Pravidlá sú špeciálnou funkciou, ktorá sa spúšťa po vykonaní predchádzajúcej akcie. Pravidlá vytvárajú preddefinované akcie, ktoré sú automaticky priradené tiketom. Ak sú podmienky pravidla splnené, akcia bude vykonaná.
Pravidlá sú najčastejšie používané na preraďovanie určitých tiketov do konkrétnych oddelení, pridávanie značiek k tiketom, označovanie tiketov ako Spam, riešenie tiketov, atď.
Prehľad pravidiel
Príklad 1V softvéri LiveAgent si môžete nastaviť pravidlo na automatické preraďovanie všetkých tiketov obsahujúcich slovo “platba” do konkrétneho oddelenia.
Príklad 2Pravidlá môžu byť taktiež používané na označovanie emailov za spam alebo ich automatické odstraňovanie.
Toto pravidlo pridá tiketu značku “Odmena” hneď po tom, ako bude agent zodpovedný za tiket ohodnotený kladne (odmena).
Príklad pravidla
Ak sa pravidlo spustí, zmena sa zobrazí v podrobnom zobrazení tiketu. Tým sa zabezpečí jasná zodpovednosť za manipuláciu s tiketom. Zmeny môžu vidieť administrátori aj agenti.
Aplikované pravidlo
Báza znalostí
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..