Help desk softvér pre EDU a mimovládne inštitúcie

Zamerajte sa na pozitívny vplyv vašej inštitúcie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru pre malé a stredné podniky v roku 2020. Zostaňte v blízkom kontakte s vašimi partnermi a vytvárajte zmeny spoločne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Ušetrite čas využitím automatizácie

Vzdelávacie a mimovládne organizácie majú zvyčajne podiel na budovaní pevných osobných vzťahov, pretože práve to je ich náplňou. Je však dobrým nápadom pokryť ich osobné aktivity pomocou služby LiveAgent, aby si ušetrili zdroje prevádzkového času. Celková komunikácia vrátane sociálnych sietí, live chatu a kontaktných formulárov je nevyhnutná pre zlepšenie ich podnikania. Navyše obdivujeme ich snahu urobiť tento svet lepším!

Efektívnejšia komunikácia so zainteresovanými stranami

Nikdy nestraťte prehľad o svojej predchádzajúcej konverzácii so súčasnými a potenciálnymi stranami. Vďaka univerzálnej doručenej pošte a výkonnému vyhľadávaniu nájdete presne ten tiket, ktorý aktuálne potrebujete. Začnite konverzáciu v live chate, pokračujte v tikete a v prípade potreby dokonca zavolajte – všetko na rovnakom mieste!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Reagujte rýchlejšie na prijaté podnety

Získajte odpovede na vaše otázky okamžite a prelomte jazykovú bariéru už teraz. Môžete dokonca získať zobrazenie písania v reálnom čase, ktoré vám pomôže pripraviť správne odpovede v pravý čas. Trávite veľa času mimo počítača? Žiadny problém, LiveAgent vám ponúka mobilné aplikácie, vďaka ktorým budete v kontakte, nech ste kdekoľvek.

Modernizujte vašu zákaznícku podporu

Premeňte vaše inštitúciu na moderne zmýšľajúcu, prístupnú a komunikatívne zdatnú organizáciu zameranú na zákazníka. Spojte sa s potenciálnymi študentmi a ich rodičmi alebo získajte nových darcov pomocou live chatu.

Right tools to increase sales

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame prenos dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Aký prínos získa vaša EDU a mimovládna organizácia z implementácie LiveAgenta?

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Primeraný poplatok za predplatné

Vyššia efektivita a produktivita

Dosiahnutý najlepší dopad

5 star rating

Najvyššie bezpečnostné štandardy

LiveAgent ponúka najmodernejšie bezpečnostné štandardy. Vaša súkromná komunikácia je zabezpečená, šifrovaná a nachádza sa v dátových centrách EÚ, USA alebo Ázie na základe vašich preferencií. LiveAgent je tiež plne kompatibilný s GDPR a riadi sa najnovšími osvedčenými postupmi v oblasti SaaS.

Efektívne riadenie zdrojov

Finančné a ľudské zdroje sú jednou z najdôležitejších častí každej neziskovej organizácie. Nikdy nestrácajte čas so svojimi dobrovoľníkmi alebo účastníkmi vybavovaním e-mailov a radšej ho investujte do rozšírenia dosahu vašich projektov. Spoľahlivý softvér LiveAgent môže výrazne zvýšiť výkon a úspešnosť vašej vízie.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Zákaznícka podpora poskytovaná 24/7/365

Obchodní partneri a zákazníci chcú mať okamžitý prístup k informáciám o projektoch, finančnom príspevku alebo dopadoch vašich aktivít bez ohľadu na čas, deň alebo miesto. Vytvorenie jednoduchého, ale neuveriteľne cenného zákazníckeho portálu s častými otázkami, komunitnými fórami alebo niekoľkými rôznymi kategóriami a článkami im môže pomôcť neustále získavať informácie. Ušetrí to čas vašim agentom, nakoľko zákazníci majú možnosť hľadať odpovede vo vlastnej réžii.

Zistite, prečo si spoločnosti vyberajú LiveAgent

  • “LiveAgent je tak bohatý na funkcie, že ma presvedčil prejsť z môjho 5-ročného spoliehania sa na Zendesk. Práve to je dôvod, kvôli ktorému som naň prešiel. Pre mňa ako malého podnikateľa má LiveAgent veľmi vysokú hodnotu.” Albert

  • “Najprv som vyskúšal Zendesk, ale po hodinách nastavovania a pochopenia ich cenovej politiky som si uvedomil, že to nie je pre mňa. Namiesto toho som začal používať LiveAgenta a musím povedať, že som zatiaľ veľmi spokojný. Systém má presne to správne množstvo konfigurácie, aké chcem, a zatiaľ som nenašiel niečo, čo by nebolo možné urobiť. Samotná zákaznícka podpora je skvelá a zvyčajne odpovie na vaše otázky do niekoľkých minút.” Erik

  • “Na LiveAgent sme prešli zo Zendesku… A už by sme sa nevrátili… Má úplne úžasne dostupné ceny a vždy nápomocný tím podpory, ktorý nám pomáha 24 hodín denne. Pokročilá úroveň automatizácie, ktorá doslova nahradila naše využívanie Zapieru vďaka existencií veľkého množstva integrácií, bola druhým rozhodujúcim faktorom. Navyše nám LiveAgent umožňuje vytvárať jendoducho nekončené množstvo e-mailových adries..” Aaron

  • “My a naši klienti sme mali neustále problémy so ZenDeskom, no po preskúmaní rôznych alternatív sme si vybrali LiveAgent práve na základe používateľských recenzií a jeho ceny.” Adam

  • “Zendesk som používal roky a už ma unavovali tieto e-maily vyzerajúce ako “tikety” a to, že k nim nemôžem priložiť súbory, iba posielať odkazy. Čo sa mi na LiveAgente páči? Odosiela plnohodnotné e-maily, ku ktorým môžem pripájať súbory, organizuje tok e-mailov jednoduchšie ako Zendesk, umožňuje mi chatovať a spravovať e-maily z rovnakého okna. LiveAgent má tiež vynikajúci tím podpory.” Vlad

  • “Na tento systém sme prešli po mnohých rokoch používania Zendesku. Funkčnosť je úžasná: kontaktné formuláre, live chat, databázy, integrácie so sociálnymi sieťami – všetko v jednej službe a všetky tieto moduly sú premyslené a navzájom kompetentne spolupracujú. Páči sa mi, že služba funguje stabilne aj na mobilných platformách (po Zendesku je to pre nás obrovské plus).” Olga

  • “Vyskúšali sme rôzne riešenia vrátane Zendesku, Freshdesku a ďalších. Potom sme našli LiveAgenta. Skvelý nástroj, dobrá hodnota za peniaze, jednoduché použitie, skvelá podpora a pomoc pri implementácii. Aj teraz, po niekoľkých rokoch používania, je to stále najlepšia voľba pri poskytovaní zákazníckej podpory, ktorú sme mohli urobiť.” Michal

  • “Predtým som používal mnoho systémov technickej podpory, ako napríklad LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atď. LiveAgent ich porazil vo všetkých oblastiach vďaka cene, funkciám, zákazníckej podpore a mobilným aplikáciám.” Harrison

Najlacnejšie help desk riešenie

Bezplatný plán LiveAgent ponúka okrem iných funkcií aj bezplatnú bázu znalostí. S plateným programom môžete získať ešte viac pokročilých funkcií za rozumnú cenu.

Package Name

Ticket

Ideálny pre menšie agentúry a firmy

$15 /mesiac
Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre marketérov a veľké agentúry

$29 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú Huawei, BMW, Yamaha a O2 spoločné? Tipujete správne… Je to LiveAgent

Vyskúšať zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty

FAQ

Ako môže help desk softvér pomôcť vašej mimovládnej organizácii?

Help desk softvér pomáha spravovať požiadavky zákazníkov. Poskytuje nástroje na ich správu, prideľovanie a uprednostňovanie tiketov. Taktiež pomáha pri riešení zložitých problémov.

Čo je mimovládna organizácia?

Mimovládna organizácia je organizácia, ktorá nie je súčasťou vlády. Spravidla sa nezapájajú do žiadnych politických aktivít, ale zameriavajú sa skôr na humanitárne práce.

Prečo by mala vzdelávacia inštitúcia používať help desk softvér?

Help desk softvér im pomáha riešiť problémy, otázky a zároveň poskytuje študentom a učiteľom jednoduchý prístup k potrebným informáciám.

Related Articles to EDU a mimovládne organizácie
Liveagent je najviac a najlepšie hodnotený softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2020.

Help desk softvér pre vládu

LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu na 7 alebo 30 dní. Registrácia je jednoduchá a nevyžaduje kreditné karty. Využite LiveAgent pre jednoduchšie vybavenie požiadaviek občanov a výrazne zlepšite efektivitu verejných inštitúcií.

Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2019.

Help desk softvér pre agentúry

LiveAgent ponúka viackanálové riešenie technickej podpory a oddelenia, ktoré pomáhajú klientom znižovať šírenie informácií a ušetriť čas pri opakovaných úlohách. Agentúrne podniky radi využívajú túto službu pre svojich klientov. Produkty LiveAgent zahŕňajú live chat, zákaznícky portál a pokročilé postupy pri predaji tiketov.

Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

Možno si vytvoriť účet zdarma na LiveAgent. Zasielajte novinky o produkte a promo materiály. Bezplatná skúšobná verzia na 7 alebo 30 dní, vyžaduje sa firemná e-mailová adresa. Osobné e-maily sa dajú spravovať tiketovacím softvérom. Neobmedzené úložisko a rôzne funkcie uľahčujú prácu.

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste.

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.

Skvelá zákaznícka podpora je založená na dobrom help desk softvéri. Vyskúšajte si softvér LiveAgent na 14 dní zadarmo. Budujte si vzťahy so zákazníkmi, zvyšujte ich lojalitu a zároveň aj vaše predaje.

Help desk softvér pre poskytovanie lepších služieb zákazníkom

Help desk softvér zachytáva všetku komunikáciu od zákazníkov a zoskupuje ju do tiketov, aby bola ľahšie spracovateľná pre agentov zákazníckej podpory. To zlepšuje porozumenie problémom zákazníkov a umožňuje rýchlejšie odpovede na ich otázky.

Skvelý zákaznícky servis môžete dosiahnuť iba vďaka správnemu help desk softvéru. Vyskúšajte si softvér LiveAgent cez 14-dňovú skúšobnú verziu. Vytvárajte si pevné vzťahy s lojálnymi zákazníkmi a zvyšujte vaše predaje.

Porovnávatealternatívy help desk softvéru?

Text popisuje cenové balíky a funkcie LiveAgent v porovnaní s konkurentmi. LiveAgent ponúka tiketing, live chat, vstavané call centrum, Facebook a Twitter doplnok, pravidlá a automatizáciu, pracovné hodiny a SLA, denník auditu, neobmedzenú históriu tiketov a voľný branding. Konkurenčné firmy ponúkajú rôzne kombinácie týchto funkcií a majú rôzne cenové balíky. Essential balík je najlacnejší, zatiaľ čo Business balík je najdrahší. LiveAgent zvyčajne ponúka nižšie ceny ako konkurenti.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru