Aby sa vaše správy agentov stali stručnými a jednoducho zrozumiteľnými, LiveAgent cloudový help desk software zahŕňa nasledujúce možnosti zobrazenia.
LiveAgent ponúka správu pracovného času agenta, zodpovedané tikety, chaty, hovory, predaje, odmeny a ďalšie možnosti (pozrite si všetky možnosti nižšie) z konkrétneho časového rozsahu. Individuálne záznamy možno triediť podľa časového rozsahu, oddelenia, kanála a agenta. Zostavy agentov možno exportovať do súboru CSV.
Možnosti zobrazenia správy agenta (stĺpce):
- Značky
- Odpovde
- Priemerný čas novej správy
- Priemerný čas otvorenej správy
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minúty hovoru
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemerný čas prijatia chatu
- Priemerný čas chatu
- Nezaradené
- Nezaradené %
- Odmeny
- Odmeny %
- Výčitky
- Výčitky %
- Prichádzajúce správy.
- Prichádzajúce hovory
- Dokončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Dokončené chaty
Správa agenta môže zobraziť vaše údaje v týchto typoch grafov:




Používajte správy agentov s API.
Použite LiveAgent REST API na získanie hodnôt zo správy agentov.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
Tento text zahrnuje informácie o softvéru zákazníckej podpory, telefónnych systémoch VoIP, samoobslužnom softvére a ďalších produktách. Sú tu tiež informácie o kontaktoch na oddelenie predaja a možnostiach prihlásenia sa ku odberu noviniek. Text končí informáciou o tvorbe účtu a prihlasovacích údajoch pre softvér LiveAgent.