Najlepšia zdieľaná e-mailová schránka v širokom okolí

Monitorovanie a spravovanie viacerých e-mailových účtov je vyčerpávajúce a často kontraproduktívne. Otázky zákazníkov sa stratia, zabudne sa na ne alebo zostanú nezodpovedané, pretože sú rozptýlené vo viacerých e-mailových účtoch rôznych agentov.

Ak chcete získať kompletný prehľad o e-mailovej komunikácií týkajúcej sa služieb zákazníkom, je potrebné, aby malo viacero ľudí prístup k jednej e-mailovej schránke. Práve tu sa naskytuje príležitosť využiť zdieľanú schránku.

Pripojte si všetky svoje e-maily zo služieb ako Microsoft Outlook, Office 365, Gmail alebo vlastný e-mailový server a využívajte výhody zdieľanej e-mailovej schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Čo je zdieľaná e-mailová schránka?

Zdieľaná schránka je súčasťou nášho help desk riešenia. Predstavte si ju ako inteligentnejšiu a vylepšenú verziu svojho bežného Gmail účtu.

Každý z vašich agentov zákazníckej podpory má svoje vlastné prihlasovacie údaje, avšak po prihlásení sa do systému má prístup k rovnakému informačnému panelu. Každý si môže pozrieť všetky prichádzajúce tikety, kto na čo odpovedá a čo je potrebné okamžite vyriešiť.

Zdieľaná schránka automaticky organizuje všetky podnety, otázky a e-maily do jednotlivých oddelení, triedi tikety podľa priorít a prideľuje zodpovednosti jednotlivým agentom.

Ako môže zdieľaná e-mailová schránka zvýšiť konverzný pomer?

Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s jeho angažovanosťou, vašim konverzným pomerom a celkovými výnosmi. Čím spokojnejší budú vaši zákazníci, tým lepšie sa bude dariť vašej spoločnosti. Poskytovaním rýchlych, personalizovaných a informovaných služieb zákazníkom zlepšujete ich angažovanosť, výnosy a spomínané konverzné pomery.

Shared inbox improving the conversion rates

Benefity zdieľanej schránky

Effectively organize chaos

Organizuje chaos

Automaticky organizuje všetky prichádzajúce podnety podľa priority (SLA, dátum prijatia, značky) a priraďuje ich príslušným oddeleniam a agentom.

Foster the collaboration among the team mates

Podporuje spoluprácu

Umožnite vašim agentom zákazníckej podpory spolupracovať na zložitých podnetoch a problémoch. Jeden agent môže pokračovať tam, kde iný prestal, pretože sú všetky aktivity priebežne ukladané. Agenti si týmto spôsobom môžu navzájom pomáhať a zapisovať interné poznámky, iniciovať chaty alebo dokonca interne telefonovať.

Shared inbox improving productivity with growing trend over te time

Zlepšuje produktivitu

Pretože vaši agenti nebudú musieť strácať svoj drahocenný čas sledovaním rôznych účtov a prepínaním medzi zariadeniami, môžu tráviť viac času poskytovaním personalizovaných a dobre informovaných služieb zákazníkom.

Shared inbox keeps data securely stored

Uchováva dáta v bezpečí

Pretože každý agent má svoje vlastné prihlasovacie údaje, odpadá potreba monitorovania a manažovania viacerých e-mailových schránok. Zdieľaná schránka je najbezpečnejším riešením pre vašu spoločnosť a vašich zákazníkov.

Problematic sharing of information

Problém: Zdieľanie informácií

Ako vaša spoločnosť rastie, prináša vám nielen väčšie zisky a obraty, ale aj viac žiadostí o podporu, otázok o produktoch a všeobecných otázok. Často sa stávalo, že len jedna osoba bola zodpovedná za odpovedanie na e-maily V situáciách, kedy odišla napríklad na dovolenku, boli prihlasovacie údaje jednoducho zdieľané s kolegom, ktorý ju v danom období zastupoval. Toto však viedlo len k nedorozumeniam z nedostatku kontextu a transparentnosti.

Riešenie: Zdieľaná schránka

LiveAgent ponúka pokročilé funkcie, ktoré vám pomôžu rýchlo a efektívne spravovať požiadavky zákazníkov z jedného ovládacieho panela.

Zároveň vám poskytuje prístup k neobmedzenej histórii komunikácie a náš vstavaný CRM systém, ktorý uľahčuje zdieľanie informácií o zákazníkoch, ich tiketoch, čím v konečnom dôsledku pomáha zefektívňovať vami poskytované služby.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Hľadáte lepšie riešenie zdieľanej schránky?

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Buďte dostupnejší a pomôže vašim zákazníkom rýchlejšie.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny help desk softvér za fixnú mesačnú sumu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Začnite 14-dňovou skúšobnou verziou, aby ste získali úplný prehľad o všetkých dostupných funkciách.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyZdieľajte e-mailovú schránku
Zákaznícky portál pomáha vašej spoločnosti pracovať 24/7. Zistite viac o Portáli pre zákazníka LiveAgent a jeho funkciách.

Funkcie zákazníckeho portálu

LiveAgent je obľúbený softvér pre zákaznícku podporu. Ponúka analytické informácie a štatistiky, CRM integráciu a podporu mobilných zariadení.

Vylepšite svoj zákaznícky servis pomocou pokročilých funkcií help desk softvéru, ktoré vám pomôžu prispôsobiť komunikáciu a poskytnúť zákazníkom rýchle odpovede.

Potrebujete zlepšiť svoj zákaznícky servis?

Článok sa zameriava na dôležitosť poskytovania vynikajúcich zákazníckych služieb so zameraním na digitálne kanály. Je tu predstavený softvér pre správu e-mailov a Help Desk, ako aj jeho výhody, a takisto je tu spomenuté množstvo iných alternatív. LiveAgent predstavuje populárnu službu poskytujúcu funkcie na technickú a zákaznícku podporu a je výhodná pre malé spoločnosti. Článok taktiež zdôrazňuje význam rýchlej a efektívnej odpovede na otázky zákazníkov s cieľom zvýšiť ich vernosť a spokojnosť.

Zvýšte konverzný pomer vylepšením vybraných aspektov stratégie poskytovania podpory zákazníkom prostredníctvom implementácie live chatu a podpory v reálnom čase.

Zvýšte konverzný pomer pomocou LiveAgenta

The article outlines steps to improve conversion rates on a website, starting with reassessing the current offerings to ensure they are valuable to the target audience. It also suggests optimizing the website by trying new elements through A/B testing and using strong call-to-action elements. Checking the placement of headers and buttons/forms and ensuring proper display on mobile devices is also important. Additional tips include lowering prices, improving functionality, and offering free shipping to create an irresistible offer.

Získate detailný prehľad o vašej zákazníckej podpore s našou funkciou analytického prehľadu v softvéri LiveAgent a zlepšie svoj biznis okamžite.

Analytický prehľad

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory a telefónne systémy VoIP. Majú partnerov a recenzie zákazníkov.

Dávajte si pozor na nevyžiadané a nebezpečné e-maily. SPAM filtre vám pomôžu udržiavať vašu schránku doručenej pošty čistú.

SPAM filtre

Text popisuje softvér LiveAgent, ktorý umožňuje podnikom rýchlo a efektívne odpovedať na potreby zákazníkov. Sústreďuje sa na posilňovanie dôvery a lojality zákazníkov, čo vedie k opakovaným nákupom a spokojnosti. Softvér ponúka funkcie pre podporu, migráciu dát a správu e-mailov. LiveAgent zaručuje dostupnosť systému a aj produktové zmeny. Spoločnosť je ocenená a certifikovaná, má recenzie zákazníkov a partnerov. Softvér je vhodný pre začínajúce podniky i pre väčšie firmy. Kontakt na oddelenie predaja je uvedený.

Zlepšite svoju rýchlosť odpovedania o 26% pomocou LiveAgenta. Vaši zákazníci budú mať radosť a objem vášho predaja sa zvýši. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes.

Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?

Tento text hovorí o dôležitosti digitálnych kanálov pre zlepšenie zákazníckych služieb. Konkrétne popisuje funkcie a cenové balíky LiveAgent softvéru v porovnaní s konkurentmi. Okrem toho sa zmieňuje o softvéri znalostnej bázy, ktorý pomáha posilniť zákazníkov pomocou okamžitých odpovedí. Text tiež obsahuje odkazy a informácie o LiveAgent softvéri a jeho cenovo dostupných alternatívach.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru