• Funkcie
  • Pomocné správy (Makrá)

Pomocné správy (Makrá)

Osobnejší prístup k zákazníkom počas odpovedania na ich otázky je veľmi hodnotný, avšak nie vždy vyhovujúci. Písanie tej istej odpovede viacerým zákazníkom s rovnakou otázkou môže byť otravné a neefektívne. A preto vám poskytujeme funkciu pomocných správ, ktorá vám môže ušetriť mnoho času. Tento ušetrený čas budete môcť investovať do premyslenejších odpovedí na komplexnejšie otázky.

Príklad: Janka príjme tiket od vášho zákazníka. Zákazník v ňom píše o bežnom probléme so softvérom. Riešenie je veľmi jednoduché. Namiesto písania zdĺhavej odpovede môže Janka použiť pomocnú správu, ktorá zákazníkovi poskytne riešenie na jeho problém.

Pomocné správy vám umožnia rýchlo odpovedať štandardnou správou na často kladené otázky. Umožnia vám urýchliť vaše odpovede prostredníctvom používania preddefinovaných textov.

Ako sa líšia pomocné správy od preddefinovaných odpovedí?

  • Pomocné správy môžu obsahovať iba krátky text
  • Keď vytvárate preddefinovanú odpoveď môžete definovať predmet daného emailu

Báza znalostí

Zistite viac

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..