Najlepšia zdieľaná e-mailová schránka v širokom okolí

Monitorovanie a spravovanie viacerých e-mailových účtov je vyčerpávajúce a často kontraproduktívne. Otázky zákazníkov sa stratia, zabudne sa na ne alebo zostanú nezodpovedané, pretože sú rozptýlené vo viacerých e-mailových účtoch rôznych agentov.

Ak chcete získať kompletný prehľad o e-mailovej komunikácií týkajúcej sa služieb zákazníkom, je potrebné, aby malo viacero ľudí prístup k jednej e-mailovej schránke. Práve tu sa naskytuje príležitosť využiť zdieľanú schránku.

Pripojte si všetky svoje e-maily zo služieb ako Microsoft Outlook, Office 365, Gmail alebo vlastný e-mailový server a využívajte výhody zdieľanej e-mailovej schránky.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Create Ticket in LiveAgent

Čo je zdieľaná e-mailová schránka?

Zdieľaná schránka je súčasťou nášho help desk riešenia. Predstavte si ju ako inteligentnejšiu a vylepšenú verziu svojho bežného Gmail účtu.

Každý z vašich agentov zákazníckej podpory má svoje vlastné prihlasovacie údaje, avšak po prihlásení sa do systému má prístup k rovnakému informačnému panelu. Každý si môže pozrieť všetky prichádzajúce tikety, kto na čo odpovedá a čo je potrebné okamžite vyriešiť.

Zdieľaná schránka automaticky organizuje všetky podnety, otázky a e-maily do jednotlivých oddelení, triedi tikety podľa priorít a prideľuje zodpovednosti jednotlivým agentom.

Ako môže zdieľaná e-mailová schránka zvýšiť konverzný pomer?

Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s jeho angažovanosťou, vašim konverzným pomerom a celkovými výnosmi. Čím spokojnejší budú vaši zákazníci, tým lepšie sa bude dariť vašej spoločnosti. Poskytovaním rýchlych, personalizovaných a informovaných služieb zákazníkom zlepšujete ich angažovanosť, výnosy a spomínané konverzné pomery.

Shared inbox improving the conversion rates

Benefity zdieľanej schránky

Effectively organize chaos

Organizuje chaos

Automaticky organizuje všetky prichádzajúce podnety podľa priority (SLA, dátum prijatia, značky) a priraďuje ich príslušným oddeleniam a agentom.

Foster the collaboration among the team mates

Podporuje spoluprácu

Umožnite vašim agentom zákazníckej podpory spolupracovať na zložitých podnetoch a problémoch. Jeden agent môže pokračovať tam, kde iný prestal, pretože sú všetky aktivity priebežne ukladané. Agenti si týmto spôsobom môžu navzájom pomáhať a zapisovať interné poznámky, iniciovať chaty alebo dokonca interne telefonovať.

Shared inbox improving productivity with growing trend over te time

Zlepšuje produktivitu

Pretože vaši agenti nebudú musieť strácať svoj drahocenný čas sledovaním rôznych účtov a prepínaním medzi zariadeniami, môžu tráviť viac času poskytovaním personalizovaných a dobre informovaných služieb zákazníkom.

Shared inbox keeps data securely stored

Uchováva dáta v bezpečí

Pretože každý agent má svoje vlastné prihlasovacie údaje, odpadá potreba monitorovania a manažovania viacerých e-mailových schránok. Zdieľaná schránka je najbezpečnejším riešením pre vašu spoločnosť a vašich zákazníkov.

Problematic sharing of information

Problém: Zdieľanie informácií

Ako vaša spoločnosť rastie, prináša vám nielen väčšie zisky a obraty, ale aj viac žiadostí o podporu, otázok o produktoch a všeobecných otázok. Často sa stávalo, že len jedna osoba bola zodpovedná za odpovedanie na e-maily V situáciách, kedy odišla napríklad na dovolenku, boli prihlasovacie údaje jednoducho zdieľané s kolegom, ktorý ju v danom období zastupoval. Toto však viedlo len k nedorozumeniam z nedostatku kontextu a transparentnosti.

Riešenie: Zdieľaná schránka

LiveAgent ponúka pokročilé funkcie, ktoré vám pomôžu rýchlo a efektívne spravovať požiadavky zákazníkov z jedného ovládacieho panela.

Zároveň vám poskytuje prístup k neobmedzenej histórii komunikácie a náš vstavaný CRM systém, ktorý uľahčuje zdieľanie informácií o zákazníkoch, ich tiketoch, čím v konečnom dôsledku pomáha zefektívňovať vami poskytované služby.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Hľadáte lepšie riešenie zdieľanej schránky?

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Buďte dostupnejší a pomôže vašim zákazníkom rýchlejšie.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí LiveAgenta tou najlepšou voľbou?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte náš profesionálny help desk softvér za fixnú mesačnú sumu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Začnite 14-dňovou skúšobnou verziou, aby ste získali úplný prehľad o všetkých dostupných funkciách.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!

Skúste to teraz, zadarmo! Nevyžadujeme kreditné karty
Súvisiace článkyZdieľajte e-mailovú schránku
Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) je zabezpečená verzia protokolu HTTP, cez ktorý sa prenášajú údaje medzi vaším prehliadačom a webovou stránkou.

HTTPS šifrovanie

Zaistite bezpečnosť svojej komunikácie s HTTPS šifrovaním od LiveAgent! Všetky vaše správy a údaje sú chránené, vrátane chatu a e-mailov. Vyskúšajte bezplatnú 30-dňovú skúšobnú verziu bez záväzkov a zažite bezstarostnú komunikáciu. Navštívte nás a zlepšite bezpečnosť svojho zákazníckeho servisu ešte dnes!

V LiveAgente si môžete nastaviť e-mailové šablóny. Prečítajte si viacej informácií o tom, ako si môžete prispôsobiť šablóny e-mailov pre zákazníkov a agentov a ostatné.

Šablóny e-mailov

Konfigurujte a prispôsobte e-mailové šablóny v LiveAgente pre zákazníkov a agentov s naším jednoduchým WYSIWYG editorom. Vytvárajte štýlové HTML alebo textové e-maily a optimalizujte komunikáciu. Vyskúšajte zdarma bez záväzkov!

Priraďte špecifické časové pravidlá, pridajte viacero kontaktov do jednej skupiny, prehliadajte si tikety, kontakty a spoločnosti podľa skupín kontaktov.

Skupiny kontaktov

Zjednodušte správu zákazníkov s LiveAgent skupinami kontaktov. Segmentujte klientov podľa záujmov, spoločnosti či jazyka a zlepšite marketing aj predaj. Vyskúšajte bezplatnú skúšobnú verziu a začnite efektívnejšie riadiť svoj pracovný tok.

Archivujte vašu komunikáciu na Facebooku do tiketov, odpovedajte na komentáre, príspevky, správy a ušetrite množstvo svojho času a peňazí.

Facebook

Archivujte vašu komunikáciu na Facebooku do tiketov, odpovedajte na komentáre, príspevky, správy a ušetrite množstvo svojho času a peňazí.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x