj akadémiu a šablóny pre webstránky. Kontaktné informácie sú dostupné na stránke a klienti môžu získať prihlasovacie údaje k softvéru cez emailovú schránku.

Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Spätná väzba a návrhy

LiveAgent je softvér zameraný na zákaznícku podporu, ktorý ponúka integráciu a množstvo funkcií. Okrem toho poskytuje portál zákazníckej podpory, migráciu dát a podporu pre rôzne softvéry. Produktové zmeny a predloženie návrhu sú tiež súčasťou ponuky. LiveAgent má partnerov z oblasti VoIP a partnerský program. Venuje sa aj vzdelávaniu v akadémii a poskytuje testovanie písma a kalkulačku nákladov. Softvér je populárny pre svoju zákaznícku podporu, telefónne systémy a help desk softvér pre začínajúce podniky. LiveAgent ponúka aj sociálne siete a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek. Vlastníkovia majú k dispozícii kontakty na oddelenie predaja.

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

Tiketing softvér

Preskúmajte výber tiketing softvérov, ktoré sa používajú najviac na trhu. Vyberte si ideálny nástroj na tiketing a zdvihnite svoju zákaznícku službu na mesiac.

LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja. Pridajte sa k tisícom spokojných zákazníkov.

Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent

LiveAgent je nástroj na live chat, ktorý nám pomáha zlepšiť služby pre zákazníkov. Mnohí zákazníci a firmy sú spokojní s jeho používaním a vylepšuje to ich produktivitu. LiveAgent podnecuje agentov, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a zvyšuje konverzný pomer predaja.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru