Zvýšte vaše predaje vďaka softvéru LiveAgent!

Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s prístupom, lojalitou a predajmi. Ak chcete zvýšiť predaje, mali by ste sa zamerať hlavne na vašich zákazníkov.

Čím viac sa budete snažiť uspokojiť svojich zákazníkov, tým lepšie bude vaše podnikanie z hľadiska výnosov. Ako je to možné? Čítajte ďalej a dozviete sa!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Najlepšie stratégie na zvýšenie predaja

Pri predajoch je potrebné sústrediť sa predovšetkým na vašich zákazníkov. Uistite sa, že vaša firma:

 Poskytuje zákazníkom hodnotu

Znižuje úsilie zákazníka

Poskytuje rýchle a profesionálne služby

Zvýšte vaše predaje pomocou správnych nástrojov

Pomocou help desk riešenia ako je LiveAgent bude udržanie kvalitných služieb, lojalita a zvýšenie predajov hračkou. Prečo?

LiveAgent ponúka viac ako 180 pokročilých funkcií a vyše 40 integrácií, vďaka ktorým budete poskytovať najlepšie služby.

Right tools to increase sales

Prečo je dôležité sústrediť sa na zákazníkov pri dosahovaní zvýšenia predajov?

Definition of good customer service

Dobré služby sú žiadané a očakávané

Zákazníci očakávajú bezchybné služby. Ak im ich spoločnosť neposkytne, príde o zákazníka. Americké spoločnosti strácajú kvôli nedostatočnému zákazníckemu servisu viac ako 62 miliárd ročne.

Bad service spreads like a wildfire

Negatívne recenzie sa šíria ako blesk

Priemerný spotrebiteľ povie o svojej zlej skúsenosti až 15 ľuďom, zatiaľ čo o dobrú skúsenosť sa podelí len s 11 ľuďmi.

Empower customers with self-service

Snažte sa minimalizovať úsilie zákazníka

Až 74% ľudí sa rozhodne pre zmenu spoločnosti, ak sa im zdá proces nákupu príliš komplikovaný.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Získavanie nových zákazníkov je pomerne drahé

Je 5 až 25-krát drahšie získať nového zákazníka ako si udržať aktuálneho.

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Funkcie LiveAgenta, ktoré pomáhajú zvyšovať predaje

Email ticketing

Tiketovací systém s hybridným tokom tiketov

Všetky vaše emaily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych sieťach a tikety z ostatných kanálov budú presmerované do služby LiveAgent.

Interný a externý live chat

Live chat podpora je kľúčovým faktorom pre zvýšenie predajov. Pomáha pretvárať webových návštevníkov na platiacich zákazníkov.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Vstavané call centrum

Vybudujte virtuálne call centrum ako súčasť vášho viackanálového help desk riešenia. LiveAgent centralizuje všetky hovory z vášho webu alebo pevnej linky na jedno miesto.

Podpora na sociálnych sieťach

Integrujte profily zo sociálnych sietí do služby LiveAgent a reagujte na komentáre, správy alebo tweety priamo z vášho účtu.

Social medias integrated into the help desk software
Manager - icon

Vstavané CRM

Zobrazte si kontaktné údaje vášho zákazníka, predchádzajúce nákupy a celú jeho doterajšiu komunikáciu s vašou spoločnosťou. Upravuje a sprístupňujte všetky dáta v reálnom čase.

Gear - icon

Automatické a predvolené odpovede

Využite automatické a predvolené odpovede na urýchlenie všedných činností. Ušetrite viac ako 15 hodín týždenne vďaka našim funkciám automatizácie.

Knowledge base - icon

Tvorca báz znalostí

Vybudujte viacero interných a externých báz znalostí ako súčasť vášho samoobslužného riešenia. Vytvorte FAQs, fóra, spätné väzby a iné.

report of finished tasks

Hlavný panel analýzy údajov

Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a monitorujte služby, ktoré mu práve poskytujete. Prezrite si štatistiky a poučte sa z hodnotení zákazníkov.

Dôvody, prečo sa spoločnosti rozhodujú pre LiveAgenta

Čo robí z LiveAgenta správny nástroj na zvýšenie predajov?

Most reviewed and number 1

Najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér

LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.

Preferred by 21k businesses

Preferovaný viac ako 30 000 spoločnosťami

Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.

Packed with features

Spoznajte viac ako 180 funkcionalít

S viac ako 180 funkcionalitami100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.

Cloud based and secure help desk

Bezpečné a spoľahlivé cloudové úložisko

LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.

Transparentné a dostupné ceny

Získajte naše jedinečné help desk riešenie za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov a dlhodobých záväzkov. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes so 14-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a získajte prístup ku všetkým dostupným funkciám.

Na čo ešte čakáte? Začnite zvyšovať vaše predaje už dnes!

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-Inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac
Súvisiace článkyZvýšte vaše predaje a zisky
Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Pozrite si výhody LiveAgenta a začnite s ním za 5 minút.

Poskytujte excelentnú zákaznícku podporu

Text obsahuje informácie o niekoľkých slovenských spoločnostiach a ich produktov a službách. Cestovná kancelária SATUR má viac ako 100-ročné skúsenosti v oblasti cestovania a je najväčšou slovenskou kanceláriou s viac ako 90 000 klientmi. FrëschKëscht sa začala ako školský projekt a teraz je skutočnou spoločnosťou s dobrou zákazníckou službou a úspechom. Post Affiliate Pro je popredný sledovací softvér pre affiliate marketing. ZľavaDňa je slovenský eshop s ponukou zľavov na produkty, služby a darčeky. Websupport je poskytovateľ webhostingu a registrácie domén na Slovensku a v Českej republike. SolidTrust Pay je poskytovateľom platobných služieb pre jednotlivcov a podnikateľov.

LiveAgent je help desk softvér, ktorý sa prispôsobuje potrebám rôznych obchodných modelov. LiveAgent môže pomôcť vašej spoločnosti v oblasti poskytovania zákazníckej podpory. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu na 14 dní. Nevyžadujeme kreditné karty. Preskúmajte, ako sa LiveAgent prispôsobí a naplní potreby špecifických podnikov.

Komplexné riešenie pre rôzne typy podnikov

LiveAgent je populárny nástroj zákazníckej podpory s funkčnými integráciami a dostupným partnerstvom. Získal ocenenia a pozitívne recenzie od spokojných zákazníkov. Ponúka aj blog, slovník, akadémiu a webináre. Jeho softvérové riešenia zahŕňajú call centrá, portály a správu e-mailov. Spoločnosť poskytuje aj kontaktné informácie a možnosť prihlásenia sa k odberu noviniek.

Skvelý zákaznícky servis začína lepším help desk softvérom. Začnite 14-dňovú skúšobnú verziu zdarma a neskôr prejdite na jeden z platených plánov začínajúcich na 15$ / mesiac

Ocenenia a certifikáty

LiveAgent is a customer support software offered by Quality Unit LLC. It includes features such as live chat, VoIP phone systems, and multi-channel support. The software is also available as a self-service email management and help desk tool. LiveAgent offers advanced ticketing procedures, a customer portal, and templates. It is a reliable and cost-effective solution that helps businesses increase their productivity and sales conversion rates. The software has received positive reviews from satisfied customers and is a popular choice among digital agencies.

Vytvárajte úžasné zákaznícke portály, bázy znalostí a zložité stromy IVR. Filtrujte tikety podľa značiek, oddelení, problémov alebo komunikačných kanálov. Priraďte a automaticky preneste zodpovednosť za konkrétne tikety na daných agentov alebo oddelenia. Usporiadajte, preneste a vyriešte podnety zákazníkov z centralizovaného panela. Všetko s LiveAgentom.

Buďte vždy pri svojich zákazníkoch

LiveAgent je komplexným softvérom pre zákaznícku podporu, ktorý pomáha rýchlo a efektívne komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom chatu, e-mailov a sociálnych médií. Ponúka tiež možnosť vytvárať bázy znalostí a poskytovať nepretržitú podporu. Mnohí spokojní klienti odporúčajú LiveAgent pre jeho spoľahlivosť a jednoduché používanie.

LiveAgent spája vynikajúci live chat, tiketovanie a automatizáciu. Zlepšite svoj marketing so správnym help desk softvérom od LiveAgenta.

Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?

Zlepšite marketingovú stratégiu odpovedaním a spracúvaním zákazníckych podnetov na sociálnych sieťach a pomocou help desk softvéru, ktorý vám pomôže udržať prehľad. Snažte sa vytvoriť dobrý prvý dojem a zlepšiť svoje predajné taktiky.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach

Vylepšite zákaznícku podporu prostredníctvom sociálnych médií s LiveAgent, ktorý vám pomôže spravovať komunikáciu a riešiť problémy zákazníkov efektívne a rýchlo. Začnite bezplatnú skúšobnú verziu.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

Start Free Trial x