Monitorovanie a spravovanie viacerých e-mailových účtov je vyčerpávajúce a často kontraproduktívne. Otázky zákazníkov sa stratia, zabudne sa na ne alebo zostanú nezodpovedané, pretože sú rozptýlené vo viacerých e-mailových účtoch rôznych agentov.
Ak chcete získať kompletný prehľad o e-mailovej komunikácií týkajúcej sa služieb zákazníkom, je potrebné, aby malo viacero ľudí prístup k jednej e-mailovej schránke. Práve tu sa naskytuje príležitosť využiť zdieľanú schránku.
Pripojte si všetky svoje e-maily zo služieb ako Microsoft Outlook, Office 365, Gmail alebo vlastný e-mailový server a využívajte výhody zdieľanej e-mailovej schránky.
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Zdieľaná schránka je súčasťou nášho help desk riešenia. Predstavte si ju ako inteligentnejšiu a vylepšenú verziu svojho bežného Gmail účtu.
Každý z vašich agentov zákazníckej podpory má svoje vlastné prihlasovacie údaje, avšak po prihlásení sa do systému má prístup k rovnakému informačnému panelu. Každý si môže pozrieť všetky prichádzajúce tikety, kto na čo odpovedá a čo je potrebné okamžite vyriešiť.
Zdieľaná schránka automaticky organizuje všetky podnety, otázky a e-maily do jednotlivých oddelení, triedi tikety podľa priorít a prideľuje zodpovednosti jednotlivým agentom.
Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s jeho angažovanosťou, vašim konverzným pomerom a celkovými výnosmi. Čím spokojnejší budú vaši zákazníci, tým lepšie sa bude dariť vašej spoločnosti. Poskytovaním rýchlych, personalizovaných a informovaných služieb zákazníkom zlepšujete ich angažovanosť, výnosy a spomínané konverzné pomery.
Automaticky organizuje všetky prichádzajúce podnety podľa priority (SLA, dátum prijatia, značky) a priraďuje ich príslušným oddeleniam a agentom.
Umožnite vašim agentom zákazníckej podpory spolupracovať na zložitých podnetoch a problémoch. Jeden agent môže pokračovať tam, kde iný prestal, pretože sú všetky aktivity priebežne ukladané. Agenti si týmto spôsobom môžu navzájom pomáhať a zapisovať interné poznámky, iniciovať chaty alebo dokonca interne telefonovať.
Pretože vaši agenti nebudú musieť strácať svoj drahocenný čas sledovaním rôznych účtov a prepínaním medzi zariadeniami, môžu tráviť viac času poskytovaním personalizovaných a dobre informovaných služieb zákazníkom.
Pretože každý agent má svoje vlastné prihlasovacie údaje, odpadá potreba monitorovania a manažovania viacerých e-mailových schránok. Zdieľaná schránka je najbezpečnejším riešením pre vašu spoločnosť a vašich zákazníkov.
Ako vaša spoločnosť rastie, prináša vám nielen väčšie zisky a obraty, ale aj viac žiadostí o podporu, otázok o produktoch a všeobecných otázok. Často sa stávalo, že len jedna osoba bola zodpovedná za odpovedanie na e-maily V situáciách, kedy odišla napríklad na dovolenku, boli prihlasovacie údaje jednoducho zdieľané s kolegom, ktorý ju v danom období zastupoval. Toto však viedlo len k nedorozumeniam z nedostatku kontextu a transparentnosti.
LiveAgent ponúka pokročilé funkcie, ktoré vám pomôžu rýchlo a efektívne spravovať požiadavky zákazníkov z jedného ovládacieho panela.
Zároveň vám poskytuje prístup k neobmedzenej histórii komunikácie a náš vstavaný CRM systém, ktorý uľahčuje zdieľanie informácií o zákazníkoch, ich tiketoch, čím v konečnom dôsledku pomáha zefektívňovať vami poskytované služby.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Buďte dostupnejší a pomôže vašim zákazníkom rýchlejšie.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Získajte náš profesionálny help desk softvér za fixnú mesačnú sumu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Začnite 14-dňovou skúšobnou verziou, aby ste získali úplný prehľad o všetkých dostupných funkciách.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch