LiveAgent je softvér pre zákaznícky servis, ktorý umožňuje vašim zamestnancom spravovať všetky požiadavky od zákazníkov z jedného bezpečného rozhrania. Všetky požiadavky sú v jednom univerzálnom inboxe. Môžu to byť napríklad požiadavky z emailu, live chatu, sociálnych médií, hovorov a mnoho ďalších!


LiveAgent má tisíce zákazníkov a každým dňom rastie. Quality Unit, spoločnosť stojaca za LiveAgentom, vždy zaisťuje ochranu svojich zákazníkov. Tu sú niektoré funkcie bezpečnosti help desk softvéru, ktoré chránia našich zákazníkov.
Help desk bezpečnostné funkcie
- Blokovanie IP adresy
- Dvojfaktorová autentifikácia
- HTTPS Šifrovanie
- Viacnásobné dátové centrá
- GDPR
Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, prečítajte si Bezpečnostnú politiku súkromia LiveAgenta.
Prehľad zabezpečenia Help Desku
Blokovanie IP adries
IP (Internet protokol) adresa je unikátne číslo, ktoré je spojené s konkrétnym počítačom alebo sieťou. LiveAgent ponúka funkciu, pomocou ktorej môže vaša spoločnosť/zákaznícky personál zakázať určité IP adresy. Prečo by vaši zákaznícky agenti chceli zakázať určité IP adresy? Vaši zamestnanci sa môžu stretnúť s určitými zákazníkmi alebo ľuďmi, ktorí by mohli plytvať časom vašich agentov opakovaním otázok alebo s nevhodnými otázkami. Umožnite vašim agntome fektívne pracovať a zakázať určité IP adresy v LiveAgente.

Ak by ste chceli zistiť viac, prečítajte si LiveAgent – Blokovanie IP adresy.
Dvojfaktorová autentifikácia
LiveAgent chce zabezpečiť našim zákazníkom najlepšiu bezpečnosť pri vstupovaní do ich LiveAgent účtu. Dvojfaktorová autentifikácia je voliteľný spôsob, ako zabrániť nechcenému vstupu. Tak, ako to funguje? Vždy, keď sa prihlásite vy alebo vaši agenti, prebehne dvojfaktorový autentifikačný proces. V podstate zadáte vygenerovaný kód zo svojho smartfónu. Toto zaistí bezpečné prihlásenie. Na vytvorenie 6-cifrového kódu použijete aplikáciu Google Authenticator. Zapnite dvojfaktorovú autentifikáciu a uistite sa, že je váš LiveAgent účet v bezpečí!

Ak by ste chceli zistiť viac, prečítajte si LiveAgent – Dvojfaktorová autentifikácia.
HTTPS šifrovanie
HTTPS je Hypertext Transfer Protocol Secure, čo je rozšírenie protokolu HTTP. LiveAgent poskytuje šifrovanie HTTPS, ktoré vám pomáha chrániť akúkoľvek komunikáciu / dáta prenášané medzi vaším prehliadačom a LiveAgentom. Preto aj keby sa niekto dostal do vášho účtu, nie je schopný rozšifrovať túto informáciu vzhľadom na vysokú úroveň zabezpečenia help desku.
Ak by ste chceli zistiť viac, prečítajte si LiveAgent – HTTPS Šifrovanie.
Viacnasobné dátové centrá.
“Datové centrum je budova obsahujúca množstvo silných počítačov a systémy potrebné na to, aby mohli bez prerušenia efektívne spracúvať veľké množstvá dát (=informácie počítača).” – Cambridge Slovník
Keďže nám záleží na názoroch našich zákazníkov, snažíme sa prispôsobiť sa ich preferenciám. Preto máme viacero dátových centier, aby sme mohli nainštalovať LiveAgent účty na servery, ktoré najlepšie vyhovujú zákazníkom v ich lokalite.
Ak sa chcete dozvedieť viac o všetkých dátových centrách LiveAgenta, prečítajte si LiveAgent – Viacnásobné dátové centrá.
GDPR
GDPR (Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) je zákon Európskej únie o ochrane súkromia a osobných údajov. Okrem toho, obsahuje aj obmedzenia týkajúce sa akýchkoľvek osobných údajov prenášaných mimo oblastí EÚ / EHP. LiveAgent dodržiava tento zákon od mája 2018.
Ak by ste sa chceli dozvedieť viac o predbežných opatreniach LiveAgenta v súvislosti s GDPR, bezpečnosťou, otázkach a odpovediach, prečítajte si LiveAgent – GDPR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach vo vašom help desku
Podpora zákazníkov na sociálnych sieťach je novou záležitosťou. Softvér zákazníckej podpory umožňuje zhromažďovať správy zo sociálnych sietí a jednoducho komunikovať s publikom. Hlavnou výhodou je súčasť multifunkčného help desku. Pri výbere správneho softvéru by ste si mali spísať všetky požiadavky, zvážiť možnosti ako live chat, call centrum, alebo samoobslužný portál.
Spoločnosť Quality Unit ponúka viacero softvérových riešení pre zákaznícku podporu a help desk. Medzi nimi nájdete napríklad telefónne systémy VoIP, softvér prichádzajúceho call centra, klientský portál alebo systém správy sťažností. LiveAgent je jedným z ich produktov a ponúka možnosti integrácie a funkcie na mieru. Spoločnosť sa pyšní oceneniami a množstvom partnerov. Majú aj partnerský program a portál zákazníckej podpory. Na ich webe nájdete aj blog, slovník, šablóny či webináre.
Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach
LiveAgent je ideálny softvér pre zákaznícku podporu na sociálnych médiách. Je vybavený funkciami pre každú z takmer všetkých značiek vrátane Facebooku, Twitteru, Instagramu, Vibera a WhatsAppu. Cez spoľahlivý tiketový systém dokáže distribuovať komunikáciu a pomáhať podnikom uspokojiť potreby zákazníkov. Sociálne médiá sú pre zákaznícku podporu dôležité, pretože ľudia tam trávia veľa času. Implementovať správnu stratégiu zahŕňa ujasniť si cieľové publikum.