V softvéri LiveAgent si administrátori môžu vybrať či budú môcť agenti odpovedať na tikety prostredníctvom tlačidla “Na riešenie” alebo či budú môcť odpovedať na tikety zo sekcie “Všetky tikety”.
Tlačidlo “Na riešenie” vám zabezpečí, že vaši agenti už nikdy nezabudnú vyriešiť niektorý z tiketov. Na tikety budú môcť odpovedať na základe ich zoradenia podľa priority alebo SLA.
Agent v odeleniach
Administrátor alebo agent (ak je tak povolené) môže zapnúť/vypnúť riešenie/prijímanie:
Ak je riešenie tiketov zapnuté, automaticky sa zobrazí tlačidlo „Na riešenie“ (vedľa vášho profilového mena a fotky) spolu s počtom tiketov, ktoré čakajú na odpoveď od agenta.
Tlačidlo “Na riešenie”
Okrem toho môže administrátor definovať tlačidlo „Na riešenie“ a zobraziť tie najdôležitejšie tikety, ktoré je potrebné vyriešiť čo najskôr. Môžu byť usporiadané v poradí podľa priorít tiketov, času, SLA.
Definuje poradie tiketov čakajúcich v poradí „Na riešenie“.
Báza znalostí
Dostávajte exkluzívne ponuky a najnovšie správy o našich produktoch a službách priamo do vašej mailovej schránky ako prvý.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..