Oddelenie v softvéri LiveAgent predstavuje konkrétnu časť vašej organizácie. Oddelenia si môžete vytvárať na základe rozdielnych produktov alebo služieb, rôznych oblastí, lokalít alebo zodpovedností.
Rozdelte agentov do viacerých oddelení a distribuujte im tikety na základe ich zaradenia. Vytvorte si rôzne filtre a pravidlá, aby sa vaše tikety vždy dostali do tých správnych rúk. Pre každé oddelenie si nastavte jedinečný podpis, telefónne čísla či pravidlá riešenia chatov. Vďaka tejto funkcii okamžite uvidíte, koľko nových, otvorených a vyriešených tiketov sa práve nachádza vo vašich oddeleniach.
Príklad
Vytvoríte si oddelenie s názvom “Obchodné oddelenie” a priradíte mu vhodné tikety podľa vašich predstáv.
Každé oddelenie bude mať svoj vlastný proces riešenia tiketov, pre ktorý budete môcť stanoviť konkrétnych agentov či emailové adresy, sledovať tikety, nastaviť rôzne pravidlá či a Prevádzkové hodiny.
Oddelenia vám umožnia:
- Obmedziť prístup agentom iba k tiketom patriacim do oddelenia, do ktorého sú daní agenti pridelení
- Prispôsobiť si vaše emailové šablóny pre konkrétne oddelenia
- Nakonfigurovať dostupnosť chatu, telefónu a správ pre konkrétne oddelenia
Ste živnostníkom? Chystáte sa poskytovať zákaznícku podporu sám?
Ak ste živnostníkom, nepotrebujte vo vašom softvéri využívať funkciu oddelení. Vo vašom prípade budú všetky tikety distribuované a spracované vami, bez ohľadu na ich druh a typ.
Výhody oddelení:
- Distribúcia práce, autority a zodpovedností
- Spájanie špecialistov do rôznych tímov
- Zvyšovanie efektivity a kvality riešenia tiketov
- Zníženie času riešenia a odosielania odpovede na tiket
Príklady použitia:
- Funkcia – Ľudské zdroje, IT, Účtovníctvo
- Produkt alebo služba – mestské bicykle, cestné bicykle alebo Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
- Zákazníci – Predajcovia, Partneri, VIP
- Lokalita – USA, Európa, Ázia
Report oddelenia
LiveAgent ponúka report vyriešených tiketov, chatov, hovorov, ohodnotení a ďalších ukazovateľov (prezrite si všetky možnosti nižšie) za konkrétne časové obdobie. Jednotlivé vstupy môžu byť zotriedené na základe času, oddelenia, kanálu či agentov. Tento report môže byť vyexportovaný do CSV súboru.
Možnosti zobrazenia reportu oddelenia (stĺpce):
- Značka
- Odpoveď
- Priemer. čas odpovede
- Priemer. čas otvorenej odpovede
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Prevolané minúty
- Chatové správy
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Priemer. čas prijatia chatu
- Priemer. čas chatovania
- Neohodnotený
- Neohodnotený %
- Odmeny
- Odmeny %
- Pokarhania
- Pokarhania %
- Prichádzajúce správy
- Prichádzajúce hovory
- Ukončené hovory
- Prichádzajúce chaty
- Ukončené chaty
- Vytvorené tikety
- Vyriešené tikety
Report oddelenia vám môže zobraziť údaje v nasledujúcich typoch grafov:
- Plošný graf
- Čiarový graf
- Stĺpcový graf
- Koláčový graf
Používajte reporty oddelenia s API
Use LiveAgent REST API používajte na vyvolanie hodnôt z reportov značiek.
Báza znalostí
The LiveAgent software offers a demo call to help achieve business goals, such as customer satisfaction and increased sales. The call provides information about pricing, tools, features, integrations, and can be personalized to specific needs. The demo call lasts around 30 minutes but can be extended if necessary. Inviting colleagues to the call is possible and a trial account is not necessary, but useful. Setup and training sessions are also available for customer onboarding.
Softvér LiveAgent poskytuje zákaznícke podpory a telefónne systémy VoIP. Spoločnosť ponúka aj svoje blogy, slovník, akadémiu a webináre. LiveAgent má sofistikované funkcie, ktoré sú vhodné pre začínajúce podniky a aj pre väčšie firmy. Spoločnosť si cení dôveru svojich zákazníkov a v poskytovaní služieb dodržuje všeobecné obchodné podmienky a zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR.
Zarezervujte si prehliadku softvéru cez telefonát
Book a software demonstration over the phone and gain a competitive advantage by talking to one of our customer support agents. Experience firsthand the benefits of LiveAgent software and see how it works. Our product is popular with customers, and we offer various features, integrations, and alternatives. We also provide support, data migration, and portal access. Our company has won awards and certificates, and we have a blog, dictionary, academy, and webinars. Our affordable software solutions cover customer support, call center systems, complaint management, and more. Contact us for sales inquiries and subscribe to our newsletter for updates and discounts.