Časové pravdilá sú špeciálne pravidlá, ktoré nie sú spúštané na základe predchádzajúcej akcie, ale časovej podmienky. Časové pravidlá prebiehajú na pozadí v určitých intervaloch (zväčša každú minútu) a kontrolujú, či sú podmienky splnené. Ak áno, pravidlo sa vykoná.
Časové pravidlá sú najčastejšie používané pri riešení úloh, posielaní emailových upozornení, riešení tiketov, s ktorými sa dlhší čas nič nerobilo, pridávaní značiek, atď.
Prehľad časových pravidiel
Príklad 1V softvéri LiveAgent si môžete nastaviť prostredníctvom časového pravidla odosielanie automatických odpovedí zákazníkom po 24 hodinách.
Príklad 2Časové pravidlá môžu byť taktiež použité v prípade, že sa tiket nevyrieši v priebehu určitého časového rozmedzia.
Nové časové pravidlo
Toto časové pravidlo vám odstráni tikety označené ako SPAM a staršie ako 90 dní.
Príklad časového pravidla
Báza znalostí
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..