Aby sa vaše správy agentov stali stručnými a jednoducho zrozumiteľnými, LiveAgent cloudový help desk software zahŕňa nasledujúce možnosti zobrazenia.
LiveAgent ponúka správu pracovného času agenta, zodpovedané tikety, chaty, hovory, predaje, odmeny a ďalšie možnosti (pozrite si všetky možnosti nižšie) z konkrétneho časového rozsahu. Individuálne záznamy možno triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Zostavy agentov možno exportovať do súboru CSV.

Možnosti zobrazenia správy agenta (stĺpce):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Správa agenta môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:




Používajte správy agentov s API.
Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy agentov.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Podnikom sa odporúča investovať do vhodného help desk softvéru na zlepšenie marketingovej stratégie a plnohodnotnej zákazníckej podpory prostredníctvom sociálnych sietí. LiveAgent je osvedčeným softvérom s neobmedzeným počtom účtov na rôznych platformách sociálnych médií. Cena za mesiac je 49 dolárov na agenta.