Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte bližšie k svojim klientom a pomôžte im k rýchlejšiemu rastu vďaka LiveAgent.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Marketingové, HR alebo vývojové agentúry pre web sú zvyčajne tie, ktoré sa najviac šíria po internete. Preto je veľmi jednoduché vypočítať návratnosť investícií zo zjednodušeného softvérového riešenia pre služby zákazníkom. LiveAgent je intenzívne používaná agentúrami pre vlastný rozvoj podnikania, vďaka čomu je veľmi jednoduché a rýchle reagovať na na žiadosti o návrh. Používajú ho tiež pre svojich klientov a podľa našich skúseností sú spokojní s tým, ako rýchlo je možné LiveAgent implementovať.
Live chat bol často považovaný za vymoženosť iba pre veľké spoločnosti s množstvom požiadaviek. Žijeme v ére, kedy všetci požadujú okamžité odpovede, a práve v tom môže byť Vaša spoločnosť úspešná vďaka implementácii softvéru pre live chat.
Ak máte radi Gmail, zdvihnite ruku. Čože, všetky ruky hore? Vytvorte si miesto pre univerzálnu doručenú poštu od LiveAgent a objavte silu centralizovaného rozcestníka pre vašu komunikáciu. Všetko je prehľadne zoradené podľa priority s vlastným ID a ďalšími podrobnosťami o zákazníkovi. Kto má teda rád univerzálnu schránku?
Ponúkame služby migrácie vrátnika z väčšiny populárnych riešení technickej podpory.
LiveAgent často využívajú agentúrne podniky, ktoré spravujú klientov pomocou vstavaných oddelení, a radi toto riešenie využívajú aj pre svojich klientov. Implementácia viackanálového riešenia pomáha klientom znižovať šírenie po internete, vďaka čomu môžu zostať na vrchole všetkých požiadaviek a minulých rozhovorov so svojimi zákazníkmi a perspektívami.
Už žiadna manuálna práca a oddelené komunikačné kanály, ktoré sťažujú kontrolu nad požiadavkami a každodennými administratívnymi úlohami. Či už chcete LiveAgent používať na vlastnú komunikáciu s klientmi alebo ich pre nich implementovať, zbavíte sa obvyklého problému prevádzkového preťaženia spôsobeného bežnými operačnými úlohami. Vyriešte tieto problémy pomocou komplexného riešenia technickej podpory s live chatom, zákazníckym portálom, fórami alebo s pokročilými postupmi pri predaji tiketov.
Predstavte si, že ponúkate vyššiu dostupnosť za menej času. Teraz je to možné vďaka implementácii LiveAgent do procesov vašich klientov. Optimalizujte pracovný tok využitím sily univerzálnej doručenej pošty, kombináciou niekoľkých komunikačných kanálov a nasadením pokročilých automatizácií. Skutočný viackanálový softvér technickej podpory vám poskytne priemerne o 15 hodín viac každý týždeň, ktoré môžete využiť na zameranie sa na nových klientov a ich potreby.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
Bezplatný plán LiveAgent ponúka okrem iných funkcií aj bázu znalostí. S plateným programom môžete získať ešte viac za rozumnú cenu.
Viete, čo majú spoločné spoločnosti Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne… je to LiveAgent!
Help desk agent je jednotlivec, ktorý vybavuje požiadavky a poskytuje zákazníkom podporu.
Závisí to od vašich preferencií a potrieb. Help desk riešenie je však skvelým spôsobom, ako efektívne vybavovať žiadosti a podnety od zákazníkov. Umožňuje vám tiež vytvoriť bázu znalostí, kde môžu zákazníci nájsť odpovede na ich otázky, aj keď vaši agenti nie sú k dispozícii.
Najväčšou výhodou help desk softvéru je schopnosť vybaviť súčasne viacero požiadaviek. Tiež vám umožní rýchlejšie vybavovať podnety od vašich zákazníkov.
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch