S výkonným tiketing nástrojom LiveAgent sa už nemusíte obávať, že budete svojich agentov obmedzovať iba na prácu s jedným tiketom naraz. Tiketing nástroj ponúka flexibilitu otvárania viacerých tiketov súčasne, čo vášmu tímu podpory umožňuje efektívne prepínať medzi rôznymi otázkami zákazníkov a riešiť ich všetky naraz. Táto funkcia umožňuje agentom maximalizovať svoju produktivitu a efektívne spravovať veľké množstvo tiketov.
Ak chcete svojim agentom povoliť prácu iba na jednom tikete súčasne, môžete tak urobiť zapnutím algoritmu „Na riešenie“.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Tlačidlo “Na riešenie”
Kliknutím na tlačidlo „Na riešenie“ môžu agenti otvoriť tikety, ktoré sú im priradené, a ktoré je potrebné vyriešiť.
Existuje tiež možnosť nastaviť funkciu, pri ktorej budú môcť vaši agenti odpovedať na tikety iba pomocou tlačidla „Na riešenie“. V takom prípade agenti nebudú môcť odpovedať na tikety otvorené zo zoznamu tiketov. Zároveň budú môcť mať otvorený iba jeden tiket súčasne, takže možnosť viacerých kariet tiketov nebude dostupná a agenti budú musieť každý tiket riešiť postupne jeden po druhom.
Prehľady tiketov/zákazníkov (CRM)
Ukladajte údaje o zákazníkoch a uchovávajte informácie vo svojich tiketoch s Prehľadmi tiketov/zákazníkov (CRM). Takto môžete byť vždy pripraviť a informovaní.