Help desk softvér pre agentúry

Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2019. Zostaňte bližšie k svojim klientom a pomôžte im k rýchlejšiemu rastu vďaka LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Help desk softvér pre agentúry
Slido green logo
Woman looking at her watch

Bezproblémové škálovanie

Marketingové, HR alebo vývojové agentúry pre web sú zvyčajne tie, ktoré sa najviac šíria po internete. Preto je veľmi jednoduché vypočítať návratnosť investícií zo zjednodušeného softvérového riešenia pre služby zákazníkom. LiveAgent je intenzívne používaná agentúrami pre vlastný rozvoj podnikania, vďaka čomu je veľmi jednoduché a rýchle reagovať na na žiadosti o návrh. Používajú ho tiež pre svojich klientov a podľa našich skúseností sú spokojní s tým, ako rýchlo je možné LiveAgent implementovať.

Využite live chat

Live chat bol často považovaný za vymoženosť iba pre veľké spoločnosti s množstvom požiadaviek. Žijeme v ére, kedy všetci požadujú okamžité odpovede, a práve v tom môže byť Vaša spoločnosť úspešná vďaka implementácii softvéru pre live chat.

Ready to switch to LiveAgent
Ultimate omni-channel help desk software experience

Zlúčte svoje kontaktné miesta

Ak máte radi Gmail, zdvihnite ruku. Čože, všetky ruky hore? Vytvorte si miesto pre univerzálnu doručenú poštu od LiveAgent a objavte silu centralizovaného rozcestníka pre vašu komunikáciu. Všetko je prehľadne zoradené podľa priority s vlastným ID a ďalšími podrobnosťami o zákazníkovi. Kto má teda rád univerzálnu schránku?

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame služby migrácie vrátnika z väčšiny populárnych riešení technickej podpory.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Aký prínos bude mať vaša agentúra z implementácie LiveAgent?

Light bulb showcasing the power of utilization of great idea

Lepšia organizácia a neustála informovanosť

Stopwatch - icon

Plošne uložené zdroje

Increased customer satisfaction and loyalty

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Support agent sitting in fron of the notebook

Vybavenie viacerých požiadaviek naraz

Woman in front of the desk with several light bulbs

Prehľad nad viacerými klientmi

LiveAgent často využívajú agentúrne podniky, ktoré spravujú klientov pomocou vstavaných oddelení, a radi toto riešenie využívajú aj pre svojich klientov. Implementácia viackanálového riešenia pomáha klientom znižovať šírenie po internete, vďaka čomu môžu zostať na vrchole všetkých požiadaviek a minulých rozhovorov so svojimi zákazníkmi a perspektívami.

Ušetrite čas opakovaním úloh

Už žiadna manuálna práca a oddelené komunikačné kanály, ktoré sťažujú kontrolu nad požiadavkami a každodennými administratívnymi úlohami. Či už chcete LiveAgent používať na vlastnú komunikáciu s klientmi alebo ich pre nich implementovať, zbavíte sa obvyklého problému prevádzkového preťaženia spôsobeného bežnými operačnými úlohami. Vyriešte tieto problémy pomocou komplexného riešenia technickej podpory s live chatom, zákazníckym portálom, fórami alebo s pokročilými postupmi pri predaji tiketov.

Person with chart behind him exxplainig the data
Woman holding a smartphone in hand

Zvýšte svoju dostupnosť

Predstavte si, že ponúkate vyššiu dostupnosť za menej času. Teraz je to možné vďaka implementácii LiveAgent do procesov vašich klientov. Optimalizujte pracovný tok využitím sily univerzálnej doručenej pošty, kombináciou niekoľkých komunikačných kanálov a nasadením pokročilých automatizácií. Skutočný viackanálový softvér technickej podpory vám poskytne priemerne o 15 hodín viac každý týždeň, ktoré môžete využiť na zameranie sa na nových klientov a ich potreby.

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • Zvýšte svoju dostupnosť

    “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Najlacnejšie help desk riešenie

Bezplatný plán LiveAgent ponúka okrem iných funkcií aj bázu znalostí. S plateným programom môžete získať ešte viac za rozumnú cenu.

Package Name

Tiket

Pre malé firmy a podnikateľov

$15 /meciac
Package Name

Tiket+chat

Pre malé/stredné podniky a veľké spoločnosti

$29 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú spoločné spoločnosti Huawei, BMW, Yamaha a O2? Tipujete správne…  je to LiveAgent!

Vyskúšať zadarmo Nie je potrebná kreditná karta

FAQ

Kto je help desk agent?

Help desk agent je jednotlivec, ktorý vybavuje požiadavky a poskytuje zákazníkom podporu.

Potrebuje moja agentúra help desk riešenie?

Závisí to od vašich preferencií a potrieb. Help desk riešenie je však skvelým spôsobom, ako efektívne vybavovať žiadosti a podnety od zákazníkov. Umožňuje vám tiež vytvoriť bázu znalostí, kde môžu zákazníci nájsť odpovede na ich otázky, aj keď vaši agenti nie sú k dispozícii.

Aká je najväčšia výhoda help desk softvéru?

Najväčšou výhodou help desk softvéru je schopnosť vybaviť súčasne viacero požiadaviek. Tiež vám umožní rýchlejšie vybavovať podnety od vašich zákazníkov.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru