Časový prehľad vám umožní sledovať čas strávený Agentom pri podpore zákazníka a získavať tak hlbšie informácie o celkovej výkonnosti help desku. Strávený čas je automaticky sledovaný pre každý ticket, keď je táto funkcia zapnutá. Okrem toho môžete agentom prikázať manuálne potvrdiť strávený čas a pridať poznámku, ak je to nevyhnutné.
Čas sa sleduje iba v prípade, že agent je aktívny v tikete (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).
Časový prehľad
LiveAgent umožňuje hlásenie času stráveného na všetkých tiketoch z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu hlásenia, dátumu zúčtovania a typu (manuálne, automatické). Správa o čase môže byť exportované do súboru CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zdroje bázy znalostí
LiveAgent is a company that offers customer support portal, data migration, and product changes. They have various popular software, including phone systems and helpdesk software. The company also provides a blog, dictionary, academy, webinars, and cost calculator for customer assistance. LiveAgent provides contact information for their sales department, social media, and newsletter subscription. They are currently creating an information dashboard for their customers and are in the process of installing it.