Bezplatná skúšobná verzia

Sledovanie času

Funkcia sledovania času vám umožní sledovať čas strávený každým agentom počas riešenia otázok a problémov vašich zákazníkov a pomôže vám získať hlbší prehľad o celkovej výkonnosti zákazníckej podpory. Ak je táto funkcia zapnutá, čas strávený podporou zákazníkov je automaticky sledovaný. Okrem tejto automatickej možnosti môžete agentov nabádať k tomu, aby vám manuálne odoslali súhrnný pracovný čas, a ak je to potrebné, aj s poznámkou.

Čas je sledovaný iba v momente, keď je agent v tikete aktívny (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).

Sledovanie časuReport času

Report času

Softvér LiveAgent vám vytvorí prehľady o čase strávenom pri riešení všetkých tiketov za určitý čas. Jednotlivé vstupy môžu byť zoradené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu reportu, dátumu splatnosti, typu (manuál/auto). Reporty času môžu byť vyexportované do CSV súboru.

Sledovanie časuReport času

Báza znalostí

Zistite viac

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo