Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!

Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s prístupom, lojalitou a predajmi. Ak chcete zvýšiť predaje, mali by ste sa zamerať hlavne na vašich zákazníkov.

Čím viac sa budete snažiť uspokojiť svojich zákazníkov, tým lepšie bude vaše podnikanie z hľadiska výnosov. Ako je to možné? Čítajte ďalej a dozviete sa!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najlepšie stratégie na zvýšenie predaja

Pri predajoch je potrebné sústrediť sa predovšetkým na vašich zákazníkov. Uistite sa, že vaša firma:

 Poskytuje zákazníkom hodnotu

Znižuje úsilie zákazníka

Poskytuje rýchle a profesionálne služby

Zvýšte vaše predaje pomocou správnych nástrojov

Pomocou help desk riešenia ako je LiveAgent bude udržanie kvalitných služieb, lojalita a zvýšenie predajov hračkou. Prečo?

LiveAgent ponúka viac ako 180 pokročilých funkcií a vyše 40 integrácií, vďaka ktorým budete poskytovať najlepšie služby.

Right tools to increase sales

Prečo je dôležité sústrediť sa na zákazníkov pri dosahovaní zvýšenia predajov?

Definition of good customer service

Dobré služby sú žiadané a očakávané

Zákazníci očakávajú bezchybné služby. Ak im ich spoločnosť neposkytne, príde o zákazníka. Americké spoločnosti strácajú kvôli nedostatočnému zákazníckemu servisu viac ako 62 miliárd ročne.

Bad service spreads like a wildfire

Negatívne recenzie sa šíria ako blesk

Priemerný spotrebiteľ povie o svojej zlej skúsenosti až 15 ľuďom, zatiaľ čo o dobrú skúsenosť sa podelí len s 11 ľuďmi.

Empower customers with self-service

Snažte sa minimalizovať úsilie zákazníka

Až 74% ľudí sa rozhodne pre zmenu spoločnosti, ak sa im zdá proces nákupu príliš komplikovaný.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Získavanie nových zákazníkov je pomerne drahé

Je 5 až 25-krát drahšie získať nového zákazníka ako si udržať aktuálneho.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Funkcie LiveAgenta, ktoré pomáhajú zvyšovať predaje

Email ticketing

Tiketovací systém s hybridným tokom tiketov

Všetky vaše emaily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych sieťach a tikety z ostatných kanálov budú presmerované do služby LiveAgent.

Interný a externý live chat

Live chat podpora je kľúčovým faktorom pre zvýšenie predajov. Pomáha pretvárať webových návštevníkov na platiacich zákazníkov.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Vstavané call centrum

Vybudujte virtuálne call centrum ako súčasť vášho viackanálového help desk riešenia. LiveAgent centralizuje všetky hovory z vášho webu alebo pevnej linky na jedno miesto.

Podpora na sociálnych sieťach

Integrujte profily zo sociálnych sietí do služby LiveAgent a reagujte na komentáre, správy alebo tweety priamo z vášho účtu.

Social medias integrated into the help desk software
Manager - icon

Vstavané CRM

Zobrazte si kontaktné údaje vášho zákazníka, predchádzajúce nákupy a celú jeho doterajšiu komunikáciu s vašou spoločnosťou. Upravuje a sprístupňujte všetky dáta v reálnom čase.

Gear - icon

Automatické a predvolené odpovede

Využite automatické a predvolené odpovede na urýchlenie všedných činností. Ušetrite viac ako 15 hodín týždenne vďaka našim funkciám automatizácie.

Knowledge base - icon

Tvorca báz znalostí

Vybudujte viacero interných a externých báz znalostí ako súčasť vášho samoobslužného riešenia. Vytvorte FAQs, fóra, spätné väzby a iné.

report of finished tasks

Hlavný panel analýzy údajov

Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a monitorujte služby, ktoré mu práve poskytujete. Prezrite si štatistiky a poučte sa z hodnotení zákazníkov.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Čo robí z LiveAgenta správny nástroj na zvýšenie predajov?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte naše jedinečné help desk riešenie za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov a dlhodobých záväzkov. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes so 14-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a získajte prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo ešte čakáte? Začnite zvyšovať vaše predaje už dnes!

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!

Skúste to teraz zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Súvisiace článkyZvýšte vaše predaje a zisky
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Recenzie zákazníkov, partnerský program a populárne softvér pre zákaznícku podporu. LiveAgent je služba, ktorá prináša komunikačné kanály a riešenia pre podniky.

Výhody live chatu a ako ho používať

Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

TypoAssassin

Pripojte sa k tisícom spokojných zákazníkov využívajúcich softvér LiveAgent. Poskytnite im lepšiu skúsenosť prostredníctvom viackanálového riešenia.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Spätná väzba a návrhy

Komunikujte s vašimi zákazníkmi jednoduchšie a získajte dôležitú spätnú väzbu a návrhy pre budúci vývoj pomocou softvéru s prispôsobiteľnými tlačidlami.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru