Univerzálna schránka je jednotná schránka, ktorá vám umožňuje prístup ku všetkým správam z jedného miesta. Schránka dokáže načítať a zefektívniť e-maily, telefónne hovory, správy zo sociálnych médií, tikety na vedomostnú základňu a správy live chatu do jedného ovládacieho panela, čo z neho robí nevyhnutný nástroj pre oddelenia zákazníckej podpory.
Okrem toho univerzálna schránka umožňuje používateľom odpovedať na všetky prichádzajúce správy priamo z priečinka doručenej pošty (bez nutnosti prihlásenia sa ku každému komunikačnému kanálu a zariadeniu).
Prečo je univerzálna schránka nevyhnutnou funkciou pre všetky podniky?
Zjednotená schránka je nevyhnutnosťou pre všetky obchody, živnostníkov a podniky, pretože:
- Zjednoduší všetky správy z viacerých účtov do jednej doručenej pošty
- Udržuje všetky dotazy organizované podľa dôležitosti a dátumu prijatia
- Poskytuje zdieľaný používateľský prístup (viacerí používatelia sa môžu prihlásiť súčasne prostredníctvom ich jedinečných prihlasovacích údajov)
- Zlepšuje účinnosť agentov
- Je bezpečnejšia
- Zlepšuje spokojnosť zákazníkov a skúsenosti (viac kontextu pre agentov, menej opakovania pre zákazníkov)
- Urýchľuje čas odpovedi
- Automaticky priraďuje tikety oddeleniam a agentom
- Možno ju použiť na podporu viacerých značiek
Aké funkcie má univerzálna schránka LiveAgenta?
Zjednotená schránka doručenej pošty LiveAgenta má množstvo užitočných funkcií, vďaka ktorým je produktom, ktorý musíte mať.
Automatické smerovanie tiketov
Každá správa prijatá do vašej univerzálnej doručenej pošty bude automaticky priradená príslušnému zástupcovi podpory, čím sa vylúči akýkoľvek zmätok alebo flákanie medzi vašimi zamestnancami. Každý agent bude presne vedieť, na ktoré správy má odpovedať, čo vedie k vyššej úrovni produktivity a vyššej efektívnosti.
Pravidlá automatizácie založené na čase a spúšťači
Univerzálna schránka môže oslobodiť vašich agentov od všedných a opakujúcich sa administratívnych úloh. Vytvorením konkrétnych pravidiel automatizácie na základe času a spúšťača bude vaša doručená pošta schopná vykonávať úlohy, ako je sledovanie e-mailov alebo označovanie tiketov ako spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Značky a filtrovanie
Ak použijete správne značky, nájdenie tiketov vo vašej univerzálnej schránke môže byť hračka. Ku každému tiketu je možné pridať Značky, ktoré vám pomôžu s filtrovaním a navyše poskytujú okamžitý prehľad o obsahu každého tiketu.
Zobrazenie písania v reálnom čase a natívny chatovací widget
Univerzálna doručená pošta vám poskytuje ukážku v reálnom čase toho, čo vaši zákazníci zadávajú do miniaplikácie live chatu, ktorá je umiestnená na vašej stránke. Nahliadnutie do správ vašich zákazníkov skôr, ako sa dostanú k odoslaniu, poskytuje vašim agentom viac času na nájdenie informácií, ktoré potrebujú na to, aby zapôsobili na vašich zákazníkov, s informovanou, prispôsobenou a včasnou podporou.
Vstavané CRM ( Riadenie vzťahov so zákazníkmi)
Mať dôležité informácie o zákazníkoch na dosah ruky je na nezaplatenie. Univerzálna schránka doručenej pošty LiveAgenta má vstavaný CRM, ktorý vám dáva možnosť vytvárať vlastné CRM polia na ukladanie všetkých potrebných informácií o vašich zákazníkoch. vrátane minulých nákupov, tiketov a ďalšie.
Možnosť call centra
Ako už bolo spomenuté, univerzálnu schránku je možné použiť aj ako zmiešané call centrum. Má všetky funkcie moderného riešenia call centra vrátane IVR, ACD (automatická distribúcia hovorov), prepojenia hovorov, spätné volania a ďalšie.

Interné chaty
Univerzálna doručená pošta by nebola úplná bez možnosti spolupráce v reálnom čase. Rovnako ako v Gmaile môžete chatovať so svojimi online kolegami priamo v aplikácii doručenej pošty LiveAgenta.
Detekcia kolízie agentov
Univerzálna doručená pošta je lepšia ako väčšina tradičných e-mailových klientov, ako sú Outlook a Gmail, pretože vás upozorní, keď vkročíte na územie iného agenta. Ak sa napríklad chystáte začať odpovedať na tiket, na ktorom pracuje iný agent, systém vás automaticky upozorní.
Súkromné poznámky a pripomienky
Súkromné poznámky sú ďalšou skvelou funkciou univerzálnou doručenej pošty. Kedykoľvek sa nachádzate vo vlákne tiketu, môžete si vytvoriť súkromnú poznámku, ktorú uvidíte iba vy a ostatní agenti. Môže vám to poslúžiť ako pripomenutie do budúcnosti alebo vám to pomôže priviesť ostatných k rýchlosti.
Čo pôjde do univerzálnej schránky?
- E-maily z viacerých e-mailových adries
- Live chaty
- Telefón
- Komentáre a zmienky na Instagrame (možno prepojiť s viacerými účtami na Instagrame)
- Tweety a komentáre/zmienky na Twitteri (možno prepojiť s viacerými účtami Twitter)
- Správy na Viberi
- Spätná väzba a návrhy
- Správy kontaktného formulára
Ako to vyzerá/ako to funguje v praxi?
Čo je univerzálna schránka? Ak vás zaujíma, či vaši zákazníci budú vedieť povedať, že na odpovedanie na ich telefonáty, live chaty, správy na Viberi, tweety alebo e-maily používate univerzálnu doručenú poštu, odpoveď je nie. Pozrite si, ako to funguje v tomto podrobnom videonávode.

Pripravte si univerzálnu schránku
Aby ste zaistili, že svoju univerzálnu schránku využijete naplno, budete ju musieť prepojiť so všetkými svojimi e-mailovými účtami, profilmi sociálnych médií, a telefónnymi číslami. Budete tiež musieť umiestniť našu miniaplikáciu live chatu na svoju stránku a vytvoriť portál podpory LiveAgenta. Neviete ako? Pozrite si túto príručku Začíname.

Ako môžete využiť univerzálnu schránku?
- Jednotná schránka LiveAgenta vám môže ušetriť čas aj peniaze, pretože vaši agenti strávia menej času monitorovaním množstva účtov a zariadení.
- Môže vám pomôcť poskytnúť rýchlejšiu podporu
- Môže vám pomôcť poskytovať personalizovanejšie odpovede vďaka nášmu vstavanému CRM, ktoré je po ruke vždy, keď odpovedáte na otázky zákazníkov.
- Odpovedanie na otázky zákazníkov prostredníctvom univerzálnej schránky LiveAgenta je bezpečnejšie, pretože všetky tikety sú uložené v zdieľanej univerzálnej schránke, ku ktorej má prístup každý agent podpory. To znamená, že sa nemusíte obávať:
- Zdieľania prihlasovacích údajov na e-mail/Facebook/Instagram/Twitter s viacerými zamestnancami
- Zostať prihlásený na verejných zariadeniach
- Straty zariadení, ktoré sú prihlásené do vašich e-mailových účtov alebo účtov sociálnych sietí
- Konkurenčná výhoda – LiveAgent má jednu z mála univerzálnych schránok, ktoré sa integrujú s Instagramom a Viberom
Zdroje znalostnej bázy
- Ako pridať agentov a používateľov
- Konfigurácia e-mailových účtov
- Vytváranie tlačidiel chatu
- Prepojenie Twitteru
- Prepojenie Instagramu
- Prepojenie Viberu
- Prepojenie Facebooku
- Nastavenie call centra
- Vytvorenie zákazníckeho portálu
Ste pripravení vyskúšať univerzálnu schránku?
Zistite, aké ľahké je poskytovať personalizovanú, včasnú a informovanú podporu pomocou univerzálnej schránky LiveAgenta. Začnite svoju bezplatnú 14-dňovú skúšobnú verziu ešte dnes. Nevyžaduje sa žiadna kreditná karta.
Funkcie helpdesku na sociálnych sieťach
Integrácia s WhatsAppom a ďalšie funkcie LiveAgentu vám umožňujú poskytovať efektívnu zákaznícku službu pomocou univerzálnej schránky, hybridného toku tiketov, CRM a automatizácie.
LiveAgent poskytuje vynikajúcu podporu zákazníkom s excelentným live chatom, tiketovacím systémom a automatizáciou. Analyzujú sa rôzne metriky ako čas odpovede, riešenia a hodnotenie zákazníkov prostredníctvom analytickej prehľadu. Podpora je viditeľná iba pre administrátorov a môže byť filtrovaná podľa rôznych časových období. LiveAgent umožňuje viacero možností prezentácie údajov vrátane grafov a exportu do formátu CSV. GDPR je všeobecnou smernicou o ochrane osobných údajov v EÚ s cieľom zvýšiť ich ochranu. Eon poskytuje odporúčania. LiveAgent je hlboko prepojený s portálom zákazníckej podpory a ďalšími softvérami. Podpora je poskytovaná pre rôzne softvéry zákazníckej podpory začínajúcich podnikov.
Rýchla a rapídna odpoveď na otázky zákazníkov zvyšuje vernosť značky a predaj. Implementácia live chatu a help desk softvéru môže zlepšiť zákaznícku spokojnosť a zvýšiť výnosy pre podnik. LiveAgent ponúka rôzne cenové balíky a funkcie, a zvyčajne má nižšie ceny ako konkurencia. Zákazníci môžu skontaktovať oddelenia predaja alebo si naplánovať ukážku softvéru pomocou uKit.