Hromadné akcie

Čo sú hromadné akcie helpdesku?

Masové akcie, bežne známe aj ako hromadné akcie alebo hromadné úpravy, sú funkciou softvéru technickej podpory, ktorá vám umožňuje vykonávať systémové akcie vo veľkom rozsahu. Tento koncept by popísalo uskutočnenie hromadnej akcie, ako je vymazanie viacerých tiketov naraz namiesto manuálneho vymazania jednotlivých tiketov.

Masové akcie

Hromadné akcie sú vo všeobecnosti prítomné vo všetkých systémoch zákazníckej podpory, pretože urýchľujú pracovný tok agentov a môžu spoločnostiam z dlhodobého hľadiska ušetriť veľa času. Okrem toho tiež zabraňujú vyhoreniu agentov.

Čo môžete robiť s hromadnými akciami?

Vo všeobecnosti sa hromadné akcie používajú na riešenie, prenos alebo vymazanie viacerých tiketov naraz. Funkcia LiveAgentu sa však neobmedzuje len na tieto akcie.

Hromadné akcie LiveAgentu

  • Preradenie tiketu (preraďte vybrané tikety konkrétnemu agentovi a/alebo oddeleniu)
  • Vyriešenie tiketu (Vyriešte vybrané tikety)
  • Pridanie poznámky (Pridajte špecifickú súkromnú poznámku k vybraným tiketom)
  • Odstránenie tiketu (Presuňte vybrané tikety do koša*)
  • Zmena predmetu tiketu (Aktualizujte prioritu vybraných tiketov)
  • Zmena SLA úrovne (Aktualizujte úroveň SLA vybraných tiketov)
  • Označenie SPAM-u (Označte vybrané tikety ako spam)
  • Označiť, že nie je spam (Zrušte označenie vybraných tiketov ako spam)
  • Odstránenie tiketu (Úplne odstráňte vybrané tikety zo systému**)
  • Odoslanie odpovede Odošlite odpoveď na vybrané tikety)
  • Zmeňte predmet tiketu (aktualizácia predmetu konkrétnych tiketov)
  • Vyvolanie URL (Vyvolajte adresu URL spätného volania alebo rozhranie API)
  • Odloženie tiketu (Odložte vybrané tikety)
  • Pridanie značky (Pridajte špecifické značky k tiketom)
  • Odstránenie značky (Odstráňte špecifické značky z vybraných tiketov)
  • Odoslanie e-mailu (Odošlite e-maily na vybrané tikety)

*Vymazané tikety je možné obnoviť

**Odstránené tikety nie je možné obnoviť

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Ako vykonávať hromadné akcie

  1. Prihláste sa do LiveAgentu.
  2. Kliknite na Tikety.
Ako vykonávať hromadné akcie - App - Uploads - 2019 - 09 - Tickets.png

Voliteľné: Kliknite na Vlastný filter a vyberte stav tiketu, zdroj, značky a akékoľvek ďalšie dodatočné filtre, aby ste vybrali tikety, s ktorými chcete vykonať hromadné akcie. Kliknite na tlačidlo Použiť

Ako vykonávať hromadné akcie - App - Uploads - 2019 - 09 - Custom Filter 1.png
  1. Vyberte všetky filtrované tikety kliknutím na začiarkavacie políčko v ľavom hornom rohu informačného panela. Prípadne vyberte tikety, ktoré chcete, jeden po druhom.
Ako vykonávať hromadné akcie - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Tickets.png

4. Kliknite na Hromadné akcie.

Ako vykonávať hromadné akcie - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action.png
  1. Vyberte požadovanú hromadnú akciu zo zoznamu. V tomto príklade označujeme všetky tikety ako zodpovedané.
  2. Kliknite na Vykonať teraz.
Ako vykonávať hromadné akcie - App - Uploads - 2019 - 09 - Select Mass Action.png

7. Potvrďte akciu v potvrdzovacom dialógovom okne kliknutím na Áno.

Ako vykonávať hromadné akcie - App - Uploads - 2019 - 09 - Mass Action Confirmation Dialog.png

Ako zistím, či systém úspešne vykonal hromadnú akciu?

Po vykonaní hromadnej akcie vás systém automaticky upozorní zeleným kontextovým upozornením v spodnej časti obrazovky. Prípadne, ak pri hromadnej akcii dôjde k chybe, systém vás na to upozorní iba červeným chybovým hlásením na paneli LiveAgenta.

Ako zistím, či systém úspešne vykonal hromadnú akciu? - App - Uploads - 2019 - 09 - Successful Mass Action.png
Oznámenie o úspešnej hromadnej akcii

Na koľko tiketov naraz môžete použiť hromadné akcie?

LiveAgent dokáže spracovať 50 000 riadkov hromadných akcií naraz. Upozorňujeme však, že to môže chvíľu trvať. Zmeny sa budú postupne zobrazovať vo vašej sieti.

Ak potrebujete spracovať viac ako 50 000 vstupeniek naraz, kontaktujte našu podporu prostredníctvom e-mailu, live chatu alebo telefonicky.

Ocenenia

Štastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

View more

Odznaky

Použitie hromadných akcií

Označenie tiketov ako spam

Povedzme, že ste dostali niekoľko spamových e-mailov. Namiesto označovania každého tiketu ako spamu samostatne, môžete to urobiť hromadne prostredníctvom hromadných akcií.

Pridanie značiek

Ďalším vynikajúcim príkladom hromadnej akcie môže byť pridávanie značiek k tiketom. Povedzme, že ste neboli tak usilovní pri označovaní zdrojov tiketov, ale teraz sa chcete vrátiť a označiť všetky tikety z konkrétnych kanálov, aby ste ich v budúcnosti mohli lepšie filtrovať. Manuálne pridávanie štítkov ku každému tiketu vo vašom helpdesku by bolo časovo veľmi náročné. Hromadné akcie sa o to môžu postarať v priebehu niekoľkých sekúnd (alebo minút v závislosti od objemu tiketov, ktoré spracovávate).

Odložiť tikety

Odkladanie tiketov s hromadnými akciami je skvelé, keď potrebujete osloviť konkrétnu skupinu zákazníkov po uplynutí určitého času. Dôvodom na odloženie tiketu môže byť, že potrebujete poslať následný e-mail alebo im pripomenúť nadchádzajúcu udalosť, výpredaj, termín alebo čokoľvek iné, čo vás napadne. Môže to byť vynikajúci nástroj pre oddelenia služieb zákazníkom aj pre predajcov.

Riešenie opustených tiketov

V našom poslednom príklade budeme diskutovať o riešení tiketov, na ktoré vaši zákazníci prestali reagovať. Ak zákazník po určitom čase neodpovedal na vaše správy, pravdepodobne sa vám podarí vyriešiť tiket. Táto rýchla mesačná údržba helpdesku môže znížiť počet otvorených tiketov a počet otázok, na ktoré musia vaši agenti neustále myslieť.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Ako môžete využiť funkciu hromadných akcií?

Hromadné akcie sú o pomoci vám a vášmu tímu podpory. Táto funkcia vám môže pomôcť výrazne zlepšiť váš pracovný postup. Môžete sa rozlúčiť s manuálnymi, opakujúcimi sa úlohami, ktoré zaberajú veľa času a vyžadujú veľa klikania. Namiesto toho, hromadné akcie zautomatizujú celý proces a uvoľnia vášmu agentovi čas, aby sa mohol sústrediť na dôležitejšie veci, ako je budovanie a udržiavanie vzťahov so zákazníkmi. V dôsledku toho strávite viac času riešením problémov zákazníkov a menej času administratívnymi úlohami, čo povedie k zvýšeniu zákazníckej spokojnosti, lojality a hodnoty.

Oslobodenie vašich agentov od manuálnych a opakujúcich sa úloh zabraňuje vyhoreniu a neefektívnosti. Nikto nemá rád byť robotom a robiť nezmyselné úlohy. Namiesto toho chce väčšina podporných pracovníkov mať pocit, že niekomu menia deň tým, že mu pomáhajú riešiť problémy. Hromadné akcie vám preto môžu pomôcť udržať vašich agentov šťastných, zapojených a oddaných svojej práci. Navyše to zvýši ziskovosť vášho podnikania. IES odhaduje, že organizácie môžu zvýšiť zisky o 2 400$ na zamestnanca zvýšením angažovanosti zamestnancov len o 10%.

Zdroje znalostnej bázy

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Ste pripravení urýchliť svoj pracovný tok?

Pomocou našej funkcie hromadných akcií môžete vyriešiť viacero tiketov naraz, pridať značky, vyžiadať si následné kroky a ďalšie. Skúste to dnes. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta. Spustite bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu.

Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes​

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

Viac než 3.000 recenzií Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Čo sú hromadné akcie helpdesku?

Masové akcie, bežne známe aj ako hromadné akcie alebo hromadné úpravy, sú funkciou helpdesku, ktorá vám umožňuje vykonávať systémové akcie vo veľkom rozsahu. Tento koncept by popísalo uskutočnenie hromadnej akcie, ako je vymazanie viacerých tiketov naraz namiesto manuálneho vymazania jednotlivých tiketov.

Majú všetky asistenčné služby hromadné akcie?

Hromadné akcie sú vo všeobecnosti prítomné vo všetkých systémoch helpdesku, pretože urýchľujú pracovný tok agentov a môžu spoločnostiam z dlhodobého hľadiska ušetriť veľa času. Okrem toho tiež zabraňujú vyhoreniu agentov.

Čo môžete robiť s hromadnými akciami?

Vo všeobecnosti sa hromadné akcie používajú na riešenie, prenos alebo vymazanie viacerých tiketov naraz. Funkcia LiveAgentu však ponúka oveľa viac.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru