Špecifikujte IP adresy návštevníkov v LiveAgente, ktorých chcete zablokovať, aby títo návštevníci nemohli rušiť vašich agentov.
Blokácia sa uplatňuje na:
Chaty Návštevník môže vidieť tlačidlo chatu, ale nemôže spustiť chat s dostupným agentom. Zablokovaný návštevník môže iba zanechať offline správu, ktorá bude automaticky označená ako nevyžiadaná pošta (spam).
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktné formuláre Správa pridaná blokovaným návštevníkom cez kontaktný formulár bude automaticky označená ako spam.
Hovory Hovory prostredníctvom widgetu na zahájenie hovoru (tlačidlo volania) budú presmerované na hlasovú schránku (a označené ako spam), alebo sa jednoducho hovor ukončí – podľa vásho nastavenia IVR.
Návrhy/Príspevky na fóre Zablokovaní používatelia nemajú povolené registrovať sa a prispievať na fóre/predkladať návrhy z blokovanej IP adresy.
História blokovania – Uložené informácie
- Dátum blokovania (Vytvorené)
- Platnosť (Platné do)
- Blokovaná IP adresa
- Poznámka s dôvodom
- Blokované od (Meno agenta)
- ID tiketu
Ako pridať blokovanie
- Pri rozhovore s otravným návštevníkom
- Pridať blokovanie v sekcií Nastavenia/Ochrana v LiveAgente.

Zdroje znalostnej bázy
Predpripravené správy (makrá) v LiveAgentovi
LiveAgent je spoločnosť, ktorá poskytuje softvéry pre zákaznícku podporu a telefónne systémy VoIP. Majú ocenenia a certifikáty od spokojných zákazníkov.
Výhody live chatu a ako ho používať
Výhody živého chatu zahŕňajú rýchle odpovede na otázky zákazníkov, možnosť komunikovať s viacerými zákazníkmi súčasne a sledovanie zapojenia zákazníkov a výkonnosti. Registrovaním sa môžete začať využívať bezplatný účet.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Prihláste sa do svojho účtu LiveAgent
LiveAgent je softvér pre zákaznícku podporu s rôznymi funkciami ako telefónne systémy VoIP, call centrum, a help desk pre začínajúce podniky. Firma ponúka bezpečné a GDPR-kompatibilné riešenia pre ochranu osobných údajov a má viacero ocenení aj partnerov. Registrácia do softvéru je rýchla a účet je zaslaný do emailovej schránky, pričom práve sa vytvára informačná tabuľa LiveAgent. Live chatovanie sa stalo bežnou formou komunikácie s nižšou priemernou čakacou dobou, možnosťou multitaskingu a zníženým počtom tiketov.