Čo je CRM?
CRM softvér, známy aj ako softvér na riadenie vzťahov so zákazníkmi, ukladá dôležité informácie o zákazníkoch. Primárne sa používa predajcami, marketingovými špecialistami a zákazníckymi agentmi, aby poskytovali lepšiu podporu zákazníkom a predajné skúsenosti.
Aké informácie môžete ukladať v softvéri na riadenie vzťahu s klientmi?
CRM softvér zvyčajne ukladá kontaktné informácie zákazníkov ako e-mailové adresy a telefónne čísla. Takisto uchováva informácie o predošlých nákupoch zákazníka, hodnote nákupov, komunikácii so spoločnosťou a ďalších konkrétnych detailoch. Tieto informácie môžu zahŕňať údaje o ich spokojnosti s vašou spoločnosťou a ich pravdepodobnosti propagácie alebo odchodu z vášho podnikania.
Väčšina CRM systémov sa integruje s nástrojmi a softvérmi tretích strán, aby sa znížil čas potrebný na zadávanie dát a maximalizovala sa efektivita. Napríklad, vstavaný CRM systém LiveAgenta sa integruje s platformami ako Shopify, takže zákaznícky servis môže vidieť objednávky svojich zákazníkov priamo v LiveAgentovi bez nutnosti prihlásiť sa do Shopify.
Čo sú prehľady CRM o tiketoch/zákazníkoch?
Prehľady CRM o tiketoch a zákazníkoch sú polia informácií, ktoré môžete vyplniť, aby ste odhalili viac informácií o konkrétnom zákazníkovi alebo lístku. Ak chcete poskytnúť najlepšiu zákaznícku skúsenosť, je dôležité používať ich ako súčasť svojho tiketing softvéru pre podporu zákazníkov.
Základné polia zákazníka/tiketu zahŕňajú:
- Meno a priezvisko
- Avatar (fotografia/profilový obrázok)
- Viaceré e-mailové adresy
- Viaceré telefónne čísla
- Časové pásmo
- Pohlavie
- Spoločnosť a pracovná pozícia
- Jazyk
- IP adresa
- Informácie o prehliadači (napr. Google Chrome)
- Kontaktné skupiny (napr. VIP zákazníci, španielsky hovoriaci)
- Súkromné poznámky (interné pripomenutia – nevolať o 11:00 hod., atď.)
- Tikety kontaktu (všetky tikety odoslané cez rôzne kanály)
Ponúka nástroj na riadenie zákazníckych vzťahov od LiveAgenta vlastné polia pre tikety/kontakty?
Používatelia LiveAgenta majú možnosť vytvárať neobmedzené vlastné polia pre kontakty a tikety s rôznymi typmi formátov a overovacími nástrojmi.
Agenti môžu napríklad vytvoriť vlastné textové pole (zadávanie textu), zoznam (rozbalovacia ponuka so zoznamom možností), začiarkavacie políčko (malé políčko, ktoré je potrebné zaškrtnúť), skupinu začiarkavacích políčok (používatelia môžu začiarknuť viacero políčok) a polia poštových adries.
Okrem toho, používatelia môžu vybrať overovatele, aby zabezpečili správne zadané dáta do vlastných polí tiketov.
Možnosti overovateľa zahŕňajú:
- Žiadny overovateľ
- Vlastné regulárne výrazy
- Celé číslo, ktoré môže byť pozitívne, negatívne alebo nula
- Desatinné číslo (necelé číslo, napríklad 2,25 alebo 1,6)
- Alfanumerický reťazec (písmená a čísla)
- Alfanumerický reťazec s medzerami
- Webová adresa/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 alebo IPv6 (192.0.2.146 alebo 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334).
- E-mailová adresa (hello@liveagent.com)
- Číslo kreditnej karty (1234-4567-7891-2345)
- Telefónne číslo v USA (888-257-8754).
- Medzinárodné telefónne číslo (+421 2 33 456 826)
- Dátumové formáty (YYYY-MM-dd alebo YYYY/MM/dd alebo dd-MM-YYYY)
- Formát času (HH:MM)
- Číslo sociálneho zabezpečenia (123-45-6789)
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Príklady vlastných polí CRM
- ID objednávky
- Číslo kreditnej karty
- Číslo sociálneho poistenia
- Webová stránka
- Názov účtu
- Farba vlasov
- Veľkosť topánok
- Model vozidla
Aké sú výhody zabudovaného nástroja na riadenie vzťahov so zákazníkmi?
Mať zabudovaný CRM vo vašom softvéri helpdeskového softvéru môže byť prospešné viacerými spôsobmi.
Zlepšená spokojnosť a udržanie zákazníkov
Ak budete mať všetky dôležité informácie o zákazníkoch k dispozícii na jednom mieste, budete môcť poskytovať lepšie služby, ktoré sú proaktívne, rýchle, informované a prispôsobené. Zákazníci túžia po tomto type služieb a preto ich poskytovaním budete môcť ľahko zvýšiť spokojnosť a udržanie zákazníkov.
Identifikácia najlepších a najziskovejších klientov
Vstavané CRM vám môže pomôcť odhaliť, ktorí zákazníci majú najvyššie celoživotné hodnoty. Tieto znalosti vám umožnia poskytovať im lepšie a rýchlejšie služby. Keďže viete, že majú vysokú kúpnu silu a môžu ovplyvniť ostatných pri budúcich nákupoch, vašou prioritou by malo byť, aby boli spokojní pri každom kontakte.
Vylepšite marketingové a predajné postupy spoločnosti
Poznanie svojich zákazníkov vám umožní poskytovať personalizovanejšie marketingové a predajné správy, čím sa zvýši vaša ziskovosť. Podľa spoločnosti Accenture 91 % spotrebiteľov tvrdí, že s väčšou pravdepodobnosťou nakupujú u značiek, ktoré poskytujú ponuky a odporúčania, ktoré sú pre nich relevantné. Navyše 70 % mileniálov je frustrovaných (keď im spoločnosti posielajú) irelevantné e-maily.
Zvyšujte predaj a efektivitu
Vedieť, čo sa vašim zákazníkom páči (a čo nie), vám môže pomôcť zvýšiť predaj a efektivitu. Napríklad, ak si v CRM zapíšete konkrétne produktové preferencie určitého zákazníka, budete vedieť, kedy a ako mu zaslať proaktívne predajné správy alebo ponuky na predaj.
Prípady použitia prehľadov zákazníkov (CRM)
Pozrite si minulé komunikačné vlákna
Vstavaný CRM nástroj LiveAgenta umožňuje prezrieť si predchádzajúcu komunikáciu vašich zákazníkov s vašim podnikom. Môžete vidieť všetky minulé správy vrátane informácií o tom, kedy vás naposledy kontaktovali, cez ktorý kanál, ako aj kompletný kontext každej interakcie.
Vlastné súkromné poznámky
Zapíšte si vlastné poznámky o svojich zákazníkoch, aby vám neušiel ani jeden detail. Precíznosť pri ukladaní informácií o zákazníkoch je kľúčom k poskytovaniu výnimočných služieb.
Prehľady tiketu/zákazníkov
Prezrite si, upravte a uložte všetky základné údaje o zákazníkoch, začínajúc jednoduchými kontaktnými informáciami, ako sú ich meno a priezvisko a e-mailová adresa. Posuňte to o krok ďalej tým, že si zapíšete ich operačný systém, webový prehliadač, jazyk a časové pásmo. Byť oboznámený a ohľaduplný k miestu, času a zariadeniam zákazníka môže urobiť zázraky pre ich zážitok zo služieb.
Aké doplnky tretích strán môžem prepojiť so softvérom podpory LiveAgent?
Helpdeskový softvér LiveAgent ponúka viac ako 40 integrácií tretích strán s najpopulárnejšími nástrojmi, ktoré sú k dispozícii, vrátane Slacku, Shopify, Mailchimp, Braintree a ďalších. Pre viac informácií o použití a integrácii každého podporovaného pluginu s vaším účtom sa pozrite do časti LiveAgent sekcia pluginov.
Zdroje znalostnej bázy
Chcete sa dozvedieť viac o našom integrovanom CRM, ako aj o našich prehľadoch tiketov a zákazníckov? Prejdite naše články v báze znalostí, blogové príspevky, akadémiu, slovník alebo stránky funckií.
- Polia tiketov
- Zákaznícke prehľady (Vysvetlené)
- Rast vašej firmy pomocou prehľadov zákazníkov (sprievodca)
- Detail tiketu (vysvetlené)
- Polia tiketov
Ste pripravení zaznamenávať jedinečné informácie o zákazníkoch?
Vytvorte jedinečné polia CRM na uloženie cennejších informácií o vašich zákazníkoch. Vyskúšajte to ešte dnes s bezplatnou exkluzívnou 14-dňovou skúšobnou verziou. Nevyžadujeme žiadnu kreditnú kartu.
Frequently Asked Questions
Čo je CRM?
CRM softvér, známy aj ako softvér pre riadenie vzťahov s klientmi, ukladá dôležité informácie o zákazníkoch. Je primárne používaný predajcami, marketérmi a podpornými agentmi na poskytovanie lepšej zákazníckej podpory a zlepšenie predajných skúseností.
Aké informácie môžete ukladať v softvéri na správu vzťahov s klientmi?
CRM zvyčajne ukladá kontaktné informácie zákazníkov, ako sú e-mailové adresy a telefónne čísla. Okrem toho obsahuje aj informácie o minulých nákupoch zákazníka, hodnotách nákupov, komunikácii s vašou spoločnosťou a ďalšie konkrétne detaily. Tieto informácie môžu zahŕňať údaje o ich spokojnosti s vašou spoločnosťou a ich pravdepodobnosti propagácie alebo odchodu od vášho podnikania.
Aké doplnky tretích strán môžem prepojiť so softvérom podpory LiveAgent?
Softvér helpdesku LiveAgent ponúka viac ako 40 integrácií s najpopulárnejšími nástrojmi, vrátane Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree a ďalších.
Zlé zákaznícke služby a ako im zabrániť
Akýkoľvek podnik, ktorý chce prosperovať, musí sa sústrediť na poskytovanie spokojnosti zákazníkov, pretože dôsledky zlého zákazníckeho servisu môžu byť skutočne škodlivé.
The article discusses the benefits of adding attachments and visual aids to knowledge base articles, as well as the advantages of using LiveAgent software to provide customers with independent access to information. The article also suggests creating an online community to empower customers to help each other and provide suggestions. Interested users can start with a free 14-day trial and can book a software demo via phone.
Optimalizujte svoj web pre zvýšenie konverzie - znižte ceny, zlepšite funkcionalitu, a ponúknite benefity. Využite vizuálne návody a bezplatný softvér LiveAgent pre zlepšenie komunikácie so zákazníkmi a prevádzkových činností. Uverejňujte novinky o aktualizáciách a zľavách, a poskytujte zákaznícku podporu cez telefón alebo sociálne siete.
Tisícky spokojných zákazníkov | LiveAgent
Spoločnosti ako LiveAgent, Contrado a E.ON ponúkajú širokú škálu produktov a služieb, vrátane softvéru, kreatívnych produktov a energetických riešení. LiveAgent poskytuje ukážku softvéru, ktorá pomáha dosiahnuť obchodné ciele a zvýšiť spokojnosť zákazníkov.