Univerzálna schránka

Univerzálna schránka je jednotná schránka, ktorá vám umožňuje prístup ku všetkým správam z jedného miesta. Schránka dokáže načítať a zefektívniť e-maily, telefónne hovory, správy zo sociálnych médií, tikety na vedomostnú základňu a správy live chatu do jedného ovládacieho panela, čo z neho robí nevyhnutný nástroj pre oddelenia zákazníckej podpory.

Okrem toho univerzálna schránka umožňuje používateľom odpovedať na všetky prichádzajúce správy priamo z priečinka doručenej pošty (bez nutnosti prihlásenia sa ku každému komunikačnému kanálu a zariadeniu).

Prečo je univerzálna schránka nevyhnutnou funkciou pre všetky podniky?

Zjednotená schránka je nevyhnutnosťou pre všetky obchody, živnostníkov a podniky, pretože:

  • Zjednoduší všetky správy z viacerých účtov do jednej doručenej pošty
  • Udržuje všetky dotazy organizované podľa dôležitosti a dátumu prijatia
  • Poskytuje zdieľaný používateľský prístup (viacerí používatelia sa môžu prihlásiť súčasne prostredníctvom ich jedinečných prihlasovacích údajov)
  • Zlepšuje účinnosť agentov
  • Je bezpečnejšia
  • Zlepšuje spokojnosť zákazníkov a skúsenosti (viac kontextu pre agentov, menej opakovania pre zákazníkov)
  • Urýchľuje čas odpovedi
  • Automaticky priraďuje tikety oddeleniam a agentom
  • Možno ju použiť na podporu viacerých značiek
Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Univerzálna schránka LiveAgenta

Aké funkcie má univerzálna schránka LiveAgenta?

Zjednotená schránka doručenej pošty LiveAgenta má množstvo užitočných funkcií, vďaka ktorým je produktom, ktorý musíte mať.

Automatické smerovanie tiketov

Každá správa prijatá do vašej univerzálnej doručenej pošty bude automaticky priradená príslušnému zástupcovi podpory, čím sa vylúči akýkoľvek zmätok alebo flákanie medzi vašimi zamestnancami. Každý agent bude presne vedieť, na ktoré správy má odpovedať, čo vedie k vyššej úrovni produktivity a vyššej efektívnosti.

Automated-ticket-distribution-chat-routing-LiveAgent

Pravidlá automatizácie založené na čase a spúšťači

Univerzálna schránka môže oslobodiť vašich agentov od všedných a opakujúcich sa administratívnych úloh. Vytvorením konkrétnych pravidiel automatizácie na základe času a spúšťača bude vaša doručená pošta schopná vykonávať úlohy, ako je sledovanie e-mailov alebo označovanie tiketov ako spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Značky a filtrovanie

Ak použijete správne značky, nájdenie tiketov vo vašej univerzálnej schránke môže byť hračka. Ku každému tiketu je možné pridať Značky, ktoré vám pomôžu s filtrovaním a navyše poskytujú okamžitý prehľad o obsahu každého tiketu.

Filtering-by-Tags

Zobrazenie písania v reálnom čase a natívny chatovací widget

Univerzálna doručená pošta vám poskytuje ukážku v reálnom čase toho, čo vaši zákazníci zadávajú do miniaplikácie live chatu, ktorá je umiestnená na vašej stránke. Nahliadnutie do správ vašich zákazníkov skôr, ako sa dostanú k odoslaniu, poskytuje vašim agentom viac času na nájdenie informácií, ktoré potrebujú na to, aby zapôsobili na vašich zákazníkov, s informovanou, prispôsobenou a včasnou podporou.

 Zobrazenie písania v reálnom čase

Vstavané CRM ( Riadenie vzťahov so zákazníkmi)

Mať dôležité informácie o zákazníkoch na dosah ruky je na nezaplatenie. Univerzálna schránka doručenej pošty LiveAgenta má vstavaný CRM, ktorý vám dáva možnosť vytvárať vlastné CRM polia na ukladanie všetkých potrebných informácií o vašich zákazníkoch. vrátane minulých nákupov, tiketov a ďalšie.

CRM-LiveAgent

Možnosť call centra

Ako už bolo spomenuté, univerzálnu schránku je možné použiť aj ako zmiešané call centrum. Má všetky funkcie moderného riešenia call centra vrátane IVR, ACD (automatická distribúcia hovorov), prepojenia hovorov, spätné volania a ďalšie.

Tiketing

Interné chaty

Univerzálna doručená pošta by nebola úplná bez možnosti spolupráce v reálnom čase. Rovnako ako v Gmaile môžete chatovať so svojimi online kolegami priamo v aplikácii doručenej pošty LiveAgenta.

Interné chaty

Detekcia kolízie agentov

Univerzálna doručená pošta je lepšia ako väčšina tradičných e-mailových klientov, ako sú Outlook a Gmail, pretože vás upozorní, keď vkročíte na územie iného agenta. Ak sa napríklad chystáte začať odpovedať na tiket, na ktorom pracuje iný agent, systém vás automaticky upozorní.

Agent-collision-detection-LiveAgent

Súkromné ​​poznámky a pripomienky

Súkromné ​​poznámky sú ďalšou skvelou funkciou univerzálnou doručenej pošty. Kedykoľvek sa nachádzate vo vlákne tiketu, môžete si vytvoriť súkromnú poznámku, ktorú uvidíte iba vy a ostatní agenti. Môže vám to poslúžiť ako pripomenutie do budúcnosti alebo vám to pomôže priviesť ostatných k rýchlosti.

Peter Komornik

LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Čo pôjde do univerzálnej schránky?

  • E-maily z viacerých e-mailových adries
  • Live chaty
  • Telefón
  • Facebook
  • Komentáre a zmienky na Instagrame (možno prepojiť s viacerými účtami na Instagrame)
  • Tweety a komentáre/zmienky na Twitteri (možno prepojiť s viacerými účtami Twitter)
  • Správy na Viberi
  • Spätná väzba a návrhy
  • Správy kontaktného formulára
Facebook-ticket-LiveAgent
Náhľad do univerzálnej doručenej pošty a náhľad do Facebooku

Ako to vyzerá/ako to funguje v praxi?

Čo je univerzálna schránka? Ak vás zaujíma, či vaši zákazníci budú vedieť povedať, že na odpovedanie na ich telefonáty, live chaty, správy na Viberi, tweety alebo e-maily používate univerzálnu doručenú poštu, odpoveď je nie. Pozrite si, ako to funguje v tomto podrobnom videonávode.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Pripravte si univerzálnu schránku

Aby ste zaistili, že svoju univerzálnu schránku využijete naplno, budete ju musieť prepojiť so všetkými svojimi e-mailovými účtami, profilmi sociálnych médií, a telefónnymi číslami. Budete tiež musieť umiestniť našu miniaplikáciu live chatu na svoju stránku a vytvoriť portál podpory LiveAgenta. Neviete ako? Pozrite si túto príručku Začíname.

Pripravte si univerzálnu schránku

Ako môžete využiť univerzálnu schránku?

  • Jednotná schránka LiveAgenta vám môže ušetriť čas aj peniaze, pretože vaši agenti strávia menej času monitorovaním množstva účtov a zariadení.
  • Môže vám pomôcť poskytnúť rýchlejšiu podporu
  • Môže vám pomôcť poskytovať personalizovanejšie odpovede vďaka nášmu vstavanému CRM, ktoré je po ruke vždy, keď odpovedáte na otázky zákazníkov.
  • Odpovedanie na otázky zákazníkov prostredníctvom univerzálnej schránky LiveAgenta je bezpečnejšie, pretože všetky tikety sú uložené v zdieľanej univerzálnej schránke, ku ktorej má prístup každý agent podpory. To znamená, že sa nemusíte obávať:
    • Zdieľania prihlasovacích údajov na e-mail/Facebook/Instagram/Twitter s viacerými zamestnancami
    • Zostať prihlásený na verejných zariadeniach
    • Straty zariadení, ktoré sú prihlásené do vašich e-mailových účtov alebo účtov sociálnych sietí
  • Konkurenčná výhoda – LiveAgent má jednu z mála univerzálnych schránok, ktoré sa integrujú s Instagramom a Viberom
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Je potešením mať skvelý zákaznícky portál, ktorý zlepšuje naše služby zákazníkom.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent podnecuje našich agentov poskytovať lepšiu, rýchlejšiu a presnejšiu podporu zákazníkom.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohol dosiahnuť 2 dôležité ciele: zvýšenie spokojnosti zákazníkov a objemov predaja.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent používame od augusta a sme s ním naozaj spokojní.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkedy používame LiveAgenta sa rýchlosť nášho odpovedania zvýšila o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Náš konverzný pomer sa za prvý mesiac, od kedy sme nastavili a aktívne začali používať LiveAgent, zvýšil o 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím povedať, že taký profesionálny prístup k zákazníkom som ešte nezažil.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    LiveAgent považujeme za najlepšie riešenie live chatu.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používame na všetkých našich webových stránkach elektronického obchodu. Tento nástroj sa ľahko používa a zvyšuje našu produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Vďaka LiveAgentovi sme schopní poskytnúť našim zákazníkom podporu kdekoľvek sú.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent môžem odporučiť všetkým, ktorí majú záujem o zlepšenie a zefektívnenie služieb zákazníkom.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Sme si istí, že by sme strávili 90% nášho dňa triedením e-mailov, ak by sme nemali LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Vďaka LiveAgentovi dokážeme udržať našich hráčov spokojných tým, že ponúkneme účinnejšiu zákaznícku podporu vedúcu k vyššej návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spoľahlivý, má primeranú cenu a je jednoducho skvelou voľbou pre akékoľvek rýchle online podnikanie!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Páči sa nám, pretože sa ľahko používa a ponúka vynikajúce funkcie, napríklad užitočné funkcie prehľadov.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Zbožňujeme LiveAgenta - uľahčuje poskytovanie podpory našim zákazníkom.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sme radi, že môžeme našim zákazníkom poskytovať tú najlepšiu podporu. Práve preto sme si vybrali LiveAgenta.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od základného nastavenia až po priebežnú zákaznícku podporu a všetko medzi tým, LiveAgent nás vždy dokázal očariť.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý deň ušetrí stovky drahocenných minút tým, že robí služby zákazníkom prehľadnými a jednoduchými.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neobmedzené množstvo agentov, e-mailových účtov, integrácia so sociálnymi sieťami a telefónmi. Toto všetko máme za oveľa menšiu cenu ako u...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používame od roku 2013. Nevieme si predstaviť pracovať bez neho.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladovo efektívne riešenie, ktoré vám môže pomôcť s veľkým počtom požiadaviek z rôznych kanálov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpovedanie na e-maily z Outlooku bolo ťažké zvládnuť. S LiveAgentom sme si istí, že na každý e-mail odpovieme včas.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je nesmierne úžasný. S veľmi malým časom a úsilím som ho rozbehol a fungoval ako po masle za pár...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent veľmi odporúčam, nielen ako alternatívu produktu Kayako, ale ako omnoho lepšie riešenie s pridanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tím podpory vždy rýchlo reagoval a rýchlo implementoval riešenia.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáha nám kategorizovať povahu tiketov a štatisticky sledovať, čo naši klienti najviac potrebujú.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    LiveAgent považujeme za skvelý nástroj na komunikáciu so zákazníkmi.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrýchlil našu komunikáciu so zákazníkmi a poskytol nám možnosť s nimi aj chatovať.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Povedané v skratke - LiveAgent v tejto, ba dokonca aj vyššej cenovej kategórií prekoná všetko.

Zdroje znalostnej bázy

Ste pripravení vyskúšať univerzálnu schránku?

Zistite, aké ľahké je poskytovať personalizovanú, včasnú a informovanú podporu pomocou univerzálnej schránky LiveAgenta. Začnite svoju bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu ešte dnes. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.

Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes​

Ponúkame služby prenosu dát z väčšiny najpopulárnejších help desk softvérov.

Viac než 3.000 recenzií Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Čo je univerzálna schránka?

Univerzálna schránka je jednotná schránka, ktorá vám umožňuje prístup ku všetkým správam z jedného miesta. Doručená pošta dokáže načítať a zefektívniť e-maily, telefónne hovory, správy zo sociálnych médií, tikety na vedomostnú základňu a správy live chatu do jedného ovládacieho panela, čo z neho robí nevyhnutný nástroj pre oddelenia zákazníckej podpory.

Prečo je univerzálna schránka nevyhnutnou funkciou pre všetky podniky?

Pretože zefektívňuje všetky správy z viacerých účtov a zariadení do jednej doručenej pošty a uchováva všetky dopyty organizované podľa dôležitosti a dátumu prijatia.

Ako môžete využiť univerzálnu schránku?

Univerzálna schránka vám môže ušetriť čas aj peniaze, pretože vaši agenti strávia menej času monitorovaním množstva účtov a zariadení.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru