Bezplatná skúšobná verzia

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

O LiveAgentovi

O LiveAgentovi

Vedeli ste, že LiveAgent bol prvý help desk softvér na trhu?

V roku 2004 naši zakladatelia Viktor a Andrej založili spoločnosť na vývoj softvéru s názvom Quality Unit. Uvedomili si, že komunikácia so zákazníkmi bola často neefektívna, a preto hľadali softvér, ktorý by im pomohol poskytovať čo najlepšie služby zákazníkom v reálnom čase. Postupne však zistili, že žiadne dostupné riešenie na trhu nedokázalo splniť ich potreby. Rozhodli sa teda vyvinúť softvér LiveAgent – komplexný nástroj na poskytovanie podpory zákazníkov s možnosťou využitia live chatu, tiketovania a zabudovaného call centra.

Zvyšok je v podstate história. LiveAgent sa zrodil vďaka dvom nebojácnym priekopníkom, ktorí boli odhodlaní uskutočniť svoje sny. A tak aj urobili. LiveAgent dnes slúži viac ako 150 miliónom používateľov a viac ako 40 000 firmám na celom svete. Zamestnávame viac ako 100 inovátorov a má tri kancelárie – dve v Európe (Bratislava a Kyjev) a jednu v New Yorku.

Tá najlepšia časť? Predsa naši zákazníci! Už takmer 15 rokov sú dôkazom toho, že naše odhodlanie robiť z LiveAgenta najlepší a najuniverzálnejší help desk softvér bolo skvelým rozhodnutím.

Misia

V Quality Unit sa venujeme vytváraniu cenovo dostupného, funkčného a predovšetkým užitočného softvéru – LiveAgent. Naším cieľom je neustále posúvať hranice v myslení, navrhovaní a kódovaní, aby sme sa neustále zlepšovali. Snažíme sa ponúkať inovatívny nástroj, ktorý sa neustále vyvíja podľa súčasných potrieb našich zákazníkov.

Vízia spoločnosti

Našou víziou je umiestniť zákaznícku podporu do epicentra každého podnikania. Chceme, aby bol vynikajúci zákaznícky servis považovaný za bežnú prax všetkých spoločností. Excelentné služby zákazníkom by nemali byť výnimočné, mali by súčasťou každej komunikácie, bez ohľadu na kanál, ktorý zákazníci použili.

Zoznámte sa s našimi zakladateľmi

  • Andrej Harsáni

    Andrej Harsáni

  • Viktor Zeman

    Viktor Zeman

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..