Bezplatná skúšobná verzia

Viacero kariet tiketov

LiveAgent ponúka možnosť mať otvorených viacero tiketov súčasne. Ľahko prepínajte medzi jednotlivými tiketmi a vyriešte ich postupne všetky.

Ak chcete svojim agentom povoliť prácu iba na jednom tikete súčasne, môžete tak urobiť zapnutím algoritmu „Na riešenie“.

Answering multiple emails at once?

Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Tlačidlo "Na riešenie"

Kliknutím na tlačidlo „Na riešenie“ môžu agenti otvoriť tikety, ktoré sú im priradené, a ktoré je potrebné vyriešiť.

Existuje tiež možnosť nastaviť funkciu, pri ktorej budú môcť vaši agenti odpovedať na tikety iba pomocou tlačidla „Na riešenie“. V takom prípade agenti nebudú môcť odpovedať na tikety otvorené zo zoznamu tiketov. Zároveň budú môcť mať otvorený iba jeden tiket súčasne, takže možnosť viacerých kariet tiketov nebude dostupná a agenti budú musieť každý tiket riešiť postupne jeden po druhom.

tlacidlo-na-riesenie-liveagent
Tlačidlo "Na riešenie"

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo