• Funkcie
  • Tlačidlo “Na riešenie”

Tlačidlo “Na riešenie”

V softvéri LiveAgent si administrátori môžu vybrať či budú môcť agenti odpovedať na tikety prostredníctvom tlačidla “Na riešenie” alebo či budú môcť odpovedať na tikety zo sekcie “Všetky tikety”.

Tlačidlo “Na riešenie” vám zabezpečí, že vaši agenti už nikdy nezabudnú vyriešiť niektorý z tiketov. Na tikety budú môcť odpovedať na základe ich zoradenia podľa priority alebo SLA.

Tlačidlo “Na riešenie”Agent v odeleniach

Riešenie tiketov, prijímanie chatov, hovorov

Administrátor alebo agent (ak je tak povolené) môže zapnúť/vypnúť riešenie/prijímanie:

  • Tiketov
  • Chatov
  • Hovorov
  • Riešenie tiketov, prijímanie chatov, hovorovRiešenie chatov
  • Riešenie tiketov, prijímanie chatov, hovorovRiešenie tiketov

Ak je riešenie tiketov zapnuté, automaticky sa zobrazí tlačidlo „Na riešenie“ (vedľa vášho profilového mena a fotky) spolu s počtom tiketov, ktoré čakajú na odpoveď od agenta.

Riešenie tiketov, prijímanie chatov, hovorovTlačidlo “Na riešenie”

Okrem toho môže administrátor definovať tlačidlo „Na riešenie“ a zobraziť tie najdôležitejšie tikety, ktoré je potrebné vyriešiť čo najskôr. Môžu byť usporiadané v poradí podľa priorít tiketov, času, SLA.

Algoritmus “Na riešenie”

Definuje poradie tiketov čakajúcich v poradí „Na riešenie“.

  • Uprednostňujte čakajúce tikety podľa času
  • Uprednostnite posledného agenta (tlačidlom „Na riešenie“ pridelia tikety agentom, ktorí na nich ako prví odpovedali)

Báza znalostí

Zistite viac

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru