Časový prehľad vám umožní sledovať čas strávený Agentom pri podpore zákazníka a získavať tak hlbšie informácie o celkovej výkonnosti help desku. Strávený čas je automaticky sledovaný pre každý ticket, keď je táto funkcia zapnutá. Okrem toho môžete agentom prikázať manuálne potvrdiť strávený čas a pridať poznámku, ak je to nevyhnutné.
Čas sa sleduje iba v prípade, že agent je aktívny v tikete (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).
Časový prehľad
LiveAgent umožňuje hlásenie času stráveného na všetkých tiketoch z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu hlásenia, dátumu zúčtovania a typu (manuálne, automatické). Správa o čase môže byť exportované do súboru CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
Slovnik Zakaznickej Podpory - Cas Spracovania Hovoru
LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý obsahuje rôzne funkcie ako systém sťažností a helpdesk softvér pre začínajúce podniky. Tento softvér je ideálny pre telefónne systémy a VoIP a umožňuje správu e-mailov a klientský portál. LiveAgent ponúka ukážku a zákaznícke portály, pričom zákaznícky poradca je k dispozícii na telefóne alebo e-maile. Tento softvér je dostupný pre všetky typy podnikov.
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu a podniky. Obsahuje množstvo funkcií vrátane telefónnych systémov VoIP. LiveAgent ponúka bezpečnosť a ochranu súkromia. Má aj mobilnú aplikáciu pre help desk a rôzne produkty pre zákaznícku podporu. Kontaktujte oddelenie predaja pre ukážku softvéru a aktualizácie. Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát.
Automatická distribúcia tiketov
Automaticky striedajte agentov s povinnosťou riešiť telefónne hovory, nastavte časy prestávok, keď to vaši agenti najviac potrebujú. Získajte viac informácií o automatizovanej distribúcii tiketov v LiveAgente.