Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.
Výhody live chatu a ako ho používať
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.
LiveAgent je populárny softvér pre zákaznícku podporu a riadenie zákazníckeho servisu. Ponúka analytické informácie a štatistiky pre zlepšenie výkonu agentov a spokojnosti zákazníkov. Spolu s ďalšími softvérami ako Sendinblue, Olark, Chaport, Intercom a Freshchat, je LiveAgent účinným nástrojom pre marketingovú podporu a komunikáciu s zákazníkmi.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch