Poznámky sú užitočnou funkciou pre všetkých agentov, ktorý majú záujem udržiavať svoje tikety usporiadané a uschovávať si pripomienky k určitým tiketom alebo klientom.
LiveAgent vám ponúka možnosť pridať súkromné poznámky k tiketom. Tie sú viditeľné iba pre agentov a nie pre žiadateľov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov, ktorí môžu byť pripojený do skrytej kópie tiketu. Táto funkcia vám umožní interne zdieľať váš postup v práci či zaznamenať dôležité aktualizácie pre budúcu podporu. Taktiež môžete preraďovať tikety obsahujúce internú poznámku iným agentom.
Príklad
Váš zákazník vám vysvetlil svoj problém v šiestich dlhých emailoch. Vy si však môžete zobraziť všetky maily v jednom vlákne, zosumarizovať si ich, zapísať si poznámky a preradiť ich developérom, ktorý vyriešia jeho problém. Oni si už nebudú musieť čítať všetky maily od zákazníkov zvlášť (bola by to strata času), vaše zhrnutie problému v jednoduchej poznámke im určite pomôže.
Báza znalostí
Softvér LiveAgent ponúka riešenia v oblasti zákazníckej podpory, vrátane telefónnych systémov VoIP, samoobslužného softvéru a systému správy sťažností. Taktiež zahŕňa softvér pre správu e-mailov a helpdesk pre začínajúce podniky. LiveAgent ponúka bezplatné skúšobné verzie a služby, ako je migrácia dát a portálové oddelenie predaja. Vytvára sa informačná tabuľka pre používateľov na tejto stránke.
LiveAgent je vynikajúci nástroj na komunikáciu so zákazníkmi, ktorý pomáha zlepšiť služby a zvýšiť spokojnosť zákazníkov a predaj. Používa sa na všetkých webových stránkach elektronických obchodov a zvyšuje produktivitu. Tím podpory je rýchly a efektívny, a LiveAgent sa odporúča ako lepší produkt než Kayako. Používatelia uvádzajú, že LiveAgent zrýchľuje komunikáciu so zákazníkmi a pomáha kategorizovať povahu tiketov a sledovať, čo zákazníci najviac potrebujú. Profesionálny prístup k zákazníkom je užívateľom LiveAgenta potešením.