Viacero kariet tiketov

LiveAgent ponúka možnosť mať otvorených viacero tiketov súčasne. Ľahko prepínajte medzi jednotlivými tiketmi a vyriešte ich postupne všetky.

Ak chcete svojim agentom povoliť prácu iba na jednom tikete súčasne, môžete tak urobiť zapnutím algoritmu „Na riešenie“.

Answering multiple emails at once?

Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.

Tlačidlo “Na riešenie”

Kliknutím na tlačidlo „Na riešenie“ môžu agenti otvoriť tikety, ktoré sú im priradené, a ktoré je potrebné vyriešiť.

Existuje tiež možnosť nastaviť funkciu, pri ktorej budú môcť vaši agenti odpovedať na tikety iba pomocou tlačidla „Na riešenie“. V takom prípade agenti nebudú môcť odpovedať na tikety otvorené zo zoznamu tiketov. Zároveň budú môcť mať otvorený iba jeden tiket súčasne, takže možnosť viacerých kariet tiketov nebude dostupná a agenti budú musieť každý tiket riešiť postupne jeden po druhom.

tlacidlo-na-riesenie-liveagent
Tlačidlo “Na riešenie”

    Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

    ×
    Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

    Sme dostupní vo viacerých termínoch

    Naplánujte si ukážku softvéru