Poznámky

Poznámky sú užitočnou funkciou pre všetkých agentov, ktorý majú záujem udržiavať svoje tikety usporiadané a uschovávať si pripomienky k určitým tiketom alebo klientom.

LiveAgent vám ponúka možnosť pridať súkromné poznámky k tiketom. Tie sú viditeľné iba pre agentov a nie pre žiadateľov alebo akýchkoľvek iných koncových užívateľov, ktorí môžu byť pripojený do skrytej kópie tiketu. Táto funkcia vám umožní interne zdieľať váš postup v práci či zaznamenať dôležité aktualizácie pre budúcu podporu. Taktiež môžete preraďovať tikety obsahujúce internú poznámku iným agentom.

Poznámky

Príklad

Váš zákazník vám vysvetlil svoj problém v šiestich dlhých emailoch. Vy si však môžete zobraziť všetky maily v jednom vlákne, zosumarizovať si ich, zapísať si poznámky a preradiť ich developérom, ktorý vyriešia jeho problém. Oni si už nebudú musieť čítať všetky maily od zákazníkov zvlášť (bola by to strata času), vaše zhrnutie problému v jednoduchej poznámke im určite pomôže.

Báza znalostí

Zistite viac

Získajte viac informácií o vašich tiketoch vďaka funkcii Polia tiketu. Práve vďaka nej si môžete zhromažďovať mnoho ďalších informácií, ktoré vám pomôžu udržať tikety usporiadané podľa vašich predstáv.

Polia tiketu

Spoločnosť LiveAgent poskytuje softvér zákazníckej podpory a komunikačné riešenia. Okrem toho, má partnerský program, blog, akadémiu, kalkulačku nákladov a viac. Ich produkty sú populárne a zahrňujú telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, help desk softvér pre začínajúce podniky a ďalšie. LiveAgent tiež uverejňuje novinky o aktualizáciách a zľavách a má stránky s všeobecnými obchodnými podmienkami, bezpečnostnou politikou a zásadami ochrany osobných údajov. Okamžitej po registrácii poskytujú aktivačné údaje cez emailovú schránku.

Uprednostnite určité otázky zákazníkov prostredníctvom tlačidla "Na riešenie". Toto tlačidlo roztriedi tikety priamo na informačný panel agenta, aby ich mohol vyriešiť na základe ich dôležitosti.

Tlačidlo “Na riešenie”

LiveAgent ponúka softvéry na spravovanie emailov, začínajúcich podnikov, call centier a help deskov. Taktiež zahŕňa funkcie integrácie a alternatívy, ktoré si môžete vyskúšať v bezplatnej skúšobnej verzii. Súčasťou LiveAgent sú aj kontaktné informácie, ako aj sociálne siete a novinky o aktualizáciách a zľavách. Softvér je ocenený pre svoju kvalitu a v tomto článku sa tiež zdieľajú skúsenosti a recenzie zákazníkov.

Už sa nemusíte báť situácie, kedy by zákazník dostal viacero odpovedí. LiveAgent vám zobrazí, kto si tiket prezerá a kto naň odpovedá tak, aby zabránil kolízií.

Detekcia kolízie agentov

Spoločnosť LiveAgent ponúka softvér zákazníckej podpory, telefónne systémy VoIP a iné produkty. Na ich portáli nájdete informácie o partneroch, akadémii, blogu a výpočtoch nákladov. Okrem toho je možné získať ukážku softvéru a vyžiadať si podporu. Kontaktovať oddelenie predaja je možné telefonicky alebo cez sociálne siete. Odoberajte novinky týkajúce sa aktualizácií a zliav.

Sledujte, koľko času vaši agenti trávia pri riešení problémov a komunikácii s klientmi. Správa o čase sa generuje automaticky a je vždy aktívna.

Časový prehľad

Text obsahuje informácie o softvéroch z oblasti zákazníckej podpory, telefónnych systémoch, call centrách, správe sťažností a help deskoch pre začínajúce podniky. Firma Quality Unit, LLC ponúka softvér LiveAgent a partnerstvá, ktoré sú uvedené na stránke. Stránka tiež obsahuje informácie o spoločnosti, ocenenia a certifikáty, ako aj rôzne nástroje a zdroje pre používateľov softvéru. Firma tiež ponúka zákaznícku podporu a predaj cez kontaktné čísla. Momentálne prebieha vytváranie LiveAgent účtu.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru