Univerzálna schránka

Prezerajte si tikety a odpovedajte na ne z univerzálnej schránky LiveAgent. Táto schránka je inteligentnejšou verziou vašej emailovej schránky. Emaily, chaty, hovory, správy z aplikácie Facebook a Twitterpríspevky na fórenávrhy či spätná väzba… Toto všetko sa zhromažďuje do jednej schránky. Všetka komunikácia je dostupná a riešiteľná z jedného jediného miesta.

Email

Už sa nemusíte báť, že zabudnete poslať odpoveď na mail od zákazníka. Každý email je automaticky premenený na tiket, ktorý je následne priradený konkrétnemu oddeleniu a vyriešený tým správnym agentom.

Spravujte viaceré emailové adresy, nastavte priraďovanie tiketov, filtrovanie a pravidlá na zjednodušenie práce vašej zákazníckej podpory. Poskytujte hviezdnu zákaaznícku podporu!

Univerzálna schránka
Z emailu na tiket

Pravidlá na základe času sú špeciálne pravidlá, ktoré nie sú spúšťané akciou, ale časovou podmienkou. Pravidlá na základe času prebiehajú na pozadí vo vopred stanovených intervaloch (napríklad každú minútu) a kontrolujú či sú podmienky splnené. Ak je výsledok pozitívny, pravidlo sa vykoná.

Pravidlá na základe času sa najčastejšie používajú pri riešení úloh, posielaní emailových upozornení, riešení tiketov, s ktorými sa dlhšiu dobu nič nerobilo, pri pridávaní značiek, atď.

Live chat

Zvýšte vaše tržby a predaje. Pridajte na vaše webové stránky chatovacie tlačidlo a buďte vašim zákazníkom nablízku, keď to najviac potrebujú.

Live chat softvér LiveAgent vám umožní vidieť to, čo vám píšu vaši zákazníci v reálnom čase ešte pred tým, než vám to odošlú, umožní vám odosielať prílohy, vidieť odkiaľ vaši zákazníci pochádzajú, preraďovať chaty tým správnym agentom a oveľa viac.

Univerzálna schránka
Príklady chatovacích tlačidiel

Telefón

Komunikujte s vašimi zákazníkmi prostredníctvom hovorov z PC na PC. Nemusíte vašim agentom kupovať drahé telefóny, hovory môžu prijímať priamo na počítači. LiveAgent vám umožní používať Twilio ako integráciu pre vaše hlasové hovory.

Chatujte s vašimi zákazníkmi počas telefónneho hovoru s nimi. Vaše konverzácie s chatmi budú uložené v jednom tikete. Vytvorte schémy automatického smerovania hovorov s neobmedzeným počtom agentov zákazníckej podpory a oddelení.

Univerzálna schránka
Hovor z PC na PC

Facebook

Archivujte v tiketoch vašu komunikáciu na Facebooku. Kategorizujte a vyhľadávajte príspevky a komentáre vašich zákazníkov na Facebooku. Prekvapte ich ultra-rýchlou zákazníckou podporou na sociálnych sieťach. Odpovede odoslané prostredníctvom softvéru LiveAgent sú pridané na Facebook v reálnom čase.

Spravujte neobmedzené množstvo profilov a stránok na sociálnych sieťach. Definujte prístupy k vašim stránkam na Facebooku prostredníctvom softvéru LiveAgent a nastavte tie správe práva vašim agentom.

Univerzálna schránka
Facebook tiket

Twitter

Monitorujte vaše tweety a premieňajte ich na tikety. Umožnite vašim agentom odpovedať na ne alebo ich retweetnuť priamo z vášho help desku. Komunikujte v vašimi zákazníkmi aj na Twitteri. Jednoducho ich kategorizujte, pridávajte k nim značky a vyhľadávajte tweety súvisiace s vašou spoločnosťou. Spravujte prístup k vašim účtom na Twitteri a poskytnite vašim zamestnancom práva k manažovaniu týchto účtov.

Univerzálna schránka
Twitter tiket

Spätná väzba a návrhy

Podporte vašich zákazníkov a umožnite im poslať vám svoje nápady a spätnú väzbu. Diskutujte s nimi o ich nápadoch vďaka jednoducho sa používajúceho fóra. Viete o tom, aké funkcie sú pre vašich zákazníkov tie najdôležitejšie? Umožnite im o tom hlasovať!

Informujte svojich zákazníkov o postupe implementácie.

Univerzálna schránka
Návrhy

Kontaktné formuláre

Kontaktné formuláre automaticky premenia každú správu do tiketu, ktorý vaši agenti môžu veľmi rýchlo a jednoducho vyriešiť odkiaľkoľvek! Používajte preddefinované odpovede alebo si vytvorte vaše vlastné. Zhromažďujte dodatočné údaje o vašich zákazníkoch

Univerzálna schránka
Príklad kontaktného zoznamu

Naše webové stránky používajú cookies. Pokračovaním na webe súhlasíte s používaním súborov cookies, ako je uvedené v zásadách ochrany osobných údajov a súborov cookies.