Správa agenta

Aby sa vaše správy agentov stali stručnými a jednoducho zrozumiteľnými, LiveAgent cloudový help desk software zahŕňa nasledujúce možnosti zobrazenia.

LiveAgent ponúka správu pracovného času agenta, zodpovedané tikety, chaty, hovory, predaje, odmeny a ďalšie možnosti (pozrite si všetky možnosti nižšie) z konkrétneho časového rozsahu. Individuálne záznamy možno triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Zostavy agentov možno exportovať do súboru CSV.

Agent-report-LiveAgent
Správa agenta

Možnosti zobrazenia správy agenta (stĺpce):

  • Značky
  • Odpovde
  • Priemerný čas novej správy
  • Priemerný čas otvorenej správy
  • Hovory
  • Zmeškané hovory
  • Minúty hovoru
  • Chatové správy
  • Chaty
  • Zmeškané chaty
  • Priemerný čas prijatia chatu
  • Priemerný čas chatu
  • Nezaradené
  • Nezaradené %
  • Odmeny
  • Odmeny %
  • Výčitky
  • Výčitky %
  • Prichádzajúce správy.
  • Prichádzajúce hovory
  • Dokončené hovory
  • Prichádzajúce chaty
  • Dokončené chaty

Správa agenta môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:

Používajte správy agentov s API.

Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy agentov.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste.

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.

Quality Unit je spoločnosť stojaca za LiveAgentom, v ktorej sa zaručujeme, že LiveAgent je čo najbezpečnejší. Zistite viac o zabezpečení help desku.

Zabezpečenie Help Desku

Text hovorí o softvéri na zákaznícku podporu s názvom LiveAgent a jeho rôznych funkciách. Taktiež spomína na cieľové publikum a odporúčania firmy. Stránka tiež obsahuje kontaktné údaje a odkazy na sociálne siete a novinky o aktualizáciách a zliavach pre LiveAgent.

Monitorujte dostupnosť vašich agentov. Vyskúšajte funkciu dostupnosť agenta od LiveAgenta. Získajte prehľad, kedy sú vaši agenti online. Čítajte ďalej a zistite viac.

Dostupnosť agenta

Tento text zahrnuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP, samoobslužnom softvére a ďalších produktách. Sú tu tiež informácie o kontaktoch na oddelenie predaja a možnostiach prihlásenia sa ku odberu noviniek. Text končí informáciou o tvorbe účtu a prihlasovacích údajoch pre softvér LiveAgent.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru