Poznámky

Poznámky sú užitočnou funkciou pre všetkých agentov, ktorý majú záujem udržiavať svoje tikety usporiadané a uschovávať si pripomienky k určitým tiketom alebo klientom.

LiveAgent vám ponúka možnosť pridať súkromné poznámky k tiketom. Tie sú viditeľné iba pre agentov a nie pre žiadateľov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov, ktorí môžu byť pripojený do skrytej kópie tiketu. Táto funkcia vám umožní interne zdieľať váš postup v práci či zaznamenať dôležité aktualizácie pre budúcu podporu. Taktiež môžete preraďovať tikety obsahujúce internú poznámku iným agentom.

PoznámkyPoznámky

Príklad

Váš zákazník vám vysvetlil svoj problém v šiestich dlhých emailoch. Vy si však môžete zobraziť všetky maily v jednom vlákne, zosumarizovať si ich, zapísať si poznámky a preradiť ich developérom, ktorý vyriešia jeho problém. Oni si už nebudú musieť čítať všetky maily od zákazníkov zvlášť (bola by to strata času), vaše zhrnutie problému v jednoduchej poznámke im určite pomôže.

Báza znalostí

Zistite viac

Naša stránka využíva súbory cookie. Pokračovaním v prehliadaní usudzujeme, že súhlasíte s povolením na nasadenie súborov cookie, ako je podrobne uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a pravidlách používania súborov cookie..