Preneste si svoje dáta do LiveAgenta

Prenos dát medzi rôznymi riešeniami help desku nemusí byť raketová veda. Pohodlne si preneste vaše dáta zo súčasného help desk softvéru do LiveAgenta využitím niektorého z našich vopred pripravených pluginov alebo kontaktujte našich špecialistov technickej podpory, ktorí vás budú procesom prenášania dát sprevádzať.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Migrate data to LiveAgent on your own

Využite naše vopred pripravené pluginy

V niektorých prípadoch ponúkame budúcim zákazníkom vopred pripravený plugin, ktorý jednoducho prenesie vaše údaje od starého poskytovateľa do nášho riešenia LiveAgent. Všetko, čo musíte urobiť, je prihlásiť sa do svojho LiveAgent účtu a kliknúť na prepínač. Prenos bude vyžadovať iba váš API kľúč – nie je potrebné žiadne ďalšie kódovanie.

Bezplatný a asistovaný prenos dát

Spojte sa s nami prostredníctvom live chatu alebo e-mailu a dajte nám vedieť, aký typ prenosu dát preferujete. Vaše dáta radi migrujeme, zatiaľ čo vy budete sedieť a vychutnávať si voľno a šálku dobrej kávy.

Data migration from one solution to another

Aké typy údajov si môžete preniesť zo svojho súčasného help desk softvéru?

3 stars feedback

Spätná väzba

Preneste si všetku spätnú väzbu získanú na vašom zákazníckom portáli.

Manager - icon

Ľudia

Jednoducho si preneste dáta o agentoch, administrátoroch, koncových užívateľoch a zákazníkoch.

Tags

Značky

Preneste si všetky oddelenia a značky tiketov.

Email received in inbox

Tikety

Preneste si údaje o všetkých tiketoch, prílohách, poliach kontaktov a poliach tiketov.

 

Hlavné výhody, ktoré zákazníci získajú po prechode na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Špičková zákaznícka podpora

Naši agenti sú pripravení zodpovedať všetky vaše otázky a pomôcť s vyriešením problémov 24/7/365.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Komplexné help desk riešenie

Náš softvér ponúka viac ako 180 rôznych funkcionalít, ktoré sú navyše doplnené o 40+ integrácií.

Person collecting papers into the net

Významné úspory a návratnosť investícií

LiveAgent ponúka navždy bezplatný plán a okrem toho aj ďalšie tri spoplatnené plány za výhodné ceny.

Multilingual support in LiveAgent

Viacjazyčná podpora

LiveAgent je dostupný vo viac ako 43 prekladoch (niektoré len čiastočne) a zároveň ponúka aj podporu jazykovo prispôsobiteľných widgetov.

Email ticketing

Objavte silu a možnosti univerzálnej schránky

LiveAgent zjednodušuje a zefektívňuje celý váš proces poskytovania zákazníckej podpory. Už viac nebudete musieť monitorovať viacero účtov na sociálnych sieťach či rôznych zariadeniach. Naša univerzálna schránka spája a zjednocuje správy zo všetkých vašich komunikačných kanálov – sociálnych sietí, e-mailov, live chatu, telefonických hovorov a videohovorov – je len na vás, ktoré si vyberiete. Po odoslaní týchto správ na hlavný panel LiveAgent sa automaticky prevedú na tikety.

Dostupný live chat, aj keď ste offline

Využite výhody nášho robustného live chat softvéru, ktorý vám umožňuje chatovať s návštevníkmi webových stránok v reálnom čase a dokonca prijíma správy aj po vami definovaných pracovných hodinách. Správy prijaté v režime offline sa automaticky konvertujú na tradičný e-mailový tiket, ktorý môžete nájsť vo vašom hlavnom paneli LiveAgent.

Medzi ďalšie funkcie patria plne prispôsobiteľné chatové tlačidlá, formuláre, pozvánky na chat a „režim zobrazenia písania správ v reálnom čase“, ktorý vám umožňuje zistiť, čo zákazníci, s ktorými chatujete, píšu skôr, ako odošlú svoje správy. „Režim zobrazenia písania správ v reálnom čase“ vám tiež umožňuje zobraziť aktuálnu otvorenú adresu URL návštevníka, s ktorým chatujete.

Live chat as a part of the help desk software
LiveAgent - Mobile help desk application

Poskytujte podporu zákazníkom prostredníctvom iOS a Android aplikácií

Pretože vynikajúca zákaznícka podpora vyžaduje flexibilitu a mobilitu, zaistili sme, aby bol LiveAgent k dispozícii v obchodoch s aplikáciami pre iOS aj Android. Odpovedajte na tikety v pohybe, aby boli vaši zákazníci spokojní.

Získajte viac za menej s LiveAgentom

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Pridajte sa do klubu spoločností ako Huawei, BMW, Yamaha a Oxford pri poskytovaní podpory svojim zákazníkom na svetovej úrovni.

Package Name

Ticket

Vhodný pre malé spoločnosti a podnikateľov

$15 /mesiac
Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyPrenos dát do LiveAgenta
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.

LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.

Výhody live chatu a ako ho používať

LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je populárny softvér pre zákaznícku podporu a riadenie zákazníckeho servisu. Ponúka analytické informácie a štatistiky pre zlepšenie výkonu agentov a spokojnosti zákazníkov. Spolu s ďalšími softvérami ako Sendinblue, Olark, Chaport, Intercom a Freshchat, je LiveAgent účinným nástrojom pre marketingovú podporu a komunikáciu s zákazníkmi.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

LiveAgent môže hovoriť aj vaším jazykom. Prispôsobte si svoj zážitok a vyberte si rozhranie jazyka, ktorý preferujete vy a vaši agenti. Môže byť zmenený kedykoľvek.

Viacjazyčný

LiveAgent podporuje 42 jazykov a umožňuje zákazníkom používať preferovaný jazyk. Nové preklady sa pridávajú pravidelne.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru