Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. Objavte, ako môže pomôcť vašej spoločnosti so zákazníckou podporou.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov

Objavte, prečo si spoločnosti vyberajú LiveAgent

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Šťastná osoba v nákupnom košíku so zdvihnutou rukou

Rast len s tými najlepšími

Pridajte sa k neustále rastúcemu zoznamu spoločností, ktoré sa spoliehajú práve na LiveAgent, a pochádzajú z rôznych podnikateľských prostredí. Naučte sa, ako využívajú výhody viackanálovej komunikačnej platformy a ako z nej taktiež môžete čerpať benefity.

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú spoločné spoločnosti Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipovali ste správne… LiveAgent!

Vyskúšajte to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyPodnik
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s výhodami ako rýchle odpovede, komunikácia s viacerými zákazníkmi naraz a sledovanie výkonnosti.

Výhody live chatu a ako ho používať

LiveAgent ponúka bezplatný účet pre zákaznícku podporu s funkciami live chatu a sledovaním výkonnosti. Umožňuje rýchle a efektívne riešenie otázok zákazníkov a zlepšuje spokojnosť.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

Vytvárajte a používajte predpripravené správy v LiveAgentovi pre efektívnu zákaznícku podporu a rýchlejšie odozvy.

Vďaka live chatu môžu zákazníci spoločnosti Atomer kontaktovať technickú podporu v reálnom čase a okamžite tak dostať odpoveď. Spokojnosť ich zákazníkov rapídne vzrástla.

Atomer

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory s funkciou integrácie ďalších nástrojov. Poskytuje rôzne možnosti pre správu kontaktov a podporu zákazníkov.

Urobte zo svojej komunikácie bezrizikové úsilie a vyberte si výkonný komunikačný nástroj pre svoje podnikanie – live chat od LiveAgenta.

Live chat pre veľké podninky

Live chat softvér umožňuje lepšie poskytovanie zákazníckej podpory a personalizáciu správ. Agenti by mali dodržiavať pravidlá chatovej etiky a využívať proaktívne funkcie chatu.

Zaujímate sa, čo robí z LiveAgenta dobrou voľbou pre softvérové vývojové spoločnosti? Tu sú tri dôvody, prečo si vyberajú práve nás.

Hodnotný v každom jednom odvetví

Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent na podporu zákazníkov. Tento softvér prináša mnoho funkcií, kontaktov pre oddelenie predaja a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru