SPAM filtre

Čo je spam filter?

Spamové filtre identifikujú nevyžiadané e-maily a e-maily zamorené škodlivým softvérom prostredníctvom rôznych kritérií a zabraňujú im dostať sa do vašej doručenej pošty. Ak je e-mail označený ako spam, automaticky sa odošle do priečinka nevyžiadanej pošty skôr, ako s ním budete môcť interagovať.

Čo je spam filter? - App - Uploads - 2021 - 08 - Spam Folder Gmail.png

Čo je spam?

Pokiaľ ide o e-mail, spam znamená „nevyžiadaný hromadný e-mail“. Aby sme rozdelili definíciu, pozrime sa na obe slová. Spam je definovaný ako nevyžiadaný, pretože príjemca nepožiadal o prijatie e-mailu ani nedal povolenie na jeho prijatie. Čo sa týka hromadného, ​​znamená to, že email je odoslaný viacerým príjemcom naraz.

fukncia-SPAM-filtre-LiveAgent

Ako fungujú spamové filtre?

Spamové filtre používajú algoritmy na určenie, či sú e-mailové správy spam. Najprv každý e-mail (odchádzajúci a prichádzajúci) ohodnotia číselným skóre a ak je skóre vyššie ako určité číslo alebo sa blíži k hraničnému percentu spamu, daný e-mail je označený ako spam.

Vo všeobecnosti sa na určenie, či sa e-mail považuje za spam, používajú štyri rôzne typy filtrov nevyžiadanej pošty.

Rôzne typy spamových filtrov

  • Filtre obsahu – Filtre obsahu skenujú obsah e-mailov na slová alebo frázy, ktoré sa bežne používajú v nevyžiadaných e-mailoch.
  • Filtre hlavičky – Filtre hlavičiek skenujú hlavičky e-mailov na e-mailové adresy odosielateľov nevyžiadanej pošty.
  • Filtre zoznamu blokovaných položiek – Filtre zoznamu blokovaných položiek kontrolujú adresy IP odosielateľov e-mailov a zastavujú odosielanie e-mailov z podozrivých adries IP.
  • Filtre založené na pravidlách – Filtre založené na pravidlách sú úplne prispôsobiteľné a umožňujú organizáciám a firmám filtrovať e-maily od konkrétnych odosielateľov alebo e-maily obsahujúce konkrétne slová a frázy.

Automatic SPAM filtering for free

Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 14-day trial. No credit card required.

Prečo sú spamové filtre dôležité?

Spamové filtre sú dôležité, pretože nás chránia pred phishingovými útokmi, vírusmi, podvodmi a škodlivým softvérom. Bez spamových filtrov by sme mohli ľahko sťahovať prílohy naplnené vírusmi, klikať na odkazy, ktoré poskytujú podvodníkom naše osobné údaje, heslá alebo prístup k našim počítačom.

Nespočetné množstvo ľudí sa stalo obeťou spamových e-mailov a bolo okradnutých o svoje peniaze v nádeji, že vyhrajú ceny, alebo v strachu, že budú odhalené ich tajomstvá. Preto je nevyhnutné používať softvér a e-maily, ktoré používajú spamové filtre.

Prečo sú spamové filtre dôležité? - App - Uploads - 2019 - 09 - Nigerian Prince Spam.png

Spamové filtre okrem toho, že chránia nás a naše súkromie, zabraňujú preťaženiu našich poštových schránok zbytočnými e-mailami.

Aké typy riešení na filtrovanie spamu existujú?

Existuje mnoho riešení na filtrovanie spamu. Môžu byť hosťované v cloude, na počítačových serveroch alebo integrované do e-mailového softvéru, ako je Gmail, Mail alebo Outlook. Existujú aj špecializované softvérové ​​riešenia ako SpamAssassin.

Ako LiveAgent filtruje spamové e-maily?

LiveAgent spolupracuje s poštovými servermi na označovaní e-mailov ako spamu. Na začiatku e-mailový server identifikuje a označí spamové e-maily umiestnením hlavičky x-spam do e-mailu. LiveAgent potom tieto hlavičky interpretuje.

Ak je prichádzajúci e-mail označený poštovým serverom ako spam, LiveAgent ho skonvertuje na tiket, ktorý má status spamu. Tento mechanizmus je zavedený tak, že e-mail možno v prípade potreby neskôr nájsť (napríklad ak sa ukáže, že nejde o spam.) Týmto spôsobom vám LiveAgent umožňuje nájsť údajné nevyžiadané e-maily a umožňuje vám na ne odpovedať, ak nejde o spam a je potrebná odpoveď.

Ako LiveAgent filtruje spamové e-maily? - App - Uploads - 2021 - 08 - Liveagent Spam Emails.png

Kde nájdem spamové e-maily v LiveAgente?

  1. Prihláste sa do LiveAgenta.
  2. Kliknite na Tikety.
  3. Kliknite na Vlastný filter.
  4. Zrušte výber všetkých typov a potom vyberte Spam.
  5. Kliknite na Aplikovať.
Kde nájdem spamové e-maily v LiveAgente? - App - Uploads - 2021 - 08 - Spam Filter Liveagent.png

Čo sa stane s tiketmi, ktoré sú označené ako spam?

LiveAgent môže časom tikety označené ako spam vymazAť, aby nezaberali zbytočné miesto vo vašej doručenej pošte LiveAgentA.

Prečo sú niektoré e-maily označené ako spam, aj keď nie sú?

Niektoré e-maily môžu byť omylom označené ako spam, pretože majú nesprávne formátovanie, pochádzajú z podozrivej IP adresy alebo používajú frázy a slová, ktoré bežne používajú spameri a podvodníci.

Ak vám vaši klienti neustále hovoria, že nachádzajú vaše e-maily vo svojej spamovej schránke, mali by ste použiť Mail tester, aby ste zistili, prečo sú označené ako spam. Učenie sa z týchto poznatkov vám môže pomôcť zlepšiť váš e-mailový marketing a predaj. Po vykonaní navrhovaných zmien by sa mali zlepšiť vaše miery prekliknutia a otvorenia. Okrem toho by ste mali vidieť aj rast ziskovosti a spokojnosti a lojality zákazníkov.

Prečo sú niektoré e-maily označené ako spam, aj keď nie sú? - App - Uploads - 2021 - 08 - Mail Tester 710x362 1.png
Mail Tester hodnotenie

Sú spamové filtre nevyhnutnosťou?

Spamový filter môže chrániť vás a vašich zákazníkov pred škodlivými útokmi. Preto je nevyhnutné vybrať si softvér technickej podpory s možnosťami filtrovania nevyžiadanej pošty alebo softvér, ktorý spolupracuje s poštovými servermi na identifikácii spamových e-mailov, aby ste si mohli ponechať svoje aj údaje vášho zákazníka sú v bezpečí.

Ak ohrozíte údaje svojich zákazníkov kvôli chýbajúcim filtrom nevyžiadanej pošty, reputácia, ziskovosť a imidž vašej spoločnosti značne utrpia. Zákazníci sa nechcú dostať do nepríjemných situácií z dôvodu vašej nedbalosti.

Zdroje znalostnej bázy

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Ste pripravení používať zabezpečený help desk?

Objavte všetko, čo LiveAgent ponúka, s našou bezplatnou, komplexnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Na začiatok nie je potrebná žiadna kreditná karta. Preskúmajte naše bohaté funkcie automatizácie, tiketingu a hlásení, ako aj náš robustný živý chat a call centrum. Začnite zlepšovať spokojnosť svojich zákazníkov ešte dnes.

Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes​

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

Viac než 3.000 recenzií Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Čo je spam filter?

Spamové filtre identifikujú nevyžiadané e-maily a e-maily zamorené škodlivým softvérom prostredníctvom rôznych kritérií a zabraňujú im dostať sa do vašej doručenej pošty. Ak je e-mail označený ako spam, automaticky sa odošle do priečinka nevyžiadanej pošty skôr, ako s ním budete môcť interagovať.

Čo je spam?

Pokiaľ ide o e-mail, spam znamená „nevyžiadaný hromadný e-mail“. Aby sme rozdelili definíciu, pozrime sa na obe slová. Spam je definovaný ako nevyžiadaný, pretože príjemca nepožiadal o prijatie e-mailu ani nedal povolenie na jeho prijatie. Čo sa týka hromadného, ​​znamená to, že email je odoslaný viacerým príjemcom naraz.

Ako fungujú spamové filtre?

Spamové filtre používajú algoritmy na určenie, či sú e-mailové správy spam. Najprv každý e-mail (odchádzajúci a prichádzajúci) ohodnotia číselným skóre a ak je skóre vyššie ako určité číslo alebo sa blíži k hraničnému percentu spamu, daný e-mail je označený ako spam.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru