Spokojnosť zákazníka úzko súvisí s prístupom, lojalitou a predajmi. Ak chcete zvýšiť predaje, mali by ste sa zamerať hlavne na vašich zákazníkov.
Čím viac sa budete snažiť uspokojiť svojich zákazníkov, tým lepšie bude vaše podnikanie z hľadiska výnosov. Ako je to možné? Čítajte ďalej a dozviete sa!
Spracúvame vaše údaje...
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Pomocou help desk riešenia ako je LiveAgent bude udržanie kvalitných služieb, lojalita a zvýšenie predajov hračkou. Prečo?
LiveAgent ponúka viac ako 180 pokročilých funkcií a vyše 40 integrácií, vďaka ktorým budete poskytovať najlepšie služby.
Zákazníci očakávajú bezchybné služby. Ak im ich spoločnosť neposkytne, príde o zákazníka. Americké spoločnosti strácajú kvôli nedostatočnému zákazníckemu servisu viac ako 62 miliárd ročne.
Priemerný spotrebiteľ povie o svojej zlej skúsenosti až 15 ľuďom, zatiaľ čo o dobrú skúsenosť sa podelí len s 11 ľuďmi.
Až 74% ľudí sa rozhodne pre zmenu spoločnosti, ak sa im zdá proces nákupu príliš komplikovaný.
Je 5 až 25-krát drahšie získať nového zákazníka ako si udržať aktuálneho.
Ponúkame prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.
Všetky vaše emaily, chaty, hovory, zmienky na sociálnych sieťach a tikety z ostatných kanálov budú presmerované do služby LiveAgent.
Live chat podpora je kľúčovým faktorom pre zvýšenie predajov. Pomáha pretvárať webových návštevníkov na platiacich zákazníkov.
Vybudujte virtuálne call centrum ako súčasť vášho viackanálového help desk riešenia. LiveAgent centralizuje všetky hovory z vášho webu alebo pevnej linky na jedno miesto.
Integrujte profily zo sociálnych sietí do služby LiveAgent a reagujte na komentáre, správy alebo tweety priamo z vášho účtu.
Zobrazte si kontaktné údaje vášho zákazníka, predchádzajúce nákupy a celú jeho doterajšiu komunikáciu s vašou spoločnosťou. Upravuje a sprístupňujte všetky dáta v reálnom čase.
Využite automatické a predvolené odpovede na urýchlenie všedných činností. Ušetrite viac ako 15 hodín týždenne vďaka našim funkciám automatizácie.
Vybudujte viacero interných a externých báz znalostí ako súčasť vášho samoobslužného riešenia. Vytvorte FAQs, fóra, spätné väzby a iné.
Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a monitorujte služby, ktoré mu práve poskytujete. Prezrite si štatistiky a poučte sa z hodnotení zákazníkov.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
Získajte naše jedinečné help desk riešenie za fixnú mesačnú cenu, bez skrytých poplatkov a dlhodobých záväzkov. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes so 14-dňovou bezplatnou skúšobnou verziou a získajte prístup ku všetkým dostupným funkciám.
Na čo ešte čakáte? Začnite zvyšovať vaše predaje už dnes!
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne... Je to LiveAgent!
Ceníme si vašu prejavenú dôveru a nedávnu registráciu do softvéru LiveAgent.
Hneď po registrácii vám bude odoslaná správa s prihlasovacími údajmi do vašej emailovej schránky.
Ak si chvíľku počkáte, po dokončení inštalácie budete mať prístup k svojmu účtu priamo z tejto stránky.
Po ukončení tohto procesu budú vaše prihlasovacie údaje zaslané do vašej emailovej schránky.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch