Monitorovanie a spravovanie viacerých e-mailových účtov je vyčerpávajúce a často kontraproduktívne. Otázky zákazníkov sa stratia, zabudne sa na ne alebo zostanú nezodpovedané, pretože sú rozptýlené vo viacerých e-mailových účtoch rôznych agentov.
Ak chcete získať kompletný prehľad o e-mailovej komunikácií týkajúcej sa služieb zákazníkom, je potrebné, aby malo viacero ľudí prístup k jednej e-mailovej schránke. Práve tu sa naskytuje príležitosť využiť zdieľanú schránku.
Pripojte si všetky svoje e-maily zo služieb ako Microsoft Outlook, Office 365, Gmail alebo vlastný e-mailový server a využívajte výhody zdieľanej e-mailovej schránky.
Zdieľaná schránka je súčasťou nášho help desk riešenia. Predstavte si ju ako inteligentnejšiu a vylepšenú verziu svojho bežného Gmail účtu.
Každý z vašich agentov zákazníckej podpory má svoje vlastné prihlasovacie údaje, avšak po prihlásení sa do systému má prístup k rovnakému informačnému panelu. Každý si môže pozrieť všetky prichádzajúce tikety, kto na čo odpovedá a čo je potrebné okamžite vyriešiť.
Zdieľaná schránka automaticky organizuje všetky podnety, otázky a e-maily do jednotlivých oddelení, triedi tikety podľa priorít a prideľuje zodpovednosti jednotlivým agentom.
Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s jeho angažovanosťou, vašim konverzným pomerom a celkovými výnosmi. Čím spokojnejší budú vaši zákazníci, tým lepšie sa bude dariť vašej spoločnosti. Poskytovaním rýchlych, personalizovaných a informovaných služieb zákazníkom zlepšujete ich angažovanosť, výnosy a spomínané konverzné pomery.
Automaticky organizuje všetky prichádzajúce podnety podľa priority (SLA, dátum prijatia, značky) a priraďuje ich príslušným oddeleniam a agentom.
Umožnite vašim agentom zákazníckej podpory spolupracovať na zložitých podnetoch a problémoch. Jeden agent môže pokračovať tam, kde iný prestal, pretože sú všetky aktivity priebežne ukladané. Agenti si týmto spôsobom môžu navzájom pomáhať a zapisovať interné poznámky, iniciovať chaty alebo dokonca interne telefonovať.
Pretože vaši agenti nebudú musieť strácať svoj drahocenný čas sledovaním rôznych účtov a prepínaním medzi zariadeniami, môžu tráviť viac času poskytovaním personalizovaných a dobre informovaných služieb zákazníkom.
Pretože každý agent má svoje vlastné prihlasovacie údaje, odpadá potreba monitorovania a manažovania viacerých e-mailových schránok. Zdieľaná schránka je najbezpečnejším riešením pre vašu spoločnosť a vašich zákazníkov.
Ako vaša spoločnosť rastie, prináša vám nielen väčšie zisky a obraty, ale aj viac žiadostí o podporu, otázok o produktoch a všeobecných otázok. Často sa stávalo, že len jedna osoba bola zodpovedná za odpovedanie na e-maily V situáciách, kedy odišla napríklad na dovolenku, boli prihlasovacie údaje jednoducho zdieľané s kolegom, ktorý ju v danom období zastupoval. Toto však viedlo len k nedorozumeniam z nedostatku kontextu a transparentnosti.
LiveAgent ponúka pokročilé funkcie, ktoré vám pomôžu rýchlo a efektívne spravovať požiadavky zákazníkov z jedného ovládacieho panela.
Zároveň vám poskytuje prístup k neobmedzenej histórii komunikácie a náš vstavaný CRM systém, ktorý uľahčuje zdieľanie informácií o zákazníkoch, ich tiketoch, čím v konečnom dôsledku pomáha zefektívňovať vami poskytované služby.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021. Buďte dostupnejší a pomôže vašim zákazníkom rýchlejšie.
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Získajte náš profesionálny help desk softvér za fixnú mesačnú sumu bez skrytých poplatkov alebo dlhodobých záväzkov. Začnite 14-dňovou skúšobnou verziou, aby ste získali úplný prehľad o všetkých dostupných funkciách.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu
Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.
Potrebujete zvýšiť rýchlosť odpovedania?
Zvýšte rýchlosť odpovedania na podnety zákazníkov a zlepšite ich spokojnosť a lojalitu. LiveAgent je perfektný nástroj na dosiahnutie tohto cieľa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team