Help desk softvér pre EDU a mimovládne inštitúcie

Zamerajte sa na pozitívny vplyv vašej inštitúcie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru pre malé a stredné podniky v roku 2020. Zostaňte v blízkom kontakte s vašimi partnermi a vytvárajte zmeny spoločne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Ušetrite čas využitím automatizácie

Vzdelávacie a mimovládne organizácie majú zvyčajne podiel na budovaní pevných osobných vzťahov, pretože práve to je ich náplňou. Je však dobrým nápadom pokryť ich osobné aktivity pomocou služby LiveAgent, aby si ušetrili zdroje prevádzkového času. Celková komunikácia vrátane sociálnych sietí, live chatu a kontaktných formulárov je nevyhnutná pre zlepšenie ich podnikania. Navyše obdivujeme ich snahu urobiť tento svet lepším!

Efektívnejšia komunikácia so zainteresovanými stranami

Nikdy nestraťte prehľad o svojej predchádzajúcej konverzácii so súčasnými a potenciálnymi stranami. Vďaka univerzálnej doručenej pošte a výkonnému vyhľadávaniu nájdete presne ten tiket, ktorý aktuálne potrebujete. Začnite konverzáciu v live chate, pokračujte v tikete a v prípade potreby dokonca zavolajte – všetko na rovnakom mieste!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Reagujte rýchlejšie na prijaté podnety

Získajte odpovede na vaše otázky okamžite a prelomte jazykovú bariéru už teraz. Môžete dokonca získať zobrazenie písania v reálnom čase, ktoré vám pomôže pripraviť správne odpovede v pravý čas. Trávite veľa času mimo počítača? Žiadny problém, LiveAgent vám ponúka mobilné aplikácie, vďaka ktorým budete v kontakte, nech ste kdekoľvek.

Modernizujte vašu zákaznícku podporu

Premeňte vaše inštitúciu na moderne zmýšľajúcu, prístupnú a komunikatívne zdatnú organizáciu zameranú na zákazníka. Spojte sa s potenciálnymi študentmi a ich rodičmi alebo získajte nových darcov pomocou live chatu.

Right tools to increase sales

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Aký prínos získa vaša EDU a mimovládna organizácia z implementácie LiveAgenta?

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Primeraný poplatok za predplatné

Vyššia efektivita a produktivita

Dosiahnutý najlepší dopad

5 star rating

Najvyššie bezpečnostné štandardy

LiveAgent ponúka najmodernejšie bezpečnostné štandardy. Vaša súkromná komunikácia je zabezpečená, šifrovaná a nachádza sa v dátových centrách EÚ, USA alebo Ázie na základe vašich preferencií. LiveAgent je tiež plne kompatibilný s GDPR a riadi sa najnovšími osvedčenými postupmi v oblasti SaaS.

Efektívne riadenie zdrojov

Finančné a ľudské zdroje sú jednou z najdôležitejších častí každej neziskovej organizácie. Nikdy nestrácajte čas so svojimi dobrovoľníkmi alebo účastníkmi vybavovaním e-mailov a radšej ho investujte do rozšírenia dosahu vašich projektov. Spoľahlivý softvér LiveAgent môže výrazne zvýšiť výkon a úspešnosť vašej vízie.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Zákaznícka podpora poskytovaná 24/7/365

Obchodní partneri a zákazníci chcú mať okamžitý prístup k informáciám o projektoch, finančnom príspevku alebo dopadoch vašich aktivít bez ohľadu na čas, deň alebo miesto. Vytvorenie jednoduchého, ale neuveriteľne cenného zákazníckeho portálu s častými otázkami, komunitnými fórami alebo niekoľkými rôznymi kategóriami a článkami im môže pomôcť neustále získavať informácie. Ušetrí to čas vašim agentom, nakoľko zákazníci majú možnosť hľadať odpovede vo vlastnej réžii.

Zistite, prečo si spoločnosti vyberajú LiveAgent

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Najlacnejšie help desk riešenie

Bezplatný plán LiveAgent ponúka okrem iných funkcií aj bezplatnú bázu znalostí. S plateným programom môžete získať ešte viac pokročilých funkcií za rozumnú cenu.

Package Name

Ticket

Ideálny pre menšie agentúry a firmy

$15 /mesiac
Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre marketérov a veľké agentúry

$29 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent

Vyskúšať zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Súvisiace článkyEDU a mimovládne organizácie
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi

LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.

Recenzie zákazníkov, partnerský program a populárne softvér pre zákaznícku podporu. LiveAgent je služba, ktorá prináša komunikačné kanály a riešenia pre podniky.

Výhody live chatu a ako ho používať

Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.

Live Chat je ideálnym spôsobom, ako poskytnúť kvalitnú zákaznícku podporu. Vyberte si dizajn a vložte chat na svoje webové stránky práve teraz s LiveAgentom.

Tlačidlo chatu

Vytvorte často kladené otázky a články pre zákaznícku podporu na webovej stránke a získajte Live chat tlačidlo zadarmo, ako aj 30-dňovú skúšobnú verziu od LiveAgent.

Urobte zo svojej komunikácie bezrizikové úsilie a vyberte si výkonný komunikačný nástroj pre svoje podnikanie – live chat od LiveAgenta.

Live chat pre veľké podninky

Live chat softvér umožňuje lepšie poskytovanie zákazníckej podpory a personalizáciu správ. Agenti by mali dodržiavať pravidlá chatovej etiky a využívať proaktívne funkcie chatu.

Nechajte vašich zákazníkov hlasovať o tom, čo sú pre nich najdôležitejšie funkcie. Diskutujte s nimi každú myšlienku vo fóre spätnej väzby. Viac sa dočítate v článku.

Spätná väzba a návrhy

Komunikujte s vašimi zákazníkmi jednoduchšie a získajte dôležitú spätnú väzbu a návrhy pre budúci vývoj pomocou softvéru s prispôsobiteľnými tlačidlami.

Pripojte súbory k článkom vo vašej báze znalostí. Vyskúšajte funkciu prikladania súborov v článkoch LiveAgenta. Viac sa dočítate v tomto článku.

Prílohy v článkoch

Visual guides, screenshots, and other educational materials are the best tools for a knowledge base. They help readers connect with the content and understand complex issues quickly. LiveAgent's free software allows customers to access information independently, reducing unnecessary customer questions and improving communication. This can be beneficial for various operational activities, from ticket resolution to new employee adaptation. Additionally, LiveAgent offers resources for creating an online community where customers can interact and support each other.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru