Funkcia sledovania času vám umožní sledovať čas strávený každým agentom počas riešenia otázok a problémov vašich zákazníkov a pomôže vám získať hlbší prehľad o celkovej výkonnosti zákazníckej podpory. Ak je táto funkcia zapnutá, čas strávený podporou zákazníkov je automaticky sledovaný. Okrem tejto automatickej možnosti môžete agentov nabádať k tomu, aby vám manuálne odoslali súhrnný pracovný čas, a ak je to potrebné, aj s poznámkou.
Čas je sledovaný iba v momente, keď je agent v tikete aktívny (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).
Report času
Softvér LiveAgent vám vytvorí prehľady o čase strávenom pri riešení všetkých tiketov za určitý čas. Jednotlivé vstupy môžu byť zoradené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu reportu, dátumu splatnosti, typu (manuál/auto). Reporty času môžu byť vyexportované do CSV súboru.
Báza znalostí
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent ponúka bezplatný účet pre zákaznícku podporu s funkciami live chatu a sledovaním výkonnosti. Umožňuje rýchle a efektívne riešenie otázok zákazníkov a zlepšuje spokojnosť.
LiveAgent je populárny softvér pre zákaznícku podporu a riadenie zákazníckeho servisu. Ponúka analytické informácie a štatistiky pre zlepšenie výkonu agentov a spokojnosti zákazníkov. Spolu s ďalšími softvérami ako Sendinblue, Olark, Chaport, Intercom a Freshchat, je LiveAgent účinným nástrojom pre marketingovú podporu a komunikáciu s zákazníkmi.