Správna voľba pre podnikanie agentúr

Plne škálovateľné s prispôsobiteľné vašim potrebám.

  • ✓ Žiadny poplatok za nastavenie    
  • ✓ Zákaznícka podpora 24/7   
  • ✓ Nie je potrebná žiadna platobná karta    
  • ✓ Možnosť kedykoľvek zrušiť
Používaný
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generovujte viac príjmov

Vytvárajte nezabudnuteľné skúsenosti zákazníkov, ktoré zvyšujú výnosy.

97%

Zlepšite spokojnosť

Potešte svojich zákazníkov bleskovo rýchlymi odpoveďami.

16×

Zvýšte hodnotu zákazníka

Zvýšte predaj tým, že udržíte zákazníkov lojálnych k vašej značke.

Business background

Help desk softvér pre agentúry

Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte bližšie k svojim klientom a pomôžte im k rýchlejšiemu rastu vďaka LiveAgent.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • getapp líder v oblasti telefónneho softvéru
Woman looking at her watch

Bezproblémové škálovanie

Marketingové, HR alebo vývojové agentúry pre web sú zvyčajne tie, ktoré sa najviac šíria po internete. Preto je veľmi jednoduché vypočítať návratnosť investícií zo zjednodušeného softvérového riešenia pre služby zákazníkom. LiveAgent je intenzívne používaná agentúrami pre vlastný rozvoj podnikania, vďaka čomu je veľmi jednoduché a rýchle reagovať na na žiadosti o návrh. Používajú ho tiež pre svojich klientov a podľa našich skúseností sú spokojní s tým, ako rýchlo je možné LiveAgent implementovať.

Využite live chat

Live chat bol často považovaný za vymoženosť iba pre veľké spoločnosti s množstvom požiadaviek. Žijeme v ére, kedy všetci požadujú okamžité odpovede, a práve v tom môže byť Vaša spoločnosť úspešná vďaka implementácii softvéru pre live chat.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zlúčte svoje kontaktné miesta

Ak máte radi Gmail, zdvihnite ruku. Čože, všetky ruky hore? Vytvorte si miesto pre univerzálnu doručenú poštu od LiveAgent a objavte silu centralizovaného rozcestníka pre vašu komunikáciu. Všetko je prehľadne zoradené podľa priority s vlastným ID a ďalšími podrobnosťami o zákazníkovi. Kto má teda rád univerzálnu schránku?

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby migrácie vrátnika z väčšiny populárnych riešení technickej podpory.

Aký prínos bude mať vaša agentúra z implementácie LiveAgent?

Usporiadajte otázky zákazníkov

Udržujte svoju univerzálnu doručenú poštu organizovanú automatickým smerovaním požiadaviek zákazníkov na príslušné oddelenia a agentov.

Ušetrite čas a peniaze

Ušetrite čas a peniaze minimalizovaním počtu nástrojov, ktoré používate na poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom.

Udržujte vysokú spokojnosť

Zaistite, aby boli vaši zákazníci spokojní s vašimi službami, a to pravidelnou analýzou hodnotenia výkonnosti agentov.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Prehľad nad viacerými klientmi

LiveAgent často využívajú agentúrne podniky, ktoré spravujú klientov pomocou vstavaných oddelení, a radi toto riešenie využívajú aj pre svojich klientov. Implementácia viackanálového riešenia pomáha klientom znižovať šírenie po internete, vďaka čomu môžu zostať na vrchole všetkých požiadaviek a minulých rozhovorov so svojimi zákazníkmi a perspektívami.

Ušetrite čas opakovaním úloh

Už žiadna manuálna práca a oddelené komunikačné kanály, ktoré sťažujú kontrolu nad požiadavkami a každodennými administratívnymi úlohami. Či už chcete LiveAgent používať na vlastnú komunikáciu s klientmi alebo ich pre nich implementovať, zbavíte sa obvyklého problému prevádzkového preťaženia spôsobeného bežnými operačnými úlohami. Vyriešte tieto problémy pomocou komplexného riešenia technickej podpory s live chatom, zákazníckym portálom, fórami alebo s pokročilými postupmi pri predaji tiketov.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Zvýšte svoju dostupnosť

Predstavte si, že ponúkate vyššiu dostupnosť za menej času. Teraz je to možné vďaka implementácii LiveAgent do procesov vašich klientov. Optimalizujte pracovný tok využitím sily univerzálnej doručenej pošty, kombináciou niekoľkých komunikačných kanálov a nasadením pokročilých automatizácií. Skutočný viackanálový softvér technickej podpory vám poskytne priemerne o 15 hodín viac každý týždeň, ktoré môžete využiť na zameranie sa na nových klientov a ich potreby.

Najdostupnejšie helpdesk riešenie

Bezplatný plán LiveAgent ponúka okrem iných funkcií aj bezplatnú vedomostnú základňu. S plateným programom môžete získať ešte viac za rozumnú cenu.

30-dňová skúšobná verzia
Nevyžadujeme kreditnú kartu
a oveľa viac
$9 mesiac

Small business

  • Neobmedzená história tiketov
  • 3 e-mailové adresy
  • 3 kontaktné formuláre
  • 1 API kľúč
$29 mesiac

Medium business

  • Všetko zo Small plánu a navyše
  • 10 e-mailových adries
  • 3 tlačidlá live chatu
  • Správa oddelení
0$ mesiac

Zdarma

  • 7 dňová história tiketov
  • 1 e-mailová adresa
  • 1 tlačidlo četu
  • 1 kontaktný formulár

Ušetrite viac s LiveAgentom

Zistite, ako môžete ušetriť viac financií pomocou našej cenovej kalkulačky a vyberte si ten správny asistenčný systém pre váš tím zákazníckej podpory.

Súvisiace článkyAgentúra
Fóra umožnia vašim zákazníkom pomáhať si navzájom. Vytvorte si fórum prostredníctvom softvéru LiveAgent a uľahčite si prácu. Prečítajte si viac v článku.

Fórum

Fóra umožnia vašim zákazníkom pomáhať si navzájom. Vytvorte si fórum prostredníctvom softvéru LiveAgent a uľahčite si prácu. Prečítajte si viac v článku.

Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.

Správa fakturácie

Starajte sa o vašu fakturáciu, faktúry, autorizáciu platby a omnoho viac pomocou nástrojov na fakturáciu a integrácie LiveAgenta.

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent na tejto stránke.

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent

Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent na tejto stránke.

Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je softvér zákazníckej podpory, ktorý poskytuje viacero funkcií a možností pre integráciu. Pomáha zvýšiť návštevnosť webovej stránky a posilňuje autoritu. Ponúka telefónne systémy, systémy správy sťažností a možnosť migrácie dát. Poskytuje tiež podporu a portál zákazníckej podpory. Zákaznícky portál umožňuje zákazníkom vidieť históriu tiketov a prístup k článkom v báze znalostí. LiveAgent tiež poskytuje možnosť vytvárania viacerých báz znalostí, editor WYSIWYG pre články a možnosť pridávania príloh. Funkcia fóra a spätná väzba a návrhy tiež umožňujú zákazníkom interakciu a poskytovanie názorov. Vyhľadávací widget pomáha zákazníkom rýchlo nájsť relevantné informácie. Pre efektívny zákaznícky servis je dôležité investovať do najlepších platforiem pre bázu znalostí.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.

Rola agenta je dôležitou súčasťou vášho softvéru pre helpdesk. Agenti sa zaoberajú zákazníkmi a poskytujú podporu. Musia mať skvelé zručnosti v komunikácii.

Agent

Agenti sú kľúčoví pre zákaznícku podporu, musia mať trpezlivosť, komunikačné schopnosti, zdrojovosť a empatiu. LiveAgent ponúka sofistikované funkcie a demo hovory. Agenti riešia problémy a podporujú klientov, čo zlepšuje výsledky značky. LiveAgent tiež ponúka rôzne softvérové riešenia pre zákaznícku podporu a riadenie.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x