Koncept zákazníckeho servisu sa v poslednom desaťročí značne rozšíril a zmenil. Predtým bol zákaznícky servis predovšetkým o ľudskej interakcii. S nárastom elektronického obchodu však spoločnosti museli prispôsobiť svoje stratégie služieb zákazníkom a adaptovať sa na nové prostredia a podmienky. Vďaka množstvu prichádzajúcich tiketov zo sociálnych sietí a live chatu začala fungovať automatizácia a chatboti.
Aj keď sú automatizácia a chatboti veľmi nákladovo efektívne riešenia a ušetria vám veľa času pri odpovedaní na otázky zákazníkov, je dôležité zachovať ľudské spojenie, po ktorom zákazníci túžia, ale chatboti ho nemôžu poskytnúť. Ako? Vyskúšajte naše tipy, ktoré zlepšia vaše služby zákazníkom.
Registrovaním sa prijímam VOP a Zásady ochrany osobných údajov.
Zákaznícky servis je podpora a servis, ktorý poskytujete zákazníkom pred, počas a po nákupe. Ako agent podpory zákazníkov je nesmierne dôležité byť v priebehu celého procesu podpory informovaný, ochotný a chápať špecifické potreby jednotlivých zákazníkov. Vaši zákazníci sa musia cítiť na každom kroku cenení.
Pokiaľ ide o zlepšenie zákazníckeho servisu, je dôležité sadnúť si a položiť ťažké otázky. Sú vaši zákazníci spokojní s vašim produktom a úrovňou služieb, ktoré poskytujete? Spoločnosti si často myslia, že poskytujú vynikajúce služby, ale ich zákazníci s tým nesúhlasia. Ako teda zistiť, či sú zákazníci spokojní s vašou spoločnosťou? Meraním metrík, na ktorých záleží najviac: CSAT, NPS, CES a FRT.
Mali by ste sa usilovať o to, aby ste dosiahli skóre CSAT najmenej 80%. Avšak skóre spokojnosti zákazníka sa môže v jednotlivých odvetviach líšiť. Aj keď je CSAT dobrým indikátorom toho, ako sa vašej spoločnosti darí, mali by ste merať aj NPS, CES a FRT, aby ste získali úplný prehľad o svojich službách. Sledovaním metrík budete schopný identifikovať oblasti zlepšenia a zlepšiť spokojnosť svojich zákazníkov.
Skóre spokojnosti zákazníka (Customer Satisfaction Score) vám dáva vedieť, ako sú zákazníci spokojní s vašimi produktami a službami.
Čisté skóre promotéra (Net Promoter Score) vyjadruje pravdepodobnosť, že zákazníci odporúčajú vaše produkty a služby ostatným zákazníkom.
Skóre úsilia zákazníka (Customer Effort Score) počíta, aké ľahké alebo ťažké je komunikovať s vašou spoločnosťou.
Čas prvej odpovede (First Response Time) meria, ako dlho musí zákazník čakať, kým dostane počiatočnú odpoveď na svoj podnet.
71% spotrebiteľov uvádza, že sa cítia frustrovaní, keď je nakupovanie neosobné.
90% zákazníkov očakáva konzistentné interakcie naprieč všetkými komunikačnými kanálmi.
64% zákazníkov očakáva pomoc v reálnom čase bez ohľadu na komunikačný kanál, ktorý používajú.
Ponúkame služby bezplatného prenosu dát z väčšiny populárnych help desk riešení.
Help desk softvér vám umožňuje ukladať a pristupovať k dôležitým informáciám o vašich zákazníkoch, pomocou ktorých môžete vytvárať prispôsobené odpovede a poskytovať personalizovaný zákaznícky servis kedykoľvek.
Poskytujte podporu zákazníkom nepretržite prostredníctvom samoobslužných báz znalostí. Vyplňte ich článkami s postupmi a často kladenými otázkami alebo vytvorte komunitné fórum, kde si vaši zákazníci môžu pomáhať navzájom.
Skvelou metódou na neustále zlepšovanie zákazníckeho servisu je zhromažďovanie spätnej väzby od zákazníkov a analýza výkonu vášho agenta.
Help desk softvér vám pomôže poskytovať rýchlu a pohodlnú podporu prostredníctvom live chatu, call centra, bázy znalostí, ako aj prostredníctvom integrácie so sociálnymi sieťami či využitia možností automatizácie.
Prepojte všetky svoje komunikačné kanály (telefón, e-mail, sociálne siete, live chat, zákaznícky portál) s LiveAgentom. Kedykoľvek dostanete nový podnet či otázku, budú automaticky nasmerované do univerzálnej schránky a uložené ako tiket.
Odtiaľ môžete spravovať, monitorovať a reagovať na všetky tikety. Univerzálna schránka je plná množstva funkcií, ktoré uľahčujú správu tiketov, ako sú automatizačné funkcie, značky, oddelenia a ďalšie.
Vytvárajte ohromujúce bázy znalostí pomocou nášho editora „What You See Is What You Get (WYSIWYG)“. Náš softvér vám umožňuje vytvárať rôzne interné aj externé bázy znalostí, ktoré si môžete jednoducho prispôsobiť svojim potrebám a dizajnovému jazyku. Vyplňte ich článkami s postupmi, videami, políčkami spätnej väzby a návrhov, fórami alebo často kladenými otázkami.
Naše zabudované CRMko udržuje informácie o vašich zákazníkov tak, aby ste ich mali na dosah ruky. Zakaždým, keď odpoviete na tiket si môžete zobraziť minulé interakcie, nákupy a dodatočné informácie o zákazníkovi. Počas chatovania alebo telefonovania so svojimi zákazníkmi môžete tieto informácie ľahko upravovať.
LiveAgent spája excelentný live chat, tiketovanie a automatizáciu, čo nám umožňuje poskytovať výnimočnú podporu našim zákazníkom.
Peter Komornik, CEO
Rýchlosť je dôležitým faktorom, ktorý zohráva kľúčovú rolu pri konverzií návštevníkov webových stránok na zákazníkov a udržiavaní si spokojnosti tých existujúcich. Náš live chat je momentálne najrýchlejším riešením na trhu. Použite ho na proaktívne oslovenie svojich zákazníkov pri prezeraní vašich stránok.
Využite naše robustné funkcie analytiky a reportovania. Prezrite si štatistiky používania, vyhodnoťte správy o výkonnosti a poučte sa z hodnotení spokojnosti zákazníkov. Zistite, kto komunikuje s vašou spoločnosťou a sledujte služby, ktoré dostáva.
“LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert
“Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik
“Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron
“My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam
“Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad
“Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga
“Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal
“Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison
LiveAgent je najviac a najlepšie hodnotený help desk softvér pre malé a stredné podniky v rokoch 2020 a 2021.
Viac ako 30 000 spoločností naprieč viacerými odvetviami a veľkosťami sa spolieha na LiveAgenta pri poskytovaní výnimočných služieb zákazníkom.
S viac ako 180 funkcionalitami, 100+ integráciami a nekonečnými možnosťami úprav sa LiveAgent ľahko prispôsobí vašim obchodným požiadavkám.
LiveAgent je riešenie plne bežiace v cloude, bezpečné, ľahko nastaviteľné a prispôsobiteľné. Začnite ho využívať v priebehu pár minút.
LiveAgent je pokročilý help desk softvér, ktorý vám pomôže zlepšiť zákaznícky servis a zároveň zvýši konverzný pomer. Náš softvér má konkurencieschopné ceny a je zaujímavý vzhľadom na obrovské množstvo funkcií, ktoré ponúka. Vyskúšajte LiveAgent ešte dnes, nevyžadujeme žiadne kreditné karty.
Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent!
Let's put an end to bad service with help desk software
Poskytnite svojim agentom informácie a pomocné nástroje pre zabezpečenie dôkladnej a prispôsobenej zákazníckej služby. Analyzujte odpovede v jednom mieste.
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Potrebujete zlepšiť svoju marketingovú stratégiu?
Pred zakúpením produktov si zákazníci prezerajú váš web, sociálne siete a recenzie. Odpovedajte na zákaznícke podnety a používajte help desk softvér na správu interakcií a zlepšenie reputácie.
Ceníme si, že ste sa nedávno prihlásili do služby LiveAgent.
Na vašu e-mailovú adresu bude zaslaná správa s prihlasovacími údajmi hneď po vytvorení vášho účtu.
Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..
Sme dostupní vo viacerých termínoch