Časový prehľad vám umožní sledovať čas strávený Agentom pri podpore zákazníka a získavať tak hlbšie informácie o celkovej výkonnosti help desku. Strávený čas je automaticky sledovaný pre každý ticket, keď je táto funkcia zapnutá. Okrem toho môžete agentom prikázať manuálne potvrdiť strávený čas a pridať poznámku, ak je to nevyhnutné.
Čas sa sleduje iba v prípade, že agent je aktívny v tikete (sledovanie času sa zastaví po 30 sekundách nečinnosti).
![Performance-report-LiveAgent](https://www.liveagent.sk/wp/urlslab-download/874597917de7604b80a19bfc55917350/Performance-report.png)
Časový prehľad
LiveAgent umožňuje hlásenie času stráveného na všetkých tiketoch z konkrétneho časového obdobia. Jednotlivé položky môžu byť triedené podľa agenta, tiketu, zákazníka, spoločnosti, dátumu hlásenia, dátumu zúčtovania a typu (manuálne, automatické). Správa o čase môže byť exportované do súboru CSV.
![Time-Report-LiveAgent](https://www.liveagent.sk/wp/urlslab-download/9dfc2ea219ed239abdc285789975f046/Time-Report.png)
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.