Help desk softvér pre veľké podniky

Pripojte sa k širokej škále úspešných podnikov a spoľahnite sa na LiveAgent,  najlepšie hodnotený help desk softvér.  Zostaňte v kontakte s vašimi zákazníkmi a vyriešte ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Person holding gift

Rozšírte vaše podnikanie

Sme si vedomí, že implementácia takého komplexného riešenia, ako je LiveAgent, si vyžaduje splnenie určitých postupov a pravidiel vo väčšine spoločností. S našim riešením môžete pridávať a odstraňovať agentov na základe zaťaženia, sezónnosti alebo zmien vnútornej štruktúry. Odmeňte najlepších agentov v pravý čas a nechajte ostatných odpočívať, keď je menej požiadaviek.

Bezproblémová implementácia

LiveAgent funguje na samostatnom paneli a zjednocuje údaje z viacerých zdrojov do jednej univerzálnej doručenej pošty. Či už ide o podporu webu, sociálne siete, zákaznícky portál, e-mail alebo call centrum, LiveAgent vám uľahčí implementáciu každého kanála do konkrétneho oddelenia spoločnosti. Môžete si pomôcť aj pokročilými funkciami a ušetriť tak množstvo času.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prispôsobte si hlavný panel

Veľké spoločnosti majú zvyčajne špecifické požiadavky na funkcie a ich prispôsobenie na základe interných politík a procesov. Vzhľadom k tomu sme vyvinuli help desk softvér LiveAgent a ponúkame prispôsobiteľné riešenie, ktoré by vyhovovalo vašim požiadavkám. Veľké podniky často získavajú návratnosť investícií z  LiveAgenta pomerne rýchlo, a to vďaka funkcii zobrazenia písania v reálnom čase, ktorá im umožňuje rýchlejšie reagovať na prijaté podnety.

Proaktívna komunikácia za prijateľnú cenu

Pracujte efektívnejšie vďaka live chat softvéru. Poskytnite vašim agentom možnosť osloviť zákazníkov na viacerých zariadeniach prostredníctvom proaktívnych pozvánok na chat. Obchodné ponuky sa už neuskutočňujú v lokálnom meradle. Choďte do globálu, prispôsobte vaše widgety a privítajte medzinárodných klientov v ich preferovanom jazyku.

LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci

Ponúkame službu prenosu dát z väčšiny populárnych help desk riešení.

Aké benefity získa vaša spoločnosť vďaka implementácii LiveAgenta?

Increased customer satisfaction and loyalty

Zvýšená spokojnosť zákazníkov

Money bag and a coin

Lepšie prideľovanie zdrojov

Growing trend of increased productivity

Zvýšená produktivita a efektivita

Magnifying glass

Zamerajte sa na to dôležité a ušetríte čas

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efektívne prideľovanie zdrojov

Správne pridelenie a správa zdrojov je rozhodujúca pre celkové pôsobenie každej spoločnosti. LiveAgent vám poskytuje flexibilitu pri pridávaní alebo odstraňovaní agentov na základe vašich potrieb, aktuálnej sezóny alebo časového obdobia. Nikdy nezaväzujte svoje podnikanie k prísnym pravidlám. LiveAgent vám dáva možnosť rozhodnúť sa, kam investovať váš čas a financie. Návratnosť investície možno rýchlo vidieť vo forme zvýšenej spokojnosti a lojality zákazníkov.

Pokročilé funkcie automatizácie

Opakované úlohy a aktivity sa rýchlo stanú nudnými a časovo náročnými. Vaši agenti by sa mali sústrediť predovšetkým na interakciu so zákazníkmi. Tieto malé, ale veľmi podstatné úlohy je možné vykonávať pomocou automatizačných funkcií, ako sú napríklad preddefinované odpovede, časové pravidlá alebo dokonca SLA. Uľahčite si každodenný život pomocou kvalitného help desk softvéru.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Bezproblémové riešenie požiadaviek

Zákazníci očakávajú, že ich problémy budú vyriešené okamžite a bez ohľadu na platformu, pomocou ktorej sa skontaktovali so spoločnosťami.

Najlepšia voľba na trhu

Bezplatný plán LiveAgent ponúka okrem iných funkcií aj bázu znalostí. S plateným plánom môžete získať ešte viac a za rozumnú cenu.

Package Name

Ticket+chat

Ideálny pre malé a stredné podniky

$29 /mesiac
Package Name

All-inclusive

Vhodný pre firmy všetkých veľkostí a veľké korporácie

$39 /mesiac

Budete v dobrých rukách!

Viete, čo majú spoločné spoločnosti Huawei, BMW, Yamaha a O2? Uhádli ste… LiveAgent!

Vyskúšať zadarmo Nevyžadujeme kreditné karty
Related Articles to Veľké podniky
Rozšírte vaše podnikanie pomocou LiveAgenta, najviac a najlepšie hodnoteného help desk softvéru roku 2020. Zostaňte v bližšom kontakte s vašimi zákazníkmi a pomôžte im vyriešiť ich požiadavky rýchlejšie vďaka pokročilým funkciám.

Help desk softvér pre podnikateľov

Možno si vytvoriť účet zdarma na LiveAgent. Zasielajte novinky o produkte a promo materiály. Bezplatná skúšobná verzia na 7 alebo 30 dní, vyžaduje sa firemná e-mailová adresa. Osobné e-maily sa dajú spravovať tiketovacím softvérom. Neobmedzené úložisko a rôzne funkcie uľahčujú prácu.

Liveagent je najviac a najlepšie hodnotený softvér technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2020.

Help desk softvér pre vládu

LiveAgent ponúka bezplatnú skúšobnú verziu na 7 alebo 30 dní. Registrácia je jednoduchá a nevyžaduje kreditné karty. Využite LiveAgent pre jednoduchšie vybavenie požiadaviek občanov a výrazne zlepšite efektivitu verejných inštitúcií.

Upútajte pozornosť Vášho klienta dramatickým znížením prevádzkových úloh pomocou LiveAgent, najlepšie hodnoteného softvéru technickej podpory pre malé a stredné podniky v roku 2019.

Help desk softvér pre agentúry

LiveAgent ponúka viackanálové riešenie technickej podpory a oddelenia, ktoré pomáhajú klientom znižovať šírenie informácií a ušetriť čas pri opakovaných úlohách. Agentúrne podniky radi využívajú túto službu pre svojich klientov. Produkty LiveAgent zahŕňajú live chat, zákaznícky portál a pokročilé postupy pri predaji tiketov.

Vzdelávacie a mimovládne organizácie majú zvyčajne podiel na budovaní pevných osobných vzťahov, pretože práve to je ich náplňou. Je však dobrým nápadom pokryť vaše osobné aktivity pomocou služby LiveAgent, aby ste si ušetrili zdroje prevádzkového času.

Help desk softvér pre EDU a mimovládne inštitúcie

Modernizujte vašu zákaznícku podporu a staňte sa prístupnou a komunikatívnou organizáciou. Spojujte sa s potenciálnymi zákazníkmi pomocou live chatu a ponúkajte prenos dát z help desk riešení. Šťastní zákazníci sú tí najlepší zákazníci.

LiveAgent je multifunkčný softvér zákazníckej podpory, ktorý zhromažďuje všetku vašu komunikáciu so zákazníkmi z viacerých sociálnych sietí a logicky ich spravuje na jednom mieste.

Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku

Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.

Skvelý zákaznícky servis môžete dosiahnuť iba vďaka správnemu help desk softvéru. Vyskúšajte si softvér LiveAgent cez 14-dňovú skúšobnú verziu. Vytvárajte si pevné vzťahy s lojálnymi zákazníkmi a zvyšujte vaše predaje.

Porovnávatealternatívy help desk softvéru?

Text popisuje cenové balíky a funkcie LiveAgent v porovnaní s konkurentmi. LiveAgent ponúka tiketing, live chat, vstavané call centrum, Facebook a Twitter doplnok, pravidlá a automatizáciu, pracovné hodiny a SLA, denník auditu, neobmedzenú históriu tiketov a voľný branding. Konkurenčné firmy ponúkajú rôzne kombinácie týchto funkcií a majú rôzne cenové balíky. Essential balík je najlacnejší, zatiaľ čo Business balík je najdrahší. LiveAgent zvyčajne ponúka nižšie ceny ako konkurenti.

Naša webová stránka využíva súbory cookies. Pokračovaním v prehliadaní predpokladáme váš súhlas s ich nasadením, ako je uvedené v našich zásadách ochrany osobných údajov a cookies..

×
Naplánujte si personalizovanú ukážku softvéru a zistite, ako LiveAgent môže pomôcť aj vašej spoločnosti rásť.

Sme dostupní vo viacerých termínoch

Naplánujte si ukážku softvéru