Špecifikujte IP adresy návštevníkov v LiveAgente, ktorých chcete zablokovať, aby títo návštevníci nemohli rušiť vašich agentov.
Blokácia sa uplatňuje na:
Chaty Návštevník môže vidieť tlačidlo chatu, ale nemôže spustiť chat s dostupným agentom. Zablokovaný návštevník môže iba zanechať offline správu, ktorá bude automaticky označená ako nevyžiadaná pošta (spam).
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktné formuláre Správa pridaná blokovaným návštevníkom cez kontaktný formulár bude automaticky označená ako spam.
Hovory Hovory prostredníctvom widgetu na zahájenie hovoru (tlačidlo volania) budú presmerované na hlasovú schránku (a označené ako spam), alebo sa jednoducho hovor ukončí – podľa vásho nastavenia IVR.
Návrhy/Príspevky na fóre Zablokovaní používatelia nemajú povolené registrovať sa a prispievať na fóre/predkladať návrhy z blokovanej IP adresy.
História blokovania – Uložené informácie
- Dátum blokovania (Vytvorené)
- Platnosť (Platné do)
- Blokovaná IP adresa
- Poznámka s dôvodom
- Blokované od (Meno agenta)
- ID tiketu
Ako pridať blokovanie
- Pri rozhovore s otravným návštevníkom
- Pridať blokovanie v sekcií Nastavenia/Ochrana v LiveAgente.

Zdroje znalostnej bázy
LiveAgent je spoľahlivý a cenovo efektívny softvér na zákaznícku podporu, ktorý umožňuje riešiť veľký počet požiadaviek z rôznych kanálov a má množstvo užitočných funkcií prehľadov. Okrem toho, LiveAgent ponúka bezpečnosť a zasada GDPR. Na webovej stránke sú uvedené kontakty na oddelenie predaja, kde si môžete naplánovať ukážku softvéru. LiveAgent ponúka rôzne produkty z oblasti zákazníckej podpory, ako napríklad softvér na správu e-mailov, help desk a systém správy sťažností.
Bezstresový softvér zákazníckej podpory na sociálnych sieťach
LiveAgent je ideálny softvér pre zákaznícku podporu na sociálnych médiách. Je vybavený funkciami pre každú z takmer všetkých značiek vrátane Facebooku, Twitteru, Instagramu, Vibera a WhatsAppu. Cez spoľahlivý tiketový systém dokáže distribuovať komunikáciu a pomáhať podnikom uspokojiť potreby zákazníkov. Sociálne médiá sú pre zákaznícku podporu dôležité, pretože ľudia tam trávia veľa času. Implementovať správnu stratégiu zahŕňa ujasniť si cieľové publikum.