Poznámky sú užitočnou funkciou pre všetkých agentov, ktorý majú záujem udržiavať svoje tikety usporiadané a uschovávať si pripomienky k určitým tiketom alebo klientom.
LiveAgent vám ponúka možnosť pridať súkromné poznámky k tiketom. Tie sú viditeľné iba pre agentov a nie pre žiadateľov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov, ktorí môžu byť pripojený do skrytej kópie tiketu. Táto funkcia vám umožní interne zdieľať váš postup v práci či zaznamenať dôležité aktualizácie pre budúcu podporu. Taktiež môžete preraďovať tikety obsahujúce internú poznámku iným agentom.
Príklad
Váš zákazník vám vysvetlil svoj problém v šiestich dlhých emailoch. Vy si však môžete zobraziť všetky maily v jednom vlákne, zosumarizovať si ich, zapísať si poznámky a preradiť ich developérom, ktorý vyriešia jeho problém. Oni si už nebudú musieť čítať všetky maily od zákazníkov zvlášť (bola by to strata času), vaše zhrnutie problému v jednoduchej poznámke im určite pomôže.
Báza znalostí
Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a komunikačné riešenia. Okrem toho, má partnerský program, blog, akadémiu, kalkulačku nákladov a viac. Ich produkty sú populárne a zahrňujú telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, help desk softvér pre začínajúce podniky a ďalšie. LiveAgent tiež uverejňuje novinky o aktualizáciách a zľavách a má stránky s všeobecnými obchodnými podmienkami, bezpečnostnou politikou a zásadami ochrany osobných údajov. Okamžitej po registrácii poskytujú aktivačné údaje cez emailovú schránku.
LiveAgent ponúka softvéry na spravovanie emailov, začínajúcich podnikov, call centier a help deskov. Taktiež zahŕňa funkcie integrácie a alternatívy, ktoré si môžete vyskúšať v bezplatnej skúšobnej verzii. Súčasťou LiveAgent sú aj kontaktné informácie, ako aj sociálne siete a novinky o aktualizáciách a zľavách. Softvér je ocenený pre svoju kvalitu a v tomto článku sa tiež zdieľajú skúsenosti a recenzie zákazníkov.
Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefónne systémy VoIP a iné produkty. Na ich portáli nájdete informácie o partneroch, akadémii, blogu a výpočtoch nákladov. Okrem toho je možné získať ukážku softvéru a vyžiadať si podporu. Kontaktovať oddelenie predaja je možné telefonicky alebo cez sociálne siete. Odoberajte novinky týkajúce sa aktualizácií a zliav.
Text obsahuje informácie o softvéroch z oblasti zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, call centrách, správe sťažností a help deskoch pre začínajúce podniky. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent a partnerstvá, ktoré sú uvedené na stránke. Stránka tiež obsahuje informácie o spoločnosti, ocenenia a certifikáty, ako aj rôzne nástroje a zdroje pre používateľov softvéru. Firma tiež ponúka zákaznícku podporu a predaj cez kontaktné čísla. Momentálne prebieha vytváranie LiveAgent účtu.